A Nemzeti Adó- és Vámhivatal elnöke a Magyar Nemzetnek adott interjújában elismerte, hogy több kollégájával együtt azok között van, akiknek korlátozták beutazását az Egyesült Államokba.

Vida Ildikó beszélt arról is, hogy a beutazás korlátozásáról levélben értesítették, amelyben egy elnöki nyilatkozatra hivatkoztak, azt viszont nem érti, miért támadták őt és a hivatalt ok nélkül. Egyúttal bejelentette, hogy polgári és büntetőeljárásokat kezdeményez a hivatalt illetve a személyét ért rágalmak miatt.

Az interjúban hozzátette, hogy rendszeresen folynak ellenőrzések olyan csoportok ellen, amelyek szerinte könnyedén kapcsolatot teremtenek az amerikai nagykövetséggel.

"Tudom, hogy szerencsésebb lett volna hamarabb kiállnom a nyilvánosság elé, de ez az aljas támadás annyira megrendített, hogy napokig fel sem tudtam fogni, hogy mi történik velem" – mondta, arra azonban nem gondolt, hogy lemondjon, mivel azzal beismerte volna a vádakat.

161 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
coni
Elég sokáig tartott amíg végig gondolta hogy benne van a buliban vagy sem.
Don Quijote
@coni: Előtte a vagyont menteni kellett, nehogy elhiggye valaki is hogy nyaralt!!
szöszmösz
Ezért kár volt megszólalnia. Elég sokáig tartott amíg "kiokosították" Azonnal vállalni és lemondani kellett volna. Remélem most az egész úgy kivizsgálása és a sunyi nagyasszony leváltása következik.
BANDITA1
@Don Quijote: Eddig ért nyakig. Most már nem is látszik. BANDITA.
silber13
Aztán kit, kiket akar perelni aranyoskám? Netán magát az USA-t? Ne legyen már ostobább annél mint aikyen! Pedig az sem kevés! Ez csak szánalmas kapálódzás az ün részéről, mert bizony - saját elmondása szerint is - nyakig benne van a slamasztikában! De ne féljen, a társak majd kihúzzák a fekáliából...Vagy benne hagyják!
pbalage
Az valamiért kimaradt a cikkből, hogy Vida elmondta azt is, hogy amikor megkapta az amerikai értesítést, szólt a kormánynak, a kormány tehát tudott a kitiltásáról.

Ez ugyebár azt jelenti, hogy mikor ennek az ellenkezőjét állította
Lázár János, Varga Mihály és Szijjártó Péter, akkor ők a szemünket is ki akarták hazudni.
coni
Elkerülte a figyelmemet. A korrupcióval gyanúsított saját maga vizsgálja ki történt e korrupció. Unortodox.
bundi
Na most kíváncsian várom mit fog mondani a szíjjártó a varga meg abtöbbiek...hihihi...
nyanya001
Ajaj megindul a békemenet mert az mégis csak skandalum, hogy
Amerika vegzálja a korrupt magyarokat !
Természetesen Vida Ildikó nem fog lemondani, majd bolond lenne,
hiszen akkor az egész kormánynak le kellene mondani !
coni
Onnan fogjuk tudni, hogy halad e a kivizsgálás, hogy az Unió hivatalból megkapja az amerikaiaktól a bizonyítékokat a korrupciós ügyekről. Ha a kormány nem göngyölíti fel, lép az Unió. Mivel a fejlesztések 95%-át az Unió fizeti jó lenne ha megelőznénk a pénzek folyósításának felfüggesztését a korrupció miatt.
pbalage
@bundi: természetesen azt, hogy Vida hazudott, mikor azt mondta, hogy szólt nekik.
dr. prédikátor
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
szaboria1
Szégyellje magát Vida, hogy hetekig hallgatott. Mindenkiben az a gyanú támad azért utazott el, hogy mostanra eltüntesse a nyomokat
Mobil123
"hogy polgári és büntetőeljárásokat kezdeményez a hivatalt illetve a személyét ért rágalmak miatt."- És ki ellen??? az USA elnőke ellen??? na erre kíváncsi leszek!!:-))
soljanka
Mi az, hogy "Lázár János, Varga Mihály és Szijjártó Péter, nem mondtak igazat"
H A Z U D T A K.
Az egész ország pofájába bele.
Szemrebbenés nélkül.
Lekezelően, pökhendien, kioktatón.
Most sajnálom, hogy nem É-Korea vagyunk, mert akkor lenne esély ezek kilövésére.
silber13
@szaboria1: Lehetséges, ghogy valóban azért utazott. De elképzelhető, hogy sok más tekergő érdekében bemutatják a tisztáldozatot. A veszteség kiheverhető, van másik, aki odaül a lnő helyére. És ugyanakkor beindul a költő megénekelte cselekvéssor:
" Testvér! Segítsd a lebukottakat! "
Ne majrézzon Ildikó! Ha menni kell, akkor is: " lesz még szőlő, lesz még lágy kenyér!"
dömdödöm
Ne búsúlj Vida ! Attól még hogy titeket korrupció gyanújával kiotiltottak az USA-ból
attól még mi i tt vagyunk és becsületesen az utolsó fillért bevallva adózunk rendületlenül :-)
soljanka
Na és itt a pofátlanság teteje:

"Amit tenni tudok: felállítok a NAV-on belül egy külön vizsgálati csoportot, amelyik képletesen szólva mikroszkóppal fogja újra átvizsgálni a Magyarországon működő összes számba jöhető céghez kötődő eddigi ügyeket és szálakat"

mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/vida-ildiko-semmilyen-korrupcios-ugynek-nem-voltam-es-nem-vagyok-a-reszese-1256795
amaramaistanna
@szöszmösz: Varga Mihálynak is távoznia kell.
nyanya001
A botrány elmismásolása miatt kellet ezt a vasárnapi nyitva tartást
bedobni !
Mesterei a figyelemelterelésnek !
fsp.nolblog.hu/archives/2014/11/04/Zarva_tartok/
bundi
A fidesz találta ki ezt a bottányt us...ők hozták nyilvánosságra...ők fújták fel...csakbkíváncsi vagyok mi az amiről ilyen hangosan akarják elterelni a figyelmet...
sokanvagyunk
Ha a nyilvánosságot kerülte, megérteném... - de Vargát még az utóbbi napokig is hazugságra kényszerítette (?). De jó, hogy Varga nem Japánban miniszter! - itt megússza egy elvtársi-baráti tökönszúrással.
nezelodo
Hát ez érdekes! A sohasem hazudtam miniszterelnökünk meg nem tud róla! Ezek után hogy higgyek annak a "drága embernek"? (sokba van nekem is)
Van jó oldala is a dolognak, valószínűleg röpül hamarosan mert összemaszatolta a szeplőtelen nagyfőnökét.
pbalage
Hazugságból is rendeznek világbajnokságot, kár hogy politikusok és ügyvédek nem indulhatnak:

index.hu/tudomany/til/2014/09/24/hazugsagbol_is_rendeznek_vilagbajnoksagot/
jó szórakozást!
dr. prédikátor
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
human
Ezek után Varga Mihálynak le kell mondania!!!
Hellcat
Mit vártatok? De most komolyan? Azt vártátok hogy majd nem hazudnak? EGYÉRTELMŰ VOLT! A kérdés az volt mikor buknak le.
human
"napokig fel sem tudtam fogni, hogy mi történik velem"
De annyi lélekjelenléte volt a ringyónak, hogy repülőjegyet rendeljen, becsekkoljon és utazgasson. Egyértelmű, hogy hazudozik.
Az USA pedig nem fog ilyen magas beosztású embereket kitiltani pár amerikai cégecske kérésére, mert végképp elhiteltelenítené az összes többi kitiltási határozatát. Egy ilyen picinyke kis piac kevés ekkora kockázat bevállalásához. Nyílik a zöld dosszié rendesen.
És nem győzöm hangsúlyozni, hogy ezek után Varga Mihálynak le kell mondania!
human
Szerintem egyébként Szél Bernadett rámenősségének köszönhetjük a vida vallomást. Ráébresztette vidát és társait, hogy elkerülhetetlen, hogy megszólaljon.
Sziszifusz
... és ezzel a nyilatkozattal a személyét érintő vizsgálat szükségtelenné vált, az ügyben felmerült gyanú alaptalan. A meg sem indult vizsgálat lezárult, felejtse el !
whatthefuck
Az lett volna a minimum hogy azonnal lemond. Most azt magyarázza el a kormány, hogy milyen erkölcsi alapja maradt az adó beszedésére az erőszakhatalmon kívül.
Sziszifusz
A nyilatkozatra azért kellett eddig várni, mert az elmaszatolás stratégia kidolgozásához ennyi időre volt szükség.
human
Gyanítom Vida Ildikó hirtelen utazásának oka az volt, hogy megbízóival találkozzon minél távolabb a magyar újságíróktól, titkosszolgálattól. Ha sikerült volna követni, akkor kiderült volna kiknek intézte a milliárdokat. Na most ha ez nekem eszembe jutott, akkor a magyar titkosszolgálatnak is eszébe kellett jutnia. Ha pedig nem, akkor elég megkérdőjelezhető, hogy mi a fenének vannak tartva az ADÓFIZETŐK pénzén.
magyarbakancs
A Kormányfő mire vár?
tapsra?
Most már van papírja a kormánynak róla ,hogy korrupt?
Lehet húzni a pikába.
Strong
Most csak menesztésről beszélünk?

Ha lop valaki a munkahelyéről (vagy azon keresztül mástól) az csak egy első lépés, hogy kirúgják...aztán jön a büntetőjogi kérdés ugye..

...Ő egy köztörvényes bűnöző, akinek sitten van a helye...

Nehogymár csak menesszék...
volvós
Azt hiszem, mindent elmondtatok a kommentjeikkel, nekem csak az a dolgom, hogy
észrevegyem, hogy rengeteg hsz. közül hiányoltam a kormányhü trollokat...
ha " az " lennék, biztos én is kussolnák mélyen a szinvonal alatt !!!
Elitélem az ilyen csúcsvezetöknek titulált ember (?)eket
Vida meg ne fenyegessen semmiféle perrel, mert ha az EU ezt megtudja,
valóban elzárja a pénzcsapot, oszt mehet vissza a putriba a pulyáihoz !!!
Vagy disszidálhat Putyinhoz, ott szeretik az ilyen pártkatonákat !!
Amerika a korrupció és a demokrácia eltiprása ellen vádolt, és ezt
5 millió MAGYAR állampolgár támogatja! Nem elfelejteni !!
human
"2010. június 28-tól Vida Ildikó az APEH új elnöke. A Dr. Matolcsy György által kinevezett elnök tapasztalt vezetőnek számít az adóhatóságnál, hiszen 1998 és 1999 között elnök-helyettesként, 1999 és 2002 között pedig elnökként vezette az APEH-et.

Vida Ildikó vezetése alatt többek között megerősítették a hatóság adónyomozati tevékenységét, valamint jelentősen korszerűsítették az APEH informatikai rendszerét. Az adóhatóság EU-csatlakozásra történő felkészítése is Vida Ildikó vezetése alatt kezdődött meg"
mfor.hu/cikkek/Kinevezte_az_APEH_uj_elnoket_a_nemzetgazdasagi_miniszter.html
pbalage
@verőce21: azért ez ennél bonyolultabb kérdés, minthogy ez ilyen egyszerűen el lehetne rendezni.
Majd szépen tornasorba állnak a delikvensek, de hogy a Bölcs Vezető haverjai mind, az tuti, végül is ő vállalt értük felelősséget...
volvós
A fotó mindent elárul...a származást is !
JAJMÁR
@verőce21: Ha minden kitiltott egyben korrupt is, és ha néhány kitiltott egyben navos is, akkor néhány navos egyben korrupt is?
verőce21
@JAJMÁR: Ez gondolom, csak költői kérdés. :)
verőce21
@JAJMÁR: Kipihented a tegnap esti mámort?
JAJMÁR
@verőce21: 10:49 Igen, nem látszik? (Má' úgy értem, a hozzászólásomból :))
Nem, ez nem költői kérdés, ez logika :) Persze, csak egy elfogadható válasz van :)
Fradigege
A szabi alatt átgondolta, hogy inkább köp, mert abból jobban jön ki. El fogják tusolni az ügyét. Nem nyom fel senkit. Szépen odébb áll majd egy csinos gázsiért. Ez szokott lenni. Az áfa mutyi pedig lassan hömpölyög tovább. Varga sem tudta, hogy ki van tiltva. A főnök nem tud a beosztottja tevékenységéről. Hihető sztori. Miután az amik leadták a drótot. Ha pedig a beosztott bukik, úgy vágják lapátra, hogy a lába sem éri a földet. Őt nem igazán látom bojgatni. Nagy a sumákolás itten-eee...
F_Viktor
A Bibókos Vida hozza nyilvánosságra a kitiltásáról szóló levelet!
hattorihanna
Gratulálok! Mekkora egy hulladék banda.Persze gerinc híján,és a zsíros konc tekintetében
eszébe se jutott lemondania.Ez az ember áll annak az intézménynek az élén, akihez minden magyar befizeti az adóját.
És igen,ahogy feljebb is írták,ha Szél Bernadett nem nyomul,ez elsunnyogott volna örökre a nav élén.
Sziszifusz
Minimum kötelező lenne a beosztásból való felfüggesztés, addig míg egy Fidesztől független bizottság ki nem zárná érintettségét a korrupciós ügyekben. Szerintem büntető eljárás lefolytatására nincs esély, mivel ez esetben életbe lép " ha én egyszer kinyitom a számat, ha én egyszer elkezdek beszélni" fenyegetés.
human
@Fradigege: Sokan tévesen gondolják szerintem, hogy Vargának beosztotta lett volna Vida. Papíron talán. Itt viszont olyan nagytőkések lehetnek a NAV elnök mögött akik előtt még Vargának is meg kell hajolnia.
dr. prédikátor
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
hattorihanna
Még hogy majd ő vizsgálja ki az ügyet!Ennek aztán tényleg minden ráfér a sötét pofájára.
Abból nem eszel kisanyám.Vasárnap tüntetés azonnali lemondatásááért.Aztán ki tudja mi lesz belőle.Úgy látom kezd inogni a fitymasz kártyavár...
Senara
"Vida Ildikó hangsúlyozta, az eljárást példátlannak, aljas támadásnak tartja, hozzátéve: semmilyen korrupciós ügynek nem volt és nem részese"...Az aljasság hatására hamar elutazott és áttalicskázta a pénz titkos számlákra ... itthon addig bedobták a nett adót ...lehazugozták Amerika elnökét... a családokat nem érdekli a kitiltás ...jaj de nem szép székházat támadni ...kedves vezető titokzatos utazása Svájcba haza másodosztályon érkezik ...béke van nem kell békamenet ...hazugságok garmada mindenki jobban jár jövőre
human
@hattorihanna: A lemondás csak az egyik követelés legyen. A vele kapcsolatos vesztegetési gyanú kivizsgálását is követelni kell. Így lehet eljutni a megbízókig.
verőce21
A NAV-osok sok vállalkozóval találkoznak, akik nem a legtisztességesebbek. Nem csoda, ha néha a NAV dolgozói nem tudnak ellenállni a csábításnak. De ehhez a kormánynak semmi köze nincsen!
A kormány áll, mint a Gibraltári szikla!
hattorihanna
@human: Bízzunk abban hogy nem nyeli le a magyar,miszerint két hétig a pofánkba
hazudott az egész kormány.De titkos favoritom az ilyen vida féle fideszes trollok,akiknek elég nagy arca van ahhoz hogy magával rántsa a többi kretént is.
Inkább most már az egészsége miatt kellene aggódni,nehogy véletlenül hátba lőjje magát,mint sokan előtte.
Manhattan
De hiszen Varga Mihály gazdasági miniszter korábban azt nyilatkozta, hogy a NAV elnöke nincs a kitiltottak között...
Don Quijote
@verőce21: Ennyire nem lehetsz naiv...vagy elvakult!:DD
nezelodo
Manhattan

Nem kell csodálkozni, ezek úgy hazudnak, ahogy előírják nekik.
human
Vida azt mondja, hogy még több NAV társát is kitiltották az USA-ból. És vajon elmondta a neveket Varga Mihálynak? Esetleg Vargát ezek az adatok sem érdeklik, arra vár, hogy majd azok is becsületesen - mint Vida - maguktól jelentkeznek?
m.macskosz
@hattorihanna: Megvették kilóra, nyugi bele! Elvitetik vele a balhét,
azzal, hogy még az unokáinak is kolbászból lesz a svájci kerítés...
m.macskosz
@Manhattan: Nem egészen. Varga azt mondta, hogy nem kérdezett rá Vidára, mi
az igazság, mert ha így lett volna, a jóasszony bizonyára jelentette volna.
Persze, hazugságnak ez is hazugság, de a főnök úr szintén NEM TUDOTT SEMMIRŐL, így nem is mondhatta meg, mit kell hazudnia.
Boszi27
@hattorihanna: Remélem nem lesz ebből általánosan elfogadott gyakorlat hogy a gyanúsított vizsgálja ki a saját ügyét. Viccnek is szánalmas, mint az egész Mo-i vezetés!
JAJMÁR
A hosszú hallgatásával már beismerte a vádakat. A kormány tagjai a tagadásukkal mert "vétkesek közt cinkos, aki néma" szintén. (Sőt, neveket követeltek felháborodottan és sértődötten az USA-tól, amikor pontosan tudták a neveket.
Aki pedig "hazudik, az csal, aki hazudik az lop, hazudni csalni csúnya dolog", sőt, bűn!)
Most azon töröm a fejem, kinek kellene itt vizsgálódni... mert ezek, - még ha véletlen is lenne - alkalmatlanok. Az egész jogállam megrendült. Le kellene cserélni, de még akkor se biztos, hogy visszatérne a bizalom.
szaboria1
Most a TV2 tényekben hangzott el a cikk megjelenése előtt tájákoztatta csak Varga Mihályt.
volvós
@Sziszifusz: ma 11:14
A mai déli hírekben hallottam, hogy a Nemzetbiztonsági Bizottság
mára behívta meghallgatásra ezt a " csúcsnavos " korrupcióval
gyanusított, kitiltott, nem kivánatos személyt, de nem jelent meg
a hivatalos idézésre sem... Ja, értem, ahogy Harrach föcsuhás
mondta, " Ránk nem vonatkoznak a törvények "...
Don Quijote
Ezért 2006-ban, az ország lángolt volna...
Sziszifusz
@volvós: Persze hogy nem ment el ! Ott esetleg olyan kérdéseket kapott volna, amelyekre felelve csak a főnökeit "sározhatta" volna.
Majd akkor megy el a maghallgatásra, ha megkapta a kellő eligazítást a maszatolásra és garanciát a jövőjét illetően.
m.macskosz
@szaboria1: TV 2, M1-2-3, Duna, MNO, MTI, KSH, NAV, meg az ő állításaik...
Feraj49
@Strong: 10,05-re : Teljesen igazad van.Nem elegendő kirúgni !!!Vagyonával feleljen.Az egyszerű emberek ha kár tesznek mindjárt megfizettetik vele a kárt. Mindig azt hangoztatták a hatalom tagjai,hogy azért ilyen magas a fizetésük,mert nagy a felelősségük.Jó volna ,ha most a büntetésük is a fizetésükhöz igazodba./Kínában már kivégeznék / Gondoljunk bele,egy EGÉSZ NEMZETET JÁRATOTT le a korrupciójával,a társaival egyetemben. Ezentúl így ítélik meg a Magyarokat.A többiek meg játszadoznak mint kisgyerek a homokozóban,ki tud többet és nagyobbat hazudni.Ez még a kisebbik baj.A nagyobb az,hogy így irányítják az országot.
KERKA
Elismerte, elismerte, na akkor a többi szégyentelen is valljon színt. Szerintem beindul a dominóborulás, és bukik mindenki aki érintett az ügyben.
A szálak 2010-re Matolcsyhoz vezetnek vissza.
perfekt
"A világ összes országából kitiltották,így most a legnagyobb titokban él a földön!"Rejtő Jenő megírta:)))
Manhattan
Fantasztikus ez az ország... Lényegében mindent megtehetsz ha a megfelelő csapatban vagy...
m.macskosz
@KERKA: Bár már látnám! De én nem vagyok ilyen optimista.
F_Viktor
@human: Írod:
"Itt viszont olyan nagytőkések lehetnek a NAV elnök mögött akik előtt még Vargának is meg kell hajolnia."

@verőce21: Írod:
"Nem csoda, ha néha a NAV dolgozói nem tudnak ellenállni a csábításnak."

Ha "saját zsebre dolgoztak" volna ezek a NAV-os csúcsvezetők, akkor nem kormányközeli alapítványokon keresztül mossák tisztára a kizsarolt korrupciós milliárdokat.
S itt jön képbe Lézer fácános Jani!
human
@F_Viktor: És azok az alapítványok kinek a felügyelete alatt vannak? Talán Simicskáé (fidesz volt pénztárnoka, volt APEH elnök). No akkor ki is a főnök?
Természetesen kézenfekvőbb megoldás, hogy a kormány áll az egész ügylet mögött, de az nekem túl egyszerű :)
F_Viktor
@human: Lézer Jankó és Eltolcsy elvtárs kezében összpontosulnak.
tivoli
@human: ma, 11:22
Pontosan így van. Akár Vida, akár Varga eltávolítása semmilyen lényegi változást nem hozna.
human
@F_Viktor: Ez ugye poén volt és lemaradt a :)
human
@F_Viktor: Szerintem kis senkik ők ehhez. Matolcsy meg végképp hülye bármihez. Neki úgy diktálják, hogy az MNB milyen döntéseket hozzon. Csak figyelni kell a nyilatkozatait.
human
@F_Viktor: Az elképzelhető, hogy Lázár kezén átfolynak az ügyek, de ő is csak egy láncszem.
JAJMÁR
@tivoli: 13:57 Úgy érted maradjon mindenki a helyén és felejtsük el? Vicces vagy :-D Ez jobb vicc, mint a netadó :-DDD
Katalina62
@volvós: A származásnak ehhez semmi köze.
Yoda69
@human: Nem csak varganak, hanem az egesz orban kabinetnek. Csakhat van egy kis bokkeno, ha lemodanak akkor egyenesen a bortonbe kellene menniuk, igy hat sosem fognak lemondani. Es amig van jonehany birka magyar aki beszopja a fideSS dumat, addig nem is lehet oket elzavarni alkotmanyosan.
F_Viktor
@human: @human: @human: OK, you know who (by Harry Potter) :-)
Azt akartam írni, hogy a két díszpinty IS nyakig sáros, a kormányközeli alapítványokat ők felügyelik.
bencemacska
@szaboria1: Arról se szólt, hogy szabadságra megy, ugye!!! A szabadságát talán velem beszélte meg? Az lehet, hogy véletlenül ment egyszerre szabadságra OV-val?!

Kérdés kérdés hátán felelet sehol. Gyenge láncszem a rendszerben a Varga Misi: messze lerí róla mikor hazudik. (Még el is pirul! Bezzeg OLV-nak szeme se rebben!)

Jelenlegi hadállás, OV : S.L = 2 : 0
Jankó123
És még mindig nem sétáltatják a kezén vezetőszáras bilinccsel a Tv-ben!!!
:-)))

Mások megvádolásához elég egy pletyka alapú hír is!
:-(
szandokan
@dr. prédikátor: Talán mert éppen dolgoznak, veled ellentétben. Egyébként meg fogd vissza magad, nagyon trágár vagy ismét. Miért is kellene megint nekiesni a kormánynak? Itt a Nav vezetőjéről van szó, nem Orbánról. Gondolom, nem kell neked ecsetelnem, hány rendőrt lehetett annak idején megvesztegetni, főleg a közútiakat, a pénznek senki nem az ellensége. Nos, Vida sem az ezek szerint, de ettől a kormány még a helyén marad, bármennyire is nem tetszik ez az igazi barmoknak...
szandokan
@verőce21: Ma 11:50 - re:
Gondolod, hogy ezt az igazi birkák is megértik? :-)
tivoli
@JAJMÁR: ma, 14:28
Nem éppen ezt mondtam, kár, hogy nem figyelsz.
Bárkit tesznek oda, az csak olyan lehet, aki a mögöttük lévő érdekcsoportot képviseli. Mindegy, hogy mi a nevük, vagy hogy kik ők egyébként.
volvós
@Katalina62: ma 14:35

Nyugi, csak megjegyeztem, bár a hasonlók a bünözés alapjai !!!
Nem védem, nem itélem el a fajtát !!! ( AMIG NORMÀLIS !)
Sziszifusz
@szandokan: 15:42
Szerinted Vida Ildikó saját zsebre "dolgozott" ?
Én ezt erősen kétlem. Amikor Horváth András borított akkor felmerült Vida neve is. Amennyiben magányos "harcos" lett volna, már rég eltávolították volna.
Hatalmas pénzekről lehetett szó amiből felfelé is osztani kellett ahhoz, hogy olajozottan működjön minden. Még az is lehet, hogy Vida nem részesült közvetlen anyagi előnyökben.
Abban igazad lehet, hogy a kormány még a helyén marad, de ha Orbán nem végzi el a nagytakarítást, később bebukhat bebukhat a kormány.
JAJMÁR
@tivoli: 15:57 1. Nem mindegy, hogy kit tesznek oda, de ami a lényeg most: végre mondjon le, vagy távolítsák el azt az embert, akiről kiderül a disznóság ! Nem szabad elnézni !!! Akár miniszter, akár a NAV elnöke, bukjon ! Legyen már bennünk kurázsi, buktassa meg a nép, ha ezekben szemernyi becsület sincs.

2. Igen, vannak mögötte érdekcsoportok, méghozzá nagyon magasan ! El kell kezdeni lebontani ! Egyébként elkezdődött, ez már csak időhúzás.
Első lépés: A Vida Ildikó ne vizsgáljon semmit már! Vizsgálódjon a HA és csapata ! Ő már bizonyított !

3. Ha egyébként minden rendben van, akkor a NAV elnökének akár a Horváth Andrást is ki lehet nevezni :) (Na ugye, hogy nem mindegy?)

Persze, oligarchák mindig voltak és lesznek is, de ez a mutyi már égbekiált !
dr. prédikátor
@szandokan: Szaladjál jelenteni,!!!És nem trágárkodtam!!!
dr. prédikátor
És még valamit enteró szandokán!!! Ha kalácsot nem tudsz adni tanácsot se adj!!!
tivoli
@JAJMÁR: ma, 16:45
Nem rossz a gondolatmeneted. De szerinted ki nevezne ki egy Horváth Andrást?
JAJMÁR
@tivoli: 17:08 Tudod miért nem merik, illetve félnek Vidát elengedni? Úgy gondolom, hogy van még egy-két Horváth András a NAV-on belül, és ezt ők is tudják, hogy lehetnek.
Persze, hogy ez a kormány nem fogja HA kinevezni, - ha úgy jobban tetszik, a háttérben lévő érdekcsoportok nem hagyják, - de az x számú NAV-os vezetők pótlása, akik aztán a folyó ügyeket hirtelen átlátják úgy, hogy abba nem engednek másnak betekinteni, lehetetlen.
Ebből gondolom, hogy a Vida Ildikó lemondása csak az első dominó lenne.
szandokan
@dr. prédikátor: Jelenteni? Te miről beszélsz? A modik újabban nagyon nem szeretik maguktól sem a csúnya hozzászólásokat, felőlem meg azt szidsz, akit akarsz, rajtam kívül:-) Kalácsot most tényleg nem tudok küldeni, de majd legközelebb...
szandokan
@Sziszifusz: Ebben van némi igazság részedről. Orbánnak most cselekednie kell valóban.
Sziszifusz
@szandokan: 17:31

"Orbánnak cselekednie kell". I G E N !!! Egy római jellem tudná a kötelességét.
De a mai politikában hol vannak a római jellemek ?? A Fidesz-ben biztos nincsenek. Igaz a jelenlegi magyar pártok egyikében sem.
Kell egy új mozgalom amelyik kitermeli az új, tiszta, vezetőit.
F_Viktor
@Sziszifusz: Írod:
"Amikor Horváth András borított akkor felmerült Vida neve is."

Vida neve azért merült fel, mert a Gyurcsány érában létrehozott kiemelt ügyek osztályát ő szüntette meg, hogy véletlenül se indulhasson eljárás a védettnek nyilvánított több százmilliárdos ÁFA csalók ellen.
sentinel216
Nagy mázlija volt ennek a vida nőnek. Megcsíphette volna egy nagyon mérges, különleges afrikai kígyó, de sikerült úgy félreugrania, hogy rögtön Ausztriában landolt egy repülőtéren. Szerencséjére nem egy sötét mellékútra ugrott, mert ott meg az agg osztrák nyugdíjasok száguldoznak az éjszaka kellős közepén és akár halálra is gázolhatták volna ezt a jóasszonyt.
tivoli
@JAJMÁR: ma, 17:22
Szerintem, ha a nemzetközi üzleti kapcsolatok úgy döntenek, hogy kényes nekik Vida, akkor menesztve lesz. Amíg nem, addig nem. Ez ilyen.
És ahol nagy pénzek forognak kockán, ott egy-két alkalmazotti járulékos veszteség sem probléma.
F_Viktor
@sentinel216: Védett személy, az Orbán falka kölyke, neki nincs mitől tartania.
F_Viktor
@tivoli: Gondolkodj egy picikét, ha a "nemzetközi üzleti kapcsolatok" intézték volna el Vidát, akkor egyszerűbb lett volna, nagyobb vihart kavart volna a maffia posványában ha a USA eljuttatott volna pár médiához 1-2 felvételt a lehallgatási doksiól.
hetöndöe
@tivoli: Azért ez nem kicsit vicces,mikor a "nemzetiek" mindig a nemzetközi összeesküvésre hivatkoznak.Ez olyan Rákosi ízű,nem gondolod?A "zimperalisták "' című mese nem ismerős valahonnan?
F_Viktor
@hetöndöe: Jól látod, nem véletlenül Rákossizzák őket.
tivoli
@hetöndöe: ma, 18:02
Nincs már semmi ami megvédené a magyar gazdaságot.
Amig nem volt unió, nem volt szabadkereskedelem, volt vámkezelés, ellenőrzés. Csak gondolj bele, mekkora adó és vámbevételtől esett el az ország a határok megnyitásával. S vajon kik jártak jól? Hát nem a magyar gazdaság.
hetöndöe
@tivoli: Egészen 2004-ig nem volt Únió Magyarországon,mégis lefelé mentünk a lejtőn akkor is ,nem kicsit,hanem nagyon.A hülyék meg a túloldalon vannak.
tivoli
@hetöndöe: ma, 18:39
Ja, mert '89-ben volt egy rendszerváltozás és abban a pillanatban megindult az ország kiárusítása.
A hülyék meg valóban a túloldalon vannak.
hetöndöe
@tivoli: És szerinted kik árusították ki az országot,netán a CIA?
A hülyék tényleg a túloldalon vannak,vagy az Únió?
Megsúgom halkan,a hirtelen meggazdagodott magyar vállalkozók,
F_Viktor
@tivoli: Okoska, azok a vámos játékok visszafelé is játszanak ám! Beszélsz hülyeségeket, mikor ebben a maffia által kirabolt országban se nyersanyag, se ipar, se mezőgazdaság. Semmit nem tudunk előállítani versenyképes árakon, akkor egy EU-s büntetővám mellett mit exportálnál?
És a forint/euró árfolyamát meg sem említem.

Rendszerváltás-kiárusítás: Tudod miért volt szükség a privatizációkra? Azért mert baromi fejlett (termelő)eszközökkel és technológiákkal rendelkeztünk! O'szt qva hatékonyan dolgoztunk!
verőce21
Egyszerűen be kell perelni az amerikai kormányt!
A bíróság előtt majd kötelezően bemutatják a bizonyítékokat. Még egy gyilkosnak is joga van bizonyítékokhoz, aminek alapján elítélik. Ha valaki korrupt, azt nem egyedül, saját magával szemben csinálta, hanem egy másik fél is kellett hozzá. Addig amíg nincs bizonyítva, csak üres rágalom, és az embereket hergelik a jobboldal ellen.
F_Viktor
@verőce21: Nyugi, bíróság nélkül is meg fogjuk tudni. Tőlük :-)
tivoli
@hetöndöe: ma, 18:55
Az akkori politikusok és helyzetben lévők. Erről nagyon sokat tudnék mesélni, hogy játszottak át fillérekért hatalmas vagyonokat, daraboltak fel termelő egységeket úgy, hogy még véletlenül se lehessen újraindítani.
tivoli
@F_Viktor: ma, 19:00
Hagyd már el magad kismajom. Te vagy a legbutább a környéken s mint olyan, a legveszélyesebb is. Mert okosságnak próbálod eladni a legnagyobb melléfogásaidat is.
Borda
Napokig nem tért magához,nem fogta fel mi történt? Jó duma,de ezt egy jogász sem venné be! Aki a pénzügy világában él,nem kezdhet el álmodozni,mindent pontosan kell látnia a számok világában! Kőkeményen,azonnal kell helyes döntéseket hoznia. Mese habbal a szende szűztől!
hetöndöe
@tivoli: De akkor ugye magyarok voltak és nem mások,azok ugyanezek a magyarok,mint akik most teliszájjal mocskos Únióznak,maradjunk ennyiben.
tivoli
@hetöndöe: ma, 19:30
Nem pontosan értem..
Grafix69
Ebbe még az idén bele döglötök FIDESZ pártiak , garantált bukás. Remélem a vasárnapi tüntetésen lebontják a parlamentet.
coni
@verőce21 19.05: Vida és a többiek besétálhatnának a nagykövetségre és kérhetnék az ügy felülvizsgálatát, de eddig egyikük sem kérte? Vajon miért nem kíváncsiak arra, hogy miért tiltották ki őket???
szandokan
@Grafix69: Gondolod? A kormányok jönnek, mennek, de az élet ugyanúgy megy tovább. Aki ma szarul él, az régen is szarul élt, és egy új kormány esetében is szarul élne tovább, mert ennyire képes. Aki ma jól él, az régen is jól élt, és továbbra is úgy fog. Miért? Mert nem a kormányoktól várja a megélhetést.
tivoli
@hetöndöe: ma, 19:38
Talán ha átfogalmaznád..
hetöndöe
@tivoli: Nem hiszem ,hogy bármit is át kellene fogalmazni azon,hogy anno a gengszterváltáskor magyar zemberek vették meg a gyárakat szarért-húgyért,akik most sikeres vállalkozóként tündökölnek többek közt itt a propin is.Az akkori "menedzsment" vajon kikből állt?
Ugye nem kell hozzá sok fantázia.
tivoli
@hetöndöe: ma, 20:00
Nem azok a magyar emberek, akik addig ott dolgoztak.
És éppen ettől tragikus, hogy itt most olyanok vitatkoznak ideológiákon, akik egyformán kizsákmányoltak.
szandokan
@hetöndöe: Miért nem mondod ki konkrétan, kire gondolsz? Mi felépítettünk egy gyárat akkoriban, nem vettük szarér-hugyér, és az általam kidolgozott világszintű technológiával kezdtünk dolgozni, amit folyamatosan fejlesztettem, egyre több munkahelyet hoztunk létre. Az az igazság, hogy te is csak egy vagy azok közül, akik csak vádaskodni tudnak, de ez van, el kell fogadni, hogy Magyarország soha nem lesz nyugat.
KERKA
@m.macskosz: 13.29 mint ahogy tegnap megírtam, borul a dominósor!Újabb nevek, parancsolj kérlek:
A hatos listán más NAV vezetők is szerepelnek. CSillag Dezsőné, az adóellenőrzési, Somos Katalin , a kiemelt ügyek osztályának vezetője, a Századvég tagadása ellenére Heim Péter, a gazdaságkutató zrt elnöke is kapott értesítést az amerikai nagykövetségtől.A lista 6.-ik szereplője egy rendkívül befolyásos üzletember.
m.macskosz
@KERKA: Na, ez már valami, csak így tovább, és legyen következménye is!
Borda
A kormány milyen cuki játékot játszik! Kb.ovis szinten azt mondják,ő nem tud róla,mutogat a másikra. Az Atv-ben élő adásban lehetett kommentezni a cikkben szereplő főhőst nemrég. Nem lennék meglepve ha az itt is kommentező zombi nyilatkozott volna a Vida mellett!
rugacs
@Borda: Látom, te nem a pénzügyi világban élsz, különben ekkora marhaságot nyilván nem állítottál volna!!! :-))))
rugacs
@Grafix69: Ébredj cimbi, bilibe lóg a kezed!! :-))))
rugacs
@Borda: Azért arra kíváncsi lennék, te melyik szinten vagy, ha még az ovist sem érted??
De tegyük fel, berágok rád, megyek az amcsi haverjaimhoz, akik kormányközeliek, és jól bemószerolnak téged, megvádolnak mondjuk terrorizmussal, stb. Ennek köszönhetően kapsz egy levelet az amcsi kormánytól, hogy mától kerüld el messze az ő csodaszép országukat, különben...jól megdádáznak!
Aztán értesítik a magyar hatóságokat, hogy van itt egy borda szerű terrorista, akit kitiltottak maguktól, mert nem kérnek belőled.
Ebből ugyan nem lesz ekkora botrány, mert nem vagy fejes sehol, legfeljebb saját magadnál. De azért hidd el, számodra elég kellemetlen lesz, még akkor is, ha soha a büdös életben nem akarnál a tengerentúlra repülni.
Aztán felkerülsz ide, a népek meg jól kigúnyolnak, előbb-utóbb a lakásodból sem mersz majd kimenni, és még azt sem fogod tudni, miért!!
Jól meghurcolnak, mellesleg ok nélkül, csak azért, mert valakinek szálka voltál a szemében.
Grátisz, a fene sem fogja neked bebizonyítani, de még megmagyarázni sem, hogy valójában mi történt, mert egyszerűen nem érdekli őket, nem is áll érdekükben ennél többet foglalkozni veled.
Te meg majd jól beledilizel. Ez még veled is megtörténhet. Ha így lesz, szólj, majd jól kigúnyolunk itt téged!!!
m.macskosz
@rugacs: Cö-cö-cö. Menteni próbálod a menthetetlent, ne fáradj!
rugacs
@m.macskosz: Szóval te még mindig nem érted?!
Ki vagy mi a menthetetlen? Én csak felvázoltam, hogy mennek a dolgok.
Egyébként most arról az Amerikáról beszélünk, amely lerohant egy országot, mert azt hitte, van atomfegyvere? Aztán mikor kiderült, hogy nincs, azt sem mondta, hogy bocs. Hanem kitalált helyette egy másik okot. :-))
Tegyük fel, velük csinálja valaki ugyanezt: megvádolnak magas rangú tisztviselőket hasonlóképpen, mint ők tették, de bizonyítékot nem adnak ki.
Nem hiszem, hogy tévednék, ha azt mondanám, az amcsi kormány rögtön hadat üzenne a rágalmazónak!!
Egyébként én már többször elmondtam itt a véleményemet: ha valakiről bebizonyosodik, hogy vétkezett, büntessék meg keményen!!
De amíg csak vád van, bizonyíték nélkül, addig csak rágalmazás történt...
Azt meg rajtatok kívül senki értelmes ember nem gondolja, hogy akár egy pártban, akár egy kormányban, csak és kizárólag becsületes és jóravaló emberek vannak.! Szerintem az elmúlt 50 évben nem volt olyan politikus (sőt talán állami vezető sem), akinek nem lehetett semmit a fejére olvasni!!
Egy sem!!
rugacs
@Grafix69: Szóval Apád egy faék? Ezt már ő is tudja?
Szép véleménnyel vagy a felmenődről!
Csak azt nem értem, nekem mi közöm ehhez?!
Hidd el, jobb neked így! Ha én lennék az apád, kiöntöttelek volna a fürdővízzel együtt!! :-)))
Borda
@rugacs: Tévedésben élsz a fiskáris politikát illetően is!!! A védelmező érvelésed tartsd meg magadnak,majd elnyered méltó jutalmad a zombik országában! Tudod a szem a lélek tükre,jól lehet olvasni benne. Egy jó emberismerő észreveszi a hazugságot.
Grafix69
@rugacs: éld az életed orbániában .
Borda
Nyilván saját tapasztalatból írtad az érvelésed rugacs,ezért ez a nagy empátia)
rugacs
@Borda: Nagyon jó mondás! Én is tudok ilyet: az ostoba minden mesét elhisz! Az okos nem ítélkezik előre! Ne igyál előre a medve bundájára! stb.
Mellesleg a jó szélhámos szemtől szembe simán átver! Attól szélhámos!
S csak a filmekben szokás a gonoszt ellenszenves figurával megmintázni!
Borda
@rugacs:Javítva:..medve bőrére. Annak a szélhámosnak nagyon korán kell felkelnie még Orosházán is,hogy engem beetessen! )
narancsbirka
@szandokan: Nagy gyökér vagy te. Te egy megkeseredett nyugdíjas vagy!
Csutakot ismered?
m.macskosz
@rugacs: Husszeintol vagy Bin Ladentol elobb vennek hasznalt autot,
mint a jelenlegi fidesz kormanytol.
dr. prédikátor
Mi van hernyó!! csak szaladtál jelenteni???
nezelodo
"S csak a filmekben szokás a gonoszt ellenszenves figurával megmintázni!"

Bizony így van ez, ezért tudják megvezetni a tömegeket, mert szerethetőnek mutatja magát, bátran bírál, jólétet ígér, és megnevezi azt is ki miatt nyomorogsz, ha kell hazudik vagány és jó hordószónok. Amikor felismerik, már késő.
Ezért kíváncsi lennék, lehetséges e, hogy ilyen horderejű kérdésről, nem tudott Orbán?
bencemacska
@verőce21: Hajrá igazad van, de ugye nem nekem kell perelni, hanem annak akit kitiltottak. Ott tényleg megmondanák nekik miért kapták a tiltást.
Tudod miért nem perelnek? Mert ezek az emberek nem hülyék! Tudják, hogy "akinek vaj van a fején az ne menjen a napra!"
Gondolod, hogy az ítélet után hazajöhetnének?! Nem hiszem, hogy Amerika úgy járna el velük szemben, mint mi a baltás gyilkossal!
bencemacska
@verőce21: Mindenki munkájáért az felel, aki kinevezte, vagy alkalmazta. Az összes NAV alkalmazottért felel Vida Ildikó, ő érte, meg, aki kinevezte!
Ez ilyen egyszerű.

Ha nem vette észre, hogy mi történik az általa felügyelt hivatalban, az a baj, ha észre vette, de nem intézkedett, az a baj. Ezért mondják, hogy fejétől büdösödik a hal!
torok sultan
@soljanka: Nyugodj meg,nem sokára ott fogod magad érezni.!
verőce21
@bencemacska: (15:23) Ami azt illeti, a Te rosszindulatodtól is bűzlik ez a blog! :)
bencemacska
@verőce21: Na, mesélj, mivel bántottalak?
verőce21
@bencemacska: (22:45) Nem engem bántottál, ne mentegetőzz előre. De pl. mi az, hogy : "Gondolod, hogy az ítélet után hazajöhetnének?!"
bencemacska
@verőce21: Én először, ezt kimondottan politikai ügynek tekintetten. Ezért úgy vettem, hogy, na mi van ha nem mehetnek Amerikába, menjenek máshová kirándulni, vagy nyaralni!

Aztán mára felvilágosítottak jogtudó emberek, hogy kemény büntetőjogi kategória, amibe ezek beletenyereltek. Hogy mi azt nem mondták meg, de elhittem, hogy nem olyan sima, mint én eredetileg gondoltam!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.