Környezetkímélő és biztonságos közlekedés jött létre az Ebes és Debrecen közötti vasútvonal teljes átépítésével – mondta az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára pénteken a 15 milliárd forintos beruházás keretében felújított vonal ünnepélyes átadóján.
Papp László polgármester, Bodó Sándor, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára, a Fidesz országgyűlési képviselője, Pósán László, a térség fideszes parlamenti képviselője, Nyiszter Tamás, a MÁV Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese és Kikina Artúr, a NIF Zrt. vasútfejlesztési igazgatója átvágja a nemzeti színű szalagot az Ebes és Debrecen közötti felújított vasútvonal ünnepélyes átadóján Debrecen közelében 2020. október 16-án. Környezetkímélő és biztonságos közlekedés jött létre a 15 milliárd forintos beruházás keretében felújított, Ebes és Debrecen közötti vasútvonal teljes átépítésével. MTI/Czeglédi Zsolt
Bodó Sándor hangsúlyozta: a kormány stratégiai célként jelölte ki a közösségi közlekedés fejlesztését, legyen az kötött pályás vagy közúti. Az elővárosi vagy távolsági közlekedési fejlesztések sorát megújult pályák, állomásépületek is jelzik – tette hozzá.
Elmondta, hogy 2021-től közlekedésfejlesztésre még több forrás, mintegy 2000 milliárd forint áll rendelkezésre, ebből 32 milliárd forint felhasználásáról már döntés is született.
Az államtitkár hangsúlyozta, a felújított vasútszakasszal gyorsabb lett a közlekedés Ebes és Debrecen közt, illetve Hajdúszoboszló irányába, ami a nyaralóknak is kedvez.
Környezetkímélő és biztonságos közlekedés jött létre a 15 milliárd forintos beruházás keretében felújított, Ebes és Debrecen közötti vasútvonal teljes átépítésével. MTI/Czeglédi Zsolt[/caption]Pósán László országgyűlési képviselő reményét fejezte ki, hogy a jövőben gyorsabban, biztonságosabban és kiszámíthatóbban közlekedhetnek az utasok Debrecen és a főváros irányába.
Nyiszter Tamás, a MÁV Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese elmondta: az Ebes és Debrecen közt elkészült kétpályás, 8 kilométeres vasúti szakasz is hozzájárul ahhoz, hogy a Budapest és Debrecen közt közlekedő vonatok óránként 160 kilométeres sebességgel közlekedjenek, és a menetidő két órára csökkenjen.
Személyvonat közlekedik az Ebes és Debrecen közötti felújított vasútvonalon az ünnepélyes átadó napján Debrecen közelében 2020. október 16-án. Környezetkímélő és biztonságos közlekedés jött létre a 15 milliárd forintos beruházás keretében felújított, Ebes és Debrecen közötti vasútvonal teljes átépítésével. MTI/Czeglédi Zsolt
Jövőre Debrecen és Nyíregyháza között 500 millió forintból újul meg a vasútvonal, 2022-ben pedig egymilliárd forintból a Debrecen és Nagykereki közötti szakasz – tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.
Kikina Artúr, a NIF Zrt. vasútfejlesztési igazgatója a beruházás paramétereiről elmondta, a kivitelezés nettó 15 milliárd forintba került. A Budapest-Szolnok-Debrecen közti 100-as vasútvonal most átadott szakaszán átépítették a pályát, korszerűsítették a felsővezetéket, kiépítettek egy körforgalmi csomópontot a Határ úton, jelzőlámparendszert és szervízutat is kialakítottak.
Az elmúlt időszakban mintegy 1600 milliárd forint európai uniós és hazai forrásból újították fel a vasúti közlekedést országszerte – tette hozzá.
(MTI)
23 hozzászólásarrow_drop_down_circle
hvg.hu/gazdasag/20180726_Csigajelmezbe_oltozott_es_siman_lefutotta_a_vonatot
Attól vasúti közlekedésben már a 19. sz. is korszerűbb volt...!
Ilyen például egy vécé átadás programja magyarországon:
- az énekkar előadása,
- önkormányzati köszöntő,
- igazgatói köszöntő,
- és a tanulók műsora.
444.hu/2016/10/30/enekkarral-musorral-unneploben-adjak-at-a-zugloi-altalanos-iskola-felujitott-mosdojat
Vagy a bizarr kormányablak átadás
www.youtube.com/watch?v=AM6lBOdraYc
A cikk 2018-as.Viktor Mihály leendő király uralkodásának 8.éve.
wiki.startlap.hu/mikor-kezdodott-a-21-szazad/
Kb. 60 év alatt rohadt le ennyire a vasút, amikor "pártunk és kormányunk" azt hitte, hogy a közúti közlekedésé a jövő... mert az olajlobbi...!
A magyar tásadalom helyett...
Hogy itt is mennyi idióta baromságot hordasz össze. Téged bátorít valaki?
Figyelj oda, mert ilyenre csak az ellenségd bátoríthat.
Nyolc év viktor,mihály majdnem királyság lopásaiból,kicsit azért letett volna gyorsítani a szerelvényt,hogy legalább ne előzzék meg futva.:))))))))))))
.
welovebudapest.com/cikk/2020/2/13/kepek-budapestrol-akkor-es-most-75-eve-ert-veget-a-ii-vilaghaboru-egyik-legborzalmasabb-varosostroma-1
--------------------------
.
Tragikomédia!
Képviselni kellett volna minden szakágazatnak magát, hisz mindegyiknek hozott újat. A pályafenntartás, bizt.ber., vontatás, felsővezetékesek, a forgalom, személyszállítás, áruszállítás, az építőcégek, a beruházó, a lebonyolító, a műszaki ellenőrzés, a megrendelő, az Állam képviselője, esetleg kormánybiztos, a terület parlamenti képviselője, az érintett önkormányzatok, meg akiket még esetleg kihagytam... már megbocsássanak...
Új hozzászólás