86 évesen elhunyt Katus néni, Gyurcsány Ferenc édesanyja – tudta meg a Blikk.

Elhunyt Gyurcsány Ferenc édesanyja
Fotó: MTI/Kovács Tamás

A DK-elnök édesanyja két hónappal ezelőtt halt meg, de a politikus nyilvánosan nem beszélt róla, csak utalt rá, amikor a napokban elhunyt Kósáné Kovács Magdáról emlékezett meg. A politikus posztjában azt is megemlítette, párttársa és anyja is ugyanabban a betegségben, Alzheimer-kórban szenvedett.

Gyurcsány Ferenc édesanyja elhunytát megerősítette a Blikknek. 

47 hozzászólásarrow_drop_down_circle

tudode
@Eriksson: .
Elnézését, de ez a szomorú eset bármelyikünk Édesanyjáról is szólhatna
.
23 éve hagyott itt az Édesanyám, mindig megrwndít, ha színre, szagra, párt, vallásra aló tekintet nélkül valaki elveszti az Édesanyját, akinek köszönheti az életét. Én pl. így élem meg anyukám elvesztését:
.
Emlék csupán

Hogy merted ezt megtenni Velem
Váratlanul elhagytad őrhelyed,
Nem lehet, hogy emlék vagy csupán Nekem.
Nem láthatom többé arcodat, nézegetem fényképeidet.

Mélyebb az űr utánad a mélységes tengernél
Nincs perc, óra, nap eszembe nem lennél
Arra kérlek, kísérts meg álmomat
Át szeretném ölelni sok-sok terhet viselt válladat.

Megfognám mélységes alázattal, picike dolgos kezedet
Gratulálnék Neked, míg éltél soha nem, hagytad el őrhelyed.
Kiskorunkban bátornak tűntél mintegy katona
Nagyobb színész voltál, mint egy komika

Féltél mindentől, ami más, mint egy kiskonyha
Féltél, ha megmordult az ég, ha eljött az éj,
Hogyan tudtad elhitetni velünk, hogy a bomba csak játékszerünk,
A villámlás fényjáték, a kutya játékmaci csupán

Ültél betegágyunknál megszámolhatatlan éjszaka,
Nem kímélted soha erőd, erős voltál mintegy egy harcedzett katona,
És a vadabbnál vadabb vadmacska
Ha gyermekeid érdeke úgy kívánta

Kapaszkodtál az életbe nem magad a mi érdekünkben
Bódult aggyal is beláttad ekkora fájdalom
Gyermekeidnek nem Isten áldása
Tudom, nem hagytad el gyáván őrhelyed
Belementél nagy nehezen,
hogy Isten akarata győzedelmeskedjen.
.
Ez az élet rendje, de ami fáj, az fáj!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Csibi
Szegénykém már nem láthatja amikor ismét a fia lesz hazánk miniszterelnöke.
Eriksson
@Csibi: Szegény Katus néninek örökké kellett volna élnie ahhoz.
tudode
Az anyák addig élnek, amíg emlékezünk rájuk
.
www.youtube.com/watch?v=XpYGgtrMTYs
.
Katus néni büszke lehet a fiára, mert nem az a férfi, aki adja, hanem az, aki állja!
division
@Csibi: Azt sosem láthatta volna meg.
Isten nyugosztalja.
division
@Eriksson: @tudode: Szerencsére nem télen halt meg szegény, mert anno azt mondta Ferikénk, hogy az édesanyja is alig tudja fizetni a gázszámláját, még a végén fel lett volna róva neki hogy hagyta meghalni. Egyébként nyugodjon békében, nem tehet róla szegény nagy valószínűséggel, hogy olyan fia lett amilyen.
Eriksson
@division: Nem a mama tehet róla, hogy ilyenné vált.
tudode
@division: .
Katus néni korosztálya megszokta, hogy addig takarózzon, amíg a takarója ér!!!
division
@tudode: Mind tudjuk, mi lesz az életünk vége egyszer, ki fiatalon, ki idős korban lesz beteg, hal meg. Ez az élet rendje, nincs ebben semmi különös.
division
@Eriksson: Nem, persze. Szép kort élt meg, nekem még anyósom él, ő 81 múlt.
Eriksson
@tudode: Különösen azok, akiknek nem volt milliárdos me. a fiacskájuk.
Eriksson
@division: Sajnos nekem már nincs élő felmenőm.
tudode
@Eriksson: .
Van azért büszkeség is, örülve annak, hogy boldogul a gyermeke!
.
Csak egy példa:
.
24.hu/belfold/2017/03/03/nyomorog-farkas-florian-apja/
.
!!!
namihami
@division: Ebben tökéletesen igazad van. Orbánmama se tehet a fiáról. Mindkét mama szerette a fiát. Az Orbánpapára ez már nem tökéletesen igaz. Nem kellett volna annyiszor és annyira verni a gyereket. (és ez nem zsurnaliszta kitalálás---a leghitelesebb forrásból ered)
division
@namihami: Tudom, ezt még a fiatal Orbán mesélte el egy videóban.
Eriksson
@tudode: Bizony igaz, csakhogy Flóri sosem volt milliárdos me., mint az ő jó családba nősült kisfia.
Csibi
@Eriksson: Szerinted miért nem engem vette el Gyurcsány Ferenc feleségül?
Eriksson
@Csibi: Feltételezem, hogy nem elég befolyásos a családod. :)))
tudode
@Eriksson: .
Elnézését, de ez a szomorú eset bármelyikünk Édesanyjáról is szólhatna
.
23 éve hagyott itt az Édesanyám, mindig megrwndít, ha színre, szagra, párt, vallásra aló tekintet nélkül valaki elveszti az Édesanyját, akinek köszönheti az életét. Én pl. így élem meg anyukám elvesztését:
.
Emlék csupán

Hogy merted ezt megtenni Velem
Váratlanul elhagytad őrhelyed,
Nem lehet, hogy emlék vagy csupán Nekem.
Nem láthatom többé arcodat, nézegetem fényképeidet.

Mélyebb az űr utánad a mélységes tengernél
Nincs perc, óra, nap eszembe nem lennél
Arra kérlek, kísérts meg álmomat
Át szeretném ölelni sok-sok terhet viselt válladat.

Megfognám mélységes alázattal, picike dolgos kezedet
Gratulálnék Neked, míg éltél soha nem, hagytad el őrhelyed.
Kiskorunkban bátornak tűntél mintegy katona
Nagyobb színész voltál, mint egy komika

Féltél mindentől, ami más, mint egy kiskonyha
Féltél, ha megmordult az ég, ha eljött az éj,
Hogyan tudtad elhitetni velünk, hogy a bomba csak játékszerünk,
A villámlás fényjáték, a kutya játékmaci csupán

Ültél betegágyunknál megszámolhatatlan éjszaka,
Nem kímélted soha erőd, erős voltál mintegy egy harcedzett katona,
És a vadabbnál vadabb vadmacska
Ha gyermekeid érdeke úgy kívánta

Kapaszkodtál az életbe nem magad a mi érdekünkben
Bódult aggyal is beláttad ekkora fájdalom
Gyermekeidnek nem Isten áldása
Tudom, nem hagytad el gyáván őrhelyed
Belementél nagy nehezen,
hogy Isten akarata győzedelmeskedjen.
.
Ez az élet rendje, de ami fáj, az fáj!
Gyütt Mönt
@Csibi: jó esélyed lett volna, ha felsőfokú végzettséggel és 4 nyelvből felsőfokú nyelvvizsgával rendelkezel.
kereső
Nyugodjon békében.Legyen neki könnyű a föld.
kereső
@division: "nincs ebben semmi különös"- a Tied még él.(?), hogy igy vélekedsz. Az enyém 17 éve ment el, de fájón hiányzik.
szegfue
@division: Tegnap 21:52 Tényleg "nincs ebben semmi különös" egy orvos, vagy egy idegen számára... Itt mégis valakinek az édesanyjáról van szó... Nekem az volt a furcsa ebben a hsz-dben, hogy pont Te irsz ilyent, akiről lehet tudni: családcentrikus vagy, vagyis mindened a családod. Nem gondoltam volna, hogy ebben a szomoru esetben is előjön a politika...
Az én anyukám 97 éves és még él... u.abban szenved, mint Gyurcsány édesanyja. Nekem sem esne jól, ha halálakor pl. "libsinek" titulálva fejeznék ki részvétüket.
Cicamama55
Egy szülő, egy édesanya elvesztése mindenkiből ugyanazt a fájó érzést váltja ki, aki szerető családban él. Az emberi érzések, a lélek, pártmentes...Nyugodjék békében, őszinte részvétem a családjának...
Eriksson
@Cicamama55: Megfogtad a lényeget: "aki szerető családban él".
Cicamama55
@Eriksson: Számomra a családi események, legyen az kisgyermek születése, diploma szerzés, esküvő, halál, olyan fontos állomásai az ember életének, ahol nem számít kinek a hozzátartozójáról van szó. Átéltem már mindegyiket, tudom mit éreztem adott esetben. Osztozom mások örömében, fájdalmában. Orbán Viktor kis unokájának születésekor örültem, most Gyurcsány Ferenc édesanyjának elvesztésekor szomorúság érzése fogott el...Mert emberből vagyok, vagyunk.
Eriksson
@Cicamama55: Meg tudlak érteni.
Van aki mások családja felé is szeretettel megértéssel fordul, van aki a sajátjait is a pokolra átkozza.
Sokfélék az emberek.
tudode
@Eriksson: .
Köszönöm az elismerést. Az a szokásom, hogy örömömet, bánatomat kiírom magamból, és megnyugszom, néha van még a soraimnak verslába is!
Eriksson
@tudode: Bár mindenki így lenne képes levezetni a benne lévő feszültséget, szebb lenne a világ...
kulabombaafityiszre
@Eriksson: tegnap, 21:34
Te mindent tudó,meséld már el milyenné vált?
Cicamama55
@Eriksson: Az, hogy nem vagyunk egyformák, nem baj, hisz így színes, kerek a világ! :))) Az a baj, hogy a rengeteg hazudozás, mások iránti rossz akarat, gyűlölet, sokakban elöli a pozitív, tiszta érzéseket.
tudode
@Eriksson: .
Eddig sikerült úgy élnem, hogy minden nap karácsony legyen, toleranciával, őszinteséggel, mások tiszteletben tartásával. Amiatt nem szívelem az ünnepeket, mind pl az anyák napját, mert akkor az utódok legtöbbje letudja egy csokor virággal, aztán az év többi napja annyi, amennyi telik belőle!
Eriksson
@kulabombaafityiszre: 2006-ban egy helyes, lelkes, agilis fiatalembert akartam látni benne. így Gy.-ra szavaztam.
Mostanában már nem tenném. Lett belőle egy öregecskedő, rosszindulatú, minden kákán csomót kereső, erőszakos iszákos krakéler.
Ez nem tudás, hanem tapasztalat.
Eriksson
@tudode: Ezek az ünnepnapok a kereskedelem érdekeit szolgálják, nem a szeretetét. Azért a kettő nem zárja ki egymást, ha őszintén állunk hozzá.
tudode
@Eriksson: .
Nem a jó szóra gondolok, egy elismerésre, köszönetre.
.
Például:
.
Bocsánatot kértem egy vadgalomtól, lelkiismeret furdalásomat ürökítettem meg
.
Vadgalamb 2002. tavasza

Vadgalamb bocsánatot kérek.
Leromboltam virágládámba rakott fészked.
Te is féltél, én is féltem, lakója volt a fészeknek.
Repdestél össze-vissza védted volna csemetédet.
Mit tehettem elzavartalak Téged.

Hidd el jobb így, nem zavarlak volna, míg kikelted fiókád.
Adj hálát a sorsnak ilyen gyorsan lebuktál.
Forró nyárban nem csak én, gutát kaphatott volna fiókád.
Megörökítem ezt az élményem, nem fióka, hímes tojás lett a vitrinem polcán!
.
Attól szép a világ, hogy mindannyian mások vagyunk!
namihami
@Pegero: 23.00:: És azok az utolsó békeévek, amikor egy leendő MINISZTERELNÖK, szintén gumicsizmában, de elegánsan visszahajtott szárral, disznósz@rt lapátolt? A nép egyszerű (és ezt itt célszerű szószerint érteni és a helyén kezelni) gyermeke...
division
@kereső: @szegfue: Kicsit félreérthetően írtam azt hiszem. Úgy értettem ezt, hogy az én szüleim is már meghaltak, édesanyám 7, édesapám 5 éve, ennek ellenére sehol nem cikkeztünk róluk, csak ott, ahol ez eleve szokás. Semmivel nem voltak másabb emberek mint Gyurcsány szülei, dolgoztak, felneveltek, szerettek, mi viszont, plusz tiszteltük őket, felnéztünk rájuk. A magam részéről mindig is olyan szerettem volna lenni mint apám, ami részben sikerült is. Mindenki meghal egyszer, felesleges cikkezni róla mindenhol.
Giovanni Alba
Legelsőbb is, részvétem az elhunyt hozzátartozóinak. Másodszor : ízléstelennek tartom egy ilyen szomorú hír kapcsán a politikát a hozzászólásokba keverni. itt jegyzem meg, hogy egy búcsúztatóban elhangzott célzás, utalás aminek a Blikk utánajárt, és az érintett megerősítette a hírt, nem azonos azzal, hogy teliplakátolta volna az országot a gyászjelentéssel. Harmadszor : újra és újra meglep a szelektív memória megjelenése, amikor az egyiket látták egy hajnalon egy repülőtéren a csatlakozásra várva, az asztalon egy üres pohárral = alkoholista, a másik egyén dajdajozása a pincében pálinkáspohárral a kezében (Megjöttek a fehérvári huszárok), illetve a vejével a pince előtt demizsonnal, kockás ingben, saját maga által (vagy a PR jóvoltából) megosztott video = ez a mi emberünk, derék hazafi.
Csibi
@Gyütt Mönt: 07:40
Minden esélyem meg volt, hogy diplomás nő legyek, csak menet közben elveszett a plagizált szakdolgozatom. Két nyelvet pedig (roma, magyar) anyanyelvi szinten beszélek.
namihami
@Pegero: Viszont az ""egyesek"" aztán nem építtettek maguknak teraszos kolostort, stadiont, kisvasutat, kastélyokat és még a Jóisten tudja, mi mindent, amiről nincs is az ""egyeseknek"" tudomása..
Attól, hogy a sz@r bekerül a kamrába, még nem lesz lekvár. Akkor se, ha mára elhiszi magáról.
kereső
@division: Mint kiderült már két hónapja meghalt.Eddig nem is tudtunk róla- nem mintha ránk tartozna- amig a blikk bulvár ki nem ásta az ügyet. Ők kérdeztek rá- Gyurcsány meg nem tagadta.És igen, nagyon félre érthetően fogalmaztál.
szegfue
@division: tegnap 14:40 Abban igazad van, hogy "nem cikkezünk" családi eseményeinkről.
Azt nyilván Te is tudod, hogy ez a "közszereplők" esetében nincs igy... mint ahogy O.V.-nak is megszületett a 4. unokája, vagy éppen a Karmelita erkélyén játszik a másik unokája, mindenhol "hir" volt. Tehát ezekből a hirekből nem kellene politikát csinálni... sőt én a gázszámlát sem emlitettem volna...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.