Levelet és csekket küld a napokban a "tisztelt harcostársaknak" Orbán Viktor vezénylő tábornok úr. A vasárnapi önkormányzati választásra időzített harcias üzenetet valószínűleg mindenki megkapja, aki valaha támogatta aláírásával (és adataival) például a rezsicsökkentést.

A rekordarányú tőmondatot tartalmazó levél szerint ismét támogatásra van szükség: egyrészt vasárnap egy ikszre, másrészt – ha jól értjük –, pénz is jöhet. A levéllel együtt ugyanis egy csekk is érkezik, a Fidesz Magyar Polgári Szövetség nevére előre kitöltve.

114 hozzászólásarrow_drop_down_circle

troppauerhumer
Az ország szegényebb fele nagyon is érzi az orbáni szociálpolitika büntető és megalázó jellegét.Miközben a kormány azon céljával, hogy a költségvetésből erre a célra áldozható pénzeket takarékosan kívánja felhasználni, ezt a célt aláássa azzal, hogy az igénybe vehető főleg a gyermekek után járó támogatások egy részét alanyi jogon juttatja és nem a rászorultság elvét alkalmazza.Ezzel indokolatlanul előnyben részesíti a jómódú felső középosztályt , akik erre egyáltalán nem szorulnának rá.Ugyanez vonatkozik a rezsi- valamint a most meghirdetett lakossági háztartási gép-, ablak- , és kazán csere tekintetében is, amelyet csak azok tudnak igénybe venni, akik a jövedelmükből is képesek ezt a költséget állni. A mozgássérülteket megillető autóvásárlási támogatás hasonló, Az a réteg kapja a több százezres támogatást aki egyébként is le tudja cserélni az autóját.A segélyek összegét és a közmunka díjazását meg sem említem.Orbán ígéretével szemben - ami arra vonatkozott, hogy senkit sem hagynak az út szélén - annyi valósult meg, hogy 4,5 millió ember a gödör aljára került , ahonnan már ki sem lát, kikapaszkodni meg senki sem segít neki.
Ha nem mégy el szavazni,ha hagyjuk ,hogy így maradjon ,pontosan ezzel adsz alkalmat arra, hogy ezek tovább gazdagodjanak a mi bőrünkön. Ha nem mész el szavazni, akkor pedig ne is várj többet. Ha elmész legalább tudod, hogy Te akartad, vagy nem Te akartad azt, ami körülötted van.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
szandokan
Ezen én is meglepődtem először, de ugye nincs rajta sem összeg, sem felhívás a fizetésre, szóval felesleges nagy ügyet csinálni belőle. Aki akar, az küld, aki meg nem, az kidobja, vagy más egészségügyi célokra használja fel. Egyébként még az is lehet, hogy Gyurcsány csempészte bele valahogy a csekkeket a borítékokba...:-)))
micfild
@szandokan: sőt.. az is lehet, hogy tképpen gyurcsány küldi.. és elhiteti hogy vitya küldte.
szandokan
@micfild: Én mindent kinézek a böszméből:-)) Viccet félretéve, ez biztosan nem így van, mert akkor nem a Fidesz számlaszáma lenne rajta, ennyire Gyurcsány sem hülye...
yazo64
Mennyibe kerül ez a csekkfeladósdi nekünk, adófizetőknek?
micfild
@szandokan: ahaa.. te tudod a fideSS -számlaszámát! :-D
szandokan
@micfild: Én sok mindent tudok:-)) Egyébként az is lehet, hogy ez a DK számlaszáma, csak direkt a Fideszt írta oda...Ragozzam tovább??
szandokan
@yazo64: Semennyibe, vagy te már küldtél is pénzt?? :-))
nyanya001
Feladó : Kubatov Gábor !
Újra a bégetők támogatását kéri !

@szandokan: Nehogy emútnyócévezzé, azt megtette helyetted
a vezénylő tábornok !
szandokan
@nyanya001: Egész idő alatt a poénkodás volt a célom. Kár, hogy ezt kevesen veszik észre.
szandokan
@yazo64: A rezsicsökkentést meg kell fizetni:-))
nyanya001
@szandokan: Nálad ezt sosem lehet tudni :P - :)
szandokan
@nyanya001: Igen, elég titokzatos tudok lenni néha:-)
nyanya001
Várhatóan ez a legújabb, az őszi önkormányzati választásokra időzített levelezés sem lesz olcsó mulatság. Becsléseik szerint 1 milliárd forint lehet az önfényező álkonzultáció ára.
Az államkassza meg üres !
szandokan
@nyanya001: Még meg sem dicsértem a tésztanyújtódat, magyar gyártmány? A képen te vagy, vagy az anyósod? :-))
nyanya001
@szandokan: Nem mondom meg :)
A nyújtófa eredeti magyar ! -:)
troppauerhumer
A lényege egyben tartani a nyájat ,emlékezzünk:
"Orbán Viktor ma Ópuszaszeren szavalt, pl. emígy: „a politikus és a gazdaember is pásztor, el kell számolni a rábízottakkal; a jó pásztor az, aki megkeresi az elveszett juhot... Ma nyugodtan vethetünk számot, és mondhatjuk egymásnak, örüljetek, mert megtaláltuk elveszett juhainkat... Aki tud olvasni a jelekből, az láthatja, új törvények világa közeledik az európai kontinens felé. Ennek a formálódó új világnak az első parancsolata úgy hangzik: az erősek egyesülnek, a gyengék széthullnak, vagyis az erős nemzetek tagjai összefognak, a gyenge nemzetek széthullnak. Azt kívánom minden magyarnak, legyen füle a hallásra és olvassanak a jelekből."

Nevetnék, de nem vicces. Ez a csávó, aki annó jelképesen eltemette a kommunizmust – amely, mint minden totalitárius rezsim, a gondos pásztor-birkanép relációra épült – ma már tényleg azt hiszi, hogy ő a jó, az erős pásztor, aki majd ad nekünk, gyengéknek az erejéből? (Vö: „demokrácia helyett” és „félázsiai népség”.)

Igen, azt hiszi. Gyerekek, ez az ember Jézusnak képzeli magát."
balavanyposzt.blog.hu/2012/09/29/orban_viktor_a_jo_pasztor
Tulipánfa
Mostanában, nem azt szokta mondani, hogy 2010-ben kezdték el? Na a folytatást meg kellene akadályozni, de sajnos nem megy. Egy darabig még gyarapodnak a gátlástalanok.
szandokan
@nyanya001: Ne csináld, aludni sem fogok így tudni:-))
troppauerhumer
Az ország szegényebb fele nagyon is érzi az orbáni szociálpolitika büntető és megalázó jellegét.Miközben a kormány azon céljával, hogy a költségvetésből erre a célra áldozható pénzeket takarékosan kívánja felhasználni, ezt a célt aláássa azzal, hogy az igénybe vehető főleg a gyermekek után járó támogatások egy részét alanyi jogon juttatja és nem a rászorultság elvét alkalmazza.Ezzel indokolatlanul előnyben részesíti a jómódú felső középosztályt , akik erre egyáltalán nem szorulnának rá.Ugyanez vonatkozik a rezsi- valamint a most meghirdetett lakossági háztartási gép-, ablak- , és kazán csere tekintetében is, amelyet csak azok tudnak igénybe venni, akik a jövedelmükből is képesek ezt a költséget állni. A mozgássérülteket megillető autóvásárlási támogatás hasonló, Az a réteg kapja a több százezres támogatást aki egyébként is le tudja cserélni az autóját.A segélyek összegét és a közmunka díjazását meg sem említem.Orbán ígéretével szemben - ami arra vonatkozott, hogy senkit sem hagynak az út szélén - annyi valósult meg, hogy 4,5 millió ember a gödör aljára került , ahonnan már ki sem lát, kikapaszkodni meg senki sem segít neki.
Ha nem mégy el szavazni,ha hagyjuk ,hogy így maradjon ,pontosan ezzel adsz alkalmat arra, hogy ezek tovább gazdagodjanak a mi bőrünkön. Ha nem mész el szavazni, akkor pedig ne is várj többet. Ha elmész legalább tudod, hogy Te akartad, vagy nem Te akartad azt, ami körülötted van.
bundi
@troppauerhumer: hát igen...áprilisban is elmehettek volna...most is elmehetnének...de a magyar a jelek szerint olyan hogy várja amíg más kikaparja helyette a gesztenyét...és ha erre más sem hajlandó akkor a hiba természetesen mindig másban keresendő...
F_Viktor
Ma én is, mint a rezsirizsa élharcosa, mint Orbán kedves barátja, mint Orbán harcostársa megkaptam a levelet!!
Nehezményezem, hogy egy borítékban, a párom és az én nevemre címezve, egy levélben szólt hozzánk, s csekket is csak egy darabot küldött :-(

Ezt a levelet egy tesztnek értékelem, ezzel méri fel, hogy egy EU-ból való kilépés után mennyi adományt tud gyűjteni havonta, haverjainak milyen életszínvonalat tud majd biztosítani (pl. Szíjjártónak lesz e pénze a medencéjét egész évben vízzel feltölteni és üzemeltetni, vagy be kell temetnie sóderrel).
kkalman
Én is megkaptam a "szerelmes" levelet, benne a csekkel. Nehezményezem, hogy csak egyet küldött, mert így csak egyszer tudok begyújtani.
bakegya
Mániákus szemetelő. "GYŐZELEM ,DIADAL-KI A FRANC VAGY TE?-Szívesen mondanám az egész nemzetségem nevében,hogy nem számítunk önre -arra viszont igényt tartunk,hogy csomagolja vissza azokat a javakat és küldje vissza a haza fiainak a javára amit a fidess maffia összelopott csalt és és kárt okozott ennek a nemzetnek,aztán vagy tűnjenek el a pitsába üres zsebbel,ahogy a világrajöttek,vagy akasszák föl magukat akár egy szögre,csakkk többé ne kelljen kerülgetnem,kiszolgálnom,ellátnom-ÖNÖKET FIDESSNYIKK-NÉPNYÚZÓ-ÉS IMÁDKOZÓ SÁSKÁKAT ÉS TÖRTÉNELEM HANISÍTÓ KARAKTERGYILKOSOKAT.
Hajócsavar
@troppauerhumer: Igen ezt az állítást magam is igazolhatom, nagyon megalázónak tartom Orbán működését, amióta hatalmon van, nem vagyok képes felfűtenem a medencémet, amikor kormányon voltak a mieink évente cseréltük a járműveinket, most meg, a tesómnak már 3 éves az autója! Gyurcsány elárult minket, de azért még szeretjük.
silber13
@szandokan: 22:24-re Tőled - ismerve a szövegeidet - ez egyáltalán nem tűnik poénkodásnak!
coyote3
És lesz olyan balfék, aki pénzt is küld...
micfild
@coyote3: Szerintem nem épelméjű, aki pénzt küld bármilyen formában a regnáló hatalomnak.
és itt tökmindegy ki van abban a hatalomban.
bár én pont nem emlékszem, hogy az ún baloldal, bármikor ilyesféle ötlettel állt volna elő. A fideSS- viszont többször is... pl itt volt még az a bizonyos "inzultációs" számlája.. ja.. az elé is odapakolták a nemzeti szót. És az zemberek utaltak rá pénzt.
Fel nem foghatom, ki lehet ennyire elmebeteg, hogy azoknak a zsebébe képes pénzt tömni, akik amugy is tele vannak lovéval. Elveszik a saját családjuktól, és gazdagitják a gazdagokat... önként és közben még orgazmust is élnek át, hogy segithettek vitykának még hájasabbá válni.
Senara
Na ez is parasztvakítás ! Fideszt eltartja a tagsága , a többi párt is kövesse példánkat .Ne költségvetési pénzből gazdálkodjon !
dzurinda
@szandokan: Gratulálok, sikerült Gyurcsányoznod a cikk kapcsán. Te rá vagy izgulva az ellenzékre? Minden fideszes stikliről ők jutnak az eszedbe. Mint az óvodások a homokozóban. "Bibí, az én homokváram is rossz, de a te homokvárad még rosszabb."
micfild
@dzurinda: Lehet, hogy kabirbedi haragszik a gyurcsányra... mellesleg én is- mert rajta- rajtuk is múlik, hogy idáig hagyták fajulni a fideSS- harácsolását és az ország lerablását.
1magyar
@F_Viktor: Te is aláírtad a rezsiharcot?
Dr plágium
Qrva jó, azt a rezsipénzt, amit mi fizetünk visszakéri a fidesz számára...Akik évi 2-300 ezret nyertek vele vajon befizetik?
nemkati
"valószínűleg mindenki megkapja, aki valaha támogatta aláírásával (és adataival) például a rezsicsökkentést."

Valószínűleg. Merthogy én is kaptam anno 0rbántól köszönőlevelet, pedig voltam olyan gazember, hogy ennek nem írtam alá, nem küldtem vissza semmit. Azt meg már csak remélni tudom, de valahogy nem vagyok biztos benne, hogy ezt a mostani levelezést, amiben a Fidesznek kér pénzt, a Fidesz kasszájából finanszírozzák, és nem az én és mindannyiunk pénzéből.
JAJMÁR
Ez meg hogy lehet, nem tökéletes az a lista, mert ide befútt egyet a szél...
JAJMÁR
Most tökéletesedik a lista... kiderül, hogy ki nem fizet, az már nem is igazi rezsiharcos, annak annyi :-D
m.macskosz
És én? Velem mi lesz? Jól van, na, nem írtam alá semmit,
de ha most adakozni szeretnék a fidesz javára, akkor az
én pénzem már büdös?! Hol a levelem?! Hol a csekkem?!

Egy kicsit slendrián a dolog, illett volna feltüntetni a számlaszám mellett
azt is, kinek ajánlja fel a barom állampolgár, ki legyen a kedvezményezett, például:
- Lázárnak, hogy ne csak annyit érjen, amennyit most.
- Szijjártónak, hogy fussa majd a rezsire.
- Orbánnak, hogy kistafírozza a következő leányát.
- Rogánnak, hogy meg tudjon fizetni valakit, aki ki tudja számolni, mekkora a kéglije.
...
Hellcat
Enyhén gyomorforgató...a levél tartalma mert egy nagy kamu szar az egész, meg ez a pénzkunyerálás is...gond nélkül lopkodják magukat szarrá odafent de azért még megpróbálják lerángatni az embereket ...hát a pofám szakad le.
F_Viktor
@1magyar: Én a fityesznek csak egy dolgot vagyok hajlandó aláríni:
Egyetért e Ön azzal, hogy Orbán Viktor és pártja a fityesz örökre eltűnjön a magyar közéletből?
koszpeko
Már csak



2



nap van az önkormányzati választásokig.



Tudnod kell, hogy ez a választás már nem csak arról szól, hogy kik vezetik majd az önkormányzatokat, hanem arról is, hogy akarunk-e egy olyan párt képviselőinek hatalmat adni, amelyik leépítette a rendszerváltáskor létrehozott jogállamot, amelyik készenléti rendőrökkel félemlíti meg a civil társadalmat, amelyik bárkitől bármit elvehet, hiszen csak egy törvénymódosításába kerül. Ezért szól ez a választás most sokkal többről, ezért kell most mindannyiunknak megálljt parancsolnunk az önkény gőgös képviselőinek. Arra kérlek, segíts minél több rokonodat, barátodat, szomszédodat meggyőzni, hogy mindnyájunk jövője ezen a döntésen múlik. Vasárnap menj el Te is, és szavazz a demokratikus összefogás jelöltjére, listájára!
tivoli
@micfild: ma, 06:11
Befektetés nélkül nincs haszon. :-))
Hellcat
@F_Viktor: 9:55 Szólj ha látsz ilyen ívet...tudok pár embert aki még rajtam kívül aláírná :)
Hellcat
@szandokan: [Első komment] Méghogy nincs gyuresz fóbiátok...a kormány a minap utalt a fidesznek csak úgy 50 milliót most meg még próbálják lehúzni az embereket ezekkel a csekkekkel...szerintem ez nem annyira vicc tárgya.
nemkati
@Hellcat: Ráadásul a Fidesz kampányt közpénzből fizetik, de még az sem elég nekik. Ezeknek az Isten pénze se elég.
Hellcat
@nemkati: A telhetetlen fidesz patkányok már csak ilyenek...
silber13
Nagy majom a mi miniszterelnökünk, és tolvaj a javából. A csekkel ellopta Vatikán privilégiumát, a " Denarius sancti petri"-t és annak mintájára kitalálja a csúti " Denarius sancti victori" adományt. És a birkák tejelni fognak, mert a csúti hippopotamus pápább a pápánál!:-))
pityuka
Élmény volt olvasni a levelet. Minden birka vigyen magával még egy szopós bornyút.
Levrone
Rossz az adatbázis, báttya... :-) Mi is kaptunk, baloldaliként... :-) Kubatovot meg kell fegyelmezni, hogy rendes listát csináljon, aztamindenit neki.
human
@Levrone: Vagy valaki poénból a neveteket és címeteket tudva szépen felírt a fidesz listára.
Jankó123
Aki nem fizet, azon adó módjára behajtják az utólag kikalkulált összeget a késedelmi kamatokkal megfejelve!
:-)))

Vagy, ezen kell majd ezentúl egyösszegben befizetnünk a "kormány által biztosított" éves egyszeri nap körüli luxusutazásunk díját!?
:-D
szandokan
@pityuka: Ne sértegesd az embereket, pityuka. Mindenki odaszavaz, ahova akar.
szandokan
@koszpeko: Szerintem te benne lehetsz a DK - ban...
dr. prédikátor
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
szandokan
@dr. prédikátor: Sehol nem olvastam azt, hogy pénzt kérne. Aki akar, az küld, aki nem akar, az nem küld. Demokráciában ez így működik. Miért van az, hogy képtelen vagy kulturált módon nyilatkozni csak egyszer is?
F_Viktor
@Levrone: Írod:
"Rossz az adatbázis, báttya... :-) "

Lehet Kubatov ezzel a kibővített listájával igazolja rabszolgatartójának a 2/3 meglétét.
Rózsika Hatházi
Én nem kaptam a náthán kívül semmit. Miért nem jött nekem levél? Sem csekk? Csakk? Sebaj, ennyivel "gazdagabb" maradok. Mert, miért fizessek én a fityisznek? Amit nyertem a vámon ( rizsarezsi) , azt veszítsem el a réven? " Kedves" orbánviktor, megkérdezném, hogy mi a toszért tarhálsz? Neked még nincs 170 millás, úszómedencés kecód? Te röstelled magad a szüleid miatt? Hogy olyan élhetetlenek voltak, hogy neked kellett összelopnod a vagyonodat? Még az enyémből, a másokéból is kellene? Mikor lesz elég? Neked, meg a maffiatársaidnak!!!
verőce21
Most lebuktak itt sokan! Mert ilyen levelet a csekkel, csak azok kaptak, akik sk. aláírták a rezsicsökkentési ívet. A sok kis rezsiharcos! :)
dr. prédikátor
@szandokan: Eléggé moderáltam magam de hányingerem van a fütyisz és imádóitól!!!egyetlen párt sem küld a HÍVEINEK CSEKKET HOGY ADAKOZZANAK!!!
miazavalami
Na végre egy csekk amit nem kapok meg! :-)
mariaberta
Na ez szép. Kuncsorgunk, kuncsorgunk? Több lett a stadion a kelleténél, vagy még hiányzik egy néhány?
A pofátlanságnak nincs határa, de csak fizessen a kétharmad.
lajospapa
A k... életbe! Most én kapnék pénzt, vagy én adnék? Békekölcsönt kéne már bevezetni! Hozzám mé' nem küldtek? Így nem megy ez az ország semmire! Ha vannak akiket kihagynak az önfeláldozásból!
nusika
Már eleve a csekk, pénzkérés!Szégyen a koldulás a gazdagoknak!
szandokan
@dzurinda: Na, átmentél dedóba? Kíváncsi vagyok, meddig bírod még a normális hangvételt felém. Lassan kibújik az a bizonyos a zsákból:-)) Poénkodtam, barátom, poénkodtam, de ha megsértettem Gyurcsány barátodat, akkor sorry.
szandokan
@dr. prédikátor: Vegyél be egy domperidont, az jó hányinger ellen...
szandokan
@Rózsika Hatházi: Senki nem kérte, hogy fizessél nekik. Miért kell mindent félremagyarázni?
nyanya001
És pénzt tarhál a Fidesznek !
Persze ezt csak a fanoknak küldi, de azért
elég vastag a bőr a pofáján nem ?
dzurinda
@szandokan: Dedóba te mentél át, már nagyon régen. Minden Fideszes gyanús ügy esetén azt írod, hogy "bezzeg az elmúlt nyolc év". Erre írtam, hogy ez olyan, mint a homokozóban. Színvonaltalan, kilátástalan, igazi mocsári harc a két borzasztó politikai oldal védelmében.

"Kíváncsi vagyok, meddig bírod még a normális hangvételt felém."

Mindenki felé normális a hangvételem, mivel úriember vagyok.

"Poénkodtam, barátom, poénkodtam, de ha megsértettem Gyurcsány barátodat, akkor sorry."

Örülök, hogy a barátodnak tartasz, bár személyesen nem ismerjük egymást. Gyurcsány pedig nem a barátom, nem is szavaztam rá soha, és nem is fogok, ugyanis én jobboldali vagyok. Sokszor elmondtam már, de a jobboldaliságom miatt a baloldali és szélsőbaloldali pártok, mint az Mszp, a Fidesz, a DK és az Együtt (lehet, hogy kihagytam egy-két pártot) nálam esélytelenek, nem teszem melléjük az ikszet. Ez van, vannak elegen, akik baloldali és szélsőbaloldali pártokra szavaznak, nem kell nekik az én szavazatom is.
szandokan
@dzurinda: Akkor kire fogsz szavazni? Mert a te értékrended szerint nincs is jobboldali párt. Bokrost tartod annak, de őt is csak támogatják. Egyébként semmi bajom veled, az pedig nem baj, ha néha kicsit élcelődünk is egymással. Személyes találkozás meg még szóba jöhet, habár nem tudni, kivel is beszél az ember a nevek mögé bújva.
szandokan
@hetöndöe: A másik jobb hányinger ellen, de tényleg:-))
szandokan
@micfild: Én nem haragszok Gyurcsányra, csak van bennem egy kialakult kép róla.
szandokan
@Hellcat: Senki nem akar senkit lehúzni. Kötelező fizetned? Kaptál róla felszólítást? Nem. Ennyi.
dzurinda
@szandokan: Titok, hogy kire szavazok :) Nem az én értékrendem szerint nincsen jobboldali párt, az én értékrendem huszadrangú. Jelenleg ma Magyarországon ténykérdés, hogy nincsen jobboldali párt, Bokros pártja az, de maga a MoMa nagyon kis támogatással bírhat a társadalomban. Igen, Bokrost támogatják a baloldali pártok, de ettől függetlenül nincs kétségem afelől, hogy ha megválasztják, akkor makacsul megy majd a saját feje után, az pedig nem éppen baloldali intézkedéseket vetít előre.

"Egyébként semmi bajom veled, az pedig nem baj, ha néha kicsit élcelődünk is egymással."

Nekem sem veled, sőt, igazából senkivel innen az oldalról. Az pedig normális, hogy az eltérő vélemények néha keményebb hangvételű hozzászólásokhoz vezetnek, amíg ez nem megy át túlzó sértegetésbe, addig nincs baj.
dzurinda
@szandokan: Egyébként ezt a jobboldali-baloldali dolgot azért hozom fel annyira sokszor, mert elkeserítő, hogy az országban mennyire nincsenek helyén ezek a dolgok. El tudom fogadni, hogy ha valakinek a jelenlegi Fidesz intézkedései bejönnek, de azt rossz látni, hogy a jelenlegi Fideszt jobboldalinak tartják az emberek. Pont ez az akadálya többek között annak, hogy egy valódi jobboldali párt kialakuljon, és színesebb legyen a politikai paletta (egy igazi, keményvonalas, munkavállalók érdekeit védő, erős szakszervezetekre alapozó baloldali-szociáldemokrata párt is elférne, de ez más kérdés). És ha nincs valódi jobboldali és valódi baloldali párt, amelyik elvek mentén politizál (ez alatt azt értem, hogy világos víziójuk van, miszerint a jobboldal kisebb állami beavatkozást és kisebb szociális hálót, a baloldal nagyobb állami beavatkozást és nagyobb szociális hálót szeretne), addig a politikai kultúra csak addig jut el, hogy néha maszatolunk ezt-azt, négyévente hozunk pár népszerű intézkedést, hogy megnyerjük a választásokat, de ezen kívül fogalmunk sincs, hogy milyen Magyarországot szeretnénk 10-20, stb. év múlva. Ez pedig ahhoz vezet, hogy nem fejlődik az ország annyira, amennyire hivatott lenne az adottságai alapján.
verőce21
@dzurinda: (22:48) Ez szép bejegyzés volt, remélem nem másoltad valahonnan. :)
Desischado
Én soha a büdös életben nem támogattam a rizsacsökkentést, de a levelet és a csekket épp ma kaptam meg. Apró cafatokra téptem, és ment a kukába! Volt benne egy mondat: "... mindig számíthattunk egymásra..." Naná, számíthattam és számíthatok rá, ha arról van szó, hogy elvesz még ebből a kevésből is! Hát énrám ne számítson, az biztos! Ha ebből a kevésből is elvett, - mert ehhez is nagyon ért ám! Akkor mit vár tőlem?! Azt hiszi ez a mocsok, hogy mindenki hülye?! Majd ha piros hó esik, akkor sem! Ott rohadjon meg ez a szemét a bandájával együtt, ahol van! Az én támogatásomtól és a szavazatomtól coki, viktor!
szandokan
@Desischado: De ugye visszafizeted amit eddig esetleg megspóroltál a rezsicsökkentéssel?
szandokan
@dzurinda: Lehet, hogy igazad van, sőt! Főleg azt értékelem benned, hogy megérted, miért inkább a Fidesz mellett vagyok. Azt persze nem tagadom, hogy most, a választások előtt már engem is zavart ez az erőszakos nyomulás. Nem a csekkre gondolok, az semmi, de voltak itt nálunk egyebek is. Mindegy, kampány van, ezt el kell elfogadni.
bretagne
Orbán lecserélhetné már ezt a gyerekkori fényképét. A valóságban már egy öregember. Persze, ez állapot!
dzurinda
@verőce21: Nem másoltam, ezek mind a saját gondolataim :)
verőce21
@dzurinda: (10:35) Jó meglátások, de itt az embereknek sincs fogalma sem arról, hogy milyen Magyarországot szeretnének 10-20, stb. év múlva.
Eddig is csak a "szomszéd tehene" volt a követendő példa, eddig jutottak el gondolkodásban..., aztán televásárolták magukat hitelekkel.
coni
Egy szorgalmas ötödikes kb. 20 perc alatt bebizonyítja, hogy a rezsicsökkentés ugyanúgy mint az egykulcsos adó a szegényektől elvesz a gazdagokat pedig támogatja, azaz a társadalom nagyobb részének ügyesen elbújtatott áremelés. Röviden a rezsiszámlán levonnak néhány ezret, a többi számlán a sokszorosát visszaveszik.
De ennek megértéséhez minimum kell 5 elemi.
Rózsika Hatházi
@szandokan: Miért is magyarázom félre? Én, ugyan nem kaptam levelet ( valószínű Kubatov listás vagyok, ami miatt nem fogok a kardomba dőlni) de végig olvastam fentebb, hogy mit akar orbánviktor. A hívei szavazatát kéri, hogy büszkén döngethesse a mellét, hogy nocsak, nocsak a választók x %-a a fideszre szavazott és hopp, ez már kétharmad megest. De ha már küldünk levelet, rakjunk bele egy csekket is, hátha a birkák közül jópáran utalnak is a számlánkra.Már ne is haragudj, de ha csekket küld a vezír, azt hogyan kell értelmezni?
szaboria1
Ni csak már megint kiürült az a fránya Fidesz kassza?
tivoli
@Rózsika Hatházi: ma, 11:50
" ha csekket küld a vezír, azt hogyan kell értelmezni? "
Na, lássuk csak, hányan vannak akik még áldoznának is az államadósság csökkentésének érdekében?
Hányan vannak még, akik egy csekk láttán azt gondolják, hogy egyel több, vagy kevesebb, mit számít?
Hányan vannak, akiknek egy csekktől vérbe borul az agyuk?
S hányan vannak, akik nem foglalkoznak az egésszel?
herczeg0210
Nyugi - nyugi! Hamarosan jön a Békekölcsön is. Talán van aki emlékszik rá. /Vagy már a fideSS a koldusok pártja lett, nem lopnak eleget?/
herczeg0210
@szandokan: Hát ez gusztus, meg "izlés" dolga!
tivoli
@herczeg0210: Tudod, hogy mi célt szolgált a békekölcsön anno?
Bercifiu
Minek ez a sok negatív hozzászólás. Én is kaptam átutalási postautalványt, küldtem 5 forintot. Így mutatom meg a hűségemet, ugyanis mire megtudják, hogy kitől kapták, 150 forintot kell leperkálni a posta központi leszámoló hivatalnak.
tivoli
@Bercifiu: ma, 13:44
Végre egy frappáns hozzáállás! :-))
pityuka
@szandokan: A birkákhoz szóltam, meg a látens fidesznyaloncokhoz. Te az ökörkör melyik szegmenséhez tartozol, hogy szót emeltél? Rajtad kívül senki nem reagált a kommentemre. Pedig van itt még egy-két belőtt fideszbirka.
JAJMÁR
Szerintem a régi értelemben vett jobboldali, baloldali ideológiák már nem jönnek vissza.
A jelenlegi fidess-t én jobboldali pártnak tartom, és le is írom majd, hogy mi alapján,
Igaz, a módszerei között jócskán vannak baloldalra jellemzők, de ha megvizsgálod, nem találod az alapvető baloldaliságra jellemző szolidaritást, nem találsz működő szakszervezeteket... stb.
A rezsicsökkentést eladják, mint a népet segítő intézkedést, de ha megfigyeled, ez is a felső rétegnek kedvez igazán.
Miért is? Mert az emberek nem egyenlők. (konzervativizmus) Szerintem se, hiszen vannak tehetségesek, szorgalmasak, okosak, akik jóval többet tesznek le arra a bizonyos asztalra, mint akik kevésbé szorgalmasak .. stb. , de jogaikban egyenlők kellene, hogy legyenek.
Ma viszont nem az egyes emberek "nem" egyenlők, hanem a csoportok. Ezen csoport tagjai pedig olyan megítélés alá esnek, ahova tartoznak. Jogaikban is.
Nem kommunista, - hiszen az népuralom - erről szó sincs...
JAJMÁR
@dzurinda: Bocs, a 14:39-es hsz. és ez is neked szól: folyt.

Alakul egy arisztokrata réteg, akik jóval "egyenlőbbek", mint az alsóbb rétegek. Az egyén megítélésében pedig fontos, hogy melyik rétegbe tartozik. Vannak bizony rétegek, ahol túl sok az egyenlőség. Nem egyéni képességeken múlik. Pl. közmunka : egyenlő bér, egyenlő esély, minden egyenlő.
Gondolom, hogy az államosítást baloldalinak tartod, és most is látsz ilyesmit... , de ez csak olyasmi, nem az. (Az államosított üzemek, cégek, gyorsan átkerülnek egy -egy kijelölt magánkézbe)
A lényeg, én bizony jobboldalinak látom a fidesst, de pont azokat a vonásokat látom megerősödni, ami éppen nem tetszett soha.
Eszerint a nézet szerint minden ember boldoguljon, ahogy tud, a társadalomnak erre nincs hatása, csak az egyén tehet arról, ha neki nem sikerül. Az elitnek pedig törvényesen joga van a különféle előnyökhöz.
Sok esetben pedig nem is kell keresni az ideológiát az intézkedések mögött, mert egészen más okok vezérlik.
Egyébként Te milyen Magyarországot szeretnél 10-20 év múlva?
tivoli
@JAJMÁR: Amit leírsz, azt sajnos én is úgy látom, s erre felé mennek a dolgok leginkább.
miazavalami
@szandokan: Köszönöm nem kérek. H fel is adnád a címemre a postás zavarba jönne ha kézbesítené.:-)
Hellcat
@szandokan: Még talán a szocik se voltak ilyen pofátlanok...
Gyuri Géderről
@szandokan: Gyurcsány sehogy sem tehette a csekkeket a borítékba, mert sem a DK, sem az MSzP nem fizetett azért, hogy rájuk szavazzanak.
Orbán és fidesz kasszából kezd kifogyni a pénz, már azt is kizsebelték.
Remélem, a sok ötezer forintos szavazó (román és magyar) tollat ragad és nem szűkölködik a támogatással. Jut a rezsicsökkentésből bőséggel. Az ukrán nyugdíjasok is a perselyhez járulhatnak.
szandokan
@pityuka: Most meg engem sértegetsz. Ezen kívül még máshoz is értesz?
szandokan
@Dr. Felipe: Holnap választás, menj a DK - ra szavazni...:-))
szandokan
@Gyuri Géderről: :-)))))) Csak ennyit tudok írni neked.
szandokan
@köhögő bolha: Hallod, azt hittem berosálok ettől a képtől:-))))))) Óriási!! Akár egy klasszikus Tankcsapda szöveg: A torta meg lesz fűszerezve, csak legyen hozzá elég fű szerezve...:-))
Toby
Kérj pénzt Obán Mészáros Qrwára Ügyes és Szerencsés Lőrincedtől - baz+ !
Desischado
@verőce21: Tévedsz, mert hál'istennek felém nem jártak, így tehát kétszeresen nem volt módom aláírni, mert ha jöttek volna, akkor elküldtem volna a jó búsba őket, ennek ellenére megkaptam a szerelmes levelet, benne a csekkel. kubatov kémhalózati gábrisnak ezek szerint eléggé nagy a listája.

@szandokan: Sajnos igen, bár az a két-háromszáz forint nem sokat számít, pláne, hogy a rezsim érdekes módon NŐTT ahelyett hogy csökkent volna. De még ezt is elszedi, az adókkal, a megnövekedett árakkal.

@coni: Nekem 8 osztályom van, de hogy a Médiamarkot idézzem, "hülye azért nem vagyok!" Amúgy igazad van, ehhez ész is kell, na meg picit számolgatni, és menten kibújik nem is a lóláb, hanem az egész ló a zsákból! Ja, és szükségeltetik még hozzá józan ész is, mert a narancsszinű köd zavarja a tisztánlátást!
szandokan
@Desischado: Akkor te vagy az egyetlen ember az országban, akinek a csökkentéssel nőtt a rezsije. Van ilyen:-)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.