Acélkeretre erősített hétsoros pengés dróttal ellátott tehervagonnal zárják majd le az ideiglenes biztonsági határzárat a Horgos-Szeged vasútvonal sínjeinél Röszkén, az átalakított vasúti jármű hétfő délutánra el is készült.
A röszkei állomás egyik külső vágányán hétfő délután egy régi, bordó tehervagon állt, amely egyik végére a határzár építése során is használt horganyzottacél-oszlopokból készült keretet erősítettek. Az acélgerendákra hét sor – a gyorstelepítésű drótakadálynál és a határzár kerítéseinek tetején is használt – NATO-drót került.
Az elmúlt hetekben a sínek és a magyar-szerb határ metszéspontjánál, ahol a vasúti közlekedés miatt nem épült meg a határzár, naponta több ezer migráns érkezett. A Horgos és Röszke közötti vasúti közlekedést augusztus második felében leállították.
Korábban a MÁV szakemberei a helyszínen arról beszéltek, a határzár hiányzó részére vasúti kapu kerül, amelyet megnyithatnak a szerelvények előtt, ha újraindul a forgalom. Ezt a megoldást helyettesíti – feltehetően ideiglenesen – az átalakított tehervagon.
70 hozzászólásarrow_drop_down_circle
ésakkorhogyisvanez? ha jön a menetrendszerű csinga, akkor ezt behúzzák az első kitérőig?
amíg visszatolja valami kis dízel, addig hadműveleti terület a luk?
a vándorok úgy eltapossák a katonákat, mint a szél..
a jelentésben járulékos veszteség lesz?
Mer benne van a Nemzeti innovácijó!
:-)))
:-)))
Semmire sem jó, nem akadály egy 2000-es tömegnek,
úgy eltolják, mint egy Märklin-wagont !!!
És, sztem az a szomorú, hogy ezért a bombasztikus ötletért valaki, nem kis lóvét tett zsebre.
Vagy eseleg elég egy gázszerelő is?
(Szívesen várok sziporkázó ötleteket.)
HIÁBA MAGYARORSZÁG JOBBAN TELJESÍT))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Talán a tél a hideg beköszöntével csökken a migránsok rohama, száma, de arra is várni kell kb.Januárig..
Aszonta a fontos ember, hogy amíg a migránsok ott állnak a szerb oldalon, addig szünetel a normál vasúti forgalom...
Na, erre kérném gombot varrni...
Oxy ?
De ez minden képzeletemet felülmúlja, pedig nem vagyok úgy általában ötletszegény. :)
Ja, és több száz métert kell elhúzni, hogy vonat tudjon közlekedni rajta.
Szégyen! Sírjunk, röhögjünk? Sírjunk!
A felcsúti vasút prototípus!
Koszonjuk, kedves vezetoink, nemhiaba dolgoztok ertunk ejjel-nappal! Most mar sikerul lassan az en uzleti szavahihetosegemet is megkerdojelezni, mert azt hiszik, hogy talan en is hasonlo elmevel vagyok megladva, magyarkent...:o((
Ezt csak megkoszonni lehet, ilyen orszag meg egy nincs: meg a diaszpora eletet is el tudjak baszni, ugy par tizezer kilometerrel arrebb!!!
Szerelvény érkezik ,kapú nyílik szerelvény beáll,kapú bezáródik mögötte.
Szerelvény átvizsgálása után kapú nyílik,szerelvény előtt,míg mögötte az folyamatosan zárva van.
Csak egyszer nyílik meg a vasútikocsis kapú a beözönlést nem lehet csak úgy meggátolni,hogy emberekre ne tolnának egy vasúti kocsit.
Na, ki volt az agytröszt?
Ez kínosan hasonlít a tollra, melyet a NASA fejlesztett ki,hogy az űrben is lehessen papírra írni,erre az orosz, elővett egy ceruzát.
I. e. 4600 körül Kínában már elkészült a prototipusa, igaz agyagból, és a korabeli tudósok messze földről is felkeresték, mert Csíí Hu császár magas jutalmat tűzött ki annak a pályázónak, aki megmagyarázza, mire jó ez a szerkezet. Mivel értékelhető válasz nem érkezett, a nullszériát már le sem gyártották, a feltalálót kivégezték, később szökőkutat neveztek el róla. :-)
De van más megoldás átmásznak alatta...
Majd ha Orbán elvágja a drótokat, remélem a pengés drótok tudni fogják mit tegyenek.
www.egalizer.hu/szarazfold/egyeb/wind.htm
Szerintem arra is felkészültek a fiúk, mert 1300 méter magasságig légtérzárlatot rendeltek el. A vágány és a határ metszéspontja fölött építenek egy gusztusos zsinórpadlást, és amikor a szerelvény a tüskésvagonhoz ér, csigasorok segítségével - huss - egy pillanat alatt felemelik 20 méter magasra, és a lendülettől kb. 120 métert a levegőben fog siklani, a landolást (sínreérést) fedélzeti számítógép vezérli...
Ez a szintén fura külalakkal rendelkező drótakadállyal felturbózott tehervagon aligha fog...
végképp nem kutatok:
Új hozzászólás