Nagy hidegháború zajlik Európával szemben, és az egész kontinens jövőjét befolyásolja a magyar választás – mondta az Országgyűlés elnöke az Echo Tv Napi aktuális című műsorában hétfőn.

Kövér: Karácsony hasznavehetetlen, Gyurcsány erkölcsi hulla
Fotó: Soós Lajos/MTI

Kövér László kifejtette: ezt egyre többen ismerik fel, amit megmutattak a közelmúltban a német, az osztrák és az olasz választások is.

Ha a felméréseket nézik, kimondható, hogy nincs olyan társadalom Európában, ahol többségben lennének azok, akik bevándorlóországot akarnának csinálni a saját hazájukból vagy akik jónak tartanák, ha még több bevándorló érkezne az őslakosok rovására. Mindenhol többségben vannak a normálisan gondolkodó, józan, nemzeti érzelmű polgárok

- jelentette ki Kövér László.

Ugyanakkor azon országokban, amelyek bennünket vádolnak demokráciadeficittel, a jogállamiság hiányával, a politikai korrektség jegyében "brutális" cenzúra érvényesül a sajtóban és a köznapi kommunikációban – tette hozzá, példaként említve Németországot.

Arra a kérdésre, hogy Karácsony Gergely, az MSZP-Párbeszéd miniszterelnök-jelöltje kormányra kerülésük esetén azt ígérte: beletörli a lábát a 2012-es alaptörvénybe, népszavazással semmissé teszi, ez De Gaulle francia elnöknek is sikerült korábban, azt mondta:

Karácsony Gergely nehogy bedőljön a saját hülyeségeinek, és nehogy elhiggye, nincs jogállam. Magyarországon jogállam van, éppen ezért, amiről beszél, nem lehetséges

- mondta az Országgyűlés elnöke.

Ez De Gaulle kutyájának szellemi színvonalát sem üti meg – fogalmazott, hozzátéve:

Karácsony Gergely hasznavehetetlen és komolytalan ember, és azt nem érti, az MSZP hogyan vehette a nyakába. Úgy látszik, bolsevik kutyából mégsem lesz demokratikus szalonna

- jegyezte meg a fideszes politikus.

Kövér Lászlót a hódmezővásárhelyi választás eredménye meg is lepte és nem is. Azt mondta, látni lehetett, hogy egy jól felépített jelölt, jól megírt forgatókönyve bontakozott ki, egy kísérleti terep volt. Ugyanakkor azért nem lepte meg, mert a város mindig is kísérleti terepe volt a polgári erőkkel szembeni baloldali destrukciónak – közölte. Megjegyezte: korábban nem voltak ilyen sikeresek, ezért kétségtelen tény, ez figyelmeztető jel.

Nem a Fidesznek van félnivalója

Szerinte nem a Fidesznek van félnivalója, hanem az ország józanabb többségének, hogy nehogy véletlenül politikailag kisebbségbe kerüljön. Ha a mostani kormány elvesztené a cselekvési lehetőséget a következő négy évre, akkor csak egy káoszkoalíció tud a helyébe kerülni. A már említett Karácsony Gergely és Gyurcsány Ferenc mellett Vona Gábor már azt sem tudja kicsoda, ahogy Szél Bernadett és egész pártja sem tudja, mit akar az élettől, csak azt, hogy valami mást. Ezekből akkor sem tudna kormányképes erő összeállni, ha többséget szereznének a választásokon – vélte.

A szombati székely szabadság napjáról és arról, hogy az unióban előfordulhat, nem tartják legitim követelésnek az önrendelkezést, azt mondta: az unióban a mérvadó politikai elit eleve kozmopolita, utál mindenféle nemzeti önazonosságra utalást, törekvést. Szeretnék a nemzetállamok hatáskörét csökkenteni, és csak akkor adnak teret ilyen kisebbségi, önazonosságra való törekvéseknek, ha az egyúttal a központi hatalom gyengítését is szolgálja. Szerintük mindenféle kisebbség jó, ha a többséget gyengíti, kivéve az őshonos kisebbségeket – összegzett Kövér László.

Gyurcsányt nem szabad lebecsülni

Arra a felvetésre, hogy egyes hazai szereplők a határon túliak eddig megszerzett jogainak visszavonását próbálják elérni, úgy reagált: nyilvánvalóan nem erősíti az adott kormányt, hogy nemzetközi porodon hitelesen az egész nemzetére hivatkozva képviselhesse ezeket a törekvéseket. Addig, amíg ez partikuláris törekvés nem nagyon számít – jegyezte meg, hozzátéve:

Gyurcsány Ferenc "a neobolsevista szektájával" ebben a pillanatban még a periférián lévő politikai erőnek tekinthető. Azonban nem szabad lebecsülni sem őt, sem a pártját, sem azokat a nézeteket, amelyekre tudatosan apellál. Azt feltételezi, és Kövér László szerint ezt joggal teszi, hogy a magyar társadalomban még mindig van néhány százaléknyi ember, aki számára hívó szó lehet a "saját fajtájával szembeni utálat".

Szerinte a DK elnöke már erkölcsi hulla, de rég politikai hullának is kellene lennie, de saját korábbi pártja, az MSZP nem volt képes "leszámolni vele" – fogalmazott az Országgyűlés elnöke.

Kitért arra is: ha rövid távon nem is apellálhatnak nagy sikerre az ellenzéki pártok a frissen honosítottak körében, hosszú távon szemlátomást próbálnak építkezni. Úgy gondolják, el fog jönni az idő, amikor a határon túliak is kiegyensúlyozottabban szavaznak majd, ami így helyes is, csak dolgozzanak, hogy a nemzet minden részében elfogadják őket – fejtette ki.

Kövér László azt mondta: ma egy-két mandátumról döntenek maximum a határon túli magyarok, és ez várhatóan a jövőben is így lesz majd.

Arra kérdésre, hogy ha ismét bizalmat kap a Fidesz és a KDNP, vállalná-e újra a házelnöki tisztséget, azt mondta: először legyenek túl az országgyűlési választáson és azon a procedúrán, amelyen eldől, kit jelöl a kormányzó párt. Hozzátette: ő jól érezte magát az elmúlt nyolc évben, és úgy érzi, talán fontos, jelzésértékű változások történtek az Országgyűlés működésében és az Országház állapotában ez idő alatt.

51 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
Annyira hianyzol, Hofi! Te megmondtad mar 20 evvel ezelott, hogy "kovernek folyik a szar a szajabol, ha megszolal"

Es igen,... Igazad vala...:o)
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
karma1
Annyira hianyzol, Hofi! Te megmondtad mar 20 evvel ezelott, hogy "kovernek folyik a szar a szajabol, ha megszolal"

Es igen,... Igazad vala...:o)
Rumcájsz 2
Mindenki kommunista és bolsevik, szerintük!

Ideje lenne egy teljes körű átvilágítás, ideje lenne a régi MSZMP-s múltról beszélni T.házelnök Úr!
szaboria1
Bagoly mondja verébnek, hogy nagy fejű.
Commenter
Nem tisztelt házelnök úr!

Aki itt hasznavehetetlen és komolytalan és mindennek tetejébe még erkölcsi és remélem hamarosan végre politikai hulla is, az Ön!
Nem lepődök meg azon hogy Ön, aki a saját proletár felmenőjének is selyemzsinórt vagy hogy az Ön szavaival éljek, kötelet küldött volna. Az Ön proletár nagyapja biztosan forog a sírjában.
Ennyire futja csak szellemileg, meg annyira, hogy lekommunistázza, lekomolytalanozza azt a politikust aki még nem is élt, amikor az Ön felmenői már javában éltették a szocializmust? Ön sosem lesz politikus, Ön csak egy kollégiumi szobatárs hátán felkapaszkodott panelproli.
Ha nem vette volna észre, az a politikus akit Ön lehasznavehetetlenez, már igen rövid idő alatt is többet tett le az asztalra mint Ön valaha fog. Olyat tett, ami keveseknek sikerült, szakemberekből álló ellenkormányt mutatott be,érdemi párbeszédet folytat más pártokkal,és a civilizált világ a háttérben már vele tárgyal nem Önnel és gazdájával arról hogy mi lesz ha Önök már remélhetőleg nem lesznek a választások után.
Ami Gyurcsány Ferencet illeti, ő ott követte el a legnagyobb hibát, hogy az olyan erkölcsi hullákat mint Ön és a gazdája nem büntetett meg kellőképpen holott a TV székház felgyújtása és az azt követő "szemkilövetős" ámokfutás az Önök és szedett-vedett civil, balközépes csürhéjük munkája volt. Amit Önök tettek az már akkor is uszítás és lázítás volt, egy nem is nagyon burkolt kísérlet az alkotmányos rend megdöntésére. Gyurcsány Ferenc sem volt tökéletes politikus, az öszödi beszédét pedig nem a nyilvánosságnak szánta, de nyilván valaki kiszivárogtatta, csak nem az Önök "téglája"? Az egész csak arra volt jó hogy rendet bontsanak és bedöntsék az amúgy is nehéz helyzetben levő és már az Önök "segítsége" nélkül is bizonytalan lábakon álló, de demokratikus módon megválasztott kisebbségben dolgozó kormányt.
Ön tehát nézzen legelőször is magába, köpjön fel jó magasra és álljon alá, mert Ön a hasznavehetetlen, komolytalan erkölcsi hulla itt a gazdájával...
quadrocopter
Kövér-Paraszt! Megvan még az 1986. február 3.-i dátumú belépőd az MSZMP Központi Bizottsága Társadalomtudományi Intézetébe?
Hasznos lehet az még, mi?
Részrehajló szarházi patkány!
dodóka
Erkölcsi hulla... Szép kifejezés, ha ezt magáról gondolja ez a paraszt.
nezelodo
Egyik választáskor "apák is fiúk" plakáttal gyalázták az egykori harcostárs liberálisokat, azt bizonygatva, hogy szüleik a Rákosi és Kádár rendszer elnyomói voltak. Az új demokraták esetében kicsit hosszabb szöveg kellett volna arra a plakátra, "Apák, anyák nagyapák, fiúk és unokák a szochazás pályán".
advocat
Még néhány év... És oda a "méltóság", mert azért az első főnököd Aczél György volt? Nem.
Nessy
Azért egyben igaza van! Kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna. Ő erre a legjobb példa, a többi kollégiumi szobatársával együtt! A demokráciát hírből sem ismerik, viszont remekül élnek a kommunista rendszernek köszönhetően! Anno a "Szoc,haza" kitüntetést ki kellett ám érdemelni! Hiába tagadja meg minden ősét, a múltat eltörölni nem lehet, csak elhazudni!
Sámannus
Ti meg már a létezés jogát is elvesztettétek, annyi bűnt követtetek el ganyéj.
rohács1926
És még ez sem képes elriasztani a hívőket.
kereső
Én csak ennyit üzenek Kövér elvtársnak:
Ha kultúrember végignéz egy magyar választási harcot, bizonyosan fölfordul a gyomra. Egy-egy választás arra vall, hogy annyi képességünk sincs a modern parlamentáris élethez, mint a boxereknek. Minden magyar választás az intelligencia és érettség csődje. Maguk a politikus urak akarják és csinálják, hogy így legyen. Mondta-e vagy nem egy Habsburgi főherceg, de igaz: Magyarországot csak korrupcióval lehet kormányozni.
Az is minden intelligens ember hite lesz nemsokára, hogy Magyarországon át kell engedni a politikát teljesen az alantas elméjűeknek. A mai magyar parlament nívója már azt bizonyítja, hogy ez a hit majdnem teljesen győzedelmeskedett."
(Ady Endre. Turáni erkölcsök Nagyváradi Napló 1902. december 13.)
nyanya001
Végül is ezért fizetik, ez a dolga, mert esze az annyi van mint a Macsákék Icukájának.
Becstelen gané !
RonaGyuri
csak kérdezem, és kiosztott magának is - ahogy szokta - ezért többhavi illetmény megvonást???
Az országgyűlés első embereként illetlen szavakkal illette képviselőtársait, s mint tudjuk ez függetlenül az állítások valóságtartalmától, rossz fényt vet az országgyűlés tekintélyére! =))
Eladott Ország
nepszava.com/2013/12/magyarorszag/kover-a-pszichopata-kommunista-gennygoc.html
Kövér, a pszichopata kommunista gennygóc. Mégiscsak igaza volt Kövér Lászlónak, amikor azt mondta, hogy kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna. Erre legjobb példa ő maga. Kövér egy civilizált országban nem léphetné át az elmeosztály küszöbét. Bármelyik szakember megmondja, hogy Kövér egy pszichopata szociopata, aki közveszélyes orvosi eset, pszichológiai alkalmassági vizsgán megbukna, egy daru kezelésére is alkalmatlan lenne. Ez az elmebeteg rászabadult az Országgyűlésre, katonaságot alapított a törvény házába, bünteti az ellenzéki megnyilvánulásokat. Ha van gennyes seb ennek az országnak a testén, azt Kövér Lászlónak hívják.Kövér pszichológiai állapotát pontosan mutatja, hogy az MSZMP KB egyik intézetéből érkezve kommunistázik. Normális embernek lennének morális gátlásai, hogy ezzel a múlttal a háta mögött ne kommunistázzon.
Commenter
@rohács1926: nem, őket semmi sem! Sajnos, meg lehet nézni hányan osztották meg és lájkolták a békemenetre toborzó videófilmjüket. Ahogy a kommunista Kövérből nem lesz szalonna, úgy az illiberális demokrata híveikből sem lesz soha hagyományos értelemben vett demokrata.
Hellcat
"és az egész kontinens jövőjét befolyásolja a magyar választás" Na azért nemám már :D:D
Kövér öcsém te politikai megélhetési hulladék geci te...köpönyegforgató volt KISZ titkár szaralak...az utolsók között vagy akik erkölcsről beszélhetnek..."Úgy látszik, bolsevik kutyából mégsem lesz demokratikus szalonna" Ez pedig tökéletesen leírja a fideszt.
Eladott Ország
Azt hiszem, ha valaha ez a gyászos rezsim eltaknyol, az nem azért lesz, mert kirabolta a népet, hanem amiatt, amit Kövér László képvisel. A gennyes stílus, az indokolatlan gőg, a megvetés és a folyamatos áskálódás, gyűlöletkeltés miatt. Ez a verbális-kommunikációs trágya, ez az agresszív tempó előbb-utóbb csúnya robbanáshoz vezet. Konkrétan tragédia, hogy miközben egy újabb, szaros négyéves parlamenti ciklus a tét, itt a Kövér-féle cinikus taknyok erkölcsi alapokra hivatkozva háborút vizionálnak. IQ-nuku, mi? És ez az ember a magyar országgyűlés elnöke. Mondanám, hogy egy reménytelen helyzetben lévő párt elhasználódott káderének vinnyogását hallottuk, olvastuk, és valószínűleg ez így is van, de e gonosz, kártékony humanoid esetében én nem vagyok ennyire nagyvonalú. A pártállami idők legocsmányabb darabja ez az ember. Egy bezárkózó, a gondolkodástól, haladástól, jövőtől, a fiataloktól rettegő, lejárt szavatosságú rezsim eltakarodni nem akaró katonája. Akinek az lesz a legnagyobb büntetése, hogy végig fogja nézni, amint a gondolkodás, az önálló akarat, és az elmebeteg hergelésre immunis normalitás eltakarítja oda, ahová való. Gyomorforgató és hányingerkeltő lesz látni a vergődését, de legalább valami a helyére kerül ebben a feje tetejére állt nemzeti tébolydában.
division
Mindegy ki volt vagy mi volt Kövér (változnak az idők), amit Karácsonyról mondott az fedi a valóságot. Az a vigyor amit képes előtérbe helyezni az arcocskáján elég vérlázító tud lenni, Isten óvja az országot attól hogy miniszterelnök legyen. Már nem sok van hátra addig hogy ez kiderüljön.
Commenter
@Eladott Ország: tökéletesen megfogalmaztad Kövérnek, és egyben pártjának is a lényegét!
Commenter
"Ez De Gaulle kutyájának szellemi színvonalát sem üti meg." Vajon honnan tudja Kövér, hogy milyen volt De Gaulle kutyájának szellemi színvonala? Ismerte De Gaulle-t és a kutyáját? Ne sértsük már meg az intelligens és okos kutyákat. És ha már a kutyáknál tartunk, akkor Kövér szellemi színvonala nem hogy De Gaulle kutyája piszkának színvonalát, de még a párizsi kóbor kutya piszkának a színvonalát sem üti meg...
Kutyuska
@karma1: Már ha nem szólal meg, akkor is
Kutyuska
@Eladott Ország: Az ilyenekre szokták azt a jelzőt használni, hogy "hormonzavaros abortuszmaradvány". Ez a minimum, ami Kövérre és a fajtájára illik.
kissé felnőttem
KÖVÉR mire lehetne téged alkalmazni ?? párton kivül hát max velem jöhetnél szénát forgatni de arra hogy egy szekeret megrakj tudod olyan tisztességesen meg szarvát hajtani arra már alkalmatlan lennél. elhiheted ez nem ám a pártközpont tudományos munka, ez a való világ része. a bérért meg kellett dolgozni.Ez ami tőletek nagyon nagyon messze állt.
kissé felnőttem
Fentiek ismeretébe nem illik az ellenfelet pocskondiázni ez lenne a hires politikai kultura ez ez egy nagy szarság még tőled is ez meg az én véleményem. Lakva megismertünk ugyhogy kösz elég volt sőt sok is ebből . A legnagyobb szolgálatod az ujságirók kitiltása volt. ez tett népszerütlenebbé hogy tudd!!
Eladott Ország
@quadrocopter: ma, 09:42; m.cdn.blog.hu/lo/lorincimagazin/image/kover_laszlo_mszmp.jpg
Elképzelhető, hogy kommunistákból valóban a legalja jutott nekünk, hiszen annak idején sajnos Ön is, valamint testvérei és kedves édesapja, sőt nagyapja is az MSZMP tagjai voltak. Méghozzá nem is akármilyen tagjai. Nagypapája megkapta Szocialista Hazáért Érdemrendet, Ön pedig, mélyen tisztelt Kövér úr, az MSZMP KB Társadalomtudományi Intézete Ifjúságkutató csoportjának volt a munkatársa. Emlékszik már? De tudja, még csak nem is az a legnagyobb baj, hogy miközben sok száz kommunista család őszintén hitt a dolgozók ügyéért harcoló szocializmusban, addig Ön karrierista nyikhajként - a többi rendszerváltó banditához hasonlóan -csak kapaszkodóként, eszközként használták a Kádár-rendszert.
Hellcat
@division: Vérlázió vigyor...aha...gondolom az nem zavar mikor a Lézerjani a qrbán vagy a rogántónyó vigyorogva mondja a kamerába, hogy "Tegyenek feljelentést ha valamit találank"...aztán majd a polt elkaszálja.
kereső
@division: ne a "vigyort" nézd az orcáján! A szemét nézd, az pedig őszinte.Nem olyan sunyi,gonosz,őszintétlen és lesajnáló mint a kövéré és orbáné.
kereső
Kövér elvtárs, azt már tudjuk,hogy ha ti bármit is mondtok valakire-annak pont az ellenkezője igaz és rátok jobban passzol az amit másokra mondotok.Nagyon szorul az a zabszem?
Szoruljon is!
Commenter
@kereső: "A szem a lélek tükre.." közhely, de igaz.
simmering73
Van ennek valami diszkrét bája, mikor egy vérkommunista elvtárs erkölcsi hullázik.
Főlökött
Ezen személyeskedést pedig előadja egy olyan személy, aki beleavatkozott a Románia-i választásokba, amikor ezzel szembesítették, akkor úgy nyilatkozott, hogy mint magánember van jelen, mely alapján akkor simán lecsukható lett volna!
A személyeskedés amúgy is, primitív jellemre vall, azért is kerülöm ezen ténykedést, de viszont a nyilatkozóról mindent elmond. Azt is, hogy mennyire kell komolyan venni szösszeneteit :)
division
@Hellcat: @kereső: Lassan már teszek az összes pártra meg jelöltre.
Hellcat
@division: Szólja ha elértél odáig...addig fenntartok neked egy "Üdv a klubban" kommentet :)
kereső
@division: 18:28, kiábrándultál?Besokalltál?Nem csodálom.
Azért csak elmégy szavazni,és behúzod a fidesz-kdnp-re/mert ők a legjobbak.Igaz,hogy csalnak,lopnak,hazudnak/éjjel-nappal/,de nehogy a komonyisták jöjjenek vissza.
karma1
Na persze, az erkolcs bajnoka, kover laca ... Azert kerdezd mar meg kosa kupak-lalat, hogy hol is tart az o ugye? Es a botrany kirobbanasa utan a titokzatos megbizo ferje mar ongyilkos is lett. Szegeny ember! (Mar aki eldobta a sajat eletet, pedig szerintem latatlanban is sokkal ertekesebb volt az, mint a csalo kosae...)

propeller.hu/itthon/3340094-168-ora-ongyilkos-lett-kosa-lajost-atvero-no
Na, ezutan a cikk utan kezdd el rangsorolgatni a politikusokat...
karma1
Megint csak Hofi jut az eszembe, amikor a Kadar rezsimben a nyugat folyton "haldokolt" (mar az akkori propaganda szerint is), mire Hofi mondta: "Nahat, es egy haldoklotol kolcsonkerni?"
Ugyanez most kover: ha Gyurcsany erkolcsi hulla, akkor vajon miert fosik tole a dagadt dodo madar? Miert nem all le vele nyilt vitara? EGy "erkolcsi hulla"-val ezt igazan megtehetne, hiszen egy "hulla" mar csak nem egy ellenfel ennek a 21. szazadi Napoleonnak, Don Quijote-nak?
tudode
És elérték madárléptekkel, hogy LEIGÁZZÁK az országot, amely már látszott 1992-ben
.
---- Antall József a volt kommunisták visszatérésének veszélyéről
www.youtube.com/watch?v=xOP7yGM_3NU
.
Mi volt a hasznuk? Abszulutte semmi! Annyi, hogy "elfelejtették" a NÉPFELSÉGET SZOLGÁLNI:
.
------ A haveri kapitalizmus nyolc éve: Kevés a nyertes, sok a vesztes. 1.3 millió embert hagytak az út szélén
hvg.hu/gazdasag/20180309_A_haveri_kapitalizmus_nyolc_eve_keves_nyertes_sok_vesztes
.
A fiatal házaspárok számára HALÁLOS A CSOK-juk "is"! Ennyit a családokról!!
.
Most VARNYOGNAK, mint a fába szorult férgek!!
division
@Hellcat: @kereső: Ami jelenleg zajlik a hatalomért mindenhol az már gusztustalan, lehet életemben először kihagyom a szavazási jogomat. Matolcsy meg a 400 milliós villa...Lassan tényleg elég már.
karma1
@division: Latod, igy teszik tonkre meg a sajat szavazoikat is,... :o((( Bar egyaltalan nem egy oldalon allunk, de ha hiszed, ha nem , - sajnalom, hogy csalodnod kellett...
nyanya001
@division: Beszéld le az összes fideszest, ne menjen el szavazni, légy szíves.
nyanya001
Az egész fideszes kormány - tokkal vonóval - erkölcsi hulla !
kereső
Aszongya ez a szép ember,hogy Gyurcsány erkölcsi hulla.

Az a helyzet, nemhogy politikai hullát nem sikerült belőle csinálnotok/semjén tekintetes szives közlése/,erkölcsi hullát meg pláne nem.Az erkölcsi hullák ti vagytok,veled az élen.Visszaszáll rátok mindaz ,amit elkövetettetek az "emmuttnyocév" alatt ellenzékben. Ámen!
Zabszem laca? Mert te is tudod,hogy igy van.
Hellcat
@division: Bármennyire is egyetértek, szavazni azért menj el. Ha nem mész el azzal csak a fideszt szolgálod. Igaz én se bírom egyik ellenzéki pártot sem, de ezeknél bármi jobb...legalább ne tudjanak egyedül kétharmaddal áttolni mindent...
Eladott Ország
Van egy Kövér László nevű ember, aki soha nem tudott és soha nem is fog tudni kivergődni a lánctalpas tahóság öröklött sötétségéből, de úgy kellene tennie, mintha államférfi lenne. Ez annyira megy neki, mint elefántnak a piruett. Ezért – vagy másért – végtelenül megkeseredett és gyűlölködő, ráadásul egy velejéig korrupt és teljesen szélsőjobboldali pártot kell képviselnie úgy, hogy lényegében nincs mentség a kormány viselkedésére, egyedül a mutogatás marad a másikra, hogy az is lopott. Ez azért nem igazán szilárd erkölcsi alap semmire. Végül pedig Kövér pontosan láthatja belülről, amit kifelé titkolni igyekeznek, bár egyre kevesebb sikerrel. Orbán teljesen instabil lett, a Fidesz-kormány viszont nélküle percek alatt borulna, mert a hataloméhes feltörekvő senkik elharapnák egymás torkát a pozícióért, ráadásul a szavazóbázis nem a Fideszre, hanem A Viktorra van kihegyezve. A szekta csak a szektavezérrel működik, máshogyan nem.
division
@Hellcat: A kétharmados törvényeket úgyis csak akkor lehet megváltoztatni ha kétharmaddal nyerne egy másik párt, az meg kizárt. Persze, elmegyek szavazni, tudom a kötelességemet.
division
@nyanya001: Sokan nem fognak rájuk szavazni közülük elárulom neked.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.