Ismerem a magyar kormány minden érvét, és épp ezek erősítenek meg a jelentés igazában – mondta a hvg.hu kérdésére Judith Sargentini, aki nagyon bízik benne, hogy az uniós tagállamok nem nézik tovább tétlenül a magyar jogsértéseket. A holland zöldpárti képviselő nem csak a gyűlölködést érzékeli, de azon magyarok reményét is, akik az Európai Parlamenttől várnak támaszt. Sargentini azt mondja, ha jövő héten meglesz a kétharmad, akkor az egy nagyon erős üzenet a Tanács felé.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

114 hozzászólásarrow_drop_down_circle

menekült
@justhpeter: Nincs kétségem, hogy alázni 0rbán is tud. És hogy előveszi a jól bevált pávatáncát és kettős beszédét. Még talán azt is beleveszi a mondókájába, hogy milyen jól megvédte a kerítéssel Európát, szó sincs kérem itt gyűlöletről, csak a jogos védelemről. Merkel is el van tévedve, amikor arról beszél, hogy belátja, 0rbán megvédte Európát a bevándorlóktól. Mindössze arról van szó, hogy a menekültek más úton jutottak el oda, ahova akartak. Magyarországot megkímélte a rá háruló kötelezettségek teljesítésétől, mindössze ez igaz.
A minta, amit demokrácia lebontásában, a saját népének lealázásában és kifosztásában mutat, az viszont tényleg nagyon veszélyes. Örülök, hogy Sargentini érzékeli "azon magyarok reményét is, akik az Európai Parlamenttől várnak támaszt".
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Commenter
Igaza van asszonyom. Köszönjük a munkáját, remélem megindul az eljárás.
justhpeter
Orbánék tökéletesen tudják, hogy a Sargentini-jelentés igaz, ezért megy ki ő leverni a parlamentet, minden más esetben a töketlen Szíjjártó menne megfenyegetni és lealázni mindenkit.
RonaGyuri
Igen egyértelmű komolyan kell venni Őfenesége baromkodásait; ahogy mondani szokás szaván-fogni! =))
menekült
@justhpeter: Nincs kétségem, hogy alázni 0rbán is tud. És hogy előveszi a jól bevált pávatáncát és kettős beszédét. Még talán azt is beleveszi a mondókájába, hogy milyen jól megvédte a kerítéssel Európát, szó sincs kérem itt gyűlöletről, csak a jogos védelemről. Merkel is el van tévedve, amikor arról beszél, hogy belátja, 0rbán megvédte Európát a bevándorlóktól. Mindössze arról van szó, hogy a menekültek más úton jutottak el oda, ahova akartak. Magyarországot megkímélte a rá háruló kötelezettségek teljesítésétől, mindössze ez igaz.
A minta, amit demokrácia lebontásában, a saját népének lealázásában és kifosztásában mutat, az viszont tényleg nagyon veszélyes. Örülök, hogy Sargentini érzékeli "azon magyarok reményét is, akik az Európai Parlamenttől várnak támaszt".
Pálinkás Pál
Itt kommenteló jogvédők...az ide áromló hordának hány százaléka valóban menekült???5-8???A többi több mint 90-nel mi van??
Sziszifusz
@Pálinkás Pál: 07:18

Olvasd el még egyszer a Hvg.-s cikket. Ha megteszed rádöbbenhetsz, hogy Sargentini jelentés központi témája nem a migránskérdésről szól. Az az Orbán kormány olyan ténykedéseiről szól, amelyek a magyar emberek érdekeit, illetve az Unió közösen elfogadott elveit sérti.
Pálinkás Pál
@Sziszifusz: Ebben igazad van...csak szépen egybemostra a holland a migránskérdéssel...ergo nem lehet külön kezelni!!
Sziszifusz
@Pálinkás Pál: 07:36
Igen, de csak a súlyának megfelelően.
Mint azt tudhatjuk ( no nem az Orbáni médiákból), hál Istennek úgy látszik, hogy a migráns áradat egyre inkább kezd elapadni.
Ennek a kérdésnek a feltupírozása egyedül a jelenlegi magyar kormánynak az érdeke. Az ok egyértelmű.
tulipan
Persze, hogy nem az kell ennek a pénz és kitárólagos hataloméhes Dagadéknak, hanem az, hogy a DEMOKRATIKUS nyugat, tegyen úgy mintha nem látná mit is művel ez a Hitler-utód és mint a 30-as években, minden krtiikus szó nélkül, csak FIZESSEN! EZ NEM LEHET KÉTSÉGES!!!
hvg.hu/itthon/20180906_judith_sargentini_jelentes_fidesz_orban_europai_parlament_tanacs_bizottsag_interju?s=hk
menekült
@Commenter: Ez ijesztő! Nem igazán tudom, ezzel kapcsolatban mit kell gondolnom? Mondjuk a neve nekem baromira nevetséges: Bátor Harcos. Vagy inkább hányinger.
1. Aki átélte a világháborút, vagy, mint én, filmeken látta és úgy átérezte az iszonyatot és embertelenséget, abban biztosan nagyon rossz érzéseket kelt.
2. Vajon ez most miért van? A NATO követeli meg tőlünk? Más NATO tagoknál is vannak ilyen gyakorlatok? Ez kötelező, vagy csak magánszorgalom?
3. Amikor kamionok és nehéz járművek mellékutakra vannak terelve, ott láthatjuk, hogy ezek rövid időn belül mit művelnek az utakkal. Ezek is ilyenek, ettől is számítani lehet az utak szétbarmolására?
Commenter
@menekült: Ijesztő valóban. De hidd el azok, akik ezekkel a bátor harcosokkal most parádéznak és a régmúlt eszközeivel félemlítenek meg embereket,azok lúzerek. Ezeknek a bátor harcosoknak az ideje előbb utóbb lejár, vagyis már rég túl is lépték azt.
A történelem mindig megbuktatta azokat akik erőszakkal forgatták a kerekét vagy megpróbálták erőszakkal visszafordítani azt. Idő kérdése.
kereső
@Commenter: @menekült: miért is tartja fenn a "rendkivüli állapotot"?,amit a tömeges illegális bevándorlás miatt rendelt el? A miatt a havi 3 illegális miatt? Vagy...?
menekült
@kereső: Csodálkozom, hogy ezen az egész ország egyként miért nem háborodik fel?
kereső
@menekült: én már nem csodálkozom semmin se! Látod,még az ellenzék???se reagált.Nyulak.
Commenter
@kereső: vagy? Ez nem lehet kérdés. Békesi László már rég megmondta hogy irány a szükségállapot ha úgy hozza a sors:444.hu/2017/12/21/bekesi-laszlo-szerint-nehany-robbantas-utan-orban-hivei-konyorogni-fognak-a-szuksegallapotert
Aki Én
@Sziszifusz: Mit rugózol állandóan a migránsokon? Tényleg ez itt az egyetlen probléma? Ne nyald már be a butító propagandát. Ne foglalkozz te is csak a migránsokkal.
A jogállamról, a szabadságról, a demokráciáról, az egyoldalú és hazug tájékoztatásról van szó. Erre te segíted azzal, hogy elviszed migráns témába.
Tudom, aki nem csak ezzel foglakozik, az libsi...
Aki Én
@Sziszifusz: ..bocsánat, ezt nem neked, hanem @Pálinkás Pál: nak akartam címezni
Sorry!!!
Aki Én
@Shikari a buta kretén: Téged kéne már karóba húzni. Hazug uszító féreg
papa.49
A jelentés korrekt módon írja le a problémákat, csak ugye az ,,igazság mindig fáj,, !!!
menekült
@Shikari: Olyan vagy, mint a kenyéradó gazdáid. Amikor hazugságon kapnak, akkor nem elszégyelled magad és megbánod, hanem hazugsággal vádolod azokat akik lelepleztek. Ritka ocsmány tulajdonság.
desiro57
@Shikari: Mert a kenyér adód hazugságait leleplezték???
Te náci köcsög!!!
Commenter
@menekült: mert kellene valaki, bárki, akárki akinek még politikailag, emberileg hitele van és végre kimondaná azt amire várunk: hogy azorbán rendszer menthetetlen.
menekült
@Commenter: Kire gondolsz? Egy magyarra? Egy ellenzékire? Hányan hányszor elmondták már, hogy ez milyen aljas rendszer, itt már nem elég kimondani, le kell őket pofozni arról a döglött dakota lóról!
Eriksson
Meg tudja itt valaki mondani, hogy Sargentini asszony milyen jogi ismeretekkel bizonygatja a tutit? Egyáltalán milyen diplomája van? Vagy még érettségije se, mint Schulz úrnak?
Commenter
@menekült: arra, akinek azt mondta a BBC-nek akkor amikor a jobboldal visszavette a hatalmat hogy nagyon csalódott abban az irányban amerre az ország tart. Garantáltan nem ilyen lovat akart. Magyar is, meg nem is, de 100% ellenzéki. garantáltan orbán-ellenes és kamumentes. Nem olyan mint a kispályás szánalmas ál-ellenzéki lmp.Próbálom előkotorni azt a bizonyos BBC interjút de eltűnt a netről...
Commenter
@menekült: kotrom itt a romány verembe. picsogós ákcentussal... kotornál te is egy kicsit ott a ködös Albionban?
menekült
@Eriksson: Ha eddig nem tudtad, most megtudhatod tőlem: a Google a barátod! :)
" modernkori történelmet tanult az Amszterdami Egyetemen a totalitárius rendszerekre és Európa demokratizációjára specializálódva, és 1999-ben mesterfokozatot szerzett."
hu.wikipedia.org/wiki/Judith_Sargentini
menekült
@Commenter: Kotornék, csak nem tudom, mire/kire gondolsz.
Commenter
@menekült: ki fognak innen EBRDrudalni mind2őnket...
Pálinkás Pál
@Sziszifusz: Persze hogy csökken,mert már az olaszok sem vizitaxiznak!!
Eriksson
@menekült: Megnyugodtam, hogy mégsem teljesen iskolázatlan.
menekült
@Commenter: Miért? Arról az emberről és annak mocsok rendszeréről beszélgetünk, amit Sargentini bírál. Bár jobb lenne a nemzetközi díjakat nyert magyar filmekről beszélgetni.
menekült
@Eriksson: Oké, nyugodt lehetsz. Nálad jóval magasabban képzett.
Commenter
@menekült: igen, Nemes Jeles Lászlónak most eléggé megy a szekér...
menekült
@Eriksson: És még annyit tennék hozzá, a hollandoknál nem divat ostoba majmokat küldeni az Európai Parlamentbe, mint mondjuk nálunk (Tompikára gondolok, de a Fidesznek vannak még hasonló jó ötletei).
Eriksson
@menekült: Fogalmad sincs, hogy nekem milyen képzettségem van. De ha tudnád, nem írogatnál ilyesmit.
Feltételezem te meg a 8 általános és egy fűnyíró szakmunka között mozoghatsz.
Eriksson
@menekült: Pedig szokás, ha jól utánanézel. De nem akarok ezen vitázni, mert nincs semmi értelme.
(Tompika jogászdoktor).
menekült
@Eriksson: Arra gondolsz, hogy miniszterré nevezték mi, mielőtt a sokadik nekifutásra összehoztak neki egy diplomát? :DDD
Commenter
@menekült: a BBC interjút valóban eltüntették gondolom azért mert az illető angolul beszélt magyar létére. De Josh Groban dalának magyar változata talán segít kicsikét. Ez egy roskadó ház, ahogy a dal is mondja. Ki kell mondani hogy összedőlt. End of story.
www.youtube.com/watch?v=sryE8v0xqd0
menekült
@Eriksson: Nem érdekel a diplomád, én meg, ha nem is fűnyíró, de kiváló diplomával nagyon jól elboldogulok a világ bármely táján.
karma1
@menekült: 8.01-re: Azt hiszem, te nem is egy kicsit, hanem nagyon el vagy tevedve.
Magyarorszag foldrajzi helyzete olyan, amilyen - miutan mi Kozep-Europaban vagyunk, ennek megfeleloen atjarohaz az orszagunk.
Az, hogy az utak milyenek, azt ne a kamionokon meg a teherforgalmon kerd szamon, mert azok tehetnek rola a legkevesebbet. A kulfoldi kamionok a hatarokon belepeskor horribilis utadot fizetnek azon felul, hogy Magyarorszagon van egyedul az az anomalia, hogy a gazolaj tobbe kerul, mint az olommentes, agyonfinomitott benzin., vagyis a kamionok (miutan azok mind gazolajjal mukodnek) megfizetik az eszement nagysagu ut-adot es mindenfele mas adot, tobbek kozott a 27 %-os AFA-t is.
Az, hogy ez a penz aztan rovid es egyenes uton a stromanok (es rajtuk keresztul orban ) zsebebe vandorol, ez csak a merhetetlenul nagy korrupcionak tudhato be, es soha nem kerul ez a kifejezetten az utfelujitasokra beszedett penz az utak tenyleges megjavitasara.
Commenter
@menekült: nem a papír számít ld. a kormány jogi és egyéb doktorait...
menekült
@karma1: Amit én írtam, nem cáfolja azt, amit te.
Sziszifusz
@Pálinkás Pál: 12:01
Csökken a migrációs nyomás ?
Igen csökken ! ... és ez a lényeg.

Orbánista média propagandája fenntartja a migránsozó agymosást ?
Igen fenntartja a migránsozó agymosást, bár mostanában Soros György neve ritkábban hangzik el.
menekült
@Commenter: Naja. Pl egy bizonyos álamfő kisdoktorija. :DDD
karma1
@Eriksson: Szovegerto olvasas... A holgy tortenesz diplomaval rendelkezik (benne van a cikkben), es ehhez a tenyfeltaro kutatashoz neki nem muszaj, hogy jogi vegzettsege legyen. Tudod, rengeteg ember dolgozott a jelentessen, minden unios orszagbol, mindenfele szaktudasu ember jott Magyarorszagra megadott feladatokkal, megadott temak kutatasara. Ahogy mondta Sargentini, NEM egyedul az o munkajarol van szo, de szivesen adta a nevet, mert mindenrol meggyozodott sajatmaga is...
karma1
@menekült: Olyan kicsi vo't neki, hogy nagyitoval sem talaltak...:o))))
karma1
@Sziszifusz: Hahaha, lehet, hogy azert csokken a sorosozas, mert jobb hijjan a csuti duce odament egy kis penzt kerni, aztan az mar nagyon gaz lenne...:o)))))
Eriksson
@menekült: Szegénykém, ha olyan jó diplomád van, miért szorulsz személyeskedésre értelmes eszmecsere helyett?
menekült
@Eriksson: Az én eszmémet már feltálaltam, cserébe amit tőled kaptam, abból meg nem kérek.
Eriksson
@karma1: Nem tudom. Én úgy hallottam, hogy igen rövid ideig tartózkodott Magyarországon ahhoz, és nem is fordult meg többféle helyeken, hogy objektív képet kaphatott volna. Minden jel arra mutat, hogy az az összefoglaló amiről te beszélsz, az csak egyfajta köröktől származhat.
Eriksson
@menekült: Ez egyáltalán nem lenne baj, mert
gtfkephost.hu/files/2018/36/06/c102u74ohp.jpg
Sajnálom, beszélgess mással.
menekült
@Eriksson: Kvittek vagyunk. Te se fogtad vissza magad.
karma1
@Eriksson: Ne probalj csusztatni es engem megvezetni mert ez nem fog menni... Milyen korokrol beszelsz? Vedd mar vegre tudomasul, hogy csak orbanisztanban mukodnek ugy a dolgok, ahogy mukodnek, kulfoldon mindenki vallalja a tetteiert a teljes felelosseget. Neked kulon elmondta Sargentini, hogy mennyi idot volt Magyarorszagon?
Ha nem tudnad, az o munkaja - meg a tobbieke is - jo reszben abbol all, hogy analizaljak a magyarorszagrol erkezo jelenteseket, osszehasonlitjak a sajat tapasztalataikkal. Nemcsak o, hanem szinte minden orszagbol volt Magyarorszagon megfigyelo, kulonbozo bizottsagok tagjaikent, kulonbozo temakban te've megfigyeleseket.
Amikor egy bunugyet targyalnak, az nem a talpas rendor munkaja, aki kint van a terepen, hanem egy komoly belso team osszehangolt, borzaszto aprolekos munkaja. Amit Sargentini is megtett. Es hiaba tagja o is az EPP-nek, mar latja, hogy mekkora hibat kovettek el, hogy orban aljassagairol nem vettek tudomast, inkabb elforditottak a fejuket. orbannak nem lehet egy rohadt szava sem, mert azt is beemelte a jelentesebe, amit orban javasolt megemliteni.
Eriksson
@karma1: Biztos úgy van ahogy mondod, de kérdem én: Kik szoktak jelentéseket küldeni Brüsszelbe, vagy kik szokták mindenáron a legrosszabb színben bemutatni a magyarokat?
És kik azok, akik a jelen esetben magyar létükre a Sargentini jelentést akarják megszavazni ahelyett, hogy azt mondanának: Hát kérem, igaz, hogy nem minden stimmel itthon, de azon vagyunk, hogy javítsunk rajta.
Erre kéne valami nagyon okos és elfogadható válasz.
Eriksson
@menekült: Melyik a vitatható hozzád intézett hsz-om?
Commenter
@menekült: és milyen eszmét találtál fel? Ez nagyon érdekes! Csak nem te is egy új világrendet mint a csuti Biskekben? Szép kis világrend az övé is. Elég orwelli, kész állatfarm.
menekült
@Commenter: Nem találam fel: feltálaltam. :)
Commenter
@menekült: És@Erikssonnak is jut belőle?
menekült
@Commenter: A feltálalásból? Persze, nyugodtan szemezgethet belőle. Közkincs. :)
Commenter
@menekült: Orbánnak és a Fidesznek egy morzsát se. Nekik maradjon a biskeki :)
karma1
@Eriksson: Komolyan nem piszkalni akarlak, de benne van a cikkben a valasz: Sargentininek NEM a magyarokkal van a baja, hanem a kormany munkajaval. Es igen, miert ne mehetnenek peldaul a devizahitelesek egyenesen Brusszelbe, Hagaba jogorvoslatert? Ehhez minden unios orszagban lako polgarnak megvan a joga. Aki odamegy jogorvoslatert, az valoszinuleg nem kapott kielegito elintezesi modot a sajat orszagaban .
Azt se felejtsd el, hogy orban is odaszaladt ellenzekben, amikor Gyurcsanyt jelentette fel az EBESZ-nel, a 4-es metro miatt. Aztan amikor errol megjott a jelentes, pofara esett orban, mert sem Gyurcsanyt, sem Demszkyt nem marasztaltak el az ugyben, ugyanis akkor is pont a fidesz kavart be az ugybe. Ugyhogy ebbol szep kussban ki is vonult. Viszont kurvara nehezmenyezte a puhos, amikor iden az ev elejen az Eliost es a vejkot marasztaltak el igen erosen ugyanigy 35 rendbeli korrupciot feltarva, es magyar jogorvoslatot kerve az esetre az EBESZ. Hat a polt nem rohant teljesiteni a kerest.
kereső
@Commenter:13:21, hát!(sic') a 84-et már meghaladtuk.
Commenter
@kereső: orbán még nem. ő most tart ott. Minden disznó egyenlő, de vannak még egyenlőbbek!
Eriksson
@karma1: Érdekes azért, hogy amikor a balliberálisok sütögették a pecsenyéjüket minden szép és jó volt. Vajon miért? Mert a birka magyarok azt is tűrték, nem jártak menetrend szerint utcára mindenféle vélt és valós sérelmek miatt.
Minden elmúlik egyszer. Miért nem lehet kibírni azt a néhány évet amíg nem a balosok kormányoznak? Vagy ürül az elvtársak zsebe? Talán meg kellene várniuk türelemmel, míg ez a kormány visszavásárol minden külföldre vándorolt vagyont, hogy aztán újra el lehessen adni.

Sose voltam Fideszes, de az itteni vitákat, okos és kevésbé okos, finom és kevésbé finom véleményeket olvasva, egyre inkább felnyílik a szemem. Ha valakit ennyire gyaláznak, az valamit nagyon jól csinál.

Ez a sok gyalázkodás kontraproduktiv. Legalábbis nálam.
namihami
@karma1: Egyet magyarázz el nekem, a gyengeagyúnak, kérlek.,
Milyen jogorvoslatot kéne kapnia a devizakárosultaknak odakinn? És milyen alapon?
Azok az emberek felvettek egy olyan, devizában elszámolt hitelt, aminek a feltételeit vagy át se olvasták vagy nem törődtek vele. Pláne, hogy a forintalapúnál sokkal kedvezőbb volt a fizetendő részlet. Kaptak X összegű svájci frankot forintban, mert itt akkor még a forint volt , akárcsak ma, a hivatalos fizetőeszköz. A hitelező banknak se volt ennyi frankja, ezért az is felvette a pénzt. Jött a frank bedőlése és a frank árfolyamának elrepülése. A hitelfelvevőknek X összegű frankot kellett a hitelező bank fele törlesztenie és az a napi árfolyamán már annyi volt, amennyi, hiszen a banknak is meg kellett venni a frankot és abban törleszteni. És az is csak a napi árfolyamon vehette meg a törleszteni való részletét.
Melyik volt szabálytalan? Kinek kéne buknia? Annak a banknak, aki eladta a frankot vagy annak, amelyik kihelyezte? Hiszen a banknak, mint olyannak, nincs pénze. Pénze a betétesnek van, aki beteszi oda és elvárja, hogy necsak visszakapja, de a beigért kamathoz is hozzájusson. Vagy a pénzbetevő adjon ajándékot a felvevő hitelesnek? Miért is? Te mit szólnál, ha a bank közölné veled, hogy nincs pénze, mert az ő adósai nem fizettek? Nem ezért ment a Questor-balhé?
Hogy a bank is keresett rajta? Melyik bank, áruház, gyártó, kereskedő nem ezért dolgozik?
És csak annyit:: én is beleszaladtam egy autóhitel-buliba. De, szívva a fogamat, tudomásul vettem, hogy ez nem jött be. De biznisz az biznisz. Nyerhet az ember, de bukhat is. És a törlesztéseim elején volt olyan részletem (igazolni tudom), amikor a frank gyengébb ára miatt kevesebb volt a részlet, mint a megkötési összeg. De volt sokkal több is.
Commenter
@menekült: no never a wooden spoon. he/she it has the emotional and intelligence of an orange teaspoon :) by (J.K Rowling. I wonder why they havent yet banned all the Harry Potter books in Hungary?
csak úgy....
@Eriksson: 11:38"Meg tudja itt valaki mondani, hogy Sargentini asszony milyen jogi ismeretekkel bizonygatja a tutit? Egyáltalán milyen diplomája van? Vagy még érettségije se, mint Schulz úrnak?" :) mi volna ha elöször a faras flóri,schmidt pali...stb., diplomajában kételkednél,oszt csak azok után kérnéd számon a külföldi politikusoktól?
namihami
@Eriksson: Csak az a baj, hogy nem az elvtársak zsebe ürül--mert az nem ürül, legfeljebb nem gyarapszik jelenleg--hanem a nép lesz egyre csóróbb. A család, a vők és a barátok pedig egyre gazdagodnak, még a szovik tempójához képest is őrületes iramban. És úgy, hogy sose látott mennyiségű Eurot kapva nem léátszik a tömegeken a pénzek eredménye.
Nőtt az átlagbér? Igen, de szaporodnak az adók és a kedvezmények többségét csak egy bizonyos (bennfentes) anyagi és baráti réteg veheti igénybe. Ami igaz a beruházásokra, tenderekre, adókedvezményekre és a gazdaság minden ágára.
A szocik is loptak (kár tagadni), de ennek a családi/baráti vállalkozásnak a cipőjét nem köthetnék meg. És ha sokat várunk, hogy ezek helyett más lehessen, akkor már nem lesz mit ellopni. Mert nemcsak külföldre viszik a 90%-át, de még az itthonlevő dolgok lepapírozására is lesz idejük. És akkor ezek fognak Brüsszelig rohanni, hogy ""báncsák űköt"".
Nem a panaszkodás a kontraproduktív, hanem a jelenlegi ellenzék. És egy, az egyházakkal felépített réteg, amelyiket be lehet migráncsolni, trianonozni és hasonlókkal etetni.
Ha valakit gyaláznak, az nem biztos , hogy jól csinálja, csak a nyílt vitákra és a hibákra való viták elől elzárkózhat és a cselédjeit küldi maga elé. Hiszen az Isten tévedhetetlen és nem érheti bírálat. Úgy pedig nem lehet a tetteivel szembesíteni. És nem a munkájához, hanem ehhez ért nagyon a mi kis Machiavellink.
csak úgy....
@Eriksson: 14:05 szerinted ez ,-ami most van ,nem több már egy kicsit a sima "pecsenye sütögetésnél" ? szívem szerint az összes lopós politikust börtönbe kéne zárni de te,ti ügyvédkedtek nekik,hogy bezzeg az elödök is loptak,oszt ezzel minden le van rendezve a buta buksitokban!
Eriksson
@namihami: Különbség, hogy az előző kormányok külföldre menekítették a vagyonukat, a mostaniak viszont helyben tartják. S mint tudjuk, senki nem visz a sírba semmit. Sőt hallottam már földosztásról, újraparcellázásról is. A nemzeti vagyon nem vész el, csak időnként gazdát cserél.
CsipkeRózsa
@Eriksson: Sargentini az Amszterdami Egyetemen tanult.
Eriksson
@CsipkeRózsa: Igen, most már tudom azt is, hogy történelmet.
Nessy
@Eriksson: Ugye ezt te sem gondoltad komolyan, hogy a lopott pénz még Magyarországon van?
Az igaz, hogy az illető nem viszi magával a vagyonát a túlvilágra, de a család tovább él majd belőle, nem is rosszul.
karma1
@namihami: A devizahiteleseket csak hasra utve hoztam fel peldakent, es nem a banki ertelemben vett visszasagokkal gondoltam, hogy odamennenek a devizasok, hanem kizarolag azert, mert a szerzodes JOGILAG nem volt fair mar a megkotes idejen, amirol viszont a banknak volt tudomasa, de errol nem tajekoztatta a hiteligenylot.
Mas orszagokban is kotottek svajci frank alapu hitelszerzodeseket, de erdekes modon mindegyik orszagban kiderult, hogy a szerzodeseken van egy olyan hezag, ami miatt MINDEN ESETBEN - erdekes modon - csak a hitelt felvevo szopik, senki mas.
Miert toroltek el minden mas orszagban ezt a hitelformat nemreg, es egyedul a magyarok miert nem akarnak foglalkozni a kerdessel? Mert orban szemet huny inkabb, hogy igy hozza nyero helyzetbe a csanyi-fele haverjait, nehogyma ok fizessenek ra. Most volt itt a Propin egy cikk, hogy kilakoltattak egy ketgyerekes csaladot, pedig a 11 millios hitelukbol mar 10 millat visszafizettek... Szerinted ok hova menjenek majd jogorvoslatert? Tan nem a poltpetyat javaslod?
Szerintem van egy pont, amikor mindenki szamara vilagossa valik, hogy a magyar jog erosen ki van herelve, tobblepcsoben leepitve, es hogy poltpetya MINDEN orban szamara kinos ugyet azonnal a fiokjaba fog sullyeszteni.
Ha ezt tudomasul veszed, akkor csak ket lehetoseged van: 1/ bekes megoldaskent elmesz a fent emlitett ket nemzetkozi birosagra 2/ megkeresed az AK47-esedet vagy kiegyenesited a kaszadat, esetleg a nuncsakuval elismetled az ismert fogasokat.
Sajnos, ma mar csak ez a ket alternativa van a magyar joggal szemben.
Ne velem balhezz, egyebkent a szabadfelhasznalasu hitel es az autohitel szerintem teljesen mas, mintha valaki azert vett fol egy osszeget, hogy egyaltalan lakasa legyen.
Felkeszul: a CSOK, ez lesz a kovetkezo oriasi bedoles...
Commenter
@CsipkeRózsa: orbán meg a felcsúti akadémián!
Eriksson
@Nessy: A vagyon most nem annyira pénzben van, inkább ingatlanokban.
namihami
@Eriksson: Szerinted az a vagyon, amit ennek a rezsimnek (vagy bármelyiknek) a tagjaitól, még a bőrük kifordítása mellett is, az itthon fellelhető vagyonukból elvehető--na az a vagyonuk cirka hány százaléka lehet? Gondolod, hogy ez a tétel a teljes összeg (na mondjuk) 10 százalékát elérheti? A többi is közvagyon lenne, csak a kazah, török és egyéb ""Űjbaráti"" bankok, ellentétben a svájcival, már sokkal nagyobb biztonságban tartják. Erre megy ki ez a nagy haverkodás. És azt már akkor se vehetnénk vissza, ha az ottani orbánokat sikerülne a helyieknek elzavarni. Azok is vinnék tovább, kivéve a Causescu-szisztéma megoldása mellett.
Nem vagyok az erőszak híve, mert ezt vissza már nem fogjuk szerezni,de legalább ők se röhöghessenek. (Mint a Soros?)
Egyébként egy újraosztott földből, a semmiből miből indulna a paraszt? Miből élne az első öt évben, amire talán lábra tudna állni? Vagy megint jöhet az észnélküli hitelezés? Mi a biztosíték, hogy tudna törleszteni?
Eriksson
@namihami: Kérlek, ne menjünk ilyen messzire, mert nem tudok válaszolni, de követni sem a gondolati csapongásaidat.
csak úgy....
@Eriksson: ...no meg stadionokban,mert az köllött elöször a nemzethes úrnak.:)
karma1
@Eriksson: Asszem egy picit forditva ultel a lora. Milyen vagyonokat szedtek ossze peldaul Kadarek? Nem ceausescut akartad emlieteni? Epp hogy a Kadar rendszer alatt az a keves gyarapodas, ami volt a szocialista vezetesnel - mert mi a szocializmust epitettuk, NEM a kommunizmust, es azt se teljesen - az mind az orszagban maradt. Akkor meg olyanok voltak a hatar- es vamugyek, hogy meg a diplomatak sem rendelkezhettek olyan kirivo vagyonnal , mint a mostaniak,.
Es eppen az a jellemzo, hogy MOST nincs Magyarorszagon a penzuk, amint lehet, rohannak offshore cegeket alapitani, orban meg a kis hatitatyojaban vonatozik Zurichbe a bankba betenni a cash-t, amit peldaul alijevtol kapott a baltas gyilkos kiadasaert...
Epp ez az, hogy mar egy filler sincs a kasszaban - kuszaszem kilopott mindent, es segit a penz kisibolasahoz...
Gondold at meg egyszer ezt a mondatodat, mert ez nevetseges igy...
csak úgy....
@Eriksson: pedig az imént még Trianonnál tartózkodtál ! ;) ...szerintem az is messze.
namihami
@Eriksson: Csapongás lenne? Nem tudom, nem érzem annak.
Végig a nemzeti vagyonról, földosztásról, pénz helyben vagy nemhelyben maradásról írtam. De, ahogy gondolog...
Eriksson
@karma1: Nevetséges vagy sem, olyan dolgokat hozol fel, amihez fingom sincs.
Eriksson
@karma1: Nem emlegettem Kádárt, se rendszerét, nem is értem ezt miért írtad. Viszont nem válaszoltál érdemben 13:12-re
csak úgy....
@Eriksson: van olyasmi nálad,hogy "fingod sincs" róla ? ...nekem másképp tünt! ;)
namihami
@karma1: Azt írod, hogy a szerződésben van egy olyan pont, ami szerint csak a hitelfelvevő szopik.
Szerinted kinek kéne? A betétesnek? Ő vette fel a pénzt? Talán neki kellett egy olyan hitel, aminek (sajnos tény), de nem tudja fizetni a részletét? A betétes ne kapja vissza a pénzét, mert a hitelfelvevő túlvállalta magát? Netán a banknak kell a törzstőkéjét a hitelnemfizetők miatt kiadnia?
Ha nekem hitelre lenne szükségem (szerencsére nincs), de van 100,000 forint ""mozgosítható"" pénzem, akkor lehet, hogy kisebb lakást veszek, de olyan törlesztőösszeg fizetése mellett, hogyha valamilyen ok miatt bedőlnék (és most vonatkoztassunk el a franktól), akkor is hitelképes maradjak. Tehát:: 100.000 forint mellett a fizetendő részlet összegével nem megyek feljegg, mint 55.000 max 60.000 forint, mert egy betegség, munkanélküliség esetén is baj lehet. Lehet, hogy szűkösebben vagy rosszabb körülmények között élek, de hitelképes maradok.
Van nekem egy baráti családom (több is). Ők hasonló helyzetbe kerültek. Mindannyian ettük az életüket, hogy menjenek azonnal a bankhoz és valamilyen módon próbáljanak megegyezni. Sz@rtak rá,majd csak lesz vaklahogy. Az én ""humoros"" barátom még azzal is élcelődött, hogy aggódjon a bank, a pénz az övé.
Na, mostmár viccelődhet az albérletben és fizetheti a még hátralevő összegeket is.
karma1
@Eriksson: Nem hiszem, ennel te sokkal ertelmesebb vagy.
Mutass nekem egy olyan ertekes objektumot, amit pl. Kadar vett meg maganak, szemelyes hasznalatra, es KIVITTE az orszagbol (ezt allitottad, hogy az elozoek kiloptak kulfoldre, ), mig azt a vak is latja, hogy miket vasarol ossze orban (igaz, a meszi lolon keresztul, meg mas stromanokon keresztul) es hogy milyen tempoban hordjak ki offshore cegekbe a magyar vagyont a magyar uzletemberek. szemelyesen orban viktor, amikor 15 orat vonatozott Svajcba, hogy ott szemelyesen tegye be a penzt a bankba.
MOST lopjak ki a kozvagyont, mig az ingatlanok , amiket nem lehet kimozditani Ma.o.-rol, azokat meg az uj oligarchak nevere iratjak.
Az osszes hotel a Balcsi korul mar a lorinc barate', a turai kastely a vejkoe, TV-csatornak mind a vajnae, az ove az osszes kaszino is (a bevetellel egyutt), egymas utan veszik meg az Andrassy uti palotakat - tobbek kozott a Balett Intezetet is az Operaval szemben - ezert kellettek az arab pharaonok, meg a bahreini energiaugyi miniszter, es ezert tamogatjuk az irani atomeromu epitest is... Meg most ugyanezert - a penzek kimenteseert - nyalja a turkok, azeriek, irakiak, iraniak , de meg Netanjahu segget is orban...
Bocs, de ehhez meg tajekozottnak sem kell lenned, mert ez folyik meg a csapbol is...
karma1
@Eriksson: Errol beszeltem:

"Eriksson
@namihami: Különbség, hogy az előző kormányok külföldre menekítették a vagyonukat, a mostaniak viszont helyben tartják. S mint tudjuk, senki nem visz a sírba semmit. Sőt hallottam már földosztásról, újraparcellázásról is. A nemzeti vagyon nem vész el, csak időnként gazdát cserél."

Melyik "elozo kormany" vitte ki a szajret, es kinek osztjak MOST otthon a foldeket? Mondd, te kaptal abbol a foldbol, vagy peldaul Varadi Andrasnak lett volna hol legeltetni a par birkajat? Mert peldaul ebben a fenenagy osztozkodasban eppen a kisemberek alol huztak ki a foldet, az IGAZI gazdalkodok alol.
Eriksson
@karma1: Mondom, hogy nem Kádárról beszélek, hanem a '90-es évek utáni tranzakciókról. Emlékezz csak a privatizációra, a széthordott "népvagyonra", Magyarország gyöngyszemeinek magánkézbe vételéről, külföldi "vállalkozók" által megvásárolt jól működő iparágakról, a piacok nyugati cégeknek való átjátszásáról, meg ilyenekről. A felsorolásnak csak a csillagos ég szab határt.
Ahhoz képest ami szét lett hordva (lopva?), a maiaknak csak törek és szalma jutott.
csak úgy....
@Eriksson: ebben vannak kétségeim,ha csak a Lölö haverra vagy a Tiborcz vöre gondolok...
csak úgy....
@Eriksson: 8 év alatt ,úgy "föltuningolni " egy volt falubéli havert,hogy az lassan ország leg gazdagabb emböre lesz,azzal a buta ábrázatával!? errü nincs véleményed,ugye? tiltja az etikett...
csak úgy....
@durbincs: ponty gyütt a ponty,...megyek elöled a napra!
te zujságíró tanonc vagy a 888. húúún? na nem köll mesélned, te már erotikus filmekben is szerepeltél...
karma1
@Eriksson: 15.45-re: Abban igazad van, hogy a privatizacio eleg szarul lett lebonyolitva, es valoban sok olyan embernek jutott kozvagyon, aki eppen jokor volt jo helyen. Most ezekbol megis nagyon keveset latni a piacon, vagyis nem ok a mervadok.
Az "emuttnyo'cev" szabadrablasa viszont szerintem lepipalja es sokszorosan felulmulja a 90-es evek privatizaciojaban elsibolt penzek nagysagat, mert meszi lolo, a vejko, garancsi, kubatov, flier meg a tobbi csibesz kizarolag 2010 utan jott helyzetbe a "ki nem irt" unios penzek palyazataival, vagy amikor az egesz unios penztamogatast raszabtak peldaul a tiborcz gyerekre, mas nem is juthatott a kozvilagitasra szant penzekhez.
Ez nyilt lopas volt. es amikor most az OLAF jelentesben szigoru pontossaggal leirja a 35 esetet, akkor lepnie kellett volna orbannak, - de polt segitsegevel meguszta (ezt is)
Eriksson
@karma1: Biztosan úgy van ahogy mondod, a régebbi piszkos ügyek meg a feledés homályába vesznek.
Csizmás Kond
" Ez a jelentés a magyar polgárok jogait védi, hogy sokszínű demokráciában éljenek, amelyben tisztességes igazságszolgáltatás ítélkezik felettük, a tájékoztatás teljes körű, szabadon gyakorolhatják vallásukat, és nem korlátozzák a gyülekezési jogukat."
..pontosan ez az ami szóról szóra hazugság. Nekem épp az ilyen általa kitalált sokszínű-, tájékoztatott-, szabad-, vallásos és egyéb demokráciája nem kell, tehát nekem az akaratom ellen akar elfogadtatni olyan dolgokat ami sérti a jogaimat.
görbetükör
@Eriksson: és kinek a hibája,ha feledésbe mennek? Ki az úr ma a szemétdombon? Miért nem von felelősségre?
Ja, mert elsődlegesen önmagát kellene! Ezért aztán minden megy a feledésbe.
Eriksson
@görbetükör: Mindenki hibája. Enyém, tied, övé. Óhatatlanul azzal foglalkozunk ami most történik körülöttünk, a régi dolgokat elfelejtjük. Ez már csak ilyen.

Szerinted a rendszerváltás utáni gazdasági disznóságokért kiket kellene felelősségre vonni? A mai milliárdosok vajon mikor és miből szerezték az első millióikat?
Az már felejtős, mert csak a háborús bűnök nem évülnek el.
görbetükör
@Eriksson: Nem. Én semmit nem tudok tenni szennyesmosás ügyben. Csak az tud, akinél a hatalom, akinél a törvény alkalmazásának pálcája.
Ha feljelentést is tesznek, azt vagy kivizsgálják, vagy nem. Hogy minek alapján, ez nyílt titok.
Ez van.
Eriksson
@görbetükör: Elbeszélünk egymás mellett.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.