A vasúti járművek biztonságos üzemeltetésével kapcsolatos törvény módosításával a kormány arra is megteremtette a lehetőséget, hogy titkosítsák például a 3-as metró állapotáról szóló információkat – számolt be az RTL Klub Híradója vasárnap.
Az NFM szerint erre nemzetbiztonsági, bűnüldözési és bűnmegelőzési okokból van szükség. A titkosítás "legfeljebb" 30 évig tarthat. A szerelvények állapotára vonatkozó adatigényléséről a BKV, a MÁV és a BM együttes elbírálása dönt majd. A módosítást Áder János köztársasági elnöknek még alá kell írnia.
40 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Pont egy titkosítás lenne bűn.
Mert akkor eltussolhatnák az eddig elsikkasztott pénzek hiányában gallyra ment Metró szerelvények valós állapotát.
A titkosítással csak magokat védenék a városi vezetők és országos politikusok.
Hol élünk már?!?!?!
Most már minden rájuk bizonyítható sikkasztást, hűtlen kezelést, bűntényt titkosítanak ebben a qrva országban?!?!?!
Lassan bűn lesz a kérdezés
A titkosítással kapcsolatban. A 2-es metró miért is működik? Pedig az hamarább épült? Az 1-es meg még hamarább (kis-földalatti). Nem lehetne elővenni a kivitelezőt? Talán "Szent"?
Asszem nem metrozom egy darabig a 3-on
Azert, mert nem beszelnek rola 30 evig, azert a problema adott, es egyre rosszabb lesz... Hulyegyerekek...Ki elol akarjatok titkositani? Magatok elol? Ugyis nektek kell majd annak a csaladnak a szemebe nezni, akire eloszor radol a 3-as metro,...
2046 ban előveszik aztán rájőnnek,hogy nem megy. megérdemlik,
okosok mint a bányákat majd megnyítják, nosztalgiázni.
- ha így megy, ez lesz a jövőkép!
Új hozzászólás