Környezetkímélő és biztonságos közlekedés jött létre az Ebes és Debrecen közötti vasútvonal teljes átépítésével – mondta az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára pénteken a 15 milliárd forintos beruházás keretében felújított vonal ünnepélyes átadóján.

Öten vágták át a szalagot egy 8 kilométeres vasúti szakasz átadásán
Papp László polgármester, Bodó Sándor, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára, a Fidesz országgyűlési képviselője, Pósán László, a térség fideszes parlamenti képviselője, Nyiszter Tamás, a MÁV Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese és Kikina Artúr, a NIF Zrt. vasútfejlesztési igazgatója átvágja a nemzeti színű szalagot az Ebes és Debrecen közötti felújított vasútvonal ünnepélyes átadóján Debrecen közelében 2020. október 16-án. Környezetkímélő és biztonságos közlekedés jött létre a 15 milliárd forintos beruházás keretében felújított, Ebes és Debrecen közötti vasútvonal teljes átépítésével. MTI/Czeglédi Zsolt

Bodó Sándor hangsúlyozta: a kormány stratégiai célként jelölte ki a közösségi közlekedés fejlesztését, legyen az kötött pályás vagy közúti. Az elővárosi vagy távolsági közlekedési fejlesztések sorát megújult pályák, állomásépületek is jelzik – tette hozzá.

Elmondta, hogy 2021-től közlekedésfejlesztésre még több forrás, mintegy 2000 milliárd forint áll rendelkezésre, ebből 32 milliárd forint felhasználásáról már döntés is született.

Az államtitkár hangsúlyozta, a felújított vasútszakasszal gyorsabb lett a közlekedés Ebes és Debrecen közt, illetve Hajdúszoboszló irányába, ami a nyaralóknak is kedvez.

Környezetkímélő és biztonságos közlekedés jött létre a 15 milliárd forintos beruházás keretében felújított, Ebes és Debrecen közötti vasútvonal teljes átépítésével. MTI/Czeglédi Zsolt[/caption]Pósán László országgyűlési képviselő reményét fejezte ki, hogy a jövőben gyorsabban, biztonságosabban és kiszámíthatóbban közlekedhetnek az utasok Debrecen és a főváros irányába.

Nyiszter Tamás, a MÁV Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese elmondta: az Ebes és Debrecen közt elkészült kétpályás, 8 kilométeres vasúti szakasz is hozzájárul ahhoz, hogy a Budapest és Debrecen közt közlekedő vonatok óránként 160 kilométeres sebességgel közlekedjenek, és a menetidő két órára csökkenjen.

Öten vágták át a szalagot egy 8 kilométeres vasúti szakasz átadásán
Személyvonat közlekedik az Ebes és Debrecen közötti felújított vasútvonalon az ünnepélyes átadó napján Debrecen közelében 2020. október 16-án. Környezetkímélő és biztonságos közlekedés jött létre a 15 milliárd forintos beruházás keretében felújított, Ebes és Debrecen közötti vasútvonal teljes átépítésével. MTI/Czeglédi Zsolt

Jövőre Debrecen és Nyíregyháza között 500 millió forintból újul meg a vasútvonal, 2022-ben pedig egymilliárd forintból a Debrecen és Nagykereki közötti szakasz – tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.

Kikina Artúr, a NIF Zrt. vasútfejlesztési igazgatója a beruházás paramétereiről elmondta, a kivitelezés nettó 15 milliárd forintba került. A Budapest-Szolnok-Debrecen közti 100-as vasútvonal most átadott szakaszán átépítették a pályát, korszerűsítették a felsővezetéket, kiépítettek egy körforgalmi csomópontot a Határ úton, jelzőlámparendszert és szervízutat is kialakítottak.

Az elmúlt időszakban mintegy 1600 milliárd forint európai uniós és hazai forrásból újították fel a vasúti közlekedést országszerte – tette hozzá.

(MTI)

23 hozzászólásarrow_drop_down_circle

human
Rendes fideszes politikus a saját kertkapuján is csak szalagátvágás után lép be.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
verőce21
Én, mint 21. századi, abban élő, úgy gondolom reneszánszát éli a vasút... A környezetkímélő elektromos vontatás, mindenképpen versenyképes közlekedési eszközzé tette a közúti közlekedéssel szemben. Párosítva a pályaudvarokhoz sűrített elektromos autóbuszos közlekedéssel, ill. a "gyalogosok" elektromos roller, ill. segway rolleres elterjedésével felére csökkenhet a munkába járók gépkocsi igénybevétele...
NKF
Hol hagyták a többit?Volt olyan avatás,hogy minden kilométerre jutott egy s...g
verőce21
@kulabombaafityiszre: Ez még kemény 20. század! A tudatos lerohasztás eredménye...
Attól vasúti közlekedésben már a 19. sz. is korszerűbb volt...!
human
Monty Pythonba illő jelenetek tud alkotni a NER.
Ilyen például egy vécé átadás programja magyarországon:
- az énekkar előadása,
- önkormányzati köszöntő,
- igazgatói köszöntő,
- és a tanulók műsora.
444.hu/2016/10/30/enekkarral-musorral-unneploben-adjak-at-a-zugloi-altalanos-iskola-felujitott-mosdojat

Vagy a bizarr kormányablak átadás
www.youtube.com/watch?v=AM6lBOdraYc
kulabombaafityiszre
@verőce21: ma, 18:15
A cikk 2018-as.Viktor Mihály leendő király uralkodásának 8.éve.
wiki.startlap.hu/mikor-kezdodott-a-21-szazad/
verőce21
@kulabombaafityiszre: Láttam, és akkor mi van...?
Kb. 60 év alatt rohadt le ennyire a vasút, amikor "pártunk és kormányunk" azt hitte, hogy a közúti közlekedésé a jövő... mert az olajlobbi...!
verőce21
@Horizont: Lehettek volna nyolcan is... övék a jövő...!
csak úgy....
@verőce21: gondolkodni nem az erösséged, hazudozni viszont kiválóan tudsz.
verőce21
@csak úgy...: Bemutattad magad? - Node Alfonz...!
verőce21
Szerintem autópályákat nem is szabad tovább építeni... Zsákutca!
human
Rendes fideszes politikus a saját kertkapuján is csak szalagátvágás után lép be.
Aki Én
@verőce21: ördögöd van lúzer, övék a jövő.
A magyar tásadalom helyett...
Hogy itt is mennyi idióta baromságot hordasz össze. Téged bátorít valaki?
Figyelj oda, mert ilyenre csak az ellenségd bátoríthat.
kulabombaafityiszre
@verőce21: ma, 18:32
Nyolc év viktor,mihály majdnem királyság lopásaiból,kicsit azért letett volna gyorsítani a szerelvényt,hogy legalább ne előzzék meg futva.:))))))))))))
tudode
Olyan viccesek lettek volna ezek a pasik a II. világháborű utáni újjáépítéskor, amikor romokban állt az ország:
.
welovebudapest.com/cikk/2020/2/13/kepek-budapestrol-akkor-es-most-75-eve-ert-veget-a-ii-vilaghaboru-egyik-legborzalmasabb-varosostroma-1
--------------------------
.
Tragikomédia!
Nessy
Maradt valaki otthon? Nehéz feladat lehet a szalag átvágás, mert egyre többen kellenek hozzá!
verőce21
Szerintem kevesen is voltak a szalagátvágásnál...

Képviselni kellett volna minden szakágazatnak magát, hisz mindegyiknek hozott újat. A pályafenntartás, bizt.ber., vontatás, felsővezetékesek, a forgalom, személyszállítás, áruszállítás, az építőcégek, a beruházó, a lebonyolító, a műszaki ellenőrzés, a megrendelő, az Állam képviselője, esetleg kormánybiztos, a terület parlamenti képviselője, az érintett önkormányzatok, meg akiket még esetleg kihagytam... már megbocsássanak...
solidedge
Várom hogy amikor a Lidlben bemondják, hogy megnyitjuk a hármas kasszát akkor pár fideszes odaugrik szalagot vágni.
sokanvagyunk
Véletlenül valami autóparkolót avattak ezek a fotó szerint, mert sín vagy vonat az sehol.
solidedge
A szalagvágáshoz odatóduló fideszes tömegben többeket letiportak, párat az ollók sebesítettek meg.
Sámannus
Elfogyott a nemzetiszalag a boltból és csak ennyinek jutott belőle. A legutolsónak már olló sem kellett volna, mert csak az egyik végét kellett vágni a szomszédjának.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.