Hamarosan újra forgalomba állnak a 3-as metró felújított szerelvényei, a hibát megtalálták, a problémát megoldják – erősítette meg Tarlós István főpolgármester a BKV korábbi közlését az M1 aktuális csatorna csütörtök reggeli műsorában.

Közölte, a hétvégén húsz orosz mérnök volt Budapesten, és megtalálták a hibát: egy metrókocsiban 15 kilométer optikai kábel van beszerelve, két szálat valahogy rosszul dugtak össze, és ez okozta a metrókocsik álló helyzetben történő ajtónyitási problémáit. Ez egy olyan jellegű hiba a szakma szerint, amely "nagyon nehezen ugrik ki" – jegyezte meg Tarlós István.

A főpolgármester elnézést kért a budapestiektől azért, hogy – mint mondta – a 3-as metró felújításával kapcsolatban ennyi probléma adódott és adódik. Ugyanakkor hozzátette: azt is figyelembe kell venni, hogy azt a "romhalmazt", amely itt maradt, megpróbálják rendbe rakni és kijavítani. Ezt már réges-régen meg kellett volna csinálni – hangsúlyozta.

Tarlós István szerint a jelenlegi hangulatban megengedhető, hogy az emberek "kibosszankodják" magukat, hiszen nemcsak kellemetlenségekkel találkoztak, hanem lépten-nyomon heccelik is őket.

A főpolgármester megjegyezte azt is, hogy eredetileg a főváros új szerelvényeket szeretett volna, de felújításra kaptak engedélyt és forrást.

A szocialisták ez ügyben tett nyilatkozatával kapcsolatban azt mondta: ha már itt hagytak 80 milliárd forintos adósságot meg egy 35 éves metrót, továbbá a jelenlegi kormány és a városvezetés minden egymás közötti vita ellenére rendbe teszi azt, amit korábban senki, akkor "legalább ne rikácsoljanak és fröcsögjenek".

"Ha már nem segítenek, legalább viselkedjenek egy kicsit szerényebben és ne kárörvendő módon reagálják le, hogy itt mi valóban kellemetlen nehézségekkel küszködünk és kétségtelen átmeneti kudarcok árán jutunk el a végeredményig"

- fogalmazott Tarlós István.

A Batthyány tér és a Margit híd közötti HÉV-alagútról szóló cikk kapcsán azt közölte: ott már jó két éve elrendelték a lassítást, és ennek – a MÁV nyilatkozata szerint – semmi köze nincs a fonódó villamoshálózathoz. Hajszálrepedések voltak, ezek nem terjedtek tovább és nem lettek nagyobbak a fonódó villamoshálózat üzembe helyezése után – mondta Tarlós István.

A főpolgármester közölte azt is, hogy a csillaghegyi öblözet védművének építése valószínűleg a jövő évben, kora tavasszal kezdődhet el. Megjegyezte azt is, nem fogják a Római-partot tönkretenni; ha a védmű megépül, akkor mindenki megnyugszik majd.

55 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
i.imgur.com/fIZKcdd.gif
Pontosan olyan, mint a kormány és az egész búbánatos NER. Rövidlátó, ostoba tapló Tudtommal még az EU tagjai vagyunk, amely egyben gazdasági közösséget is jelent. Vajon mi a bánatos szarért kellet a metró felújítást az oroszokra bízni? Talán nem azért, hogy a szarházi, kleptokrata fidesz banda zsebét pénzzel teletömjék? Hányinger az egész. Ezek után még Tarlós áll feljebb. Ennyire ostoba ember kevés helyen tölthetne be akár csak portás posztot is, nemhogy egy egész fővárost vezessen, de Magyarország ilyen szempontból is nagyon különleges hely. Mi direkt a degeneráltakra szeretünk szavazni. Imádjuk, ha olyan miniszterelnökünk van, aki olyan béna, hogy annyi megtakarítást sem képes felhalmozni, amiből ki tudná cseréltetni az otthonában a kazánt, ha az tönkremegy. Olyan külügyminiszterünk van, aki negyvenéves korára is a szüleitől kuncsorog pénzt, luxusvillát vásárol a kölcsönpénzből, teli van adóssággal, saját erőből a családját sem képes eltartani, mégis feltűnően nagylábon él.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Eladott Ország
i.imgur.com/fIZKcdd.gif
Pontosan olyan, mint a kormány és az egész búbánatos NER. Rövidlátó, ostoba tapló Tudtommal még az EU tagjai vagyunk, amely egyben gazdasági közösséget is jelent. Vajon mi a bánatos szarért kellet a metró felújítást az oroszokra bízni? Talán nem azért, hogy a szarházi, kleptokrata fidesz banda zsebét pénzzel teletömjék? Hányinger az egész. Ezek után még Tarlós áll feljebb. Ennyire ostoba ember kevés helyen tölthetne be akár csak portás posztot is, nemhogy egy egész fővárost vezessen, de Magyarország ilyen szempontból is nagyon különleges hely. Mi direkt a degeneráltakra szeretünk szavazni. Imádjuk, ha olyan miniszterelnökünk van, aki olyan béna, hogy annyi megtakarítást sem képes felhalmozni, amiből ki tudná cseréltetni az otthonában a kazánt, ha az tönkremegy. Olyan külügyminiszterünk van, aki negyvenéves korára is a szüleitől kuncsorog pénzt, luxusvillát vásárol a kölcsönpénzből, teli van adóssággal, saját erőből a családját sem képes eltartani, mégis feltűnően nagylábon él.
Hellcat
7 éve uralkodtok bazdmeg milliárdok röpködnek mindenre bőven lett volna időtök megcsinálni a metrót szóval nem kéne még midnig visszafele mutogatni. Azok a fehér vagonok pedig nem felújítottak hanem kiszuperált orosz fosok amit méregdrágán rátok tukmált a putyin a paksi szerződés záradékaként gondolom.
Eladott Ország
A hármas metró nagyon is jól működik, aki mást állít, az egy barom. Sőt, amikor füstölt
a metró, akkor Tarlós szerint az történt, hogy valaki direkt bedobott a szerelvény alá egy égő
papírdarabot, majd kihívta a tűzoltókat, hogy vele kiszúrjon. Értem én, ha valaki paranoiás és az érvek helyett a másik szellemi képességét, vagy éppen külalakját képes csak felhozni, de azért ideje lenne a főpolgármesternek elgondolkodni azon, hogy az ország fővárosáról beszélünk, több millió ember életéről, biztonságáról, közlekedéséről van szó, nem pedig az ő folyamatosan sértett, kicsinyes lelkéről. Miközben a kormány és Tarlós főbunkó orrba-szájba szívatja a fővárosiakat, miközben nem jut elegendő állami forrás egy tisztességes metrófelújításra, egy minden bizonnyal fontos, de korántsem életbevágó vasútvonal korszerűsítésén újfent Lölö szakít. No meg azok, akik beszállítják a szükséges építőanyagokat: nem, biztosan elő nem fordulhat majd, hogy tök véletlenül idősebb Orbán Győző – székházeladásból származó – bányáiban termelik ki azokat.
namihami
""Hamarosan újar forgalomba állnak...""--fogalmazott Taplósfütyi.
""És ha szerencsénk van és Isten (Orbánvitya) is úgy akarja, akkor LEHET, hogy két napig járni is fognak.""--fejezte be a mondatot. " SŐT!. Kivételes szerencse és a véletlenek összejátszása esetén talán még négy nap folyamatos üzemeltetés is lehetséges.""
nezelodo
Ezek a metrószerelvények többször lettek már újra forgalomba állítva, mint ahányszor már átadták a Várbazárt, pedig az sem semmi...
Cefi
A tesztüzemre a családodat ültesd rá te faszfej.
Fradigege
Nincsen bennük klíma. Arra fogták, hogy az még plusz milliárdokba kerülne. Szerintem beleszartak, nem is foglalkoztak vele. Itt a plakátokra több milliárdokat költenek és a konzultációkra. Etetik a jó népet. Meg ne halljam a narancsosokat csaholni, hogy miért nincs benne klíma!
RonaGyuri
érdekes tegnap mikor még nem volt jó híre bunkó módon elzavarta az érdeklődőket, most meg odatolja a pofáját janiskodni! =))
Edmond Dantes
Azért én tarlós arcába tolnám a szövegeit,amit a combínók üzembehelyezésekor harsogott.Ha csak a felét kapja vissza,akkor könnyezve köszönje meg,hogy milyen tapintatós vele az ellenzék.
justhpeter
Ez már engem nem is érdekel (vidéki sorosbérenc vagyok). Az viszont érdekelne, mire fizettek ?
Mire Putyin kettőt számolt ?
Zeta
Most arra büszke, hogy az állammal közösen sz@rból várat akarnak a z utazók nyakába varrni?
Két vezeték cseréje ennyi ideig tart?
Már nem a szovtfer nnem jó?
Mikor fog újra hazudni a metŕó miatt?
Sámannus
Oszt a kötbérrel mi a tö.öm lesz? Én mikor veszek új talicskát?
ágimami
Ez tetszik a legjobban az egészben!!
"Tarlós elmondta, hogy a hétvégén húsz orosz mérnök volt Budapesten, és megtalálták a hibát: egy metrókocsiban 15 kilométer optikai kábel van beszerelve,
két szálat valahogy rosszul dugtak össze, és ez okozta a metrókocsik álló helyzetben történő ajtónyitási problémáit."

Tessék mondani, mikor az átadás megvolt, ez miért nem derült ki???
Ehhez kellett 20 mérnök??? SZOMORÚ!!! Komolyan mondom, kész röhej az egész!!!
Tegnap még azt mondták, hogy átvágtak egy vezetéket.:DDD

Nem mindig visszafelé kellene mutogatni, volt már jópár év, lehetett volna lépni ez ügyben és sok másban is!!!:DDD
papa.49
Bolondistók magas neked a metró, mint vakondnak a kerti csap, ha igaz lenne amit most vetítesz!!! A műszakos vill. szerelőnek rá kellett volna jönnie, minden ilyen berendezés kiírja, hogy mi a nyűgje, most akkor vagy szar az egész, vagy nem tudtok oroszul!!!
papa.49
Bolondistók meddig fognak működni hiba nélkül, erre válaszolj!!!
namihami
@ágimami: És akinek csak némi halvány fingja van az elektronikáról, az azt is tudja, hogy ezeket a kábeleket NEM LEHET rosszul csatlakoztatni. Illetve lehet--EGYSZER.
Szóljon már valamelyik csicskása a Taplósnak, hogy akárcsak a telefoncsatlakozóját (ami lényegesen egyszerűbb) próbálja fordítva bedugni. Akkor talán nem próbál meg hülyeségeket beszélni és főleg minket etetni vele.
human
Az oroszok visszaosztottak a projektből Orbánéknak. Ami neki maradt abból meg nem fognak majd kötbért fizetni az biztos. Nem is lesz itt ilyen hacsak meg nem hal valaki vagy ki nem ég egyszer az egész szerelvény.
Pálinkafőző Rézüst
Ezt az embernek látszó képződményt az oroszok veszik ennyire nagyon hülyére, vagy a képződmény minket, az Istenadta népet nézi ennyire nagyon hülyének???
F_Viktor
@papa.49: @namihami: Szerintem is hazudik a mester.
A főnyafizó többször említett már optikai kábelt. Amin ugyebár a vezérlés megy. Rosszul nem lehet "dugni", de rossz helyre már lehet kötni. Ilyen hiba viszont "nem nehezen ugrik ki", mint pl. egy KH, sőt, ezek működését nagyon egyszerűen lehet tesztelni, szimulálni.

tarhos valamit nagyon elhallgat.
human
@F_Viktor: Egyetértek. Szerintem is csak ráfogják valamire. De ha tényleg megtalálták a hibát, akkor innentől kezdve már nem lesznek gondok. Ha mégis lesz akkor tarlós majd megint az ördög kezét látja benne és nem a szakmaiatlan silány munkát. És persze majd akkor is minden hümmögőt elintéz annyival, hogy legyenek már türelmesek és ne balhézzanak, mert ezek mégiscsak jobb szerelvények lesznek majd egyszer.
nezelodo
@ágimami: Nem egy vezetéket vágtak át, hanem a fővárosiakat, és az adófizetőket, ahogy a fidesznél a "szeplőtelen fogantatásuk" óta történik. Most hogy Tarlós mérnök úr megfejtette a hiba okát, álmélkodok micsoda modernek azok a szerelvények, csupa optikai kábelből vannak. Már csak Rogán szoftverfejlesztői tehetsége és a Lőrike gazdasági zsenialitása hiányzik belőle! Vagy korán sajnálkoztam emiatt és hamarosan azt is megkapja a főváros?
Qqberci
" két szálat valahogy rosszul dugtak össze,"

Taplópista, mennyiért vetted a diplomádat?...
papa.49
@F_Viktor: Én nem gondolom, hogy a metróba optikai kábel kéne a vezérléshez, de lehet, de azt senki nem tudja ,,rosszul összedugni,, mert akkor az első pillanattól kezdve nem működik a verda...
A számítógépes rendszer teszteli önmagát, és ha hibát észlel küld ,,hibaüzenetet,, azt már elhiszem, hogy nem tudták lefordítani oroszból magyarra, de miért nem kérték magyar nyelven a rendszert!!!
Szerintem se tudjuk meg mi is a hiba, ill. csak sejtéseink lehetnek a ,,minőségi gányolásról,, mert ez az nem más!!!
Cefi
Tarlós: két drótot dugtak össze rosszul, ez okozta a hibát.

A szüleid dugtak össze valamit rosszul. Te lettél a végeredmény. Bár a világ jobban járt volna, ha helyetted a méhlepényt nevelik fel.
Cefi
@papa.49: A civilizált világban már minimum tíz éve CAN buszt használnak a járműveken. Ha ott rossz kapcsolódás van, egyszerűen nem működik a rendszer. Oszt'jónapot. Szerintem fingjuk sincs mi a probléma. Mi tudjuk: a lopás. Cserébe egy újrafestett, optikai tuningos, 40 éves komcsi technológia. Fidesztákolmány.
papa.49
@Cefi: Erre mutattam rá én is...
Egyetlen métert se engedi menni a járművet...
Egyáltalán beépítették amiről papol a bolondistók???
Cefi
@papa.49: 100% hogy elavult technológi van benne. A különböző rendszerek egymástól függetlenek, egymással nem kommunikálnak. Egy ilyen rendszert már évek óta a világ egyetlen részén sem engednek újonan forgalomba állítani. Kivétel, ahol egy párt ukázt ad a felügyeleti szerveknek és a hivataloknak. Emberélet nem számít.
papa.49
@Cefi: Ezután fog következni a nyilatkozatokban a ,,finomhangolás,, ismerve a fütyiszes dogmákat, finomhangolják a hibákat, egészen addig míg halálos baleset nem lesz!!!
Akkor meg újra a Demszky, meg az ,,elmúltnyocév,, lesz a hibás!!!
nezelodo
@Cefi: Olyan ez a pártirányítás, mint amilyen a Kádár rendszer pártbizottságainál volt. Ott gyűltek össze a termelő munkára alkalmatlan szájkaratés akarnokok, és osztották az ész utasítás formájában a hozzáértőknek, megkeserítve az életüket. Azok meg rövidebb hosszabb szakmai vita után feladták, mert a lenini elvek nem igazán voltak hasznosak a szarvasmarha tartásban, sem a repcefénybogár elleni növényvédelemben. A műszaki szakemberek is feladták amikor a melléküzemágtól nagyobb felületi finomságú terméket kért a megrendelő, (szakzsargonban éknek hívták a jelet), és a tudor kiadta az ukázt, a faüzemben vágjatok nyárfából annyi éket, amennyit csak akarnak. Na amikor ilyen Taplókat hallgatok újra fiatalnak érzem magam, mert a kor újra hozza önmagát az állampárt által.
Cefi
@nezelodo: Így igaz. Valószínúleg idősebb vagy nálam. De a nyolcvanas években már a műszaki/elektronikai vonalon már nem volt ez annyira vészes. Sőt: sokkal szigorúbbak voltak a szabályok, az előírások (a kor technológiájának megfelelően), mint jó néhány nyugati országban. Nem véletlen, hogy magyarország volt az egyetlen, akit (részben) feloldottak a COCOM lista alól. Akkor már tisztán mechanikus alkatrészekből (teljesen magyar tervezés) megépítették a ABS-t. Amit természetesen elkaszált a KGST...
Sámannus
@Cefi: Szerintem is valahol a pottyantós budi alsó felében lenne a helye.
nezelodo
@Cefi: A műszaki élet pontos dokumentálása előbb kihúzta a talajt a pártkáderek alól, na helyette a mezőgazdaságot nézték ki a túlélés táptalajának. Istenem, mennyi fel nem ismert zseni volt ott, akik aztán a rendszerváltáskor átvonultak a templomba kereszténynek, és prédikáltak. (van aki szó szerint a szószéket használja) Ennek a társaságnak a lenyomata a kormány, és szervezetei, gyűjtőhelye a szakmák analfabétáinak. Istenem ha ezt Hofi megélhette volna!!!
Cefi
@nezelodo: Ezeket hívom tenyésztett keresztényeknek...
papa.49
@nezelodo: @Cefi: Mindent leírtatok, csak csatlakozni tudok hozzátok.
@Cefi: Még annyit a ,,CAN busz,, rendszerhez, hogy azt már pl. a targoncák viszonylatában, már 1995- től használjuk, akkor jöttek ,,divatba,, előbb a ,,kalibrátorok, később a laptokra telepített programok, konkrét példa Linde 350 gázos targi 2002 gyártású már rendelkezett CAN busz csatlakozóval amin keresztül kitudtuk olvasni a ,,bánatát,, ...
Abban igazad lehet hogy talán a kábeleket kicserélték a metrókon de én szívesen megnézném mi van bennük, perpillanat...
Cefi
@papa.49: Hát nem CAN adat, az biztos. A múlt heti hír az volt, hogy egy alternatív kapcsoló beépítésével oldották meg az ajók másik oldali nyitását. Személyesen Edison építette be?
Szánalmas.
herczeg0210
A BKV-nál nem tudnak dugni, két vezetéket össze...
nezelodo
@Cefi: 10:13. Teljesen összezavarodott a dakota vezetés, már egyformán hazudni se tudnak, csak égetik magukat. Sebaj, a birkák ezt is lelegelik, sűrű bégetések közepette. Jutalmul majd kapnak új kék plakátokat, hogy bámulják meredten a csodát.
papa.49
@Cefi: Te ezek visszatértek az őskorba???Már a csengő is olyan mint a 60 évvel ezelőtti tujákon volt a szíj végig futott a kocsi teteje alatt időnként le is lógott róla egy, egy rángató, és ezzel jelzett a klajzi a vezetőnek hogy indulhat, BÁMULATOS A FEJLŐDÉS (visszafelé)!!!
Cefi
@papa.49: Hallottad? Állítólag már van hangosfilm is! Na neee! Mindent azért nem hiszek el!
namihami
@Cefi: @papa.49: Mi az a film? És mitől, miért lenne hangos? És melyik altamirai barlangban lehet megtekinteni? Ugye nem azt akarjátok velem elhitetni, hogy a barlangrajzok megmozdulnak?
Cefi
@namihami: Földrengéskor mozog is, hangos is.
egyvandor
tarlós a két drótjával szakmai zseni. A két drótot meg szakemberek nem tudták hónapokon keresztül megtalálni. Ehhez a meséhez cserzett, vagy savállóacél bőrpofa szükséges.
Sámannus
Attól mindig megjavul, ha orbán elkezd hülyeségeket beszélni Brüsszelben.
Attól is ha az Ibizán a strómanok befüveznek.
simmering73
Így is lehet nevezni. Én úgy mondanám, ha nem dugták össze volna, akkor te sem lennel. Sötétség fia tarlós a neved.
Yoda69
Paks 2-nel egy ilyen hiba lenullazza az orszagot a kovetkezo ezer evre.
Mobil123
@Yoda69: bizony az első tesztnél megdöglünk. :-(
Yoda69
@Mobil123: Ha csak nem viselsz egy 10 tonnas olom mellenyt.
Mobil123
@Yoda69: szerinted Pécsen az megvéd ? Nem hiszem. És az országot mi védi meg ettől ? Vagy büdös görény cigánytól? Sztem semmi.
bencemacska
Szerintem, aki ilyen marhaságot elhisz, annak a fejében is rosszul van valamim összedugva!
qxy
15 kilométer optikai kábel van beszerelve, két szálat valahogy rosszul dugtak össze, és ez okozta a metrókocsik álló helyzetben történő ajtónyitási problémáit. Ez egy olyan jellegű hiba a szakma szerint, amely "nagyon nehezen ugrik ki" – jegyezte meg Tarlós István.
Ugrik ki neked az a nagy hülye fejed te állat. Megetettek ezzel nem veszed észre te barom. 20 mérnök és erre rá is jöttek?
Na elmagyarázom a te számodra a te eszedhez képest.
Tudod, van az a bizbasz amit ha lehajtasz, ott van olyan sok lábú faszom tudja mi. na erre rá dugják azt a micsoda csudát a gyárba és addig nem megy ki az a kurva mertó kocsi míg a z a kis bigyó nem világít " zőőőden" Tudod mi az a ződ? Egy három betűs szín mint a kék. Na ehhez elég egy műszaki emberke amiből annyi van Magyarországon hogy a pöcsük lenne egy bográccsal. De mivel ezzel le lehet nyúlni sok pénzt így szakembereket kell hozni mert ennyi eszed van. Tudod, egyszer Magyarországon lett volna egy Olasz Mortadella üzem.Az Olasz jött és két embert kivitt volna Milánóba egy üzembe akik meg tanulják a gyártás minden csinnyát binnyát. Na, mi ketten mentünk volna a Milánói cég számlájára. Tudod miért nem lett meg az üzem? Mert mi ketten ki mentünk volna és hatvan öt segg nyaló, mint te, akart jönni mert ingyen van és semmi közük a gyártáshoz,és fél év kiküldetés. Na ezért intett be az Olasz . Ezek vagytok ti . ingyen élő segg nyaló ostoba agyatlan barmok akik nem érdemlik meg a bizalmat, a megbecsülést , de a szánalmat se.
Yoda69
@Mobil123: Sajnos mar semmi. Az orszag orban es a fideSS martaleka lett. Es ezen mar a 18as valasztas sem segithet. A kovetkezo 4 evben az EUbol is kilepunk.
Eladott Ország
@Yoda69: kolozsvaros.com/2017/04/15/francokat-nem-lehet-levaltani-ezeket/
Francokat nem lehet leváltani ezeket. Az is egy lehetőség, hogy már olyan elemi erejű a társadalomban a feszültség, hogy – és igen, meggyőződésem, hogy Orbán tudatosan
és szándékosan provokálja a társadalmat mert úgy hiszi, hogy így a felgyűlt feszültség levezethető – nem fogja tudni a kormány kordában tartani. Bekövetkezik egy robbanás, ami vagy elsöpri a kormányt, vagy polgárháború lesz. Ez az, ami senkinek nem hiányzik. Az tisztán érzékelhető, hogy Orbán és bandája egységesen be van szarva. A kommunikáció széthullott, egyre durvább hibákat követnek el. Ez súlyosbodni fog, ha szorultabb helyzetbe kerülnek és sikerülhet kiváltani eddig még néma társadalmi rétegek elemi erejű felháborodását is.
Hogy nem a parlamenti pártok vannak az utcákon? Nem hát. Éppen ezért veszélyes ez a helyzet a kormányra. És ugyan miért is ne zavarhatná el a kormányt egy ország népe, pártok nélkül is? Be van tiltva? Nincs. Van ebben az országban annyi becsületes, hozzáértő ember, akikből igen gyorsan össze lehet rakni egy szakértői kormányt. Ha normalizálódott a helyzet, akkor pedig helyre kell állítani a választási törvényt és ki lehet írni a választásokat. Nem olyan bonyolult ez, mint amilyennek láttatni szeretnék sokan. Szóval nem finnyáskodni, hanem felgyűrni az ingujjat és beállni szart lapátolni, mert ha valami, az az egy biztos, hogy a szar magától nem fog elmenni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.