origo

"A Századvég egy gondolatminisztérium" - orwelli PR-cikk jelent meg az Origón

Interjúnak álcázott Századvég-hirdetésben felejti el saját történetét a hadrendbe állított híroldal. Az igazán súlyos dolgokat viszont a kormányközeli kutatócég vezetője mondja.

A közmédia valódi ura - 168 óra

Bár hivatalosan csak tanácsadója az MTVA-nak, úgy tudni: valójában ő dönt minden egyes beszállítóról, kifizetésről, személyi változásról, kinevezésről.

A lakájmédia nem engedi el Spédert – az Origo is nekiugrott

Beosztottai és munkatársai mellett Simicska Lajos nagyvállalkozót, a Magyar Nemzet tulajdonosát is lehallgatta Spéder Zoltán, az Index tulajdonosa – állítja az Origo .

A TV2-nél folytatja az Origo korábbi főszerkesztője

Pálmai L. Ákos, az Origo korábbi főszerkesztője lesz a Tények Extra új főszerkesztője – tudta meg a hvg.hu .

Zsák a foltját: megvette a Ripost a Faktort

A VS.hu lebutításáról szóló cikkben ejtette el a NOL , hogy egyébként elkelt a másik kormányközeli friss lapkezdeményezés, a Faktor.hu. Ennek a "sikerprojektnek" volt alapítója az a György Bence, aki márciusban az Origo főszerkesztői székébe ejtőernyőzött, miután 4,2 milliárd forintért megszerezte a...

Csökkentett üzemmódra vált a VS

Jövő héttől csökkentett üzemmódra vált a Vs.hu, fenntartják ugyan a hírszolgáltatást, de nagyobb riportok már nem lesznek a portálon. Az április 25-én felmondott tizenegy közéleti újságíró és a portál főszerkesztője most vasárnapig vállalta a munkát, jövő hétfőn már nem dolgoznak a cégnél – írja a NOL .

Egyesíthetik a Vs.hu-t és az Origót

Integrálná a Vs.hu-t és az Origót a tulajdonos New Wave Media – tudta meg a Népszabadság több egymástól független piaci és szakmai forrásból.

Matolcsyék kisgömböce falhatta fel az Origot?

A Matolcsy György vezette Magyar Nemzeti Bank növekedési hitelprogramjának forrásaiból is részesült egy augusztusi szerződés alapján az Origót megvásárló médiacsoport egyik tagja – derítette ki az MNO .

Az Ákos-botrány közben eladta a Telekom az Origót a VS kiadójának

A Magyar Telekom ma megállapodást írt alá a New Wave Media Kft.-vel az Origo Zrt.-ben meglevő 100 százalékos tulajdoni részesedésének eladásáról körülbelül 13,2 millió euró (hozzávetőleg 4,2 milliárd forint) értékben. A tranzakció zárására várhatóan 2016 első negyedévében kerül sor.

A VS kiadója viszi az Origót?

A 444 úgy tudja , csütörtökön a vs.hu-t kiadó New Wave Productions kiadócég és a Magyar Telekom (MT) illetékesei aláírják az Origo Média Zrt. eladásáról szóló szerződéseket. Ezzel hosszú folyamat végére kerülhet pont azok után, hogy a német Deutsche Telekom (DT) tulajdonában lévő magyar távközlési cég évek óta próbál...

Még karácsony előtt elkelhet az Origo

Négy pályázó van versenyben a Magyar Telekom (MT) tulajdonát képező, áttételesen pedig a Deutsche Telekom (DT) érdekeltségébe tartozó Origo megvásárlásáért, ám a legesélyesebbnek a VS tulajdonosa tűnik – írja a 444.hu .

Az Origo kiderítette, ki áll a menekültáradat mögött

Ma már volt szó az Echo Tv gusztustalanságáról , amiről inkább csak történetileg emlékeztünk meg, hiszen Széles Gábor zsebtévéje soha nem volt sem patinás, sem meghatározó média. Az Origo viszont annál inkább, ezért is meglepő a mai videójuk .

Az RTL Klub is viheti az Origót?

Nemrég derült ki: a magyar Telekom szabadulna a veszteséges Origótól. Ekkor megindultak a találgatások, hogy vajon ki lesz az, aki ténylegesen meg is veszi. Most a Népszabadság azt állítja: az RTL Klub is az esélyesek között van.

Schmidt Mária megvenné az Origót

Az Origo, valamint a Simicska Lajos tulajdonában lévő Heti Válasz iránt is érdeklődik Schmidt Mária, aki nemrégiben médiacéget alapított – értesült a Népszabadság .

Belföld - Titokzatos vállalkozás veheti meg az Origót

Egy a magyar médiában a közelmúltig ismeretlennek számító vállalkozás könnyen befutó lehet az Origóért zajló küzdelemben. A Brit Media Befektetési Kft. a közelmúltban a Klubrádió befektetőjeként jelent meg a színen, s információink szerint hónapokkal ezelőtt jelezte vételi szándékát a Magyar Telekomnak.

Eladják az Origót – Habonyé vagy Simicskáé is lehet

El akarja adni média-portfólióját a Magyar Telekom, állítólag a napokban postázta az erről szóló pályázati felhívást a potenciális vevőknek – értesült a Világgazdaság .

Így főzi Rogánné a csirkepaprikást

Pontosabban Rogánné Cecília nagyasszony és két másik valaki (UFF-csajok!), akik az Origon indítottak főzőműsort – ha jól értjük, és ha ez egyáltalán az.

Távozott az Origo vezérigazgatója

Távozott posztjáról Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója – tette közzé honlapján az internetes portál pénteken.

Az Origo és én

Gazda Albert (főszerkesztő) személyes beszámolója az Origónál történtekről.

Új lap indul az elmenekült Origósokkal

Az Index és az Origo korábbi vezető-szerkesztője, Tóth Sára főszerkesztésével új online médiafelület indul egy amerikai üzletember, Richard Field támogatásával – írja a  Cink .

Holnap végleg bezár az iWiW

Végleg megszűnik, június 30-án éjfélkor bezár az iWiW, eddig közel 350 ezren mentették le adataikat a rendszerből – tájékoztatott az oldalt üzemeltető Origo Zrt.

AZ EBESZ vizsgálja a kormány döntéseit

A civilek elleni támadásokat, az Origo főszerkesztőjének leváltását, a reklámadót is aggasztó fejleménynek nevezte az USA EBESZ-hez delegált küldöttje csütörtökön. Egyértelműen a civil szervezetek és a sajtó megfélemlítésének nevezte a magyarországi fejleményeket az Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezet...

A Fidesz úgy vette, az Origo beperelte őket

A Figyelő is háttércikket írt arról, hogy az Origo Zrt. és a tulajdonos Magyar Telekom, valamint a kormányzat között milyen meccsek folytak. A lap cikke szerint politikai komisszárok sürgölődnek az Origo körül, nevezetesen Várhegyi Attila volt fideszes államtitkár cége, a Prestige Média, akik időnként tanácsokat adtak, kéréseket...

Ki az a Lázár János? - Tüntetés hétfőn a Kossuth téren

Folytassuk! Álljunk ki az Origó főszerkesztője mellett, legyünk szolidárisak a felmondó újságírókkal, és a maradókkal is, támogassuk a megtámadott civil szervezeteket, mondjunk nemet a médiát kinyíró reklámadóra. És mindeközben kérdezzük meg, hogy ki az az ember, aki ezért felelős? Ki az, aki fel akarja számolni a kormánnyal...

Lázárnál jog – nálunk politika

Ha cirkuszi produkcióként látnánk, talán még jól is szórakoznánk Lázár János cselesebbnél cselesebb gondolati technikáin, amelyekkel védi magát, valahányszor rákérdeznek nála egy problémára.

Felháborodott levélben mondta le a Telekom-előfizetését

Áll a bál a kormány által gerincre vágott Origo körül.

A sajtót nem Lázár prostituálta, ő már csak szobára rendelte

A nagytőke és az érdekeit képviselő politika, másképpen fogalmazva: az üzleti szempontok, a nyereségcentrikus, költséghatékonyságra törekvő menedzsment és a vele szövetséges politikai elit frontálisan ütközött a tisztességes újságírás alapelveivel, ezen keresztül a sajtómunkásokkal.

Sötét sajtójövő

Lássuk tehát, mi a helyzet a sajtó frontján – mert szegény sajtónak már frontja van, pergőtűzben áll, áttörték a védelmi vonalait.

Felmondott az Origo Hírek és Videó rovata is

Távozik az Origótól a Hírek rovat gárdájának 10 tagja – a felmondásukat a Facebookon jelentették be .