Bejelentette Orbán Viktor, hogy hétfőn megjelenik a közbeszerzési felhívás.
A magyar miniszterelnök hétfőn Budapesten, Kína, valamint 16 kelet-közép-európai ország gazdasági és kereskedelmi fórumának megnyitóján jelentette ezt be. A projekt kínai finanszírozással megy majd végbe.
(Fotó: Kovács Tamás/MTI)
„Ez a beruházás az első olyan nagy fejlesztés, "zászlóshajó", amely Kína, egy EU-tag és egy EU-tagjelölt ország együttműködésével jön létre” – emelte ki Orbán, hozzáfűzve: ez megteremti annak feltételeit, hogy a tengeri Selyemút európai végpontjától Közép-Európán keresztül vezessen a leggyorsabb szállítási útvonal Nyugat-Európába.
Orbán hozzátette, hogy a hétfői plenáris ülés után a magyar és a kínai Eximbank aláírja a Kína-Közép-Európa befektetési alap második fázisáról szóló megállapodást.
(MTI)
62 hozzászólásarrow_drop_down_circle
mno.hu/data/cikkek/2430/24301/cikk-2430195/balog_tibeti_896_504_1511775113_focuspoint_926x504.jpg?key=3fac15f50b820019d55100f309128b72
...tudod különkülön és egyszerre...mi a prostitúció, mi a politika és mi a politikai prostitúció...
..és ha megértetted csak akkor hahahahaha
Ahogy csak a fidesz tud!
Szemét módra.
hu.wikibooks.org/wiki/Nemzetek/Erd%C3%A9ly/Italok
Amúgy te ittál borókapálinkát...?...mert nem hiszem ...de én igen ...sőt hajlok arra hogy borókabokrot sem láttál...
A kínaiak építik, de mi fizetjük. Ott épít, ahol neki jó, de nekünk még ezer év múlva sem térül meg a beruházás. Elég, ha ránéz a térképre. A kelebiai vonalon kicsi az utasforgalom, ami van, azt az egypályás vonal is kiszolgálja. Nagyon nagy teherforgalomra meg szintén nem lehet számítani, ami miatt megérné nekünk ez a horribilis fejlesztés.
követ, mint amit az Orbánok termelnek ki, képzeljük el, mekkora potenciál rejlik a Budapest-Belgrád távolságban. De persze ez merő rosszindulat, nem feltételezném a világért sem, hogy a 700 ezer forintos megtakarításból tengődő, talpig becsület ilyesmire adná a fejét. Ez az egész nem csak azért lesújtó, mert már a látszatot is leszarja, és nyíltan kommunistákkal
szövetkezik (Kína gazdasági nagyhatalomnak ugyan mit tudna Orbán ajánlani az Európát
eláruló gazemberségén kívül?), hanem hogy gazdaságilag tönkrevágja a már most is
tönkrevágott országot. A naponta százmilliókkal dráguló úszó vébé költségeit figyelembe véve, ez az 550 milliárd hol fog megállni?
Vaskorban élünk, a vasutat fejlesztjük.
Az aranykorban meg majd a repülőszőnyeget.
kormány a – szakértők szerint teljesen felesleges – Budapest-Belgrád vasútvonalat. A beruházás összértéke 550 milliárd forint, ennek 85 százalékát hitelezné Kína. Bónusz: a kínai jogi rendszerhez képest kivételes eljárásban, a magyar állam lehetőséget kapott a pekingi magyar nagykövetség megvásárlására. (Ami szintén kellett, mint egy falat kenyér, nem tudni, azt is hitelből kaparintjuk meg, vagy úgy vannak a számok, ezért készpénzben fizetjük.)
A lényeg az, hogy mivel a paksi orosz hitel nem adósítja el teljes mértékben és a szakadék
széléről visszarángathatatlanul az országot, rátolunk még egy csinos kínai tartozást is, egy
kisebbfajta, takarékosabb olimpia kiadásaival egyező nagyságrendűt, mert hát mégiscsak a keleti nyitás, ugye. Úgy, hogy ez a beruházás nem Magyarország, hanem Kína érdeke.
Szóval: Ennyit a közismeretekről, pláne 16 kormányfő előtt???!!!
Szégyen a nagyot mondás terén!
Aztán térdre csuhások, és KDNP koalíció... a többit had ne folytassam.
1/ Belgrádtól délebbre esetenként se vasútvonal, se "állapotja" (=szar, majd talán 100 év múlva...!!!)
2/ Köztudott: A szuezi csatornán csak bizonyos méretnagyságig lehet átjönni, s a várakozási idő miatt lassan gyorsabb egész Afrikát megkergülni!
3/ Azzal pedig végképp' illene tisztában lenni, hogy a kínaiak mit szállítanának errefelé! Ja, hogy nem Ny-Eu felé! Hm...
4/ Drága jó Min. elnökünk, Isten áldja meg a nevét!, az import AFA-val számolgat! Mire ebből lesz valami, mármint a vasút felújításából és megépítéséből az egész vonalon, addigra Szerbia is EU-tag lesz! (Ennyit a komoly ámításokról!)
Relélem az elszámoltatást az ellenzék komolyan gondolta.
.
- minden másodpercben gyarapodó 1,394,144.633-nál járt a népességszámláló amikor megtekintettem , és
- ebben az évben 14.999.653 születésszámnál járt a számláló, szemben
.
- egy alig 10 milliónyi, HAJBÓKOLÓ HATALOM, és PÉNZÉHES európai állampolgár, aki pár nappal ezelőtt, még majdnem a földet súrolta
.
----- Szégyen: Orbán a földig hajolva gazsulált az azeri diktátor előtt (+videó!)
propeller.hu/nagyvilag/3318684-szegyen-orban-foldig-hajolva-gazsulalt-azeri-diktator-elott#v2014689
.
Ez a lekötelezettség is hozzájárult valszeg ahhoz, hogy
.
-----A kormány kitrükközte, hogy csak a választás után írják át az államadósságot
g7.24.hu/allam/20171023/a-kormany-kit...
.
Meddig szándékozik TRÜKKÖZNI ez a ...???
hirtelen nem jut eszembe. Mert – bár egy év múlva ilyenkor már száguldania kellene a vonatnak – most megint aláírnak valamit, amit nem csak, hogy már aláírtak, hanem 10 évre titkosította is a magyar kormány. Sőt, az Európai Bizottság korrupció gyanúja miatt megkezdte a kötelezettségszegési eljárás előkészítését a Budapest-Belgrád vasútvonal kínai fejlesztésével összefüggésben, erős korrupciógyanú és a tendereztetés teljes hiánya miatt.
Innen üzenem a 3,3 millió hazafinak és az 5 millió hazafiatlannak is, hogy a tervek szerint 550
milliárd forintról beszélünk. Ismerve a magyar-kínai megbonthatatlan kapcsolatokat és a
magyar politikusok feneketlen zsebét, ez természetesen vidáman felkúszhat az összeg
többszörösére is. Tehát: miben sántikál megint az Orbán nevű és társasága? Mit írtak alá három évvel ezelőtt? Most mit írtak, vagy írnak alá? Hol tart a vasútvonal korszerűsítése? Hol a 4 százalékos gazdasági száguldozás? Legalább kacsát és nyulat viszünk Kínába?
˝1992. február 8. - A Fidesz negyedik kongresszusa szombaton ellenszavazat nélkül elfogadta a pártnak a Liberális Internacionáléhoz való csatlakozását kezdeményező javaslatot.˝
˝2000. október 28. - A Liberális Internacionálé (LI) ottawai kongresszusán tudomásul vette a Fidesz kilépését a szervezetből, de annak okait a csütörtöki végrehajtó bizottsági ülés résztvevői elfogadni nem tudták.˝
vastagbor.atlatszo.hu/2014/07/27/liberalis-internacianale/
A Népet károsítja meg!
Kínai gagyi árú ráér 2 órával később ide érni,ezért kár az unokáinkra is adósságot terhelni!
2400 év alatt térül meg a beruházás.
Új hozzászólás