Többször is megfenyegették állítása szerint Pákh Imrét, akit azzal igyekszik az állam rávenni Munkácsy Golgota című képének eladására, hogy a festményt védetté nyilvánította.

Pákh Imre az Origónak elmondta, hogy két éve a magyar kormánnyal még 9 millió dollárban egyeztek meg. Akkor úgy szólt a megállapodás, hogy ezért az összegért a Golgota mellett a tulajdonos 52 másik Munkácsy-képet is letétbe helyez Magyarországon 12 évre, de elmondása szerint az MNB-t nem érdekelte a csomagajánlat.

Pákh szerint az eredeti megállapodás az volt, hogy ha segít az államnak jutányos áron megvenni a “Krisztus Pilátus előtt” című festményt, akkor ezért cserébe később többet kap majd a Golgotáért.

Még mielőtt elkezdtem volna a tárgyalásokat a Golgotáról, három ügyben is figyelmeztettek.

Azt mondták, ha nem állapodom meg az MNB-vel, akkor kitiltanak az országból, és soha többet nem léphetek be. Azt is mondták, hogy védettség alá helyezik a festményt. És arra is figyelmeztettek, hogy nagy bajom lesz az őssejtügyben. Ebből kettő már bejött.

121 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Dr. Felipe
Így jár aki maffiózókkal üzletel. Csak rá kell nézni például lézer elvtársra. A tisztességes emberek messze elkerülik az ilyen alakokat.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
pbalage
festmény itt, tulajdonos ott.
f@sznak adtatok törvényhozási lehetőséget a maffia kezébe.
Dr. Felipe
Így jár aki maffiózókkal üzletel. Csak rá kell nézni például lézer elvtársra. A tisztességes emberek messze elkerülik az ilyen alakokat.
Toby
Fasisztán hozza a formáját !
Gondolom, sírva örülnek a befektetők egy ilyen megbízható qrmánynak !

Hogy meg tudnak sértődni, ha útmenti fákat és kenderkötelet emlegetnek !
Anna Mária
Mocskos zsarolók, ócska maffiózók.

Milyen ország lett ez?
Hogyan tovább?
Stancika
Odaadta a kisujját, letépik a karját. Ez olyan régi igaz mondás, sajnos Pákh úr már elfelejtette. Örülhet ha őt kiengedik.
levarosbukta
A saját tulajdonomat ki nem carná le hogy védetté nyilvánítják. Az csak egy sajtpapír. Pákh úr helyében hónom alá csapnám a képet és elmennék vele haza! Próbálnának csak megállítani!
verum
@levarosbukta: - attól tartok, megpróbálnák. Ki akadályozná meg benne őket?
silber13
Csakhogy létezik az a fránya 47.paragrafus és megáll, a törvényt meg nem ajáánlatos módositani,mert abban a pillanatban nekik rohan a műértő világ és mindenféle nemzetközi biróság! Ugyanis napnál viláégosabb lesz a qrmány végtelenül mocskos játéka!
Anna Mária
@pbalage: Úúútálatos alakok a fideszre szavazók, azt meg kell adni.
levarosbukta
@verum: Biztos vagyok benne hogy megakadályoznák, pont erre menne ki a játék. Olyan pert lehetne akasztani a nyakukba hogy bele sántulnának.
verum
@levarosbukta: - de ki lenne, aki megakadályozná? És a per vajon mennyi ideig tartana?
Addig meg börtönben csücsülne?
levarosbukta
@verum: Fogalmam sincs, de hogy Pákh helyében ezt nem hagynám, tuti!
Clavigo
Mint a Keresztapa-filmekben. Pákh úr kapott egy visszautasíthatatlan ajánlatot a magántulajdonára,,miután idecsalogatták.,festményestől.Don Vittorio és Kondája egyre jobban teljesít..A magántulajdon szentsége,,,Europa,,Orbánisztán 2015.
verum
@levarosbukta: - gondolom, ő sem akarja hagyni, de igen nagyon kevés lehet a mozgástere.
KERKA
Pákh Imrének magával kellett volna hoznia Csak Noriszt, talán még a Rambót is. Különben nem tud értelmesen tárgyalni.
Anna Mária
@Mirabilis: Dehogynem, bármit megtehetnek. Hazudnak valamit és kész.
lajospapa
Pákh Imre esete jót tesz az országimázsnak!
m.macskosz
Hölgyek, Urak!
Lehet kezdeni a megkövezésemet, de én más véleményen vagyok.
Nem tragédia, ha nem látom a saját országom képtárában azokat a műkincseket, amelyek az Ermitázsban, a Pradoban, a Zwingerben, stb. láthatóak. Furcsa módon más nemzetek is elfogadják, hogy El Greco festménye másutt szerez örömöt az embereknek, nem a szülőhazájában. Engem nem zavar, ha nincs együtt a Munkácsy trilógia, mert attól még csodálatos műnek tartom. A körülötte zajló mocsok azonban undorító!
Úgy a tulajdonos, mint a kormány részéről..
justhpeter
@m.macskosz: Így is lehet hozzá állni, de itt nem Pákh Imre a hunyó, hanem a kormány és az MNB. Nem lehet az üzleti tárgyalás alapja a zsarolás. A tulajdon pedig a civilizált világban egyértelmű. A kormány és az MNB szerencsétlenségére ez a civilizált világ ítél majd felettük.
Anna Mária
@Mirabilis: Azt megteheti, ám a kormány által Magyarországnak okozott kár soha, de soha nem fog megtérülni.
levarosbukta
@m.macskosz: Miért köveznénk? Nagyon jó lenne ha együtt maradnának a képek, de nem zsarolás és mocskos húzások árán. Én láttam Debrecenben a festményeket, lenyűgözőek. A kormánynak ezen nem lenne szabad alkudoznia.
Anna Mária
@m.macskosz: Ezzel én is így vagyok, teljesen hidegen hagy, hol vannak Munkácsy művei.
Kösz, nekem nem hiányzik, hogy a magyar kormány koszlott kis útonállóként viselkedjen azért, hogy a nemzethy érzületet egyesekben fokozza.
Anna Mária
@Mirabilis: Ennek a húzásnak a következményei között hatalmas pénzügyi veszteségek is lesznek.
m.macskosz
@justhpeter: Elfogadom a véleményed, de az enyém az,
hogy aki megengedheti magának, hogy milliárdokért birtokol műkincseket,
az ne legyen --bocsánat a kifejezésért-- szarrágó, tetű, pénzéhes g..i!
Szabad eldöntenie, hogy honfiúként óhajtja-e együtt látni a műkincset,
avagy nyerészkedni akar.
m.macskosz
@levarosbukta: Emberek milliói élnek..., majd halnak meg úgy, hogy nem látták a Tadzs Mahalt.
Valószínűleg én sem fogom, bár szeretném. Ám irritál, hogy az építtetője milliárdnyi ember verejtékéből építtette. Nem tudom, Pákh Imre miből vagyonosodott meg, de fenntartom a véleményem: ha annyira magyar, felajánlhatná az ország javára ingyen!
A szülinapjára kapott egy száz millás Bugattit, állítólag...
Anna Mária
@m.macskosz: A kép az Pákhé és nyilván a legjobb árat akarja megkapni érte.
Ez nem érzelmi kérdés, mindegy, hogy honfiú vagy nem.
mariaberta
Bejön a harmadik is, az ilyen ügyekben feltétlenül intézkednek. Te meg kedves Pákh nagy balek voltál, hogy hittél ezeknek.
Anna Mária
@mariaberta: Elszokik az ember hamar a magyar wirtschafttól...
Fradigege
Ávós módszerek. A felcsúti törpe Kádár alatt szocializálódott.
m.macskosz
@Anna Mária: Leszarom, hogy az övé-e.
Az egy kicsit érdekel, --esetleg!--, mibűűűűűűl,
de Itt most arról szól a történet, hogy egy mágnás alkudozik az ország egyik zseniális festőművészének az alkotásáról. Két rigó egy kukacon? Sajnos nem! Két pénzéhes
..de én persze ezt nem tudhatom.
Anna Mária
@Fradigege: A Kádár-érában már nem láthatott nagy einstandokat. De biztos kiművelte magát Rákosiból.
papa.49
Ebből az ország csak vesztesen tud kijönni ha tárgyalás lesz, a szabad világ bármelyik bírósága a tulajnak ítéli meg a képet, viszont az erkölcsi kár az országot éri az biztos...
Olyan marha aki ide még egyszer valamit kiállításra idead, na az se született meg még, és sokáig nem is fog!!!
Anna Mária
@m.macskosz: Ha az ember nagyon szeretne valamit megvenni valakitől, azzal nem lesz beljebb, ha leszarja a tulajdonviszonyokat! :)
m.macskosz
@Fradigege: Kádár idejében nem volt rekvirálás, fiatalember!
*
téma off:
Akciós sört ittam ma: Fradi-t.
m.macskosz
@Anna Mária: Az, aki minden áron tulajdonolni akar valakit/valamit, az meg nem ember.
papa.49
A Pákh Imrének meg van az állampolgársága, mert ha igen a hazugovics csak jelenthet neki, semmit nem tett hogy méltatlanná váljon az állampolgárságára...Ha csak az nem a baj hogy nem ajánlotta fel a képet, és még mellé néhány milliárdot a hazugovicséknak...
Anna Mária
@m.macskosz: 20:59 Az meg egy más kérdés. :)
Anna Mária
@Mirabilis: Persze, a veszteségeket mindig van, aki állja. Még nem minden munkaképes ember húzott el.
kkalman
Pákh Imre, ha vége lesz ennek az ügynek, lehet, hogy azt is meggondolja, hogy Magyarországra be tegye-e a lábát.
Anna Mária
@kkalman: Még ha csak ő gondolná meg! De e történet hallatán sokan lesznek, akik meggondolják!
Fradigege
@Anna Mária: ahh...Úgy tudom Arany Ászok volt régebben benne. Most Pécsen főzik és az ár 50%-a a Fradié.
Anna Mária
@Fradigege: @m.macskosz: Fradi, ha nem haragszol, ez továbbítom macskosznak. :)
Gonoszgólya
És EZT a fideszkormányt isteníti még most is a sok agyhalott baromállat!
/ Aztán meg besértődik a köcsögje ha ezt szóváteszem... /
F_Viktor
@Anna Mária: Írod:
"Úúútálatos alakok a fideszre szavazók, azt meg kell adni."

Várom is, hogy erre a lopásra miképpen bégetnek egyhangúlag a megcsappant szavazóbázis.
F_Viktor
@m.macskosz: Írod:
"...Itt most arról szól a történet, hogy egy mágnás alkudozik az ország egyik zseniális festőművészének az alkotásáról."

Ennek a festménynek van egy konkrét értéke, ne várd el, hogy tulajdonosa áron alul adjon túl, vagy adományozza el Lézer-műgyűjtő Jankónak.
F_Viktor
@Anna Mária: Igen... Nem is merem feltételezni róluk, hogy esetleg égne a képükön a bőr...
Anna Mária
@F_Viktor: Kezdem baromira unni őket. Milliónyi embert hajszolnak a hülyeségükkel a reménytelen semmibe.
Desischado
Szégyen, ez az ügy. Rengeteg milliárd megy el felesleges dolgokra, miért nem adják meg a festmény árát? Gondolom, valamelyik oligarcha rá szeretné tenni a mocskos mancsát. Már megint egy szégyenfolt az országnak!
F_Viktor
@Anna Mária: Orbán kinevelte a saját hülyéit, akiket kiirtani nem lehet, az országot minden értelembe csődbe vitték, egy élhetetlen, kirekesztett fekáliakupacot halmoztak fel.
Minden elismerésem annak aki még tud ebben az országban élni.
F_Viktor
@Desischado: Nem pénz kérdése, teszik azért, mert még mindig megtehetik.
Anna Mária
@F_Viktor: Én csak lesek, hogy honnan került elő ennyi rettenetesen sötét idióta, akik képesek egy cégéres őrült bakugrásait vakon követni és bármit, de tényleg bármit lenyelnek tőle. Miféle tömegpszichózis ez? Miféle szemfényvesztés?

Szerintem vegetálni lehet még, élni, valóban élni, alkotni már régen nem.
F_Viktor
@Anna Mária: Itt éltek köztünk ezek az emberek, Orbán 2002-óta folyamatosan őket szólította meg az éppen aktuális hazugságaival. Eltelt 8+5 év, s őket már nem is érdekli az igazság, csak Orbánt követik, mantrázzák. Agyhalottak.

Már említettem, hogy Hitler, a háború előtt társadalmi egyetértéssel, klinikai orvosok által végrehajtva kiírtatott 70 ezer német elmebeteget. S a hitleri ideológia terjesztése, módszerei feltűnnek Orbánnál is...
Anna Mária
@F_Viktor: Igen.
És az ideológiája remekül hat.
Ezt írja egy fiatal gyerek nekem:
"levi
@Anna Mária: Kisszívem, én nem félek a menekültektől, egyszerűen csak semmi hasznuk, semmire sem jók, viszont kurva sok pénzt meg odafigyelést igényelnek."
silber13
@m.macskosz:20:25-re : A magyar kormány nem nem pénzéhes ,stb amikor a Bogányi zongoráért 64 millát kér?
silber13
Máskülönben igazán bőkezű a qrmány mert a MNB a Courbet "fehér harisnyás aktért" 4,5 milliárd Ft-t fizetett. Az ks 12 millió Euro.. Érdekes, akkor newm volt vita az árban!
Tibor43
Van bőr a képükön,mert "védetté nyilvánították" majd' 2/3-al...
Egyelőre.
profon
@silber13: Héééé ! Azon cici is van !
dr. prédikátor
Emlékeztek a Budaőrsi szoftver ügyre???A lézerannyitisérfácánvadász jankó addig basztatta a tulajt míg az eladta! Két vagy három nap múlva hirtelen ifarktust kapott!!! Lehet hogy a Pákh is így fog járni???Vagy bevesz valamit az otóban???vagy jön egy újabb osztrák nyugdíjas sógor???Mocskos szemét geci tolvaj banda!!!T A K A R O D J A T O K!!!
papa.49
@silber13: Azt se fogja senki kiállítva látni soha, az valamelyik tolvaj kezébe kerül...
nezelodo
Még csak azzal sem kell vádolni a most kipécézett magyarok ellenségét, hogy viszik a vezetőink hírét a a világba, mert kérkednek ezek maguk az "úri módszereikkel"!
solidedge
A hatalommal lehet élni és visszaélni. Most olyan társaság van hatalmon, amely gátlástalanul visszaél. Ez mindaddig így lesz, amíg egy demokratikusabb gondolkodású erő el nem távolítja őket. Nem látom, hogy a közeljövőben ez megtörténne. Addig pedig a fényes nappal történő lopás lesz a törvény.
mate03
@Anna Mária:! Munkácsi fő műve a trilógia!Együtt a három kép,remekmű!Külön külön,csak egy-egy jó festmény!Nem igaz, hogy a legnagyobb Magyar festő remekművére,ne legyen pénze a Magyar államnak!Ha kastélyokra ,zongorára,milliárdok voltak!
Desischado
@F_Viktor: Igazad van, de szerintem pénz kérdése is, mert olcsón szeretnék rátenni a mocskos kezüket. Valamelyik oligarchának kellene a kép! Nem kapják meg olcsón, jöhet az einstand! Mint a Pásztorok!
verőce21
Gennyedék alak ez a pákh. Már korábban is minden vele készült riportból kiderült.
Ha akkora magyarnak tartja magát, mint állította (már a szemétből is azért vásárolta meg annak idején a nagyméretű képeit), akkor örökös kiállítást kellene biztosítani a Magyar Állam részére. Mondjuk úgy, hogy még az ükunokája is részesedjen a kiállítási díjakból. Cserébe a magyarok kötelesek megőrizni a képei állapotát.
Ehelyett arab sejkekkel próbál üzletelni a képekkel... Beszédes.
silber13
@verőce21: " Cserébe a magyarok kötelesek megőrizni a képei állapotát." Aha! Mint a Csontváry képet a debreceni MODEM-ben!! Eltűnt, felszívódott,,, Már nem is keresik! De senki nem ismer el semmit! Az igazgatót kieúgtűk és ennyi! Na ilyen heéyre adni egy Munkácsyt halálos vétek! Nyakam rá, hogy a fehér harisnyás akt is szublimált!
bakegya
ÉRDEKES-Pákh Imre se nem korrupt,se nem gazdasági menekült,de még csakkk menedékkérő sem-ja hogy szabadon kifosztani volna jó-mert a zorbánnak megtetszett a tulajdonát képező nemzeti érték,mint annó ezt az államosítások idején megszenvedhették már a magyar zemberek!!!
izo
@dr. prédikátor: Összeesküvés-elméletből 5-öst érdemelsz.
levarosbukta
@m.macskosz: ...és ha nem Magyarországon lenne a kép? Nagyon sok Munkácsy kép van szerte a világban gazdag gyűjtőknél akkor ők is adják oda ajándékba a festményeket? Ezt te sem gondoltad komolyan! Ahelyett hogy a fenekünket a földhöz csapkodnánk hogy itt állomásoztatja a képet még mi akarjuk diktálni a feltételeket. Már igy is sok pénzt vesztett azzal, hogy nem hurcibálja körbe a világon. Képzeld azzal mennyi pénzt kereshetne. A magyar állam is rengeteget keresett már rajta, mert a múzeumba nem ingyen lehet bemenni. Én sem adnám oda.
F_Viktor
@Anna Mária: Írod:
"Ezt írja egy fiatal gyerek nekem:
"levi
@Anna Mária: Kisszívem, én nem félek a menekültektől, egyszerűen csak semmi hasznuk, semmire sem jók, viszont kurva sok pénzt meg odafigyelést igényelnek."

A fityesz hordánál a humánum véget ér a közpénz/lopott pénz családtagok közötti szétosztásánál.
F_Viktor
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
m.macskosz
@levarosbukta:"Nagyon sok Munkácsy kép van szerte a világban gazdag gyűjtőknél akkor ők is adják oda ajándékba a festményeket?"
Kapaszkodj meg, én ezt el tudnám képzelni! :)
m.macskosz
@F_Viktor: tegnap, 23:14
Neki sok mindent szívesen adnék, Munkácsy képet biztosan nem! :)
petike
@m.macskosz: Szerintem, azzal, hogy sokáig (évekig) nálunk volt a kép úgymond letétbe téve, bizonyította magyarságát. Pénzért vette (kb amennyit kérne érte) legálisan, tehát az Ő tulajdona. A magyar "állam" eddig is kulturális hasznot húzott belőle. Most meg egyszerűen lefoglalják?
Ha annyira a magyarságot kérjük számon, akkor geciorbán miért csak kölcsön adta a földjét a felcsúti stadionhoz? Miért nem adta az állam tulajdonába?
Tényfeltáró
Csodálkozom, hogy az ukrán állam még nem jelentette be igényét. A származási hely ugyebár odaát van már.
papa.49
@Tényfeltáró: Miért is lenne odaát???Munkácsy Békéscsabán, meg Gerendáson nőtt fel ezeket a képeket meg Párizsban festette...
verőce21
@F_Viktor: (19:21) És te mit ajánlottál fel értékes vagyontárgyaidból a műgyűjtő lézernek, hogy ne tartsalak gennyedék alaknak?
verőce21
@petike: (21:28) Orbán ugyanúgy hosszú távon "kölcsön adta a földjét a felcsúti stadionhoz" bérlet ellenében, mint amit pákhnál hiányolok. Nem mondja senki, hogy adja oda ingyen a festményeit.
verőce21
@silber13: (10:53) A nyakadra jobban vigyázhatnál, mert egyszercsak előkerül és mehetsz a guillotine alá! :)
F_Viktor
@verőce21: Soha nem szolgáltam és nem is fogom szolgálni a mindent meghamisítani próbáló hazug jobber haverjaidat, tehát még a "gennyedék alak", mint labda a te térfeleden pattog.
verőce21
@F_Viktor: Téged én szolgálat nélkül is annak tartottalak mindig!
F_Viktor
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
verőce21
@F_Viktor: (00:09) Téves volt a tetszik, ezt a megalapozatlan ordenáré vádaskodást jelentettem.
F_Viktor
@verőce21: Mit nem vállalsz be? :-)))
F_Viktor
@pbalage: Ő még kispályás, Golgotában még nem mer gondolkodni :-)
verőce21
@pbalage: (00:09) Sajnos nem hagysz meg semmit!
verőce21
@F_Viktor: (00:14) Semmit, már a 19:21-es személyeskedést sem.
pbalage
@verőce21: én soha életemben nem loptam semmit.
pbalage
@verőce21: de te szívből támogatod a tolvajokat, én meg nem, ez pedig szomorú.
verőce21
@pbalage: És mit akarsz ezzel mondani?
pbalage
@verőce21: odaírtam, amit akartam mondani, de ha nem így van, ne vedd magadra.
verőce21
@pbalage: Én pedig azt hittem azért vagy szomorú, mert nem támogatod a "tolvajokat". Tulajdonképpen kikre gondoltál?
pbalage
@verőce21: nézd, én az mszp-t sem szerettem, mert ők is buktak egyet előttem, és örömmel vártam a fideszt. Egy évig vártam, hogy történjen valami, komolyan vártam, bár nem rájuk szavaztam.
Hát ebből nem lett semmi, hanem inkább sokkal-sokkal rosszabb lett a helyzet.
Nekem az nagyon fontos, hogy akit megválasztottunk szalonnasütésre,
az ne csak a sajátját sütögesse a közösen megrakott tűznél, hanem mindenkinek jusson belőle érdeme szerint.
És esetleg, ha véletlenül több szalonna jut, akkor abból is jusson mindenkinek.
És ha igazságos az ország vezetője, akkor abban is támogatom, ha esetleg olyan helyzet adódik, amikor ínségesebb idők következnek.
És ezt én nem látom már úgy 10-12 éve.
Nem tudom támogatni.
A Jobbikot pedig veszélyesnek tartom.
Ezt a hangulatot Orbán Viktor teremtette, ebben nagyon zseniális volt, és pont ezért nézem le őt.
verőce21
@pbalage: (01:02) Hiszen éppen úgy van, "mindenkinek jut belőle érdeme szerint". :)
pbalage
@verőce21: ha az az érdem, hogy rokona-e ismerőse-e vagy-e valakinek, akkor természetesen igen.
De amikor az értelmes emberek például közmunkára vagy országelhagyásra kényszerülnek emiatt a "nagy igazságosság" miatt, abból csak még több baj származik. Nem marad senki, aki önálló utat mutathatna.
Csak egy Vezér maradhat, ez a jelenlegi elv, de az a vezér már régen elbukott.
silber13
@verőce21: Beszélsz hülyeságet, te is tudod, hogy soha nem fog előkerölni, vagy te tudod, hol is van az a kép?:-))) Na az a veszélses!
petike
@verőce21: Tájékozódj, ne csak a propagandát nyomjad!
Pákh már tartotta itt tartós bérletben a képet, ugyanis 10 évig együtt volt látható a mostani helyén. Aztán elvitte kiállításokra, majd visszahozta, mert két éve igéretet kapott a kuszaszeműmatolcsitól a 9!! milliós vételárra. Ezt az ajánlatot köpte le most matolcsi és lázár a lefoglalással.
Peller Anikó
Páka örülhet ha nem viszik mindjárt a gulágra.

petike 9 millióért nekünk is kell a kép, összedobjuk az árát és páka is megmenekül.
verőce21
@petike: (11:06) Honnan veszed ezt a kilencmillió dolláros vételárat? Mert Pákh azt mondta? Akkor miért van a 6 millió dollár az Államkincstárban már régen zárolva a képvásárlásra?

De ne térj el az eredeti hiányosságodtól. - "...geciorbán miért csak kölcsön adta a földjét a felcsúti stadionhoz? Miért nem adta az állam tulajdonába?" - mert én erre válaszoltam.
Nem kérte Pákhtól senki ingyen a képet. Megelégednénk mi is egy kilencvenéves bérlettel.
verőce21
@silber13: (06:05) Látom megijedtél, mert szorul a nyakad körül a tiló!
kukac50
Miért nem veszik meg egy stadion építése helyett, annak az ára elég lenne rá!
silber13
@verőce21: Jajj Istenkám!! Talpig összeijedtem mgam Uram, kiváltképp, miután együgyű szolgád fenyegetett holmi tilóval! :-))))
petike
@verőce21: Mert Pákh azt mondta. Mert 2 éve lázárral már kezet ráztak a 9 millióra. Csak megint az látszik, hogy egy magyar kormánytag szava semmit (szart) sem ér.
De ha a propagandán kívül mást is el tudsz olvasni, akkor ajánlom figyelmedbe:
gepnarancs.hu/2015/06/pakh-elviszi-a-golgotat/#.VYbTpKECt4g.facebook
verőce21
@silber13: (13:09) Inkább együgyűen azért drukkolsz, hogy lopják el a képeket?
silber13
@verőce21: Már ellopták. Soha nem keröl elő. Felesleges ilyen agyament dolgokat karmolnod! Szégyelheted magad.
silber13
@verőce21: 12:50-re: Rövid egysorosod az ismeretek teljes hiányát és fogalomzavart próbál takarni! Kevés sikerrel!
kamazuka
mégis milyen magyar,netán ,,hazafi" az aki saját hazáját zsarolj?
Ha az ő sajátkezű alkotása lenne,még érthető lenne,de nem az!

Ilyen patkányok anno a rendeszerváltáskor is bejelentkeztek,hogy ezért meg ezért kifizetnék a magyar állam adósságát!

Ezek szerint annyi elherdálható adóforint keletkezik,hogy ilyen allűrökre futja.
Fiacskám,nem adunk 9 milló dollárt,helyette kórházakat korszerűsítünk ,úthálózatot fejlesztünk!
verőce21
@petike: (22:20) Ez az igazi propaganda, amit ide linkeltél, "hiteles forrásból"!
csa-csa
@kamazuka: de a tulajdona! és nem zsarol csak visszakéri ami az Övé! remélem viszi a "jó hírünket" a világ minden tájára! be sem tenném ide a lábam többé a helyében! és másoknak sem ajánlanám!
petike
@kamazuka: Ha kórházat korszerűsítenének, megértem. De arra nem futik.
De most konkrétan lefoglalták egy ember magántulajdonát. És gecilázár még fenyegeti is. És te azt írtad-fiacskám, nem adunk 9 millió dollárt-akkor az azt jelenti, hogy az ember-a tulajdonos-jön, és leakasztja a falról, és azt csinál vele, amit akar.
És Pákh csak a tulajdonát szeretné visszakapni, a zsarolást, illetve a törvénnyel való rablást a gecilázár követte el.
petike
@verőce21: Figyelj már, te IQ toprongy! Pákh nyilatkozata nem hiteles? Akkor kié hiteles? matolcsié? gecilázáré? Vagy geciorbáné?
Idióta.
Mobil123
Már csak egy ugrás a Mi vagyonunk ezek után!!
kamazuka
@petike: Na, Bácsi!
Pár napja is ment ilyen cikk,és gondoltam,mi lenne ha egy másik szemléletből közelítek.Bejött!
Igen ,igazad van ,ez egy ember magán tulajdona!
Vajon az alaptörvény miért fogalmaz úgy hogy mindenkinek joga van tulajdonhoz?Nem tesz különbséget magán és köztulajdon között.
De a kormány a szarnak vérnek nincs gazdája mintájára a magáncsődvédelmet mint fogalmat bevezetné!

Ha vinni akarja a gazda a tulajdonát,hát vigye?
verőce21
@petike: Aki lejegyezte, az a nem hiteles, idióta!
Képzelt riportról még nem hallottál? - még ha utólag helyben hagyták is?
petike
@verőce21: Ott vagy eltévedve (megvezetve), hogy erről az egyezkedésről két éve lehet tudni.
Többször, több helyen nyilatkozta a matolcsi-féle brigád, meg Pákh is, hogy ismert a vételár, a szándék.
Úgyhogy nem képzelt riport. Mint ahogy az sem képzelet szüleménye, hogy a gecilázár erővel akarja ellopni egy ember magántulajdonát.
petike
@kamazuka: Akkor valahol mégis csak egyetértünk abban, hogy amit lázár csinál, az nem tisztességes.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.