Az Index információi szerint a Nemzeti Adó- és Vámhivatal három vezetője került az Egyesült Államokban feketelistára.

Korábban a Napi Gazdaság arról írt, hogy Magyarországon több amerikai érdekeltségbe tartozó intézménnyel és céggel szemben is adóhatósági vizsgálat folyik. Az amerikai fél pedig arra készül, hogy a hatóságok vezetőit kitiltsa az országból. Az Index úgy tudja, hogy az érintettek között van Vida Ildikó a NAV elnöke, egyik helyettese valamint a hatóság egyik főosztályvezetője. A NAV nem cáfolta az értesülést.

Az USA budapesti nagykövetsége annyit közölt, hogy valóban elrendeltek beutazási korlátozásokat, mégpedig azért, mert hiteles információ áll rendelkezésükre, hogy ezek a személyek korrupciós cselekményekben vesznek részt vagy azokból hasznot húznak.

A 444.hu viszont azt írja, más okok miatt dönthetett az amerikai diplomácia a kitiltás mellett. Értesüléseik szerint a magyar kormányhoz közel álló, illetve a kormánynak közvetlenül is dolgozó személyek az utóbbi másfél évben több esetben is megpróbáltak kenőpénzt szerezni amerikai nagyvállalatoktól: „hallottunk egy esetről, amikor egy amerikai óriásvállalat kutatás-fejlesztésre akart pályázni milliárdos nagyságrendben EU-s támogatásra." Ezt előbb a magyar állam elutasította, ám később informálisan jelezték, megfelelő tanácsadók bevonásával mégis megoldható a dolog – írják.

Közben Szijjártóék bekérették André Goodfriendet, az Egyesült Államok magyarországi ideiglenes ügyvivőjét.

181 hozzászólásarrow_drop_down_circle

leszúrt rittberger
Na ja, civilizációkban kicsit máshogy állnak hozzá az ilyen kenőpénzes uram-bátyám módszerekhez, mint itt a "böcsületes" magyarhonban szokás...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Dr. Felipe
Látja virág elvtárs. A nemzetközi helyzet fokozódik.
m.macskosz
Vajon mely pártkötődésű cégek érdekében akartak korrumpálni NAV-ék?
tivoli
Most mit tegyen szegény? Nincs más hátra, mint a keleti nyitás.
leszúrt rittberger
Na ja, civilizációkban kicsit máshogy állnak hozzá az ilyen kenőpénzes uram-bátyám módszerekhez, mint itt a "böcsületes" magyarhonban szokás...
tivoli
@leszúrt rittberger: Ezt nem értem..
Yoda69
Nocsak nocsak, ugye mindig a fejetol buzlik a hal.
Senara
Durva , vajon mit tudhatott meg az Amerikai nagykövetség , ha az adóhatóság elnöke is tiltó listára került ?. Zselés , hogy magyarázza meg nekik , ha szóba állnak vele ... több tiszteletet Vida és társainak ?
Főlökött
@tivoli: Arra próbált rávilágítani, hogy ott lobbizásnak nevesítik, itt kenőpénznek. A tartalom egyező, csak a földrészekben van eltérés.
silber13
Egyre terjed a jóhírünk széles e világban...
tivoli
@Főlökött: ma, 14:08
Köszi, így már világos! :-))
m.macskosz
@Főlökött: Ott a saját pénzével garázdálkodik a lobbizó,
itt meg a közvagyonnal, bocsika!
nyanya001
Azt hitték ott is itthon vannak ?
Na ez jellemző erre a kormányra !
amaramaistanna
@m.macskosz: Rákérdezhetek:Narancsszínű?
m.macskosz
@amaramaistanna: Helyeseltem én? :(
Nem is mondtam semmit! :)
m.macskosz
@amaramaistanna: Félreértettelek, de már leesett. De a lájk rendben van. :)
pityuka
Amerika bekeményít. Helyes. Csak így tovább.
dömdödöm
Kitiltották korrupció gyanúval ? Nem baj , a lényeg Legyen Tánc ! :-)
Sziszifusz
Az a gonosz gyurcsányi ezt is elintézte !!
Senara
@m.macskosz:Tessék, itt a válasz, zselés fejű példát statuál! ...azt éppen nem , csak próbál erősködni az ügyvivő lassan többet lesz ott , mint a szabadság téren a saját irodájába. Várjuk mi lesz a vége ... több tiszteletet , bizonyítékokat , ha nincs akkor bocsánat kérés ???
Főlökött
@m.macskosz: Drága m.macskosz, azért ne keverjük a kenőpénzes megoldást - lobbizást, egy zsarolásos rendszerű kikényszerítéssel, akaratérvényesítéssel, sőt mindezt a hatalom kezében lévő testületek bevonásával kombinálva - leművezetve.

Azt ott sem kultiválják, ha a nyuszi diktálja a feltételeket a vadásznak. Főleg úgy, hogy a vadásznál még sorozatvető is van :) Szereptévesztésben szenvednek itt jónéhányan.

Szóval nem tudom mennyi finom figyelmeztetés lesz elég a mostanság regnálóknak, hogy észhez térjenek végre. Úgy tűnik vagy nem akarják felfogni, a szabadságharccal fedett ténykedésük nem jó irány, vagy nem tudják feldolgozni azt, hogy ezen irány és ténykedésen változtatni kellene, sőt gyökeresen. Erre próbáltak már több ízben rávilágítani, egy nagyhatalom képviselői, de úgy tűnik mindhiába tették.

Már várom, mivel lassan az következik, hogy belefussanak egy bődületes pofonkába, úgy hogy a fal adja nekik a másikat és végre észhez térnek - térnének - talán / avagy szabadságharcukat a nagy Amerika leverte című előadást láthattuk - tapasztalhattuk/. Csak az a baj, hogy azon hatalmas ráeszmélés pénzügyi részét is majd ránk testálják, mint mindent másal is azt tették.
nemkati
@m.macskosz: ma, 14:25
Szíjjártó bekérette András Jóbarátot? Őt is meg akarja kenni?
KERKA
Csak a Bajnai ért el sikeres üzleteket Amerikában. Meg kellett volna kérdezniük, hogyan csinálta.:))
soljanka
"Heim Péter, Gíró-Szász András, Habony Árpád, valamint Vida Ildikó NAV elnök és más NAV tisztviselők..." Szépen hangzó nevek, tisztes nemzeti állampolgárok.

Vajon miért nem csodálkozom?
csip-csop
a magyaronàl, mindenki korrupciòval èl, az egèsz vilàgot megakarjàk rontani, de csak a miszter pinkinèl sikerul megrontani a beosztottjait.
csip-csop
@soljanka: itt màr ezen nemlehet csodàlkozni!
dömdödöm
Már megint ezzel a Habonnyal van a gond ejnye ejnye pedig nem közszereplő
asszem
bencemacska
@Főlökött: A lobbisták fizetést (részesedést) kapnak tevékenységükért és adónak a jövedelmük után, a NAV-osok kenőpénzt, adómentesen!
m.macskosz
@soljanka: Szívem csücske, dr.Heim Péter, a Századvég megmondóembere?
Giró-Szász, akibe még szorult annyi tisztesség, hogy csak szemlesütve hazudik?
Habony Árpádhoz nincs is mit hozzátenni! Az ő nagyságához még lézerannyitisér,
eltolcsy és szájjártató együtt sem ér fel!
m.macskosz
@Főlökött: "Csak az a baj, hogy azon hatalmas ráeszmélés pénzügyi részét is majd ránk testálják, mint mindent másal is azt tették. "
És ehun van az eb elhantolva... :(
soljanka
@m.macskosz: Az a Heim Péter. :) És még három talpig becsületes maffia tag hiányzik, hiszen tízről volt szó.
bencemacska
@bakegya: Tanulékony, szófogadó gyerök...
bencemacska
@soljanka: + kettő: NAV elnök helyettes (név nélkül!) és egy főosztályvezető.

Még egy ismeretlen van, sejtek egy embert, de azt hiszem az kettős állampolgár.
m.macskosz
@soljanka: "És még három talpig becsületes maffia tag hiányzik,..."
Már akinek! Nekem nem hiányoznak, sőt! Boldog lennék, ha -természetesen teljes vagyonelkobzás mellett -- olyan helyre száműznék őket, ahol a hópárduc az őshonos.
perfekt
Feszegetjük--feszegetjük a pofonos ládát!
m.macskosz
@bencemacska: Friss házas? D.R.levetett holmiját gyűrűzte meg?
soljanka
@bencemacska: Heim, Giro-Szász, Habony, Vida, az négy, a te két embereddel - akiket a NAV tisztségviselőhez számítottam, valahol 3 emberről volt szó az elnökön kívül- az még mindig csak hat. Kiket tudsz még?
bakegya
@bencemacska: hát ez az-mi pedig éghetünk ha arra esik dolgunk.
Toby
Nem kitiltani kelle ezt a három trógert, hanem becsukni a zavaros sunyi p***ába !
Korrupt, részrehajló büdös bogarak !
bencemacska
@m.macskosz: Egyik tippem lenne, de ő fix, hogy amerikai állampolgár, nem tilthatják ki!
A másik a volt NFM miniszter, róla nem tudom biztosan!
Csizmás Kond
Ezt nem hiszem, na nem azért mert esetleg nem csaltak, inkább azért hogy ezt amerika pont akkor állapítja meg amikor néhány érdekeltségét faszraveszik.
...ez amolyan adok kapok szarakodás.
m.macskosz
@bencemacska: Ez a verzió nagyon elképzelhető:
Laciné a szuperlédi, aki épp úgy otthon van a bank szférában,
mint a nukleáris energia terén.
m.macskosz
@bencemacska: Az USA sem tilthatja ki a saját állampolgárait?
Én azt sem értem, nálunk miért nem lehet senkit megfosztani
az állampolgárságától. A hazaárulást én eleve ezzel szankcionálnám!
bencemacska
@soljanka: Igazad van, a névvel említetteket én nem számoltam össze, csak arra reagáltam, hogy te kettőt kerestél, és az ő nevük még nem hangzott el, csak a beosztásuk!
mekkelek
Kezdôdik a tánc... már épp ideje volt.
human
@m.macskosz: Pláne mivel a fidesznek hála már vásárolható magyar állampolgárság, akkor szerintem kitiltani is lehetne.
human
NAV elnök b+! Aki a polgároktól a pénzt szedi. És következmény? Semmi.
Orbán tanácsadója meg nyugdíjasokat ver. Apropó a MOL vezér Hernádi Zsolt meg még interpol körözés alatt is volt. Legfrissebb hír az ügyéről:
hvg.hu/gazdasag/20140514_Hianyzott_a_Molvezert_vadolo_tanu_a_mai

Orbán ha akarta volna sem tudta volna jobban körbe venni magát aljadékokkal.
Csizmás Kond
A másik érdekessége a dolgoknak, hogy a tetőtől talpig demokratikus amerika magánszektorban feltételezett csalások esetleges elkövetéséért államilag avatkozik bele...nesze neked demokrácia.
Szimba
Mindegy, hogy a „több amerikai érdekeltségbe tartozó intézménnyel és céggel szemben is adóhatósági vizsgálat” miatt, vagy „a magyar kormányhoz közel álló, illetve a kormánynak közvetlenül is dolgozó személyek az utóbbi másfél évben több esetben is megpróbáltak kenőpénzt szerezni amerikai nagyvállalatoktól” miatt tiltották ki. A lényeg, a nav körül valami nagyon nem stimmel.Tegyük még hozzá a Horváth András által feltártakat, a rogán, kósa stb ellen nem indított vagyonosodási vizsgálatokat.
Tényleg, a nav vezetőket ki vizsgálja Mo.-on vagyonosodásilag?
bencemacska
@m.macskosz: ma, 16:27

Nem rá gondoltam, hanem Fellegi Tamásra, (csak mindig az a név nem jut eszembe, amit ki akarok mondani). Ő 1994-ben jött haza, de most ismét ott dolgozik. nem hiszem, hogy feladta az amerikai állampolgárságát.
Jelenleg az EuroAtlantic Solutions nemzetközi tanácsadócég ügyvezetője.

Nem tudom hogy rendelkezik az Alaptörvény az állampolgárságról, de az előző alkotmány nem engedte meg az állampolgárságtól való megfosztást és a kiutasítást sem! (Ez vonatkozik a gyorsított állampolgárokra is!)

Még a szocializmusban sem lehetett, csak az országot önként elhagyókat, és felszólításra vissza nem térőket lehetett megfosztani az állampolgárságuktól!
almosd
Jönnek az eu-s pénzek ,gondolta a kormány hogy mutyizik egy kicsit az amcsikkal.
Nagy Testvér
Ha én csinálok ilyet, a SING-SING-be raknak 356 évre!
Pálinkafőző Rézüst
Na elvtársak, egybesüljetek gyorsan, akik még a közelükbe engednek, mert kezdtek besülni...:) Ott van még putyfingó efftássatok, eladtátok az országunkat neki, hogy szakadnátok bele...
Cicamama55
Megbízhatatlan emberek, rács mögé ezeket a bűnözőket! Az összes intézkedéseik kimenetelét visszamenőleg ellenőrizni kell itthon! Utána már nem veregethetnék bűntelenül a mellüket drága vezető politikusaink, kiknek a vagyona oly sokszorosa lett a jövedelmének!
Vaszil49
Szarok rájuk, az egész amcsi idióta bagázsra! Mi meg zárjuk ki innen őket! Néhány kizsákmányolóval kevesebb!
mariaberta
@Csizmás Kond: Tudomásom szerint Amerikában , törvényt hoztak a korrupcióval kapcsolatban, és most éppen ezt tartják be. Hogy ez most magyar etársakat súlyt. Pecccchh.
Csizmás Kond
@mariaberta: Amerika törvényt hozhat amiről akar viszont más ország polgárát csak abban az esetben tarthatja korruptnak ha azt a bíróság állapította meg ...nesze neked demokrácia...
Vizual
@Vaszil49: A Te Putyinod meg éppen a gázcsapok elzárásával fenyegetözik felénk. Mert mi nem az Eu-l akartunk hanem Putyin elvtárstól. Hát bizony pincsikutyák lettünk. És TE fogsz ugatni Vaszil ?
Fradigege
Ő meg mijáratban Amerikában? Csak nem leesett neki is egy floridai nyaraló? Okosba. Jelentgetni akarja a Magyar testvéreket fel a Moszatnál biztos. Visszanyalt a fagyi. Túl jó a gázsi a NAV-nál, hogy Amerikába kiruccangassanak. Gyíkok!
Szimba
@Vaszil49: Szádból világít a negró.
csip-csop
@human: ebben teljesen egyettèrtek veled! csak aljadèkokkal, mert csak azokat lehet megrontani.
csip-csop
@Csizmás Kond: amerikàba van gyors tàrgyallàs is! nem kell 20 èvig vàrni mire megtàrgyaljàk a dolgokat.
Csizmás Kond
@csip-csop: Nahát...és ott született itélet az illetőkkel szemben vagy csak néhány agyondemokratált politikus döntött a sorsukkal kapcsolatban ?
csip-csop
@Csizmás Kond: nemhiszem, hogy politikusok dontottek, de ha mèg is ugylenne, nàlunk is a miszter pinki sokmindenrol dont egyedul, megse kèrdezi a beosztotjait! (làsd) baltàs, nyugdijpènz, stb. ès mèg sokmindenrol ami most nemjut eszembe, mert màr annyi van a rovàsàn, hogy mèg a komiuterem se emlèkszik rà!
Csizmás Kond
@csip-csop: Itt ha jól értettem arról van szó, hogy néhány magyar állampolgárt kitíltottak amerikábó, legalábbis nem fogják beengedni biróság által bizonyítatlan vádak miatt.
Manhattan
Vida Ildikót tiltották ki. Ő Simicska-Nyerges embere. És ha igazak a hírek a Simicska-Orbán viszályról, akkor nem maradt más lépése a miniszterelnöknek, mint a belső ellenfele emberét bevédeni a kívülről jövő támadással szemben. Vagy ha tényleg ki akarja tisztítani az adóhatóságot, akkor vállalnia kell a kisebb arcvesztést.
"Az USA-ból kitiltott NAV-elnök egyszer már volt az adóhatóság elnöke 1999-2002 között. Az Átlátszó azt írta róla, hogy Simicska cégbirodalmából érkezett Simicska helyettesének az adóhatósághoz még 1998-ban."
csip-csop
@Csizmás Kond: valaki csak fog valamit bizonyitani? nem olyan egyszeru csak ugy kitiltani valakit legalàbb is Amerikàbòl, mert szerintem akkor diplomatai balhèkba keverednènek. èn azt gondolom, hogy ott komolyan zajlodnak le az eljàràsokkall, azt hogy sz@ba kerultek a magyar minisztereink azt a viki tanitotta a korrupciot nekik ès ok màr nagyon hozzà szoktak ès nem tudtàk, hogy kivel van dolguk Amcsiba. Egy kis lecke nem art akik minket kèpviselnek kulfoldon igy legalàbb ott is hiresek lettunk rendesen.
Csizmás Kond
@csip-csop: persze hogy nem tudták, fogalmuk sem volt hogy egyáltalán létezik amerika...
mate03
@Fradigege: Be jegyzésed,téged minősít!
csip-csop
@Csizmás Kond: lehet, hogy ha elèteszed a tèrkèpet, azt se tudjàk, hogy hol kell keresni Amerikàt.
nezelodo
Na egy kicsit bővült az USA-ban az a lista, amelyen a mi kormányunk kedvencei is előkelő helyet foglalnak el. Van aki ellen elfogatóparancs van érvényben mások adócsalás gyanújával néznek szembe, ha visszamennek, most meg ez a kis légypiszok a tányérjuk szélén. Még hogy a NAV egyik prominense kerül gyanúba? És még ezek turkálnak az én zsebembe is...
Zsuga
Amerika tisztábban és elfogulatlanabbul látja és értékeli a magyar rendszert, mint mi magunk, sajnos.
csip-csop
@Zsuga: na ebben nemvagyok biztos, hogy "tisztàbban ès elfgultabban" làtja a rendszert. Megnyugtatlak, hogy ok se nèznek szèp szemmel a mi miszter pinkinkre, ha lehet elkerulik!
köhögő bolha
Ildinek véletlenül nem szarka volt a jele óvodában?
pityuka
@Vaszil49: Vaszil Vasziljevics Vasziljov. Ön hülye!
whatthefuck
Birkamenetesek, hurrá, mehettek az USA-ba tüntetni a mi pénzünkön!
whatthefuck
@csip-csop: szerinted mennyire fossák össze magukat az amcsik ha netán a magyar kormánnyal(amit amúgy sem néznek egy darab szarba se) "diplomáciai konfliktusba" keverednek? Ha a csutit innentől kezdve persona non grata-nak nyilvánítják és egyik seggnyalóját sem engedik be, akkor sincs semmi, olyanok mint elefántnak a bolhafing, bágátel.
amaramaistanna
@Manhattan: Simicska ma nyerte el a Siófokot megkerülő út építésének tenderét.Kb . 2,0 Mrd Ft.Ennyit a haragszom rád cirkuszról.t.
karma1
@bencemacska: 15.39-re: Meg a regi szep idokben (szoval orban elott) volt egy olyan rendelet az APEH-nal (a NAV lanykori neve), hogy minden felderitett adocsalas, visszaeles, korrupcio eseten a NAV hivatalosan zsebre tehette a perelt osszeg bizonyos szazalekat...

Nem el mar ez a szep magyar nepszokas?
karma1
@bencemacska: 16.18-ra: Ha viszont arra a kettos allampolgarra celzol, akinek kinai vagy fekete gyereke fog szuletni, akkor azt nem kitiltjak Amerikabol, hanem az FBI elott igencsak kinos kerdesekre kell nyilatkoznia, mivel az allampolgarsaggal a buntethetoseg is egyutt jar... Akkor az a szemely jobb, ha itthon marad, bar az Interpol nevu gyermekmegorzo igencsak kutakodhat utana... Lehet, hogy ezert kell neki az a 7 milliardos adokedvezmeny, hogy legyen mibol az amcsi ugyvedeket fizetni?...:o)))
karma1
@Csizmás Kond: 16.50-re: Amerikaban mukodik a fekek es ellensulyok demokratikus intezmenye: amig egy ceg tisztessegesen muxik, addig beken hagyjak.

Ha azonban buncselekmenyt felteteleznek a cegnel, akkor az allam kozbelephet, mint legfobb bunmegelozo...

Nem mint Ma.o.-n, ahol meszaros, csanyi, simicska kilora megveheti orbant, bar ahogy ez utobbit elnezem, egyre nagyobb lesz a vetelar...:o)))

Apropos: hol van szandokan? Csak nem o is kint volt tovabbkenegetni az amerikai uzleti partnereit tovabbi zsiros falatokert?
Emlekezzunk ra, szandokan baratunk rengeteg oroshazi ehezonek ad vajaskenyerre valot,... Csak nincs veszelyben a vaj?
karma1
@bencemacska: En csak a 14 evvel ezelotti allapotrol tudok, amikor meg otthon voltam. Tehat ERDEKE a NAV-nak minden felderitett adocsalas, visszaeles.

Hogy a rossebbe tudtak akkor szo (es intezkedes) nelkul elmenni Horvath ur milliardos adocsalasos ugye mellett? Talan nem tudtak megegyezni abban, hogy mi legyen a befolyo osszeggel, hogyan osszak el maguk kozott?
bencemacska
@karma1: ma, 22:29

Biztos meg van a védett személyek névsora, akiket nem vizsgálhatnak!
bencemacska
Lehet, hogy elővették még az F-16-osok ügyét is?
kkalman
Hazánk "jó" hírét vigyétek a világban szerte széjjel, és "tiszteletet követeljetek" a magyar népnek!
Ja, hogy ezt csináljátok?
Desischado
@Vaszil49: Bocs, véletlenül lájkoltam!
Desischado
Azon gondolkozom, hogy mit is várjanak az állampolgárok egy olyan országban, ahol a nav is csaló?!
amaramaistanna
@Desischado: " Egy bűnöző államban nem lehet a polgároktól sem erkölcsöt várni."- Németh László
amaramaistanna
@m.macskosz: Nem te voltál silány,hanem az illetékes külügyminiszter...
bakegya
@Csizmás Kond: tegnap 16:24...nálad...
Amerika itt van-jelentkezz be munkaszolgálatra és bizonyítási kényszerképzetedre választ kaphatsz ,de nem itt.
@amaramaistanna: ...és...ez itt a gond!
@Desischado: József A.-összes...megríkatja az embert,de legalább nem hazudik...össze-vissza...
@pbalage: tegnap 17:57-1990-óta sok víz folyt le a Dunán-azt ő már a saját medrébe terelte-látensen benyelte és néppártos eleganciával-körösztel a nyakába azóta is röpköd mint gólyafos a levegőbe-ezek a hülye magyarok viszont háromszor is újraválasztották...
human
Na akkor most súgok a fidesznek. Ti meg tiltsátok ki Clintonékat. Jó buli lesz a híveknek. Az indokokat meg Polt Petike kitalálja.
csip-csop
@whatthefuck: ez jò volt, most megnevettettèl.
csip-csop
@karma1: de igen, csak màskèp van beàllitva a szàzalèkok zsebretevèse.
csip-csop
@Desischado: semmit nemvàrunk, csak a csodàra vàrunk, amit nem irhatok ide!
lajospapa
Ha harc, legyen harc! Mi meg korlátozzuk a dollár beáramlását.
csip-csop
@bakegya: igazad van, hàromszor megvàlasztottàk, megèrdemeljuk, mindent ami jon ès jonni fog!
Hellcat
Érdekes...ha Amerikában ezt meg merte csinálni akkor idehaza milyen pofátlan dolgok mehetnek amikről nem tudunk...
Csizmás Kond
@karma1: Itt most arról van nagybaszó, hogy korrupcióval vádolt embereket nem engednek egy ország területére.
Namármostkéremszépen ha amerika akkora becsületes mint ahogy azt igyekszik elhitetni, akkor az ott korrupcióval vádolt embereket miért engedik ki más országba ?
karma1
@Csizmás Kond: Nem veszed eszre? MI KIENGEDTUK a mieinket, csak nekik van sajatjuk, miert kene meg a mi korrupt politikusainkkal is tetezni a problemajukat?

Valoban, korrupcio mindenhol van, csak nem mindegy, milyen mertekben...
Nalunk talan csak az oroszoknal , romanoknal meg az olasz maffianal van nagyobb korrupcios szoveveny...
Csizmás Kond
@karma1: Tudtommal amíg bírósági bizonylat nincs addig mindenki ártatlan, szóval az egész abból indult ki, hogy a nav vizsgálódni kezdett valami amcsi kereskedőknél.
Amúgy amerika már korrupt külűgyi hivatalnokot is küldött Magyarországra ...és most még ő vádaskodik vaktában ...
karma1
@nyanya001: Te Nyanya! Ez szenzacios! Ezt kuldd el priviben csizmasnak, mert szerinte a fideSSben szentek ulnek, meg szoke angyalok, innen tehat semmifele korrupcios balhe nem indulhat ki!!!
Csizmás Kond
@karma1: Nem kell külön felhívás mert elolvastam és amúgy sem azt állítottam, hogy nem korruptak csak azt hogy a rabló kiált tolvajt.
karma1
@Csizmás Kond: Mondd, mi a te foglalkozasod? Kozepvallalkozo vagy? Varhato nalad NAV ellenorzes? Na es hogy allsz az FBI-jal? Csak azert kerdezem, mert a NAV nem mehet ki sehova sem sajat jogon ellenorizni, mert ilyen a meseben van...Ha mi megyunk Amerikaba HELYBEN ellenorizni egy amerikai (sic!) ceget , akkor tehozzad is bekopoghatnak nemsokara az FBI-tol. Szerinted orban ezt megengedne?

Es meg egy: Amerika EGYETLEN nevet sem adott ki, mert folyik a vizsgalat, es ez naluk (sem) nem szokas.
Itthon viszont mar a sajto 1 nap alatt neve'n nevezte a kitiltottakat...Mert itthon sem nem diszkretek, sem nem okosak a politikusok, a bulvarsajto pedig szenzaciohajhasz...

Ha valaki leleplezte az altalad hon szeretett NAV-os es egyeb fideSS-es potentatokat, mint korrupt egyeneket, akkor azt 100 %-ig koszond csak a fideSS medianak, mert o engedte ezt lekozolni...
Csizmás Kond
@karma1: Miért nem olvasod el a cikkhez tartozó témákat ?
Magyarországon bizniszkedő amerikaiak körül vizsgálódtak állítólag és ez érzékenyen érinthatte az amerikai államot mert rögtön visszapofozott...ennyi.
Ez részemre azért érdekes mert ha az állam mármint az amerikai beleavatkozik holmi bizniszügyben akkor ott sokkal többről van szó, vagyis ez csak a felszín de valahol valami mást akarnak leplezni vagy elterelni a figyelmet...mármint az amcsik.
karma1
@Csizmás Kond: Felteveseid tulsagosan homalyosak: nem Amerika terel, hanem orban, es sajnos a magyarokat...

Akkor most szandokan nagy bajban lehet... O is amcsi tulajdonreszes uzletben utazik...

Ha a magyarokban feltamadt a gyanu. hogy valaki(k) korruptak egy cegnel, akkor a NAV ertesiti az amerikai adohatosagot, tax department-et es vagy teljesen rajuk bizva, vagy az amcsi adohivatallal karoltve elkezdik vizsgalni a ceget, MEG VELETLENUL SEM CSAK NAV vizsgalattal...

Ha pedig korrupcio-gyanus egy ceg, akkor az adohatosag koteles a rendorseggel (ebben az esetben az amerikai rendorseggel) felvenni a kapcsolatot, mert a korrupcio buncselekmenynek szamit minden orszagban (nalunk dicsoseg )

Ha nem ertesitettek az ottani rendorseget, csak elkezdtek nyomozni a sajat szakallukra, akkor ne csodalkozzanak a kiutasitason...

Egyebkent milyen kapcsolodo temakrol beszelsz? A cikkben benne van a lenyeg, igaz, nem nevekkel...
Csizmás Kond
@karma1: A NAV a Magyarországon bejegyzett cégeket hivatott ellenőrizni, gyanúval vagy annélkül, nekik ez a kötelességük. Ha az illető cég éppen amerikai érdekeltségű, hát kérlekszépen akkor is vizsgálódhat.
bakegya
@Csizmás Kond: nem történt semmi attól még tele veled az oldal,nálad ez a lényeg-na pá.
Csizmás Kond
@bakegya: ...ejsze te vagy itt az intendáns...?...vqagy csak az elméd viccelt meg ?
...
bakegya
@nyanya001: anyus,nálad jobb aktuálpolitikus nincs!-:)))
karma1
@Csizmás Kond: Ja. MAGYARORSZAGON. Itt mindenkeppen, de nem Amerikaban. Az egesz cikk ugyanis errol szol...:o)))
Csizmás Kond
@karma1: A kivizsgálás végett kellett volna odautazniuk amit az amerikai hatóságok meggátoltak, ezzel is bizonyitva hogy pártolják a korrupciót, hlott az ilyen esetekre külön nemzetközi egyezmény van hatályba.
karma1
@Csizmás Kond: Na varjal! Azt irtad fentebb, hogy a Magyarorszagon bejegyzett vallalkozasokat vizsgalja a NAV... Erre irtam, hogy Ja, Magyarorszagon!
De hidd el nekem, hogyha a NAV-nak kotelessege megkeresni ELOBB az amerikai aadohatosagot hivatalosan, mielott kutakodni akarna Amerikaban, eppen a nemzetkozi szabalyok betartasa miatt!

Mondd, miert jatszod a betonfejut? Miert hajtogatod azt egyfolytaban, hogy a NAV-nak joga van beleszolni az amerikai adougyekbe? (Mert sehol sem olvashatsz arrol, hogy a NAV MEGKERESTE VOLNA az ottani adohatosagokat. )

En itt be is fejezem, mert tenyleg veled van tele ez a blog...
Csizmás Kond
@karma1: ...mert szerinted hogy történt ? ha nem értesítették az ottani hatóságokat akkor miszerint tiltották ki őket ?...nagyon konyhai színten gondolkodol...
karma1
@Csizmás Kond: Na, akkor felvilagositalak, hogy mukodik ez: ha az amcsi elharitas ertesult arrol, hogy a NAV emberei (illetve kormanytagok, politikusok) nem egeszen tisztazott szandekkal Amerikaba ohajtanak jonni, akkor nem kell semmi mast csinalnia a kormanynak, mint leadni a reptereken az illetok nevet, adatait, es a repuloteren kozli a ketmeteres neger vamtiszt, hogy remeli, lesz hely a vissza indulo repulon eleg hely, mert maris intezheti a hazautazasat, ugyanis a vizumot a repteren utik bele az utleveledbe - vagy eppen nem utik bele, es akkor ez eleg ciki... Akkor jon a beutazas megtagadasa vagy veglegesen, vagy csak atmenetileg, ezen mar Ma.o.-rol elvitatkozgathatnak.

Ok kozeleti emberek, magas allami beosztasban , Amerikaban ismerik oket - de nyugodj meg, mashol is a vilagban.
Csizmás Kond
@karma1: ...mostmár teljesen teljesen megokosodtam...
...és mond ezek szerint boldog boldogtalan felülhet egy amerikába tartó repülőre semmi előzetes vízum stsb hiányába ...és a meglepetések csak a vízen túl történnek amikor észreveszi, hogy itthonfelejtette az útlevelét ?
...ismétlem amit itt elművelsz az egy konyhatündérpolitika, mert a realításhoz még nem is közelít.
Csak hogy tudd nem a reptéren történt az incidens hanem a beutazási kérelemre jött a kitiltási felhívás...egyoldalúan titkolt bizonyítékok alapján szóval pofátlanul és antidemokratikusan.
eberti
Válaszlépés: Obama nem szerepelhet a magyar plakátokon és a sajtótermékekben kisbetűkkel írják a nevét...
Oszt' jó napot...
bencemacska
@Csizmás Kond: "korrupcióval vádolt embereket nem engednek egy ország területére. "

Mielőtt az Amerikában nem kívánatosnak tartott személyeknek rossz hírét kelted, olvasd el az idevonatkozó, 1977-ben kelt antikorrupciós szabályokat és rájössz, hogy mennyire tévúton jársz!
Mondok egy példát: (hangsúlyozom példa) Egy amerikai nagyvállalat magyarországi cégénél a NAV ellenőrzött, mindent rendben talált. Ugyanakkor a cég anyavállalatánál (Amerikában) megállapították, hogy a magyarországi cégét pénzmosásra használja, akkor a NAV elnökének annyi! Lehet, hogy megvezették, lehet, hogy kevés a szaktudása, az amerikai szabályok szerint benne van egy korrupcióban!
Csizmás Kond
@bencemacska: Na és a példád szerint ha az az amerikai cég amelyik Magyarországon tevékenykedik és amerikai pénzt mos tisztára de itt hivatalosan és törvényesen működik viszont a NAV szagot fog és nyomozni akar amerikában de nem engedik be akkor ki a sáros ?
csip-csop
@whatthefuck: remèlem, hogy ez a sok sz@r amit irtàl szerencst hoz!
bakegya
@nyanya001: megüti a guta!-de jobb ha nem mutatjuk meg neki-mert újra kell éleszteni és nekem azhoz semmi kedvem!!!-maradjon ez a mi titkunk.Na pusszancs!
bakegya
@whatthefuck: tegnap 21:12 -re-az erőviszonyokat veheted alapul,de itt most ennél sokkal kisebbrendű sarokpontokon fordulhat a kocka-és ez az amire ez a -nem minősíthető...társaság mondhatni hülye-majd csakkk figyelj-ez már a világpolitikai térkép-és nem a kis ,vagy nagymagyarországi ábrándos idill ideje...
bakegya
@karma1: ez a napi gyakorlat-méghozzá teljes elekronikai lefedettséggel-és önbevallásnak helye -sincs,nem vesződnek vele és joggal.
bencemacska
@Csizmás Kond: Reménytelen vagy, fuss neki még egyszer:
1. A példa szerint a NAV kiállította a "minden nagyon szép, nagyon jó" minősítést. Mi köze az amerikai cég Amerikában dolgozó tagvállalatához?
2. A pénzmosás itt történt, itt kellett volna becsületesen és szakszerűen ellenőrizni!

(Ismételten felhívom figyelmed, hogy ez egy példa volt az amerikai jogszabály illusztrálásához, semmi köze a mostani szituációhoz, az jóval keményebb!!)
m.macskosz
@silber13: ma, 16:25
Remélem, hogy ez csak egy vicc!
m.macskosz
@bencemacska: Esélyed nincs, hogy Csizmás Kondot meggyőzd. :(
Meglep, hogy Horizonttal együtt még nem adtátok fel.
silber13
@m.macskosz: Én is arra gyanakodnék, de annyi marhaságot láttam már, beleértve Kerényi és Ákos viselt dolgait, hogy ha ez igaz volna, akkor sem csodálkoznék egy percig sem!
bencemacska
@m.macskosz: Nagyon sokszor visszatartom magam, hogy reagáljak, de azaz érzésem, nem olyan primitív, csak tetteti magát, hogy felidegesítse a partnereit!
m.macskosz
@bencemacska: Amióta konkrétan lebunkózott, azóta nem reagálok a hsz.-aira,
de már nem idegesít, hogy mindig mindenre visszavág, nem érvel, kötözködik,
mindegy, miről van szó.
Toby
Oroszország, Belarusz, Venezuela, Észak-Korea, Irán, Mianmar, Szudán – néhány ország azok közül, amelyeknek néhány kiemelt politikusával, üzletemberével szemben beutazási tilalmat rendelt el az Egyesült Államok. Oroszországgal szemben erre már az ukrán válság előtt, a Magnyitszkij-lista elfogadásával sor került.

A tiltás általában olyan személyekre vonatkozik, akik katonai rezsim működtetésében, ellenzékiek bebörtönzésében, megkínzásában vagy – mint Irán esetében – tiltott atomprogramban vesznek részt, esetleg állami szintű korrupció működtetéséhez járulnak hozzá. (Ilyen volt a Magynyitszkij-lista, bár a konkrét okot Alekszej Magnyitszkij könyvelő előzetes fogvatartása alatt elszenvedett halála adta.)

Magyarország, egyedüliként az EU és a NATO tagjai közül, ebbe a klubba léphet be, azzal, hogy korrupció gyanújára hivatkozva közel tíz személynek – köztük a NAV elnökének és állítólag Orbán Viktor tanácsadójának, Habony Árpádnak – megtiltotta a beutazást.(Index)
silber13
@bencemacska:Ez a jellegzetessége!:-))) De ha sarokba szorul, átmegy hülyébe, akkor jön rá a happáré, a notorius visszakérdezés!
bencemacska
@m.macskosz: Időnként csodálom Horizont türelmét!
Igazad van, a leghelyesebb kifejezés tevékenységére a kötözködés.
whatthefuck
@bakegya: figyelek erősen. :)
Szerintem kiverik a répájukat nagykalapáccsal, eljött ennek is az ideje.
bencemacska
@Horizont: Én rugacsot már nagyon régen nem veszem észre. Tivolival még tárgyalok, de kezd már keménykedni.
Szandokánnál azt veszem észre, hogy tud udvarias lenni, ha én is az vagyok! Kevés esetben cserélünk eszmét, inkább pragmatikus dolgokban!
Szerintem Csizmás unatkozik!
bencemacska
@m.macskosz: Horizont nagyon ütésálló, időnként csodálom a türelmét!
Igazad van, leghelyesebb kifejezés tevékenységére a kötözködés!
m.macskosz
@Horizont: Tivolival tárgyalok, Szandokannal is. Rugacs stílusa bicskanyitogató,
kerülöm. Verőcével most szakítottam meg a diplomáciai viszonyt. Én senkit nem akarok megbántani, remélem, nem is bántottam meg soha senkit, szándékosan biztosan nem,
ezért elvárom, hogy engem se sértegessenek, ezért lett Csizmás Kond számomra nem kívánatos személy.
m.macskosz
@m.macskosz: Ja, és még annyit, hogy ezek közül van, amelyik úgy reagál, hogy jelent a moderátornál. Én nem teszem, mert ennél jellemesebbnek tartom magam.
Az ellenszenves alakokon átlépek.
Csizmás Kond
@bencemacska: Ismételten megértettem hogy csak egy példa volt éppen ezért nincs mit rlszletezni és pontokba szedni.
...azt még nem tudjuk mi történt mit vizsgáltak és miért ...csak azt, hogy előálltak egy mesével...vagyis példával mint te.
bencemacska
@Csizmás Kond: Egyenlőre csak a Napi Gazdaság (print) állt elő egy verzióval! Nézd meg az új tulajdonosát!!!
Csizmás Kond
@m.macskosz: dehogy nem reagálsz..itt is csak rólam beszélsz...és ha konkrétan lebunkóztalak akkor annak kellett legyen értelme. Nem kartotékolom a beírásaimat tehát nem tudom hol és mikor tettem viszont van annyi önérzetem, hogy amit megtettem azért vállaljam is a felelőséget szóval nem kell reagálnod de akkor a privát észrevételeidet lehetőleg ne nyilvánosan tedd...
Csizmás Kond
@bencemacska: Nem tudom ki a gazdája de ha így adod elő akkor gondolom fideszközeli, vagy legalább jobboldali.
Nem érdekel...és az sem hogy a propi kié vagy az amerikai népszava vagy akármi nem a lapért írok hanem mert van időm és van véleményem...na meg ideszoktam.
karma1
@Csizmás Kond: 12.12-re: Tenyleg? Ugy gondolod, hogy hulyeseget beszelek? Nos, eloszor is ugy tudom, hogy a vizumkenyszert eltoroltek Ma.o. es Amerika kozott - ezt lehet , hogy rosszul tudom. De hogy a vamtiszt a repuloteren uti bele a pecsetjet az utleveledbe, ha Amerikaba mesz, ezt bizony sokkal jobban tudom nalad, mert nekem is volt Amerikaba szolo tobbszori belepesre feljogosito vizumom 1999-tol. Ez 10 evig volt ervenyes, nem ujitottam meg, mert nem akartam Amerikaban maradni. De a velem egy gepen kijovo magyar kislanynak (kb. 24 evesnek) NEM adtak meg ezt az engedelyt, mert a vamtiszt ugy dontott, hogy a lany feketemunkat akar vegezni Amerikaban (ami egyebkent jo megerzes volt a tiszttol, mert baby sitternek akart menni a kislany). Nos, ennek a lanynak volt meg 6 oraja a REPTEREN, hogy amerikai levegot szivjon, aztan a kovetkezo jarattal johetett vissza Pestre...

A gyanus utleveleket a vamtiszt elviszi az ablaktol, es osszehasonlitja azzal a listaval, amin a letiltottak szerepelnek, de pl. ezt a lanyt sajat hataskorben utasitotta ki az orszagbol.

Nem baj, ha te ezt nem hiszed, attol ez meg igy tortent, igaz, 14 evvel ezelott, mikor meg aranyerteke volt egy olyan vizumnak, mint ami nekem is volt.
karma1
@Csizmás Kond: 19.46-ra: Ja, igen, a macskak mar csak ilyenek...:o)) Lesz@rjak az embert, csak a helyhez ragaszkodnak, de kajaert barkihez torleszkednek...:o))

Elnezest kerek a macskabolondoktol...:o)))
Csizmás Kond
@karma1: ...nem gondolom hanem olvasom...:)
amúgy most per pillanat nem tudom hogy működik de amikor nekem kellett akkor legelőször nem a reptérre mentem, hanem fel kellett keressek egy amerikai követséget ahol írésos kérést kellett beadjak beutazási engedélyért vagyis vízumért. Az elbírálás kér héttől harminc napig tartott szóval amikor ott lekérdezték a rendőrséget a nemzetközi bünüldözést és mindent hogy nem vagyok-e terrorista vagy gyílkos akkor kaptam az értesítést hogy fáradjak ismét be az útlevelemmel hogy belepecsételjenek ami feljogosított három hónap tartozkodásra amerika területén egy éven belül.
Azután mentem a reptérre, utazás majd kérdezősködés stb.
Az hogy azt a kislányt visszafordították amerikából csupán egy önbíráskodó vámtiszt pökhendi magaviseletén múllott na meg a kislány butaságán mert esetleg nem tudott kellően válaszolni az amúgy nem túl civilizált alkamazottnak.
bencemacska
@karma1: Nem ismerem az új szabályokat, de nincs jelentősége, mert most pár fő ÁLLANDÓ, KORLÁTLAN HATÁRIDEJŰ beutazási lehetőségét vonták vissza.
Lehet, hogy egyedi, korlátolt idejűt kaphatnak, csak kérelmezni kell!
Desischado
Én nem értek az ilyen beutazási kérelmeknek, de ha Amerika tilalmat rendelt el tíz kormányzati, illetve kormányközeli személyek ellen, akkor annak nyilván súlyos oka van! Fideszesekről lévén szó, mit csodálkoztok?
csip-csop
@Desischado: mi màr nem csodàlkozunk ès nem lepodunkmeg semmin ebben az orszàgba ès mèg azon sem ami majd jon ezutàn.
karma1
@Csizmás Kond: Te nagyokos! Az, hogy a vizumot a sajat orszagodban kell kivaltanod, az egy dolog, ez mukodik igy is, de peldaul ugy is, hogy mar az illeto orszagba beerve is kerheted. Na persze nem az ex-kommunista orszagokrol van szo, hanem pl. ha egy francia akar beutazni Ausztraliaba...

Oket beengedtek az amerikai hatarig, ami ebben az esetben New Yorkban a JFK repter, es ott kozoltek veluk, hogy nem engedik oket beutazni. Nagy valoszinuseggel a vizumukat nem tegnap, de nem is a mult evben kertek, hanem lehet, hogy 10 eve mukodott mar folyamatosan, de mostanra derult ki, hogy azert jartak ki-be Amerikaba, mert volt nehany zavaros ugyuk, peldaul rafkos penzugyek.

Engedd mar meg az ameriaki rendorsegnek meg az FBI-nak, CIA-nek, hogy a sajat orszagukat ugy vedjek meg a simlis pasiktol, ahogy ok akarjak. Ha a buncselekmenynek nemzetkozi szalai vannak, akkor annak is utanajarhatnak, erre talaltak ki az Interpolt, ami orszagokon, kormanyoktol fuggetlenul nyomozhat, eppen azert, hogy ki tudjak szurni az egyik orszagbol a masikba suttyano bunozot...\
\Ilyen ecceru ez, csak most ne kezdd el megmagyarazni, es ne koss bele az "ecceru" szoba, mert egyszerunek is irhatom, de nem ugy mondom
Csizmás Kond
@karma1: Na látod ez az...it mi körbemagyarázzuk a saját helyzetünket te meg beleokoskodsz egy francia esetet...
.és semmi közözm, hogy miként viselkednek a beutazókkal viszont fenntartom az állításomat miszerint ők is bevándorlókból korcsosultak idáig tehát egy gyüttment népség aki most példát akar statuálni.
Csizmás Kond
@karma1: ja és még annyit, hogy ez a nagyképű viselkledésük nem is amerikai divat hanem izraeli.
karma1
@Csizmás Kond: Imadsz kalandozni, nem a fenti hsz-hez szoltal hozza...De nem baj, mert az csoda lenne, amikor nem tudsz ervelni, akkor jon a mellebeszeles, es most mar ott tartunk, hogy Amerika lakoi elkorcsosult bevandorlok...:o))

Mi meg ideszulettunk 10 ezer eve, oszt jonapot, senki ne merjen bennunket a Karpat medenceben gyuttmentnek titulalni!... Ugyesen terelsz, csak nem engem, hihi!...:o))
Bercifiu
@Csizmás Kond: Nem ártana végignézniük az elmúlt 60 évben történteket, a behurcolt négerekkel szemben, s utána kellene játszani a nagy demokratát, s nem a föld csendőrségét.
Csizmás Kond
@karma1: Így van és a gondolkodásuk a tetteik is ugyanolyan önmaguk.
A hatalmuk pedig mint mindenkinek mulandó.
A mi itlétünk is ugyan háborúkhoz köthető de nem örjöngő tömeggyílkosságokhoz, népírtáshoz.
Sziszifusz
@Bercifiu:
Az ősök bűneiért az utódok nem felelhetnek.
Amúgy pedig színes bőrűeket nálunk is gyilkoltak, ha még emlékszel.
human
@Bercifiu: Mi történt az USA-ban ami itt nem történt meg az elmúlt 60 évben?
A négereket te is tudod, hogy nem 60 éve hurcolták be az USA-ba. Majd jött egy polgárháború ami szabadságot adott a négereknek. Azért ezt nehéz lesz bármelyik demokratikus országnak überelni.
Jankó123
Ők, csak elküldték az üzenetüket Magyarországnak, "Több tiszteletet az Amerikaiaknak" címmel!
:-)))
Bercifiu
@human: Érzékeltetni akartam, hogy alig fél évszázada milyen volt a nagy demokrácia.
mariaberta
@Csizmás Kond: Naná, mi is lehetne más???
kukac50
Csodálkoztok? Ilyen az egész kormány , a kormány által uralt felügyelt intézet,bíróság és iskolák fenntartója.
kukac50
Az általa kitalált, de abszolút reális forgatókönyvet ő 2016 őszére datálta. Bede Márton tévedett. Ugyanis a folyamatok (még ha a konkrét részletek természetesen mások is), úgy tűnik már most elkezdődtek. Azért ezt ízlelgessük egy kicsit: KORRUPCIÓ GYANÚJA MIATT kitiltották az USA-ból a magyar adóhatóság vezetőjét,a magyar miniszterelnök legfőbb tanácsadóját,a magyar kormány think tank-jeként működő cég vezetőjét,és a magyar kormány egykori és állítólag leendő szóvívőjét. Egy cinkes kommentelő hívta fel arra a figyelmet, hogy az indexes hír egy eddig meg nem nevezett NAV-os főosztályvezetőről is beszél. Ki nem fogjátok találni, hogy milyen beosztásban dolgozik ott Orbán Ráhel sógora... Persze ez még nem jelent semmit :
Vizual
Hogy mitörténik az országban azt látjuk. De mi magyarok helyt állunk. Nézzétek meg Csizmás KOnd barátomat. Hogy rátapint a lényegre. Nagyképü amerikaiak, de nem ők hanem a zsidók. na ez egy elmés észrevétel tudományos alapokon. Példát vehetnénk a mi Orbán vezette szerénységünkrő. Na majd ha Orbán lesz a világ Dzsinkisz Kánja. Meg Kond többi hülyesége. Mondjátok, nincs iskolához kötött határ a hozzászólások területén.? Mondjuk 100 Kond. Szerencsétllen Még milliárdos lesz. De bosszant a tudatlansága, mi tagadás.
tivoli
@Vizual: ma, 11:31
Most, hogy mondod, tényleg Dzsingisz lehet Orbán példaképe.
Csak ne lenne annyi lázongó törzs és nemzetség.
Vizual
@Csizmás Kond: Igazad Kond. Mi megkértük az ellenfeleket hogy feködjenek le és halljanak meg. Olvasd el csak a legujabbkori kutatásokat a Kárpátalja elfoglalásáról , vagy a Don kannyrban tett nemes cselekedeteinkről Tanulj tinó ökör lesz belőled. Vagy a 19-s Pronay különitményről akik saját magyarjainkat lőtték és akasztották egy megnyert háború után. Vagy magyarjaink Dunába lövetését. Kond, tudsz te értelmezni. Vagy még nem tartasz a 6 osztályos anyagnál. ? Szerencsétlen. De már bettettük a lábunkat abba libsi Amerikába. Végük.
Csizmás Kond
@Vizual: most mikt zagyválsz itt össze-vissza ?...a don kanyar mikor volt neked honfoglalás nagyokos ?
Vizual
@Csizmás Kond: Hol is irtam ezt nagyokos. De javitpook, renedben van. 5. történelem könyv. Nézd meg mire válaszolsz és mit. Jancska. ja igen. Értelmezés ! (bár ahhoz ész is kell és némi tudás)
Vizual
és még. Dzsingisz Kán nem a Árpád fedőneve volt.
Csizmás Kond
@Vizual: Előbb mással arról beszéltem te meg belevegyitetted a donkanyart...figyelj oda ki mit beszél és azután szolj hozzá.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.