Orbán Viktornak címezte a levelet Li Ko-csiang, Kína miniszterelnöke, amelyben megköszönte a magyar miniszterelnöknek, kormányának és a magyar népnek a "melegszívű és baráti fogadtatást".
(Fotó: ATTILA KISBENEDEK / AFP)
Li Ko-csiang a hét elején Budapesten hivatalos állami látogatáson, valamint a Kína-Közép-Kelet-Európa csúcstalálkozón vett részt.
"Hat év után ismét alkalmam nyílt arra, hogy az Ön gyönyörű városába, Budapestre látogassak, és újra személyesen megtapasztalhassam a magyar nép kínai nép iránti barátságát, még élénkebben megérezhessem Magyarország gazdasági és társadalmi fejlődésének lendületét"
- fogalmazott a kínai miniszterelnök.
"Miniszterelnök úrral több eseményen is részt vettünk, rengeteg témában folytattunk alapos és őszinte tapasztalatcserét. Kína Magyarországra úgy tekint, mint jó partnerére a kelet-közép-európai régióban, mint jó európai uniós barátra, és mint a nemzetközi ügyekben közvetlenül kommunikáló és koordináló jó társra. Készek vagyunk közös erőfeszítéseket tenni azért, hogy a további kínai-magyar együttműködés és közös fejlődés számára tartós lendületet biztosítsunk" – folytatódik a levél.
A kínai vezető így búcsúzott: "bár most egy távolodó repülőgép fedélzetén ülök, és így egyre messzebb kerülök Magyarországtól, a szívemben a távolság egyre csak csökken. Kívánok hazájának bőséget, a magyar népnek boldogságot és jólétet, miniszterelnök úrnak jó egészséget, munkájában pedig sikereket".
(MTI)
32 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Nekünk továbbra is marad az Asia center.
No igen. A globalizáció csak akkor jó, ha azt nyugat felől irányítják igaz?! és ott szedik le a sápot a haszonból?!
a magyar miniszterelnök nagy eredménynek tartja,
a kínai miniszterelnök pedig udvariasan win-win szituációnak nevezi.
És ez jól is el is mondja, ki nyer valójában az üzlettel.
Magyarországnak és Szerbiának lesz egy, a két fővárost összekötő vasútja, ami most is van, és ami nincs összekötve semmivel, mert nem is lehet. Tekintetbe véve, hogy a vasút nem folytatódik egyik végpontból sem, mert nem is lenne értelme, mert tengeren hatodannyiba kerül az áruszállítás, mint szárazföldön, továbbá hogy mind Belgrád, mint Budapest áruáteresztő-képessége és a térség árufelvételi kapacitása világgazdasági mércével mérve jelentéktelen, elmondható, hogy
építünk egy vasutat a semmiből a semmibe, de legalább drágán.
Ez a viszonylat soha nem fogja visszahozni az árát !
b1.blog.hu/2017/11/27/a_nagy_belgrad-budapest_atveres
nem szeretünk felelősséget vállalni még önmagunkért sem) irányító politikusok nem értenek a
munkájukhoz – lehetőleg semmihez ne értsenek, az a tuti -, ha korruptak, mint a hétszentség, ha a pereputtyuk ott nyüzsög minden pénzforrás körül. Szeretjük, ha meglopnak, átvernek, de főleg azt szeretjük, ha hülyének néznek. Mert hülyék is vagyunk, de legalább baromira nagy önérzettel megáldott hülyék. És nálunk az sem mindegy, hogy valaki liberális hülye, vagy mély nemzeti hülye. A nemzeti hülye értékesebb. Szebb. Okosabb.
További eredményes köszöntést és a kínai vezetés iránti rajongást kivánva neki.
Aki rendszeresen rendel a neten, az látja, hogy a termék "külső raktáron" kifejezés a külföldi raktárakat jelenti, ennek megfelelően nem is ér ide a termék 2-3 nap alatt, mint a hazai raktárakból
Mégis mi ebben a rohadt nagy bót' nekünk?
@quadrocopter: Ez engem is érdekelne! De az még jobban, hogy orbán mennyiért adott el már megint bennünket. Ezt véletlenül nem hazaárulásnak nevezik? Mert az én szememben ez hazaárulás a javából!
nepszava.hu/cikk/1147089-elesen-biraljak-orbant-trump-belso-koreibol
Új hozzászólás