Van itt ez a csúnya sztori: az LMP úgy döntött, hogy lepaktál Orbánnal és közösen megszavazzák a fideszes Alkotmánybíróság tagjait. Az LMP most kipótolja azt a parlamenti kétharmadot, amit egyszer már sikerült kicsavarni a Fidesz kezéből az időközi választásokon. Szél Bettiék húzása teljesen megmagyarázhatatlan – nem csoda, hogy az MSZP, a DK és az ellenzéki közvélemény árulónak tartja miatta az LMP-t. Szél társelnökasszony nem is állt ki megvédeni a mocskos munkát, ehelyett beküldték az ATV-be szegény Hadházy Ákost, aki bár nem a szavak embere, de még mindig a párt legvállalhatóbb arca, aki a Korrupcióinfókkal szerzett magának némi népszerűséget...

Feltöltő: grincss
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

109 hozzászólásarrow_drop_down_circle

grincss
Szeretettel Bélának! :-)
Minden hülye szembe jön az autópályán!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
grincss
Szeretettel Bélának! :-)
Minden hülye szembe jön az autópályán!
namihami
Látod Béla333, bár nincs szándékomban a töltött káposzta-effektus, de erről értekeztünk valamelyik nap. Jól tudjuk, hisz nap mint nap tapasztaljuk, hogy még a nyilvánvalóan bukott ügyeket is (38% kontra 98%) úgy állítja be a Fidesz teljes médiagépezete, mint győztes ütközetet, akkor a legkisebb engedmény pláne a propaganda hadjárat győzelme lesz.
És a jelek szerint más is így gondolja ezt.
A többiben továbbra is egyetértünk.
coni
Molnár helyében visszafogottabban hajtottam volna Hadházynak, mert van az a pénz amiért a DK és az MSZP is "véletlenül" rossz gombra tenyerel szavazáskor. Persze ez az országon már nem segít, mivel Bokros+Együtt+PM+Kétfarkú már kevés lesz a kormányváltáshoz.
(Ha az új alkotmánybírák között lenne 2db elfogadható már ülne az LMP érvelése, de nincs).
bencemacska
Aki a korpa közé keveredik megeszik a disznók.

"Ákos! Szerintünk te egy jóravaló ember vagy. Nem is passzol neked az áruló szerep, feszengsz benne nagyon. Ehhez olyan gátlástalan taposógépek kellenek, mint a főkolompos párttársaid. Ne hagyd, hogy Schiffer és Szél lehúzzon téged a posványba!"
Béla333
@grincss: 18.25
Nem tudom hogy csinálod, de jópofa! Kiemelni valakit aki nincs a te véleményeden és behozni a Nick nevét a főcímbe!
Mondjuk nem hiszem, hogy ez így korrekt, de őszintén: nem sok korrekt kommentelő van itt (se!)!
A bírák kiválasztásról már elmondtam a véleményem! Néhány hónapon belül kiderül, hogy jó döntés volt-e az LMP részéről vagy sem?!
Egyébként azért lehet nehezen hinni nektek, még ha esetleg igazatok van is, mert egyértelműen nem ítélitek el azokat a köztörvényes bűncselekményeket, amiket az általatok szeretett pártok követtek el az elmúlt évtizedekben, a Fidesszel összejátszva!
Mivel ez nem okoz problémát nektek, így nem hihető az aggódásotok a demokrácia (esetleges) sérülése miatt!
Majd ha tudtok tárgyilagosak lenni, akkor tudtok hitelesek is lenni!
Béla333
@namihami: 18.38
Lásd grincsnek 19.09-kor írt válaszom.
Én az LMP tisztaságában továbbra is bízok, hiszen semmit sem tudott senki sem rájuk bizonyítani.
A Molnár mocskos stílusa mindenesetre annyit ért, hogy most már akkor is eltörném a saját kezem, ha a Fideszre szavaznék, de akkor is, ha DK-ra kellene!
Olyan párt alelnöke oszt észt és erkölcsöt, akik a párt vezető/miniszterelnök vezetésével szétlopták az országot, de még a mai napig nem érezték szükségesnek, hogy ezért bocsánatot kérjenek, a lopott pénzt visszafizessék és feljelentést tegyenek a bűnelkövetőik ellen!
Ez az ember nem demokrata, hanem minimum bűnpártoló!
Szerintem!
eugen4402
@RonaGyuri: Nem akarok felvágni, de 17-én a 19:04-es kommentemben ezt a Fodor- párhuzamot említettem azzal kapcsolatban, hogy az LMP épp úgy nem baloldali, mint a Fodor-féle SZDSZ (vagy mifene) a "Megállapodott az LMP a Fidesszel" c. cikk alatt.
RonaGyuri
@eugen4402: az egy dolog, hogy nem baloldali - ráadásul ez nálam nem bűn =)) - nagyobb, hogy nem igazán Orbán-ellenes, csak kiszólásokban
JAJMÁR
Az LMP negatív megítélésében tényleg annyit számítana ez az igen szavazat? Nálam nem. Ha valaki mindenre nemet mond, az kb. annyi, mint ha mindenre igent mond. Nincs mögötte se önálló gondolat, se önálló akarat, és így a "nem" állítása úgy hamis, mint a másik oldalon az "igen" állítás bármire, intésre! hamissá válik!

A nem szavazat indoklásául nekem kevés, hogy azér', hogy ne legyen kétharmad!
Vagyis az LMP-nek ebben az esetben még igaza is lehet.

Az más kérdés, hogy kik ezek az alkotmánybíró jelöltek? Miért és kik vállalják el a jelölést ebben a "látszatdemoban"? Nos, majd az ő ténykedésük igazolja, vagy cáfolja az LMP döntését. Mindenesetre ők legalább "próbálkoznak".
Béla333
@RonaGyuri: 19.46
Csak úgy kérdezem, hogy a tucatnyi (vagy mennyi) feljelentés, amit Hadházyék tettek korrupciós ügyekben tettek azért eléggé Fidesz korrupció ellenes lépés, nem?
Te látsz hasonló korrupció elleni vehemenciát az MSZP-nél vagy a DK-nál?
Mert én nem!
RonaGyuri
@Béla333: ami igen látványos, de eredménytelen! =))
Béla333
@RonaGyuri: 20.12
Az eredmény az ilyen Polt féle "igazságszolgáltatás" estén ott kimerül, hogy felderítik a korrupciót és megteszik a feljelentést.
Nyomozni, elítélni, lecsukni a bűnözőket ne az LMP-n kérd számon!
grincss
@JAJMÁR: Itt nem az igen, v nem szavazat a lényeg!
Hanem az, h ezzel a szarházi mocskos Orbán maffiával nem szabad semmiféle közösséget vállalni!
Így majd jogosan mondhatja, h ja kérem az ellenzék is megszavazta!
Sőt, ő ajánlotta!
Na, ezért árulók az LMP-sek!
quadrocopter
El lehet húzni ezzel az LMP nevű gyülekezettel a hjalál vérvörös fa...házába, levetkőztek a hordának és oda is tartják!
Hadházy! Rettenetesen qrwa nagyot csalódtam benned, a korrupcióellenes hatástalan güriről te is tudod, hogy szart se ér, csak kifelé alkalmas a parasztvakításra!
Egy kupac hintás áruló!
grincss
@RonaGyuri: Gyuri!
Az látványos, h naponta, kétnaponta bedobnak valamit?
10-et, 20-at 100-at lehetne, mert aki benne van a politikában, az tisztában van vele!
Jogos a kérdés, h a többiek miért nem teszik?
Nem tudom!
Az viszont nonszesz, amit Béla mond, h összejátszanak!
RonaGyuri
@Béla333: nem erre gondoltam; a korrupció firtatása az nagyon látványos, s ha hozna is eredményt csak a felszínt karcolná. Ráadásul ott az Osz't jónapot, amire az emberek vevők. De nem az orbanizmus lényegét támadják!
Béla333
@grincss: 20.39
Mit árulnának el az LMP-sek? A nemlétező demokráciát?
A tolvaj MSZP-s vagy DK-s politikusokat?
Az alkotmánybíróság jelenlegi helyzeténél csak jobb jöhet, ha bejön az LMP számítása.
Unalmas már ez az árulózás, amikor mind az MSZP mind a DK "tévedésből" megszavazta a Fidesz lopás 1-1 újabb fejezetét a Parlamentben!
Amikor az MSZP és a Fidesz pártpénztárnokai rendszeresen egyeztettek a tőlünk ellopott adóforintok elosztásáról!
Akkor ezt minek nevezed? Maffia tanácskozásnak?
Ez ellen miért nem emeled fel a szavad? Ez neked OK?
Béla333
@RonaGyuri: 20.45
Az MSZP-Fidesz összejátszás ostorozásával szerintem éppen hogy az orbánizmus lényegét támadják.
De hagyjuk!
grincss
@Béla333: Tudod Béla, az a bajod, h nincs erkölcsi mércéd, mércétek!
Ha nem érted a lényeget - csak imádod az LKP-t - én nem tudok neked segíteni!
Béla333
A parasztvakítás az, amit az MSZP és a DK tesz jelenleg!
A további lopkodás érdekében ki kell ütni a pályáról, aki ezt szóvá teszi, aki ezen disznóság ellen szól.
Sőt! Még azt is képesek szóvá tenni az LMP-sek, hogy az ellopott közpénzt elosztották a pártpénztárnokok a Fidesszel!
Ez az ál demokratáknak nem probléma, ez ellen nem emelnek kifogást! Aki tenni akar azért, hogy ebből a zsákutcából kikerüljön az ország, azt kell lehazaárulózni! Hát hogyan is képzeli az LMP, hogy le akarja váltani az egész korrupt, bűnöző politikai csapatot?!
aremy
@Béla333: az mindig úgy van és ha rossz lóra tettek akkor így sikerült.
Béla333
@grincss: 20.53
Nehogy már te oktass ki erkölcsről, aki még azt sem mered bevallani, hogy az MSZP/DK szimpatizáns vagy, magadat semlegesnek hazudod, de ugyanakkor egy szóval sem ítéled el az elmúlt kormányok összejátszását, az ország mérhetetlen mértékű szétlopását.
Aki ez ellen tenni szeretne, azt próbálod te erkölcsre oktatni?
A tolvajok erkölcsére?
Béla333
@aremy: 20.58
Bocs, de nem tudom mire vonatkozik a beírásod!
RonaGyuri
@Béla333: ugyan már mszp? az mi? nem tényező!
JAJMÁR
@grincss: "Hanem az, h ezzel a szarházi mocskos Orbán maffiával nem szabad semmiféle közösséget vállalni!"
De hiszen egy közösség! Ott ülnek mind, az OGY. egy platform. (Kivéve a DK-t, de a mandátumot ők se adták vissza!)
Majd ha az összes ellenzéki párt feloszlatja magát, és minden képviselője visszaadja a mandátumát, bebizonyítják, hogy nem kívánnak "közösséget" vállalni. Addig viszont illene dolgozni.
Ha én alkotmányjogász-jelölt lennék, számítana, hogy az ellenzék bízik-e bennem, vagy eleve bedobtak egy skatulyába. Mondjuk tudják, hogy az ellenzék nem gondolkodik "csakkk" játssza az erőszakos kismalacot, de ha ők "önérzetes" vagy bármilyen okokból mégse vállalnák, a kormány semmi perc alatt találna a helyükre "megfelelőbbet" és előbb-utóbb meg is szavaznák. Értelmetlen és haszontalan huzavona.
Nem itt és nem így kellene erőlködni az ellenzéknek.
Talán a Hadházy mellé kellene állni?
aremy
@Béla333: te írtad hogy majd el válik milyen lesz no arra írtam
Béla333
@grincss: 20.53
Humoros Jóska! Mikor tettél ki ide a Propira olyan cikket, beírást, véleményt, ami elítéli ezt?:
"Magyarországról a nyolcvanas évek óta 242 milliárd dollárnyi magántőkét menekítettek ki a világ különböző adóparadicsomaiba, amivel hazánk a világon a 12. legtöbb pénzt vesztett állam, megelőzve nálunk sokkal nagyobb és korruptabb hírben álló országokat, például Ukrajnát, Törökországot és Kazahsztánt – állítja a nemzetközi jelentés. A kutatást vezető közgazdász, John Christensen szerint szinte példátlan, hogy egy ország a teljes államadósságának két és félszeresét külföldre engedje úgy, hogy abból semmiféle bevétele nem származik. A megdöbbentő adatok arra utalnak, hogy az elmúlt 30 év sorozatos külföldi hitelfelvételei és megszorításai jórészt értelmetlenül történtek."
www.hirarena.com/a-teljes-allamadossag-ket-es-felszereset-tuntettek-el_626

Ezzel ne is foglalkozzunk, neked ez semmit sem jelent, te fő demokrata?
Egy olyan véleményt nem olvastam tőled, ami ezt a mérhetetlenül ocsmány dolgot elítéli, felveti a felelősség kérdését, hogy miért is élünk le egy életet úgy, hogy nyomorog az ország, a helyett, hogy már megközelíthetnénk az osztrákok életszínvonalát?!
Magadat tartod demokratának?
Béla333
@RonaGyuri: 21.04
Csakhogy az összejátszás akkor (is) folyt, amikor éppen Gyurcsány volt a miniszterelnök és az MSZP akkori elnöke.
És ebben a helyzetben nem tett semmit az összejátszás ellen, akár azt is mondhatjuk, hogy az ő tudtával és beleegyezésével folyt a lopkodás.
Számos jel van erre.
Így már azért érdekes a dolog, hogy a mostani összeborulók 2 fő ereje az MSZP és a DK is érintett a maffia jellegű bűncselekményben!
Szerintem!
grincss
@Béla333: Figyu!
Még 1szer, nem vagyok sem MSZP, sem DK szimpatizáns!
Egyedül Gyurcsányt kedvelem (a stílusát, beszéd-készségét, tudását), mert ő az egyetlen, aki Orbánt le tudja nullázni!
Mondj egy hasonlót tőletek, aki erre képes!
Az más lapra tartozik, h nem szeretném, ha ő lenne a ME.!
Van erre sokkal alkamasabb is!
A másik, h csak márciustól vagyok itt a Propin, így előbb nem volt alkalmam a te általad felvetetteket is betenni!
Ja, igen, demokratának tartom magamat! :-)
Béla333
@grincss: 21.24
Fél év nem volt elég, hogy erről az ország MSZP-Fidesz által történt kirablásról kialakítsd a saját véleményed?
Vagy az a véleményed, hogy nincs véleményed?
Csak az LMP-ről?
grincss
@JAJMÁR: @Béla
Mindkettőtöktől kérdezem, h talán így megértitek az LMP lépését!
Ti összefognátok "Bringás"-al?
Talán így kapiskáljátok, h miről van szó! :-)
Béla333
@grincss: 21.30

Egyre vadabb dolgokat mondasz: mi köze van Bringásnak az LMP-hez?
Ez valami deffekt nálad?
Válaszolok, ha te is: és te összefognál Al Capone-val?
grincss
@Béla333: Olvasd el még 1x és próbáld értelmezni, h miért ezzel példálóztam!
Most sajna lefexem!
Pá! :-)
Béla333
@grincss: 21.45
Te is olvasd el a kérdésem, ha te megérted a kérdésem, én is biztos boldogulok a tieddel!
Jó éjszakát!
(Igazán elárulhatnád,hogy hogyan intézted el, írtad be a Nick nevemet a címbe?
Tán csak nem a Propinál dolgozol március óta?)
Béla333
@grincss: 21.45
Most meg már nem szerepel a Nick nevem a címben! Mi ez a játék?
Szerinted ha feljelentelek a média felügyeletnél, akkor sikerrel járnék?
Úgy látom a nyugatifény.blog.hu/grincs által szerepel a főcím alatt, tehát nyilván van valami közöd az egészhez! (És még te mondod magad függetlennek???!!!)
Na majd alszunk rá egyet!
JAJMÁR
@grincss: Mi a kormány célja?
Ez a szétszabdalt és sokfelé esett ellenzék nehogy összeálljon!

Nos, ezt a célt az ellenzék saját erejéből produkálja, hiszen egymást árulózza, alázza, kritizálja, kizárja... de mit ér el ezzel? Azon kívül, hogy a fidesznek segít?

Az AB a jogállamiság egyik megmaradt bástyája. Csonka bástya, de még van.
Akkor kérdezem tőled: Mit akar az ellenzék, mit akar az MSZP, ne legyen Alkotmánybíróság?
Vagy ő, az MSZP akar jelölni valakiket egyedül? Ő akarja majd megszavazni? Ezt hogy képzeli?
Nincs más lehetőség, csak elfogadni a felajánlott, és kifogás alá nem eső neveket. Hogy legyen AB!
Mindig azzal a csapattal kell csatát nyerni, amilyen van, és mindig azzal a lehetőséggel kell élni, ami adódik.
Persze, el is lehet dobni!
karma1
@Béla333: Szia, Kedves Bela333, erdekes modon most en is inkabb arra emlekszem, hogy Te igenis kialltal az LMP fidesz-melle allasa ugyben az LMP mellett, es hangsulyoztad, hogy a 4 valasztottnak NINCS koze a fideszhez, tehat ennek a 4 szemelynek a bevalasztasa akar meg jol is johet az Alkotmanybirosagnak. Kicsit jol letorkolltal engem, pedig - mint irtam - en kizarolag erre a cikkre " propeller.hu/itthon/3251914-kosa-haromparti-egyetertes-szuletett-alkotmanybiro-jeloltekrol?all#c1743818" irtam meg a velemenyemet, nem a 4 szemely ratermettseget kritizaltam.
Ezek szerint megsem vagyok hulye, jol ereztem, hogy az LMP igenis arulo, hogy ebben az ugyben beallt a fidesz melle, hogy meglegyen a fidesz-oldali ketharmad, kulonben nincsenek uj birak.
Ha Hadhazy Akos kinosan erzi magat a riport alatt, akkor ez valoban nem a veletlen muve, hanem nagyon is tudja, hogy ok most arulok - pont annyira , mint amikor a komplett mszp frakcio tenyerelt ra egy masik gombra, mint amire akart.
Sztem ma az orszagban SEMMI , de SEMMI nem tortenik orban tudta, de foleg akarata nelkul, tehat most, hogy kiderult, hogy szinte mind a 4-en verfideszesek, ezert igenis fenntartom a fent emlitett cikknel a velemenyemet: az egesz LMP arulo, most mar beleertve Hadhazyt is. Es igaz Nessy velemenye: ha korpa koze keveredsz, nmegesznek a disznok...
Ezert szolitott meg ma @grinccs nevszerint, mert valoszinu O is valami hasonlot latott...
Ezert ne rank haragudj, hanem arra, aki az arulast elkovette, es aki miatt meg legalabb egy evtizedig orban azt csinalhat, amit akar.
Vagy az atvilagitas eredmenye nem jutott el Hadhazy-ig? Vagy eljutott, es ezzel egyutt - lenyelve a bekat - megis megszavaztak oket?
Az LMP miert is a leghitelesebb politikusat kuldte a TV -vitara? Mert nem a Bernike magyarazkodott?
RonaGyuri
@Béla333: ja és nem Szakasits tette tönkre a szociáldemokráciát! =)) Nem ő nyalt be az aktuális diktátornak egy kis hatalomért!
quadrocopter
@Béla333: Ostobácska vagy "Bénám" mert ugyan mire hivatkozva tennél panaszt a felügyeletnél, te szegény?
JAJMÁR
Vihar egy pohár vízben ez a "szavazás"! De legalább az ellenzék "dühös" támogatói is kaptak egy bűnbakot, most az LMP színeiben. Eh, nem látjátok, hogy ez NEM SZÁMÍT? !
A jövő és a kormányváltás szempontjából ez semmit se számít, a felturbózott "vihar" csak erősíti a kormányt!
Minden politikai szereplőre rá lehet, és rá is kiabálták már, hogy áruló!
lusta
@Béla333: Drága sztrovacsek, olyan jó olvasni, hogyan és mennyire szétlopták az országot a szocik, meg a dékások. Végre van valaki aki a pofájukba vágja, de kérném Önt ne álljon meg féluton, szépen sorolja fel itt, hogy megmaradjon az utókornak is a disznóságuk mérhetetlen tömege, hogy legyen egy kis emlékeztető a híveknek. Kérném sorolja itt fel.
Béla333
@karma1: 22.49
Szerintem én annyit mondtam korábban is és most is, hogy a jelenlegi helyzetnél (az AB esetében) szerintem rosszabb nem lehet!
Én úgy tudom, hogy ez a 4 jelölt nem kormány elkötelezett, így az erőviszonyok kiegyenlítettebbek lesznek. Nem lesz Fidesz ellenes érzelmű a csapat, de a jelenlegi állapotnál jobb lesz! Akkor meg mi a gond?
Valóban itt előttem már írták és én is már felvetettem: ha az a cél, hogy megszüntesse az ellenzék az alkotmánybíróságot, akkor mondja azt. Ez is egy választható lehetőség.
De amíg ezt nem jelenti ki, sőt esetenként jogorvoslatért hozzá fordul, akkor meg kezdeni kell ezzel a helyzettel valamit.
Ez a hazaárulózás meg ezért elég lapos, bár valóban legalább ártani tud.
Tudod ki a hazaáruló: aki az ország érdekei ellen hagyja, hogy kormányzása alatt kiszivattyúzzák az államadósság többszörösét az országból úgy, hogy az ellen semmit sem tesz. Meg aki egyszerűen ellopja az állami beruházásoknál a befizetett adóforintjainkat és azt elossza az akkor ellenzéki Fidesszel, csakhogy ne kereüljön napvilágra ez az egetverő szemétség.
Ezt a cselekedetet nevezheted hazaárulásnak.
Szerintem ha csak 50% esélye van arra az új tagokkal az alkotmánybíróságnak, hogy kiegyenlítettebben működjön, már akkor megéri amit az LMP tesz.
Az országnak ez áll érdekében.
Mondom én, de nyilván más meg mást mond!
bencemacska
@JAJMÁR: tegnap, 19:56
Ez a négy bíró tényleg nem oszt, nem szoroz ma. De 12 évre be lesznek betonozva.
Hiába lesz kormányváltás, az Alkotmánybíróság minden tagja Fideszes marad még 10 évig!!!
Ehhez statisztál az LMP.
Ez elvi "igen vagy nem"!
Ha legalább környezetvédelmi engedményeket tett volna cserébe a Fidesz, talán még le is nyelném. Legalább mondják azt, hogy öt platánfa megmenekült a láncfűrésztől!
Béla333
@lusta: 10.58
Én csak a töredékére emlékszem a száz és száz korrupciós cselekményből. Arra emlékszem, hogy az MSZP-SZDSZ idejében is folyamatosan kapkodtuk a fejünket, olyan disznóságok jöttek elő.
Már Hornék idejében is, de 2002-től is.
-Emlékszel még az olajszőkítési esetekre?
-És a Fidesz-MSZP közös tulajdonú parkolótársaságokra, akik a kerületi önkormányzatok helyett beszedték és ellopták a parkolódíjak jelentős részét?
-Gripen rendelések kenőpénzei (egy a Fidesznek egy meg az MSZP-nek)
-autópályák felülszámlázásai és a pénzek elosztása a Fidesszel,
-valószínűleg ehhez kapcsolódik a Strabag "Virágok és Madarak" története vagy 11 millió EURÓ kenőpénz elosztásáról,
- Alstrom kenőpénz a BKV-nak,
-K@H, a Postabank ügyek és igen, valamilyen mértékben még a Quaestor ügy is pártokon átívelő buli volt,
-Margit-híd felújítása aranyárban a KÖZGÉP fővállalkozásában,
-Valami halovány emlékeim vannak színház felújítástól kezdve Hiller Pityu 2 milliós pogácsa vásárlásáig és még sokszáz ügy, aminek utána lehetne és kellene is nézni!

Mára ennyi elég is.
Szerintem!
karma1
@Béla333: Tiszteletben tartom a velemenyedet, hiszen ettol kerek a vilag. De kiderult, hogy mind a 4 jelolt verfideszes - es szerintem itt a hiba! Ha lenne igazi ellenzek, akkor ez a lepes nem tortenhetett volna meg, mert akkor a markans ellenzek felteszi a kerdest, hogyha mar a legfobb ugyesz fidesz-berenc, akkor legalabb az Alkotmanybirosag tarthassa meg me'g azt a kis demokratikus , fuggetlen jelleget, ha lehetne kerni. De ugy latszik, nem lehet, es mar az Alkotmanybirosag is fidesz-alattvalo lett. Vagyis ezutan orban azt emel be az alapkatyvaszba, amit akar, akadalytalan lesz az utja minden baromsaganak, plane, hogy meg az immel-ammal neha nemet mondo, torvenytervezetet vosszakuldo aderjani is ki lesz rugva, illetve nem lesz megvalasztva a kovetkezo ciklusra.
Szoval, hol is vannak a kormanyzasba beepitett "fekek es ellensulyok", ill. ezek megjelenito szervei?
Katalina62
@karma1: "Az LMP miert is a leghitelesebb politikusat kuldte a TV -vitara? Mert nem a Bernike magyarazkodott?"

Ez jutott nekem is eszembe! Csak nem szándékosan hozták kellemetlen helyzetbe?!
bencemacska
@JAJMÁR: tegnap, 21:05
(Kivéve a DK-t, de a mandátumot ők se adták vissza!)
Ha visszaadták volna, most azon hőbörögnénk - és szerintem jogosan -, hogy megcsinálták a Fidesznek a 2/3-ot!!!
advocat
LMP! Már a választásokhoz gyűjtik a szavazatokat? Ha így van, akkor tényleg ők a Fidesz bujtatott ellenzéke, kedves jó feljelentgető volt "társelnök". (Nem kívánom leírni sem a nevét.)
karma1
@Katalina62: Ha csak pont ezert nem? Amugy eleg nagy szaja van a Bernikenek, a TV-ben is jol mutatna, akkor miert nem ot kuldtek?
lusta
@Béla333: Maszatolás. Konkrétan, ha már ilyen jól tudja, ez és ez ekkor és ekkor.
Megtörtént eset. Dolgozói gyűlés, ahol az igazgató az egyik kollégát igen leminősíti és megjegyzi, hogy az a hír járja, hogy meló közben keményen alkoholizál. A dolgozó a véleményében csak annyit tudott mondani, hogy szerinte ez alaptalan vádaskodás. Egyébként Micike kolegina, akiről igen jók a véleménye és szerinte alaptalan, miután az a hír járja, hogy Micike egy nagy qurv@. Tények a fontosak. Mellesleg Ön elképzelhetőnek tartja, hogy föld-trafik tolvaj ártunk és qurmányunk olyan alkotmánybírót jelöl, aki ellene van?
Béla333
@karma1: 11.45
Gondolom már észrevetted, hogy a Fidesz 2010-es 2/3-a ezt is elsöpörte.
Természetesen ezért a Fidesz a fő felelős, de azért azok is, akiknek ezt a 2010-es Fidesz 2/3-ot köszönhetjük.
És most nem Józsi bácsira gondolok!
RonaGyuri
Mi van Béluci; Elvtársaid genetikus vonzódása a diktátorok alfeléhez már nem érdekel?
Béla333
@lusta: 11.59
Rajtam kéred számon, hogy mondjuk az autópálya felülszámlázásoknál nem volt semmiféle hivatalos vizsgálat? Ügy hülyíteni akarsz?!
Egyébként ha tényleg érdekel, akkor nézd meg néhány cikkel arrébb éppen tegnap boncolgattuk az autópálya felülszámlázások ügyét:

propeller.hu/itthon/3252154-parbeszed-beszolt-lmp-nek-ne-biztositsa-ketharmados-tobbseget?all#c1744631
"A Párbeszéd beszólt az LMP-nek: ne biztosítsa a kétharmados többséget!"
bencemacskának írt 14.50, 14.55 és 14.56-kor írt beírást olvasd el!
Az alkotmánybírók esetében is leírtam már a véleményem, ebben a cikkben is, nem kezdeném újra!
Csak egy mondat: a jelenlegi helyzetnél 2 dolog lehet jobb: amit most az LMP egyedül felvállalt, mivel a többiek nem vették a bátorságot, hogy az ország érdekéért ezt megtárgyalják! A másik meg talán az, ha megszüntetjük (vagy valaki megszünteti) az alkotmánybíróságot!
Mondjál jobbat!
Jozefina
Kedves Ákos!!! Azzal, hogy lepaktáll orbánnal és megnyomja az igen gombot Ön válik korruptá és szavahihetetlenné! Többé mesélhet bármit vélt- vagy valós korrupciókról Önnek senki ne fog elhinni semmit. Ne hagyja hogy Bernadett szele Önt is rossz felé fújja!!! Becsületes dolog lenne az LMP-ből átülni más frakcióba, vagy akán önállóvá válni, de semmiképp az LMP vitorlájába lavírozni!!! Ön ennél többet érdemelne!!!
Béla333
@RonaGyuri: 12.18
Abszolut nem érdekel, ha téged érdekel, akkor elég perverz lehetsz!
Eddig úgy gondoltam, te egy kultúrált valaki vagy, sajnálom hogy tévedtem!
Béla333
@Jozefina: 12.20
A saját magad nevében beszélj!
Így például: én nem fogom elhinni, hogy az MSZP és a DK az ország érdekeiért politizál, hogy a korábbi Fideszes összejátszások, lopkodások csak a véletlen műve lenne.
Biztos érted az egyes szám-többes szám közötti különbséget!
Vagy te egy párszóvivő vagy?
Örülök hogy így aggódsz egy számodra ellenséges párt belső ügyeiért.
Itt már jónéhányszor kifejtetted szeretetedet a Gyurcsány irányába.
Maradj is ott, pátyolgasd őket, próbáld elintézni, hogy adják vissza az ellopott pénzeket!
Hajrá!
RonaGyuri
@Béla333: Duma, a Szakasitsék tradíciónális a diktátorokhoz való vonzódásáról értekezz!
Béla333
@RonaGyuri: 12.33
A te írásod a duma!
Értekezz te! Semmi közöm a Szakasitékhoz!
Béla333
@RonaGyuri: 12.33
Ne feljtsd ki a teljes MSZMP történetét, vagyonátmentését és a jelenlegi politikai pártokban levő volt MSZMP tagokat és besúgókat sem!
RonaGyuri
@Béla333: Nem-e, ugye tudod kinek az unokája az imádott elnök-elvtársad? Esetleg ismered az Osz't jónapot! mondást, mármint kitől is származik? Bizony a kedvenc ügyvédjétől! =))
RonaGyuri
Jó hogy említed az MSZMP-t, s az átmentéseket: Horváth elvtárs és Pozsgay elvtárs & co. vonzódását a derék paraszt-káder kölkökhöz! =))
karma1
@Béla333: Ugye most viccelsz??? Marmint a ketharmados fidesz-gyozelemmel? Mert hogy azt ugye Te is tudod, hogy a szavazatoknak NEM szerezte meg a ketharmadat, csak a parlamenti mandatumok elosztasanal kapott 2/3-ot
Béla333
@RonaGyuri: 13.03
Hol elnök már és nekem nem volt soha elvtársam. Összekevered: a szocializmusban volt mindenki elvtárs!
Ismerem az "Oszt jó napot!" mondást.
Tudomásom szerint ez Orbántól származik, az egyik választás finisében mondta, hogy az aktivistáik nyugodtan kövessenek el kisebb törvénytelenséget is, mert majd a választás után jönnek az ügyvédek, "Oszt jó napot".
Te mit tudsz?
Azért ne legyél ilyen egyoldalú, nem csak Horváth és Pozsgai volt MSZMP tag a mai Fidesz-MSZP-DK csapatokban!
Felsoroljak egy néhányat, már nem emlékszel?
bencemacska
@Béla333: ma 12:44
Na ne ijesztgess!
Egész eddig a dédunoka seggét fényesítetted!
Bár én elhatárolódom a hetedízigleni büntetés törvényétől.
De a Cséplő Gyuri rendezője nevének bemocskolását nagyon sajnálom!!!
Béla333
@karma1: 13.28
Szeretsz szőrszált hasogatni ugye?
Természetesen nem az össz szavazó 2/3-át kapta meg a Fidesz, de a mandátumok 2/3-át megszerezte. Igaz?
Így most már nyugodtan mész ebédelni?
Béla333
@bencemacska: 13.33
Ti itt jónéhányan rá vagytok kattanva erre a segg dologra!
Nem lehetne máshogy fogalmazni, vagy a DK/MSZP hívőknél így a nick nevek mögé rejtőzve ez a bevett gyakorlat?
Akkor most tisztázzuk: az a fő gond, hogy egy politikus rokonságában volt MSZMP tag?
Nézz már körül a jelenlegi politikai pártoknál hány volt MSZMP tag, hány volt ügynök van?
És nem csak a Fidesznél, hanem az MSZP-nél is és a DK-nál is.
Nem hiszem, hogy téged is különösebben bántana, hogy pl. Gyurcsány apósa ki is volt?
Én ilyen dolgot soha nem hánytorgatok fel, talán erről is le kellene pattanni!
Vagy ez az összes, amivel Schiffert piszkálni tudod?
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 13.44
Kíváncsiság kedvéért visszanéztem a beírásokat és úgy látom ez az első hozzászólásod ehhez a témához.
Jól megfogtad a dolgok lényegét.
JAJMÁR
@bencemacska: Ebben az esetben Béla333-al értek egyet. Nem látom az LMP -fideszességét, de a többi kis pártét se! Sajnos még a jobbik is többet tesz ma a törvényesség és a jogállamiság védelmében, mint az elvileg legnagyobb ellenzéki párt, az MSZP. Már-már kollaboráns szinten "nem csinál semmit", amikor pedig lenne mit kiabálni, tenni! Az meg nálam "undorodás kategória", hogy a kisebb ellenzéki pártnak megy neki.
Persze lehet, hogy vannak, vagy voltak saját jelöltjeik az alkotmánybírósági helyekre, csak én nem tudok róla! Lehet, hogy alapos kifogásaik vannak a fidesz jelöltjeivel, de arról sem tudok. Csak arról, hogy megszavazzák... szóval újra kérdezem, mit akar az MSZP?
A 2014-es választás elbukásának ők a fő okozói. Egy ideje nem érdekelnek... odaküldik a Lendvai Ildi nénit, meg a Kovács Laci bácsit az atv-be? Hol vannak a fiatalok? Hová lettek az előző pártelnökök? Mintha elbújtak volna. Készítik elő a következő választást. Nnnna, ettől félek én!
Nem is értem, egyáltalán kik bíznak bennük és miért? Hogy lehet nekik támogatottságuk? Szerintem puszta megszokásból.
Ővelük nem lehet leváltani a kormányt, velük van ott, ahol.
Ja, ha a Dk-sok visszaadnák a mandátumukat, valóban nem sok minden változna. De ha az MSZP is? Ha minden ellenzéki, akkor mi történne szerinted? Ha mind kinyilvánítaná, hogy ezzel a kormánnyal nem akar közösséget vállalni, mert ebben a rendszerben nem lehet? De már attól megijedt az ellenzék, hogy előrehozott választás jöhet...

Már írtam. Ez a rendszer van, ez a kormány van, és úgy néz ki, hogy marad is még jópár évig. Most azok teszik a legtöbbet, akik a demokrácia maradékát védelmezik.
A múlt elmúlt. A jövő se lesz jobb, úgy tűnik.
bencemacska
@Béla333: ma, 13:41
"Vagy ez az összes, amivel Schiffert piszkálni tudod?"
Nagyon sokat tudok Schifferről. És ügyvédi tudását értékelem is. Jobb lett volna, ha marad a kaptafánál és nem üti az orrát a politikába!
Már a második pártját amortizálta le. Kíváncsi vagyok a harmadikra!

Gyurcsány apósa : Peter Dobrev bolgár külképviseleti vezető.
Béla333
@bencemacska:14.16
Nem tudom akkor milyen rokonsági viszonyban van Apró Antallal, de különösebben nem is érdekel.
Schiffert meg már békében kellene hagyni, visszavonult.
Egyébként meg ha sok olyan politikus ülne a parlamentben, mint amilyen Schiffer volt, akkor nem itt tartana az ország, ahol most van!
RonaGyuri
@Béla333: látom szereted az infók csak neked tetsző részét megjegyezni:
a kedvenc ügyvédjéről mondta, aki minden disznóságból kihúzza
másrészt
Pozsgay és Horváth elvtársak nem csak MSZMP-sek voltak, de a Fideszes káder kölkök "kereszt-apjai" is (ők rittyentették a Bibó kollégiumot), akiken keresztül mentették át a hatalmukat!
JAJMÁR
Amúgy várom, hátha lesz reális, értelmes programja az MSZP-nek, amit közzétesz hamarosan. Időben ahhoz, hogy a fidesz gyorsan lemásolhassa, és minden övé médiumban kifogja a "szelet" a nagy ellenzék vitorláiból.

Nem tehetek róla, olyan kis "bugyuták"-nak tűnnek. Az LMP-ben jóval több értelmes ember van, és ez nálam előny. Nem vagyok elkötelezett feléjük, de szimpik. Ahogy a PM is. Csak ésszel lehet - sok ésszel, mert a fidesz és azorbán se hülye - legyőzni ezt a kormányt.
bencemacska
@JAJMÁR: ma.14:14
Csak nehogy azt hidd, hogy én egyetértek az MSZP politikájával!!! Tökéletesen osztom nézetedet ezzel kapcsolatban.
A cikk nem is az MSZP tiltakozásáról szól. Sőt, lehet, hogy nem is tiltakoztak!
Csak itt a fő LMP-fan van elfoglalva az MSZP és a DK dolgaival! Az ő dolga.
Én azon vagyok felháborodva, hogy most az egyetlen dolog, amivel a Fideszt - csak egy nagyon picit - lehetne akadályozni, az a kétharmad.
Az Alkotmánybíróság teljes joggal tud működni enélkül a négy bíró nélkül is. (Legfeljebb minden ülésen ott kell lenniük a határozatképesség biztosításához!) Az LMP hozzájárulása azért kell, hogy kefelé tudja OV bizonyítani, hogy itt az ellenzék jogai csorbítatlanok! Ez elvi kérdés!
A következő lépcső lesz a közigazgatási bíróság átalakítása,ahol nem bírók is ítélkezni fognak! Ezt most levették a napirendről, de nem azért, amit nyilvánosságra hoztak, hanem a 2/3-ad miatt! Oda is kell szavazatot találni.
Éppen a Közigazgatásiról vittek be egy tagot az AB-be!
Hidd el, onnan tudom, ahol most nagyon folyik a helyezkedés!
panellproli
Sajnos van az a pénz és hatalom , amiért mindenki mindenre képes. Ezért nem kell bedőlni a zsideszeseknek.
Béla333
@RonaGyuri: 14.35
Na mit tudsz? Ki volt 2006 tavaszán Orbán kedvenc ügyvédje?
Akkor a jelenlegi pártokban levő temérdek MSZMP tagról és besúgókról ne ejtsünk szót? Csak a Szakasitsról?
JAJMÁR
@bencemacska: Így nézve más a helyzet egy picit.
Így nézve igazad van. Rosszul esik, mert akkor végleg elvesztünk. Nincs fény az alagút végén :(
kissé felnőttem
@bencemacska: majd pár hónap multával kiváncsi leszek honnan köszön vissza az LMP -s Siffer, Mert szerintem ajánlásra lépett vissza majdani várományos helyre
bencemacska
@JAJMÁR: ma, 14:55

Fény sehol, sajnos. OV nagyon ért a megosztáshoz. A magyarok meg vevők rá!-:(((
Béla333
@kissé felnőttem: 15.04
Akkor nem az alkotmánybírói székért lépett vissza a Schiffer? Mert eddig ezt lehetett hallani?
(Ha már kissé felnőttél, akkor már megtanulhattad volna, hogy kell leírni a volt LMP társelnök nevét: tehát:Schiffer!)
bencemacska
@Béla333: A keddi választásra nem jelölt, utána meg 2023-ig nem lesz alkotmánybíró választás!
Szerintem elég neki "őfelsége ügyvédje" cím is! "Oszt jó napot!"
Béla333
@bencemacska: 15.24
Remélem lesz benned annyi, hogy ha nem lesz Schiffer Orbán ügyvédje és nem nem lesz Fidesz tag sem, akkor elnézést kérsz hogy hülyeségeket állítottál.
Nem látom egyébként azok elnézés kérését, akik azt állították itt néhány hónapja teljes vehemenciával, hogy Schiffer azért lépett hátra, mert alkotmánybíró szeretne lenni.
Mert csak a mocskolódás megy, de az ezerrel!
bencemacska
@Béla333: Állítsd már le magad!
1. Én sohasem mondtam, hogy alkotmánybíró lesz. nem is hallottam!
2. Én sohasem mondtam, hogy Fidesz tag lesz! A harmadik párt szerintem általa alapított párt lesz.
3. Az "őfelsége ügyvédje " címet pedig már megszerezte nálam!
Csak egyetlenegy mondatomat idézz ide, amiről bebizonyítottad, hogy nem igaz!
Fordítva én nagyon sokat tudok citálni!
Nagyon soká fogsz élni, ha az én bocsánatkérésemre vársz!
Béla333
@bencemacska: 15.45
Akkor ez nem Schifferre tett célzás volt?:
"A keddi választásra nem jelölt, utána meg 2023-ig nem lesz alkotmánybíró választás!"?
Mert én így értettem!
Egyébként még TGM is megkóstolta Schiffert a visszavonulásának a bejelentése után, hogy azért lépett vissza, hogy bíró lehessen.
Ezek olyan kis alattomos szemét dolgok szerintem!
Kétlem hogy ennél nagyobb szándékos tévedést be tudnál idézni tőlem!
bencemacska
@Béla333: "A keddi választásra nem jelölt, utána meg 2023-ig nem lesz alkotmánybíró választás!"

Ez egy sima tényközlés. Mindenkire vonatkozik!

P.s. Ha egy kicsit figyelmesebben olvasnál, azt olvasnád ki belőle, hogy BÁRKI csak akkor jelentkezhet alkotmánybírónak! (Kivéve, ha valaki hirtelen meghal, de nem kötelező akkor sem választani! Lehet, de nem kötelező!)
kissé felnőttem
@Béla333: magyar és sváb a szlávról nem beszélve nyelvből mindig gyenge voltam de köszönöm a kiigazitást. Bárcsak ez lenne a legnagyobb elkövetett hiba az országban.
grincss
@Béla333: tegnap 21:58
Próbáld meg, hátha ...
Egyébként tudok egy szupi ügyvédet: Schiffer (Szakasits) András a neve!
Csak, h ne halj meg tudatlanul, : "nyugatifeny.blog.hu / grincss által" azt jelenti, h én tettem ide a cikket olvasásra, vitára!
Ha te is teszel ide valamit, beküldesz, akkor a te neved lesz ott! :-)
Ennyi!
Béla333
@grincss: 17.06
Nem azzal volt gond, hogy ide tetted kedvenc szennyoldalad ömlengését, (bár én nem értek hozzá, hogy hogyan tudsz cikket ide tenni) hanem hogy tudtad azt elintézni, hogy a Nick nevem is a címbe kerüljön, aztán meg úgy egy-két óra múlva meg hogy levetted (!) onnan?
Ez a Schifferes dolog meg olyan kicsinyes piszkálódás!
Én sem tanácsoltam neked, hogy ha megszorulsz anyagilag, akkor fordulj a z általad oly annyira kedvelt Gyurcsányhoz, hátha lop neked is egy keveset a közösből!
Ugye?
dr. prédikátor
Sajnálnám a Hadházyt ha beáldozná magát!!! Egyedüli értelmes ember a lmp ben!!!
grincss
@Béla333: Tudod, nem gondolom azt, h valami piszok nagy számítás technikai ismerettel rendelkezem, de ezt kisujjból ki lehet rázni!
Azt, meg, h én vettem ki, az nem fedi a valóságot! :-)
Tippelhetsz!
Te, figyelj Béla!
Miért van nekem olyan érzésem, h valamiféle "pártfunkci" vagy az LMP-ben? :-)
Béla333
@grincss: 18.51
Mert biztos magadból indulsz ki!
Korábban már írtam egy párszor: soha semmilyen párt tagja nem voltam!
A párt vezetői közül is Schiffert láttam egyszer egy március 15-i megemlékezésen élőben!
Ha már ilyen őszinteségi roham van ma, te hogyan mondhatsz ilyen politikai elkötelezettséggel olyat, hogy nem vagy a DK szimpatizánsa, csak a Ferit csíped?
Az ortodox jelző lehet rád igaz szerintem!
Aki a nyugatifényt terjeszti és olvassa mint egy bibliát, az semleges választópolgárnak semmiképpen sem mondható!
Szerintem!
grincss
@Béla333: Te, Béla!
Én most elárulom neked - így négyszem közt - h igazából valóban szimpi nekem a Feri DK-ja!
Gondolom, h nem baj?
Ami a "Nyugati Fény"-t illeti, javaslom neked a "Hírkereső" nevű oldalt, ott találsz híreket!
Én is ott láttam a hírt, nem direkt kerestem!
De, ha akarod ... :-)
grincss
@Béla333: Hogy hogyan lehet hírt beküldeni?
Ott vent van + Beküldés, rákatt, kitöltöd értelemszerűen és láss csodát! :-)
coni
@dr. prédikátor: Igen, nagy kár lenne Hadházy-ért, de nyilván nyomás alá tették..
Béla333
@grincss: 19.13
Mondjuk nem kellett sok ész, hogy bárki rájöjjön a politikai szimpátiádra, hiába tagadtad itt néhány napja!
Olvasd a bibliádat, a te dolgod!
A beküldésre vonatkozó infót köszi!
Béla333
@Szeparepa2: 19.51
Igazad van!
Szerintem a Széll Bernadett jó miniszterelnök jelöltje lehetne az LMP-nek!
karma1
@dr. prédikátor: 17.31-re; Nem Hadhazy aldozta fel (be) magat, hanem a partja dobta be a kellemetlen kerdes nyilvanos kimagyarazasara.
karma1
@Béla333: Bela, most Te mesz szepen aludni, - en nemreg ebredtem. Hogy @Palinkafozo Rezust baratunk mikor es mit szol bele egy hsz-folyamba, az teljesen az O dolga, de valoszinu azert csak most szolt bele, mert nem birta tovabb cernaval, hogy ma - es tegnap - semmi mast nem csinaltal, csak mindenkit lehordtal, kioktattal, megneveltel - pedig Te nem voltal ilyen, amikor - nem tul regota - elkezdtel ide hsz-elni.

Tudod, van az ugy, hogy az embert erdekel egy cikk, de nem akar hozzaszolni tobb ok miatt sem,... Ez a cikk ilyen volt tegnap Palinkafozo Rezust szamara. Csak amikor kioktattal - mar nem is szamoltam, hanyszor - ezalatt a cikk alatt, akkor lett elege, es akkor szolalt meg, amikor Te elkuldtel engem ebedelni. Itt mindenki tudja, hogy hol elek, tehat ez fizikai lehetetlenseg, de ez most nem tartozik ide. Ahogy en Ot ismerem, csak a stilusoddal es az irasaid tartalmaval van baja, - most mar nekem is, mert az en turelmem is elfogyott.
Ugyhogy most jo ejszakat kivanok Neked, es remelem, mara befejezed mindenkinek a kioktatasat - tudod, ide eddig is felnottkent irogattunk, ezutan is igy teszunk - Veled vagy nelkuled, ez csak Toled fugg.
Béla333
@karma1: 20.28
Ezt a sajgó bütyködből olvastad ki, vagy van valami konkrét dolog is, amire alapozod a beírásod?
karma1
@Béla333: Ad1? Nincs butykom, ad2/ a konkret alap a koztunk levo idoeltolodas, ad3/ @Palinkafozo Rezusttel mar 4 eve ismerjuk es respektaljuk egymast.

Sajnalom, ha csak ezt a szegenyesre sikeredett mondatot tudtad kinyogni arra, hogy "pedig Te nem voltal ilyen, amikor - nem tul regota - elkezdtel ide hsz-elni."

Asszem, teljesen feleslegesen vagdalkozol, most mar olyanok fele is, akiknek egyebkent semmi bajuk nincs Veled.
Kar, pedig lehettunk volna kivalo kapcsolatban, eltero velemenyeink ellenere is. Igy majd csak ignoralni fogom a hsz-eidet, hiszen tudunk egymas nelkul elni...
Béla333
@karma1: 20.37
Nézd őszinte leszek: elegem van az országot szétlopkodó tolvaj pártok szimpatizánsainak a minősítgetéséből a kioktatásából, hogy olyanokat mondanak, amit semmivel nem tudnak alátámasztani (saját vélemény!), de teszik ezt olyan alpári stílusban amit nem lehet szó nélkül hagyni. A saját alakulatok disznóságairól hallani sem akarnak, csak a másikra lapátolják a sz@rt! Ezt szerintem nem lehet szó nélkül hagyni!
Lehet, hogy néha egy-egy beírást túlreagálok és azt sem mindig tudom megjegyezni, hogy az ide írogató 30-50 komment társ melyike éppen mikor mit is írt.
A beírt véleményére reagálok.
Hogy például Pálinkafőző Rézüst komment társ hogy kerül a beírásodba őszintén fogalmam sincs, te biztos tudod és ez már 50%-os eredmény!
Egy biztos: én személyében nem akarok senkit sem megbántani, de ha mások sértegetnek én sem maradok adós!
Meg kellene tanulni párbeszédet folytatni, nem kinyilatkoztatni szerintem!
Béla333
@karma1: 21.04
Biztos észrevetted, hogy a két beírás elkerülte egymást!
karma1
@Béla333: Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: aludni megy. És nyugodtan...:))
thumb_up3 replyVálasz error access_timema, 13:44
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 13.44
Kíváncsiság kedvéért visszanéztem a beírásokat és úgy látom ez az első hozzászólásod ehhez a témához.
Jól megfogtad a dolgok lényegét.
thumb_up1 replyVálasz

Kizarolag ezert "kevertem bele" Palinkafozo Rezustot, es ezert irtam a tovabbi, ezzel kapcsolatos eszreveteleimet is. ALtalaban szoktam tudni, hogy kinek mit irok, nem szokott bajom lenni szovegertessel sem.
Csak vissza kell gorgetni a hsz-eket, es minden elokerul...:o))))
Kulonben abban teljesen igazad van, hogy ami jelenleg folyik, az tarthatatlan, valamit tenni kellene ellene, mert igy elsullyed a magyar nep.
Tolem soha nem olvashattad - es a jovoben sem fogod - , hogy en azt mondanam, hogy a Kadar rendszer maga volt a 7. mennyorszag, es hogy az akkori partvezetesben nem volt egyfajta enyhe korrupcio, de ha a szivedre teszed a kezed, es vegiggondolod csak a szimpkla parhuzamot Kadar es orban kozott, korrupcioilag, akkor a kulonbseg egetver.
Ezert - bar nem ajnarozom Kadar Janost - muszaj a parhuzamban Jani bacsi javara dontenem.Nem dicserem ot, de az O kormanyzasaban ezeknek a patkanyoknak az orai meg lettek volna szamlalva, nemhogy mar 7. eve sanyargatjak a magyart, soha nem latott szegenysegbe taszitva oket.
Béla333
@karma1: 21.18
Csak egy mondat még és mára befejezem:
Elegem van abból, hogy egész életemben csak azt hallottam, hogy most még egy kicsit húzzuk meg a nadrágszíjat, de majd 5-10-20-50 év múlva mennyivel jobb lesz.
A rendszer/gengszterváltás óta is eltelt már 26 év és nemhogy jobban élnénk, közelítene az életszínvonal az osztrákokhoz, de egyre csak csúszik az ország lefelé!
És akiknek ezt köszönhetjük erőszakkal nyomják be újra és újra magukat a szimpatizánsaik tapsikolása közepette, hogy a másik már eleget lopott most már mi jövünk vagy jönnénk. Ez az összes programjuk.
Aki ezt elutasítja (mind a Fidesz, mind a rablótársai) lopkodásait azt meg észveszejtő vehemenciával támadják, alázzák, ekézik, mintha ők nem ennél százszor, ezerszer nagyobb kárt okoztak volna eddig is az országnak, nekünk.
Az ország csúszik lefelé és a gyermekeink elmennek egy élhetőbb országot keresni.
Az enyémek is lassan döntési helyzetbe kerülnek. Mit mondjak nekik, ha azt mondják mennének?
Nincs idő újabb 10-20-50 évre, hogy hátha kikopnak a nemzet károkozói, most(anában) kell elzargatni az egész lopós, korrupt, hazug bagázst oda, ahová valók: a történelem szemétdombjára!!
karma1
@Béla333: Minden szavad hajszalpontos, sajnos, nagyon jol leirja a jelenlegi helyzetet es a multban elkovetett hibakat is.
Ha a gyermekeid leulnek Veled, es megkerdezik, mit tegyenek, legy okos, es engedd el oket, mert ez az o eletuk, a tortenet mar nem rolunk, Rolad (idosebbekrol) szol, hanem az o jovojukrol, amit az elmult 26 evben minden kormany egyre jobban beszukitett, es igen, az utolso 6 es fel evben orban gyorsvonati sebesseggel a szakadek szelere sodort.
Ha elfogadsz egy olyan valakitol jotanacsot, aki mindent vegigcsinalt, 6 USD-vel es egy new -yorki telefonszammal a zsebeben, akkor csak azt tanacsolom, hogy minel messzebb Europatol, es hogy tanuljanak minden modon nyelvet: akar DVD-rol, akar CD-rol, konyvbol, vagy a Discovery Channelrol, eredeti nyelven. Ha van valamilyen vegzettseguk, akkor gyujtsenek ossze minden bizonyitvanyukat, hivatalos papirjaikat, ervenyesitsek legalabb 5 evre az utleveluket, es induljanak el a nagyvilagba, Ausztraliaba, vagy ide, Uj-Zelandra.
Meglatod, meg fogjak koszonni, hogy elengedted oket, es nem kototted Magadhoz csak azert oekt, hogy Neked jobb legyen.A mi eletunket mar tobben is sikeresen elkurtak, ha mast nem tudunk adni a gyerekeinknek, akkor legalabb a valasztas szabadsaga - es persze felelossege - legyen az oveke.
Azert ajanlottam Uj-Zelandot, mert itt most fognak enyhiteni a bevandorlasi felteteleken, ugyanis keves az eves - tavaly 86 ezer - bevandorlo, el akarjak erni a 100 ezret minimum. Itt mindenki jott valahonnan, tehat megertik a masik problemajat, es amiben tudjak, segitik az ujonnan erkezot.
karma1
@grincss: Koszi, Dragam, de miert ??? Mit csinaltam mar megint?...:o))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.