Súlyos állítások a világ egyik leghíresebb újságjában a magyar demokráciáról. 

Fasiszta rendszerekkel egy lapon említik Orbánét a világ egyik legtekintélyesebb lapjában

Fotó: Instagram

On the Surface, Hungary Is a Democracy. But What Lies Underneath?, azaz A felszínen Magyarország demokrácia. De mi van a felszín alatt?

A fenti címmel közölt cikket a New York Times.  A 444 szúrta ki a cikket, kommentárjuk szerint az írásban magyar olvasó számára nincsen lényegi újdonság, inkább az az érdekes benne, hogy a tekintélyes lap közölte. 

A cikkben szó esik a CEU-ról, a bíróságokról, a közelmúlt tüntetéseiről, meg arról, hogy mennyire tekinthető demokráciának még Orbán rezsimje.

A cikkben erős mondatok vannak Jason Stanley-től, a Yale filozófiaprofesszorától is, aki októberben azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy lefasisztázta Orbánt. A professzor még olyat is mondott, hogy ha Orbán rendszere még valamiben különbözik a fasizmustól, az az, hogy Magyarországon még nincsen Gestapo, és Orbán állam feletti ellenőrzése kevésbé szól az erőszakról. De a cikk szerint Orbán kontrollja az állam felett éppen annyira teljes, mint a fasiszta rendszerekben tapasztalható.

(New York Times via 444)

138 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Eladott Ország
A lopakodó fasizmus itt van az orrunk előtt, de ez külföldről sokkal jobban látszik.
John McCain szenátor már évekkel ezelőtt felhívta rá a figyelmet, de a rabszolgatörvénynél egy sokkal durvább dolog is történt: a fidesznek saját különbíróságai lesznek. Ez egészen példátlan. Nevezhetnénk ezt a rendszert jogi diktatúrának is, ahol a joggal való visszaélés csúcsra van járatva, az erőszak viszont "csak" burkolt vagy nyílt fenyegetésekben, zsarolásokban mutatkozik meg, részben jogi, részben kommunikációs eszközöket használva. Amíg ezekkel elérhető a cél, nincs is szükség nyílt, fizikai erőszakra. Az EU-tagság is egyfajta fék. Ha tagság megszűnne és/vagy az eddig használt módszerek hatékonysága elégtelenné válna, asszem' előkerülnének a durvább módszerek is. Már túl vagyunk azon a ponton, amikor a fidesz és holdudvara nem pusztán csak a hatalmat veszítené el egy kormányváltás esetén, hanem a kulisszák mögötti rész is kitárulna, ami a maradék nimbuszukra és a személyes szabadságukra is veszélyt jelenthet. Sarokba szorulva nem fognak válogatni az eszközökben.
uploads.disquscdn.com/images/fc64a2ee6e0e5e01e195970c02dcaed017209232b0642e9ed65f9d0df7aa07cb.gif?w=600&h=372
papa.49
Egyáltalán nem túlzó az állítás !!!
tudode
A RÓKAMUKI étlapjáról hiánycikk a HALÁLBÜNTETÉS, anélkül "csak" egy fél karú RABLÓGAZDASÁGOT képeSS építgetni a cini, cini társai SEGED-elmével!
.
kormanyvaltas.hu/2015/05/08/orban-viktor-vissza-akarjuk-kapni-a-jogot-a-halalbuntetes-bevezetesere/
.
!!!
Rockxy
A nujorktájmz azt nem írta meg, kik az ő gazdái.
Mert biza az uzsorás parazitaelit bankárok a tulajdonosai.
Ettől olyan tekintélyes.
De azt elfelejtette megírni, hogy ki a zorbán gazdája.
Ejnyemá, hát vagy elhallgatunk, vagy csúsztatunk, vagy csak maszatolunk, port hintünk, mert a nép úgyis hisz nekünk?
Ítt egy videó, valószínű, hogy a zorbán rendelte meg a témáját, hogy lássuk, milyen az az amerika:
youtu.be/WtQ-jdDwvns
Elad0tt 0rszág
New York Times? Talán a saját szemétdombjukkal foglalkozzanak. Amerikai Népszabadság.
Commenter
@Yoda69: bizony így igaz. Tuti van/lesz a Várban bunkere is!
Yoda69
@Commenter: Volt hitlernek is. Sokra ment vele :)
Commenter
@Yoda69: szerintem ennek is már most is van. Majd meglátjuk mire megy vele...ez a dolgozószoba szerintem sivatagnyi olaj a tűzre...
Yoda69
@Commenter: Sajnos meg mindig kevesen vannak a tuntetesen. Legalabb annyi ember kene, hogy korbevegyek a parlamentet, es kitartani addig, amig orban le nem mond.
Kicsi az eselye. Azert is rohoghetnek a magyar embereken, ugy ahogy a fenti kepen.
Commenter
@Yoda69: Tévedsz azt hiszem mert önmagában a tüntetések miatt nem fog lemondani.Nem tud már, annyira a hatalom és önnön megalomániájának rabja. Elpucolhat esetleg mint Horthy vagy Rákosi. Ha kellően nagy a tüntetők száma és az országot bénítja meg a sztrájk és a polgári engedetlenség. Más opciókba inkább bele se gondolok... :((
Eladott Ország
@Elad0tt 0rszág: ma, 16:57; A fidesz már csak azokhoz beszél, akiknek a fejében két vérző agysejt vívja élet-halál harcát. "A tudás veszélyes. Minden tanult ember potenciális ellenség!" Hermann Göring. Ennek megvalósítása történik most.
uploads.disquscdn.com/images/a924b369f4af0ea5473a002146c4e86bd6a728fef6b99ec6c92d92e483d591d6.jpg?w=600&h=708
Elad0tt 0rszág
@Eladott Ország: Akkor tőled nem kell félnie:-))
Powelansa
Szeretnéd megtalálni egy nő egy éjszakát? Látogatás a = = > www.3xDate.top
cikicakk55
@Yoda69: ma 17:18
Nem is lesz soha annyi ember Budapesten,hogy elég legyen Orbán elzavarásához. 2 dolog miatt lehetetlen.1., Ehhez kevesen laknak Budapesten olyanok akik még mozgathatók és oda is tudnak menni.2. Hiába lenne 2 millió ember,ha nincs fegyverük. A hangyák is több millióan vannak,még is ha lefújod őket hangyairtóval,elpusztul még az is amelyik elő sem jött. A nép is így járna. Négy felől elkezdenének lőni,akár gumilövedékkel,akár vízágyúval,akár könnygáz gránáttal,de arra elég lenne,hogy megbomoljon az egység,mert az emberi tűrőképességnek is van határa. Akkor lenne igazságos és egyenlő a küzdelem,ha az embereknél is lenne hasonló fegyverzet. sajnos kevesen engedhetik meg maguknak,hogy ilyen dolgokat vásároljanak. A kormány megveszi a dolgozók adójából magának. Sajnos mivel a törvény az Ő szájízük szerint van megírva,semmit nem tehetnek az emberek. Nagyon félek,hogy ezeket már csak vér és halálos sebek útján lehet eltávolítani. Sokkal könnyebb lenne,ha a rendőrség mellénk állna,de legalább is nem cselekednének ellenünk.
tudode
Ajajj!
.
Kezdenek ránőni a KOPIJÁRA annak, aki 30 éve hol ennek, hol annak tapossa a TOPO-gólyát a felemás csizmács-KÁJÁBAN:
.
---- Már nem felcsúti kiváltság a közpénzmilliárdokból épülő sportlétesítmény
.
g7.hu/allam/20181223/mar-nem-felcsuti-kivaltsag-a-kozpenzmilliardokbol-epulo-sportletesitmeny/
.
Mér ne!
.
SZABAD A GAZDAG!
simmering73
Súlyos állítások? Ezek tények. Bartus évekkel ezelőtt megírta az "Unió első fasiszta állama" című cikkét.
mackoka46
Méghogy orbáncnak nincs gestapója. Hitler is megirigyelte volna ezt a teljesen automata mérlegen kimért erőszakot, amit trójai falóba csomagolva adagol.
SystemError
Ezt mondom napok óta, külföldön bezárul minden kapu Viktor elött és átlátják, hogy mit művel. Ha nem akar bukni, akkor mêgnagyobb utópiába és "fegyelemben" kell tartania népét, de ez is bukta. Sakk-matt Viktor , ez már csak idő és maradék közpénz kérdése...
SystemError
@durbincs: Próbálj meg viselkedni még holnapig..
kopacsijanos
Ti aljadékok azokat szolgáljátok akik a hitler féle hitet vallják a muzulmánok akik azt hirdetik az aki muzulmán minden ember felett áll!!Ti ezeket a szemeteket szolgáljátok a mocskos sorossal egyetemben!!Már minden hol ezeket a mocskos szólamokat lehet hallani de csak legyetek ti rabszolgák ha kartok csak egyet nem értem miért nem hagyjátok itt a picsába ezt az országot mert az ilyen emberek nem Magyarok!!Akik a saját nemzetét a nyomorba a rabszolgaságba akarja sodorni!Talán halottátok mit szoktak csinálni a hazaárulókkal??Vegyétek már tudomásul ti sem vagytok mások!!
Desischado
@Eladott Ország: Én is így látom. Nem véletlenül fegyverkeznek. Ha szükségét érzik, akkor lesz itt olyan erőszak, hogy csak na! Bár azt mondom, hogy remélhetőleg akkor nekik annyi.
Macskaszem
@Shikari: A jó úton járás szubjektív dolog, attól függ, ki hova akar eljutni. Neked orbanisztán megfelel, ne légy büszke rá.
tulipan
@Elad0tt 0rszág: TÓLED EGYÁLTALÁN NEM!!!
tulipan
@Shikari: EGY narancsSZAROS, idegenajkú, román VÁNDORCIGÁNY VINNYOGÁSA MEG igazán NEM SZÁMÍT!!!
tulipan
Orbániában a " közpénzek elvesztik közpénz jellegüket " ez mindent megmagyaráz az egész rezsim a lopásra épül a többi csak duma az ostobáknak.
tulipan
Orbán Viktor az, aki
― (ifjú)kommunista lett, amikor attól remélt hasznot;
― kommunistaellenes lett, amikor attól remélt hasznot;
― liberális lett, amikor attól remélt hasznot;
― liberalizmusellenes lett, amikor attól remélt hasznot;
― vallásellenes lett, amikor attól remélt hasznot;
― vallásos lett, amikor attól remélt hasznot;
― Trianon-ellenes lett, amikor attól remélt hasznot;
― Trianon-gyászoló lett, amikor attól remélt hasznot;
― oroszellenes lett, amikor attól remélt hasznot;
― oroszbarát lett, amikor attól remélt hasznot;
― EU-párti lett, amikor attól remélt hasznot;
― EU-ellenes lett, amikor attól remélt hasznot;
― konzervatív lett, amikor attól remélt hasznot;
― illiberális lett, amikor attól remélt hasznot;
― III/IV-es együttműködő lett, amikor attól remélt hasznot;
És ezt az álszent, hazug prófétát imádják, akik tőle remélnek hasznot!
Eriksson
@Rockxy: Tökéletesen igaz. Akkor tesz jót az ember önmagával, mikor megpróbálja magát minél távolabb tartani a kötelezőnek hitt irányoktól, nem szopja meg az összes cumit amivel megkínálják, nem olvassa a New York Timest. Mert mitől a legtekintélyesebb? Mert annak mondja magát?
Az benne a legtragikusabb, hogy minden aljas dolgot a beleegyezésünkkel csinálnak, kikényszerítik az együttműködést.
A szegény rabszolgák meg észre se veszik, hogy meg vannak vezetve. Csak ütik, ütik egymást elnyomóik érdekében. A semmiért.
Minden harcos oda jut, ahova a békés ember. Legfeljebb hamarabb.
Eladott Ország
@Elad0tt 0rszág: tegnap, 17:33; "Joga van a népnek elkergetni a kormányt" - Orbán Viktor
youtu.be/kQld6YVgmDs
Akkor takarodó viktor ! Előrehozott választást ! Szebb jövőt !
Eriksson
@Horizont: Valóban hatásvadász. Megmutatja, hogy így is lehet, meg úgy is lehet. Neked melyik tetszik jobban?
Eriksson
@Eladott Ország: Takarodó után mi lesz? Eljő a kánaán?
magyarbakancs
@Eriksson:" Takarodó után mi lesz? Eljő a kánaán?"
Ha rám biznád strangulatio
Eriksson
@Horizont: Én például emlékszem egy diáklázadásra. Az Eper és vér című film emléket állít a vietnámi háború ellen tüntetőknek.
Egyébként a kisfilm nem tüntetésről szól, hanem arról, hogy mivé lett a világ pár évtized alatt. Mivé lett a békés, nyugodt, a világ által irigyelt és csodált Párizs, a művészet, a szépség fővárosa.
Ezen érdemes elgondolkodni.
tudode
Csodával határos, ha a KALÓZKAPITÁNYT még a nemzetközi VICCLAPOK is jegyzik, mivel
.
KÖZJOGILAG ÉRVÉNYTELEN félcédulács-KÁVAL játssza a zavarodott agymenését!
Eladott Ország
@Eriksson: ma, 09:46; Igen. Mert az ország egy bűnöző cigány és bandájától megszabadul. Elkezdődhet egy normális élet az országban. A bűnösök meg mennek a megérdemelt helyre, a börtönbe! Ennyi csak bazmeg te fideszes mocsok, szarházi!
Eriksson
@Horizont: Az is más lett, és még sok minden körülöttünk, Európában. Énnekem nem tetszik a fordulat, hogy minden a pártokról szó, a mi meggyőzésünkről, az, hogy mindenki mindent jobban tud, és mindenki meg akarja mondani, hogy mit csináljunk. Holott a magyarok dolga csak a magyarokra tartozik és ez a helyzet is megoldódik, mint ahogy mindig is megoldódott.
Eriksson
@Eladott Ország: Arra még nem gondoltál, hogy válassz másik lakhelyet. Valahol távol innen?
SystemError
@Eriksson: Erre közel 1 millió honfitársunk gondolt már, de nem gáz veszünk helyettük másik 1 milliót igaz? :)
SystemError
@Shikari: Jó úton jártok, csináljátok csak, de böszmén, nagy hangon!
kolnidre
@Eriksson: Igazad van.Aki itt nem érzi iól magát az takarodjon-az a 6-7 millió ember.Az a lényeg,hogy te jól élj.Ezt meg ne feledd.Hitler-ORBÁN-Arafat
Eriksson
@SystemError: Esetleg. Biztosan van hová költözniük az elégedetlen világpolgároknak. De ha valakinek csak ez az egy nyűves van, az kitart mellette jóban, rosszban.
Eriksson
@kolnidre: Nem kell túlzásokba esni. Ha ma tartanának egy közvélemény-kutatást, csodálkoznál. Az a 6-7 millió ember inkább maradna, és azokat takarodnának akik megkeserítik a maradék életét.
SystemError
@Eriksson: Na, akkor te vagy bárki ebben az országban nem fogja megmondani, hogy ki hova költözzön. értem, hogy minden fideszes a leghűbb házmester lenne a kommunizmusban is, ahogy most is. Magyarokat üldöztök ki az országból és közben lobogtatjátok, hogy mekkora magyarok vagytok. 3 millió proli, aki itt marad az nem magyarország lenne, hanem a fidesz! :)
kokopelli
@SystemError: (11:09)
...ők mind tévedtek? Az "Orbanisztán"-ra illik a régi mondás: "Emberek egyetek ß@rt
legyek milliárdjai nem tévedhetnek!" ! Maradjatok az országban,mert pár millió fityiszes
nem tévedhet! Ne az újság tartalmát,hanem az újságot támadjátok,mert a tartalmát úgy-
sem értitek!...nem is kell,mert azért van kormány,hogy mindent elmagyarázzon!
Eriksson
@SystemError: Ezen ne vitatkozzunk. Minden csak megítélés kérdése. Sose csíptem az izgága embereket, velük még beszélgetni se lehet.
Ha az átlagember elviselt 40+meg pár év hatalmi túlkapást, elvárhatja, hogy hagyják egy kicsit lélegezni. Aztán majd jön más, és ismét fordul a kocka.
SystemError
@Eriksson: Vitstkoztunk már és végére te ismerted be a tájékozatlanságodat, amit amúgy tisztelek. Arról valóban nem lehet vitatkozni, hogy ki magyar, ki nem és ki hol lakjon. Nem a te vagy az én hatásköröm. Ha úgy érzed jó ház ester akarsz lenni, akkor parádézhatsz, hogy ki hova menjen, csak baromira nem számít!
tulipan
Mi ez az álnosztalgia???Miért is volt ez az időszak olyan békés??? Az én emlékezetem szerint Európa minden városa nap, mint nap, különféle háború-ellenes tömegtüntetésektől, rendőri erőszaktól, arab-baszk-ír bombamerényletektől, emberrablásoktól, repülőgép elrítéstól volt hangos! Zűrzavar áldozatok,vér, erőszak! Az Al-Kaida,a new-yorki tornyok felrobbantásával betetézte ezt a folyamatot!!!
Hozzánk közelebb is volt, itt ott némi csete paté!!!Ti a Kádár-rendszert sírjátok vissza, vagy a saját ifjúságotokat siratjátok!
Eriksson
@SystemError: Ez az utolsó mondatod igen találó. Baromira nem számít, hogy ki mit mond. Bármiről is légyen szó.
Az, hogy ki a magyar és ki nem, mindenki maga dönti el. Éppen ezért kár megosztó dolgokon veszekedni.
Hogy ki, hova megy, azt is mindenki maga dönti el. De ha marad, már csak a békés egymás mellett élés kedvéért se rontsa el mások játékát. Ráadásul sokan távolról ordítoznak ide, hogy mit, hogy kellene csinálni, mintha legalábbis közük lenne hozzá. És befogadó fülek mindig akadnak.
Egyébként a tudatlanok a boldogok, akik homokba dugják a fejüket. Elhiszed?
SystemError
"De ha marad, már csak a békés egymás mellett élés kedvéért se rontsa el mások játékát."

Igen, ezt hívják liberális demokráciának(más típusú demokrácia nem létezik)

"Ráadásul sokan távolról ordítoznak ide, hogy mit, hogy kellene csinálni, mintha legalábbis közük lenne hozzá."

Kikre gondolsz? A kettős állampolgárokra, akik szavazati joggal is rendelkeznek, de soha nem éltek itt? Vagy azokra a magyar állampolgárokra, akik külföldön dolgoznak, élnek, hazai címük is van, de eeélytelen, hogy elmenjenek szavazni, mert aki soha nem élt itt annak töb joga van szavazni? :)

Behánysz ide dolgokat, utána meg próbálsz ilyen fél intelligens, semmit mondó dogmákat nyomatni, hogy " tudatlanok a boldogok, akik homokba dugják a fejüket. Elhiszed", amit nem tudom mire írsz. Ugyanez volt múltkor is, de most nincs kedven a félórás agyreszeléshez, bocs!
SystemError
@Eriksson: és bocs ebbe muszáj még belemennem, mert nem érted:

""De ha marad, már csak a békés egymás mellett élés kedvéért se rontsa el mások játékát.""

Te ne kössél feltételek, "ha marad". Mindenkinek joga van gondolkodni bármin és attól sem lesz alávalóbb a beképzelteknél, akik majd megmondják, ha maradt, akkor hogyan viselkedjen. Senki sem vagy ebből a szempontból, max önkényeskedő huligán lehetsz.
Ezek szerint a fogyatékos gyerekét nevelő valaki, aki elgondolkodik, hoyg kimegy, de aztán mégse az kussoljon mi? Na Boldog Karácsonyt savazós bácsi!
Elad0tt 0rszág
@Eladott Ország: Szebb jövőt??? Hűha, jobbikos hazánk fia...Már világos miért jön ki belőled olykor a gecizős, aljaskodó lényed.
emerencia
@Horizont: @Horizont: 7:23 és7:34
@tulipan: 8:15

Remek írások. Terjeszteni kellene valahogy. Hátha akkor többen megértenék, hogy mi a baj magyar honban.
Eladott Ország
@Elad0tt 0rszág: Az ország azóta szarik maga alá, amióta Orbán Viktor családja és strómanjai elkezdett jól teljesíteni.
uploads.disquscdn.com/images/d86a9a4dca3ba6dd72ac548b382d0149aead08514c5c88f57a9cfe7132729920.jpg?w=600&h=509
JAJMÁR
Az már szinte vicces, amikor a közmédiából táplálkozó egyes magyarok a New York Times-t - a világ egyik legjelentősebb, vezetö hírportálját - vádolják elfogultsággal -:DDD

Hahaha - hát, a "más szemében a szálkát is, de a magáéban a gerendát se ..." a magyar agymosottak jellemzője!
bencemacska
@Eriksson: ma, 12:06
"Ráadásul sokan távolról ordítoznak ide, hogy mit, hogy kellene csinálni, mintha legalábbis közük lenne hozzá. És befogadó fülek mindig akadnak."
Persze ez nem oszt nem szoroz, mert a kutyaugatás nem hallatszik az égig.
DE:
Akik távolról nem csak ugatnak, hanem helyettünk DÖNTENEK A SZAVAZATAIKKAL azokkal mit kellene csinálni??? De nem is velük, hanem azzal, aki ezt alaptörvénybe iktatta???
Mindig fejétől bűzlik a hal!!!
kokopelli
@bencemacska: az más! Az a más,amit a külföldön megfizetett "magyarok" csinálnak!
Nem csak beleszólnak,hanem voksolnak is!Azok az igazi "mádzsáren"!A legnagyobb
pofátlanság,hogy ők a "magyarok"! A náci időket frissítik fel a narancsosok! "Én mon-
dom meg,hogy ki a "zsidó"!...ismerős?
Eriksson
@SystemError: Akárhogy csűröd, csavarod, mondhatod hat nyelven is, Igenis van jogom békességben élni. Ez nem akkora kívánság, hogy ezért pellengérre állítsanak. Inkább azok szégyelljék magukat, akik jó dolgukban, unalmukban egyebet sem csinálnak, csak idegeikre mennek a békés, nyugalomra váró embereknek, még Karácsonykor is. Holott mindannyian csak vendégek vagyunk ezen a földön.
Érdekes dolog olyan jogokra hivatkozni, hogy mindenki azt csinálhat, amit akar. Bizonyos pontig igen, de csak addig amíg mások jogait nem sérti.
Eriksson
@Eladott Ország: Lófasz vagy te kisöcsém, nem magyar.
Eriksson
@bencemacska: Kormányok jönnek mennek. A Fidesz előtt is volt élet, és utána is lesz. Az egész világ így működik, mióta kitalálták a pártokat.
bencemacska
@kokopelli: ma, 15:36
Engem is az dühít fel, aki elment dolgozni külföldre az kussoljon, nem szavazhat levélben, álljon sorba valamelyik követségnél! Aki a büdös életben nem élt Magyarországon, az szavazhat. (Ha közben meghalt, akkor is!)
Orbán mondta az a magyar, akinek az unokája is az.
Javaslom neki: beszéljen magyarul pl. Puskás unokáival, vagy diszkvalifikálja a nagyapjukat!
bencemacska
@Eriksson: ma, 15:41
Nem irigylem az OV-t váltó kormányt, és miniszterelnökét sem! Nem olyan ellenzéke lesz, mint a mostani kormánynak van.
Ha váltani akar, eleve bukásra van ítélve!
Eriksson
@bencemacska: Én nem jósolnék előre. Van még egy kis idő, aztán majd elválik.
Eriksson
@Eriksson: Egyébként az ilyen dolgokat egymás között intézik a politikai erők, a lakosság szava, akarata, vajmi keveset ér. Az illetékeseket legkevésbé a nép hangulata érdekli.
kokopelli
@bencemacska: ..az ilyen hazaffyak (Mándoki és csóró társai megszedték magukat a
"szemét" nyugaton,ahol tényleg a teljesítmény számított,és azután hogy kimentek a "di-
vatból",újra megtalálták az "'óhazát"! Az ilyeneket hívtuk kamaszkorunkban "kopottbárók-
nak"!Nem tudok annyit enni,amennyit hányni szeretnék ezektől! Sokukat odaát nem is is-
merte a "nép"!...azt hiszem,hogy a Mándokynak is a Késmárky M. (Edina Pop) tolta a sze-
kerét szoliból? (;-))
Rockxy
@emerencia: " hogy mi a baj magyar honban. "
Mi a baj?
A főbajok egyike, hogy a zorbán lepaktált a netannyahuval.
De ezt ugye nem írja meg se a 444, se a 888.
anima
Orbán Viktor fasiszta - kommunista-bolsevik-minden ami rossz ezen a világon beütéssel.
Orbán Viktor rossz ember.
Nem szeretem a rossz embereket - de qrvára nem!
anima
Itt ülök a tűkön, de senki nem bíz meg Orbán megölésével.
Tik-Tak... Ketyeg az óra.
Valakinek meg kéne bíznia Orbán megölésével, de nem bíz meg senki.
Ezt a béna pöcs hordát !!!
A CIA-é gyerek tagozata is elhúzhat a francba !!!

FATÖKŰEK !!!
SystemError
@Eriksson: Jogod van! Másnak is!Mint írtam ezt hivják demokráciának..:) Értem, hogy te nem látsz tovább annál, hogy neked mihez van jogod.. Unom ezrket már leírni és teljesen feleslegesnek id érzem...
Eladott Ország
@Eriksson: csak a fidesz hirhatar.com/wp-content/uploads/csak_a_fidesz.jpg
Az Örökké Élő Géza az egyik ’90-es évek eleji kabaréjában az ilyen újsütetű keresztény-nemzeti-konzervatív-demokratákról azt mondta, hogy “Te! Most már ott tartunk, hogy lassan a szar húzza le a vécét!” … Hát már ott tartunk. … A szag is olyan. … Bennem meg elmúlt a Daedalon hatása, így e posztnak most itt a vége!
magyarbakancs
@Eriksson:" Ezt hogy érted?"
(A fantáziádra bízom.)
Nekem egy mocskos ember ki a kereszténység mögé bújó senkiházi szar ne mondják meg miről mit gondoljak.(Orbánra gondoltam)
Kik az életben egy petákot nem dolgozott.
Komcsi ivadékból liberális,majd keresztény lett.
A pillangóknak nincs ennyi átalakulása mind a Fidesznek.
Eriksson
@magyarbakancs: Anyja zsidó, apja cigány. Ez lett belőle.
kokopelli
@magyarbakancs: ...és elhiszed,hogy valamelyik átalakulást a meggyőzödése
diktálta?...mert én nem! Az etnikai hovatartozása diktálta!Mi lehet a következő
dobása?
tulipan
@durbincs: Te persze hülye vagy? vagy csak szimplán ,s csak így karácsonykor ? Ploestiből ? a bányakecódból, a vederrnyi bányalóvizeletpáleszed mellől?? Shikarii, Csimás kond a narancsos ploestie haverok társasága ellenére?
de ne feledd, ezek a barom barancsos haramiák,szemernyit nem hisznek,és nem is szentimentálisak,s lenyúlnak mindent amihez csak hozzáférnek?
Hisz a Ploesti bányakeconál a Te lehetséges Balatoni-kecód, ablakkal,folyóvízzel,káddal - az neked már Hawaii ?
tulipan
@Eriksson: O1G-nek? Igazán??? Jéééé, ezt nem is tudtam! Kösz az infót!
tulipan
@durbincs: Te persze hülye vagy? vagy csak szimplán ,s csak így karácsonykor ? Ploestiből ? a bányakecódból, a vederrnyi bányalóvizeletpáleszed mellől?? Shikarii, Csimás kond a narancsos ploestie haverok társasága ellenére?
de ne feledd, ezek a narom barancsos haramiák,szemernyit nem hisznek,és nem is szentimentálisak,s lenyúlnak mindent amihez csak hozzáférnek?
Hisz a Ploesti bányakeconál a Te lehetséges Balatoni-kecód, ablakkal,folyóvízzel,káddal - az neked már Hawaii ?Meg lassan jön ,Aranyalkony ? öregek otthona ?
Eriksson
@tulipan: Képzeld. Ma tudtam meg, hogy mit jelent az O1G.
Orbán egy Géniusz.
Jó, mi? :)))
magyarbakancs
@kokopelli: igazad van.
Senkiházi ganajtúró.
Életében nem volt se beosztott se vállalkozó.
Az élet színpadán nem tudna megélni.
Politikai hinta -palinta a Fidesz ,és benne mindenki aki eszt a politikát kedveli,támogatja.
magyarbakancs
@Eriksson: Tévedés zsidó soha nem megy cigányhoz.
Eriksson
@kokopelli: Gyerek kérdi az apját.
-Apám én cigány vagyok?
Persze fiam. Ha apád cigány, te is az vagy.
Megkérdi az anyját.
-Anyám, én zsidó vagyok?
Persze fiam. Ha anyád zsidó, te is az vagy. De miért kérdezed?
Csak azért, mert megtetszett egy piros bicikli. Ha zsidó vagyok akkor alkuszom rá, ha cigány, ellopom.
Így adódhat ez a bámulatos alkalmazkodási képesség.
kokopelli
@magyarbakancs: tudod mi a ß@r?A nyomoroncokat a te lóvédból fizetik! A semmiért!
Amennyiben még írnának is valamit,de csak egymást magasztalják az IQ20-as nívón! (;-))
Eriksson
@kokopelli: Mit gondolsz? Az parlamenti pártokra, képviselőkre költött milliárdok honnan vannak? Oszt csinálnak valami hasznosat?
CsipkeRózsa
Kertész András a facebookról,

Márai Sándor ezt is írta 1945-ben:

"Ahhoz, hogy Magyarország megint nemzet legyen, megbecsült család a világban, ki kell pusztítani egyfajta ember lelkéből a “jobboldaliság” címkéjével ismert különös valamit, a tudatot, hogy ő, mint “keresztény magyar ember” előjogokkal élhet a világban, egyszerűen azért, mert “keresztény magyar úriember”, joga van tehetség és tudás nélkül is jól élni, fennhordani az orrát, lenézni mindenkit, aki nem “keresztény magyar” vagy “úriember”, tartani a markát, s a keresztény magyar markába baksist kérni az államtól, társadalomtól: állást, kitüntetést, maradék zsidóbirtokot, potya nyaralást a Galyatetőn, kivételezést az élet minden vonatkozásában. Mert ez volt a jobboldaliság minden értelme. S ez a fajta nem tanul. Aki elmúlt 30 éves, és ebben a szellemben, légkörben nevelkedett, reménytelen. Talán megalkuszik fogvicsorgatva, s mert önző és gyáva: bizonyára hajlong majd az új rend előtt, de szíve mélyén visszasírja a “jobboldali, keresztény, nemzeti” világot, amelyen belül olyan szépen lehetett zsidó vagyont rabolni, versenytársakat legyilkolni, és aladárkodni a nagyvállalatokban képzettség és hozzáértés nélkül.
Ez a fajta soha nem változik meg.”

Az írás többi részét is olvasd el, érdemes:

epa.oszk.hu/00800/00843/00112/21/szinte-semmi-sem-valtozott-marai-sandor-gondolatai-a-magyar-tarsadalomrol/index.html
CsipkeRózsa
@Rockxy: Tévesen adtam a tetszik-et a hozzászólásodra.
tulipan
@Eriksson: HülyegYerek! A PÉLDABESZÉDED, a magarokra uyganúgy IGAZ, különben már régen eltüntünk volna EURÓPÁBÓL!!!
tulipan
@CsipkeRózsa: Nagyon köszi, hogy idehoztad! Régóta vadásztam már. igy másolhstóan, ezt az írását, de sosem sikerült megtalálnom!!!
CsipkeRózsa
@Eriksson: azt mondod,:
"Igenis van jogom békességben élni."

Kár, hogy ezt a Gyurcsány kormány idején nem így érezted.
CsipkeRózsa
@Eriksson: 18:14

És alkudott, vagy ellopta a biciklit?
CsipkeRózsa
@Rockxy: tegnap 19:23

Orbán már az első kormánya idején is ilyen aljas, szemét módon viselkedett, Netanyahuval pedig csak tavaly "barátkozott" össze.

Ne ragaszkodj a mániádhoz.
Eriksson
@CsipkeRózsa: Ismerjük egymást? Honnan tudod, hogy én mit éreztem a Gyurcsány kormány idején?
Elárulom. Ugyanazt, amit most. Legyen béke és nyugalom, mert az minden állampolgárnak kijár. S ha az van, minden van. Nem vagyok hőbörgős fajta. Tudomásul veszem, hogy a világ nem alkalmazkodhat hozzám,
Az elképzelt hülyeségeid pedig tartsd meg magadnak.
Érdekes, itt mindenki azt hangoztatja, hogy mi mindenhez van joga. És csak joga. Olyat még nem olvastam, hogy esetleg állampolgári kötelezettségei is lennének.
Ráadásul a demokráciát hiányolni, álság. Szeretném tudni, hogy te per pillanat miben vagy korlátozva? A demokrácia nem az, hogy mindenki azt csinál amit akar, hanem a többség akarata. Élni, és élni hagyni. Tetszik érteni?
Én csak egyetlen joghoz ragaszkodom, ahhoz, hogy "Igenis van jogom békességben élni."
Kérem ezt nem elvitatni.
Eriksson
@CsipkeRózsa: Jó zsidó módra azt hazudta, semmilyen bicikliről nem volt szó. Sem most, sem régebben. Aki az ellenkezőjét állítja, az hazudik. Mert a hazudozást is a génjei hordozzák magukban.
Rockxy
@CsipkeRózsa: Én semmihez sem ragaszkodom.
De vak aki nem látja, hogy egyik oldalról brüsszel rugdos minket, a másik oldalról meg a jahu.

Ezt a népszava, meg a szalonna, az óelkáté és egyéb kitaszított és elnyomott sajtóorgánumok nem írják meg, mert nem azért fizetik őket.
Eriksson
@Rockxy: Ez az a dolog, amiről még tudomást venni sem szabad.
Eriksson
@Rockxy: És igen, a Jahuval muszáj jóban lenni. Ha kedves az életed. Ettől nagy politikus O., mert ügyesen tud lavírozni úgy, hogy a kecske is jóllakjon és a káposztából is maradjon.
Rockxy
@Eriksson: Ezt majd Rózsika is meg fogja tudni, ha felébred ezeréves álmából.
Eladott Ország
A vége az lesz, hogy úgy kitessékelnek bennünket innen, mintha itt sem lettünk volna. Legyünk ez egyszer számítók. Kerekedjünk föl, s menjünk vissza Ázsiába. Ott nem hallunk kellemetlenül igazmondó demokratákat. Vadászunk, halászunk, verjük a csöndes hazai
kártyajátékot, s elmélkedhetünk ama bizonyos szép ezredéves álomról. Menjünk vissza,
szeretett úri véreim.” (Ady Endre: Menjünk vissza Ázsiába, Nagyváradi Napló, 1902. január 31.) A magyarság legjobbjai mindenkor Nyugatra tekintetettek, az ország számára azt tekintették követendő mintának. Batsányi János, Széchenyi István, Wesselényi Miklós, Petőfi Sándor, Ady Endre és még hosszasan sorolhatnám a magyar nemzet kiválóságait, akik „vigyázó szemüket Párizsra vetették”. De emlékszünk arra is, mit írt József Attila: „lesz aki csak éppen néz téged, mert örül, hogy lát ma itt fehérek közt, egy európait”. Vajon a mai fideszes hatalom urai között találnánk egyetlen „európait”?!
SystemError
@Eriksson: Pontosan ezt a zsidózós, cigányozós tahó, bunkót néztem ki belőled...:)
Eriksson
@SystemError: Tőletek tanultam. Az embert a környezete alakítja.
1magyar
nemetado.hu/nemet-ado-visszaterites/

Németországban progresszív adórendszer van, vagyis akinek magasabb a jövedelme, magasabb adót fizet.

Ezt figyelembe véve VALÓBAN kizsákmányoló.
1magyar
@magyarbakancs: De igen, nekem volt egy ismerősöm akinek az anyja cigány volt, apja zsidó.
Meg is lett az eredmény, minden hájjal megkent" ember lett a gyerekük.
SystemError
@Eriksson: Tőlem nem, mindenestre erős a jellemed...
Eriksson
@SystemError: Van még erősebb is, ha sokat provokálnak.
Eriksson
Itt van például ez a hirdetés: (Exkluzív helyről van szó)
konyhai kisegítő kollégát keresünk 12 órás munkavégzéssel.
Azonnali kezdéssel!
Amit garantálunk:
-Versenyképes bérezés
-Összetartó, barátságos csapat
-Exkluzív munkakörnyezet
Nakéremszépen. Aki akar jelentkezik, aki nem akar, az lemond a garanciákról és mehet tüntetni.
SystemError
@Eriksson: Akkor nem jött le, hogy arra céloztam, hogy nincs túl erős, ha másra fogod a tetteidet :) ennél bármi jobb, ami erősebb.., ha van valóban:)
SystemError
@Eriksson: Zsidozól, cigányozol és emlékeztetnélek, hogy milyen témában " beszélgetsz":

"Fasiszta rendszerekkel egy lapon említik Orbánét a világ egyik legtekintélyesebb lapjában"

Erről ennyit..:)
SystemError
@Eriksson: 11:53 Hagyjuk, Durbincs jobban veszi a lapot..
Eriksson
@SystemError: Csakugyan? Az biztos, hogy eléggé eltér a véleményem az itteniek többségétől, de az nem engedi azt, hogy velem szemben olyan kijelentéseket tegyenek, mint amilyet egyesek megengednek maguknak.
Azt hiszem, ennyit elvárhatok.
Eriksson
@SystemError: Remélem is. Durbincs tényleg egy egyéniség, nem érdekli, hogy sérti-e mások érzékeny lelkét. Csak gratulálni tudok neki, hogy kivívta a bizalmadat! :)))
SystemError
@Eriksson: Én nem tettem kihelentést, bár a értelmu képességeddel valóban hadilábon állok, főleg az önmagad ellentmondásaival, amit rámszegezel aztán. Én zsidóztam, cigányoztam?:) Durbincsot meg nem bóknak szántam... Mindegy, hagyjuk sajtreszelő. :)
CsipkeRózsa
@Eriksson: Nem tudtam, hogy genetikus vagy.
CsipkeRózsa
@Rockxy: Csipkerózsika csak 100 évig álmodott.
Eriksson
@CsipkeRózsa: Nem én vagyok genetikus, hanem a szép emlékű Czeizel Endre. Ő tudta, ő megmondta.
Eriksson
@SystemError: Ellentmondás? Rengeteg provokálás után a cérna szakad.
CsipkeRózsa
@Eriksson: Azt mondta, hogy a zsidók hazudnak?
CsipkeRózsa
@Eriksson: Czeizel Endrének hol olvasható ez a kijelentése? És azt is mondta, hogy a cigányok lopnak?

Mert akkor most már biztos, hogy Orbán Viktor zsidó, és cigány.
Eriksson
@CsipkeRózsa: Valami ilyesmiről írtam tegnap, 18:14-kor. Azóta vagyok zsidózó és cigányozó. Akkor most, hogy is?
Mert ugye a zsidó az zsidó, a cigány az cigány, az összes többi nemzetiségi az magyar. Természetszerűleg.
CsipkeRózsa
@Eriksson: Sántít a válaszod, mert:

Magyarország nemzetiségei

bolgárok
cigányok
görögök
horvátok
lengyelek
németek
örmények
románok
ruszinok
szerbek
szlovákok
szlovének
ukránok

Hol látod, hogy ott lennének a zsidók,

és hol látod, hogy az összes többi az magyar?
Eriksson
@CsipkeRózsa: Az összes többi nem különcködik, magyarként él.
kokopelli
@CsipkeRózsa: Akiket felsoroltál,azok ápolják a nemzetiségi kultúrájukat?!A háború előtt
éppen azért jutottak a "henger" alá!? Azon országokban ahol én jártam,ott nem volt a nem-
zetieskedés olyan "visszataszító",mint "OrbanisztánbanEzt a terhet évszázadok óta cipelik,
az "álmagyarok" ill. görgetik maguk előtt mint a Sisyphus!
tulipan
@kokopelli: EZ a legnagyobb bűne önmagával szemben, ennek a népnek évszázadok óta! Ez a fő oka, miért is nem jutunk soha, egyről a kettőre, hanem egy helyben toporgunk!!
kokopelli
@tulipan: ...pedig nem a Fenyvesi MÁTÉ mondta: "..óvakodjatok a hamis profétáktól...!"
"Azt is mantrázták,hogy kétszer ugyanabba folyóba nem lehet belépni!"... .igaz,hogy
ugyanabba a ß@rba lehet,de azt nem mondta senki!
advocat
@Eriksson: Kivéve akkor a svábokat, a "tótokat", a horvátokat, stb? Mind magyar?
kokopelli
@advocat:Nálad a pont! Az öcsém apósáék még 20-30 évvel a háború után is németül be-
széltek,holott a család 90%-át elüldözték!...vagy azért?A háború után születettek már csak gügyögtek németül!Igaz,hogy a "Vertriebenen" (elüldözöttek) 20-25 év után visszalátogatva
titokban hótra röhögték magukat a "maradottakon"!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.