Emlékeznek még az egykori D-209-re? Vagyis Medgyessy Péter exminiszterelnökre? Jó nagy interjút adott a 24.hu-nak, ebből szemezgettünk ki néhány idézetet.

Íme:

1. Elfáradtam. Elvesztettem a hitemet. Sőt undorodtam politikai környezetemtől.

2. Horn Gyula bizonyos szempontból úgy működött, ahogy Orbán és Gyurcsány: a saját tábor összetartása érdekében kellett neki az ellenség. Ha nem volt, hát keresett, vagy csinált. Így lett a szocialisták ellensége a Fidesz, de még inkább az SZDSZ. Szóval ő sem akart megbékélést. Gyurcsány végképp nem. Az Orbánnak pedig egyáltalán nem természete a megbékélés.

3. Az SZDSZ kizárólag saját magát okolhatja a megszűnéséért.

4. Az a Gyurcsány kritizál, aki összetörte a szocialista pártot, és ellopta egy részét.

5. (...) a  győzelemhez kellett egy valaki. Ez a valaki voltam én. Lehet úgy is mondani, hogy velem és csakis velem nyertük meg a választásokat. És látszott, hogy az önkormányzatit is meg fogom nyerni, ami iszonyú erőt kölcsönzött nekem. Soha nem látottan népszerű voltam a lakosság körében, hiszen betartottam a szavamat, és kerestem az ároktemetés lehetőségét.

6. Egy országban a legmagányosabb szerepkör a miniszterelnöké. Mert ott nincs tovább. Ő már nem tolhatja másra a felelősséget.

7. (...) ó, hát ő (Orbán Viktor – a szerk.) meg van győződve arról, hogy miniszterelnöknek született. És bizony az elmúlt évek azt bizonyítják, hogy ebben van némi igazság. És Gyurcsány is meg van győződve arról, hogy miniszterelnöknek született. És az elmúlt néhány év nem bizonyította, hogy ebben lenne igazság.

8. Orbánnál a menekültügy is eszköz volt arra, hogy tágítsa támogatói körét, és mélyítse az árkot a vele vitatkozók felé. Egyszerű logika: ha veszély van, meg kell védjük magunkat, és hát ki segít ebben, naná, hogy a vezér.

9. És most már lassan nincs is kivel megegyezzen Orbán. Elkoptak a szereplők. Eltűntek a rendszerváltás pártjai. Már szinte MSZP sincs. És igazából Fidesz sincs, csak Orbán Viktor. Kivel írna alá nemzeti minimumot? Önmagával? Sajnálom, hogy így alakult, de tenni nem tudok, én már kívül vagyok az egészen.

Aki nagyon unatkozik, itt olvashatja el az egészet.

132 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Freewolf
Végre egy józan hang a rosszabbik oldalon!
papa.49
@nyanya001: Csak nem besorol a ,,bankár úr,, a hazugovicshoz, a Pozsgay mellé, hiszen amúgy jól ismerik egymást, csak mostanában valahogy titkolták)))))))
istvanka
Akkor is így nyalatkozik,ha az orbán rúgja ki?
nyanya001
@papa.49: A Szili már ott van, elképzelhető...
Nyalják a zsírosbödönt !
papa.49
@nyanya001: Lassan a volt MSZMP. még élő prominenseinek fele már a fütyiszben van)))))))))Miért is nem csodálkozom csak azért mert ezek a ,,tagok,, magamisták voltak, semmivel nem különbek a melósok között levő párttagoknak akik a dupla béremelésért léptek be még a munkásőrségbe is)))))))
nyanya001
@papa.49: Aztán Medgyessy sem volt való miniszterelnöknek
de a Szili se házelnöknek !
Olyan miniszterelnökre lenne szüksége az országnak, akinek
nem a pártja az elsődleges, hanem az ország rendbetétele !
papa.49
@nyanya001: Ebben is egyetértünk, a baj csupán az hogy nem látható a palettán olyan ember akire ez a feladat nyugodt szívvel rábízható lenne!!!
dr. prédikátor
Medgyessí!Jobban tennéd te is ha hallgatnál! ne rántsd magadra a szaros bilit még jobban!!!
Eriksson
@nyanya001: Már bocsi, de Medgyessy nem volt párttag, mégse volt jó. Pláne a SzDSz-nek nem.
nyanya001
@Eriksson: Nem is írtam ilyet, utolsó hozzászólásomban a jövőre utaltam !
Medgyessy nagyon gyenge volt miniszterelnöknek maradjunk ennyiben !
dr Feco
@nyanya001: Óriási nagy tömegtüntetéseket tartottak a Németországban, Drezdában és Lengyelországban, Lódz és Katowice városokban... magyaridok.hu/belfold/nemetek-es-lengyelek-kialltak-hazank-mellett-26976/
Eriksson
@nyanya001: Gyenge? Próbált tisztességes lenni, de nem engedték neki. Idézet a vikiből:
"A lemondását megelőző napokban az SZDSZ és Medgyessy között kifejezetten ellenséges hangú és kibékíthetetlen vita folyt. A miniszterelnök az SZDSZ-t korrupciós ügyekkel vádolta meg, és Csillag István SZDSZ-es gazdasági miniszter leváltását szorgalmazta. Az MSZP felső pártvezetése ekkor titkos tárgyalásokat kezdett leváltásáról az SZDSZ-szel, amely ezt érthetően támogatta." S jött a kalapból Gyurcsány.
dr Feco
@papa.49: a rosszak a Fideszbe ... a jók meg az mszp-dl-elnyütt-pm-jobbikba kerültek?
dr Feco
@nyanya001: mit kell rendbe tenni... nyíkosék, korrondiak, gyurcsányik után?
nyanya001
@dr Feco: Nézd meg a magyar gazdaságot !
erről beszélek !
papa.49
@dr Feco: Nem a rosszak, hanem a ,,magamisták,, ha nem érted nem tehetek róla))))))))
nyanya001
@dr Feco: Na és itt van a korrupció !
Meg a Quaestor ügy, ahol bennfentes kereskedelmet folytattak !
A haverok helyzetbehozása, Matolcsy garázdálkodása az MNB be !
Na jó, nem sorolom
nyanya001
@Eriksson: Senki nem mondta, hogy tisztességtelen lett volna !
Olyan kormányt kellett volna alakítani akik mellette állnak
együtt erősek lehettek volna !!
Eriksson
@nyanya001: Az MSzP állította ki m.elnöknek, de nem zártak össze a háta mögött. Fontosabb volt mindennél az SZDSZ-koalíció, s mint tudjuk és azóta bebizonyosodott, hogy ezért került süllyesztőbe mindkét politikai párt. Az egyik végleg, a másik szintén.
Tehát nem Medgyessiben volt a hiba, hanem az akkori koalíció mindent elsöprő hatalomvágya és kapzsisága.
nyanya001
@Eriksson: Kétségtelenül rossz koalíció volt az SZDSZ-el !
Ők akartak irányítani és ha valami nem úgy történt ahogy ők akarták,
akkor fenyegetőztek !
Megnyugtatlak a Fidesz is a süllyesztőbe fog kerülni előbb utóbb !
Eriksson
@nyanya001: Bizony rossz egyesség volt. Ott kezdődött az ország haldoklása.
Fidesz süllyesztőbe? Előbb utóbb mindegyik, hogy helyet adjon egy újabb rablóbandának.
Macskaszem
Lehet, hogy miniszterelnöknek született, de sajnos maffiafőnök, Don Corleone lett belőle.
wagabund
..."Az a Gyurcsány kritizál, aki összetörte a szocialista pártot, és ellopta egy részét."...
...(mondja a D209.)..

akkor most a maradék emeszpé mitől jelentéktelen? ha összetörtek, akkor azóta össze vannak törve? nemáááá...talán szanyikapitány a megoldás? ...vagy még ő is tördel a maradék cserepeken? ...
bra048
Lehet, hogy nincs igaza "megyó"-nak, mert Orbánnak a középkorban kellett volna születnie.
Olyan jó maharadzsa, szultán, császár, vagy király lett volna. Sajnos a legújabb korban élünk, amikor egy miniszterelnöknek az ügyeket kellene "jól vinnie"...Erre Orbán nem alkalmas, mert
csak a saját (tév?)eszméinek él.
jageragnes
Végigolvastam a cikket, nekem szipatikus Medgyessy is, és amiről beszél abban igaza van.
szaboria1
@Eriksson: A wikinek sem szabad hinni csak az Orbán önéletrajzát már ötször át írták.
Pálinkafőző Rézüst
@szaboria1: Halihó! Így igaz, eltűnt a származásával kapcsolatos is, az elsőnél még ott volt az első sorban!!! Oszt úgy eltűnt, mint a szírek nyugat felé...Ja, ugyanez történt a majdnem magyar bajerzsóti önéletrajtával is...
Eriksson
@szaboria1: A wiki itt igazat ír. Csak azt hagyta ki, hogy Gyurcsány eleve azért lett kinevezve sportminiszternek, hogy bevezessék a köztudatba, mégse legyen az, hogy egy utcáról szalajtott akárki puccsolja meg a jónevű pénzügyi szakértő-politikus Medgyessy-t. Aki mellesleg népszerű miniszterelnök volt a köznép véleménye szerint.
A lobbi működött.
KERKA
2002 május: Országgyűlés Mádl Ferenc köztársasági elnök javaslatára Medgyessy Pétert, az MSZP miniszterelnök-jelöltjét választotta meg kormányfőnek. A döntéssel egyúttal a képviselők elfogadták az MSZP-SZDSZ koalíciós kormány programját is. Főbb nevek: Lamperth M, KovácsI, Magyar B, JuhászF, Csehák J, Jánosi Gy, Kiss P, Kiss Elemér, Bárándy Gy,
A Medgyessy nem volt Mszp tag, de a baloldalnak kellett egy teljesen új , vállalható, megbízható népszerű , mondhatnám csinos pofika, akit bedobhattak a kampányba. Kovács istván állt mellette végig, majd a győzelem is a kettőjük győzelme volt. A szavazás 197 igen, ellenzék részéről 188 nemmel végződött. Tehát nem volt abszolút elsöprő győzelem.
Viszont a Medgyessy akkora igéretet tett minden téren, amit volt olyan gyakorlatlan/ vagy tán becsületes, hogy be is tartotta. Végül ez is hozzájárult a bukásához. Való igaz, hogy a Kovács tolta a szekerét, Medgyessy nélkül nem győzött volna a baloldal.
A Kovács végül szemét módon magára is hagyta, nem állt ki mellette.
Az is igaz, hogy a Horn a saját berkein belül maga volt a kis Napóleon, ha nem volt ellensége , akkor csinált magának.
Az SZDSZ saját magának köszönheti a bukását ez igaz
A Gyurcsány összetörte a baloldalt, ez is igaz
A z Orbán született vezető, ez is igaz, különben nem lenne 30 éve a politikában. De az amit csinál, erősen vitatható.ez is igaz
Eltüntek a rendszerváltó pártok, de a Fidesz még mindíg van, mindaddig, amíg a saját holdudvarának kiváltságokat tud biztosítani.
Az, hogy Medgyessy megbukott, talán törvényszerű is volt, mert egyrészt a baloldal nem támogatta megfelelően, akkor már olyan erős lett a Fidesz, hogy képes volt naponta támadásba lendülni, találtak rajta egy rést, egy mondvacsinált ügyet, hogy Moszkvai kém, volt, ami ugyan marhaság, de nagyon jól hangzott.
Sok igazsága van Medgyessynek, de sajnos ő nem politikus alkat volt, hanem bankár. Nem volt rinocérosz bőr a képén.
Nem tartom szarkának, semmivel sem növelte a magán vagyonát sem előtte, sem...
Dr. Felipe
Remélem az útelágazás szót már megtanulta kimondani.

Amúgy meg már teljesen mindegy hogy g vicctorral vagy g vicctor nélkül, ez a gyűlölködő, megosztott ország örök vesztes marad.

Pedig megbűnhődte már e nép a múltat s jövendőt.
verőce21
Orbán valóban született vezető.
Lehet még az Unió vezetője is, nem kell úgy lebecsülni, leminiszterelnöközni.
verőce21
@verőce21: Egy nagy hibáját azonban el kell mondanom. Nem szabadna most az állami földeket szétosztania.
papa.49
Szerintem meg egy zsebnapoleon csupán))))))))))
KERKA
@papa.49: Papuci, ha a kis Napóleon ilyen gyenge lett volna, akkor nem kerül be a történelembe:))
Toby
Csak 1 kérdésem van: - orbánc minek született ?
KERKA
@nyanya001: 11.46.Olyan politikus akinek az ország rendbetétele az elsődleges feladata, na az a faj, már régen kihalt. Nincsenek már Széchenyik, Kossuthok és Deák Ferencek.:))
Eriksson
@Horizont: Volt valaha az életben olyasmi, amivel te egyet tudtál érteni?
Eriksson
@KERKA: Akkoriban még volt a virtus. Ma már olyan nincs.
Toby
Nofene, a D-209-est is elérte a Szili-szindróma ?
Egy jó kis tökös államtitkári hely ezét a pár szép szóért ? Na ?
KERKA
@Eriksson: Én úgy tanultam, hogy hazaszeretet. Ma már ezt a kifejezést nem használjuk. A mai oktatásból ez ki is maradt:((
van erkölcsi és vallásos nevelés, de a hazaszeretet, mint fogalom, már nem létezik
Eriksson
@Horizont: Nem túl régen regeltem be ide, de ez alatt a rövid idő alatt már nyilvánvalóvá vált, hogy nem szeretnék a szomszédod lenni, mert még a házőrző kutyát is képes vagy megharapni. De biztos van olyan mazochista, akinek ez imponál.
nemjoezigy
@Toby: "Csak 1 kérdésem van: - orbánc minek született ?"
Ez nagyon-nagyon jó kérdés!
De megkaptuk rá a választ, no nem a szavaival, hanem a tetteivel:
Magyarország, a Nép többsége vesztett a hatalma alatt, a holdudvara meg nyert vele.
Nálunk nem a paretó elv szerinti 20% birtokolja a 80% vagyont arány érvényesül, hanem a 'rendszerváltást' követő rabló kormányoknak 'köszönhetően' a 10% kiváló életminőségben levő gazdagok, a 30% (anekemmindegy) középosztály és a 60% leszakadó, egyre szegényedő réteg van!
Ez legfőképp a mostani fideSSkdnp rablókormánynak a következetes munkájának az eredménye!
Erre legyenek büszkék az erre a kormányra szavazók és a választásra nem elmenők!
Eriksson
@KERKA: Mint fogalom, a hazaszeretet ki lett törölve a köztudatból. Attól még él. Legalábbis azok között, akik hazájuknak tekintik ezt a sokat szenvedett kis országot, s nem csak egy lehetséges állomásnak több lehetőség között.
Eriksson
@Horizont: Mikor voltam rádkattanva egyáltalán? tudsz ilyet mondani? Az ilyeneknek mint te, az utcán sem szoktam köszönni, nemhogy társalogjak velük.
KERKA
@nyanya001: Ez mind igaz! Vajon ő volt az egyetlen? jó volna átvilágítani az egész politikusi kompániát, vajon még kit találunk. A Fidesz táborban hányan szüzek ebben a témában?

Ez az eset, csak az olyan Bayer Zsótiknak jött jól, meg a jobboldali ifjusági szervezeteknek.Lehetett harsányan üvöltözni, hogy Monnyon le!
Azok üvöltöztek a leghangosabban, az az ifjuság, akik megkapták az ingyen tanulás lehetőségét, az egyetemi ösztön díjat, és ki ne hagyjam már a 100 ezer forintos kezdő alapbért:))))))))
JAJMÁR
"Nyugtával dicsérd a napot" - majd, ha az éhes hűbéresnek nem lesz mit adni, mert elfogy a cég, a bank, a föld, és minden érték oda lesz, minden épület, minden festmény, minden park, még a vadak és a halak is, majd ha a biztosnak hitt pénzforrás elvékonyodik, vagy eltűnik, és kiderül, hogy a létrehozott "mű" önmagától működésképtelen, akkor visszatérhetünk rá :)

majd, ha a nap lenyugszik, akkor megmérettetik, ahogy mindenki.
nyanya001
@KERKA: Az egész Orbán család besúgó volt !
Meg az egyházból is mennyien ...
Nem véletlenül vakaróznak a nyilvánosságra hozataltól !
Eriksson
@Horizont: Ennyi gyűlölettel a szívedben még ezek a jókívánságok sem leszek hitelesek.
KERKA
@nyanya001: na ugye! nem véletlenül van titkosítva minden irat! Még mindíg ott ülnek azok, kapják a nagy juttatásokat, akik lebérencezték a Medgyessyt. Nekem nem tisztem védeni őt, nem is szorul rá, de egy kicsit olyan ez az egész, hogy utólag már lehet mindenkit tehén lepénnyel megdobálni.
Lécci olvasd el ezt a sorát, hogy mennyire igaz:

8. Orbánnál a menekültügy is eszköz volt arra, hogy tágítsa támogatói körét, és mélyítse az árkot a vele vitatkozók felé. Egyszerű logika: ha veszély van, meg kell védjük magunkat, és hát ki segít ebben, naná, hogy a vezér.
nyanya001
@KERKA: " És igazából Fidesz sincs, csak Orbán Viktor. "
Mert akik kik körülötte lebzselnek, kizárólag a húsos fazekat látják benne
és nem törődnek azzal, hogy szétzüllesztik az országot !
human
Értem. Tehát Gyurcsánynak volt egy őszödi beszéde, amivel lenullázta népszerűségét, ezért nem született miniszterelnök. Orbánnak még nem volt őszödi beszéde, ezért ő már született miniszterelnök. Hát elég furcsa logikája van Medgyesinek.
KERKA
@nyanya001: Na ugye -ugye? aki ilyen bírálatot tud mondani, miért is kell megdobálni és elítélni? És főleg nem akar semmit. Sem kinevezést sem jólfizető állást. Nem akar Orbánnak se benyalni, és köszöni nem kér a politikából.
Nem sértett ember, és nem szarka, nem lopott magának semmit. Nem kért semmit. Egyszerűen egy politikai cselszövés áldozata lett. Na mer ugye jó volt lebuktatni azért, hogy ne már egy KGB-sel menjünk az UNIÓBA??? itt van a kutya elásva:))
nyanya001
@KERKA: Nem ítéltem el, pusztán megdöbbentett az a kijelentése, miszerint Orbán...
Az viszont igaz, nagyon megsértődött.
Ez ami itt folyik politikai szinten , csak a nagyon mocskos jelzővel lehet illetni !
verőce21
@Horizont: Pontosabban újszülöttnek és Viktornak született!
verőce21
@JAJMÁR: (19:35) Látod, ez jó volt egynek! Miért is ellenzem én az állami földek szétosztását?
Eriksson
Egyszer a kurva életben lehetne már objektívan szemlélni a ma történéseit. Be kellene látnia mindenkinek, hogy Orbán minden magyar, s magát annak valló honfitárásért teszi azt, amit tesz. Lehet kritizálni a belpolitikáját, lehet nem szeretni, de gyalázni azért mert meg akarja védeni az országot amennyire lehetséges az inváziótól, enyhén szólva aljasság.
mariaberta
És mindezt Medgyessy mondta. Idősödő emberként kezd elmenni az esze. A végén még megérjük, hogy szenté is avatja
Kamcsatka
@Macskaszem: Nem ,nem született miniszterelnöknek, ő maffiafőnöknek született.
Eriksson
@verőce21: Én nem izgatom magam ezen túlzásban. Azok az állami földek valamikor az én családomé is voltak, más családoké is voltak, aztán egyszer csak már nem voltak a mienké, csak az államé. A föld olyan, hogy mindig az rendelkezik vele, aki hatalmon van. Egyszer magánkézben, aztán másik magánkézben, aztán állami kézben. A föld az, amitől van aki meggazdagszik, van aki elszegényedik. De a föld mindig helyben marad, örök vitára adva okot.
bence
@nyanya001: ! Ha választhatok , inkább előbb ! Ne utóbb !!!
Január
Medgyessy elsősorban pénzügyi szakember volt. Nem volt politikus alkat. Nem volt pártja, mint, ahogy Orbán mögött a Fidesz. Gyurcsány sem tudott meglenni a párt támogatása nélkül, amikor is az öszödi beszéd után az MSzP cserben hagyta.
Igaza van a cikkben abban, hogy egy nemzeti minimum programot kellett volna összehozni az Eu. csatlakozás idején a pártoknak,- kormánypárt, és ellenzék között - ami szinórmértékként működött volna vagy 20 évig a nemzet érdekében, mint az íreknél.

Egyébként Ő is elmondhatja, hogy "szeretnék én előre olyan okos lenni, mint utólag".
Január
@Január: Helyesen: Zsinórmértékként
vitriol
@istvanka: medgyesi sosem heveri ki a sértődöttségét, s valahányszor nyilatkozik, ez mindig hangsúlyt kap.
human
Nekem amúgy szimpatikus Megyesi, de naiv ember.
Eriksson
@vitriol: Teljesen jogos a sértődöttsége. Naivan azt hitte, tehet az országért. Nem tehetett. Megpuccsolták. Csak nem azok, akik most is puccsolnak?
papa.49
@KERKA: Ebben igazad van, pont ezért írtam hogy ,,zsebnapóleon,, mert még attól a szinttől is nagyon messze van)))))))
kkalman
Ha Orbán miniszterelnöknek született, akkor engem Ferencnek hívnak, és én vagyok a pápa.
Desischado
orbán maffiózónak, tolvajnak és parazitának született. Ennyi! Medgyesi meg tényleg naív, de orbánt dicsérni! Ez nonszensz! Bár sok igazságot is mondott.
Yoda69
Gyurcsany nem osszeorte a cocialstiakat, hanem megmentette. Az sem igaz hogy ellopta egy reszet. Mindenkinek megvolt a lehetosege hogy atcsatlakozzon a DK-ba
mate03
@nyanya001! Nem is tudod mekkora igazságot írtál! Gratulálok!:
JAJMÁR
@verőce21: 20:21 Miért, ellenzed? Vigyázz, úgy jársz mint a répa :)
(Lehet, mégis egyben egyetértünk?)
magyarbakancs
"Medgyessy: van igazság abban, hogy Orbán miniszterelnöknek született."
Magy Megyessy elvtárs meg egy tesze fosza politikusnak született.
Orbánt a környezete tette politikussá.
Mert akadna a Fideszen belül olyan karakán emberek ki vágták volna Orbánt mint macskát szarni.
Orbán csak olyan embert tűr maga mellett aki kiszolgálja öt és nem mond ellent semmiben.
Ügy mond diktátor.
verőce21
@JAJMÁR: (09:36) Leírtad ugyanis, hogyan maradhat minél tovább hatalomban a Fidesz!
Köszönjük Emese!
JAJMÁR
@verőce21: 09:54 Örökké mégsem fog tartani, ezt írtam le! Kezd már hasonlítani a történet arra az esetre, amikor az ecceri ember zuhan a 10. emeletről, de mondogatja: most még jó, most még minden rendben...
Bercifiu
@nyanya001: A szarka fekete, az Orsós is majdnem fekete, vályogtaposónak született, az is marad. Szétterpesztett lábak, kéz a zsebben, no ez a jellemző.
eugen4402
Van igazság abban, amit a francia Becsületrend főtisztje állít, ill. feltételez.
Kár, hogy a mellékelt fotó egy nagyon rossz pillanatban örökíti meg ex-min.elnökünket... Ugye, a múlt héten olvashattuk, hogy kinyújtott mutatóujj az Iszlám Állam iránt érzett szimpátia jele(?!)
TASzSz
10. pont: Az MSZP elhunyt Horn Gyulával, sajnos!
nyanya001
Eddig 22 milliárdos büntetést kaptunk Brüsszeltől.
És ennek még nincs vége !
Milyen miniszterelnök az, aki tönkreteszi az országot ???
feleselek
Ja! Minden második putriban él egy potenciális miniszterelnökjelölt!!!
Ugy, hogy vigyáznunk kell, hogy mégegyszer ne...4
feleselek
@nyanya001: Valóban. Az első rendeleteik egyike volt, hogy a politikai döntést hozók, tettükért nem büntethetők, az összes ódiumát az egész országnak kell viselnie...
Tehát ki a hülye???
nevemnick
Szegény Peti, már rég elhagyta az útlegáza... útelaga...elágzút... na mindegy, tudjátok mire gondolok.
Bercifiu
Faszikámnak megártott a Szoboszlai VIZ.
dömdödöm
Sajnálom, hogy így alakult, de tenni nem tudok, én már kívül vagyok az egészen.
Nehogy vállalni kelljen bármilyen felelősséget ezért a népért . Könnyebb lelépni ,hátatfordítani ,akkor meg minek nyilatkozik egyáltalán az ex miniszterelnök úr ?
:-((((((((((((((((((((((((((((
mariaberta
Medgyessy egy sértett ember, és ha olyan nagyon kívül van az egészen, miért köpköd vissza? Egy oldalon álltak, most meg úgy tesz, mintha egy külön világ lett volna az övé.
Vezetők jönnek, vezetők mennek, de az, hogy hosszú hallgatás után ilyen nyilatkozatokat tesz, nem egy korrekt dolog.
Ismerős a mondat??? Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna. De így? Az én szememben teljesen lejáratta magát. Miért nem akkor állt a sarkára, amikor kellett volna???
Pálinkafőző Rézüst
@Eriksson: ne személyeskedj! Ez az entero dolga...:) ja meg a holdudvaráé...:)))))
Eriksson
@Pálinkafőző Rézüst: Parancsolsz? Nem ismerek enterot.
Eriksson
@nyanya001: Milyen unió az, amely tönkre tesz egy tagállamot?
nyanya001
@Eriksson: Ide csak dől a lé !
Ennek bizony azaz ára, hogy bizonyos dolgokat be kell(ene) tartani !
Az országot nem az Unió tette tönkre !
Nem az unió mutyizik, nem a Unió nyúlt 3 ezer milliárdot,
nem az Unió korrupt... sorolhatnám !
karma1
@Eriksson: 21.07-re: Azt az egyetlen pici dolgot felejtetted ki a foldek tulajdonjogaval kapcsolatban, hogy amikor a magyar arisztokracia kezen volt, mint XY magantulajdona, akkor az utolso tablaig meg volt muvelve a foldje, mert ez volt a sajat erdeke. Amikor allamositottak a haboru utani nagy kommunizmusban a foldeket, annak is megvolt az ertelme: a szetzilalt orszag agrariumat helyre kellett allitani, rengeteg ferfi hianyzott a termelesbol, es eszkozok sem alltak rendelkezesre. De amikor TSZ-ekbe , allami gazdasagokba tomoritettek a foldeket, azok akkor is meg voltak muvelve az utolso negyzetcentiig.
Hogyan hasonlithatod ossze a mostani eszetlen osztogatassal, amikor mukoromepito, gazszerelo, bankar, meg a Levai Aniko kapnak zsiros foldeket (utobbi Tokaj bortermelo videket), amit aztan parlagon hagynak, a gaz veri fel - ez meg a jobbik eset -, vagy szetverik a mar 25 eve kivaloan mukodo bio-mintagazdasagot, mint tettek azt nemregen.

Akkor most mirol beszelsz? Miert is jo, ha a mindenkori hatalom osztogatja maganak a foldeket? (sz@rer'-hugye', termeszetesen, mert csak arra kellenek a kamufoldek, hogy fel lehessen rajuk venni az unios tamogatast...)
karma1
@eugen4402: 12.51-re: Es a kinyujtott kozepso ujj?...:o)))
Yoda69
"Medgyessy: van igazság abban, hogy Orbán miniszterelnöknek született"

Ez igy hulyeseg kedves Medgyesy ur.
Senki nem szuletik zseninek, ez koztudott. A magas IQ lehet adottsag, szarmaztathatoan az orokolt genektol, de ettol meg nem lesz valaki miniszter, vagy allatorvos.
orban foleg nem. Az ketsegtelen hogy vannak vezetoi kepessegei, es beszelni is jol tud. Meggyozo kepessege sem rossz a gyenge ertelmuek kozott, akik nem latnak a szitan.
Szerintem azert lehetett es lehet miniszter, mert
1. jol tudta kijatszani egymas ellen az embereket,
2. jol kepzett ellensegkepet, ami tomegbazist hozott a szamara
3. es legfokepp jol tudta cserelgetni a koponyeget, hogy mindig megfeleljen az adott szeljarasnak. Kommunista - lazado ifju - liberalis - polgari demokrata? - diktator
Nos ezt a szines palyafutast nem sokan tudjak elmondani magukrol.
eugen4402
@karma1: 23:19 De milyen igazad van!!! Medgyessy véleményéhez tényleg a középső ujját kellett volna felemelnie, nem a mutatót...! :-(((
karma1
@eugen4402: Igen, de hatha iszlambarat?
karma1
@Yoda69: Medgyesi ott vetette el ezt a megallapitast, hogy nem miniszterelnoknek, hanem politikusnak szuletett, ami azt jelenti, hogy csak akkor hazudik, amikor mozog a szaja. A ket megallapitas nem ugyanaz tehat... (politikus minden hulye lehet, akinek van ambicioja erre a palyara - de foleg jo eros gyomra, meg vastag bore az orcajan-, es a legnagyobb sz@rkeverobol lesz az ME)

orban csak a sajat szemetdombjan levo alacsony vagy nulla IQ-juakat tudja megvezetni, mikozben megallas nelkul tolja belejuk a lovet...
eugen4402
@karma1: Akkor jöhet a Petrácska a balettleckével, aztán csakhamar kiderül, mekkorát tud esni egy ex-miniszterelnök...
karma1
@eugen4402: Mint olajto, nyugodj meg , o sem kivetel, sot, aki olyan magasan van, mint ahova o tette sajat magat, hat onnan meg nagyobbat lehet zuhanni...:o))
eugen4402
@karma1: Most légy erős! Eszembe jutott egy répcelaki nagygyűlés még 1987-ből, ahol az ifjú Medgyessy a következőt mondta: "...egyetlen generációnak sincs joga az utána következőkre áthárítani saját terheit."
Maradva az ujjaknál: nem inkább a hüvelyket kellene lefelé fordítani..?
karma1
@eugen4402: De igen, azt hiszem, elsosorban a lefele forditott huvelykujj fejezne ki a legjobban a velemenyunket. De en azert utana mindjart felmutatnam a kozepsot is, csak ugy, a biztonsag kedveert, na meg az egyertelmusegert.
karma1
@eugen4402: Azert azt meg kell mondani, hogy soha, senki miniszterelnoksege alatt ilyen szinten es mertekben nem lopott meg ME. Meg Medgyessy sem... Ug@eugen4402: latszik viszont, hogy otthon beleult a nagyapos hintaszekebe, es most a "csak a szepre emlekeem" cimu hulyesegeit osztja meg a nepekkel...
Eriksson
@karma1: 23.15-re
A magyar arisztokráciától elvett földeket Tsz-ekbe tömörítették mondván, hogy a kisbirtokok nem működtek "megfelelően" sokkal hatékonyabban lehetett nagy területeket művelni, különösen azután, hogy ez kormányprogrammá vált. S kiderült, hogy megannyi sérelmes intézkedés után mégiscsak jól sült el a föld sorsa. (Nem a volt tulajdonosoknak). Lett belőle jól működő szakág.
Aztán jött a Tsz-ek magánosítása, majd el kótyavetyélése, az Eu-ba való belépés után a föld csak nyűg volt mindenki nyakán. Az Eu kvóták biztosították a tagállamoknak a termelési kvótát, a magyar mg-i termékek nem fértek bele.
Az Eu kártérítést fizetett a kivágott búzáért, cukorrépáért, almáért, marháért, disznóért, libáért, baromfiért, meg mindenért, csakhogy ne legyenek, az ezekre épült iparágak megszűntek. Most meg azért fizet, hogy az újdonsült gazdáknak eszébe ne jusson valamit kezdeni a földdel a gaz- és parlagfű termelésen túl, amiért még jól meg is büntetik őket. Ily módon a kapott pénzt még vissza is veszik.
Most a magyar mg. úgy néz ki mint egy narkós, akibe azért nyomják az anyagot (pénzt), hogy ne legyen képes működni, tetszhalott állapotban maradjon, amíg valakiknek nem lesz másféle elképzelésük az ország sorsáról.

Mert a föld az, ami felemel, vagy tönkretesz. Azt mindig a nagyhatalmak döntötték el, mi lesz a sorsa egy-egy területnek a jövőre nézve.
verőce21
@JAJMÁR: (10:13) Ha jól csinálja, ahogy figyelmeztetted, nem kell aggódnod érte Emese.
verőce21
@JAJMÁR: (11:55) Mese, hogy nem aggódsz a hatalmáért? :)
JAJMÁR
@verőce21: 11:58 Na, ez legalább vicces, ahogy szándékosan félreérted -:D Azokért aggódom, akikért ilyen "jól" csinálja, de vajon jót?

"Jót, s jól! Ebben áll a nagy titok! Ezt ha nem érted,
Szánts és vess, hagyjad másnak az áldozatot"

(Kazinczy Ferenc)
verőce21
@JAJMÁR: "Nékem üres fecsegőt fest az üres fecsegés."
lampa laz
Nem miniszternek, hanem "embernek" kellett volna születnie...
verőce21
@JAJMÁR: (19:42) Beszélj, belől mi fáj?
vonotok
Medgyessy Úr ! Talán Ön is kapót a " töpörödőt törpétől " egy köpönyeget???
JAJMÁR
@verőce21: 19:57 "Belől" most a jobb kezemen a középső - és tényleg - ujjam, mert ahogy felvettem a tűzifát, egy hatalmas szálka beleállt.
Bekentem teafaolajjal, de lüktet... lehet, hogy teszek rá propoliszt is :)
(Pálinka nincs :( )
verőce21
@JAJMÁR: (20:18) Mert valószínű, a középső ujjad nyújtod mindig előre. :D De ha kihúznád a szálkát, hamarabb gyógyulna!
(Mintha az a teaolajban elkorhad) :)
mariaberta
nyilatkozata után várhatjuk az orbáni kitüntetést, Szili már náluk van, Pozsgayt már kitüntették, várandós az átkosnak titulált rendszer külügyes szakértője Szűrös, majd következik Medgyessy . A többiről egyelőre ne beszéljünk, ami késik nem múlik.
Nos ilyen háttérrel kormányozzon valaki sikeresen.
fekete
Agy baj,nagy baj.Latam eszt a ket csinket,igaz Obama is hirdeti a bu-zik ferjhez meneset!
Mar csak ez hianyzott a nagy amerikanak.Eljen Putyin,aki ellenzi eszt a lokottseget,
solidedge
Miniszterelnöknek született? Már kiskorában is lopott és hazudott?
JAJMÁR
@verőce21: 20:27 Kösz a tanácsot.
Persze, magamtól is tudtam, sőt, legközelebb és mindig kesztyűs kézzel bánok vele, ezt is megtanultam :)
(A teafaolaj fertőtlenít, mindenre jó)
evacica
Medgyessyből még mindig a sértettség beszél! Gusztustalan ez a 180 fokos váltás! Csatlakozik Szűröshöz Pozsgai és Szili táborához, na és Csintalant se hagyjuk ki!
Bercifiu
Péterkém! Már ne igyál többet, mert még Rétvárit is szentnek nézed.
mariaberta
@fekete: Te ki vagy? Hozzászólásodat olvasom, és az az érzésem, nem vagy teljesen magyar.
Tényfeltáró
@bra048: Ez tévedés, mert királynak születni kell, a paraszt meg úgy terem.
Tényfeltáró
@verőce21: "Orbán valóban született vezető.
Lehet még az Unió vezetője is, nem kell úgy lebecsülni, leminiszterelnöközni. "

Jelentkezhetsz te is a gráci klinikán. Ekkora hülyeséget ritkán olvas az ember.
mariaberta
@fekete: Te már az új nyelvtani szabályok szerint írsz?
verőce21
@Tényfeltáró: (21:25) "Orbán valóban született vezető.
Lehet még az Unió vezetője is, nem kell úgy lebecsülni, leminiszterelnöközni."
Tényfeltáró
@verőce21: 'Idézet magadtól"
Ha egy butaságot százszor ismételnek el, az akkor is butaság marad.
verőce21
@Tényfeltáró: (09:11) De ki állítja azt, hogy butaság?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.