A 444.hu kapta el a pillanatot, amikor farkasok férkőztek a nyájba: két férfi "Orbán geci" táblával szeretett volna részt venni az állami ünnepségen a Nemzeti Múzeum előtt, ahol Orbán Viktor is beszélni fog. A várakozók ezzel nem annyira értettek egyet.

200 hozzászólásarrow_drop_down_circle

bakegya
Hatalmas kokárdával a mellén az asszonnyal az oldalán megy a múzeumkert elé tapsolni!!!-és ez az én szomszédom.
ERDÉLYBŐL ÁTTELEPÜLT-SZU-BAN KITANÍTTATTUK-ITTHON MINISZTÉRIUMI PÁRTTITKÁRKODÁS MAJD 3 ÉV A TAJGÁN MINT POLITIKAI MUNKATÁRS-mind e közben háromgyerek rendesen szociálisan segélyezve-kilenc unokával saját családiházban hiteltörlesztés nyomorában tengődve megy tapsolni a VICCTORNAK
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Aki Én
@Horthyimage: Így van! Kapjunk el mindenkit aki promócióra használja fel a nemzeti ünnepet!
Blabla
Látni a videón ! Nincsennek diákok , de van helyettük lefizetett nyugdijasok :P
Aki Én
Milyen ,,finom" és ,,intelligens" emberek.
tivoli
Azért kíváncsi lennék, hogy egy holokauszt megemlékezésen vannak-e nem oda illő "vendégek".
bakegya
Hatalmas kokárdával a mellén az asszonnyal az oldalán megy a múzeumkert elé tapsolni!!!-és ez az én szomszédom.
ERDÉLYBŐL ÁTTELEPÜLT-SZU-BAN KITANÍTTATTUK-ITTHON MINISZTÉRIUMI PÁRTTITKÁRKODÁS MAJD 3 ÉV A TAJGÁN MINT POLITIKAI MUNKATÁRS-mind e közben háromgyerek rendesen szociálisan segélyezve-kilenc unokával saját családiházban hiteltörlesztés nyomorában tengődve megy tapsolni a VICCTORNAK
hetöndöe
Mikor Fletót fütyülték ki és mindenféle táblával vonultak március 15.-én,akkor ezek a fitymaszos tahók nem voltak ennyire kényesek a nemzeti ünnep méltóságára.

Köszönje saját magának ez tapló csürhe,akiket Qrbán feltüzelt.
lópicigáspár
Na ballib csürhe, most aztán lehet összeszarni magatokat, mert a nagy nemzeti ünneplés helyett majd a felgyúló horthykép jól oldabakap benneteket! És még ez a dicső kommunista jobboldal mer szónokolni a nagy nemzeti összetartásról! Na ez a szégyen!
magyarbakancs
Kulturált egy ember az öreg.
Arckifejezése az öreg embernek és a fiatal szakállas embernek olyan volt majd ölni tudnának.
Ez a magyar jobb oldal elpusztítani aki nem ért egyet velük.
Ez a mentalitásuk.
lópicigáspár
@magyarbakancs: ÁVH-s volt és most ismét elemében érzi magát, hisz a közeg újra az ilyeneknek kedvez!
nyanya001
Megérkezett , nyomja a fideszes mantráját szakrálisan ! :)
magyarbakancs
@lópicigáspár: A Fidesz egy büdös komcsi párt,minden megszólalásában ,viselkedésében.
magyarbakancs
@tivoli: Vannak egy holokauszt rendezvényen nem oda illő emberek.
Ügy hívják őket Jobbik.
bakegya
Vicctor elmagyarázta a bértapsikolóknaK 1848-történéseit-"mindig is ezt akartuk"!!!-
magyarbakancs
@bakegya: Én egyet akarok de az nem nyomdafestéket tűrő mondat lenne.
tivoli
@nyanya001: ma, 10:52
Azért ez nem ugyanaz.

Szomorú látni, hogy mit műveltek a zsidósággal Magyarországon a német megszállás UTÁN. Tehát nem előtte, hanem utána. Most mégis ahhoz a nyugat-Európához kell dörgölőzni, ahonnan maga a folyamat kiindult.
Tehát első sorban nem a magyarok azok, akik felelősek voltak a zsidók deportálásáért, és maga a holokauszt sem Magyarországon folyt le.
zöldszem
A telefonos toborzáskor lehet, hogy olyanokat is meginvitáltak, akik nem tartoznak a hívők közé? Xar ügy!:))) Van az úgy, hogy a nyúl viszi a puskát!
herczeg0210
A Kideszes " kultúra" csak úgy csillog! Valóban cizellált de egyenes mondatok. Megérdemlitek!!!
tivoli
@magyarbakancs: ma, 11:08
Valóban? Akkor azok már a havi fizetésük sokszorosát befizették büntetésül.
magyarbakancs
@tivoli:" Most mégis ahhoz a nyugat-Európához kell dörgölőzni, ahonnan maga a folyamat kiindult."
Az a művelt nyugat szembenézet azzal mit tett a második világháború alatt(Németország)
Letett nagy hatalmi vágyairól.
Mi nem tettünk le róla most is az 1000 éves határok nimbuszában ringatjuk magunkat.
Mi vagyunk kelet -Európa kiválasztott népe ezt képzeljük magunkról.
bakegya
M1-gugyerák anikóka elemzi egy talpnyalonccal máris ripsz-ropsz!-önkielégítés LINKOLNT idézve megvolt.Nagy tapsot kapott!
DEÁKOT MEG SEM EMLÍTETTE-ANNYIRA MÉG NEM HÜLYE ÚJ FEUDÁLIS URUNK ÉS PARANCSOLÓNK!!!
adrenalink
Egyfogú bácsiból, mint a gejzír, úgy tört fel az intelligencija...:(
pictor
Mindíg azokat bántják, akik igazat mondanak.
pbalage
@tivoli: Te tivoli, amúgy láttad már ezt az elemzést a zsidókról?
(tök érdekes már akkor is, ha a csak a táblázatokat nézegeted)
tivoli
@magyarbakancs: ma, 11:31
Ha jól értem, a németeknek minden meg van bocsájtva a jóvátétel fejében, a magyarokat meg tovább gyalázzák, mert még látnak bennük lehetőséget?

"(Németország)
Letett nagy hatalmi vágyairól."
Valóban? Akkor miért ők a tényleges Európa unió? Miért ők mondják meg a többi tagországnak, hogy mit lehet és mit nem? Miért Merkel asszony az atyaúristen Európában?
Kicsit furcsa a lényeglátásod.
tivoli
@pbalage: ma, 11:41
Hol? Hol? :-)) Lécci!
ilos
És ez volt az ünnepi műsor legemlékezetesebb pillanata? Jellemző a Propellerre.
hetöndöe
@tivoli: At Úniót törvények szabályozzák és nem Németország de ez ne zavarjon a hablatyolásban.
tivoli
@hetöndöe: ma, 11:53
Te egy pillanatra sem tudsz kijózanodni?
dr. prédikátor
Ú gy látom megint előkerült a savazó vén g...ci!!Csak úgy ömlött a szájából a szar.És ilyen emberek vannak a viktor szopkin beszédén!!!Csak azt nem tudom hogy mennyit fizettek ezeknek a kriptaszökevényeknek!!!
vonotok
@adrenalink: Vajon ez egy fogú bácsi mit kapót az Orbán rendszertől??, Tűzi fát, 20 kg krumplit, rezsicsőkéntest?? De hol van a gyermeke, az unokája, talán
Londonba, vagy Berlinben. Vagy talán nála is méltatlan körülmények között tengeti életét?
Azért kíváncsi leszek , hogy az " ellenzék " megtud majd mozgatni ennyi embert??
hetöndöe
@tivoli: Van egy előnyöd velem szemben,neked innod se kell,hogy hülyeségeket beszélj.:-))) És olcsóbb is.:-)))
tivoli
@hetöndöe: ma, 12:00
Szóval elismered!
hetöndöe
@tivoli: Érvek helyett személyeskedés,ez a te formád de neked elnézem,mert csak erre vagy képes.:-)))
alterego56
@tivoli: A pénz és a tudás hatalom. A németek rendelkeznek mind a kettővel.
tivoli
@hetöndöe: ma, 12:04
Általában te kezded, valami hülyeséggel. :-))
tivoli
@alterego56: ma, 12:06
Ez kétségtelen, de attól még meghagyhatnának az önrendelkezést a többi tagállamnak. Mivel nem vagyunk gyarmat. Vagy mégis?
hetöndöe
@tivoli: Én tényeket írtam de ez ne zavarjon,erre elkezdtél az alkoholos befolyásoltságomról értekezni,nézz már magadba egy kicsit emberke!
Végy egy nagy levegőt és ugorj ki a fantáziavilágodból,szorítkozz csupán a tényekre.
tivoli
@hetöndöe: ma, 12:12
Oké, beszéljük meg priviben: [email protected]
Hellcat
Látom sok idióta nyugger van még...akinek nem inge...
ferii
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
sekele
Az az igazi gyarmatosítás amikor a rendszer agyhalottat csinál alattvalóiból és utána utána vetít nekik (nacionalista,demagóg filmeket) mint a Mátrix című filmben. Nem csoda hogy valóságnak érzékelik.
ferii
Jó lenne már ha eltakarodnának a büdös francba
furfang
Ez nem Orbánt, hanem az ellentüntetőket minősíti. Primitívek.
hetöndöe
@furfang: Régen voltál itt,a mai napra dupla lóvét fizetnek?:-)))
Csizmás Kond
A mai nap az ünnepről szól, persze van aki ezt nem tudja felfogni de ha már mindenáron takonykodni akar akkor miért nem ott teszi ahol az ő kedvencei szónokolnak ?...mert minden valamirevaló párt vagy szervezet ma valahol beszédet tart.
1magyar
@Csizmás Kond: Na te se a kedvenceidnél szónokolsz!
Csizmás Kond
@1magyar: ...de legalább nekem ünnep a mai nap...
hetöndöe
@Csizmás Kond: Mondja a jobboldal,akik minden nemzeti ünnepbe ellenzékből oly ottrombán belerondított,hogy párszor Budapestet is csatatérré változtatták.
Nem pofátlanság egy kicsit se görénynek illatról értekezni?
jolibaba
Ez a mai ünnepség emlékezetes lesz. Viktor imádói gyönyörű stílusban emlegették a "kurva anyákat, stb. Szép. szép szép. Éljen Március l5.-e
adrenalink
@vonotok: 11:56-ra Ha mást nem is, de Orbán és bandája iránti feltétlen elkötelezettséget biztosan...
nyanya001
Föld S. Péter blog

Nemzeti dal

Nemzetivé lett a trafik, s nemzeti a mutyi, háromszor veri majd vissza a nemzeti Matyi. Nemzeti a saját lábunk, s a trafikos zenész, nemzeti a nőverés, a komondor, s a penész. Nemzeti a gyógyítás, a halál, és a temetés, a vasárnapi zárva tartás, a koplalás, az evés.
Nemzeti a közmunka, s a kormányzati kamu, és ami a lózungok után marad: a hamu.
Nemzeti az alaptörvény, nemzeti az asztal, s a külföldre távozó, kit senki sem marasztal. Nemzetire sült a zsömle, a kalács, s a kenyér, a nemzeti hálapénz a zsebedbe belefér. Nemzeti a tranzakció, és a magas illeték, ezzel védenek bennünket a tehetős illetők. Távközlési adó, teho, s a sok talpnyaló tahó, nemzeti volt a kétharmad, és a reklámadó. Nemzeti a tündérmese, nemzeti a rezsim, ha jó leszek, lecsökkentik a nemzeti rezsim. Nemzeti az átverésünk, és a parasztvakítás, nemzeti a csendestárs, a stróman, és a sikítás. Nemzeti a dal, a szózat, s a falkaforradalom, szabadságsarc, ez szül rendet a magyar ugaron. Nemzeti a pedagógus, a közmunkás, s a halász, agronómus, filozófus, a kondás, s a kanász. Mi érleltük a gyümölcsöt, mégis más szedi le, a nemzeti együttműködés romlott rendszere. Nemzeti az országalma, a korona, s a jogar, s a csend, mely után jön majd a nemzeti magyar vihar.
hetöndöe
@Csizmás Kond: De nem ám,rossz az emlékezőtehetséged...Cavinton!:-)))
hetöndöe
@nyanya001: Ez nagyon jóóóó!!!:-)))
S egyben szomorú valóság.:-(((
Dr. Felipe
@furfang: "Ez nem Orbánt, hanem az ellentüntetőket minősíti. Primitívek."

Úgy ahogy mondod elvtárs, és ez így volt már Gyurcsány idején is. Már akkor is voltak primitív ellentüntetők akkor ma miért lenne másképp. Csak ma csupán két idióta keveredett oda akkor meg egy egész csürhe.
bencemacska
@furfang: ma, 12:26

És ti mik voltatok, amikor márc. 15-én Demszkyt dobáltátok a fityisz utasítására?!
simmering73
@Csizmás Kond: Akkor miért nem ott vered a brét?
Csizmás Kond
@simmering73: ..tégedet meg ki kérdezett ?
simmering73
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
postás
Hú, de harcosak ezek a márciusi ifjak! Ahogy elnézem az arcokat, ezek anno élőben hallgatták Petőfit! :-))))
Csizmás Kond
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
esernyő
@nyanya001: Nagyon tetszik és nagyon igaz.
EGO
Felnőttkori deviancia! Simicskának lehet...?! Amit lehet Jupiternek...!
Cicamama55
A hozzászólásokat végig olvasva, én megint úgy érzem, sehová sem tartozom. Számomra március 15. ünnep volt régen, s ma is az, a tartalma számomra semmit nem változott. A napi politikát én kizárom ilyenkor, éppen ezért az ünnepséget megzavarókat elítéltem régen is, ma is a magam részéről. Megvoltak a helyszínek, mindenki a sajátjainak soraiba beállhatott volna. Ha valaki nincs velem egy véleményen, az még nem azt jelenti, hogy rosszabb ember mint én. A kormány politikájával mélyen nem értek egyet, vezetőit-KDNP-t főleg -álszent, felelőtlen, hazug embereknek tartom, abszolút elszállt a beléjük vetett hitem. A provokátorokat-legyen az bármilyen pártszínű elítélem! A bértapsolók nagy része biztosan hajléktalan, közmunkás, kis nyugdíjas, őket nem dicsérem tettükért, de valahol megértem. Könnyen szerzett pénzhez jutottak. A diákok meg még-nem mind-könnyen sakkban tarthatók, mint ahogy olvashattuk a napokban, megfélemlítéssel.
miazavalami
@Csizmás Kond: Cirmi! ne idegejjé mán! Há mi van veled, nem szok te így beszélni...
Fradigege
A vén trottyosnak beakadt a lemez, a rohadt anyátokat. A hülye gyerek minek lökdöste a fotóst? A fotós pedig vigyorgott, majd a hülye gyerek elhúzta a csíkot. Ezek milyen beidegződések? Imádom az ilyeneket. Mindig derűs pillanatokat szereznek nekem.
kukac50
Simicska a Tv-ben megmondta,hogy az, akkor miért ne lehetne aki egyet ért vele.
Orbán ünnepi beszéde egy régi rendszer sebeit feltépő beszéd volt!
Minden ember felelős minden emberé, az meg hazugság!
Orbán a 28000 forintból élő rokkantaké, vagy 28500 forintból élő öregségi nyugdíjasoké vagy SZOCIÁLIS TEMETÉSRE KÉNYSZERÍTETT EMBEREKÉ milyen felelősséget érez?
Toby
A vén alkesznek időnként bővült a szókincse !
Így viselkedik egy vágásérett kergemarhakóros birka !
lost in space
Elmondaná valaki, hogy orbán miért NEM geci?
Sajnos (nekünk sajnos), orbán egy g*ci. És nem kicsit, nagyon.
ferii
@magyarbakancs: fogalomzavarban vagy pajtás ,a fideszesek jobboldaliak ...
ferii
nézz utána a lexikonban,hogy mi a különbség :)
zoró
Tisztelt Magyar honfitársaim ,,Írni,,kiabálni könnyen lehet,,,De fegyvert fogni és elűzni a zsarnokot,,Az a valódi tett !! Új kormány,,Emberiség,,Testvériség, Becsület ...a jövő !!!Mozduljunk a szebb jövőért És a gyermekeink jobb életé-ért ...Csak 1 párt kell,,,AZ IGAZSÁG PÁRTJA !!!
vonotok
@adrenalink: Hát ezért viszont nagyon kéne vigyáznia a bácsinak arra az egy szem fogára. Mert utána már csak a nyelve jön,
Manhattan
Délután mi is ilyen bájos táblát vittünk. Volt is sikerünk vele. :)
szandokan
@Csizmás Kond: Hagyd már őket lógva, nem ér annyit az egész. Én voltam az ünnepségen, és szerencsére nem volt semmi probléma néhány ellendrukkert leszámítva, akik viszont nem számítanak. A tüntetésről még nem láttam képeket, de gondolom, a fogatlan nyugdíjasok voltak főleg jelen, meg a 100 éve szarul élők:-)
szandokan
@Manhattan: Magadat minősítetted azzal, ha az ünneplő tömeghez mentél vele.
hetöndöe
@szandokan: www.youtube.com/watch?v=hP4J4Mvemuc#t=271

A negyedik perc után láthatsz egy tőről metszett tahó fogatlan banyát,csak ő fitymaszos,biztos rá gondoltál.:-))))
rugacs
Jellemző: az egyik büszkén tekint vissza (megemlékezik) 1848-ra és ma is összefogásra szólít fel, a másik a nemzeti ünnepet is csak széthúzásra, provokációra használja. Mindenki a mellé áll vagy oda húz, ahova akar!
Én Magyar vagyok!!
Desischado
@Toby: Toby, ez tényleg a vén savas volt? Mert akkor nem csodálkozom eme "fennkölt stíluson". Akármilyen ideges is lennék, én, vagy a családomból bárki, így akkor sem tudnánk beszélni! Ezek mind agymosott, egy bítes birkák!
JAJMÁR
@rugacs: 23:12 Nem vagy egyedül, még sok magyar van. Ezért nem írjuk nagy betűvel.

(Bocs, muszáj volt. Egy Petőfi vers jutott eszembe erről :-D www.youtube.com/watch?v=11cKgAVuIss)
JAJMÁR
Ilyesmit már párszor elképzeltem, de nem pont ezzel a felirattal, bár ennek legalább van előzménye... na, szóval ez történik azokkal, akik beférkőznek:...:)
szandokan
@hetöndöe: Köszi, jó kis videó:-) A kommentek úgyszintén. Ez ma Magyarország mindkét oldalról, sajnos.
rugacs
"Az a művelt nyugat szembenézet azzal mit tett a második világháború alatt(Németország)"
(feltámasztotta a halottakat? netán kiengesztelte az áldozatok hozzátartozóit?)
"Letett nagy hatalmi vágyairól."
A hét vicce!!!
Netán az Unió nem nagyhatalom?
Most éppen hadsereget állítana, de már nem csak nemzetit, hanem úniósat!
rugacs
Az egyesek által oly magasztalt németek a főneveket mindig nagybetűvel kezdik!! Nem elírás vagy tévesztés volt a nagy "M", hanem utalás! De úgy látszik, itt mindent magyarázni kell az 1 ügyü közönségnek :-D
bakegya
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
coyote3
Borzalmas!!! Természetesen csak a baloldali megmozdulásokon van joga a nemzeti érzelmű , igazszívű hazafiaknak táblákkal, sípokkal, kereplőkkel kifejezni a véleményüket! Kedves jobboldali hozzászólók, kezeltessétek magatokat ! :)))))
Manhattan
@szandokan: Tévedsz! Senki nem Kompromittált a tábla miatt.
mate03
@tivoli: Azért inkább Európa,mint Putyin Oroszországa! Vagy neked hiányzik az Orosz terror?
Csizmás Kond
@miazavalami: néha megtörténik, hogy egy tetű kiborít...:)
Papuska1
Egyesek nem veszik észre, hogy mások egyszerű gazdasági előnyeik megszerzése, vagy politikai ambícióik beteljesülése érdekében rendesen kihasználják őket. Elismerem, hogy kellenek ellenzéki gondolatok, viták és más fajta vélemények is, ugyanakkor ezt nem a Nemzeti Ünnepen a központi ünnepélyen kell kifejteni. Valós alternatívát nem tud még mindig adni, mutatni az ellenzék. Ez most, kiemelkedően látszott. Utópiák, demagógiák hangzanak el, más semmi. Vagy szélsőséges álláspontok. Az USA által bedobott gumicsont, mint több Európai országban, itt is bekavart és ezen lovagolva lehet káoszt, zavart okozni. Tudták, hogy mi az amit féligazságok alapján el lehet terjeszteni! Az eredmény kisebb káosz és a mi versenyképességünk csökkentése. Ez volt a cél. A buta polgár meg kapva kap a szlogenre, és vele tovább rontja saját esélyeit a megélhetésben. Ez nem a szocializmus. Itt nem feketék és fehérek a dolgok, itt a bestírölhetőket pillanatok alatt fel lehet használni az önmaguk elleni harcra! Reális alternatívát pedig senki sem tud nyújtani. Hát ez van!
magyarbakancs
@tivoli: Katonai nagyhatalmi vágyairól tett le Németország.
Úgy mint Japán az ,hogy -e két ország gazdasági világ nagyhatalom a tehetsége és nem a melldöngetése tette azzá.
Mi csak a mell döngetésben vagyunk világ elsők,meg a siránkozásban.
A folytonosan ki akarjuk oktatni mindenkit.
Mesianisztikus gondolkodás .
tivoli
@mate03: ma, 08:50
Szerintem mint utasítgató felsőbb hatalom, egyik se.
Itt sem több a hülye mint máshol, csak el tudnánk navigálni a lehetőségek között egy kiegyensúlyozott jó viszony reményében.
varirmag
@Papuska1: Igazad lehet ! De az a baj hogy csak nagyon kevesen hajlandóak végig gondolni.
Könnyebb (?) divatosabb (?) azt szajkózni amit a "szájukba adnak".
varirmag
@tivoli: Lehet hogy a temetésére készülödnének.
Az ilyen baromarcú táblamutogatók nem OV-t hanem az ünnepet gyalázták .
Strong
A fogsorát otthon felejtő bácsi nagyon csúnyán beszélt...az ugye Őt minősíti..

Viszont az nem igaz, hogy ez egy sima "ünnepi" beszéd volt. Ez kőkemény fidesz propaganda - fideszes szavazókkal megspékelve.
Akkor miért ne lehetne véleményt alkotni?

Kedves káromkodós Honfitársak! A szabad véleményalkotás a demokrácia alapja!
Papuska1
@magyarbakancs: Közép-Európát hagyományosan orientáló nemzet volt és szerintem ma is az a mienk. Persze előnyökkel és hibákkal. Ha együtt maradhattunk volna az általam nemzettársaknak, nemzet részeinek tekintett északi, keleti, vagy délvidéki népekkel, legalább egy részükkel, mint ahogy a "nyugati nagy népek" is több népcsoportból állnak, itt Közép -Európában is létrejöhetett volna egy velük pariban lévő közép-nagy hatalom. Ezt Trianonnal megakadályozták. Ugyanakkor az egykor velünk "népközösségben" élő népek elfogadják bizonyos nem hivatalos vezető, elöl-haladó szerepünket. Ez nem tudatos náluk, de zsigerileg bennünk és bennük van. Ez nem lenézés, vagy lealázás, erről szó sincs. Tudnunk kell, hol a helyünk, és nem szabad elfogadnunk a "kicsik vagyunk, örüljünk, ha élhetünk" sugalmazást, mert ez pont azért van, mert tudják, hogy bizonyos szempontból, talán a történelmi gyökerek által kicsit jelentősebb a súlyunk, mint a méretünk. Az önmagukat kicsinek tartókat egyébként is alul értékelik, az önmagukat erősnek mutatókat pedig felül. Ez pszichológia.
A legnagyobb hibát akkor követjük el, ha a háttérbe akarunk húzódni, és valaki háta mögött, arra rácsimpaszkodva, önállótlanul próbálunk meg létezni. Ez a vég, a beintegrálódás, a beolvadás, az eltűnés, útja. Vannak akik erre akarnak vinni bennünket, de nem cél nélkül. Sajnos Európa ma is erős nemzetállamokból áll, ha mást is hírűdet, a híres multinacionális cégekről is a legkisebb gazdasági válság is bebizonyítja, hogy egyik vagy másik nemzeti gazdasági érdek modern "kisgyarmatosítói".Maga Obama elnök hangoztatta legutóbbi évértékelőjén, hogy az Usa érdekeltségi körébe tartozó multik kötelesek minden nyereséget és hasznot "hazavinni". Európában sem más a helyzet. A nálunk a nemzetgazdaságból eltűnt pénzeket, az igazi szegénység okozóit a nyugati anyaországok költségvetésében lehet keresni. És kedves megtévesztett honfitársaim, ezek nagyságrendekkel nagyobb összegek, mint egy luxusvilla, vagy egy trópusi luxusnyaralás!
JAJMÁR
@Papuska1: Ugyan már, az utóbbi 25 évben vajon kik használták a nemzeti ünnepeinket saját önérdekeik érvényesítésére? (..és egyébként még mai is, hiszen nézd csak .. az ember csupán a díszlet ott)
A demagógiát azon a térfélen leled.
Még hogy nincs reális alternatíva? - Mindig van... és ha ahhoz képest nézzük, ami a jelenlegi út végén vár... minden az!
Az ellenzéknek joga van úgy ünnepelni, ahogy akar. Neked pedig jogod oda menni, ahol jól érzed magad.

Jól érzed itt magad?
Papuska1
@Strong: A választott hatalom joga, hogy az ünnepeket Ő uralja. Persze képesnek kell lenni a mértékletességre. Szegeden a Polgármester Úr sem a FIDESZT éltette. Ott Ő a politikailag megválasztott erő, joga volt ennyit kihasználni belőle. Volt akinek ez nem annyira tetszett, de ott a jobboldaliak voltak annyira kulturáltak, hogy disztingváljanak egy Nemzeti Ünnepen. Pesten néhányan nem voltak azok! A saját köreiket égették! Legtöbbet azoknak ártottak szerintem. Értelmes helyen azok fogják vissza a hülyéket, akiknek ártanak! Vagy nem?
magyarbakancs
@Papuska1: Szeretném megkérdezni te is az 1000 éves Nagy Magyarországban reménykedel.?
20, században kétszer el kenték a szánkat és meg mutatta a világ nem kérnek a közép kelet Európai nagy melldöngetésből.
Japán,Németország letett a katonai nagyhatalmi vágyai-roll és meg mutatta a világnak ,hogy gazdaságilag lett nagy hatalom.
Mi méretnem ezt az utat követjük mért siránkozunk nosztalgiázunk nagy Magyarország után?
Nagy Magyarország területén 13 nemzet élt és ha össze adod a nemzetek létszámát többen voltak mi mint Magyarok.
Nem kell kicsinek lenni de nem kell folyton ugrálni és mindenkit ki oktatni.
A Magyar jobb oldal azon siránkozott,hogy mért nem vesznek már be minket az Európai unióba.
Amikkor már bent vagyunk az már nem jó.
Papuska1
@JAJMÁR: A "minden jobb, mint ez" azért erősen sántít. Nem lehet valahogy összehozni egy reális alternatívát? Mert úgy tűnik nem sikerül. A " minden jobb" felhatalmazás elég veszélyes, sőt nagyon veszélyes. Egy tudatos cél nélküli hatalom maga a csőd! Oda visz vissza, ahonnan elindultunk! Sőt még hátrébb. Egyébként nincs "jól érzem magam" vagy "nem jól érzem magam" ellenben van jobban, vagy rosszabbul érzem magam. És ha a hátteret is nézem, akkor tudom, hogy a pillanatnyi "jobban érzem magam" más pénzéből, hitelből volt, és még rosszabb következett utána. Én úgy fogalmaznék, hogy az utóbbi 60 évben most érzem úgy, hogy kifelé megyünk a gödörből, és nem is csúszkálunk vissza. Most élünk úgy, ahogy a realitás engedi, és bár alig érezzük kifelé haladunk. Nem mindegy, hogy befelé megyünk egy alagútba, vagy kifelé. Mindkét esetben sötét van, de az előbbinél hátunk mögött van a fény, a mostaninál előttünk. Pont ez lehet az ok, hogy nincs, illetve a politikai pártok nem tudnak más reális alternatívát kidolgozni. És ezt többnyire ők is tudják. Ehelyett jön a számos demagóg, utópista ötlet. Olyanok, amiknek a kudarcára az idősek még emlékeznek, a fiatalok pedig elkövetnék a már elkövetett hibát. Sajnos a kapitalizmusban nincs egyenlősdi, a szocializmus pedig a tapasztalataink alapján nem működött jól. El kellene gondolkodni, hogy mit akarunk. nem?
tivoli
@magyarbakancs: ma, 09:44
Nem tett le, sőt újra militarizálna.
tivoli
@magyarbakancs: ma, 09:44
Furcsa látásmód, hogy ki mit dönget. Mindenki azt, amije van.
Siránkozás? Biztos van olyan is. De hogy jön össze a kettő?
tivoli
@varirmag: ma, 10:32
Ezek a "hős" hazafiak nem Orbánt szégyenítik meg, hanem saját magukat. Szánalmas, hogy ilyen sokan képesek elhagyni saját erkölcsi tartásukat a politikai szélhámosok kedvéért. Ütik egymást ahelyett, hogy az uszítóik ellen fordulnának.
tivoli
@Papuska1: ma, 11:05
Ott a háttérben valakiknek nagyon érdekük, hogy Magyarország megszűnjön nemzetállam lenni.
Ekkora nyomás nem volt tapasztalható még az orosz "megszállás" alatt sem.
nyanya001
Csak úgy megemlítem néhány demagóg jobboldalinak amikor a diákok tüntettek
és egy köztörvényes gyilkos távolított el egy fiatal lányt, aki nem mellesleg a Fidesznél van alkalmazásban több százezerért mint biztonsági őr, egy vén gazember meg sósavval fenyegetőzött, akkor nem voltatok így kiborulva !
JAJMÁR
@Papuska1: 11:32 Fölöslegesen bonyolítod. Az a bajom a jelenlegi hatalommal, hogy a közmegegyezésen alapuló demokratikus értékeket módszeresen elsorvasztja . Ezen belül pedig az országra egy "kiváltságos" réteg rátelepítése zajlik. A válogatás mindössze annyi, hogy "lojalis" legyen feléjük. Érdemtelen, tehetségtelen és pénzzel felelősséggel bánni nem tudó, csúszómászó emberek kerülnek fölülre.
Az ellenzék ellehetetlenedése része ennek a folyamatnak, és azzal együtt, hogy nyilván hibás döntések sorozata jellemzi az előző kormányokat is, ez a legrosszabb út, az elmúlt 25 évben, amerre ma megyünk.
Fogalmam sincs, hogy mire alapozod a "kifelé megyünk a gödörből", nézz utána a számoknak - ne a szóvivők és a reklámtévék adatait hidd el.
A "kapitalizmusban nincs egyenlősdi" szlogen senkit nem jogosít fel egy ország ellopására, tönkretételére, az értékeinek elherdálására.
Téves megoldás a letűnt ideológiák és gazdasági berendezkedések elméleteit ráhúzni egy maffiára.
(Igazad van, van még egy rosszabb is, ez pedig amelyiket még nem próbáltuk, a Jobbik. Az valóban nem jó alternatíva, de attól tartok, hogy reális.) Nem szabad, hogy megtörténjen.
Egyébként pedig a demokratikus ellenzék alternatívái a legjobbak jelenleg, az más kérdés, hogy a te füled és az elméd nem nyitott ezekre.
vukkocska
Semmi különös, csak a fagyi visszanyal. Gyurcsány takarodj után sokkal hangosabb az Orbán takarodj, kibővítve sok más, "mocskos Fidesz" és a kormány ellenes rigmusokkal. Itt sem a táblás, meg a körbeűlők reagáltak agresszívan, hanem az Orbán fanok. Ahogy szoktak.
bakegya
@nyanya001: és hogy még sajnálatosabb hírrel szolgáljak-a MILÁN, AKIT A SAVAS BÁCSI ARCUL-SÓSAVAZNI SZÁNDÉKOZOTT -öngyilkos lett ÁLLÍTÓLAG!!!
mate03
@varirmag: 2006-ban mit gyalázott a csőcselék,mikor felgyújtották a várost? Vagy azt szabad mert a Fidesz csinálta?
nyanya001
@bakegya: Igen, látod erről is hallgatnak !
Szégyellhetnék magukat !
Ahogy a @vukkocska is leírta, az Orbán fanok voltak az agresszívak, ők kezdeményezték az összetűzést és mocskolódtak jó szokásuk szerint !
nyanya001
A Fidesz éveken át csendesen asszisztált a „Gyurcsány a Dunába, a többit meg utána” hangulatgyártáshoz. Nincs olyan gyalázatos pejoratív jelző, ami a fent említett lap - Magyar Nemzet - hasábjain ne jelent volna meg nevemhez társítva.
De amit mondott a Wittner a Hornról, és amit az összetartozást kívánó jobboldal
a Tollerról... hát jobb ha hallgat a jobboldal !
Papuska1
@JAJMÁR: Először is nélkülözhetetlen volt egy elitváltás, mert egy valóban ebből a szempontból szerencsésebb származású, de egy szűk és sajátos világképű zárt csoportból került ki az előző elit részben a Szovjet megszállást kihasználók gyermekei és ehhez csatlakozva a rendszerváltás főként külföldről támogatott, hozzájuk csatlakozói adták. A tehetségük és képességeik bizonyos szempontból viszonylagos volt. Ezt a helyzetet meg kellett szüntetni, mert politikájuk és kultúrájuk is egy a magyarságot háttérbe szorító, részben jogos sérelmekből adódó indulatokra épülő volt. Ez hosszabb távon egyenlő a nemzetvesztéssel, ugyanakkor kooperációra csak egy részük volt hajlandó, a többiek az ország beolvadásában, integrációjában, a nemzet szerepcsökkenésében látták a jövőt. Indulatból próbáltak egy megfoghatatlan, és utópisztikus új világot építeni, főként légvárakra, jövőre való gondolás, és nemzetpolitika nélkül. Ez az elit a leépülés elitje volt, az utolsó pillanatban távozik (ha távozik). Nemzetpolitika nélkül nincs baloldal, de ezt kevesek és későn látták be. Sérelmekre építve nem lehet jövőt építeni, ha azok esetleg jogosak is valamennyire. Ez megmutatkozott, és nem tanulnak belőle azok, akiknek kellene! Nem szabad csodálkozni, hogy ez a kör bukott! Ma sem bír csak minimális támogatással. Akkor meg a náluk kétszer erősebb Jobbik jön. Ezt szeretnék? Miért? Nincs egyáltalán realitás érzékük? A gazdasági eredményekről elsősorban az Eurostat adataiból tájékozódok. Nagyon megnyugtatóak az adatok. Érdekes módon korrelálnak a "demagógnak nevezett" adatokkal. Eszerint pedig lassan, de először az elmúlt 70 évben nem egyértelműen javulnak a gazdasági adatok, és abból élünk, amit megtermelünk, sőt még az adósság egy töredékét is ebből és csak a többit újabb hitelből fizetjük vissza. Ilyen sajnos 70 éve nem volt. Ez az általam jelzett alagút jobbik, kivezető vége!
nyanya001
@Manhattan: Ez a csaj tök részeg, úgy támogatják !
Rendesen leképezi a fideszeseket !
Papuska1
@nyanya001: Lehet, hogy részeg, a beszéde alapján inkább betegnek tűnik, és egy beteg emberen gúnyolódni eléggé gusztustalan. A liberálisokat jellemzi az ilyen típusú magatartás! Ennyit erről! Nem megverték, nem megrugdosták, mint a másik oldalon a rendzavarókat szokták. Egyszerűen határozottan, de emberségesen elvezették. Példásan intézkedtek. Bal oldalon tanulhatnának belőle!
nyanya001
@Papuska1: Papuska nem lehet, hanem részeg !

Te meg beteg vagy, hogy folyton liberálisozol, ez már a vezérhangyád !
Juszuf
@tivoli: Biztosan kenyérrel kellett volna megdobálni a provokátor bácsit! Pedig milyen bátor volt, hogy helyetted oda mert menni!
Juszuf
@nyanya001: Ezt az idézetet, melyik mesében olvastad? Jó lenne megismernem a címét!
Juszuf
@vukkocska: Én úgy láttam, hogy ti pont ilyenek voltatok az ősszel. Még rosszabbak vagytok, mert egyáltalán nem a többséget képviselitek, csak a közhangulatot heccelitek!
Juszuf
@nyanya001: De jól mondták! A Horn mikor részegen vezetett, mindjárt összeesküvésről beszélt. Pedig ők voltak a hibásak a balesetben. Eltusolták azt is a nyugger bírák. Akikért Brüsszelbe rohantatok megvédeni, nehogy 75 évesen nyugdíjazzák őket.
Knapp75
Miért van az, hogy minél "magyarabb" valaki, annál kevésbé tartja be a helyesírásunk szabályait?!
Papuska1 és rugacs is hitelesebbnek (olvasottabbnak) tűnne, ha sikerülne nekik...
(nagy Ő mondat közben és "Magyar", oké tudom, hogy a németben naggyal van, de nem kéne behódolni! ;) )

Azzal meg ne fárasszuk már magunkat, hogy ezek "nemzeti ünnepek"! Egyszerű pártrendezvényekről van szó, amelyeket a nemzeti ünnepeinkhez kötnek.
A résztvevők közül hányan lettek volna ott, ha Gyurcsány vagy Mesterházy a szónok és nem Orbán? Aki a szónok miatt megy, az valójában nem a közös emlékezés miatt van ott, kár ezt magyarázni. (ez az "ellentüntetőkre" is igaz persze)
Na de majd mindjárt rám cáfol szandokan és elmeséli, hogy ő az "emútnyócévben" is rendszeres résztvevője volt a kormányzati ünnepségeknek. :)

Egy politikusnak semmi keresnivalója egy ilyen ünnepségen, hacsak nem a politikai ellenfeleivel együtt jelenik meg, hogy ezzel szimbolizálják a nemzet összetartozását.

Ha élne Kossuth és Széchenyi, ők vajon külön helyszínen emlékeznének?
bakegya
@nyanya001: EZ BOTRÁNY-így vegálni egy embert a magyar nemzeti ünnepen-és ezt látja az egész világ,hogy sorítja a fejét a fotósnak a betonra egy orbánimádó-SZÉP BIZONYÍTÉK!!!
Papuska1
@Knapp75: A kritikát a helyesírás vonatkozásában jogosnak érzem, bár elég ritkán hibázom a gyors gépelés miatt előfordul sőt. Jobb esetben javítja a gép, csak nem mindig figyel az ember. Oké kellene!
Egyebekben a Nemzeti Ünnep az Nemzeti Ünnep. Az is természetes, hogy azt igyekszik a politika is az érdekei irányába befolyásolni. Teljesen egyetértek azzal is, hogy jó lenne kevesebb aktuálpolitikát vinni ebbe, de én végig példaként hoztam Szegedet, de úgy tudom másutt is volt hasonló. Ne arra neveljük a gyermekeinket, hogy az ünnep az azt jelenti, hogy egymásba mar az ország sok oldala! Azért mert a pedagógusnak nem tetszik a dolog, vagy azért, mert más politikai nézeteket vall, ne a gyerekeken keresztül érvényesítse érdekeit. A Nemzeti Múzeumnál a Nemzet Ünnepe volt. Igazán kíváncsi lennék, hogy mi történt volna, ha egy, vagy több ellenzéki képviselő ott szeretett volna lenni a központi ünnepségen, és arányosan szót kért volna. Megpróbálta valaki?
hetöndöe
@nyanya001: A trollok már megint átvedlettek és új névvel osztják itt az okosságot.
Szánalmasak.
nyanya001
@hetöndöe: Az űr veszélyes hely, főleg ami a két fülük között van :))
hetöndöe
@szandokan: Milyen érdekes,amíg nem láttad a fogatlan elvtársaidat hőzöngeni,addig a baloldalról állítottad,hogy fogatlan nyugdíjasok.Minő véletlen,hogy a videó megtekintése után már mind a kettő oldalról állítod ugyanezt.
Nem vagy egy kicsit se pofátlan bunkó?
nyanya001
@nyanya001: arra még egyikük sem válaszolt, hogy az olasz újságírónőt
miért vegzálták ??
nyanya001
@hetöndöe: arra még egyikük sem válaszolt, hogy az olasz újságírónőt
miért vegzálták !!
(véletlenül magamnak címeztem :) ))
hetöndöe
@nyanya001: Há mer kényes kérdéseket tett fel,amit nem illik megkérdezni egy fitymaszos trolltól.:-)))
nyanya001
@hetöndöe: Legalább oda is elvitték a maffia kormány jó hírét ! :-)
Knapp75
@Papuska1: Nekem nem természetes, hogy a politika az érdekeinek rendeli alá a nemzeti ünnepeket. (nálam ez bizony kisbetű, ahogy az ünnepeink az anyák napjától a húsvéton át a karácsonyig...)

Azt sem hiszem, hogy az ellenzéknek kéne a közös megemlékezést kezdeményeznie, hanem ez inkább a mindenkori szervező feladata lenne.
Knapp75
@hetöndöe: "A trollok már megint átvedlettek és új névvel osztják itt az okosságot."

Március 15. a névváltoztatás napja is egyben. :)
Új propaganda csatornához új "arcok" kellenek.
mariaberta
@Knapp75: És Te ismered ezeket az új arcokat? Mert a bemutatkozás nem elég, különösen ha azt tapasztaljuk, azt sem tudják mit kezdjenek új beosztásukkal.
bencemacska
@tivoli: ma, 12:11

Nem az EU lépett belénk, hanem mi az EU-ba!
Konkrétan: ha belépsz valahova, akkor elfogadod annak szabályait, vagy kívül maradsz!
profon
Körmönfontabban kellett volna a táblára írni ! Sperminátorisztán.
bencemacska
@Papuska1: ma, 17:04
Nemzeti ünnepeken az állami megemlékezésekre az ellenzéki vezetőknek, volt miniszterelnököknek meghívót illik küldeni, és helyet biztosítani az első sorban!
Nézd végig a 25 év ünnepi zászlófelvonásait és rájössz az igazságra!!!
bakegya
@bencemacska: ezeknek magyarázhatsz-elmennek a "falig",az asszonykórusuk,megadja a hangot,aztán győztünk nagyongyőztünk...VISZNEK MINDENT ÉS MINDENKIT AKI AZ UTJUKBAN VAN.
Nekem két valódi szabadságharcban hősi halált halt ezredparancsnokom van egy pedig a függetlenségért az oldalán a másikkal seggelt és költötte a család vagyonát a haza böcsületére,de még egyetlen MÁRCIUS IDUSA SE VOLT AZ ÉLETÜNKBEN HOGY NE-KÖPKÖDTEK VOLNA MIHASZNA PÁRTKATONA CSÜRHÉK ÉS MEGKOCKÁZTATOM VALÓDI VÉR HÚS BŰNÖZÖ IDEGENEK BELE A VÉRVONALAM GYÁSZ EMLÉKÉBE!!!
miféle idétlenség,hogy a MÚZEUMKERT LÉPCSŐJÉRŐL EGY VILÁGSZÉLHÁMOS KORRUT MAGYARÁZZA 2015 MÁRCIUS 15-ÉN A MEGHAMISÍTOTT MAGYAR TÖRTÉNELMET -A MI ÉLETÜNKET,A TEGNAPUNKAT MA!
SEHONNAI BITANG EMBER!-ÉS AKIK ENNEK TAPSOLNAK AZ UNOKÁINK HOLNAPJÁT TAPSOLJÁK EL.Hazaáruók és bűnözők.
silber13
@Juszuf: 15:28-ra : Figyu csak, te marhaságok tárháza, aki össze-vissza makog! Mior is vezetett Horn részegen?:-))) Te tudhatsz valamit! Lécci, lécci meséjj mán!! Hogy esett ami megesett? Vagy ez is csak egy saját kitalálmány, egy sutka??:-)))
m.macskosz
@coyote3: tegnap, 05:12 Az orvostudomány ma még nem áll azon a szinten, sajnos...:(
m.macskosz
@Papuska1: "...mi történt volna, ha egy, vagy több ellenzéki képviselő ott szeretett volna lenni a központi ünnepségen, és arányosan szót kért volna. Megpróbálta valaki?"
tegnap, 17:04
Látod, ez egy jó ötlet LETT VOLNA. :)
Akkor a klik-nek nem kellett volna kiskorúakat kirendelni a Múzeum kertbe.
A "köz"tévé úgyis azt adta volna le, hogy az ellenzék azt zúgta:
"orbántakarom".
Ne röhögtess, kérlek! Hogy gondolod, hogy egy --direkt provokációnak engedve--
bárki is odamehetett volna szervezetten, ahol Orbán Viktor van!
Juszuf
@silber13: Mikor kitörte a nyakát és a te bandád szánalomból megválasztotta. Ha valaki merényletet követett volna el akkor 180 fokkal elfordította volna a fejét a nyakán.
Juszuf
@nyanya001: Te melyik asszonykórusban szerepelsz?
JAJMÁR
@Papuska1: 13:22 Szükség volt elitváltásra? és akkor úgy gondolta ez a kormány, hogy az elit az ők legyenek, meg a családjuk, meg a barátjuk... ( mert ugye "egy szűk és sajátos világképű zárt csoportból került ki az előző elit" ezek meg változatos világképűek, ugye? és a múlt szovjet diktatúra se hagyott nyomot rajtuk, és meg is érdemlik, minden téren látszik, hogy ők a társadalom "krémje") Papus, ezt ragozod hosszú sorokon át, hát nem látod ennek a visszásságát?
Arról nem is szólva, hogy mivé lett a társadalom, mivé tették!
Arról még felvilágosítalak, hogy nem abból élünk, amit megtermelünk.
Az un. elit se, hanem abból, amit az Eu ad.
tivoli
@bencemacska: tegnap, 22:33
Az Eu lépett belénk, bármilyen furcsa is.
És törvényekkel ránk erőltet egy magyar habitustól, nemzeti szokásoktól eltérő életformát, a saját kénye kedve szerint. Egy-két emberöltő, s máris megszűnik a magyar nemzetállam.

Mert egy újszülöttnek minden vicc új, a régiek meg majd megszokják.
nyanya001
@Juszuf: Foglalkozzál azzal amiivel egyidős vagy ne velem !
silber13
@Juszuf: 9:47-re: Aha..!:-))) Akkor részegen vezetett, Félelmetes a butaságod! Sofőr vezetett és senki nem volt részeg, ez csak a sötét agyadban igaz!Találj ki valami jobbat!:-))))
Papuska1
@JAJMÁR: Ez megint egy a magyarokat megalázó liberális legenda! Először is az Eu kap befizetést is jócskán a magyar költségvetésből. A másik igen fontos dolog, hogy az Eu-tól kapott pénzekért az ország átengedi a piacát, gazdaságát az Uniónak. Ennek az értéke jelentősen meghaladja a támogatásokat. Ezen túlmenően számos iparágát is átengedi, elfogadva az Uniós szabályokat. Így szűnt meg például a 12 cukorgyárunk, a növényolaj feldolgozás, és számos más iparág. Szó sincs arról, hogy valamiféle felsőbbrendű világként könyöradományokkal "eltart" bennünket az Unió. Ez nem azt jelenti, hogy számunkra hátrányos az Uniós tagság, de ez a primitív, és a magyarokat lenéző, és becsmérlő elképzelés felháborító. Összességében legalább annyit teszünk hozzá az Unió bevételeihez, amit kivesszünk belőle. A másik tévedés, hogy "ad" az Unió! Nem ad, hanem a nemzetközi megállapodások alapján ennyi jár nekünk. Nem vagyunk görögök, de egyébként sem élünk mások pénzéből, és nem vagyunk eltartásra szoruló balansz Európában! Ma már a gazdaság (egyébként Uniós forrású adatai szerint) a magyar gazdaság hitelek és támogatások nélkül, egyensúlyban működik! Még egy picit vissza is tudunk fizetni az előző, valóban az Ön által jelzett filozófia alapján működő kormány által termelt adósságból. A félreértést az jelentheti, hogy a kamatok miatt, időnként kénytelenek vagyunk a nemzetközi pénzpiacot is igénybe venni. Szerencsére csak egyre kisebb mértékben. Az a kép, hogy a gazdag és felsőbbrendű Európa tart el bennünket, megalázó és hamis! Ezt terjeszteni pedig undorító elitista hazugság! Semmivel nem vagyunk kevesebbek, mint bár ki Európában, legfeljebb erős hátrányból indultunk, pont a balliberális politika miatt! A fejlettebb országoknak pedig sajnos érdeke, hogy kvázi alárendelt helyzetben tartsanak bennünket, szellemi és emberi erőforrásaink egy részét elszívva. Ez ellen próbálunk, több más "új tagállammal" együtt küzdeni. Ezt magyarázzák félre.
JAJMÁR
@Papuska1: 10:37 Most meg belekapaszkodtál az uccsó mondatomba, és azt ragozod.
Az eu-val a mi választott vezetőink egyeztek meg így, és nem örökérvényű! Addig, amíg nettó befizetők vagyunk, létre kellett volna és kellene hozni a saját iparágainkat, de ehelyett ezeknek a pénzeknek nagy része landol valamelyik "újelittag" zsebében és bankszámláján. Ezek nem fektetnek be, nem forgatják a pénzt, nem értenek hozzá!
Azt hiszed a "lázadás" a megoldás? Megváltoztat az bármit is, hogy hibáztatjuk az egész Eu- közösséget, aminek tagja vagyunk?
Ugyan! Le kellene ülni a kerekasztal mellé újra, és újratárgyalni bizonyos pontokat, mégpedig barátságosan, de határozottan. Nincs és az elmúlt 25 évben sem volt erre alkalmas kormány. Ez pedig végképp nem az, sokat rontott a viszonyon és semmit nem javított. A te alagutad a múlt sötétségébe visz.
tivoli
@Papuska1: ma, 10:37
Bizony, hogy elvették a piacot, a termelés lehetőségét, a bezárt ipari és gazdasági létesítményekkel a munkalehetőséget. Hiába ad akármennyit pénzt (?) az Eu, abból a munkanélküli ember még nem lakik jól, mert azok célzott támogatások, melyek nem fordíthatóak népjólétre.
Így szegényedik az ország termelésre, munkára született része, és ettől gazdagodik a többi, akik valamilyen módon eleve ott vannak, vagy közel férkőznek a helyekhez, ahol a pénz születik.
tivoli
@JAJMÁR: ma, 10:51
Molinóval megyek az országház elé, hogy küldjétek "JAJMÁR" blogtársnőt tárgyalni Brüsszelbe gazdasági ügyekben, mert nála a bölcsek köve. Egy csapásra megoldja az összes problémát, ami az elmúlt 25 évben adódott, és a jövőt is megnyugtatóan lerendezi.
varirmag
@Papuska1: @tivoli
Na, ezt aztán magyarázhatjátok napestig!
tivoli
@varirmag: ma, 11:12
Sajnos. De hátha elgondolkodtat legalább 1-2 embert, s akkor már nem volt hiába.
Juszuf
@silber13: Ha nem hallottad a nyilatkozatát ne szólj bele!
dömdödöm
@bakegya: A vasárnapi boltbezárás is azért van többek között hogy a román munkavállalók reklamáltak hogy haza tudjanak menni . Tömegével dolgoznak boltokban . Köztük CBA
bencemacska
@tivoli: ma, 10:09

Emlékszel még rá, hogy ki tárgyalta le a belépési feltételeket. Csak akkor csapta földhöz magát, amikor kiderült, nem ő írhatja alá a belépési dokumentumokat!
silber13
@Juszuf: No de Juszuf Juszufovics! Ne hergeld magad, mert mit fog majd mondani a legfőbb atamánod! Inkább vésd abba a málenykij agyadba Makarenko intelmét! " Tyís, tyíse...! Mondhatnám ugyan más nyelvezeten is, de nagyon nem szeretném, ha a sötétség végérvényesen beboritaná az agyadat!. De tanulj kicsi fiú: " Est adulescentis maiores natu vereri" És nem ártana megszívlelni a tanácsot!:-((
bencemacska
@bakegya: ma, 06:21

Egy egész intézetet hoztak létre a célból, hogy újra írják a történelmet!
Nem tudom meddig mennek vissza, megelégednek-e az újkorral, vagy sorra kerül a közép kor is?
tivoli
@bencemacska: ma, 11:42
Hogyne emlékeznék. :-))
Állítólag O.V teremtette meg a belépési feltételeket és Gy.F aratta le a babérokat.
(Bár az akkori ígéretek köszönő viszonyban sem voltak a mostani valósággal).
silber13
@bencemacska: 11:54-re : Talán a legalkalmasabb lenne ennek a bagázsnak a Kréta kor, a maga T.Rexével, meg kardfogújával és egyéb csinos kis háziállataival. Azoknak lehetne az igét osztani!
bencemacska
@Juszuf: ma, 09:47

Mondd, melyik kocsit vezette Horn? A teherautót, vagy a Volvót???
bencemacska
@tivoli: ma, 12:03

Megint tévedtél! Medgyessy írta alá. Ezért nem volt hajlandó a kormánnyal egy repülőn utazni!
Azt nem tudom, ki fizette a különgépét. Valószínűleg Csányi!
bakegya
@bencemacska: a Csányi-egy darabig a vicctor nem is tudott a CSányival mit kezdeni,aztán mivel mindkettőjüknek a PÉNZ az Istene-és a foci összeborultak.
tivoli
@bencemacska: ma, 12:37
Mi az, hogy megint tévedtem?
Valóban Medgyessy írta alá a paktumot, (hol állítottam, hogy nem) aztán hamarosan lemondott, mert kellett a hely Gy.F-nek, aki learatta a babérokat!
A lényegen nem változtat semmit, a csatlakozás a Gyurcsány kormányhoz kötődik.
Holott ő csak egy konjuktúra lovag volt.
bencemacska
@tivoli: ma, 13:38

Mórickának is mindig, mindenről ugyanaz jut eszébe!!!
szandokan
@bakegya: Ne szardokánozz már, te rakás szerencsétlenség, vagy többre nem futja?
szandokan
@hetöndöe: Miért, talán te is ott álltál egy táblával a kezedben? Tudod, az a bunkó és sötét, aki egy geci feliratú táblával kivonul.
hetöndöe
@szandokan: Most ez komoly kicsi lovag?
Amikor Fletót alázták mindenféle táblákon,az nem volt bunkóság,vagy azt minek neveznéd kicsi fiú?
hetöndöe
@Juszuf: Még szerencse,hogy téged is ideküldött a párt a jó pízért,legalább van ok a szórakozásra.:-))))
JAJMÁR
@szandokan: 16:29 Nem véletlenül került fel az a bizonyos szó a táblára, az csupán egy tükör... a mai politikai közélet tükre. Nem a táblavivő és nem a baloldal kultúrája, hanem pontosan azoké, akiket védeni próbálsz. Ez van, akár észreveszed, akár nem.
JAJMÁR
@tivoli: 11:08 Jó ötlet! Esetleg te is velem jöhetsz, mindig jól jön egy férfi, akinek akkora karja van, hogy egyedül kifeszít egy molinót, rajta a nevemmel :)
szandokan
@JAJMÁR: Szerinted. Szerintem ez akkor is bunkòsàg.
szandokan
@hetöndöe: Engem biztosan nem láthattál volna ilyen vagy hasonló táblával Gyurcsány idejében sem. Ez BUNKÓSÁG!
percsi
Azért tart itt az ország, azért van több mint 3 millió szegény, mert nincs összetartás :(
vukkocska
@Juszuf: (márc.16.15.28.) melyik ősszel? Amikor több száz milliós kárt okoztak a randalírozók, amikor 45 rendőr került kórházba? Más ominózus őszről nem tudok. Azt a bődületeset, amit @nyanya001-nak írtál, hogy Horn Gyula ittasan vezetett, ezt már nem is lehet a fantázia világába sorolni. Ez egyszerűen egy bugyuta hazugság. Azt az autót, melyben Horn Gyula majdnem meghalt, nem ő vezette, utasként tartózkodott benne.
perfekt
Ez a ló esete!-nem vak az ,hanem bátor.Sporthasonlat: beülni a Fradi "B" középbe UTE színű ruhában
hetöndöe
@szandokan: Akkor nagyon sok bunkó volt ellenzékben Fletó idején.:-))))
Most meg kormányon ugyanazok.:-)))
Knapp75
@tivoli: Hja, részben elvettek piacokat, csak egyúttal nyitottak is újakat. ;)
Bármilyen hihetetlen, a tőke, a munkaerő, az áruk és a szolgáltatások szabad áramlása (lényegében szabad piaca) az EU 4 gazdasági alapköve.

@Papuska1: emlékszem a pár évvel ezelőtti sirámokra, mikor a cukorgyárak "elvesztése" miatt biztosak voltak benne a hozzád hasonlóan jól tájékozottak, hogy a cukorárak az egekbe szöknek majd a gaz, külföldi multik miatt,
Aztán most mégsem 400 ft felett van a cukor, hanem időnként 200 alatt...
Knapp75
Simicskától, Deutschtól, L.Simontól idézni az bunkóságnak számít.
Micsoda álszent világ...
tivoli
@Knapp75: ma, 00:25
Nyitottak újakat, igen. pl autógyárakat, melyek haszna a külföldi befektetőt illeti, de ettől a volt gazdáknak még nem lesz pénzük külföldi tejre.
Az ide telepített nyugati cégek piaca nem magyar érdekeltségű piac, éppen ez volt a lényege a magyar gazdaság piacának megszüntetésének.
S ha még idevesszük az eu-s államhatárok nélküli kereskedelmi forgalmat, el lehet képzelni, hogy mekkora vám-bevételektől eset el az ország.
Azt hiszem, itt a gyökere az ország elszegényedésének, az egyre magasabb adók bevezetésének, mert az állam másképpen nem tudja kigazdálkodni a működéshez szükséges tőkét, legfeljebb külföldi kölcsönökkel, melyek aztán uzsorakamattal szállnak vissza még az unokáinkra is.
kisangyalom13
Kedveseim, az újságírók miért nem foglalkoznak, a parlamentben viccelődő fegyverfogással, Gőgös Zoltán MSZP-s politikusnak lehet? 2015-03-18-án azt nyilatkozta, Gőgös Zoltán MSZP-s politikus, 3 perce előtte sem emlékszik vissza mit mutatott, lehet, hogy az orrát törölte! 2015-03-18-án azt nyilatkozta, Gőgös Zoltán MSZP-s politikus, 3 perce előtte sem emlékszik vissza mit mutatott, lehet, hogy az orrát törölte! Miért van ilyen politikus a parlamentbe, aki nem emlékszik vissza?
furfang
@bencemacska: Én ugyan még Demszky beszédén sosem voltam, nem is leszek több oknál fogva, de azt mondhatom neked, hogy akik dobálták biztos nem utasításra, hanem önszorgalomból tették.
bencemacska
@furfang: ma, 15:09
Nem is utasították őket, csak felhergelték! Kit ezzel, kit azzal. A futball szurkolók meg is kapják a megígért stadionokat!
Juszuf
@vukkocska: Majom kommunisták mint a vezetőik. Már a tárgyalóteremben vannak a szemetek. Ez után úgy felbátorodtak, hogy még a Zsanettet is elvitték egy körre. Jobb lett volna, ha téged vittek volna el!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.