Botrányba fulladt a Kocsis Máté vezette VIII. kerület idei augusztus 20-ai megemlékezése. A furcsaságok azzal kezdődtek, hogy a rendezvényre nem mehetett be akárki: körülbelül 20 fociultrának kinéző, kigyúrt, kopasz ember szűrte a vendégeket önjelölt biztonsági őrként – írta az Index.

Emiatt egy 30-40 fős, ellentüntetni érkező csoportot sem akartak beengedni, mondván "zárt körű rendezvény" van. Az Index helyszíni tudósítója szerint a bejáratnál hangos vita alakult ki a kidobók és a tüntetők között és a kopaszok szervezőjének tűnő ember egy idős hölgyet fel is pofozott, amiről rendőrségi jegyzőkönyv is született. A Hír24 szerint pedig olyan bekiabálás is volt:

Menjetek inkább Auscwitzba!

Kocsis később felengedte a tüntetők vezetőjét a színpadra, aki Szent István intelmeit emlegette a befogadó országról, majd miután befejezte mondandóját, a hivatalos biztonsági őrök kísérték ki a területről.

A lap később megkérdezte Kocsis Mátét az esettel kapcsolatban, aki a következőket mondta el:

- az önjelölt biztonsági őrökről és az atrocitásokról csak az Indextől hallott
- a kopaszok szervezőjének tűnő embert – aki a nénit is megütötte – csak látásból ismeri, de biztosan nem dolgozik az önkormányzatnak
- ahogy a nemzeti ünnep megemlékezését személyeskedő kiabálásokkal megzavaró demonstrációt, úgy a fizikai erőszakot is elítéli

Később a VIII. kerület közleményt adott ki az ügyről, melyben sem a kopasz önjelölt biztonságiakat, sem az idős asszony megütését nem említi:

A magyar államalapításra emlékező józsefvárosi ünnepséget provokátorok zavarták meg, ordenáré és közönséges molinókkal, hasonló stílusú bekiabálásokkal. A csoportot vezető Szabó Gábor jelenleg vádlottak padján ül, a józsefvárosi közvagyon ellen elkövetett milliós nagyságrendű bűncselekmények miatt. Elfogadhatatlannak tartunk és visszautasítunk minden provokációt és agressziót, különösen egy nemzeti ünnepen.

136 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Manhattan
Micsoda féregnek kell lenni, hogy megüssünk egy idős nőt...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
pbalage
Na ja, ez az öregecskedő feleség egy provokátor volt.
Odaszáguldott járókerettel,
körbeporoztatta az utat, aztán megpróbált elmenekülni.
de a helyesen működő rend őrzői szerencsére résen voltak és jól kirúgták három maradék fogát a veszélyes, többek között kukoricacsutkával is felfegyverzett terrorista személynek.
Yoda69
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
nyanya001
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
pbalage
@pbalage: próbáljuk meg szebben körbeírni.

Téma:
"Kérem, hogy a fideszesek a megfelelő helyre távozzanak"

Hossz:
3-4 mondat.

/*
Egy esszéversenyt egyszer már meghirdettek. A téma a következő volt:
Szerepeljen benne:
- a királyi család
- rejtély
- szex
- botrány

a nyertes a következő fogalmazás lett (esszé esetén a tömörség és a gondolatmenet szabályszerűsége a meghatározó),
A fogalmazás megalkotója a beadási határidő előtti utolsó pillanatban firkantotta egy papírlapra ezt:

- Jaj, terhes vagyok! - sikoltott fel az anyakirályné - De vajon kitől?

kommentjáték start.
*/
pbalage
@nyanya001: hallod még ki sem hirdettem a versenyt, de már esélyes vagy a győzelemre.
kakaósbögre
nos,ezek a férgek is elmehetnek az anyjukba.
Rózsika Hatházi
Utolsó bekezdés: "A csoportot vezető Szabó Gábor, jelenleg vádlottak padján ül." Hogyhogy, nincs őrizetben, vezetőszáron vezetgetve?
"Elfogadhatatlannak tartunk és visszautasítunk minden provokációt és agressziót, a nemzeti ünnepen." 2006-ban, miért nem tartottátok elfogadhatatlannak?
Érdemes elolvasni, Börcsök Mária: Kettészakadt Magyarország című könyvét. A magyarság egész történelme a széthúzásról szól. Ha, már az első Szent királyunk a vérrokonát vakíttatta meg, mit várhatunk, az ilyen gyíkszemű kocsismáté féléktől?
Manhattan
Micsoda féregnek kell lenni, hogy megüssünk egy idős nőt...
bencemacska
@Rózsika Hatházi:
"A csoportot vezető Szabó Gábor, jelenleg vádlottak padján ül." Ez a mondat nekem is szöget ütött a fejembe:
1. Ilyen gyorsan működik M.o-n az igazságszolgáltatás? Az esemény (Ünnepség) és kommüniké kiadása közötti időben megtörtént a nyomozás, vádemelés és már a bíróság tárgyalja az ügyet?!
2. Az aláíró nem vette észre, hogy lehetetlen dolog amit aláírt. Nem vezethet valaki egy zavaró csoportot és ül a vádlottak padján ugyanabban az időben (és ugyanabban a mondatban!).
3. Kocsis Máté előbb tanuljon meg hazudni, azután próbáljon meg abból megélni!
volvós
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
lampa laz
A retek politikusok miatt utálom az állami ünnepeket.
Rózsika Hatházi
@volvós: Mint látod, agy nélkül is van élet, sőt lábon kihordott agyhalál után is. :)))
justhpeter
A nemzeti ünnepen rendre megszólalnak a nemzet szégyenei. Ez így van rendjén Orbanisztánban.
papa.49
Miért is hömpölyög ekörül a gyík körül a fekália, azért mert mint féreg abban érzi jól magát)))))))
Szeparepa
És ez kit lep meg? Íme a fizeSS söpredék...
Manhattan
Másutt olvastam, hogy az idős nő, egy vese transzplantált, tököli pedagógus. a Szolidaritás mozgalom pártoló tagja
Gonoszgólya
@nyanya001: "Anyátokat is vertek ?"
Persze. Szájba. Tövig.
profon
Már alig várom, hogy a fagyi visszanyaljon !
Mézike
@volvós: Nem biztos hogy az anyja tehet róla , hogy ekkora barom lett az utóda.
volvós
@Mézike: nekem ez a véleményem, bocsika !!
Egy szülö mindig felelös a gyermekért !!
Mézike
@volvós: Ne tőlem kérj bocsánatot, hanem azoktól az anyáktól akik nem gazembernek nevelték a gyereküket , mégis azok lettek.
bencemacska
@Mézike: De az anyja csak felelősebb, mint én!
Állítólag az apja MIÉP-s!
Mézike
@bencemacska: Mivel nem ismerjük az anyját, inkább hagyjuk ezt a témát.
Cicamama55
Ha zártkörű volt a rendezvény, akkor a beléptetés is része volt a rendezésnek, tudott Kocsis róla. De! Milyen nemzeti ünnep az, ami zártkörű?! Nem a Parlamenti díjátadó volt ez! Sok helyről vérzik ez a történet!
Tényfeltáró
Forr körülötte a levegő, botrány botrány hátán.
Tényfeltáró
@bencemacska: Onnan hozta magával a "tudást".
Toby
Hajrá ! (állítólag) szabad ország, szabad szólás és zártkörű dzsemborí egy nemzeti ünnepen !

Kocsist egy gondozó sem vállalta, vagy elfogytak már a göndozók is ?

Remélem, ezek az apró nűanszok is keresztbeállnak majd a torkotokon 2018-ban !
verum
Hazudott Kocsis Máté, amikor azt nyilatkozta, hogy nem az önkormányzat megbízásából "intézkedtek" az izomagyúak:
propeller.hu/itthon/3144376-kocsis-embere-hivta-pofozkodo-nehezfiukat-keruleti
nyanya001
zártkörű ünnepség... kint a szabadban !
Augusztus 20-án !
Sz@rházi moslék banda !
verum
Véleményem szerint egy hatalomnak jogában áll egy nemzeti ünnepen megakadályozni, hogy tüntetők, ellentüntetők legyenek jelen.
Azonban akkor azt rendőrök akadályozzák meg, a megfelelő jogszabályok alapján, a megfelelő módon.
Ha tényleg önkényes kidobóemberek voltak ott, ha tényleg senki nem hatalmazta fel őket, a hatalom akkor is sáros, mert teret enged az önkényeskedésnek. Ha meg fel lettek hatalmazva a kidobó emberek, akkor miért kell gyáván letagadni és a rendőri jelenlét mire kellett még?
Herdálják a közpénzt, verőemberek mögé bújnak, mert gyávák nyíltan, saját nevükben intézkedni?
izo
@Gonoszgólya: A magyar államalapításra emlékező józsefvárosi ünnepséget provokátorok zavarták meg, ordenáré és közönséges molinókkal, hasonló stílusú bekiabálásokkal. A csoportot vezető Szabó Gábor jelenleg vádlottak padján ül, a józsefvárosi közvagyon ellen elkövetett milliós nagyságrendű bűncselekmények miatt.
Gonoszgólya
@Mézike: "Nem biztos hogy az anyja tehet róla , hogy ekkora barom lett az utóda."
Dehogynem. Megszülte.
Gonoszgólya
@izo: Őőőőő... a 2006-os eseményekről is tudsz valamit? Szívesen olvasnám. Főleg azt a részt, ahol arról írsz, kik voltak azok az anyabaszó férgek akik még a HIMNUSZ alatt is ugattak?
Arról írtál már?
bencemacska
@izo: Gondolod, hogy nem olvastuk a Kocsis féle hazug közleményt? Téged fizetnek az ismételgetésért?
De te sem adtál választ arra, Szabó Gábor "jelenleg" a tüntetők élén állt, vagy a vádlottak padján ült.
A bíróságon pedig ítélkezési szünet van!
Gonoszgólya
@izo: 19:31 : És ezt az az önkoris sajtós mondta, aki fidesz szart eszik reggel -délben- este.
Más ütős és főleg hiteles duma???
zoró
Sajnos ere szavakat nem lehet találni ! Gyalázat amit a Fidesz emberei + hozzá tartozó segg nyalók tesznek, Kocsis Máté 1-nagy szar alak,Vajon a családját is veretet-i ???
Mézike
@Gonoszgólya: Na látod erről én nem tehetek...
volvós
@izo: 19:31
a 2 kocsis-cumika között bejöttél egy kicsit levegözni ???
izo
@Gonoszgólya: Nagyon gusztustalan a dumád,meg te is! Ez vonatkozik a többire is aki trágárkodik ez jellemző a DK-sokra!
Vazzemmaue
@izo: Te vagy itt a hivatalos verzió szócsöve? Fizetnek, vagy spontán jön a hablaty?
Vazzemmaue
@izo: Aztán honnan gondolod, hogy tudod, hogy ki milyen párthoz tartozik? Olvasod a Kubatov listát?
solidedge
A Fidesz verőlegényeket toboroz. Egyetlen kritérium a 80 alatti IQ.
remenykedo
Na itt a gyuloletkeltes eredmenye, buszkek lehetnek vezetoink Kocsis Mateval az elen. Honnan tudtak a kigyurt fickok, hogy zartkoru rendezveny lesz? Vajon ki fogadta fel oket puszta nemzeti szeretetbol ? Semmi sem uj a nap alatt, volt mar ilyen pl a hitler jugend fiuk, csak a mi kigyurt emberkeink egy kicsit nagyobbra notek es feketet, nem barna inget viselnek.
kkalman
Az elmúlt öt év alatt sikerült elérni, hogyha azt látom, hallom valahol, hogy nemzeti, rögtön hánynom kell. Ez a ZÁRTKÖRŰ nemzeti ünnep csak tovább erősítette bennem ezt az érzést.
Desischado
A kocsis egy hazug, gerinctelen féreg, akinek belefér, hogy idős nőket veret a kidobólényeivel. De ezen nem is kell csodálkozni, hiszen fideszes a nyomorult férge! Azoknál meg ez teljesen normális!
kkalman
@Desischado: ma, 23:27 Hugyos Máté legfeljebb azt sajnálja, hogy nem járt arra egy vak komondor, hogy rálehessen fogni a pofont.
Gonoszgólya
@izo: "Nagyon gusztustalan a dumád,meg te is"
Teszek rá hogy mit gondolsz rólam!
NEKEM egy fideszfaszszopó g@ci ne ugasson!
Magyarázd meg a szarságaikat, indokold ésszerűen, és ha az megvolt, akkor majd beszélhetünk!
Addig meg kussolj nyalonc!
És hidd el, nemhogy Dk-s nem vagyok, még a közelében sem járok az olyan emelkedett eszméknek. Rosszabb vagyok mint gondolnád.
Sokkal rosszabb.
Gonoszgólya
@izo: Erről esetleg valamit?
Jut eszembe, aki EZEKNEK BÁRMIFÉLE mentséget talál, vagy terel az ügyről, ugyanúgy egy rohadék anyaba..ó gané mint a pofozkodó.
Na, lehet kezdeni a magyarázatot!

coub.com/view/7rr7c
bundi
@verum: tudod kb 2006-óta megy ez a szál...akkor is ezek a szabadcsapatok csapatták szét a fővárost...
www.atv.hu/belfold/20140227-dk-miert-beszelt-orban-a-fradi-b-kozeppel-a-2006-os-zavargasok-elott
„Azért az, hogy a Ferencváros, a Debrecen és az Újpest ultrái a 4 órakor nyilvánosságra került felvételt követően egyöntetűen azt gondolják, hogy oda kell mennünk azonnal a parlamenthez és a TV-székházhoz, és már hét órakor ott vannak, hát ilyen véletlenek nincsenek”
és azóta hogy fordult a kocka...majdhogynem nemzeti hősök lettek...és mivel lehet sokat tudnak...szőrmentén bánnak velük...emlékszel a debreceni verekedésre még pár éve? amikor a kávéházba a sajtótájékoztatóra a szurkolók mentek a srácokra?
www.dehir.hu/debrecen/rendorsegi-ugy-lett-a-haha-rendezveny-megzavarasabol/2013/02/14/
vagy amikor pesten szintén ezt játszották...
hvg.hu/itthon/201313_a_siraly_klub_kilakoltatasa_tollasbal
vagy a székházvédős szőkeségre?
nol.hu/belfold/a_fideszvedo_bortonviselt_biztonsagis_visszavag-1372015
tudod ő az aki erkölcsi kötelességének érezte...és senki nem bízta meg...
hvg.hu/itthon/20130308_Illegalis_penzbehajto_gyilkossag_szferenc
és mindig előkerül a fradi security...vagy valamelyik focicsapat belső rendfentartója...amikor a vezér ellenségének megfélemlítése a cél...
akárcsak most...
www.hir24.hu/belfold/2015/08/20/menjetek-inkabb-auschwitzba-kopaszok-fenyegetoztek-kocsis-mate-megemlekezesen/
nézd meg a képeket...
ezeket sem bízta meg senki...erkölcsi kötelességüknek érezték...2006 óta folyamatosan..mióta a vezér egyeztetett velük a fradi b középben...valahogy a véletlenek összjátéka ez biztos...meg libsibolsi összeesküvés elmélet...
nagyon úgy fest ők lettek a fidesz fekete serege...
de hát ti éltek ott...nektek kell tudni...ha ezt szeretnétek...hagyjátok...
coyote3
Elöbb-utóbb ezt a mázas cserépedény kocsist is megüti valaki...
Lepényleső
Az ilyen nyilatkozat mi,ha nem provokáció? Agresszió? Honi mentalitás;mást vádolni azzal,amit ők követtek el. (A 30-as években dívott hasonló Németországban is.)
verum
@bundi: - te ha nem itt élsz, főként hagyod azt, ami itt van. Ráhagyod az itt maradottakra, akik küszködnek még több nehézséggel, mint aki külföldön páholyból nézi a dolgokat. Tudod, kényelmes ám beleülni olyan élethelyzetbe/lehetőségbe, amit az ottani lakosok vívtak ki maguknak és lekezelni a hazád nyomorát.

Egyébként azok, akik most tüntettek, nem a fekete sereg, hanem maroknyi csapat, akik nem akarnak szemet hunyni a szemétségek és bajok fölött. Sok mindenben egyetértek velük, sokkal inkább, mint az összes többi ellenzéki pártoknál. Nekem egyedül csak az volt a kifogásom, hogy egy nemzeti ünnepen ne legyen balhé. Sem most, sem 2006-ban, sem semmikor máskor.
Ennyi.
mate03
@izo:Ha a vádlottak padján ül! Akkor hogy került oda!?Vagy netán kettős személyiség!? Egy biztos, Kocsis Máté megint hazudott!Hogy lehet egy polgármesternek, magán hadserege!?Hol van ilyenkor Pintér rendőrsége!?Csak nem a déli határom kergetőznek!?Egy nőt megütni szégyen! Egy idős nőt,már gazemberség!? Te még ezeket véded? Hát milyen ember vagy te!?
varirmag
Mindenhol ugyanaz a 25-35 fő jelenik meg a "migránsokért" tüntetni.
Előbb-utóbb azok fogják őket lepofozni, akik naponta "élvezik" a migránsok társaságát.
Ezek az "érzékeny,széplelkek" miért ezen a napon tüntetnek és ha már ünnepelni nem képesek miért nem a hazai emberekért tüntetnek, mondjuk az eü állapota miatt ???
Ja ! hogy azért nem fizetik meg ezt a néhány tucat baromarcú tüntetgetőt ???
izo
@bencemacska: Te tényleg azt hiszed a mostani cselekményért ül a vádlottak padján! Ez igen nagy IQ-ra vall!
izo
@mate03: Ezt a nőt a nincs alku párt facebokján szabó:Megcsináltuk. 120%-ra. Eszti a mai naptól a NAP Harcos Amazonja. Igazi Hősnő.Na ezért volt ez az "ünneplés"!
mate03
@izo:! Nincs akkora hősnő valóban,mint a sorkatona gyilkos,Witner Mariska!
mate03
@mate03:Azt még hozzáfűzném,hogy,de legalább az a hölgy EMBER!
bundi
@verum: egy maroknyi"tüntető" volt a debreceni rendbontáson is akik nem értettek egyet a millás fiatalokkal...szigorúan erkölcsi alapon...
www.dehir.hu/wp-content/uploads/szurkolok0212.jpg
www.dehir.hu/wp-content/uploads/1v63.jpg
a sirálynál is...
img5.hvg.hu/image.aspx?id=5d6268ee-9bdf-4fc8-ade0-d22c0420a2bd&view=7fcefbf8-ac48-4ee6-aef5-32203afa118c
és a székházfoglalókkal szemben is csak egy maroknyi elkötelezett tüntető lépett fel...ők is szigorúan erkölcsi alapon
nol.hu/data/cikk/1/37/20/15/cikk_1372015/801623.jpg
scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/s720x720/426544_501477783222337_1599589818_n.jpg?oh=c259a867b2e0ad36fd3bee178b3d8d7e&oe=563807D1
vagy itt
kep.index.hu/1/0/397/3978/39787/3978758_3a7376b5fe63f5ba36691c4dba5420cf_wm.jpg
és 2006-ban szigorúan erkölcsi alapon...
m.cdn.blog.hu/pi/piroslapok/image/tv_ostrom.jpg
mork.vagy.hu/Scopes/vagy/var//improxy/Vagy2WXGAPicture/38/51/38514_mtv_szekhaz_ostrom.jpg
nol.hu/data/cikk/24/43/22/cikk_244322/53569.jpg
nézd meg a képeket ha teheted..lehet egyetértesz velük...lehet helyesnek találod amit tesznek...(tudod savazós bácsika és kedves ismerősei...)...te tudod...csak a fura az. hogy 2010 előtt ugyanezek az arcok pont az ünnepek szétverésében voltak érintettek...füttyögés, kereplők, tojásdobálás...
a másik...az hogy kint élek?...és mi van akkor ha vissza szerettem volna térni?...talán ezért is kárálok ennyit...de a remény egyre kevesebb a jelek szerint...maradnék én is küszködni...ha csak magamról lenne szó...de tudod két gyerekért tartozom felelősséggel...ilyenkor az ember nem tetszeleghet mártír szerepekben, hogy a hatalom jól elnyomja...
hvg.hu/vilag/20150814_bevandorlo_magyar_gimnazista_lett_a_pelda
tudod az ő szülei is kint keresték azt amit otthon elvesztettek...és mondtad te is érintett vagy kicsit...te a fiad hazaparancsolnád szigorúan erkölcsi alapon...mert a haza most ezt várja el tőle...?
verum
@bundi: - kárálhatsz kintről, amennyit akarsz, az ország sorsa már nem rád tartozik. Mindenki úgy és ott boldogul, ahol tud és ahol akar. De a hazát azok jelentik, akik itthon vannak.
A mi bajunk, a mi tennivalónk, a mi kudarcunk. Te és a gyerekeid csak külső szemlélők.
Ennyi.
bundi
@verum: és a másik ami miatt rikácsolok..."Ráhagyod az itt maradottakra, akik küszködnek még több nehézséggel, mint aki külföldön páholyból nézi a dolgokat. Tudod, kényelmes ám beleülni olyan élethelyzetbe/lehetőségbe, amit az ottani lakosok vívtak ki maguknak és lekezelni a hazád nyomorát."
a páholyról...tudod itt mi vagyunk a megélhetési bevándorlók...ti neveztétek így azokat akik most oda keveredtek...és néhányan itt is úgy viselkednek velünk szemben, mint ti az ottani szerencsétlenekkel...hála az égnek hogy az itteni kormány nem játszik rá úgy mint a ti vezéretek...
és a páholyról...tudod 40-50 évesen elhagyni mindent amiért addig küzdöttél és saját kezeddel építgetted, elég nagy törés...otthagyni házat hazát barátokat családot...nulláról indulni magyarszállásokon...és megint lépésről lépésre elérni azt ami otthon már természetes volt...ez az a páholy?
és hallgatni az olyan okosokat akik most is osztják az észt...mint te is...gyere ki...próbálld meg...és mondani milyen fasza is ez az élethelyzet amibe csak úgy beültünk...csak tudod így első kézből mondhatjuk meg nektek őslakosoknak, milyen is az amikor csak másodrendű ember vagy valakinek a hazájában...mert nektek erről fingotok sincs...talán jobban átérezhetjük azoknak a nyomorát akik oda keverednek...mint ti az őslakosok...még úgy is, hogy minket otthon nem üldöztek fegyverrel, nem akartak lemészárolni...mi szimplán gazdasági bevándorlók vagyunk...ahogy a nagy ember nevezett minket abban az országban...
ás tudod talán ezért is fura, hogy nektek meg pont az ellenkezője a természetes...
de ha te a bőrfejű verőlegényekkel értesz egyet, meg a savazósbácsikkal...ki vagyok én, hogy lenézzelek ezért...megteszed majd magad is valószínűleg pár éven belül...de akkor már nagyon késő lesz...már most is késő, hogy az ország visszatérjen a normális útra amit szent istván is kijelölt számára...olvastad az intelmeit amiket a keresztapa nevezetű kommentelőnek idéztem?...ha nem tedd meg...
verum
@bundi: -- azt hiszem, neked komoly szövegértelmezés gondjaid vannak.
Nem a verőlegényekkel értek egyet, őket mélyen megvetem, mert náci szellemiségük romlásba viszi országot, azt kifogásolom, hogy egy nemzeti ünnepen provokáció van.
A maroknyi csoport, akik most Mátéék ellen fordultak, akik a kormányt kritizálják, akik nem alkusznak és nem felejtik a mutyikat, azokkal elvben egyetértek, de a fent említett időponttal van kifogásom. Indulatos vagy, elfogult és árnyékbokszolsz.

Nem megyek ki külföldre élni, többször is volt lehetőségem, nem tettem. Tudom, hogy keményen kell dolgozni - de itthon is azt tettem negyven éven át. Nem is vittem semmire. Mégis itthon maradtam, mert ez a hazám és bízom benne, hogy lesz még jobb is.
bundi
@verum: építettem a "hazát" otthon erdélyben délvidéken...tudod régebben az ottani karitatív munkáinkról a képeket is beemeltem...a vezéredék büszkék is rá...de az ember ahogy keresztapa is mondta a génjeiben vándorkomikius...ha az élethelyzet nem biztosítja a túlélést továbbmegy...akik foggal körömmel ragaszkodnak valamihez...azok vagy eltüntek, vagy asszimilálódtak az új földesurak seregeibe...mint az ősmagyarok a mostani oroszok közé...lehet ti is így jártok...lehet nem...és a hazát mi jelenti...számomra nem azok akik ott plakátolnak...kopaszon vonulnak...acsarogva gyűlölködnek...ha te ezeket pipálod ki mint a haza szinonímáját?...mint mondtam ki vagyok én, hogy elítéljelek ezért...megteszed majd magad is ...talán nem is olyan sok idő múlva...én úgy érzem orwell nagyon eltalálta az állatfarmot és a 1984-et ...olvasgasd ...nem árthat meg...
bundi
@verum: tudom mondtad ezt régebben is de mintha a neved más lett volna...talán...
és hogy félreértettelek volna?
"Egyébként azok, akik most tüntettek, nem a fekete sereg, hanem maroknyi csapat, akik nem akarnak szemet hunyni a szemétségek és bajok fölött. "
tudod nem a fölpozott nőt, a hahás fiatalokat, vagy a székházfoglalókat neveztem fekete seregnek...hanem a bomberes kopaszokat akik rendre feltünnek amikor épp szükség van ilyen alakokra...pesten, debrecenben...ahol épp kell...mint a képeken is...nézd meg őket...ezeket neveztem fekete seregnek...
"ezeket sem bízta meg senki...erkölcsi kötelességüknek érezték...2006 óta folyamatosan..mióta a vezér egyeztetett velük a fradi b középben...valahogy a véletlenek összjátéka ez biztos...meg libsibolsi összeesküvés elmélet...
nagyon úgy fest ők lettek a fidesz fekete serege..."
és lehet igazad van...
"azt hiszem, neked komoly szövegértelmezés gondjaid vannak.
Nem a verőlegényekkel értek egyet, őket mélyen megvetem, mert náci szellemiségük romlásba viszi országot, azt kifogásolom, hogy egy nemzeti ünnepen provokáció van."
de azzal kezdtem most amit te írtál..
verum
@bundi: - a lényeget leírtam, egy nemzeti ünnepen ne csináljon senki balhét. Ez a véleményem és kész.
verum
@bundi: - 11:37 a haza mindazt jelenti, ami itt van. Sajnos vannak kopasz bőrfejűek és szerencsére vannak tisztességes, becsületes emberek is, ezek mind együtt bizony az ország, a haza. Nem vagyunk sem jobbak, sem rosszabbak, mint más ép.
És hogy milyen a haza, az mindig attól függ, kik maradnak meg benne, mert azok alakítják.
bundi
@verum: emlékszel mi volt kicsit több mint 1000 éve? a haza ott maradt az ottaniak teljesen asszimilálódtak az orosz néphez...a nép elment és keresett új hazát...de így megy ez...vagy megszoksz, vagy megszöksz...akikre büszke az ország azok megszöktek és kerestek új helyet, új lehetőséget...talán így van ez most is...talán ránk is büszke lesz valaki mondjuk 1000 év múlva és talán ti csak a történelem könyvek lábjegyzeteiben lesztek...talán...ki tudja...ennyi ahogy mondtad...de most mennem kell...építgetnem az új"haza" alapjait...talán nektek sem ártana néha ezt csinálni...vagy amit most csináltok azért fizetnek?...talán...talán nem...ki vagyok én, hogy ezt tudhassam...
verum
@bundi: én személy szerint sehol nem fogok szerepelni halálom után, mert kisember vagyok.
De remélem, amíg a "valakik" szerepelnek a történelem lapjain, addig a haza is meglesz.
Hogy mit csinálok? Keresem és szeretem az igazságot és ezért senki nem fizet, sőt az ellenérzések száma mindig nő irántam. A haza alapjait meg mindig az rakja, aki itt él. Jól, rosszul, de rakja.
Ez van.
izo
@mate03: Neked elmentek otthonról!Csak vádaskodsz, inkább azzal foglalkozz az "árpi bácsi" mit csinált akkor!
izo
@bundi: Ha igaz a mese az EU-ról te nem vagy gazdasági bevándorolt mivel az EU-ban szabad munkaerő áramlás van! Ha M.o-ra jön dolgozni angol , német stb az hogy a francba lenne gazdasági bevándorolt, te is így vagy csak fordítva?! De ha így érzed akkor "mertél kicsi lenni"!
izo
@bundi: A sok sületleneséged a honfoglalásról és írod:.de most mennem kell...építgetnem az új"haza" alapjait...talán nektek sem ártana néha ezt csinálni...vagy amit most csináltok azért fizetnek?" Ember nem tudod hogy M.o.-n munkaszüneti nap van ma, nem lehetsz ennyire!
pbalage
@izo: faszányos kis haza lesz, mondhatom. Verik az idős nőket, vakkomondoroznak az ilyen "mégvéletlenülsevagyokbuzeránsok".
bundi
@izo: Aug 21 is ünnepnap? Lemaradtam valamiröl...és ha megtennéd hogy belinkeled vagy leírod mi a gazdasàgi vagy megélhetési bevàndorló meghatàrozàsa...Tudor...csak nem szeretném rosszul hasznàlni ext a meghatàrozàst...
izo
@bundi: Látom már magyarul sem tudsz a szavakat értelmezd!Ma munkaszüneti nap van, mivel előző szombaton ledolgoztuk és nem ünnepnap! Mintha azt írtad volna dolgoznod kell, látom!
izo
@bundi: Ha ennyire vagy képben az itthoni dolgokkal, nem tudod ma munkaszünet van akkor politikaila is ezért ne szólj bele.Tudod kibicnek qss!
eszegfu
@Gonoszgólya: 01:10 Azt hiszem "tudatlanul" kell megöregedned...Izo Neked nem fog válaszolni...kényszeriteni pedig nem tudod!
volvós
@mate03: ma 9:16

...az utolsó kérdésedre: már csak ilyen sz@r ember (?)
Köszi a bizalmad, hogy " embernek " nevezted
ezt a pártkatonát !!
izo
@eszegfu: Válaszoltam neki előzőleg ezt:"Nagyon gusztustalan a dumád,meg te is" Te fogadatlan prókátor ezek után még mit válaszoljak neki?
eszegfu
@izo: Csak annyit tudok mondani Neked: IKUNUKU!
izo
@eszegfu: Fogadatlan prókátor nekem ne mondjon semmit!
pbalage
@izo: (13:48) tán valami agyi kapacitást felmutathatnál, ez itt ugyanis a "zinternet".
Ilyen hülye dumával nem védekezhetsz, vagy menjél át a fidesznetre, ott az agyatlan zombik között még lehet, hogy működőképes az efféle beböfögés.
Ha itt szeretnél felmutatni valamit, akkor rendes gondolatmenetet várunk el, rád szabottan "zeemútnyócév", "békemenet", "libsiparaszt"... stb. témában.
eszegfu
@pbalage: Hát milyen kapacitást vársz?! Még egy 12 V-os zseblámpa sem világitana tőle!
izo
@eszegfu: HAHAHA! Nagyon viccesek vagytok a másik fogadatlan prókátorral!
pbalage
@eszegfu: ehh.. szórakozásképpen azért jó elolvasni az IQ -30 kommenteket is.
pbalage
@izo: te csak köpjél, baszod, ne ugassál.
varirmag
Ma délelőtt egy hetvenegynéhány éves szomszédom háborgott azon hogy nem segítik megfelelően a migránsokat.
Megkérdeztem tőle,mit gondol mi lesz a gyerekeinkkel,unokáinkkal, ha tömegével itt ragadnak mert sehol sem fogadják be őket + még kitudja hányan jönnek a migránsok.

Válasz ! Nem érdekel,nekem nincs gyerekem !

Na , a szipirtyónak is kijárna egy jó nagy tasli !
eszegfu
@pbalage: Ne legyél ilyen szigoru vele, mert a végén itt hagy minket... nélküle pedig olyanok leszünk, mint a "félkaru óriás"!
pbalage
@eszegfu: ja, ez igaz, várjál, bocsánatot kérek tőle.
eszegfu
@pbalage: Ne röhögtess!...folyik a könnyem, nem látom a monitort!
pbalage
@izo: Kedves izo!
Nagyon szereti mindenki a hozzászólásaidat, tehát továbbra is várjuk ezeket, ne csüggedj el, ez egy demokratikus hely, nyugodtan írhatsz mindenfélét, azért van a fehér terület a cikkek alatt lefelé.
Epedve várjuk, mert mindannyian szeretnénk sikeres maffiózóvá válni, és a kommentjeidből kiváló tapasztalatokat gyűjthetünk, hogy mit kell nem tudni és kibe kell belerúgni.

További sikeres kommentelést kívánok:
pbalage
bundi
@izo: gondolom neked természetes hogy ha valaki külföldön él az tudja hogy a mai napot ledolgoztátok múlt szombaton...te tudsz valamit az én bank holiday-eimről?
tudod ezek..
www.gov.uk/bank-holidays
tehát kedves személyedről ennyit...
@varirmag: neked meg...a szomszédod megértem...minek aggódjon.. az elkövetkezendő pár évben nem nagyon foga nyugdíjkassza bedőlni...aggódnod neked kellene...mivel ha nem maradnak az átutazók...akkor ti lesztek szarban...de nyakig...már párszor leírtam...ha a kormány nem pótolná az öregkori nyugdíjakat ki akkor a most átlagos 25 000 -es havi befizetésekből a mostani átlagnyugdíj kb 50 000 nek kellene lennie a 101 000 helyett ez kb 20-25 év múlva kb a felét éri majd...most egy öregkori nyugdíjasra két befizető esik...akkor kb egálban lesznek...és ez nem libsibolsi rémhír, hanem a ksh hivatalos kiadványa...tehát ha tömegével ozttragadnak, akkor kb 6-7 millió lesz a lakosság 2040-50 tájékán...ha továbbmennek, akkor kb 5-6 millió...és most mondhatnám azt is amit a szépreményű gárdisták...szebb jövőt...vállasszátok azt ...miután gondolkodtatok...per pillanat úgy viselkedtek mint a primadonna vénkisasszonyok, akik elüldöznek mindenkit maguk mellől...és öregen magányosan élnek a kis kuckójukban...amíg meg nem halnak...amibe beletört a tatár török német orosz bicskája azt a viktorotokkal megteszitek egy-két évtized alatt...
izo
@bundi: Én csak a tájékozatlanságodra utaltam, ez a mostani válaszodból is kitűnik amit a ksh adataid is régiek, ezért vagy kibic!
bundi
@izo: megmutatnád az újakat? vagy mint régebben ezt is megtetted már máshol, másoknak...és most egyébként sincs rá időd?
eszegfu
@pbalage: 14:27 Csak gratulálni tudok... megtetted!:))
eszegfu
@izo: Itt a "fogadatlan prókátor I."! Te tényleg olyan vagy mint egy szobor...nem hat Rád semmi, csak az időjárás és a madárpiszok...
bencemacska
@izo:
ma, 10:00
"A csoportot vezető Szabó Gábor, jelenleg vádlottak padján ül."
A magyar nyelv szabályai alapján a JELENLEG jelentése szerint egyszerre két helyen van!
Tanult magyar ember ilyent nem ír le!
Ha nem magyar az anyanyelved, megengedhető az ilyen "baki", magyarnak nem, még 50-es IQ-val sem!
bundi
@izo: de csak hogy lásd nagylelkűségem...
www.demografia.hu/kiadvanyokonline/index.php/demografiaiportre/issue/view/532
a ksh 2015 jun 10-i kiadványa...ellenben van igazság abban amit mondassz nem teljesen naprakész...mert ha elolvasod...
www.demografia.hu/kiadvanyokonline/index.php/demografiaiportre/article/view/2475/2176
a 9,8 milliós fő amit 2015 re írtak a 3-500 000-elvándorolttal kb 9,3-9,5 millió napjainkban és ezt csak 2020-25 környékére saccolták...tehát ez egy erősen feljavított hangulatjelentés...de lássuk a te forrásaid...
ja és egyébként még adósom vagy a megélhetési, gazdasági bevándorló fogalmával...
bundi
@izo: egyébként ha már a tájékozatlanságomra felhívtad a figyelmet...tudtad, hogy hivatalosan a magyarok voltak az első menekültek, a jog szerint?
"Az 1951-es Genfi Egyezmény értelmében a menekült olyan, a származási országán kívül tartózkodó személy, aki megalapozottan fél attól, hogy származási országában üldözés érné faja, vallása, nemzetisége, politikai véleménye vagy egy meghatározott társadalmi csoporthoz való tartozása miatt, és saját állama védelmét nem tudja igénybe venni. Menedékkérő az a külföldi, aki menedékjogi kérelmet terjesztett elő, és ügyében még nem született jogerős döntés (menekült akkor lesz, ha menekültstátuszt kap). Migránsnak azokat nevezzük, akik elhagyják hazájukat vagy szokásos tartózkodási helyüket, azért, hogy letelepedési szándékkal egy másik országba menjenek (szociológiai, nem jogi fogalom).
Mivel a menekülőknek szinte soha sincs lehetősége hivatalos okmányokat, vízumot beszerezni, a Genfi Egyezmény (mely a magyar jognak is része) a tiltott határátlépésüket nem bünteti. Az egyezmény első nemzetközi próbája az 1956-os forradalom volt: a menekülteket kvóták szerint fogadták be európai és tengerentúli országok Ausztria menekülttáboraiból – magyarázta Tóth Judit jogász."
és most is ez a felállás az unió az olasz és a görög táborokban szeretné megállítani a menekülteket és onnan a kvóták alapján osztanák szét őket...ez az amiben a magyarok az egyedüli uniós országként nem vesznek részt...inkább plakátosdit és kerítésesdit játszanak...
Mézike
@bundi: És azt tudtam hogy 56-ban a menekültekkel együtt a bűnözők 90 százaléka elhagyta az országot?
izo
@bundi: írod:.tehát ha tömegével ozttragadnak, akkor kb 6-7 millió lesz a lakosság 2040-50 tájékán...ha továbbmennek, akkor kb 5-6 millió."Amit belinkeltél 2040-ben 8 millió(jó esetben 9) te meg 5-6 milliót írsz! (mivel mi nem a migránsoktól várjuk a nyugdíjunkat mert ők nem termelik meg csak elveszik azt, már most is csak költeni kell rá!).Én adósod?Te sem válaszoltál sok kérdésre!Ha értelmezted volna:te is gazdasági bevándorló volnál, ha nem EU államba mész!
wagabund
az anyósom is idős, de őt nem ütötték meg... ..mert nem ment oda, ahol a pofont osztogatták.

:-(
bundi
@izo: visszanéztem amiket nekem írtál...pontosabban mire is nem válaszoltam?
egyébként a diagrammhoz leírtam, hogy legalább 10 és minusszal van lemaradva...mert a mostani 9,8 helyett inkább 3-500 000-al kevesebben élnek ott...és akik elmentek nagyon kis eséllyel fognak visszatelepedni...családostól gyerekestől...mert ez a 300-500 000 a kint dolgozóknak a száma...de mindenkivel mennek a gyerekek is egy idő után...
az adatokról ennyit..a mondani valód végét meg kicsit fésüld össze, mert így nem sok értelme van...
bundi
@izo: ja a meghatározásunk egyébként migráns:
www.juris.u-szeged.hu/download.php?docID=5975
vagy itt:
ajk.pte.hu/files/file/doktori-iskola/tottos-agnes/tottos-agnes-vedes-tezisek.pdf
"Viszonylag tágan is értelmezhető a migráns munkavállaló fogalma, ha azt az ENSZ 1990-es
jogi definíciójával összhangban használjuk, amely szerint migráns munkavállaló „minden
olyan személy, aki idegen állam területén valamilyen tevékenységet ellenszolgáltatásért
cserébe végzett, végez vagy fog végezni„
de mondom ezt az orbán szíjjártó-rogán féle megélhetési bevándorlózást nem sikerült fellelnem...de remélem te tudod a fogalmat...tehát bátran...áruldd el...
izo
@bundi: ezt nem értem:legalább 10 és minusszal van lemaradva
bundi
@izo: most 2015-van az előrejelzés szerint az országban 2025 tájékán fognak 9,3-9,5 millió között élni..és utána meredeken esik a szám...ha a mostani 9,8-ból levonod akik kint dolgoznak és élnek...és emiatt kicsi az esélye hogy visszamennek...akkor kb 9,3-9,5 lesz a szám...és ez 2015 nem 2025-ös eredmény...valamint a kint dolgozók magukkal viszik vagy vitték a scaládtagjaikat, gyerekeiket..akik nem dolgoznak kint..és ezért nincsenek benne a hivatalos kinti adatokban...tehát rosszabb az eredmény mint kellene...most...és nem 10 év múlva
izo
@izo: Magyaróra neked:Gazdasági bevándorló aki munka és egyéb okból (könnyebb megélhetés) ...menekült aki politikai vagy életveszély üldözés miatt megy külföldre.Ebből következik számomra menekült csak az első biztonságos országig lehet valaki.Jogtalanul mondja pl Görögországból még több országon át idejőve azt mondja menekült.
izo
@bundi:Ez neked szólt: Magyaróra neked:Gazdasági bevándorló aki munka és egyéb okból (könnyebb megélhetés) ...menekült aki politikai vagy életveszély üldözés miatt megy külföldre.Ebből következik számomra menekült csak az első biztonságos országig lehet valaki.Jogtalanul mondja pl Görögországból még több országon át idejőve azt mondja menekült.
verum
@bundi: - igen, néztem és változatlanul az a véleményem, ami.
Egy nemzeti ünnepen ha nem is egyetértésben, de együtt, békében kellene emlékezni.
Bárki csinál ilyenkor balhét, az elítélem. Ott van az év 364 napja, ami nem nemzeti ünnep, akkor mindenki kedvére vélemény-nyilváníthat tudása, egyénisége, stílusa szerint.
Ettől függetlenül Mátét és láncos kutyáit mélységesen elítélem.
izo
@bundi: Azért a 8-9 millótól a te 5-6 millód nagyon eltér ezt ismerd el!
bundi
@izo: és ezt hol is olvastad? vagy saját kútfő?
de ennek ellenére a te fogalmaid szerint minden magyar aki elment gazdasági bevándorló a másik országban...
vagy nem?
egyébként a helyes meghatározás...migráns...
forrás:
"A jog csak reguláris és irreguláris migrációról beszél. A reguláris migráns szabályosan lép ki a hazájából, majd szabályosan utazik át a tranzitországon, lép be és tartózkodik a célországban. Mind a négy kitétel fontos: ha valaki diákvízummal, szabályosan érkezik a célországba, de feketén pincérmunkát vállal, azonnal irreguláris migránssá válik. Irreguláris migránsnak számít a kényszervándor (a menekült), illetve a klasszikus illegális migráns. Utóbbiakat nevezik okmányok nélkülieknek is. Esetükben az előbbi négy kitételből valamelyik nem, vagy nem szabályosan teljesül. Úgy vélem, a „bevándorló” szó használata megtévesztő, azt sugallja, valaki a hátralevő életét a célországban óhajtja leélni. Ilyen jogilag nem létezik. Félrefordítás. Használjuk inkább a „migráns” szót!"
Dr. Nagy Boldizsár nemzetközi jogásszal, az ELTE és a CEU oktatója
ligetmuhely.com/soos-eszter-menekultek-es-gazdasagi-bevandorlok/
olvasgasd
bundi
@verum: ebben egyetértünk...csak mint említettem egyre többször kapnak ezek az emberek félhivatalos támogatást, az ügyek ilyetéén rendezésére...és a rendőrség csak biodíszletként tetszeleg a háttérben...
bundi
@izo: igazából nem...mert mint említettem már most is vagy félmillióval vannak ott kevesebben a feltételezett számnál. és az a réteg hiányzik, akiknek az elkövetkező 20-30 évben a terészetes fogyást kellene ellensúlyoznia...tehát a gyerekek továbbra is megszületnek, csak nem magyarországon...és nem az ottani számokat növelik...miközben az emberek továbbra is hullanak rendesen...ami viszont az ottani számokat fogja rontani...kb ennyi...
varirmag
Küldjék a banyát valamelyik pályaudvarra, ott pátyolgathatja a bevándorlókat,ha segíteni akar ott megteheti,takaríthat körülöttük -nem az ünnepbe kell belerondítani- vagy csak balhét akart ? Akkor megkapta.
verum
@bundi: Nem tudom, melyik szót nem értitek abból, amit eddig mondtam?
Ide másolom, amit eddig írtam lényegest a kedvedért:

"Véleményem szerint egy hatalomnak jogában áll egy nemzeti ünnepen megakadályozni, hogy tüntetők, ellentüntetők legyenek jelen.
Azonban akkor azt rendőrök akadályozzák meg, a megfelelő jogszabályok alapján, a megfelelő módon.
Ha tényleg önkényes kidobóemberek voltak ott, ha tényleg senki nem hatalmazta fel őket, a hatalom akkor is sáros, mert teret enged az önkényeskedésnek. Ha meg fel lettek hatalmazva a kidobó emberek, akkor miért kell gyáván letagadni és a rendőri jelenlét mire kellett még?"
Herdálják a közpénzt, verőemberek mögé bújnak, mert gyávák nyíltan, saját nevükben intézkedni?
"..Nem a verőlegényekkel értek egyet, őket mélyen megvetem, mert náci szellemiségük romlásba viszi országot, azt kifogásolom, hogy egy nemzeti ünnepen provokáció van.
A maroknyi csoport, akik most Mátéék ellen fordultak, akik a kormányt kritizálják, akik nem alkusznak és nem felejtik a mutyikat, azokkal elvben egyetértek, de a fent említett időponttal van kifogásom. "

Ha most sem érted, akkor már nem tehetek semmit. Itt én befejeztem.
izo
@bundi: Azét továbbra sem látod a NAGY KÜLÖNBSÉGET AMI 3 MILLIÓ? Nem érdekel a prof véleménye a migráns nem magyar szó! Megismétlem te is gazdasági bevándorló vagy,de mivel EU egy "országnak" képzelhető el ez esetedben értelmetlen, mert olyan mintha Szegedről Győrbe költöznél.
izo
@bundi: A bevándorlók a fentieket használják ki már abban az "országban" EU-banvagyunk kérjük a menekült státuszt.Az EU egy béna kacsa, miért nem jön megvédeni a szerb-magyar határt?Ez olyan mintha dunántúli azt mondaná hadd jöjjenek, de a dunán át nem engedem!
KERKA
@bundi: nem számoltam össze, hogy ma hány linket tettél be ide, de nem is fogom elolvasni egyiket sem. Gondolod, hogy a kommentedben szereplő 15 linket valaki is áttanulmányozza? Nem! akkor meg fölöslegesen írod ide. Ha egy témában van véleményed, kérlek írd le, de a te házi feladataidból nem akarok szakdolgozatot írni. Elég lesz, ha 10 bővitett mondatban írogatsz. Köszi
mate03
@izo:!Gönc Árpád,talpig EMBER,csupa nagybetűvel,milyen alapon,próbálod őt lejáratni?Nem gyilkolt, hanem próbált egy jobb világot létrehozni Magyarországon! Ő is több társával együtt,ott ült a halálsoron! Nem gyilkosságért,hanem a politikai meggyőződése miatt!Mit tudsz te 56-ról?Lehet hogy akkor még tervben sem voltál a szüleidnél !Én nem vádaskodtam,csak az igazat,a színtiszta igazat írtam Witner Mariskáról!
izo
@mate03: Miért hívták az "árpi bácsit" a rabtársai úgy ahogy?
eugen4402
Vissza a cikkhez: tehát rendzavarás történt, annak ellenére, hogy voltak a helyszínen rendőrök, HIVATALOS biztonsági őrök, és ÖNJELÖLT biztonsági őrök is. Ahol sok a felelős, ott senki sem felelős igazán. Talán a rendőrökre kellene bízni a rendfenntartást. Vagy a rendőrök mennek határra vadászni, és a rendet majd az a biztonsági őr garantálja, aki először üt...? Persze jó, ha áldozatként egy idős hölgyet választ, ő biztos nem üt vissza...
bretagne
Inkább ezt a Kocsist bántsák! Förtelmes egy ember!
mate03
@izo:! Ugye ezt a kurucinfón olvastad?Egy ilyen szenny lap mit firkál össze,az engem teljesen hidegen hagy! Mécs Imre,teljesen mást mondott! Pedig ő is ott ült mellette!Azért neki jobban hiszek!
izo
@mate03: Én mécs imrének azt sem hiszem el amit kérdez a politikai ámokfutása miatt (56-os szociknál köt ki!)!
vizinyuszi
@izo: A kormosok simán visszaélnek az uniós menekültjoggal. Nem szempont számukra, hogy semmi keresnivalójuk Európában, mivel egy sokkal közelebbi országban már biztonságban lehetnének, lényeg, hogy az EU nyakán minél jobban éljenek.
solidedge
A Fideszes tanú vallomása: A vén némber minden előzmény nélkül az arcával nagy erejű ütést mért a tiszteletnek örvendő válalkozó úr jobb tenyerére. A tenyér aszonnal bevörösödött, amit a látletlet is bizonyít. A terrorista gyanús vénasszony ellen hazaárulás címén feljelentést tettünk.
varirmag
A Keleti pu-nál és környékén borzalmas állapotok uralkodnak.
A migránsoknak sürgős segítségre lenne szükségük mert órákon belül belefulladnak a saját
szemetükbe,mocskukba.
Az Index tudósítója értesíthetné az "Idős nőt " és társait,szükség lenne rájuk.
Ma többször is volt szerencsém a migránsok társaságát "élvezni",de sehol nem láttam az
Index tudósítója által bemutatott nőt és társait.
teuton
@varirmag: Es te segiteni voltal ott ugye? Vizet vagy elelmet osztottal? Esetleg tolmacsoltal borsodi tajszolasban? Mert ugye a külföldieknek (akik alt. min. 2 nyelvet beszelnek!) csak magyar nyelvü utmutatokat nyomnak a kezükbe...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.