Most először a Story magazinnak szólalt meg, de Gregor Bernadett biztosra veszi: nem ő az utolsó, aki a színházi szexuális zaklatásokról mesél, és Marton László után még másokról is lehullhat a lepel.
Szakmai körökben ugyanis nyílt titok, hogy sok színházban a Marton-ügyben emlegetett történeteknél még durvább dolgok is folynak – írta a Story magazinra hivatkozva a nlcafe,hu.
A szakmában már régen szóbeszéd, hol mi folyik. Az a baj, hogy félnek, de meglehet, nem ez az első és utolsó eset. Kollégákkal beszéltünk, hogy nem vagyunk egyformák, nem lehet hibáztatni egyetlen áldozatot sem, mert amikor valaki tiszteletlenül közeledett felém, és sem voltam képes senkit tökön rúgni, elküldeni az anyjába
- mondta a színésznő.
A felvételitől kezdve egészen az utolsó vizsgáig a legkülönbözőbb módon alázták meg a nőiességében is.
Az egyetem első év végi vizsgáján például anyaszült meztelenül kellett eljátszania a Rómeó és Júlia búcsújelenetét.
Életemben soha nem szégyelltem úgy magam.
Cikk- és címlapkép: Youtube
37 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Hogy hogy ilyesmirol nem irtak az ujsagok anno?
Detti, ki rendezte azt a vizsgaeloadast???
www.storyonline.hu/hirek/gregor_bernadett_itt_allok_meztelen/37206/
Es ha azt is belevesszuk, hogy a sorozoorvos meg is mogyorozhatott volna!
Anyam borogass! Ennyi frusztralt, kielegitetlen p,nat mar reg lattam egyrakason...:o(( Szegeny csaj, mutattam a ferjemnek, elmondtam, hogy mirol szol a cikk, mondta, hogy ezt meg bottal sem piszkalna meg,...:o(( Szoval, TENYLEG volt egy ilyen vizsgaelodas? Csak ugy suttyomban?? Es soha senki nem nevezte azt akkor botranyosnak? Egy ilyet ma meg lehet uszni Magyarorszagon?
www.amnesty.hu/data/file/2599-amnesty_szerencse.png?version=1415642342
Három bika beszélget a dómtetején.
Megszólal a fiatal bika szaladjunk le a domb aljára és tegyünk minden tehenet a magunkévá.
Közép korú bika mondja lebandukolunk ,és minden tehenet a magunkévá teszünk.
Öreg bika mondja aki dugni akar majd idejön.
"Úgy tudom, az új Nemzeti Színház avatóján előadott "Az ember tragédiája" is hasonló stílusban volt rendezve. Az is sokakat felháborított, és tudom, hogy aki rendezte, Szikora János, az valamikor a '80-as évek elején Győrben rendezte a "Bambini di Prága" (Prága gyermekei) c. darabot. Botrányos volt, szüleim látták és teljesen ki voltak akadva. A színpadon vizelést és székelést imitáltak a szerepüket játszó színészek. Ezután a rendezőnek távoznia kellett Győrből. Amikor a Tragédia rendezése kapcsán életútjáról beszélt, akkor azt mondta, hogy politikai okokból kellett távoznia Győrből. A valóság ezzel szemben az, hogy közutálatot és közfelháborodást váltott ki ezzel a rendezésével, és nyilván a hatalom a nézők véleményével összhangban küldte el az igazgatói székből.
Szikorának ma is nagy a respektje szakmai körökben, éppúgy, mint Alföldinek, akinek egyik rendezésében (Závada Pál: Magyar ünnep) Erdélybe bevonuló honvédek egy revizionista dal dallamára (Lesz, lesz, lesz...) csoportos önkielégítést végeznek és ott élveznek el, hogy "Magyarország újra nagy és boldog lesz".
Hát ilyenek vezetik (meg) a színházművészeti életet Magyarországon, ilyenek határozzák meg, mit csináljanak a színpadon a színészek és mibe nevelődjenek bele már a Színművészeti Egyetemen (korábban Főiskolán)."
Ezt a hsz.-t olvasva alföldi is inkább pornőfilmrendezőnek nevezhetné magát.Még ennyi mocskot!
Egyébként azon a tájékon még szűz vagyok! Szóval nekem nem nézett be!! :))))
Ezzel most többet ártott, mint használt, neki ugyanis nem hisz senki.
Az meg különösen jópofa, amikor olyanok jönnek zaklatástörténetükkel, akik a karrierjük érdekében több f..t fogtak, mint kilincset (Sárosdi, Gregor, és még jó páran).
Új hozzászólás