Úton az első Orbán-unoka?

"A férjével, Tiborcz Istvánnal sétáltak, amikor összetalálkoztam velük. Látszott rajtuk, hogy mennyire szeretik egymást. Ráhelnek pedig egyértelműen van egy kis pocakja, amire többször is rátette a kezét, mint ahogyan azt a várandós anyukák szokták. Nagyon úgy nézett ki, mint aki első idős kismama"

- mesélte a Kiskegyednek egy informátor, aki látta az ifjú párt.

Közben a Blikk arról ír: Orbán legidősebb lánya, Ráhel (27) jelentette be a családnak, hogy kisbabát vár, 4-5. hónapban van a kismama. A kormányfő kitörő örömmel vette tudomásul a hírt, amelyet azonban abszolút magánügyként kezel.

Bréking: Orbán Ráhel terhes a Kiskegyed szerint

84 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nyanya001
1 éves korára lesz egy kastélya, meg vagy 300 hold földje !
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Mézike
jesszus! Az Orbán unokák saját lábon állása drága mulatság lesz nekünk...
nyanya001
1 éves korára lesz egy kastélya, meg vagy 300 hold földje !
eugen4402
A pocak nem számít semmit, mert ha számítana, akkora Apukát még terhesebbnek nézhetnék a Kiskegyedesek...
Clavigo
Nem lehet ,,hogy csak simán dagadt ?? Oszt éppen szellenteni készült séta közben ??
Hellcat
Akkor ezért jön haza...zsíros pozíciót már kreáltak neki...vagy folyamatban van.
Mézike
@nyanya001: Le vagy maradva!
Mit egyéves korára? Te nem tudod hogy a magzatra is igényelhető adókedvezmény?
na akkor számoljunk...
adrenalink
Mégiscsak előrehozott választás lesz? Mosolygós nagypapa, karján az unokájával olyan megható! Csak úgy dőlnek a szavazatok... Jó,jó, de ki az apa?:-)
human
Most tényleg nem akarom Ráhelt bántani, biztos nagy öröm lesz neki az új jövevény. Én az ország miatt aggódom, hogy ennyi újnemzeti arisztokrata jövevényt nem fog tudni eltartani jelentősebb károk nélkül. Ráhelnek legjobb lett volna, ha valóban a saját lában áll meg és nem apuka hozza neki az százmilliós állami megrendeléseket. Ő maga lépett a kör közepére, persze hogy könnyebben megtalálják a kritikus hangok.
Mézike
@adrenalink: Ki az apa? Hát a lámpás pasi nem? :-)
Eriksson
" Ráhelnek pedig egyértelműen van egy kis pocakja, amire többször is rátette a kezét, mint ahogyan azt a várandós anyukák szokták."
Ennyi több, mint elég a bizonyossághoz. :pp
adrenalink
@Mézike: Én nem tartottam lámpást, de külföldön járatják iskolába...:-)
dr. prédikátor
Erre is mi fogunk rá b...ni!!!Eggyel többen állnak majd a lábunkon!!!
Clavigo
@adrenalink: Lehet,,,itt megint a Gyurcsány lesz a hibás??
Clavigo
@Mézike: Az a ""lámpás pasi "" ?? Én úgy tudtam,,hogy szentjánosbogár-gyára van csávónak.
Szókrakész
"Orbán Ráhel terhes a Kiskegyed szerint"

És ha csak felfújódott?
Sima gyógyszer és szeva puffadás.
A királytévé reklámszakemberei legalább öt világ legjobbja gyógyszert tudnak ilyenre.
Forduljon orvosához, gyógyszerészéhez, reklámszakemberéhez!
bakegya
@Hellcat: az exra gyesről sem mond le a fényetető rühellke- szaaapora fajta!Hát ,nekem terhes lesz,az már biztos,mert a 10-10 millás adakozás a költségvetést fogja bedönteni,ebben a gyerekcsináltatási huzatban! -az adót ennek a kitartottnak az én gyerekeimnek kell megtermelni-ki az a hülye akit ez az egyre sokasodó orbánteknősfidess here ne zavarna?
Szókrakész
Na wazze!!!
Még egy sajátláb.
Mennyibe fog ez nekünk fájni?
RonaGyuri
@adrenalink: Pedig evidens, ő szurta ki a gumit! =))
adrenalink
@RonaGyuri: Akkor már megint jól kiszúrt velünk:))
Szókrakész
És ilyenkor jönne a klasszikus Hofi kérdés récsöltől.
Leghetek-e terhes abban az ágyban amiben előtte nemi életet éltek.
(mások???)
Rózsika Hatházi
@human: 15:31. Arisztokrata??? Ha a szart feltesszük a stelázsira, attól még nem lesz befőtt. :)))
volvós
Mivel ráhelke évek óta ( megszakitás nélkül ) Svájcban tanul (?)
a pistike férje meg évek óta a villanypóznák tetején cserélgeti
a gagyi kinai lámpákat sok száz millióért, biológiailag elképzelhetetlen,
hogy terhes lett ( mármint a férjtöl ). Gondolom, Tiborc kölök
nem megy el apasági vizsgálatra...Após nem engedi !!
Nyuszicsibe
@volvós: volvóskám, nem számít hogy kitől van, ebből a kínailámpás-gyerek már nem jön ki... Ezt a gyereket már ráhúzzák, akárki csinálta.
leszúrt rittberger
A legjobbkor, a 2018-as kampányra már pont mutogatható életkorúra cseperedik.
kutyahűség
Jól számolom? Apuci szülinapjára ajándék? Szegény gyerek!
És mi lesz a turizmussal Orbán Ráhel oltalmazó keze nélkül? Jaj nekünk! :)
Mézike
@adrenalink: Háááát ottan se olaj mécsessel fűtöttek...alá.:-)
Mézike
@Clavigo: Ja értem! Azért van setéccségbe a város...
Toby
Magyarországot a nevére iratják ! A rosszabb hír, hogy mégsem hal ki az orbánc-ház !
kerekkocka
Mint nem is oly rég kifejtettem, "nekünk meszeltek" !!!
Hellcat
Megmondta a fidesz amúgy...szülni kell...nehogymá Ráhelka ne kapja be a legyet ezek után...parancsba adta az apja.
Cicamama55
Ez az élet rendje, nincs ebben a hírben semmi különös. Engem minden kisgyermek születése örömmel tölt el, hisz ők hordozzák a jövőbe vetett reményünket.
Clavigo
@Mézike: :) :) :) :) :) Stimmel.. :) :) :)
Clavigo
Az mekkora hír lenne,,ha a "szentjánosbogár gyártó",,,,fedőnevén ,Aladin lenne a terhes..Aaaz már vinné a prímet.:) :) :).
human
@Cicamama55: OK. Csak hány földtulajdonosnak, vállalkozónak ártott, hogy Orbán kistafírungozta Ráhelkét. És gyanítom hogy az unoka is föld és háztulajdonos lesz pár éven belül. Mindezt valakitől el kell venniük, de legalábbis az ehhez szükséges pénzt valahonnan elő kell teremteni, teremteni, mert a munkához sok köze nem lesz.
És Orbánnak van még 3 lánya.
Clavigo
@human: Meg egy fia,,,...A srác sem lehet piskóta,,Gondolom az is a mi lábunkon áll már..
human
@Clavigo: Meglátjuk mi lesz a többi gyerekkel. Talán lesz köztük aki felismeri, hogy apja mit művel az országgal és hogy nem normális dolog, hogy semmiért nem kell megdolgozniuk.
GeoCravker
@nyanya001: A papának 2 kastálya. Az egyik, hogy a nevén tartsa a gyereket, a másik, hogy kompenzálják Ráhal svájci barátaiért. Akikkel anno az Operában hancuroztak...
nezelodo
Nem ő a terhes, ő várandós. Majd nekünk lesz terhes a születendő kis herceg.
Pálinkafőző Rézüst
Állítólag a Mészáros Lőrinc már megnyerte a szoptatós dajkákat beszerző, meghívásos alapon kiírt pályázatot...:O
JAJMÁR
Éppen ideje már, hiszen évek teltek el, és ő csak él bele a világba, de végre, - teljesíti hazafias kötelességét - megszüli az unokát. Remélem egyszerre többet is, mert a kövérlacának is kell.
nezelodo
Lám, nem pusztába kiáltott szó a Princípium Ákos szava.
kutyahűség
@Clavigo: Nyugi, az a pesti haverok szerint nem fogja az Orbán nevet továbbvinni. Állítólag meleg.
bakegya
@Cicamama55: KÖZÖS JÖVŐ???-ennek a magzatnak a szülei,nagyszülei,dédszülei egy politikai maffiát alkotva telepedtek rá Magyarországra.A Mészáros GÁZSZERELŐ AZ ORBÁNCSALÁD JÓ BARÁTJÁN KÍVÜL KINEK VOLT 2015/NAPONTA KETTŐMILLIÓ-KETTŐSZÁZEZER FORINT JÖVEDELME???
human
@bakegya: Orbán elcseszte. Mészároshoz kellett volna adni Ráhelkét. Így soha nem fogja kifizetni a vagyonnyilatkozatában is fellelhető 20 milliós tartozás 7 millós fennmaradó részét.
Desischado
Megvallom, nem örülök a hírek. Még egy here, amit majd el kell tartanunk. A babát nem bántom, inkább sajnálni kell szegénykét, hogy egy ilyen családba születik bele. Nagyon kevés az esélye, hogy ember legyen belőle. De azért szurkolok neki!
bakegya
@human: G...VOLT...és ezzel az a legnagyobb probléma...az is maradt!!!-a Lajosnak igaza van,és nem ártana szóra bírni,mert a fidess maffiózók között nincs annyi böcsületes,hogy az orbánputrit rádöntsék a VICCTORRA ÉS VELE A PEREPUTTYRA IS.
micfild
@Mézike: Hát.. ugye.. igényelni kell azt CSOKot.. ők minden feltételnek megfelelnek.
cs.n.
Na és, mi ebben az érdekes? Lassan ott tartunk velük, mint a britek a királyi családdal, meg kell írni mindenhol, ha jön a trónörökös, vagy mi? :)
Yeromos
Akkor lassan kezdik építeni a felcsuti disneylan-et, hogy legyen a király unokájának hol játszani.
A kisvasút már megvan.
simmering73
Miért akkora szenzáció ez? Lánynak szülni dicsőség, asszonynak kötelesség.
Szókrakész
Remélhetőleg az Orbán család nem a 100 lábúak családjába tartozik.
Annyi sajátlábat nem bír el az ország.
JAJMÁR
@Szókrakész: Egyet sem - egy élősködő saját lábat sem - bír el az ország már! Ha egyet elfogad, azonnal száz lesz, amint tapasztaljuk :)
Papuska1
Szerintem, ha igaz, hogy babát vár, akkor nem terhes, hanem legfeljebb várandós! Miért kell bármelyik magyar ifjú asszony esetében ezt a pejoratív fogalmat használni, ha gyereket vár?
Papuska1
@human: Számomra elképzelhetetlen, hogy miért sugárzik magyar emberekből a sárga irígység, ha egy, vagy több magyar embernek vannak, a nyugatiakhoz, vagy az USA polgáraihoz képest elenyésző üzleti sikereik. Egy amerikai, vagy német multimilliárdos természetes, egy magyar skandallum? Milyen alapon értékelik le, tekintik alacsonyabb rendűnek a magyar üzletembert, vagy vállalkozót, mint egy nyugatit? Nem rossz beidegződés ez?
Szókrakész
@JAJMÁR: Akkor cseszünk rá, ha csótányok szaporodásával egyenlőek a paramétereik.
Akkor tényleg lehúzhatjuk a rolót.
Szókrakész
Normális esetben az ember örülne, hogy egy honfitársa, ismerőse, szomszédja gyereket vár.
Ezeknél viszont inkább nem kívánná az ember.
Már csak önvédelemből sem.
JAJMÁR
@Papuska1: 10:31 Hú, de érzékeny lett a lelked.
A "teher" itt édes teher, de hidd el nekem, teher, biológiai és pszichés értelemben is, ezért az anya szervezetét is gondozni kell. Nem pejoratív, hiszen a nő terhesgondozásra jár és nem várandósgondozásra... stb. a magyar nyelv helyén kezeli, kezeld te is úgy.
(Mint ahogy én is, aki egyébként 3 gyereket szültem.)

Amit pedig "sárga irigység"-nek látsz, az nem más, mint önbecsülés, igazságérzet, és realitás.

Saját magát értékeli le, aki elfogadja, hogy ezek a "majmok" többek, mint ő, föléje valók és alapból jár nekik a másokon élősködés.
Bercifiu
@Papuska1: Igazad van. Nem kell bántani a fiatal asszonyt, neki is joga van a természetes, becsületes élethez.
Sajnos az ember a szüleit nem válogathatja meg, a testvérét meg oda b@szák.
Papuska1
@JAJMÁR: Nem Ráchel ügyében vagyok érzékeny! Lehet, hogy nem találkoztál vele, de más médiumokban is többször felemeltem már a szavam az ötvenes években született, illetve elterjedt fogalom ellen. Elfogadom, hogy terhet is jelent, de férfiként remélem, hogy édes teher ez a nőknek, már akinek sikerül ezt megélni, mert egyre többen nem részesülhetnek ebben a csodában. A környezetemben egyre több hölgyet kell rábeszélnem, hogy fogadják el egy "szív szerinti" gyermek nevelését, mert az is igazi gyermekük lehet, nem csak a "vér szerinti". Ebben a helyzetben a nők többségének remélem áldás ez a lehetőség, és én személy szerint nagyon tisztelem ezeket a hölgyeket. Hiszem, hogy a legszebbek ilyenkor. Ugyanakkor megéltem már, hogy egy-egy meggondolatlan ifjú hölgynek teher. Számos ilyen gyermekét neveltem fel hivatalból. Én szívem szerint Nekik hagynám meg a "terhes" kifejezést! Egyébként ebben a dologban, az én szememben, most kivételesen másodlagos, hogy Orbán Ráchelről, vagy Kiss Mariskáról van szó! Pont ugyanúgy kiálltam a Dobrev Klárát bántó egyébként politikailag az én oldalamon álló hozzászólókkal szemben, mint most.
human
@Papuska1: (10:31-re) Furcsa. Nekem a terhes szó soha nem volt pejoratív jelentésű.
human
@Papuska1: (10:36-ra) Tolvajokra soha nem voltam büszke és nem is leszek. Aki NEM saját tehetségével, a piacon értékesíthető szakmai tudásával lesz jómódú, hanem azért mert Orbán Viktor, a miniszterelnök az apukája vagy az apósa az egy élősködő.
human
@Papuska1: És még valami. Ezt az irigykedés szöveget nem kellene erőltetni, mert nagyon átlátszó terelés. Ismerek pár nagyon jól kereső embert, vezetőt, de soha nem voltam irigy rájuk, mert tudom, hogy ők valódi értéket állítanak elő és nem fővállalkozóként elteszik a projektpénzt.
JAJMÁR
@Papuska1: Nem a "terhessége" miatt van egyeseknek negatív véleménye Ráhelről!
(De nem is őrá gondolva írtam a "terhes" szó jelentéséről, az "itt" a szóra vonatkozott, amelyet te hoztál fel.
Nincs a terhes szóval a világon semmi baj se! - Te talán asszociálsz a terhelt szóra, ami valóban pejoratív? - De nincs köze hozzá.
Ezt a harcodat fölöslegesnek tartom, én, a nő!)

Gyereket szülni minden nőnek joga van, és minden gyereknek joga kellene, hogy legyen, egészséges légkörben felnőni. Abban az országban, ahol 47ezerből is meg kell megélni, ez a jog el van vonva! Ott sem a nő, se a gyerek nincs tisztelve, és igen, lehetséges, hogy nekik a gyerek felnevelése teherré válik :( Itt lenne a "harcnak" értelme!

A nők tisztelete nem a "terhes" szónak a lecserélésén múlik, ahogy az élet tisztelete sem, hiszen az tiszteletet érdemel a közmunkás gyerekétől, a mini.elnök unokájáig bezárólag.
human
@Papuska1: "Pont ugyanúgy kiálltam a Dobrev Klárát bántó egyébként politikailag az én oldalamon álló hozzászólókkal szemben, mint most."
Akkor gondolom megbotránkoztatott, hogy egy fideszes lapban Tóbiás József feleségét prostituáltnak bélyegezték, lentebb 13 éves lányuk báját dicsérték, lejjebb pedig közvélemény kutatást tartottak, hogy önkielégítést ki végezne az édesanyán. Ezt az írást/mocskot a jobboldali konzervativizmus jegyében írták a főszerkesztő szerint.
Papuska1
@human: Igen! És ennek több FIDESZ-es politikushoz hasonlóan elég határozottan hangot is adtam. Az ilyen típusú újságírás szerintem minimum mocskos és elítélendő.
Papuska1
@human: Ez bizony irigykedés! Nem is akármilyen kicsinyes módon! Nem magyarázat, de amikor a kapitalizmus újraelosztása beindult nyugaton, vagy az USA-ban, a ma nagy tiszteletben álló családok, a nálunknál szokottnál sokkal durvább és mocskosabb eszközökkel szerezték a vagyonukat. Emlegeti ezt valaki ma? A nyugat gazdasága is kemény harcokkal hozta létre a gazdagok és a szegények világát. Nagyon jó helyzetben voltak a nyugati országok, miközben minket és szomszédainkat koncul vetettek oda a Szovjetuniónak. Valahogy kevesen beszélnek róla, hogy kis hazánk már 1939-ben megpróbált a németek helyett a nyugathoz orientálódni, de elhajtottak bennünket, mert már megállapodtak Sztálinnal. Ugyanez történt a háborúba lépésnél 1941-ben. Valaki Önök közül megemlíti ezt? Nem! Egyszerűen szolgálják és csodálják ezt a nyugatot. Az Ő pénzük így nem mocskos? Itt, most egy olyan gazdaság próbál kialakulni, ami a nagy hátrányt leküzdve versenyezhet a nyugattal és esélye van nyerni is. Ezt teszik a szomszédaink is! Akik most 60 év késéssel próbálják megteremteni több évtized álegyenlősdi után az eszközöket ehhez, azokat bizony keményen irigylik! A baloldal pedig ezt az álegyenlőségi emléket kiaknázva próbál irigységet ébreszteni kizárólag a meggazdagodó magyarokkal szemben. Az senkinek eszébe sem jut, hogy ha valaki nem magyar, az honnan gazdag. Az természetes. Úgy-e így van? Persze van, akinek az az érdeke, hogy aki magyar (lengyel, cseh, szlovák, szerb, horvát, bolgár és sorolhatnám) az ne tudjon versenyképesen viszonyulni a nyugati piachoz. Ezt jól sugallja Önöknek. De persze ebbe valahogy nem gondol bele az egyszerű ember. Azon kínlódik, hogy csak a nekünk dobott koncon osztozkodjunk! Hát nem mindenki akarja így! Ezen még nem gondolkodott el?
DR Eric CARTMEN
Még csak most ?? Pedig a fajtájuknál ennyi idősen már legalább 4 gyereke van.
human
@Papuska1: Utoljára mondom neked. Csalókra, tolvajokra nem szoktam irigykedni. Tőlem lehet jobbos, balos egy milliárdos, ha látom, hogy valamit letett az asztalra saját tudásának köszönhetően. De megpróbálom neked konkrét példákkal elmagyarázni a problémát, hátha megérted.
Mit tett le egy Tiborcz az asztalra azon kívül, hogy apósa az ország miniszterelnöke? Semmit. Pécsen még a költségvetést is át kellett írni és HITELT felvenni, hogy Tiborcz megcsinálhassa azt a közvilágítást amit nem is tervezett a város fejleszteni. Mivel magyarázod Habony Árpád milliárdos beruházásait, holott sehol semmi nyoma nincs, hogy komolyabb állása vagy vállalkozása lett volna. Így nem a tehetséges vállalkozás fog virágozni, erősödni, csak Orbán haverjai. Ez pedig az egész gazdaságot torzítja. De miért is mondott le a kormány a folyamatosan csak hasznot hozó kaszinójogokról? Ez egy aranytojást tojó tyúk volt, amit csak úgy 6 milliárdos adókedvezménnyel adott oda Vajnának ezzel évente sok milliárddal megrövidítve a költségvetést. De gondolom azt sem furcsálod, hogy Mészáros Lőrinc 2010 előtt csak pár milliós bevétellel büszkélkedhettek most meg évente csak az osztalék 800 millió forint. Mi történt 2010-ben? Szerinted bevette a tehetség piruláját vagy csak egyszerűen Orbán barátja?
blog.atlatszo.hu/2014/06/meszaros-lorinc-elso-cege-nem-volt-sikeres/
Papuska1
Hát elég hülye lenne Orbán, ha nem a hozzá közelebb állókat segítené, akikben megbízik, hanem az ellenfeleit, akiket megpróbál kiszorítani a Parlamentből, mint azt a lengyelek tették a saját baloldalukkal! Esetleg az volna a jó gazdaságpolitika, ha az összes bejövő pénzt odaadná a külföldieknek némi leeső baksisért, mint azt a baloldal csinálta. 2010-ig az Uniós pénzek 80%-a ment vissza, ahonnan jött! Ez a lopásosdi szöveg az USA propagandája! A gazdasági átszervezés az nem lopás. Létre kell hozni egy a nyugati tőkésekkel is versenyképes magyar vállalkozói réteget, mert ha nem, a németek, meg az osztrákok és a többi nyugati visz el minden pénzt tőlünk. Ha egyébként annyit lopnának Orbánék, az Ő családja is gazdag lenne. Nem kimondottan az. A párttársai és a hozzá elvekben közel állók nem a családja! Végül, ha annyit lopnának Orbánék, akkor hogy lehet, hogy az eddigi meredek emelkedés helyett már egy kicsit csökkent is az államadósság. Jelentősen fejlődik a gazdaság. Sokkal többen dolgoznak. Szinte nincs infláció. Egyre jobbak a gazdasági mutatók. Sikerült az államháztartási hiányt 3% alá, már 1,6%-ra leszorítani és ezeket az eredményeket az Unió és az Orbánékat nem szerető külföldi gazdasági minősítők is megerősítik. Ugyanakkor a baloldali kormány idején egy pici lépésre voltunk az államcsődtől. Megvonták a 13. havi bért és nyugdíjat, minden decemberben az újság egész oldalon hozta az áremelkedéseket, a gáz ára 40 szer emelkedett. 10% volt az infláció. A végpusztulás felé száguldott az ország. Ezek tények. Ha Orbánék annyit lopnak, és mégis ennyi pénz van, a baloldal mennyit lopott, hogy olyan helyzetbe hozta az országot, amilyenben akkor volt? Valami itt nem stimmel! Hogy lehet az, ami tény, és amit leírtam? Ezen még nem gondolkodott el egyik baloldali sem? Vagy rövid a memóriájuk, és elfelejtették, mi volt abban az időben? Megszépültek az emlékek? Vissza kell nézni a számokat! Szedni kell a Cavintont!
kkalman
A saját lábunkon állók szaporodása. Jobb volna inkább a nem.
human
@Papuska1: "Hát elég hülye lenne Orbán, ha nem a hozzá közelebb állókat segítené, akikben megbízik, hanem az ellenfeleit."
Látod te magad osztottad fel Orbán barátaira és ellenfeleire a gazdaságot. Aki nem Orbán barátja, az az ellenfele, tehát nem is kap állami megrendelést. Meg is válaszoltad, hogy mi is a baj Orbán urambátyám rendszerével.
Papuska1
@human: Amit az Orbán kormány csinál, ugyanazt teszi minden nyugati kormány is! Osztrák politikai körökből tudható, hogy elképzelhetetlen, hogy Ausztriában egy állami vállalat, vagy kulturális intézmény élére ne politikai alapon neveznének ki embereket! Más nyugati országokban pedig a koalíciós alku része, hogy melyik párt hova nevezhet ki embereket az állami szektorban. Ráadásul Európa nagy részén még mindig jóval magasabb az állami szektor aránya. Mi még mindig a 30% alatt vagyunk, és a vadprivatizáció idején lementünk kb.5%-ra. Ezzel szemben a franciáknál 55% a németeknél 48% a közösségi tulajdon. Lehet, hogy nem Ők a hülyék? A gazdaság eredményeiről javaslom a Propeller mai írását az Unió által közzétett gazdasági adatainkról, bár itt is van egy kis csúsztatás, mert azt írják, mi tettük közzé, pedig ezek Unió által ellenőrzött és korrigált adatok. Néhány fontos adat sincs leírva, de így is szép az eredmény. Ha valaki állítólagos lopás mellett ennyit tud produkálni, hát szerintem inkább lopjon! (Persze valójában nem lop, mert az mást jelent! A sajátjait kedvezményezi, de azok elvégzik a megnyert munkát, mert ezt nem lehet elsumákolni!)
propeller.hu/itthon/3191560-statisztika-szerint-9-szazalekkal-nott-gdp
Ez a propeller érintett cikke! Saját szavaimat ilyen jól még soha nem igazolta a baloldali sajtó. Lehet, hogy nekem (nekünk) van igazunk? Félek ezt nem tudjátok elismerni! Inkább, információ hiányában tovább imádjátok a hasonlóan működő, de a mi vérünk árán gazdagodó nyugatot, amiről kevesebbet tudtok!
human
@Papuska1: Mikor váltottunk témát. Én nem az állami vállalatok és közintézmények vezetőiről beszéltem. Értem, hogy kellemetlen és terelni próbálod a témát. Ettől még az a vállalkozó aki csak azért lett milliárdos, mert Orbán rokona vagy barátja az annyit is ér. Ami 2010 előtt a fidesznek még korrupció volt és pofátlan fizetés az most kormányprogrammá vált. Jó étvágyat hozzá!
Papuska1
@human: Bocsánat, de nem értem mit nem ért. Az állami vezetők kinevezése mellett az állam által adott feladatokból adódó megbízások rendje is hasonló a világban. Itt nincs akkora szabadsága egy kormánynak, mint másutt, hiszen a közbeszerzés kötelező. Tény, erős viták után az Orbán kormány ki tudta harcolni, hogy bizonyos esetekben a hazai vállalkozó előnyben legyen a külföldivel. Ha ezzel nem ért egyet, azt hiszem nincs mit vitatkoznunk, hisz a pártérdektől független magyar érdeket kérdőjelezi meg. Bízom benne, hogy nem az idegen, külföldi konkurencia mellett érvvel, akármilyen magyarral szemben! A magyarok közül pedig lehetetlen, hogy nem az adott cégek adják a legjobb ajánlatokat, mert gyakorlatilag biztos, hogy közbeszerzési per lenne a dologból. Nincsenek, vagy alig vannak ilyen perek! A szoci időszakban, ismétlem, mert nem volt tőkeerős magyar vállalkozó a kapott pénz 80! %-a került vissza az Unióba, mi pedig az államcsőd felé menetelünk. Jelenleg is előfordulnak közös (külföldi-magyar) vállalkozások, de 2011 óta a pénzek csak 30%-a vándorol vissza. Egyébként ez a gazdaság egyik titka. Arról nem tehet a Kormány, hogy a baloldali pártok szinte teljes elszegényedése mellett nem alakultak ki jó baloldal közeli vállalkozások, mert minden tendert külföldiek nyertek meg annak idején. De ez nem Orbán hibája, ostorozzák saját hibás vezetőiket! Most a kormányközeli cégek úgy meggazdagodtak, hogy még a külföldiekre is rá tudnak ígérni. Ezt a réteget létrehozni felejtette el a baloldal. Megelégedett a nyugatiak zsebbe adott csúszópénzével. Na itt volt a hiba, és ez tényleg közel állt a lopáshoz, bár mit is ítélnek ma a bíróságok. Erre gondoltam, mikor az előző érveimet leírtam. Nem tudom érthető-e az érvelésem így? Remélem legalább átgondolásra egy más módon, más pártszíneket kedvelőnek is érdekes.
human
@Papuska1: Elnézést, de több időt nem fecsérlek rád. Engem nem tudsz meggyőzni arról, hogy például Mészáros 2010-ben agyműtéten esett át és olyan zseniális vállalkozó lett, hogy pár milliós nyeresége milliárdos nyereséggé változott pár év alatt.
Papuska1
Nem csak mészáros! Egy csomó volt kisvállalkozó! Mindenki csak Őt emlegeti. Aki meg úgy gondolja közülük, hogy nem áll be a sorba, az úgy jár, mint a Simicska. A pénzt Magyarországon kell tartani, de a hatalomtól maradjanak távol! Mit lehet ezen nem érteni?
Bercifiu
@Papuska1: A rendszerváltás hajnalán, szarért-húgyért megszerezték a csókosok az állami vagyon nagyobbik részét. Nem tudtak vele mit kezdeni, mert gazdaságtalanul működött, magyarul az állam csecsén lógott. Na de ha már megvan, hát építsünk nyugati gazdaságot, magyarul lankadt fasszal mentünk a kuplerájba. De ott volt a madam, a nyugati tőke, s adott egy egy cégnek gazdasági Viagrát, mely egy ideig működött, de utána már függőséget okozott a cég működésében, így vagy eladták, vagy vegyes céget alapítottak, ahol a volt tulajdonosnak fizettek, csak hogy ne menjen a cég közelébe. Na a faszikám kurvára boldog volt, mer a 85 évi jövedelme meg tízszereződött, s azt hite ez mindig így lesz.- csakhát a politikai erők változnak. A FIDESZ földvásárlók nem tudom miből fogják visszafizetni a kölcsönt, ha 18 ba menniük kell.
Ráhelnek kívánom, hogy erőben, egészségben hordja ki terhességét, s egészséges babája szülessen.
Kérem, a közéletben ne lépjen az apja nyomdokaira.
Ne szerepeljen nyilvánosan, feleslegesen ne izgassa magát az idióta megjegyzésektől.
Papuska1
@Bercifiu: Az okfejtése érdekes, de fekete fehérre egyszerűsíti a dolgokat. A franciáknál működik a több, mint 50%-os állami tulajdon, nálunk nem működött. Most a "központosítások ellenére" maximum 30% állami tulajdonnál tartunk. Az Európai átlag 40-50 között van. A másik gond, hogy a nyugati cégeket jótékony nagybácsinak nézi. A vámpír is annak látszik, amíg be van csukva a szája! A nyugat számára uszkve ezer éve mi vagyunk az az akadály, ami megakadályozza a Balkán és a tőlünk keletre lévő világ formális befejezését. Úgy tűnik, hogy most is valami ilyesmi történik nem is kis sikerrel. Nem hiszem, hogy a nyugat szerelemből segít bár mit! A nyugatnak vagy az lesz az érdeke, és akkor rákényszerül, vagy megpróbál minket háttérbe szorítani, ami ezer éve nem sikerült, bár voltak gyengébb időszakaink ez idő alatt. Ez nem fekete-fehér szituáció, ez egy izgalmas játszma! Magas szintű politika! Én így látom.
desiro
Szaporodnak a saját lábunkon élősködők.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.