A kínai autók, televíziók és okostelefonok veszik át a német és dél-koreai importáruk helyét Oroszországban ... Az Avtostat adatai szerint a második negyedévben már az importautók 81 százaléka volt kínai ... A Xiaomi lelökte a trónról a Samsungot ... Peking fontosságának erősödésével nő a jüan szerepe is, a kínai devizában elszámolt kereskedelem több mint a negyvenszeresére ugrott az idén, és kezd dominánssá válni. Annál is inkább, mert egyre több kínai cég találja ki, miképpen szállítson Oroszországba úgy, hogy ne jelentsenek veszélyt a szankciók ...
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Ezért írtam már néhányszor, hogy az alapvetően dömping árura (és ezokból bóvlira) épülő kínai ipart (és persze a vezetést) válaszút elé kell állítani. Mert így éppen a hadikiadásokat támogatja. Legyen hajlandó az oroszok elleni bojkottra vagy nem veszi át a Nyugat és Amerika az általuk min 80%.ban bóvlit gyártott cuccokat. Ami így megmaradna, hiába nagy piac az orosz, ha se pénze, se akkora felvevő piaca nem lehetne.
Csak hát a nyugat kereskedőinek is fontosabb a haszont, mint az ukránok. És a kormányaik nem bírnak velük...
Egyébként azokból. amit írsz, abból az oroszok se vesznek át annyit, hogy egy kínai leállás esetén azt a saját, belső iparok azonnal se szenvedné meg. A kínai ipar állítja elő az elektronika, a telefon és hasonló termékek túlnyomó részét, aminek eladHAtását az orosz piac mérete nem teszi lehetővé. Tehát, éppen ezokból, Kína se ugrálhat a viszontválasz komoly esélyével.
Ha normális cuccot akartál, az Ecserire mentél, ha olcsót, akkor a lengyel piacra.
Nyilván lesz piaca a nyugati holmiknak is, csak az nem kerül be az oroszok statisztikájába!