Bayer Zsolt, vagyis Orbán Viktor magyar hangja totál berágott attól, hogy "az aljas farizeus" amerikai ügyvivő Szent István intelmeit emlegette.

„Alig van unalmasabb, egyszersmind képmutatóbb dolog, mint Szent István királyunk intelmeiből ezen passzust idézni” – írja Bayer, majd hozzáteszi, hogy ezt ráadásul csak azok teszik, akik amúgy gyűlölik Szent Istvánt, a magyar hagyományt. Aztán ő is idéz a királytól és üzen is a vasárnapi zárva tartás elleni tiltakoznak. „Ha tehát valamely pap vagy ispán vagy más hívő személy vasárnap olyan valakit találna, aki ökrökkel dolgozik, vegyék el tőle az ökröt, és a várnépnek adják eledelül. Ha pedig lovakkal dolgozik, vegyék el a lovat, amit ura, ha akarja, ökörrel megválthat (…).” A Fidesz-alapító újságíró Szent Lászlót is citál, hogy megvédje barátja, Orbán Viktor bevándorlásról mondott szavait. Egyébként szerinte „úgy van az jól, ha az érkező, a vendég alkalmazkodik a befogadókhoz. (...) Aztán pedig nem mészárol le embereket, ha azok olyasmit mondanak, írnak vagy rajzolnak, ami nem tetszik nekik. Ha pedig erre képtelenek vagy nem hajlandók, akkor takarodjanak haza. Nem majd, nem is hamarosan, hanem azonnal. A Magyar Hírlap publicistája a szabados sajtószabadság ostorozása után visszatér Goodfriendhez. „Mert annál tényleg nincs nagyobb pofátlanság, mint hogy egy amerikai potentát mer bármit is mondani bevándorlásügyben. Csak azért, mert a mexikói határon sok száz kilométernyi kerítést építettetek, Goodfriend, és tűzparancs van érvényben arrafelé. Ott több ember leli halálát, mint lelte a berlini falnál. Úgyhogy nektek kuss, ha a bevándorlás kerül szóba!”

- írja Bayer a Magyar Hírlapban.

István király Imre herceghez intézett intelmeinek linkjét osztotta meg követőivel a Twitteren André Goodfriend hétfőn, miután Orbán Viktor előzőleg arról beszélt, hogy rossz a gazdasági bevándorlás, és „nem akarunk tőlünk különböző, kulturális tulajdonságokkal és háttérrel rendelkező jelentős kisebbséget látni magunk között, Magyarországot szeretnénk Magyarországként megtartani".

170 hozzászólásarrow_drop_down_circle

troppauerhumer
Jézus utolsó szavai: Bocsáss meg neki (k), Uram, mert nem TUDJA (ÁK), mit cselekszik(enek!)
Gratulálok a nemzetthyek eszének az óriási empátiájához.
Sikerült 600 ezer magyart megbántania, megsértenie!
Hogy miért?Mindezek tükrében kérdezném:
Melyik kormány, melyik miniszterelnök vezetésével találta ki, és bocsájtotta ki a Letelepedési Államkötvényt, 2012-ben?
Ön szerint a Letelepedési Államkötvényt vásárlók politikai menekültek, vagy gazdasági okokból kívánnak magyar állampolgársághoz jutni?
Eddig hány külföldi jegyzett Letelepedési Államkötvényt, egyenként 250.000 euró értékben (nagyjából 80.000.000 Forint)? (Meg sem merem kérdezni, hogy ez nem emlékezteti önt a prostitúcióra?)
A Letelepedési Államkötvényt jegyzők nem más kultúrához tartozó emberek? Ők mind politikai "menekültként érkeztek"?
Ki hazudott akkor, amikor ön azt nyilatkozta, hogy "mi nem fogjuk megengedni, amíg én vagyok a miniszterelnök addig biztosan nem, és amíg ez a kormány van, addig biztosan nem fog megtörténni, hogy a bevándorlók célpontjává váljon Magyarország"?
Ki adta ezt az ön szájába? Gyurcsány? Az utcán tüntetők? Goodfriend? Merkel? Ki?
Akkor ön már nem miniszterelnök? Lemondott már? Esetleg leváltották?
Kell önnek tolmács? Más szakember?
Hát hogy nincs szükségünk gazdasági menekültekre, mert az ország a miénk, magyaroké.
Tisztában van azzal, hogy a 600 ezer magyar miért ment ki a nyugati országokba?
Megmondom. Mert gazdasági menekültek, ugyanis itthon nem jutottak munkához, ezért nem tudtak normálisan megélni.Ráadásul nem Baku felé mentek. Érdekes, nem?
Általam egyáltalán nem tisztelt nemzetthyek esze! Mi lenne, ha ugyan ilyen elhatározásra jutnának az EU-s országok vezetői, mint az "élő isten Viktor?
Ha hirtelen a nemzetmegvezető nézetét átvennék és hazaküldenék a magyarokat, hogy az ország a németeké, hogy az ország a briteké, hogy az ország a franciáké.
Ha jelentős kisebbségeket nem szeretnének látni, mint ahogy a FideSS maffiavezére sem.
Mit tenne? Mit gondolna?
Erre nem...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
tarhonya
Goodfriend:"Egy ország azt nem enged be a területére, akit akar és még meg sem kell indokolnia!"
nehogy te is listázva legyél ?!
tarhonya
de azt el se tudom képzelni ,hogy mindez tolmács nélkül menne...
nezelodo
Hehe! Ezek a majmok nem tudnak leszokni az ovis szokásaikról! "Az én apukám az erősebb!" Érdekes lenne tudni hányan toporognak a nagyjaink közül bebocsátásra várva a jenki tisztviselők előtt hiába? Zsótika ölelkezz össze a L. Pistával, meg a szépasszonnyal, és keresd meg a többi bűnöző elvbarátodat is és dobáljátok az USA vasfüggönyét, mint egykor részegen tették Sopronban sörösüveggel, a későbbi forradalmárok.
tivoli
Minden magyar érdeke, hogy ne akarjunk tőlünk különböző, jelentős kisebbséget. Magyarország a magyaroké kell, hogy maradjon.
Már nehogy ebbe is beleszóljon Goodfriend, vagy elfelejtette, honnan jött?
Senara
Népszabadság főmunkatársa megint böffentet egyet . Ami nem lenne baj ,mert kemény munkával , Szent István intelmeitől eljutott a vasárnapi bezáráshoz . Igazolva pártunk és kormányunk intézkedését . U I CBA kivételt képez .
1magyar
„úgy van az jól, ha az érkező, a vendég alkalmazkodik a befogadókhoz. (...) Aztán pedig nem mészárol le embereket, ha azok olyasmit mondanak, írnak vagy rajzolnak, ami nem tetszik nekik. Ha pedig erre képtelenek vagy nem hajlandók, akkor takarodjanak haza. Nem majd, nem is hamarosan, hanem azonnal.

Ebben azért igaza van, a vendég ne éljen vissza a vendégszeretettel!
Don Quijote
Te baromarcú! A gazdád el is vette az ökröket meg a lovakat!! Gyökér...
troppauerhumer
Jézus utolsó szavai: Bocsáss meg neki (k), Uram, mert nem TUDJA (ÁK), mit cselekszik(enek!)
Gratulálok a nemzetthyek eszének az óriási empátiájához.
Sikerült 600 ezer magyart megbántania, megsértenie!
Hogy miért?Mindezek tükrében kérdezném:
Melyik kormány, melyik miniszterelnök vezetésével találta ki, és bocsájtotta ki a Letelepedési Államkötvényt, 2012-ben?
Ön szerint a Letelepedési Államkötvényt vásárlók politikai menekültek, vagy gazdasági okokból kívánnak magyar állampolgársághoz jutni?
Eddig hány külföldi jegyzett Letelepedési Államkötvényt, egyenként 250.000 euró értékben (nagyjából 80.000.000 Forint)? (Meg sem merem kérdezni, hogy ez nem emlékezteti önt a prostitúcióra?)
A Letelepedési Államkötvényt jegyzők nem más kultúrához tartozó emberek? Ők mind politikai "menekültként érkeztek"?
Ki hazudott akkor, amikor ön azt nyilatkozta, hogy "mi nem fogjuk megengedni, amíg én vagyok a miniszterelnök addig biztosan nem, és amíg ez a kormány van, addig biztosan nem fog megtörténni, hogy a bevándorlók célpontjává váljon Magyarország"?
Ki adta ezt az ön szájába? Gyurcsány? Az utcán tüntetők? Goodfriend? Merkel? Ki?
Akkor ön már nem miniszterelnök? Lemondott már? Esetleg leváltották?
Kell önnek tolmács? Más szakember?
Hát hogy nincs szükségünk gazdasági menekültekre, mert az ország a miénk, magyaroké.
Tisztában van azzal, hogy a 600 ezer magyar miért ment ki a nyugati országokba?
Megmondom. Mert gazdasági menekültek, ugyanis itthon nem jutottak munkához, ezért nem tudtak normálisan megélni.Ráadásul nem Baku felé mentek. Érdekes, nem?
Általam egyáltalán nem tisztelt nemzetthyek esze! Mi lenne, ha ugyan ilyen elhatározásra jutnának az EU-s országok vezetői, mint az "élő isten Viktor?
Ha hirtelen a nemzetmegvezető nézetét átvennék és hazaküldenék a magyarokat, hogy az ország a németeké, hogy az ország a briteké, hogy az ország a franciáké.
Ha jelentős kisebbségeket nem szeretnének látni, mint ahogy a FideSS maffiavezére sem.
Mit tenne? Mit gondolna?
Erre nem...
volvós
Baromzsóti !!
Kedves Édesanyádnak igy köszönj, igy kérj enni töle !!!
Hejjj, Te bunkócska Te drága !!! ( Mint a mozgalmi nótádban )
sekele
A statisztika nem igazolja, hogy a bőrszínnel függ össze a bűntények száma hanem egyértelműen a szociális helyzettel. Ma a bayer színű magyarok jó része rosszabb körülmények között él mint a németországi törökök. Így potenciálisan veszélyesebbek mint ez utóbbiak.
libellle
@tivoli: 8:36 Amennyiben a hozzászólásodat viccnek szántad akkor okay, bár nem látom a poent. Amennyiben komolyan gondolod akkor csupán annyit, hogy a jó komcsi idöben amikor a rengeteg magyar elmenekült, akkor kellett volna minden nemzetnek mondania, hogy" ez az ország a mi országunk" A rengeteg magyart aki most ment el mert nem tud itt megélni, ugyanis a kormány a gazdaságot napról napra rombolja, most azokat is el kellene a befogadó országoknak kergetniük. Ellenben ne félj, ide Tündérországba nem akar jönni senki.
ila51
Na most már tudom ki neveli a férjemet , ilyesmiket szajkóz , és éltet...:(
karma1
Ha ez az idiota zsoti tudna kulonbseget tenni bevandorlo es bevandorlo kozott, akkor nagyon melyen o kussolhatna.
Akikrol o beszel (a mexikoi hataron atszokdosokre) , azoknak eszuk agaban sincs HIVATALOSAN letelepedni Amerikaban, hanem csak ingaznak pl. Los Angelesbe, ahol feketemunkaval keresnek annyi penzt, amibol odaat az egesz nepes csaladjukat eltartjak. DE: Ezek a gazdasagi menekultek viszont egy buznyak adot nem fizetnek az amerikai allam kasszajaba, es akik oket (a mexikoiakat) alkalmazzak, azok is a hazai adotorvenyeket.
Na, vajon mi miert fogdossuk ossze Letenyenel a sri lankai, meg mittudomenhonnan erkezett szerencsetleneket, es miert toloncoljuk oket vissza, vagy zarjuk ma.o.-i menekulttaborokba oket?
Szoval ezek szerint nyissuk meg mindenki elott VALOGATAS NELKUL a hatarokat, es hadd talaljanak FEKETEN munkat itthon, legfeljebb ennek a barom intezkedesnek is a magyar adofizetok fogjak befizetni az ado kieseset...

Mindketto ugy hulye, ahogy van, (b.zsoti meg a csuti torpe). Csak kivancsi vagyok ra, hogy mit kezdene a csuti orias nagyhirtelen 600 ezer hazatero magyarral?
karma1
@karma1: Helyesen: es akik oket (a mexikoiakat) alkalmazzak, azok is kerulik a hazai adotorvenyeket...
Katalina62
@tivoli: Ugye ez most vicc, vagy irónia akart lenni?
keresztapa
@troppauerhumer: Talán gondolkozni is kéne, nem az elhangzottakat saját szájíz szerint felfogni. Az EU -tagországokon belül, nem bevándorlók, hanem
munkavállalók. A letelepedési államkötvény meg nem bevándorlás, hanem szándék!
hetöndöe
Bayer bélsárszagú lehellete ismét beborította a hont.Tán valami baktériumölővel kellene védekezni az ilyen paraziták ellen.
charliehebdo
@1magyar: A Ny-E-ban élő, zömmel muszlim bevándorlók, éppenséggel a "beilleszkedésre képtelen" tulajdonságuk miatt vannak ott. Ez, a bevándorlásuk idején, pénzben jól kifejezhető előnyt jelentett. (Na, nem nekik.) Előttük mentek oda - és mennek máig is - oroszok, kínaiak, stb., akik 2-3 generáció után asszimilálódtak. Ennek okán helyinek vallották magukat és nem voltak hajlandóak, a bevándorlók éhbéréért dolgozni. Ekkor a mamutvállalatok a szociológusokhoz fordultak tanácsért mondják már meg ugyan, ki a fenét kéne idehozni dolgozni, akiből nem lesz 20 év alatt pl. francia? A szociológusok pedig voltak szívesek javasolni, az észak-afrikai arabokat.
Csak mostanra visszanyalt a fagyi. (Mondjuk a milliárdosokat nem hiszem, hogy érdekli néhány merénylet, vagy zavargás, amíg megy a bolt.)
charliehebdo
Az amcsik kiírtottak egy nagyrasszt, egy másikat rabszolgaságba taszítottak, a harmadikra meg lőnek, ha megpróbálják átlépni a határt.
wagabund
@karma1: aki akarja, az érti javítás nélkül is...
Linna
Neked kuss, te hitler-ivadék! Jó, hogy nem akarjátok kiirtani az itt élő idegeneket!
Halljátok néha magatokat, hogy mit beszéltek?
karma1
@wagabund: Koszi,... Csak tudod, mar ejfel kozeledik errefele, es nehez volt a nap a meloban is...:o)))
libellle
@sekele: 10:35. A németországi törökök nagyrésze nagyon jól él. Ezenkivül szorgalmasak és iskolázottak. Bizonyára kulturájuktöl függöen sokat forditanak a tanulásra. Sok arab van aki éppen nem fordit idöt a tanulásra és arra ébred, hogy végzettség hiányába csak nagyon egyszerü és rosszul fizetö munkát talál. Természetesen inkább nem akar találni, hiszen a szociális netz védi. Az ilyenekböl lesznek terroristák, mert elégedetlenek. Ellenben "a hiba a készülékben van" tanult volna akkor amikor a lehetöségek nyitottak voltak. Az integrálódás az ilyen nemzetiségüeknél természetesen nagyon nehéz, hiszen azt élik amit otthon látnak. Még akkor is nehéz ha diplomával rendelkeznek. Természetesen megtarthatják identitásukat, amennyiben tiszteletben tartják a nyugat- europai törvényeket. Természetesen az idegen kulturájú polgárok 95 % igy is él.
wagabund
@charliehebdo: 11.20... és még lehetne sorolni...
...magát legerősebbnek tudván szélesre tárja farpofáit: tessék lehet idefáradni... nos, ez jut nekünk...
karma1
@tarhonya: 8.18-ra: Mit gondolsz, ha Goodfriend urat "listaznak", akkor ki jarna rosszul? Mar csak ugy nemzetkozileg kerdem...
Ja, es mi is volna az indok? Ezt nem nagyon fejtetted ki...
Senara
@charliehebdo: Az amcsik kiirtottak egy nagy rasszt, egy másikat rabszolgaságba taszítottak, a harmadikra meg lőnek, ha megpróbálják átlépni a határt. ..." Spanyol gyarmatosítás , Francia gyarmatosítás , Angol gyarmatosítás hu.wikipedia.org/wiki/Az_Amerikai_Egyes%C3%BClt_%C3%81llamok_t%C3%B6rt%C3%A9nelme ...Google a barátod .
vonotok
@troppauerhumer: Gratulálok. Döbbenten olvastam a sorokban rejlő igazságot. de mennyi magyarnak kell még innen elmennie,hogy azt mondjuk: ELÉG !
karma1
@keresztapa: 11.10-re: Ha az union belul "csak" munkavallalasrol beszelunk, akkor miert nem idejott 600 ezer brit? Hiszen mi duborgunk gazdasagilag, mar lassan a szolgaltatok fizetnek azert, hogy hasznaljuk az aramot, es az egesz nyugat bennunket utanoz, nem??? Ugye Te sem gondoltad komolyan, amit irtal?
szöszmösz
Szégyenlem magam, hogy ilyen bugrisok között élek. Trágár, közönséges műveletlen ingyenélő banda. Szánalmas .
tivoli
@libellle: ma, 10:37
Nem kell itt kötelességtudóan jópofizni, valami liberális megfontolásból. Majd ha egyszer az utcán megtámadnak sötét alakok magad se tudod miért, egyből másképpen fogsz gondolkodni.
nyanya001
Kuss ! Mondja Bayer !
Szép rövid neved van te tahó !
tivoli
@Katalina62: ma, 11:04
Halál komoly. A cigányaink helyzete is megoldhatatlan probléma, nem integrálódnak. Kell még ide melléjük hasonlóan szapora népség?
tivoli
@Senara: ma, 11:29
Na ja, aztán ezek összefogtak, s lett belőlük egységes gyarmatosító.
Katalina62
@tivoli: "Magyarország a magyaroké kell, hogy maradjon." Na igen! Persze, de ha fizetsz ért e lehetsz magyar!
tivoli
@karma1: ma, 11:34
Ha olyan gazdasági helyzetben lennénk mint az unió régebbi tagjai, ha nem gátolnák, hanem elősegítenék vagy legalábbis békén hagynának a gazdasági fejlődést, ha nem vinnének el idegen gazdák minden talpalatnyi földet alólunk, akkor talán fiataljaink itthon is tudnának boldogulni.
tivoli
@Katalina62: ma, 11:57
Cseszd meg. Aki fizet érte, az gazdasági érdekből jön és nem szaporodni!
1magyar
@tivoli: Aki ennyit fizet érte, bizony az ott a saját országában valahonnan sok pénzt szerzett, lehet,hogy nem legálisan és itt majd egyszer folytatja. TAlán ég a talpa alatt a föld?
Katalina62
@tivoli: Annak a bevándorlónak vagy nagyon elkeseredettnek, vagy tudatlanak kell lennie, aki Magyarországra az ígéretföldjeként tekint!
tivoli
@1magyar: ma, 12:02
Világosabban fogalmazva?
karma1
@Katalina62: Vagy forditva tartotta a terkepet,...:o)))
tivoli
@Katalina62: ma, 12:08
Aki állampolgárságot VESZ, az nem bevándorló és nem úgy kell kezelni. Lehet, hogy a büdös életben nem fog még csak ide látogatni se.
Most csukd be a szemecskédet és képzelj magad elé egy ázsiai vagy afrikai üzletembert, aki ki szeretné terjeszteni érdekeltségeit európára, de gondot okoz a honi fizetőeszköz és az euró viszonya. De ha magyar állampolgár, akkor már euróban is üzletelhet..

Csak úgy, mint a magyarok Bissau-Guineában.
Kofoka
@tivoli: És miből gondolod, hogy nem az Orbán kormány gazdasági menekült rendeletének köszönheted? Honnan tudod hány ukrán és orosz maffiózó kapott magyar igazolványt és útlevelet pénzért? És hányan fognak abból itt megélni, hogy - esetleg éppen téged rabol ki és családtagodat öl meg egy román magyar útleveles, mert otthon már ilyesmiért elítélték. de megszökött a börtön előt és itt meg a magyar útlevelével vígan elvan?
wagabund
@karma1: 11.24: höhö...akkor ez a nehéz nap éjszakája...(amit a Beatles szakadó esőben adott elő a reptéren anno..)
Katalina62
@tivoli: Szerintem amiről te beszélsz nem igazán probléma, mert a jelenlegi helyzetben épeszű bevándorló nem akar letelepedni hosszú időre Magyarországon nemhogy ahogy te mondod "szaporodni!"
1magyar
@tivoli: Talán a Bayernek is szlovák a rendszáma? Mert az kedvezőbb? Akkor a letelepedési kötvény is annak érdekében van,hogy kedvezzen az "üzletembernek" mert a magyar üzletemberek olyan buták,hogy nem tudnak hasznot szerezni itthon?
wagabund
@1magyar: 12.02...na.. ez a jó közelítés... aki annyit fizet, az nem fog hőbörögni...valahonnan van pénze, nem lövöldözni jön ide, meg segélyért...
1magyar
@wagabund: Nem segélyért az biztos, de a lövöldözés nem kizárható. Meg elhalássza előled az üzletet.
wagabund
Most tudtam meg, hogy ez a kussozó faszi újságíró... akkor lehet, hogy Havasnál tanult estin?
Hofipisti
Bayer hogy jön ilyen kirohanáshoz? Éppen annyi joga van hozzá Goodfriendnek is.
Nyilvánvaló, hogy mindkettőjük ősei befogadottak, bevándorlók.
Van egy javaslatom: Bayer menjen vissza ősei földjére, s ott terjessze világmegváltó - pardon, rontó - eszméit, ott eregesse tele a levegőt, a papírt, a "felhőt" mocskos, uszító szövegeivel!
Hofipisti
@tivoli: Ennek szellemében viszont Magyarország prostituálta az állampolgárságot.
keresztapa
@charliehebdo: Igaz ami igaz azt nem tudomásul venni éppen olyan hiányosság mint a semmit bizonyítani, hogy milyen jó. Ez éppen az amerikai Goodfrien ügyvivő saját országának történelmével, történéseivel nagyon sok ismerethiány pótlásra szorul, még mielőtt más ország történelméhez kritikusan véleményt alkotna. Amerikának nem volt Államférfija aki intelmeket fogalmazott volna meg az amerikai népnek. @Senara: felsorolta azt amit az ügyvivő még nem tud, vagy aki sugallotta az intelmekre való hivatkozást. @troppauerhumer: Azért azt tudni kell, mert így egységes a vélemény nyilvánítás a Letelepedési államkötvény kibocsájtásának okaira. Külföldi országok,telepített iparának üzemeinek vezetői, akik vezető beosztásuk révén állandó tartózkodást igényelnek az országban, maguk a vállalatok vásárolták beosztottaik részére állampapírt. 70 millió értékű állampapír vásárlása ellenében, öt évre letelepedési jogot kapnak. A kötvény mellé állampolgárság nem jár, de az ide érkezők zöld utat kapnak az EU-ba, ami a többség első számú motivációja lehet. Emellett kritérium, hogy rendelkezzenek állandó lakhellyel, büntetlen előélettel, és ne jelentsenek nemzet biztonsági kockázatot az országra.
bencemacska
@tivoli: Vagy itt mossa a kábítószerből és egyéb hasonló tevékenységből szerzett pénzét.
Pénzért még zöld bőrrel is bevándorolhatsz!!!
tivoli
Akárhogy is értelmezitek az állampolgárság megvételét, az nem okoz nemzetbiztonsági kockázatot mint az ellenőrizhetetlen tömeg, akik csak egy jobb élet reményében jönnének nem állampolgárnak, hanem menekült státuszért, segélyért, ellátásért, ingyenes gyermekétkeztetésért.
Hofipisti
@tivoli: Azért ha abból indulok ki, hogy az állampolgársági papírokat "osztó" off-shore-cégek (kik is lehetnek a tulajok?) egy-egy ilyen ügylet után több, mint 10 millát markolnak, nem hinném, hogy oly nagy hangsúlyt helyeznének az "átvilágítás"-ra. Jöhet bárki, aki fizet, legyen az makaói , vágy bármiféle gengszter, ukrán maffiózó, de akár mexikói drogbáró is.
sekele
Magyarországon a szociális háló olyan lyukas, hogy egy bantu n@ger is meggondolja, hogy itt legyen gazdasági menekült. Ez a felvetés esetleg!!! jogos lehet egy civilizált, magas szociális juttatásokkal rendelkező országban, de ahol 3 hónap a munkanélküli segély, a közmunkások átlagosan havi 20.000 Forintot keresnek nem lesz a gazdasági bevándorlók álma, hanem a magyarok is elmenekülnek.
73
Szokásához híven,ennek a köcsög bayernak csak úgy ömlik ki a száján a sok szar.Egy igazi megalomániás barom!Nálad nagyobb,képmutatóbb,állkeresztény ember nincsen az országban.Pedig aztán semjént,rogánt,lázárt stb túlszárnyalni nem könnyű.Keveredik benned szálasi és rákosi kultusza.Te ki irtanál mindenkit,aki nem a te náci-kommunista eszméiddel nem akar azonosulni.Egy genetikai hulladék vagy!Ui;állat fajt azért nem írok,mert megsértődnének:-)
JAJMÁR
Baromság az egész ! Egybemosva a menekültek, a kettős magyar állampolgárok, és a külföldi üzletemberek ! Semmi értelme, hiszen a határaink nyitottak, ahogy az Eu-s országok határai is. A letelepedési engedélyek kiadását pedig meg lehet és lehetett szűrni, hangzatos beszédek nélkül is.
(Az más kérdés, hogy megint a kisebbségek gyűlöletére játszanak egyesek, politikai céljaik érdekében. Ejnye-bejnye!)
Mellesleg a határok szigorításával a tisztességes embereket lehet visszatartani, mert aki be akar jönni, az bejön ! Sőt, egy szigorúbb határsávval körbevett országba bemenni már kihívás bizonyos rosszakaratú embereknek, és célponttá is válhat ezért!

Na, persze, a pénze mindenkinek jó, az jöhet az Eu-ból, Kínából, a Putyintól, amúgy meg mindenki maradjon otthon, kivéve a magyart, hiszen miénk a világ :-D
tivoli
@Hofipisti: ma, 13:18
Ügy van. Ők hozzák a pénzt, nem pedig viszik.
troppauerhumer
@keresztapa: Ugyanmá' FideSS csicska...ne röhögtess ,tanulj tinó,hogy szép nagy békemenetes ökör legyen belőled :
hvg.hu/cimke/leteleped%C3%A9si_k%C3%B6tv%C3%A9ny
simmering73
bajezsóti a nemzet büdös gyökere
Látom előkerült godfather is a pártirodáról. Agyhalál.
bencemacska
@wagabund: Mire Havas újságíró iskolája megnyílt ez már régen a Népszabadság újság írója volt. És nem is írt rosszul, csak mióta a gyűlölet vezérli!
bencemacska
@charliehebdo: Kik irtották ki az indiánokat?
bencemacska
@tivoli: ma, 13:13

Bin Laden apja a Közel-Kelet egyik leggazdagabb embere volt. A 10 feletti számú gyerekei is - az örökség okán - gazdagok.
Ugye Bin Laden is több országban élt egyszerre? Miért ne vehetett volna magyar letelepedési engedélyt is? Nem vehetett, mert akkor még nem volt az ország eladó!
A fiai viszont már vehetnek!
tivoli
@bencemacska: ma, 14:20
Ez most előny, vagy hátrány?
De félre a viccel. Miért kellett volna Osamának magyar állampolgárság?
Carlosnak sem volt, Clodónak se.
bencemacska
@tivoli: Szerintem venni - legalábbis hivatalosan - letelepedési engedélyt lehet! Állampolgárságot csak nem hivatalosan, nem off shore cégen keresztül!
keresztapa
@troppauerhumer: Ha tudnál gondolkozni, akkor lehetne veled okos gondolatokkal vélelmet cserélni. Nálad alapvető hiányosság, hogy pártkötődésed miatt, pártideológiát fröcskölsz, olyanra is akinek nincs pártkötődése, csak hogy tudj obszcén szavak használatával élni. Ez már nálad életformává vált, de csak saját magad felé használd. Olvasd a ma 12:50-es kommentemet nevesítve vagy. Nem árt ha olvasol! @bencemacska: Ne kérdez ilyen magasröptű tudást igénylő tudnivalót Charliehebdo-tól nem illik!
tivoli
@bencemacska: ma, 14:28
Ne idegeljél már! Ha nem hivatalos, akkor az nem is állampolgárság.
1magyar
@tivoli: Amit ezek hoznak pénzt, én lemondok a javadra, de amit majd visznek és amibe kerülnek fizesd!
tivoli
@1magyar: ma, 14:34
Nem hiszem, hogy az átlagmagyart bármilyen szinten is érintené.
1magyar
@tivoli: Ami ebben az országban történik mindenkit érint.
tivoli
@1magyar: ma, 14:43
Mindenbe senki nem tud belemászni, bárhogy is szeretne.
bencemacska
@tivoli: Te ne idegeljél, nagyon rossz kedvű vagyok ma.
Nem is hallottál róla, hány kettős állampolgár nem tud magyarul?! A lényeg: letette az állampolgársági esküt, megkapta az igazolványát és már megy is útlevelet igényelni.
Legközelebb csodálkozva hallgatod a rádióban: magyarok loptak, magyarok raboltak, stb. Azt nem teszik hozzá a hírekhez, hogy közben orosz (ukrán) tolmács kellett a kihallgatásukhoz, nem magyar!!!
tivoli
@bencemacska: ma, 15:03
Kettős állampolgárok bizonyos helyeken sokkal nagyobb kárt tudnak tenni az országnak.
bencemacska
@tivoli: Végre ebben egyetértünk! Belföldön is, külföldön is ártanak!
Mindig azt az útlevelet veszi elő, amelyiket az érdeke kívánja.
keresztapa
@tivoli: Ezzel csak egyetérteni lehet.kuruc.info/r/26/138212/ Kettős állampolgár, aki egyszer magyar, egyszer zsidó. Provokálásnál zsidó. Pénzkérésnél Zsinagóga felújításnál, zsidó közösség, eszükbe se jut, hogy a zsidó közösség feladata lenne.
Stancika
@troppauerhumer: minden mondatoddal egyetértek, köszönöm hogy helyettem ilyen jól megfogalmaztad a véleményemet.
perfekt
.."s kitántorgott,Amerikába másfél millió emberünk...adj emberséget az embernek.JA.Hazám.És manapság is már 6-700 ezer ember-ment el,és van az arcon bőr-más nációk embereit ilyen módon, kategóriába sorolni.!?
mekkelek
@troppauerhumer: Csak azt szónokolja a vezír (és a seggnyalói) amibôl pillanatnyi politikai hasznot tud húzni. Elvei nincsenek, ha holnap az elenkezôje lesz az érdeke akkor azért fog "harcolni".
A nemzetközi politikában abszolút nullára írta magát, a civilizált politikusok nem is akarnak mutatkozni/szóbaállni vele, maradt a dörgölôzés a szélsôjobbhoz, oda is való.
keresztapa
Az még senkinek nem jutott eszébe, hogy Orbán ezen országok vezetőivel akik tudatlanságban élnek, nem hajlandó lealjasodni színtükre. Ez lenne a nagy felismerés!
kakaósbögre
ilyenkor erősen szégyellem hogy ez a lény embernek,magyarnak gondolja magát.
Toby
Jól van bayer, ma sem erőltetted meg azt a kevés képlékeny, semmit mondó kását a hajad alatt !
Elfogyott a közpénzből kiosztott 25 millió, mi ?
Te csak hülyülsz öcsém, egyre csak hülyülsz, a nyelvedet meg türd be a gatyádba, mert rálépsz !
charliehebdo
@bencemacska: 15:03-ra
Néhány napja mesélte egy fiatal hölgy rokonom, hogy külföldi munkavállalásban gondolkodik, bébiszitter munkakörben. Netes hirdetések között akadt rá egy ígéretesnek tűnőre. Egy angliában élő, "magyar" házaspár keresett, kifejezetten magyar bébiszittert. (Hoppá! Nyelvtanulás megkönnyítve!) A kapcsolatfelvételkor viszont kiderült, hogy két kínairól van szó, akik itt is éltek 9 hónapot, állampolgárságot szereztek és így, mint "magyarok" (EU-s polgárok), szabadon beutazhattak Angliába. Kopp!
coyote3
AZON GONDOLKODOM, HOGY EZEK VERSENYEZNEK AZON, HOGY KI TUD UNDORÍTÓBB LENNI? :)
bencemacska
@charliehebdo: ma, 16:30

Ugye nem gondoltad, hogy én egyetértek ezzel az állampolgár biznisszel?
Én régen mindig a "sárga veszedelemtől" féltem, aztán rájöttem mindenütt vannak jók, meg rosszak, aszerint kell osztályozni!!!

Szerintem, akinek annyi pénze van, hogy idegen országban állampolgárságot tud vásárolni, veszélyesebb, mint az a csóró, aki az életét veszélyben látva menekül!

16:20-ra: Nem olvastam végig, amit citáltál. Biztos igazad van, de szeretném előrebocsájtani, hogy szerintem nincs olyan, hogy amerikai nemzet. Ők különböző európai nemzetek keverékének leszármazottai. Az indiánokat is az európaiak irtották ki és csak utána alapítottak maguknak államot, amelyik természetesen folytatta elődei "munkáját!"
charliehebdo
@bencemacska: "nincs olyan, hogy amerikai nemzet." - Na, most intéztél nekünk egy bombázást! :-DDDDDDD
tivoli
@keresztapa: ma, 15:30
Na igen. Elég, ha megszólal, már tudom is..
73
@coyote3: ez már nekem is eszembe jutott.Mert amit ezek művelnek,csak ez lehet rá az ésszerű magyarázat.+érezhetik a vesztüket.
Anna Mária
A Bayer, ha ilyen lehet, még aljasabb, mint az Orbán.
coni
@Anna Mária: Soha nem volt stílusa és most már nem is lesz. Ők azt hiszik ilyen egy "polgári"+ "keresztény" pártszövetség.
papa.49
A legveszélyesebb a ,,kommunistából lett, jobboldali,, nála gerinctelenebb nincs a földön, ennek ,,munkásőr,, szerkesztőnek akkora volt a párttagkönyve avval járt a család kempingezni, mert mindenki elfért alatta...
Ez osztja az észt ami neki nincs, '90 előtt hol volt???
Ja akkor még az mszmp. soraiban ,,belülről bomlasztott,, bár szerintem csak a pali bomlott...
brutus
Bayer ! TE honnan jöttel szep kis "magyar" neveddel együtt ??!!
Slovakiaba befogadtak !!?? @NYAD !!
karma1
@tivoli: Nyuszikam, a magyar foldet EZ a kormany adta-adja el sz@rer-hugyer boldog-boldogtalannak, most egy picit visszafele sult el a mondanivalod...:o((
Mar az is baj, ha olyanoknak osztogatja a jo zsiros magyar termofoldet, aki parlagfuvet "termeszt" rajta , mint lorincbarat, na meg tan levay ildiko asszony se kapalassal kezdi a napjat reggelente... A kotya-vetye es a szabadrablas vitya nevehez kotodik erosvest...:o))
tivoli
@karma1: Drágám. Ezt a földet már a rendszerváltozáskor piacra dobták..
youtu.be/Go-IYRBSmis
hetöndöe
@tivoli: Ez a videó egy határ szart sem ér.
A tulajdoni lapok alapján,illetve a bérleti szerződések alapján kiké is tulajdonképpen a magyar föld döntő többsége?
Nem mellébeszélni kell,hanem tényeket bemutatni.Esetleg megnézni a fidesznyikek és családtagjaik vagyonbevallását,hogy mennyi föld van a nevükön.
tivoli
@hetöndöe: ma, 23:15
Szokás szerint mellébeszélsz, próbálod menteni a menthetetlent.
Nem elég világos és meggyőző amit a saját szemeddel látsz, füleddel hallasz?? Kell ennél több bizonyíték?
hetöndöe
@tivoli: Ha azt mondta volna,hogy szeressük a palesztínokat,azt elhitted volna neki?Sok politikus zagyvált már össze hülyeségeket,aminek a fele sem volt igaz,ugye ebben egyetértünk.Ettől a tények még tények maradnak.A magyar föld nagy része fideszes oligarchák zsebében landolt és ehhez semmi köze a zsidóknak de ha neked jól esik minden magyar balfaszságát ráfogni a zsidókra,hát tegyed.
Én azomban nem vagyok vevő az ilyen másokra mutogatásra,mert az élettapasztalatom egészen mást látott ezzel kapcsolatban.
tivoli
@hetöndöe: ma, 23:26
Akkor te nem vagy Charlie?
hetöndöe
@tivoli: Nyitott szemmel járok a világban és nem hagyom magam befolyásolni magukat profétának kikiáltó idiótáknak,mint pl. Szaniszló Kartárs.
tivoli
@hetöndöe: ma, 23:41
Szóval te nem vagy Charlie!
hetöndöe
@tivoli: Horvát Charlie, az például jó!
tivoli
@hetöndöe: ma, 00:01
Megint terelsz.
Charlie Hebdo
Je Suis Charlie
Tudod! A szólásszabadságért!!

Vagy Charlie, vagy nem vagy Charlie?
hetöndöe
@tivoli: Ne süketelj,hanem válaszolj,kiknek a nevén is vannak a magyar földek?
tivoli
@hetöndöe: ma, 00:13
Őszintén bevallom Neked, hogy én nem vagyok Charlie.
Ellene vagyok más hitű, nemzetiségű, más habitusú emberek kicsúfolásának, gúnyolásának a szólásszabadság nevében. A szólásszabadság felelősség kell, hogy legyen, s nem fegyver.
Nem szabadna összekeverni a szabadságot a szabadossággal, s a hirdetett szabadság jó és rossz oldala is mindenkire egyforma érvényű legyen, kivétel nélkül.
hetöndöe
@tivoli: Az állandó zsidózás ugyanez a történet,mint amiről most papolsz.Csak az nekik sértő,nem gondolod?Vagy az nem számít?
Logogrif
Ez a fazon már mindenféle politikai oldalt megszolgált, - tessék eldönteni : vagy "demencia" vagy mindig is talpnyaló "bayerisch" maradt...
Desischado
Ez a bayer, ha megszólal, abban sincs köszönet. Mi van a megvásárolt állampolgárságokkal?! Mindenféle maffiozó is bejöhet, ha van pénze, de nem mindenki bűnöző! És épp tegnap hallottam, hogy itt csak átjárás van, a megszerzett uniós útlevéllel, már húznak is innen! Ilyen "szuper" hely Magyarország, hogy innen csak menekülni lehet! Erre miért nincs valami megjegyzése ennek a hulladéknak?! És miért kell megsérteni félmillió honfitársunkat, akik kint vannak?! Hogy nem sül ki a szeme ennek a fidesznyik lakájnak! Ritka mocsok egy alak!
mate03
@tivoli: 2012-ben ki bocsájtotta ki a letelepedési Államkötvényt? Akkor miről is beszél Orbán Viktor! Akkor ki is a fő hazug, ebben a szerencsétlen országban!?
tivoli
@hetöndöe: ma, 00:29
Elnézésemet kell, hogy kérjed, mert én NEM zsidóztam. Betettem egy videót, amin a zsidó főnök a világ felvásárlásával dicsekszik még 2007-ben. A többit te kerekítetted hozzá.
De te még mindig nem árultad el, hogy Charlie vagy-e.
keresztapa
@tivoli: teljesen felesleges meggyőzésre törekednek, a zsidó történtekkel. A gondolatszegény ember, az csak az érzelmeire hallgat, amely befolyásoltságként jelenik meg tudatában. Ezen érzelmet keveri a demokrácia tartalmában, de nem tudja a demokráciát értelmezni, mert az alap értelmezése suta, hiányos egyoldalú. Csak az ő demokráciája a demokrácia, ahol ő mindent csinálhat, de a másiknak azt a mindent tűrnie kell. Mert ha nem tűri akkor a demokráciája szólás szabadsága sérül. A föld felvásárlása, az Antal középosztály létrehozásának gondolatától kezdődött el a zsidó felvásárlással, és 2008-ra már az ország földterülete 50,1%- a az üzleti össze fonodások révén csak üzletelési célokat szolgált. www.youtube.com/watch?v=4dwW-kRnr2w. Aki ezt nem érti meg vagy tagadja, annak lehet beszélni épen úgy, mint az értelmi fogyatékos- nak hogy neki miért rossz amit csinál, ne úgy csinálja, hogy jobb legyen. Hogy érthető legyen a zsidózás sértésként való használata, ha valaki a saját hazájának a felvásárlását, nem ellenszenvként éli meg, annak fel lehet tenni, neki a kérdést, hogy ő minek vallja saját magát ebbe a fene nagy demokrácia érzületbe, szabadnak -e avagy
árú cikknek. Amikor egy ország felvásárolhatja egy másik, v harmadik országot.
tivoli
@mate03: ma, 08:43
Ejnye mate, már te is terelsz? Hogy jön ide most 2012, meg a letelepedés??
A letelepedési Államkötvény és a menekültstátusz egy kicsit más tészta, és óriási különbség. Ebben ugye egyetértesz velem?
hetöndöe
@tivoli: Az nagy baj,mikor valaki az antiszemiták által terjesztett videókból és könyvekből szedi az információit és nem a saját tapasztalására hagyatkozik.Ugye azért nem nézel itt senkit annyira hülyének,hogy el akarod hitetni,nem vagy antiszemita.
bundi
Az egészben az a legcikibb hogy közben orbán kapátra tette a bayer féle médiát is a vezér...a jelek szerint még ez a halálhörgés sem tarthatta a vezér kegyeiben ezt a véresszájú posztkomcsit...
bundi
Kíváncsi vagyok most indítja-e a bayer bencsik...cöfős társulat a békamenetet a vezér ellen...
tivoli
@keresztapa: ma, 10:59
Egyetlen vélemény valakitől és már abból megállapítható, hogy zsidó-e az illető vagy sem.. Akár tagadja, akár nem.
A földek sorsa a rendszerváltás óta nyomon követhető akár a guglin, akár a jutúbon, nem kell mellébeszélnie itt senkinek. Orbán Viktor még a fasorban sem volt, amikor Magyarország már kettős állampolgárok kénye kedvére volt kitéve, és nem csak földügyben.
tivoli
@hetöndöe: ma, 11:06
"el akarod hitetni,nem vagy antiszemita."
Ez most miből következtetted ki?
keresztapa
Az üzlet az üzlet nem kívánság műsor, az áldozatot mindenkor felül írja, az üzleti érdek sikere. kuruc.info/r/6/138239/ különbség 60ezerből- lett 5 millió,
ez a lényeg, nem a vallási érzékenység. Dehogy erre milyen választ kap az nem érdekes neki nem. De majd az áldozatok hozzátartozóinak az lesz, amivel a karikatúra készítőit az hidegen hagyja.
JAJMÁR
@keresztapa: 12:14 Nekem sem tetszik a gyűlöletkeltő beszéd, írás és rajz sem. Valóban jó lenne meghúzni egy határt, de hogy ez a határ hol van, azt igen nehéz megállapítani.
Nehéz meghúzni azt a bizonyos határt, hiszen - szerintem - nem kevésbé sérti pl. bármely vallást az itt elhangzó gúnyos hozzászólások, vagy egyéb írások, akkor azokat ugyanolyan alapon tiltani kellene. Aztán mi lesz a valótlanságot állító cikkekkel, hírekkel? Azok nem sértik egyesek érzékenységét? Hát az enyémet igen :)

...és lehetne folytatni egészen odáig, hogy egyáltalán ne legyenek hírek ! Először csak a gúnyolódó, majd a vicces, aztán a tragikus és kellemetlen híreket szelektálnánk ki. Mi maradna? a csupa szép és jó világ, de hát olyan a világ?

Ezért azt gondolom, hogy a palettának szélesnek és színesnek kell lennie, a valóságot kell bemutatnia, még akkor is, ha az nem tetszik. Az egyén majd szelektál, hogy ő mit fogad be, és mit nem.

Abban igazad van, hogy a párizsi eseményeknek sokkal mélyebb indokai vannak, mint ez az újság. Aki okot keres az talál, ezt találták. Ezért az újságírókat nem kellene felelőssé tenni, de ezzel a példányszámemeléssel felvették a kesztyűt és beláthatatlan ennek a "harcnak" a vége.

.
JAJMÁR
Bayer úrnak pedig üzenem, hogy mi magyarok, ezer évvel ezelőtt bevándoroltunk ide, - igaz Honfoglalásnak nevezzük - és a történelem folyamán többször cserélődött, keveredett az itt lakó magyarság és ezt megállítani nem lehet.
Akik pedig elhiszik, hogy majd most, az erős nemzetmegmentő megvédi a magyarságot a betelepedőktől - de bárcsak jönnének, és bárcsak úgy lenne, hogy érdemes itt letelepedni - azoknak felhívom a figyelmét, hogy a Jézuskában hinni érdemesebb :)
tivoli
@keresztapa: ma, 12:14
Szegény Maksa Zoli. Ártatlan kis viccéért, hogy meghurcolták a megerőszakolásért sorbanállók!
bundi
@tivoli: most direkt tereled a témát erre a charlie sztorira?
mert itt szerintem a bayer egy elborult cikke miatt indult a sztori...oké ő is a bevándorlókra hegyezte ki, de a muris az egészben, hogy azóta átrendeződött a háttér... és bayer is az üzleti alapú újságírás oldalán találta magát azóta...vége az ilyen cikkek után kapott állami apanázsnak...
és a szép a sztoriban, hogy a bencsik, borókai, liszkai bayer féle cöfös alapítóatyák, hirtelen a határ másik oldalára kerültek...
na most indítják a békamenetet a vezér ellen is?...oké, de ki fogja finanszírozni?
egyébként ha annyira zavar a charliezás...ne nézd, ne vedd meg...van kurucinfo, meg móriczka, meg sok más hazai ...
bundi
@tivoli: a vallási fanatikusoknak csak valami indok kell...mindegy hogy mi...lehet rajz, lehet könyv, vagy az hogy máshogy öltözöl...ha az ő szabályaikat akarod betartani, akkor már most buktál...de ugyanezt végigjátszotta európa is a vallásháborúkkal, inkvizícióval de a második világháborúban a zsidókkal is ezt tették...az arabok most tartanak itt...meg kell őket fékezni de nem ezzel a gazdasági bevándorlós hülyítéssel...ezzel csak magatoknak kerestek új alibit...lásd keresztapa lassan mindenhol zsidókat lát...és szorgalmasan harcolni akar ellenük is...
ja egyébként ehhez mit szólsz:
propeller.hu/itthon/3047914-szepen-helyre-tettek-adert
vagy a forintbedőléshez?
mert vannak itt érdekes dolgok ezerrel...
bundi
@tivoli: bocs z lemaradt..
www.napi.hu/magyar_gazdasag/elszallt_a_forint_matolcsy_jar_a_legjobban.592160.html
mert mint látod a koronátol a zlotyin át a lejig, minden ezerrel száll el a forint mellett...
napiarfolyam.hu/
tivoli
@bundi: ma, 13:36
Szó szót követett, a többi nem érdekel.
tivoli
@bundi: ma, 13:48
Miért buktam volna? Többet látsz bele, mint amennyi van.
tivoli
@bundi: ma, 13:54
Nem érdekelnek a valuta árfolyamok.
Nem érdekel a cöf, bencsik, borókai, liszkai bayer, azt se tudom, hogy kik.
Te Charlie vagy?
bencemacska
@tivoli: ma, 15:18
Engem sem érdekelnének, ha nem határoznák vele meg az életszínvonalamat!!!
Hogy a felsoroltakat nem tudom kik, azzal nem dicsekednék!-:)))
tivoli
@bencemacska: ma, 16:06
Tényleg nem foglalkozom napi politikával, meg hogy ki mikor menetel. Mért kéne ismernem minden hőbörgőt?
tivoli
@bencemacska: ma, 16:06
A valutaárfolyamok csak akkor határozzák meg az életszínvonalad, ha valutában kapod a fizetésed. Nekem ilyen gondom nincs.
bencemacska
@tivoli: Ők nem a hőbörgők, hanem a vezető napi és hetilapok főszerkesztői!!!
bencemacska
@tivoli: ma, 16:11

És az import termékek ára? Sajnos én szeretem pl. a déli gyümölcsöket is.

(Ráadásul az idén befőzni sem tudtam!)
tivoli
@bencemacska: ma, 16:12
Ugye mondom, hogy nem ismerem őket! :-))
tivoli
@bencemacska: ma, 16:16
Áh, az árfolyamok naponta változnak, a termékek árai nem.
keresztapa
@tivoli: 13:01-re A zsidó erkölcs szerint, Maksa ott követett el hibát, hogy nem ő volt a megerőszakoló, és ezt átvitte humorba pácoltan viccesbe.
bencemacska
@tivoli: Az csak attól függ mennyi van raktáron!
tivoli
@keresztapa: ma, 16:24
Értem. Még ha igaz is az állítás, sértés beszélni róla. Az erkölcs szerint.
keresztapa
@tivoli: Azért írtam az erkölcs zsidó értelmezését! nem az ember erkölcsét neveztem meg! Látom vetted!
bundi
@tivoli: nem tudod kik ők...kicsit feljebb keresgélj...tudod a cikk az amiről ép beszélünk...az egyikük írta...csak amióta bayer ezt megírta a vezér őket is lapátra tette...pedig bayeré az 5-ös számú párttagkönyv...
tivoli
@bundi: ma, 17:00
Miről írsz konkrétan? Sajna..
bundi
@tivoli: bayer...olvasd már el ugyan a cikket amiről itt szó van...legfelül...bayer írta...én róla...és te?
tivoli
@bundi: ma, 17:11
Nem érdekel, mit mondott Bayer. És nem is említettem témaként egyszer sem.
bundi
@tivoli: ok... De azt hittem a cikk ami alapján itt vitatkozgatunk legalább feltünt...
tivoli
@bundi: ma, 17:43
Á dehogy. Az úgy volt, hogy eredetileg nem is akartam hozzászólni (máskor is előfordult már), oszt valami kiverte a szemem és nem álltam meg. Aztán meg szó szót követett.. :-))
libellle
@tivoli: tegnap 11:41 Nem kötelességtudásból jópofizok, hanem Liberális meggyözödésböl. Természetesen a szó értelmére hivatkozva. Semmiképpen a magyargyártmányra gondolok. A sötétben való letámadáshoz annyit, hogy az a bevándorlók nélkül is volt mindig. Ellenben gondolom nem esett senkinek jól amikor évekkel ezelött Bécsben az üzletekben azt olvasta hogy " Magyar ne lopj!" Ezenkivül szintén évekkel ezelött Magyarország volt az, ahol a legtöbb nyugati polgárnak ellopták az autoját. Gondolom az ilyen negativ megkülömböztetések senkinek sem esnek jól. Ezenkivül mégegyszer Tündérországba nem akar bevándorolni senki. Innét csak kivándorolnak, amennyiben ez elkerülte volna a figyelmedet.
libellle
@keresztapa: A szándék az, hogy az EU-ba bejusson és innét már mehet bárhová. Ugyanis ide nem akar bevándorolni senki. Olyan pedig pláne nem akinek 250 ezer Euroja van @charliehebdo: Nagyon igaz amit irtál.
tivoli
@libellle: ma, 17:57
Szóval azt te is belátod, hogy gyárilag el vagyunk látva kétes egyénekkel, éppen ezért nem kell, hogy szaporítsuk számukat importból.
A nyugati államokban is úgy kezdődött a bevándorlás, hogy előbb 1-2 mutatóban, aztán elszaporodtak mint a bolhák.

Tévedésben vagy a bevándorlók negálásával. Igenis, jönnek és egyre gyakrabban, egyre többen. Működik jó néhány az országban, mind dugig.
tivoli
menekülttábor működik jó néhány
libellle
@tivoli: 11:34 Attól tartok nem tudod mit irsz. A gazdasági szakértelmedet pedig leirtad. 1 megbukott!!! Amennyiben a gazdaságotokat Nyugton hagyná a befektetö akkor már régen elkezdödött volna a mészárlás ugyanis a gazdaságot átkeresztelték volna ÀLLAMCSÖDRE. Egyébként nem értem amit irsz. Miert ne csinálna a vállalkozó a nyereségéval amit akar. A magyar vállakózó viszi Schweizba és mèg kitudja merre. Ellenben ha ilyen nagy HAZAFI vagy és ha van munkád, mond a munkahelyeden, hogy köszönöd te nem kérsz fizetést, forgasság vissza az a magyar gazdaságba. Nos remélem megfogadod ezt a brilliáns ötletet
libellle
@tivoli: Igen, lehet, hogy jönnek, de mennek is innét. Ez csupán egy tranzit ország!!!
tivoli
@libellle: ma, 18:18
Az, hogy borzasztó nagy marhaságokat írsz le, az önmagában még nem baj. De, hogy még hülyézz is valakit téveszméid miatt.. az már nonszensz.
Én a te helyedben óvatosabban fogalmaznék.
gfl
Nehéz megérteni, hogy a kormányzás nem gazdasági vezetés. A gazdasági életben viszont NINCS demokrácia - a munkahelyek ott vannak, ahol a vállatoknak megéri..!!! A Mercedes, az Audi, a Deutsche Bank vagy az Unicredit oda ruház be, ahol NEKI(k) érdemes...nem kérdez sem kancellárt, sem miniszterelnököt..! Teljesen független mindenféle politikustól - és ha a politika beleszól(na),akkor ha nem tetszik, megy máshová..! Üdvözlettel GFL
keresztapa
Ez már megszokott, a Franciák még nem tanulták meg, hogy jobb egy zsidó érdekeltségű direkt gúnyolódó szatirikus lapot erkölcsös keretek közé kérni, mint ártatlan embereket a halálnak kitenni. rd.hirkereso.hu/rd/19913873?partner=propeller&url=http%3A%2F%2Fvs.hu%2Fkozelet%2Fosszes%2Fujabb-iszlamista-merenylet-rengeteg-halott
papikadr
Bayer egy tehetségtelen - magát ujságirónak titulált seggfej - aki kummunista ujságiróból "szélkakasozta át"magát még kezdetben az álliberális Orbán és tsai. körébe, akik befodták és ebből és még ismeretlen anyagi forrásokból "tengeti" életét.
Ez idő szerint ostoba, primitív irásaival jól egyengeti a Jobbik rosszabbik fele és a Fidesz vezérkar közötti kapcsolatot. Feltehetően ezért és Orbánnal való baráti kapcsolata miatt tűrik meg egyértelműen álszent személyét körükben. Ez a vélemény Bayerral kapcsolatban ugye nem is a legrosszabb??
mariaberta
Ez a bajer elvétette az irányt. Pont annak mondja a nagybetűs KUSS-t, akik egykor 3000 ezer koldusnak, majd 56-os "disszidenseknek", most pedig ebből az országból elmenekülő magyaroknak ad betelepedési engedélyt.
És ha már erről van szó, kifelejtette Angliát. Londonban lassan több magyar fog "betelepedni", mint amennyi lakosa van mondjuk Debrecennek.
Ez az ember olyan hülye, hogy mutogatni kellene, no nem az Állatkertben, mert ott tisztességes állatok élnek, de mint cirkuszi bohóc? No annak sem mert az egy tiszteletre méltó foglalkozás. Tehát most hiányzik igazán, nagyon a bezárt Lipót mező.
tivoli
@keresztapa: ma, 11:40
Ami a gyarmatokon folyik az csak akkor hírérték, ha gyarmatosító lesz áldozattá.
spu00
Talán meg kellene tanulni a magyarok történetét, s annak függvényében kritizálni. Sz.t István korában már magyarok uralták a Kárpát medencét, ami nagyon nagy terület volt, s ezért engedte, s hívta István a bevándorlókat, mert így növekedett az alattvalók, s ezzel egy időben az adózok száma, s az ország védelmi ereje. Az évszázadok során elszenvedett vereségek miatt csökkent az ország lélek száma-tatár, török stb.-pótolni kellett a vesztességeket, s így behívtak különböző nemzetiségeket- jászok, kunok, németek stb.-akkor ez volt a demográfiai program.
A századforduló 3 millió koldusa az első világháború eredménye, s az USA örömmel vette a dolgozni szerető és tudó magyarokat és más nemzetségeket, s akkoriban nem egy dolgozó és tiz eltartott vándorolt ki, s ez vonatkozott 56-ra is . A magyar mindig elfogadott volt Amerikában. Mérnököt, orvost most számolatlanul fogadna, az agy elszívás folyamatos náluk, a gazdasági, képzetlen bevándorlóknak még azt sem teszik meg amit O.V megtesz, tehát nincs joguk kritizálni.
Különben ne tévesszék össze a munkaerő szabad vándorlását, mint EU-s jogot, a gazdasági, munkára alkalmatlan bevándorlók ügyével.Az erre fordítandó milliárdok nem állnak rendelkezésünkre, hacsak Önök önként nem mondanak le különböző pénzbe kerülő jogaikról. Szeretném hallani, olvasni ebbéli ígéreteiket. Egyébként Bayer Zs. nem írt butaságokat, csak Önöknek semmi sem jó ezen az oldalon. Ilyenkor azt ajánlom mindenkinek, hogy gondoljanak bele a 2010- s folytatásban, s annak várható következményeibe, mely szerencsére nem következett be.
kukac50
Bayer nagyon félre érti ennek az intelemnek az üzenetét!
mariaberta
@kukac50: Nagyon finoman fogalmaztál, pedig ez a pasas csak saját stílusát érti.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.