„Ha nem állítják meg a hatalmat, akkor egy fenevad válik belőle, és telhetetlen bendőjű fenevadként törtet tovább. A Biblia jut megint az eszembe: falt és zúzott, a maradékát pedig összetaposta. Tehát, amit nem tud felfalni, az másé se legyen” - mondja a Hírklikknek adott karácsonyi interjúban Iványi Gábor lelkész. Arról is beszél, hogy ő szidhatja Orbán Viktort, a miniszterelnök viszont nem élhet vissza azzal, hogy kezében van valamennyiünk adóforintja. Márpedig Orbán ezt teszi: fal, zúz és széttapos.

Forrás: hirklikk.hu
Feltöltő: nemzol
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

96 hozzászólásarrow_drop_down_circle

human
@Shikari: Csak szólok, hogy az általad szektavezetőnek titulált ember keresztelte meg Orbán két gyermekét is. Nem Iványi Gábor változott. Orbán kezdett el szelektálni a hozzá lojális és a nem lojális egyháza közt. Mindent a propagandának rendel alá, mert a nélkül legyőzik.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
tudode
Tudományos tétel, hogy minden halandónak az alaptermészete romlik az idő műlásával!!!
.
Megmutatta a kisujját az ország ezeknek, és az egész országot befalták:
.
Vas Évával, az első titkárnőjével megmutatta műfogát, fejére nőtt mindenkinek
.
thepost.hu/reszletek.php?id=3285
.
Az Isten nem óvta meg ezektől a csávóktól az országot!
justhpeter
Békés, boldog Karácsonyt kívánok Iványi Gábornak és egyháza valamennyi tagjának !
nemsemmi2
@Shikari: Minden századdal egyet értek. De sajnos a főügyész a barátja. Így Orbánt biztosa nem fogja elítélni, bármennyire is gyűlölködő és diktatúrát vágyó hajlama is van. Bár igazad van. Tényleg börtönben a helye!
human
@Shikari: Csak szólok, hogy az általad szektavezetőnek titulált ember keresztelte meg Orbán két gyermekét is. Nem Iványi Gábor változott. Orbán kezdett el szelektálni a hozzá lojális és a nem lojális egyháza közt. Mindent a propagandának rendel alá, mert a nélkül legyőzik.
Yoda69
@Shikari: orban egy erdeket kepvisel: minel tobb penzt ellopni a magyar adofizetoktol. Nem veletlenul mar a vilag 50 leggazdagabb embere kozott van, a lathato vagyon alapjan. Arrol nem is beszelve ami az offshore szamlakon pihen. Szerintem boven a leggazdagabb mar. Bar csaucseszku is az volt, vegul a fal toveben vegezte golyokkal lyuggatva.
csak úgy....
@Shikari: butább vagy mint tavaly! amit orbán & társai csinálnak ,az csak szemfényvesztés ! emlékszel még,hogy mit mondott mindíg Rodolfó ?
csak a kezemet figyeljék.
simmering73
@Shikari: Igaza van @csak úgy-nak. Vészesen erodálódik az értelmed. Még egy nap sem telt el az új évből, de máris kijelenthetjük: hülyébb vagy mint tavaly.
csak úgy....
@simmering73: ...és különösebb erölködés nélkül! ebben is profi a tibink,mint a notórius munkakerülésbe.
csak úgy....
@Shikari: ti 1/2kegyelmü hülyék a leg nagyobb veszély és nem csak a magyarságra...
Clavigo
@Shikari: Elmesélnéd itt mindenkinek,,,,,,,?...Hogy a faszban maradtál te ilyen hülye ??
bencemacska
@Shikari: 2019. december 24. 17:54
És láttál már az "Isten, Haza, Család" kereszténynek tulajdonított maszlag nevében élő, szekta vezető által esketett házaspár által szült gyerekek megkeresztelését, átkeresztelését túlélő, turulban született miniszterelnököt?
csak úgy....
@bencemacska: nagyon jó de még 1X szótagolva,hogy értse a címzett!
csak úgy....
@Nyírfa: orbán,csak az öt szeretö katolikus környezetben tud létezni,kivétel a türk tanács ! európa és a pápa orbánnak már nem katolikus,mert ö így döntött...
az utcai kukaburogatókra emlékeztetnek a döntései!
bencemacska
@csak úgy...: ma. 15:36
Tudom, hogy nagyon szájbarágósan sem érti meg, de fárasztó. Én meg sajnálom rá az energiát.
Pedig nagyon célszerű lenne végigvezetni a szélkakas identitás változásait a kommunista mentő-bújtató nagypapától a mélymagyar unoka náci rajongásáig!
Sajnos lusta vagyok a hivatkozásokat kigyűjteni, anélkül meg nem tartom méltónak közölni!
Nyírfa
@csak úgy...: Gondolod,hogy van olyan környezet, ahonnan szeretetet kap? Kizártnak tartom. Érdekövezetek veszik körül, sivárak, pénzéhesek. Ebbe bele lehet halni.
csak úgy....
@bencemacska: orbán a kedvenc mesekönyve,sanszod sincs...
bencemacska
@csak úgy...: A legújabb verzió szerint O1G református, állítólag annak keresztelték 30 valahány éves korában. A feleségét ugyanabban az időben katolikusnak. Állítólag a gyerekek keresztlevelét Anikó elvitte Iványitól.
Olyan sötét ez az egész, mint miniszterelnökünk lelke!
csak úgy....
@Nyírfa: ezek nem a szeretetre "utaznak" neki az a fontos,hogy bosszút áljanak,mert ütötte,verte öket az apjuk! híres elödök...hitler,stalin,állítólag nagy sándor is verve lett nevelve.
Rockxy
legfőbb cél, hogy a viszonylag értelmes lakosságbúl is egymással marakodó csőcseléket csinájjon a média.
egyelőre sikeres a zakcijó.
csak úgy....
@bencemacska: leszarom a vallásukat,-ugyan úgy,mint azt ök szarják naponta körbe!
engem a buta híveik értelmi állapota keserít el!
lampa laz
"A Biblia jut megint az eszembe: falt és zúzott, a maradékát pedig összetaposta. Tehát, amit nem tud felfalni, az másé se legyen” – egyszerűen és tömören fogalmazva minden benn van ami az elmebeteg orbán munkásságát illeti. Nagyon jó cikk és Iványi Gábor minden szavával egyet lehet érteni.
csak úgy....
@Rockxy: ebben igazad van de azért van a józan ész,hogy használja a majomtól származó ,mert az még nincs betiltva.
bencemacska
@csak úgy...: Lényegében igazad van, mert náluk semmi sem szent. Sűrűbben változtatják identitásukat, mint a fehérneműjüket!
De a téma egy pappal készült interjú, tehát arról beszélünk!
Eriksson
Ki volt az a főügyész, akit Iványi látott?
grincss
@bencemacska
ma, 16:16
Ha ehhez hozzáteszed a gyermekei nevét, akkor mit szólsz hozzá? :-))
csak úgy....
@bencemacska: egy pap sem tévedhetetlen..., Iványi helyében az orbán családról levenném a keresztvizet...
csak úgy....
@grincss: szerintem is,már a keresztelön készülöben volt magyarország eladásására ...
azok a sokat mondó nevek! orbánnak nagy tervei lehetnek magyarországgal...
csak úgy....
@Shikari: a butuska agyad,az zavar sokakat ! tibim,te egy munkakerülö és okoskodó ,szánalmas túró rudi !
pécsi
Iványi egy agyatlan " baloldali " prokokatőr!
csak úgy....
@pécsi: ércsük pécsi ,"prokokatör" ...fogadok,hogy te sem a Nagy Lajosban végezté...
csak úgy....
@Shikari: még pár év orbán oszt csodákszó ,hogy a föltehetöleg de is nem biztos matyaros fitymád zavarja majd az izraeli belpolitikát...
bencemacska
@grincss: ma, 16:50
Legyek nagyon durva? Kimondottan Ótestamentumi nevek!
Nem tudok semmit a keresztszülőkről, csak azt tudom, hogy a gyerekek apja ebben az időszakban bevallottan a Soros György által ösztöndíj címén utalt pénzből élt. Akkor gondolom abból éltek a gyerekei is. Akkor még nem volt persona non grata.
A másik szál lehet O1G anyja származása.
www.google.com/search?q=Orb%C3%A1n+anyja,+nagyanyja&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjL1feD7uLmAhUvx4sKHQb2D_AQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1280&bih=910
bencemacska
@Shikari: És honnan veszed, hogy nekem nincs identitás tudatom?
Ezt abból veszed, hogy nem azt fogadom el magyarnak, aki nagyobb téglával veri a mellét?
Abból nagyon sokan vannak!
grincss
@csak úgy...
ma, 17:08
Sára - héber eredetű; jelentése: hercegnő, uralkodónő.
Ráhel - héber eredetű; jelentése: bárány.
Róza - latin eredetű; jelentése: rózsa.
Gáspár - perzsa eredetű; jelentése: kincset megőrző.
Flóra - latin eredetű; jelentése: virág.
:-))
csak úgy....
@grincss: minden világos! :) csak a flórával+rózával vagyok szarban,
a gazsi érthetö, kincset megőrző,hercegnő, uralkodónő,+a birka tiborczné
viktort után jön a triumvirátus ...
grincss
@csak úgy...: Úgy tűnik nekem, h egyik sem ősi magyar, vagy türk név!
Akkó, most hogyan is van? :-)
csak úgy....
@grincss: még jó,hogy erre a dologra Te hívtad föl a figyelmemet és nem a shikari tezsvér...,jujj de égett vóna a pofám,hogy még az ösi magyar neveket is ugatom.
orbán viktor,már gyerekcsinálás közben is tudatos volt ,hogy ...basszus ,ez valóban érdekes!
grincss
@csak úgy...: A jó "haver" mindig ott segít, ahol tud! :-)
bencemacska
@csak úgy...: ma, 20:14
Nem kell csodálkozni, de a Wikipédia sem megbízható, mert a széljárásnak megfelelően változtatják a családról szóló szócikkeket.
Ráhelt (szül:1989. Tatabánya) és Gáspárt (szül: 1992. Bp) keresztelte Iványi. "Orbán 1992-ig liberális elveket vallott, a pártja is ebben az időben szorosan együttműködött az SZDSZ-szel." A család fő jövedelem forrása : Soros alapítványok.
A Gáspár nevet én a napkeleti bölcsek, vagy három királyok (magyarítva: Gáspár, Menyhárt, Boldizsár) Gadaphar királyával azonosítom!
OV "2000 őszén lemondott a Liberális Internacionálé alelnöki tisztségéről és egyéb vállalt posztjairól, mikortól is pártja hivatalosan is átlépett a konzervatív szemléletű Európai Néppártba."
Ezután a lányok katolikusok, a fiú református, Iványi meg valami miatt kegyvesztett lett.
Sáráról, mint középiskolásról viszonylag sokat tudtam anno, valahogy ő kilóg a sorból a Ráhel erőszakossága miatt, és ma is visszavonultan, botrányok nélkül él!
Róza (2000) és Flóra (2004) már a konzervatív időszak termékei és nagy csend van körülöttük.
Yoda69
@Shikari: Te mar csak tudod.
csaucseszku is azt hitte biztonsagban van a szeku mogott. De ezt neked nem kell reszleteznem, hiszen jol ismered.
1magyar
miniszterelnök viszont nem élhet vissza azzal, hogy kezében van valamennyiünk adóforintja.
Ebben tökéletesen igaza van. Nem azért dolgoznak az emberek, hogy stadionokra és külföldre költsék a sarcolásukat.
Macskaszem
"Láttam én már főügyészt börtönbe menni" Mi egyelőre csak szeretnénk látni a bűntársaival együtt. Egyszer el fog jönni az ideje.
bencemacska
@Shikari: És ki a magyar?
Szerintem pl. aki védett ősi magyar nevet visel, amelyhez nem juthatott hozzá névmagyarosítással. Levéltárakban megtalálhatók a listák! Házasságok révén természetesen ott sem létezik "tiszta vérvonal"!
bencemacska
@Shikari: Tudod mit? Én pl. nem akarok veled és O1G-vel azonos identitást. Nekem jó a magamé. És nem is én választottam, hanem az őseim.
Én tényleg "vastagnyakú" KÁLVINISTA vagyok, ezért sért, hogy OV pont ezt a vallást nézte ki magának, a 30. éven túli megkeresztelkedésével!
kereső
@Shikari: Hé bozgor, má megint megszaladt a lovacska veled. Nem te/ti fogjátok megmondani, hogy most akkor mi legyen-ki maradjon, ki menjen.
Erre fegyelmezzél bozgor!:
"A magyar szó még nem magyar érzés, az ember, mert magyar, még nem erényes ember, és a hazafiság köntösében járó még korántsem hazafi. S hány ily külmázos dolgozik a haza meggyilkolásán…"

Gróf Széchenyi István

Ez passzol rátok "mimagyarokra".
bencemacska
@Shikari: Befejeztem.
Rá kellett jönnöm, hogy veletek nem érdemes beszélni, mert az ész érvek leperegnek rólatok!
Nekem nem a magyarokkal van bajom, hanem az olyan magukat magyarnak hazudókkal, mint a gazdaállatotok meg bégető nyája!
bencemacska
@kereső: ma, 15:39
Köszönöm a segítséget.
Olyan naiv vagyok, még mindig azt hiszem mindenkivel lehet a józan paraszti logika mentén beszélni! Tévedni emberi dolog!
Úgy látszik kiosztották az új brosúrákat, támadnak!
Macskaszem
@Shikari: Az nem többség mikor 2 millió szavazatból kétharmadot matekoltok.
Macskaszem
@Shikari: Helyesen: nektek elég a szavazatok negyede a kétharmadhoz.
Macskaszem
@Shikari: Alakul már, 2022-ben mentek a levesbe.
Macskaszem
@Shikari: Majd meglátod szivem! :-))))))))
karma1
@Yoda69: Jaj, ne csinald mar, ne probalj ettol a hasgorcstol egy ertelmes mondatot kiszedni - ha nem irsz neki, egyszer ugyis meguti a guta! Ne etesd a trollt, ugy kipusztul magatol!...:)
karma1
@Eriksson: Benne van a cikkben - egy del amerikai fougyeszrol volt szo... Ivanyi arrol beszelt, hogy ELMELETILEG, ahol a torvenyek mukodnek, ott a bunosok boribe jutnak.
A cikk kulonben kivalo, - Ivanyira jellemzo, hogy nem nezi, ki honnan jon, milyen vallasu, ha segitseget ker, azt mindenkinek megadja. Na, ez az, amit orban keptelen megemeszteni. (a ket cimbijevel egyutt,. mert a tokes, a kiugrott reformatus puspok meg az erdo peter katolikus puspok az minden, csak nem vallasos)
karma1
@grincss: 16.50-re: Na neee... Te tucc valamit? Csak nem lattad, hogy volt metelesen is mar titokban? De ki tudja, lehet, hogy a netanjahu kedveert az is megvo't! ...:o)))))) Mindenesetre nem lenne semmi, ha a kesobbiekben mint roma zsido mukodne...:) Ennel cifrabb leosztas nem nagyon van...:o)))) (Lattam en mar New Yorkban szep szal szenegali fekete zsidot is...:o)))))))
Eriksson
@karma1: Áh! Nem mintha Dél-Amerikában lennének működő törvények. Inkább levette róla a kezét az addigi pártfogója. :)))
Iványiról annyit tudok, hogy valamilyen hajléktalan menhelyet működtet, tehát rossz ember nem lehet.
Tőkés inkább politikus, Erdő Péter meg állítólag zsidónak született. Orbánról pedig tudjuk, hogy anyai ágon neves család leszármazottja: m.blog.hu/vi/vilagunkma/Vil%C3%A1gunkMA/orbanrokonsag.jpg
grincss
@karma1: Én nem tudok semmi biztosat, Drága, de, ha nem, én szívesen megcsinálnám neki!
Istenem, ha megremegne a kezem közben ... :-)
karma1
@grincss: Na, arra befizetnek! De akkor legalabb olyan korulmenyek kozott csinald, mint amit en lattam New Jersey-ben: 3 napra meghivott vendegsereg, aztan lemenni a szalloda ettermebe, ammit erre a celra egesz napra kiberelt az ujszulott csaladja, aztan nok-ferfiak kulon a terem ket sarkaban, az edesanya odaadja a 8 napos gyereket a sakternek meg a rabbinak, aki az ettermi asztalon, az osi modon, fajdalomcsillapitas nelkul csinalja meg szegeny gyereken a mutetet. Aztan a gyerek vagy kap vermergezest, vagy nem. Na, ha van ilyen lehetoseged, maris repulok oda, Dragam, megnezni, mert ez egy csodas elmeny lenne!...:)
karma1
@Eriksson: Itt nem az volt a lenyeg, hogy mi van a del amerikai orszagokban - igazad van, nagy zurzavar - de kepzeld el, hogy MEG OTT IS MUKODIK A TORVENY, ha ekkora kozmeltosag az elkoveto! Meg egy banankoztarsasagban is nagyobb a rend, mint orbaniaban... Ennel szomnorubb dolog nem tortenhet szegeny magyarokkal...:(
karma1
@grincss: Egye fene, a kezed is remeghet kozben...:o))) Ne a Parkinsontol, csak ugy, szorgalombol...:o))))
kereső
@Shikari: 1956 -ot miért is emlegeted bozgor?Meg 1946-ot? Miért nem 1849-el kezded bozgor, amikor is az orosz cár katonái segitettek leverni a magyarok szabadságharcát, aztán meg 1948-ban a moszkoviták szintén orosz segédlettel, 1956 meg dettó. 1919-ről meg nekem csak az áruló horthy, meg az antanttal- románokkal lepaktáló dicső úri jobboldal jut eszembe. Most , meg a "tót megint rászorul a húgyoskörtére"- azaz orbán ezeknek az oroszoknak a seggét nyalja veled egyetemben. Na takarodjál bozgor! húzzál haza - ott rontsd a levegőt.
kereső
@bencemacska: hogyan gondoltad, hogy fizetett propagandistával lehet?
Eriksson
@karma1: Lehet, hogy egyes szegény magyarok megsínylik ezt az időszakot, de a többség mégiscsak erre a banánköztársaságra szavazott.
kereső
@Shikari: 1946? Koncepciós perek?A háborús bűnösök, a nyilasok elleni perek koncepciós perek voltak? Anyám borogass- hogy lehetsz ennyire hülye történelemből. Vagy kis/újnyilas vagy?Mert az mindent megmagyarázna.
karma1
@Eriksson: Ebben tevedsz, Kedves, NEM ! Nem szavazott a tobbseg orbanra meg a fideszre, ez csak a valasztasi torveny mocskossagabol adodott. (Vagyis az ellenzekre leadott szavazatok elvesztek, ha az adott korzetben a fidesz allt nyeresre, akkor ezeket az elvesztett toredekszavazatokat a fidesz soporte be maganak. Most viszont nagyon erdekes dolog tortent: a fidesz a bukott oktober 13-i valasztasok utan modositotta a valasztasi torvenyt, es kihuzta belole ezt a bonusz modszert: ugyanis ez forditva is igaz lenne: ha egy adott helyen a fidesznek kevesebb lenne a szavazata EGY ellenzeki kepviselovel szemben, akkor a fideszre adott szavazatok ezt az EGY ellenzeki kepviselot "jutalmaznak". orban mar nagyon is latja, hogy vagy teljesen atalakitja 22-re a valasztasi torvenyeket, vagy nagyon konnyen veszithet, es a sajat fegyverevel gyozik le.
kereső
@Shikari: Nyomorultak elégtétele? Azoké a nyomorultaké akiket a Dunába lőttek? Na takarodj, te bozgor kis/új nyilas!
karma1
@Eriksson: kb. 264 000-rel tobben szavaztak ellenzeki kepviselokre 18-ban, mint a fideszre. Ez kb. tukrozi a valos helyzetet, de ez volt a masodik valasztas, amikor mar a hatarokon tuli levelszavazatok is jottek, es SOHA SENKI MAS NEM LATTA EZEKET A SZAVAZATOKAT, CSAK A FIDESZ!
Eriksson
@karma1: 08:56 Ez nekem túl bonyolult, de gondolom neked is.
Nem nagy matematika kell hozzá, hogy megállapítsuk: Ha az ország fele egyfelé szavaz, a másik fele nyolcfelé, ki viszi a pálmát. Legyen akármilyen választási törvény is.
Eriksson
@karma1: 09:00 "SOHA SENKI MAS NEM LATTA EZEKET A SZAVAZATOKAT, CSAK A FIDESZ!"
A Választási bizottság se? Akkor te honnan tudod?
karma1
@Eriksson: Igen, roviden ez a lenyege. Nagyon klasszul megertetted. Es pont ezert fontos orbannak az, hogy az ellenzeket minel aprobb darabokra felszeletelje, es hirtelen kamupartokat is inditson,. Es ezert meg senki nem rugta ot seggbe. (Bocs a vulgaritasert)
kereső
@Shikari: Te valamit összekeversz. Nem 1946-ról szól most a fáma?Hol a pichába volt akkor Kun Béla, te agyament bozgor?Nem tollas nekem a hátam, hogy madárnak nézzél. Tudatosan hagytam ki 2006-ot, de hogy egy kicsi olajat öntsek a tűzre, az nem volt egyéb mint egy elfuserált államcsinykisérlet a törvényesen és legitimen megválasztott kormány, és hatalom/parlament ellen.
Eriksson
@karma1: Van egy kis találó illusztrációm, amely többet mond minden választási szabályzatnál:
www.kepfeltoltes.eu/images/2020/01/03/514feladv_ny.jpg
karma1
@Eriksson: Tudod, az ellenzeknek azert eleg sok meg nem bocsajthato bune van - ez is azok koze valo. Az utolso ket szavazason (2014- es 2018-ban,) amikor nagyon fontos lett volna az., hogy minden szavazokorzetben legalabb egy ellenzeki szavazobiztos legyen, akkor ezt a kerdest az ellenzek nagyon lazan vette, es nem nagyon foglalkozott ezzel a kerdessel. Teny az, hogy a levelszavazatokat fideszes szavazobiztosokon kivul senki sem latott! Ha emlekszel meg a konzultacios levelekre, amit milliardokert kezbesitett minden alkalommal a posta, amikor bejottek "allitolag" a "valaszok", akkor erre Hadhazy Akos nagyon kivancsi volt, de megszamolni neki sem engedtek, hanem elvittek ot 2 helyre, ahol latott egy csomo egyenszinu kartondobozt egy halomban, fotot nem keszithetett rola, ki nem nyithatott egyetlen dobozt sem, es persze igy meg sem szamolhatta. Mi viszont kb 4 alkalommal, amikor ilyen konzultacios level visszaerkezett, csak azt lattuk-hallottuk a fideszes sajtoban, hogy soha nem latott mennyiseg erkezett vissza, es mindben a fidesszel ertettek egyet a polgarok. Ugyanezt csinalta a valasztasokon is , mert azokat meg be sem vittek a szavazohelyisegekbe, mert ezeket kb 1 hettel korabbi hataridovel kellett visszakuldeni a valasztasi irodaba.l Na ezt aztan TENYLEG csak az ilonka neni lathatta, illetve nehany fideszes hu ember. Volt ott boven csalas, csak az ellenzek ebben is csapnivalo volt, mert mindenki a sajat kis problemajaval volt elfoglalva, na meg azzal, hogy hany szazalekot kapott, eleri-e az 5 %-os kuszobot. Ha c sak azt az egyetlen tenyt vesszuk figyelembe, hogy a szavazas napjan este 6.30-kor tobb mint 200 000-rel tobb leadott szavazatrol beszeltek, mint az este 7 orai zarasra leadott szavazatokrol. Ez lehetetlen lett volna, legalabbis egy valoban demokratikus orszagban.
karma1
@Eriksson: Szomoruan igaz illusztracio... Ne felj, merges vagyok en am a tesze-tosza ellenzekre is!
Eriksson
@karma1: Komolyan mondom, hogy én már leszoktam az ilyen elemezgetésekről. Úgy vagyok vele, mint a focival. Az a lényeg, hogy ki vezeti a bajnokságot. Hogy ki az edző, ki a bíró, kik a játékosok, arra évek múlva már úgysem emlékezik senki.
Eriksson
@karma1: Igen, emlékszem a konzultációs levelekre. Azokban úgy voltak feltéve a kérdések, hogy józan ember csak igennel válaszolhatott. De nem tudom, mi ennek a lényege, mert ez szerintem nem befolyásolta a választásokat, legfeljebb Hadházynak adott egy kis szereplési lehetőséget.
bencemacska
@karma1: tegnap, 17:10
Ezen nem kell csodálkozni, mert nem mindenki követte Mózest Kánaán felé. Voltak, akik Egyiptomból délre indultak Afrika belseje felé. Az ő leszármazottaik ma is ott élnek./ Biblia, Mózes második könyve./
grincss
@karma1 ma, 00:38
OK., Drága, ha hozol hozzá fakést! Tudomásom szerint azzal végzik!? :-)
A "maradékot" viszed magaddal? :-)
bencemacska
@Eriksson: tegnap, 17:34
Miről volt nevezetes a mezőtúri Sipos család?
Itt egy autentikus nyilatkozat:
civilhetes.net/oszinte-beszelgetes-a-miniszterelnok-edesanyjaval
Eriksson
@bencemacska: Nagyon jó kis olvasmány. Vajon most 2020-b
Eriksson
@bencemacska: Vajon most 2020-ban milyen élményekkel egészítené ki?
bencemacska
@Eriksson: ma, 09:12
Minden pártnak joga van összesíteni a saját szavazatait a szavazókörök jkv-ei alapján! Csak nem lesz hivatalos. És teljes!
bencemacska
@Eriksson: Szerintem az unokáiról mesélne.
Nem teljesen őszinte a riport, mert sok benne a szépítés. A fia mégis eltiltotta a további interjú adástól. 2001-ben!
Gondolod azóta jobb fiú lett?!
Eriksson
@bencemacska: Nekem mindegy, az ilyesmi messziről sem érdekel.
Eriksson
@bencemacska: 20:12
Honnan tudod, hogy nem őszinte? Csak mert Viktor anyja?
bencemacska
@Eriksson: Mert olvastam más nyilatkozatát is, amely ellentmond. Azt persze csak gondolom, hogy melyik lehet a valódi.
Pl. itt azt mondja, hogy az iskola kérte a gyógypedagógusi képzettség megszerzését. Itt a legkisebb fiúról kevés szó esik, aki diszlexiás.
Azért végezte el a gyógypedagógia szakot, hogy őt tudja tanítani. A srác úgy érettségizett le, hogy nem tud értőn olvasni.
Diszlexiás, vagy diszgráfiás, nem tudom. Az anyja olvasta fel neki a tananyagot.
Fényképet nehéz találni róla, pedig jobb megjelenésű, mint a bátyja!
Eriksson
@bencemacska: Úgy gondolom, hogy minden családban vannak takargatni való dolgok, amivel nem dicsekszenek.
Sohasem kutakodtam mások családi dolgai után.
F_Viktor
@DurbincSS: Írod:
"@Eriksson: ön nagyon hülye, tehát barátja @durbincs: @verőce21:"

Te eltévedtél? Ekézed orbán fanjait, miközben a kis fityeszes toroczkai oldalát linkelgeted...
bencemacska
@Eriksson: ma, 21:19
Nem óhajtottam bántani, mert nagyon nagyra értékelem az anyai áldozatot, amivel a fiát tanította, és eljuttatta a főiskoláig. Sőt a fiú is minden elismerést megérdemel az erőfeszítéséért.
Eriksson
@bencemacska: 22:16
Minden esetre igen figyelemre méltó család. Az akarat, a kitartás iskolapéldája lehetnének.
karma1
@grincss: Kar, hogy itt nincs smiley,...:) En ugy tudtam, hogy pattintott pengeju kokessel csinaljak,. Na, azt nem lattam New Jersey-ben (marmint a szerszamot, hihi)
grincss
@karma1: Drága!
"... Ki, mivel és hogy végzi a metélést?

1. §. A körülmetélést bárki elvégezheti. Az is, aki maga nincs körülmetélve, szolga is, asszony is és kiskorú is elvégezheti a körülmetélést, ha felnőtt férfi nincs jelen. Nem-zsidók azonban ne végezzék. Mindazáltal ha mégis [nem-zsidó] végezte el, akkor sincs szükség második körülmetélésre.

Bármiféle eszköz használható a körülmetélésre, kovakő is, üvegdarab is, bármi, ami vág. Nem szabad viszont kihegyezett náddal vágni, a lehetséges veszedelem miatt. A micva teljesítésének legtökéletesebb eszköze a vas – akár olló, akár kés. A zsidó közösségekben szokássá vált a kés használata.

2. §. Hogyan végzik el a körülmetélést? A hímvessző koronáját (makk) fedő előbőrt (fityma) levágják, hogy a teljes korona előtűnjék. [Ezt a műveletet nevezik milának.]

Azután azt a lágy hártyát, ami a bőr alatt van, metélik el a korona középtáján körömmel, és kétfelé leválasztják, hogy a makk feltáruljon. [Ezt a lépést nevezik priának.]

Azután meg kell szívni a körülmetélés helyét, míg [a sebből származó] vért mind ki nem szívtuk, különben veszedelmes helyzet állhat elő. [Ezt a műveletet hívják mecicának.] Azt [a mohelt], aki nem végzi el a mecicát, el kell távolítani az állásából. Miután elvégezték a mecicát, kötést, borogatást vagy valami affélét kell alkalmazni."...
zsido.com/fejezetek/maimonidesz-a-korulmetelkedes-szabalyai/
karma1
@grincss: Hat amin en voltam, az puccos vo't, azon volt rabbi is, meg a sakter is, aki csinalta, asszem, kessel, mert en is a nok koze kellett, hogy alljak. (Erdekes volt, tudtak, hogy nem vagyok zsido, de a torvenyeket mindenkinek be kellett tartania).
Koszi az infot, ilyen melysegig nem ismertem a lepesek nevet...:o)))
Jozefina
Iványi Úr tiszteletet érdemel kitartó munkájáért! Ő egy igaz magyarnak mondható!!! Sok sikert kívánok munkájához!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.