Az Országgyűlés elnöke csütörtökön beszélt arról, hogy ha az EU diktátumokkal akarja szabályozni Magyarországot, akkor el kell gondolkodni az óvatos, lassú kihátráláson – írja az Origo.

Kövér László az Echo Tv-nek azt is mondta, hogy őt Brüsszel valóban Moszkvára emlékezteti. "Meg vagyok győződve arról, hogy ez nem az Európai Unió jövője, ez egy rémálom, amit persze néhányan komolyan gondolnak" – mondta a házelnök.

"Ma már azzal, hogy a kommunista világrendszer fenyegetésként megszűnt, némely nyugati ország kormánya, informális pénzügyi-gazdasági hatalma, azt gondolja, bármit megtehet, naponta váltogathatja az aktuális értékeket és leckéztethet más államokat." – tette hozzá.

114 hozzászólásarrow_drop_down_circle

DR Eric CARTMEN
"...Tisztelt Kövér Úr!

A hortobágyi templomban 2013. június 22-én elhangzott beszéde igen érdekes gondolatokat ébresztettek bennem. Ön akkor úgy fogalmazott, hogy “mi magyarok saját bőrünkön tanulhattuk meg, hogy a magyarságnak még a kommunistákból is a legalja jutott, akik nemzetárulásban, hazaárulásban és nemzettársaik megnyomorításában mindig élen jártak Kun Bélától Rákosi Mátyáson át Kádár Jánosig”. Elképzelhető, hogy kommunistákból valóban a legalja jutott nekünk, hiszen annak idején sajnos Ön is, valamint testvérei és kedves édesapja, sőt nagyapja is az MSZMP tagjai voltak. Méghozzá nem is akármilyen tagjai. Nagypapája megkapta Szocialista Hazáért Érdemrendet, Ön pedig, mélyen tisztelt Kövér úr, az MSZMP KB Társadalomtudományi Intézetének Ifjúságkutató csoportjának volt a munkatársa. Emlékszik már?
De tudja, még csak nem is az a legnagyobb baj, hogy miközben sok száz kommunista család őszintén hitt a dolgozók ügyéért harcoló szocializmusban, addig Ön karrierista nyikhajként – a többi rendszerváltó banditához hasonlóan -csak kapaszkodóként, eszközként használták a Kádár- rendszert.
A tragédia az, kedves Kövér úr, hogy míg a hithű kommunisták nem tagadták meg múltjukat, addig Ön gyűlölettől fröcsögő hangnemben gyalázza egykori sorstársait, elvtársait. Illetve nem. Az elvtársait nem. Ahhoz ugyanis elvek kellenének, Ön viszont – már ne is haragudjon véleményemért – szó szerint az a legalja, gerinctelen és elvtelen senki, akit a beszédében említett: az új kapitalista világban a politikai pályafutása érdekében, a hatalom kedvébe járva a legelszántabb módon gyalázza azt a rendszert, amely Önt kitaníttatta és próbált magából embert faragni. Sajnos nem sikerült, de erről azt hiszem, hogy nem mi tehetünk.”
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
coyote3
Ez egy aljas féreg. Tudja, hogy úgysem tesszük meg. Az agyatlanoknak beszél...
qxy
Ló pimpili ennek a Kövérnek. De amikor az Eu adja a pénzt , akkor nyalunk ugye? Na meg jó hogy diktál. Mennyi pénzt adott? és mire cseszte el a Kövér fajta! Én is meg szabnám mit csináljon azzal a pénzel amit erre kér és zsebbe megy. Sok ostoba barom! Azt hiszik mindenki csak úgy adja a pénzt hogy .- Tessék. ezt el lehet tenni, nem kell vissza adni, mindenki vehet rajta amit akar??? Na azt ha kilép? Kihez fordul? a Ruszki Majd ad? Ad ám! de ha el cseszed akkor nyakon is vág.
nyanya001
Az Eu támogatásokból alaposan megtollasodtatok a heveri köreitekkel
együtt, most, a pofátokra koppintottak, mert azt hittétek nektek mindent lehet !
Jó lenne ha ti hátrálnátok ki a francba a parlamentből
mert kész kuplerájt csináltatok ebből az országból !
Csizmás Kond
Ugyanaz a nóta ugyanaz a hang,...
Az unió, a közösség nem arról szól, hogy a másik alárendeltje legyél...akarom mondani nem mindenkinek azt jelenti
a házasságban is bár egységet alkot a család mindenki egyedi és öállógondolkodású...de lehet ez sem mindenkinél így van...
silber13
Lacika! Te Viktorod címeres majma! Tudod, a Görögben Kalambaka mellett a Meteorákszikláiban sok elhagyott remetebarlang található. Költözz oda pár évre, ott elmélkedhetsz (nagyvonalú a kérés!) az Únió elhagyásáról, vagy elveted ezen ötletedet és visszatérsz. Az első hideg napok bizonnyal jobb belátásra fognak bírrni, miszerint mégis jobb az a fránya Únió!
DR Eric CARTMEN
"...Tisztelt Kövér Úr!

A hortobágyi templomban 2013. június 22-én elhangzott beszéde igen érdekes gondolatokat ébresztettek bennem. Ön akkor úgy fogalmazott, hogy “mi magyarok saját bőrünkön tanulhattuk meg, hogy a magyarságnak még a kommunistákból is a legalja jutott, akik nemzetárulásban, hazaárulásban és nemzettársaik megnyomorításában mindig élen jártak Kun Bélától Rákosi Mátyáson át Kádár Jánosig”. Elképzelhető, hogy kommunistákból valóban a legalja jutott nekünk, hiszen annak idején sajnos Ön is, valamint testvérei és kedves édesapja, sőt nagyapja is az MSZMP tagjai voltak. Méghozzá nem is akármilyen tagjai. Nagypapája megkapta Szocialista Hazáért Érdemrendet, Ön pedig, mélyen tisztelt Kövér úr, az MSZMP KB Társadalomtudományi Intézetének Ifjúságkutató csoportjának volt a munkatársa. Emlékszik már?
De tudja, még csak nem is az a legnagyobb baj, hogy miközben sok száz kommunista család őszintén hitt a dolgozók ügyéért harcoló szocializmusban, addig Ön karrierista nyikhajként – a többi rendszerváltó banditához hasonlóan -csak kapaszkodóként, eszközként használták a Kádár- rendszert.
A tragédia az, kedves Kövér úr, hogy míg a hithű kommunisták nem tagadták meg múltjukat, addig Ön gyűlölettől fröcsögő hangnemben gyalázza egykori sorstársait, elvtársait. Illetve nem. Az elvtársait nem. Ahhoz ugyanis elvek kellenének, Ön viszont – már ne is haragudjon véleményemért – szó szerint az a legalja, gerinctelen és elvtelen senki, akit a beszédében említett: az új kapitalista világban a politikai pályafutása érdekében, a hatalom kedvébe járva a legelszántabb módon gyalázza azt a rendszert, amely Önt kitaníttatta és próbált magából embert faragni. Sajnos nem sikerült, de erről azt hiszem, hogy nem mi tehetünk.”
Mobil123
@Horizont: Az igaz hogy csoda szép de ennek a baromnak be is fagyna a segge ott:-))) Oda nincs bevezetve az orosz gáz.
Clavigo
Kövér elvtárs...Ti takarodjatok,,Vezzirestül-csürhéstől az EU-ból,,és ebből a szerencsétlen országból.Ajánlanám Moszkvát,,esetleg Azerbajdzsánt,É-Koreát..Oszt jó napot.
Kamcsatka
Ezt a véglényt kényszerzubbonyban kellene visszatoloncolni Fél-Ázsiába a köztörvényes fideszes bűnöző bandájával együtt.
Levendula
Ismét lesznek határok? Ismét lesznek határőrök? Ismét bele fognak nézni a tamponos dobozomba?
Törölt felhasználó
@Levendula: A válasz igen!:), sőt a vízumot is vagy megadják vagy nem és ha nem akkor válasz annyi lesz, hogy csak!:)
Törölt felhasználó
Amúgy személy szerint kövér elhagyhatná már az eu-t:)
silber13
@Horizont: Tudod, ott aztán lehet meditálni, a téli " hüvösebb idő, meg kifejezetten serkenti az agyműködést! Pont neki, meg a hozzá hasonlóknak való hely!
silber13
@Horizont: A Tempi völgyében mosakodtál az Apollon forrásban? Mert azt egy nő sem hagyja ki!. Azok a sziklák...! Húúú..! Azokat látni kell...!
Törölt felhasználó
Nem éppen kultúr érv, de a feje is annyira tenyérbemászó buta paraszt, mint a mondanivalója.
lajospapa
Na, jó! Hagyjuk ott az uniót! És menjünk a FÁK- közé?
Gyuri Géderről
Én meg szívesen beszélnék arról, hogy Kövér hagyja el az országot. De viszi magával a többieket is.
human
Ne feledd kövér, hogy csak a 44% nevében beszélsz! A vihetitek a szavazóitokat magatokkal az EU-ból Putyin Kánaánjába, de mi maradunk.
Cicamama55
Lehet, hogy ez figyelem elterelő kijelentés volt, hogy addig is míg ezen rágódnak az emberek, Orbán Viktor levegőhöz juthasson, gondolkodhasson? Azért ahhoz, hogy az amerikai ügyből kimossák magukat, minden stratégiai fogását fel kell használni, hisz nem hibázhat még többet. Egyenlőre.
kumming
Én úgy tudom, hogy az EU tagságunkat 2003-ban népszavazás erősítette meg. Akkor az elhagyását is népszavazással kell eldönteni. És akkor nektek annyi köteleslaci.
miazavalami
Nem kell nekünk kilépni! Úgy kivágnak mint a macskát sz@rni!
Egyébként fura ez az ember. Legutóbb kijelentette itt a kommunisták közt is a legaljasabbak voltak, most meg diktátoroz a diktátor!
Mintha magából indulna ki...
Jankó123
@lajospapa: ma, 19:28
A sok tuskó amúgy is odavaló!
:-)))
szandokan
@Csizmás Kond: Szerinted megértik ezt a legtöbben? Unio= szövetség, egyesülés. Az utóbbi időben ezt mintha elfelejtették volna magasabb körökben. Nagyon nem tetszik a fejeseknek, hogy Orbán kelet felé is nyitott. Egyébként esze ágában sincs Kövérnek kilépni, de neked azt hiszem, nem kell elmagyarázni, hogy miért.
Csizmás Kond
@szandokan: nem tudják megérteni mert más a genetikai felépítésük...ők szolgának születtek.
karma1
dejcstompika az az okos kutyus, aki odasz@rik, ahonnan az ennivalot kapja...

Ez a sok ex- karrierista/kommunista jol osszeolelkezhetne, oszt elhuzhatna valamelyik keleti szovetsegeshez, mondjuk Azerbajdzsanba, vagy egyenesen Putyin Nagymedve olelo karjaiba
mate03
@DR Eric CARTMEN: Köszönöm! Csak gratulálni tudok!
szandokan
@miazavalami: Senkinek nem érdeke, hogy kilépjünk az Unio-ból. Európának sem. Viszont kell egy kicsit keménynek is lenni néha, és érzékeltetni, hogy senkinek nem leszünk a rabszolgája. Ha én adnék neked pénzt kölcsön, megmondanám, mennyit törlessz havonta. Ha elfogadod, mehet az üzlet. Utána nekem egy a lényeg, hogy fizesd a megbeszéltek szerint, a többi nem érdekel. Nem szólnék bele semmibe.
miazavalami
@szandokan: De az a lényeg hogy ez nem kölcsön, így asszem beleszólhatnak abba hogy mire költsük nem? Ez segély. kettő közt óriási különbség van!
Csizmás Kond
@Horizont: ...most erre mit kéne mondjak...?...magadra ismertél...?
Az aki önmagát kisebbre értékeli másnál az ne azért háborogjon hogy valaki ezt a szemére veti...
..és ha már az ideológiáknál tartunk akkor inkább kommunista nézeteim vannak, ugyanis elméletileg ők tartottak egyenlőnek mindenkit...
Csizmás Kond
@Horizont: elnézést...csak most értettem meg azt a különös képességedet, hogy bizonyos dolgokat jobban tudsz annál aki elképzelte és leírta...:)
...ez a képességed segített a navos ügyben is...
soljanka
@miazavalami: ezért:
"Az emberek agyát és figyelmét le kell foglalni másod- és harmadrangú problémákkal. Ennek érdekében figyelmüket el kell vonni a valós és súlyos szociális gondokról,..."
Chomsky törvény, 1. pont
Cicamama55
A KDNP tagjai rögtönzött etikai órán közzé tehetnék a pápa szavait..."Elég volt az egyéni érdekekből, ne a hatalom és pénzéhség vezesse a nép vezetőit, legyen szó akár politikusokról, akár egyháziakról - szögezte le Ferenc pápa. Úgy fogalmazott, hogy a "rossz pásztorok elviselhetetlen teherrel sújtják a népet, miközben ők ujjukat sem mozdítják". 2014.10.05
miazavalami
@soljanka: Itt már annyi sok valós gond van hogy hiába terelnek...
Csizmás Kond
@Horizont: elsiettem...
én meg azt rühellem amikor valaki olyanokat mond, mint jó hogy seggberúgtak, jó, hogy lenéztek, jóhogy kibasznak stb...mert ezek a megalázkodó magatarások nem az önállóságot hanem a meghunyászkodást fejezik ki.
soljanka
@miazavalami: Neked hiába, de sokaknak nem. Ha már Chomskyt idéztem:
"A nemzetet meg kell győzni, hogy minden rossz, ami aktuálisan történik, az kizárólag azért van, hogy a szebb jövőt biztosítsuk számára. Vagy ha nem a számára, akkor a gyermekei számára. Az emberek reménytelenül idealisták és hiszékenyek.."
miazavalami
@soljanka: Ebben van valami! Drága Mária néném imádatának tárgya Orbán.
Mikor felhoztam neki, hogy a szocik idején sokkal kevesebb gázt fizetett, mert kisnyugdíjas révén benne volt a kedvezményezettek sorába, mint most. Egy darabig gondolkodott, aztán kivágta nagy frappánsan, akkor olcsóbb volt a gáz is.:-) Nem vette észre hogy saját maga, és a kormány ellen beszél.
JAJMÁR
@Csizmás Kond: 17:12 Lám-lám, milyen demokratikus és liberális gondolataid vannak... vagy olvastad valahol?
Törölt felhasználó
@nena: és hozzuk be a mosógépet meg a mars csokit a trabi tetején:)
JAJMÁR
@Csizmás Kond: 21:30 Sajnos azóta már elolvastam a 20:35-ös hozzászólásodat is... ajjaj, nem szoktál tükörbe nézni?

Ráadásul agyonnyomja az előzőt ! Ha Kertész Ákosra utaltál, olvasd újra ! :( Te genetikusan magyar !
KERKA
Hülyeséget mond a Kövér Laca. Eszük ágában sincs kilépni az EU-ból, tudva tuggyák, hogy a magas fizetések az UE parlamentben, a sok kiutazások, a pályázatok körüli mutyizás, a földek után járó magas juttatások mind biztos pénzek. Olyan luxus életet biztosít nekik, amiről ezelőtt 20 éve még álmodni sem mertek volna.
Az már nem jut eszébe a hülyének, hogy megszűnik a szabad mozgás, nem lesz hol dolgoznia annak az 500 ezernek kivándorolt magyarnak, egy a lényeg, hogy a jelenlegi hatalmon lévőknek ez a sokat szidott EU főúri életszínvonalat biztosít.
A hülye Tompika majd miből tudná fizetni az 5 gyerek utáni gyerektartást?? Nemzet csődöre!
coni
Ha az Unió rádöbben, hogy lépéskényszerben vannak mert választóik nem fogják tovább finanszírozni a magyar korrupciót, akkor ha tetszik, ha nem, új szövetségesek után kell néznünk. Törökök, kínaiak, kazahok, oroszok...példaképeink.
dzurinda
@szandokan: "Nagyon nem tetszik a fejeseknek, hogy Orbán kelet felé is nyitott."

Az nem tetszik nekik, hogy leépíti a demokráciát. A "keleti nyitással" (ami ilyen értelmezhetetlen valami, hiszen eddig is rengeteg keleti gazdasági kapcsolatunk volt) semmi bajuk, hiszen az EU összes országa érdekelt keleten is.
dzurinda
@szandokan: "Viszont kell egy kicsit keménynek is lenni néha, és érzékeltetni, hogy senkinek nem leszünk a rabszolgája."

Miben nyilvánul meg ez a rabszolgaság? Túl sok támogatást kapunk tőlük?
dzurinda
@Csizmás Kond: "nem tudják megérteni mert más a genetikai felépítésük...ők szolgának születtek."

Ez aztán bájos. Miért gyűlölködsz?
szandokan
@dzurinda: Éppen most akar az EU 2 milliárdnál is többet fizettetni Nagy Britanniával, holott a legjobb fizető a mai napig. Érdekes, ez most nekik sem tetszik.
dzurinda
@szandokan: Érthető, de ez is azt mutatja, hogy bizony mindenkinek vannak (önként vállalt) kötelezettségei. Egyébként továbbra is: miben nyilvánul meg a rabszolgaság?
szandokan
@miazavalami: Ezt nem értem, mit nem kell visszafizetni? Nem minden vissza nem térítendő.
szandokan
@dzurinda: Nem hallottam, hogy önként vállalt kötelezettség lett volna ez számukra. Oké, a rabszolgaság túlzott volt részemről, elismerem. :-((
kkalman
Kövér elvtárs! Te és a Fidesz nevű bandád kihátrálhatnátok az országból és az EU-ból. Nem kell lassan, óvatosan, jó lesz gyorsan is.
Még valami! Ezt a KDNP nevű álszent, gyülevész, ájtatos manó társulatot is vigyétek magatokkal.
meta
Maradjunk Európában, ők kihátrálhatnak az anyjuk picsájába. Mi tudnánk teljesíteni az uniós elvárásokat, ha ezek a szipolyok nem nyúlnák le a hasznot mindenhol és nem vezetnék a szakadékba az országot.
rugacs
@kumming: Ne röhögtess! Ezt mondtátok a tavaszi meg az őszi választásokkor is. :-)
rugacs
@meta: Ti biztosan tudnátok! A fletó is tudta, bele is rokkantunk! Ő meg a cinkosai jól megszedték magukat, a lakosságot meg odadobták a bankoknak, ahogy azok megkövetelték. Gondolom ti meg odadobnátok még azt a keveset, ami megmaradt, hogy ti is bekerülhessetek az Uniós elitbe.
Igen, ez valóban jó megoldás lenne Nektek!
Mert a tömegekkel ti ugyanúgy nem törődnétek, nem is tudnátok, hiszen annyi már most sincs, hogy mindenkinek jusson. Ráadásul - mint tettétek a választások előtt és után - rövid időn belül egymás torkának ugranátok a koloncért!
Na jól ki lennénk veletek segítve!
meta
@rugacs: Fletót is beleértve elmehetnek a picsába. Erre mit lépsz barátom?
meta
@rugacs: Ja és a jobbik is elmehet a picsába. Meg az lmp, meg az összes bohóc. Nem róluk van szó ha azt mondom, tudunk dolgozni, meg tudnánk felelni az uniós elvárásoknak, de valószínűleg te már benn vagy a lopkovics bűnkörben, meg vagy sértve ha nem nyalok az uradnak. Dolgozz inkább vagy menj te is a picsába.
nyanya001
Kövének ajánlanám :
www.welt.de/debatte/kommentare/article133554670/Ungarn-braucht-die-EU-aber-braucht-die-EU-Ungarn.html
Kövér elfelejtette, hogy ezt a problémát a napokban a németek is felvetették, csak kicsit másként. Ők úgy fogalmaztak: Magyarországnak szüksége van az EU-ra, de szüksége van-e az EU-nak Magyarországra? "UNGARN BRAUCHT DIE EU, ABER BRAUCHT DIE EU UNGARN?" .
mariaberta
És akkor mi lesz az EU-s pénzekkel? Vagy azt gondolja, akkor is küldik az apanázst?
Desischado
Csatlakozom az előttem szólókhoz! Elmehetnek a jó búsba, az egész bűnbanda! Én remekül meglennék nélkülük! Nyanya jó cikket linkelt be, előfordulhat, hogy az Uniónak lesz belőlünk elege! Írnak többek között a putyinnal való dörgölődzésről és a szankciókról is amit esetleg be kellene vezetni. Olvassátok el a cikket, igencsak épületes, és több szegmens is utal arra, hogy mit tartanak rólunk, hála ennek a harácsoló hazug bandának! laca, máris takarodhattok nemcsak az Unióból, és Magyarországból, hanem a föld nevezetű bolygóról is!
silber13
@szandokan: 22:51-re Finoman fogalmazva is alpári volt a megszólalásod. Girhesen nem csodálkozom, de ezután már rajtad sem!
silber13
@Csizmás Kond: 20:35-re ? minek nézel bennünket te girhes? Állítsd le magad, jó!?
lajospapa
@KERKA: Valószínű, hogy nem akarnak kilépni az általad említett okok miatt, csak eljátsszák jobboldali "hazafias érzelmű" szavazóiknak. Nagy meglepődés lenne a kizárás. Persze azok, akik már megszedték magukat, kibírható lenne.
Csizmás Kond
@dzurinda: Nem gyülölködök, és akinek nem inge ne vegye magára, viszont az, hogy minden második hozzászólás valami módon ha burkolba is aláz és kritizál gondoltam én is eleresztek egy gondolatot, hogy lásáák milyen amikor név vagy megnevezés nélkül is lehet szarakodni.
...olvass vissza htízből hányan alázzál azt aki nem baloldali érzelmű.
Csizmás Kond
@JAJMÁR: Ha olvastál tudnod kell, hogy mindig a cikket vitatom. Az a vita amit négsem a cikkel kapcsolatban írok mindig csak válasz.
Amúgy nekem nem kell tűkör mert tudom ki vagyok.
nezelodo
Ki akar hátrálni, de a pénzük az kell a dakotáknak. Laca, hátráljatok ki, de valamennyien, Azerbajdzsánba...
Csizmás Kond
@silber13: sem többnek sem kevesebbnem mind ti engemet !
vukkocska
Csak azon csodálkozom, talán nincs köszönő viszonyban Orbán Viktorral, aki mostanában Moszkva útjait járja, Putyinnál esedezik egy kis barátságra? Arra lennék kíváncsi, ha a kormánynak azt kellene felsorolnia, hogy mit tettek önerőből ebben a négy és fél évben, bajba lennének, mert ami megvalósult beruházás, az mind EU-s pénzből van.
silber13
@vukkocska: Az ezeket a legkevésbé sem érdekli, állandó az önkiszolgálás, működik az önfényező üzem, hömpölyög az öntömjénezés füstje és tócsákban áll már a földön az a szentelt víz, amit magukra locsolnak, valamint fülsikettő kakofóniává torzul az önnön nagyszerűségüket dicsérő Te Deum dallama is!:-)))
alterego56
Csak az idióták nem tanulnak a saját kárukból. "Norvégia, Liechtenstein és Izland az EGT és Norvég Alapok további magyarországi kifizetéseinek felfüggesztéséről döntött." hvg.hu/gazdasag/20140509_A_Norveg_Alapok_felfuggesztik_a_magyarors/ Egy napon felfüggesztik az EU-s pénzeket is.
tivoli
Lehet, hogy Kövér valamit megorrintott?

"Kína és India elindítja a Világbank riválisát !
21 ország írta alá pénteken Pekingben a társulást és csatlakozik az Asian Infrastructure Investment Bank (AIIB) rendszeréhez !
Indonézia, Ausztrália és Dél-Korea Washington nyomásásra nem csatlakozhatott a többi ázsiai országhoz...

A dollár nélküli kereskedelem után Ázsiában újabb csapás érheti a FED és az általa pénzelt angolszász (petrodollár) gazdasági berendezkedést..."
rt.com/business/198928-china-world-bank-rival/
vukkocska
@tivoli: Persze. Nincs EU, nincs államadóssági plafon, nincs a 3 %-on való erőszakos tartás. Nincsenek korlátok. Aztán ha beüt a krach, mennek a pénzükkel, családjukkal külföldre.
JAJMÁR
@Csizmás Kond: 07:47 Tudom én, hogy az Eu-t tartod diktátornak, de mire rájössz, hogy valójában hol kell keresni, moccanni sem tudsz majd.
Távolban keresed, ami előtted van. Tudod, Teréz anya is megmondta: "Söpörje mindenki a saját portáját tisztára és akkor az egész világ tiszta lesz!"
NÁLUNK PEDIG SOK A SZEMÉT!
rugacs
@meta: Ja, ezek után még inkább mondhatom, hogy fogalmad sincs arról, mi az Unio elvárása tőlünk. :-) De én is biztos vagyok abban, hogy ti még arra is megfelelnétek. Éhbérért a bányában, ti még örülnétek is neki! Ott hasíthatna a szellemi világosságotok! :-))
Feraj49
Kövér te nagyon gátlástalan vagy. Legalább fognád be a szádat,és példát vehetnél pártársadtól Pokornitól.Az már csendben van mióta kiderült mit is csinált az apja.Nem ezért taníttattunk ,azt hittük "ember lesz belőled.Hát nem sikerült.Gyanús voltál a nagy hajaddal,és a" nádfedeles bajuszoddal.
rugacs
@JAJMÁR: Én nem szemétnek tartalak, csak önelégült tudatlannak, aki hisz a mesében. Az Unio alapítói egész történelmük folyamán a hódításaiknak köszönhetően a gyarmataikból éltek! Mindig mindenkit csak elnyomtak, kiszipolyoztak. Most egyik pillanatról a másikra -pálfordulásként - homlokegyenest mást mutatnak, baráti jobbot nyújtanak. Azok akik szétcincálták 100 éve az országunkat, most bevesznek maguk közé! "Egyenlő" feltételekkel. Az Unio, a közös Európa egy önkéntes szervezet. Önkéntes: csak az alapítók állandóan változó feltételeinek kell megfelelni! És ha nem felelsz meg, akkor megbüntetnek!! Ők határozzák meg, mit termelhetsz, milyen módon és kinek adhatod el. Ők írják elő, hogy milyen gyárra, üzemre van szükség, mennyit fizethetsz a dolgozóidnak, milyen feltételekkel. Természetesen úgy, hogy NEM szólnak bele a belügyekbe, de előírják, hogy kivel lehetsz jóba, kivel nem, kivel kereskedhetsz, kivel nem. És a demokratikus elveket is ők határozzák meg. Miután nálunk leamortizálták az ipart, a mezőgazdaságot, a kereskedelmet (ebből élt a lakosság 80%-a), mert ezekre nincs szükség, adnak pénzt az infrastruktúra javítására, hiszen jó minőségű utakra szükségük van, városok szépítésére (mert ők szeretik a szépet), meg olyan pályázatokra és dolgokra, amik jók, szükségesek, de tömegeket nem tudsz belőle eltartani!
De erre nincs is szükségük, nekik nem céljuk a munkanélküliség felszámolása, ami teljesen érthető, hiszen a hozzánk települt cégeik az olcsó munkaerő végett jöttek. Az pedig csak addig olcsó, míg a tömegeknek nincs munkája, és megelégszenek azzal a kicsit többel, amit ezek adnak, ami viszont a töredéke annak, amit a saját hazájukban kellene a szakmunkásoknak fizetni ugyanazért a munkáért. A multik meg úgyis kevés dolgozót alkalmaznak, őket viszont éhbérért. De ha nekik ez nem tetszik, 100 másik jut 1 helyére. Ez így működik.
rugacs
Folyt. Náluk már aránylag jó lét van, Spu001 elmondta, hogy miért. Egyébként nem kéne azt elhinni, hogy náluk mindenkinek tetszik ez. Nem rég láttam egy angol dokumentum filmet, ami arról szólt, hogy vannak köztük olyanok szép számmal, akiket egyáltalán nem lelkesít a multik léte és változtatnának rajta. Visszaállítanák a kiskereskedelmet, ami hiányzik a kisvárosok életéből. Meg a nagyobbakból is. De visszatérve hozzánk, nálunk az a jó, hogy nagy a munkanélküliség, mert mehetnének Kínába is (mennek is sokan), de az jó messze van, sok a szállítási költség. Mi meg itt vagyunk szinte a szomszédban. Még szerencse, hogy ti jók lennétek rabszolgának!!
Mert én nem szeretnék az lenni.
JAJMÁR
@rugacs: 12:08 Nem téged tartalak szemétnek, nem is ismerlek. A velem azonos, vagy eltérő vélemény még kevés az ember megítéléséhez.
Nem értek veled egyet, de már régen feladtam, hogy a saját nézőpontomat megértessem veled. Nem elfogadtassam, csak megértessem, mert még ez sem sikerült.
Na, még egy próba: az eu.-ba mi szándékosan, közös többségi akarattal léptünk be. Az alapító tagállamok múltja ismert volt, nem hirtelen lettek azok, akik. Az ember közösségekben él. A legkisebb közösség a család, de hogy ez hogyan épül fel, meghatározzák a hagyományok, és a tagok akarata, valamint a társadalom elvárása. A kultúra. Aztán bővíthetjük, hiszen az ország sok-sok család, és egy közös kultúra, hogy ez hogyan épül fel, meghatározzák a hagyományok, a közös kultúra, és a társadalmi berendezkedés, a közös akarat. Ha szűk családban baj van, mert a családfő kihasználja a tagokat, agresszív, erőszakos és elszórja a pénzt,
tivoli
@JAJMÁR: ma, 12:50
@rugacs: -csal értek egyet. Amit te mondasz, az egy idealizált kép, amit láttatni szeretnének velünk és nagyon messze van a valóságtól.
Amikor az alapító tagok kinőtték saját lehetőségeiket, szétnéztek, hogy nincsak van itt egy csomó posztkommunista ország, ők pont megfelelnek majd a mi kiszolgálásunkra. S ez azóta is megy, meghatározott elvek alapján, amit teljesíteni kell, ha beledöglünk is. Mert a mi sorsunk csak addig érdekli az uniót, amig azt csináljuk amit elvárnak tölük és ameddig hasznot látnak bennünk.
JAJMÁR
@JAJMÁR: folyt. nem hibáztathatod a kormányt, saját magadnak kell rendet raknod a házad táján.
A saját kormányaink írták alá az eu-ban a megállapodásokat, ha azok nem megfelelőek, akkor az a saját hibánk. Felül kell bírálni, újakat kötni. Addig viszont, amíg ebben a mi országunkban a közös akarattal létrehozott berendezkedést sem tudjuk biztosítani, mi, az ország tagjai, mert azt a fejünk felett a saját kormányunk beleegyezés kérés nélkül változtatgatja, nincs mit számon kérni demokrácia terén az eu-tól. Súlyosan le vagyunk maradva. Az éhbéreket, a befektetés hiányát, a mezőgazdaság (Kishantos, földek elosztása,) vállalkozások ( trafikmutyi, szerencsejáték... stb.) és a kiskereskedelem (lsd. kinai kereskedők) média (lsd.tévék, netadó..) nem az eu, a mi vezetőink rakják a nyakunkba. A szegénységi mutatókat hasonlítsd a többi tagállaméval össze. A korrupció vádakról még nem is szóltam.

Ha te azt hiszed, hogy ha kilépünk az Eu-ból, megállunk a saját lábunkon, akkor keresztet vethetsz Magyarországra ! A kérdés az, hogy kinek a lábán kellene megtanulni járni... már régen meg kellett volna tanulni, és hogy ez nem sikerült, az a mi hibánk. Populista és demagóg szép szavakkal hagyjuk magunkat elaltatni, a valódi okok és hibák helyett az éppen aktuálisan felmutatott bűnösre önti a haragját a nép.
Pedig nem az USA, nem az Eu, nem a Putyin, hanem mi, magyarok tehetünk a sorsunkról. Az, hogy ők vannak, és nálunk nagyobbak, erősebben, tény. Kompromisszumra, konszenzusra kell törekedni, figyelmen kívül hagyni nem lehet.
JAJMÁR
@tivoli: Már leírtam. Amíg a magyar ember be nem látja, hogy a saját sorsáért és az ország sorsáért és a hibás döntésekért ő maga a felelős, nincs miről beszélni. Addig az egész nem más, mint hisztis nyafogás. Kijár a pofon.
tivoli
@JAJMÁR: ma, 13:11
Én is ezt mondom. Akik mindig mástól várják a megoldást, azok egy helyben topognak. Mert a segély adható, de bármikor vissza is vonható. S aztán se pénz, se posztó.
Csizmás Kond
@JAJMÁR: Mindig az a diktátor aki diktál.
JAJMÁR
@tivoli: 13:37 Nehezen megy az elvont gondolkodás? :)
Jó, maradjunk a segélynél. A segélyezett embernél, akit vissza akarnak vezetni a munka világába, ezrét jóval többet kap, mint amire szüksége van, de abból a családja minden tagja nem részesül, sőt a nagy részét ő maga feléli, elszórja, ahelyett, hogy befektetné. Így aztán, amikor a befektetés hiánya miatt már valóban csak a segély marad, haraggal támad rá a segélyt osztóra. Nem vitás, hogy ebben az esetben ki a hibás. (Segítséget adok: az embert helyettesítsd be Mo.-al, a segélyosztót az Eu-val.)
Országra lebontva pedig a "segélyezés"-nek helye van, és helye is lesz egy társadalomban, ahol a munkát és esélyt kínáló közös asztalhoz nem egyformán férnek az emberek, és a markok sem egyformák.
JAJMÁR
@Csizmás Kond: 13:44 Gratulálok, ez csúcs :)
Oszt hogyan "diktál"?
Csizmás Kond
@JAJMÁR: ..oszt', hogy diktál az nem tetszik.
JAJMÁR
@Csizmás Kond: 14:01 Pedig ez a lényeg. A "hogyan". Mert ha nem lennének törvények, és emberek, akik hozzák, betartatják, akkor anarchia lenne.
Csizmás Kond
@JAJMÁR: Nem akarom én neked most megmagyarázni, hogy mi az ami jó és mi az ami nem jó, biztos vagyok benne, hogy ugyanúgy tudod mint én...tehát van aki szereti, hogy folyton más mondja meg mit hogyan kell csinálni és van aknek elege lett mát belőle.
JAJMÁR
@Csizmás Kond: 14:11 Teljes mértékben egyetértek.
Nehezen viselem el a tanácstalan, döntésképtelen nyafogókat, ebben úgy látszik egyformán gondolkodunk :)
Azért ésszel, mert minden embernek vannak lehetőségei és korlátai is. Mivel mások is élni akarnak, konszenzus nélkül nem megy.
(De még a rossz döntést is jobbnak tartom, mint a döntésképtelenséget.)
tivoli
@JAJMÁR: ma, 13:53
Nekem nehezen? Lehet, de neked meg globalice nem megy.
Amikor az eu látszólag számolatlanul nyomja ide a "pénzt", neked, nekem, személy szerint nem ad semmit. Fejlesztésre adja. A pénzeket odaadják egy előre meghatározott célra, építsd meg, kövezd le, mázold újra, s mikor mindez megvan, akkor mi van? Ha építettél valamit, fenntartásra nem ad, azt magadnak kell kitermelned. Munkalehetősége annak a szűk rétegnek van, akik részt vesznek a projektek kivitelezésésben. S ha kész, aztán mi van? Megy az építő brigád egy másik helyre.
Ha valami termelő üzembe fektetnek, megint csak pár ember a haszonélvező. Folytassam?
Felvevő piac kellene, nem segély. Hogy amit megtermelhetnénk (ha megengednének) azt eladhatnánk (ha megengednének) annak aki a legtöbbet adja érte. De most is legújabb gazdasági fékként embargót vezet be a magasságos eu, nehogy a tagállamok önállóan kereskedni tudjanak.
És adják a pénzt, és adják a pénzt, egyszer csak azt mondják, most már többet nem adunk, mert nem használjátok értelmesen. És itt maradunk, se pénz, se posztó!
JAJMÁR
@tivoli: Pontosan ez fog történni. Ez írtam le az előbb a segély példánál.

Ma az ország onnan él. Én sem látom, hogy hosszútávon, valóban fenntartható gazdaságot sikerült volna ebből a pénzből megalapozni. Vannak tagországok, ahol viszont sikerült. Ezt a titkot kellene megfejteni , még mielőtt késő lesz .
miazavalami
@szandokan: Az eus pénzeket amit arra kap az ország, hogy felzárkózzunk európa színvonalára.Na!
Tekla
Az első értelmes gondolata! Bele se kellet volna lépni,ebbe a sz@rba.
coni
Az hogy megyünk vagy maradunk már nem Kövéren múlik. Ha a megszellőztetett információk után az Unió nem lép, akkor szembekerül azokkal az országokkal akikkel szemben jelenleg is hatalmas antikorrupciós háborút folytat. Plusz a választóival akik fizetik nekünk a felzárkóztatási pénzeket. Itt a nyuszi leteszi a puskát és kivár..
miazavalami
@szandokan: Az nem kölcsön. Úgyhogy joguk van beleszólni, mire költi az ország. Na!
kamazuka
Tisztára olyan ez mint a valóvilág!
Laci!
Hagyd el a házat,most!
Nekem a hazámat kell hamarosan elhagynom!
Köszönöm!
Tulipánfa
A pápai őrült hozta a formáját. Sajnos ezt a közre veszélyes embert hagytuk hatalomra jutni. Szégyen ránk nézve.
Miklós Julianna
@tivoli: Hogy gondolja azt,hogy számolatlanul adja a pénzt az EU! Ur isten! Tényleg sok buta ember van ebben az országban!,
Nagy Testvér
@DR Eric CARTMEN: 100 pont! Ők voltak azok, akik 1990-ben ott ültek a templom első soraiban a késői keresztelőjükön... Belőlük lett református presbiter, a KISZ tagság után... Ők lettek TSZ elnökből földirtokosok, pedig 70 éve zsellérnek sem voltak jók...
tivoli
@Miklós Julianna: ma, 04:31
Szerintem is!
tivoli
@Csizmás Kond: ma, 07:53
Angliát meg azért "büntetik", mert jól működik a gazdasága.
propeller.hu/nagyvilag/3008192-cmeron-elfogadhatatlan-ahogy-eu-viselkedik
JAJMÁR
@Csizmás Kond: 07:53 Pedig lenne okunk kétségbeesni. Olvastam, de azt gondolom, hogy meg fogják győzni - most még -, egyébként igaza van. Mo.-nak kifelé áll a rúdja, hacsak nem változtat a gazdaság- és kül- és belpolitikáján. Ez nyilvánvaló.
(Erre jön ez a lény, és kihátrálásról beszél... )
JAJMÁR
@tivoli: 11:50 Komolytalan :)

H@lyeség !
spu00
@DR Eric CARTMEN: Ezzel a szöveggel már támadhatja az ápr.4-i, máj.-1-i, nov.7-i felvonulókat is, mert ők is támogatták az Ön rendszerét.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.