A Publicus Intézet legfrissebb felmérése szerint.

A tanulmány szerint Karácsony Gergely jobb eséllyel indulhat Dobrev Klára ellen mint Márki-Zay Péter.

Publicus: Karácsony Gergelynek jobbak az esélyei Dobrev Klára ellen, mint Márki-Zaynak

Fotó: MTI/Kovács Attila

Az Intézet október 1-én és 2-án felmérést végzett az előválasztáson részt vett szavazók körében. 3500 embert kérdeztek meg, a megkérdezettek pedig már tudták az első forduló eredményeit.

További részletek a Telex cikkében!

51 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Pálinkás Pál
bazdmeg...olvassátok ami írtok..?...
" Karácsony Gergely jobb eséllyel indulhat Dobrev Klára ellen "...a szövetségese ellen?...undirító bioféreg ez a geri..
kereső
Na itt a felmérés- mely szerint nem igazán ajánlott itt az összefogósdi, meg a visszalépés. Visszakoztak is fiúk, csak közben jól sikerült megsérteni néhány százezer szavazót, koaliciós partnereket, és adni egy nagy pofont az előválasztásnak, amely hosszú ideje az egyetlen valóban demokráciát mutató cselekmény volt az országban. Megérte?
Őszinte legyek, nekem háborog a gyomrom az egésztől.
Béla333
A Publicus intézet felmérése szerint... Tehát hogy lefordítsam: ez a közvéleménykutató véleménye, nem Karácsonyé!
Más dolog, hogy Karácsonynak Orbán ellen kellene jó eséllyel fellépni, de ő inkább kitünteti a Fideszeseket, mint ahogy Tarlóssal is tette.
Akinek a legjobb esélye van Orbánt leváltani, az Márki-Zay Péter!
tudode
Ma már nem babra megy a kormányváltás, tekintettel arra, hogy Márki-Zay Péter nagygyűlést tart/tott ma a Fővám téren az egyetem előtt, nagy elszántan, hogy milyen módon váltható le az országbitorló:
.
----Kormányváltás Márki-Zay Péterrel a Fővám téren a Corvinus Egyetem előtt
www.facebook.com/mindenkimagyar/videos/235906098589303
--------------------
.
Lehet latolgatni, az a lényeg, hogy vége legyen annak, hogy még az államigazgatásból is félelemkeltéssel pártházat csinált úgy, 1988-as Torgyán József támogatásával, segítségével lett országbitorló, már akkor is visszaélt a hatalmával, mert leállíttatta a IV-es metró építését, a Deák-téren örök mementóként hagyta maga után azt a Nemzeti Szinházat, amelyhez nagyon sok állampolgár a szakszervezettől téglajegyet vásárolt.
.
Nem tartozik egyébbel, mint 30 évet semmivé tett a sarjadzó demokrácia eltemetésével:
.
Eltemetett demokrácia – Vörös Imre volt alkotmánybíró szerint államcsíny történt
www.vasarnapihirek.hu/fokusz/eltemetett_demokracia_voros_imre_volt_alkotmanybiro_szerint_allamcsiny_tortent
-------------------------------
.
Olyan jelentéktelennek tűnt a pofakaratéjával, hogy a társadalom elalélt a mézes, mázas memorizálásaitól, amire még arra is volt ideje, hogy kiépítette sunyi félművelt parasztként a diktatűrájét
,
----- Magyarországon befejeződött a diktatúra kiépítése - Vörös Imre a Klubrádióban (2020.08.11.)
www.youtube.com/watch?v=Jt6vTh3as5U
------------------------------
.
A honfoglalás óta nem vállalkozott senki hozzá hasonló országbitorlásra!
.
Hajrá tisztatekintetű, rendszerváltásra vállalkozó miniszterelnök-jelöltek!!!
Eladott Ország
@KisTehen: Itt Lévai Anikó , First Lady, "közjószág." a grazi beteg keze a pálesz után eljárt.
olkt.net/wp-content/uploads/2019/07/K%c3%a9pkiv%c3%a1g%c3%a1s-103.png
Emmersson71
@Pálinkás Pál: Nem értelek. Miniszterelnök-jelölti VERSENY van. Az ideális az volna, ha mindhárman megmérettetnek. A 2. és 3. helyezett taktikázik, ami nem sportszerű, de nem is szabályellenes. (én sem tartom korrektnek, de nem tiltja szabály) Igaz, a visszalépés egy másik jelölt javára a szavazók kezéből veszi ki a döntés lehetőségét!
De az esélylatolgatás nem gonoszság, csupán e helyzetben a realitás leírása. Ha mindenképpen lesz visszalépés, akkor az egyik oldalon Dobrev, a másik oldalon MZP vagy Karácsony áll majd. A "másik oldal" két szereplőjéből szerintem is inkább Karácsonynak van esélye Dobrev ellen.

A szövetség pedig Orbán leváltására alakult..és EGY MINISZTERELNÖK-JELÖLT megnevezése után is megmarad. De azt az egyet valahogyan ki kell választani!
Pálinkás Pál
@Emmersson71: azt hiszem az emberek választottak...nem öt szavazat volt a különbség...ezért tartom marhaságnak a kétfordulós rendszert, főleg így, hogy semmi jelentősége nincs, de legalább karácsonyról világossá vált amit régóta mondok...nárcisztikus kis buzeráns...orbáni beütéssel..
ágimami
@Pálinkás Pál: Lehet, hogy másképp értelmezzük a dolgokat???
Azért ezt is érdemes elolvasni, mielőtt "undiritó bélféreg"-nek titulálod Karácsonyt!

propeller.hu/itthon/3717809-marki-zay-felre-fogom-rantani-kormanyt-ha-karacsony

@Emmersson71: Így igaz!!!
Pálinkás Pál
@ágimami: nos...hozzászólásom korábbi,mint az mzp cikk...azonkívül bioférget írtam..
ágimami
@Pálinkás Pál: OK, 1 óra a különbség. de a véleményed maradt? Bocs, tényleg bioférget írtál, én írtam el!
Pálinkás Pál
a véleményem semmit nem változott...eleve baromság az előválasztás...a két fordulós pláne...és mivel Me.-t a Parlament választ, nem az emberek, megint baromság...
kereső
@Pálinkás Pál: Viszont kell egy lista vezető húzónév, ha még lesz közös lista, bár ezek után úgy gondolom, hogy majd arra is kitalálnak valamit.
Pálinkás Pál
@kereső: én megmondtam...karácsony a trójai faló...mindenki lehurrogott...
kereső
@Pálinkás Pál: Én nem hurrogtalak le. Sosem támogattam KG-t, gyenge kezú, befolyásolható szélkakas. aki most éppen az mszp befolyása alá került- mert "Nekünk kell adni a miniszterelnököt"- mint 2014-ben Bajnai ellen.Ezért semmi sem drága-még +4 év orbán sem,
jesz
nézem az atv-t...Dobrev nagyon vezet, második Márki-Zay, harmadik Karácsony...
namihami
@Béla333: 17.39:. M-Z, favoritként? Mint a trójai faló az Epsomi derbyn. Arra még jó lehet, hogy besegítsen az Orbánnak. Minthogy az is a cél vele.
colibri
A Publicus véleménye ellenére én Karácsony helyében átengedném az elsőséget Márki-Zaynak és visszalépnék. Holnap estig ez is kiderül, hogy melyik marad, mert elfogy az idő.
bencemacska
@Emmersson71: ma, 17:55
"De azt az egyet valahogyan ki kell választani!"
Ebben nincs igazad, mert nem KELL A ME-t a megalakuló országgyűlés fogja megválasztani, tehát az o,gy. összetétele a mérvadó!
A most megválasztott ME szerepe az, hogy a választásokig szervezze és összetartsa a CSAPATOT. És erre D.K. ( és a csapata ( a szintén DK!) a legmegfelelőbb.
És ki van Karácsony és Márki-Zay mögött? Az első csoport ismert (kevés), de a második nem, (és hol voltak, amikor szavazni kellett?!)
És, (talán) még nagyobb kérdés hova lettek a Jobbik és a Momentum szavazói, akik a jelöltekre szavaztak, de a párt elnökökre nem.
Ceterum censeo: Tegnap bújt ki a szög a zsákból: korábban történt már a szervezkedés, aminek áldozata lett Karácsony, vesztesei viszont mi , választók.
A RAJTUNK RÖHÖGŐ PEDIG A NAGY KALKULÁTOR!!!
csipetke
Ezek normálisak?Miért Dobrev ellen akarnak harcolni,ahelyett,hogy összefognának hárman?Addig szarakodnak,hogy megint a nyakunkon marad a fidesz.
Emmersson71
@bencemacska: De, a miniszterelnök JELÖLTET, azt az EGYET, amiben megállapodott a 6 párt, azt KI KELL VÁLASZTANI!
Emmersson71
@csipetke: OK..mondd meg, hogy MOST, a ME-jelölti VERSENYBEN hogyan FOGJANAK össze?!
A megállapodás arról szól, hogy a választók eldöntik, kit szeretnének ME-jelötnek Orbánnal szemben. Mögé áll fel mindenki, aki a megállapodást aláírta. Aztán már együttműködve dolgoznak Orbán leváltásáért.
De azt hogyan válasszák ki, melyikőjük legyen az az egy?! Sorsoljanak?!
VERSENY VAN, kis kezét csókolom!
bencemacska
@csipetke: tegnap,22:37
Igazad van!
A miniszterelnököt úgyis az új parlament választja meg. Ahhoz, hogy ebbe beleszólhassunk, több képviselőnknek kell lenni, mint O1G-nek. A választás előtt ezen a törvényen és az alkotmányon sem lehet változtatni.
És nem látom, hány képviselője lehet az új parlamentben MZP nem létező pártjának?!
csipetke
@Emmersson71: 10:32 @bencemacska: 12:01 Nem állítom,hogy nekem van igazam,de nekem ez olyan izééé.amikor valaki fényezi sajátmagát,hogy "csakis én tudom leváltani orbán viktort", egy ideje ezt hangoztatta Karácsony,és MZP is. Nem rémlik,hogy Dobrev ilyet mondott volna,hogy csakis ő lehet a befutó. Ráadásul KG,és MZP fognának össze Dobrev ellen? Na ne má! Miért nem tudnak hárman összefogni?És már előre elosztani,ki,milyen posztot kapjon?Bakker,előbb ki kéne paterolni orbánt,és aztán tisztséget osztani. De ez,amit most csinálnak,az visszatetsző az embereknek. Na mindegy,majd az okosok eldöntik,ez csak az én agymenésem
csipetke
@Emmersson71: Még a 10:32-re :- Azt már az emberek szavazzák meg a második fordulóban,hogy ki legyen az az egy,aki kiáll orbán ellen,dehogy kell sorsolni. Pont ezért nem jó ilyet olvasni,hogy a két pasi összefog Dobrev ellen
Málna
Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire szórakoztató lesz az előválasztás. Azt hittem, csak a választások után kezdik majd el a műsort.
Emmersson71
@csipetke: Tényleg nem fogod fel, hogy MOST nem összefogniuk kell, hanem versenyezniük a ME-jelölti pozícióért?! A megállapodás szerint EGY(1) ME-jelölt lesz, a mögé áll be mindenki. Az pedig egyáltalán nem releváns, hogy nő vagy férfi a jelölt.
A második fordulóban - ha valaki visszalép és megegyezik egy másik jelölttel, vagyis taktikáznak - akkor nem teljesen az emberek döntenek!

De még egyszer kérdezem: MOST, a ME-jelölti VERSENYBEN hogyan FOGJANAK össze?! (mellesleg úgy látom, KG és MZP összefogott :P )
Jozefina
Karácsony egy összetett értelmes mondatot nem tud kinyögni. Egyszer őszinte, máskor szemérmes (mondja ő), de a poszt osztogatásokon kívül értelmes ötlete nincs a jóvőre nézve. Ilyen ember semmire nem való, csak keveri tovább a büdöst!!! Dobrev karakterikos, művelt, határozott politikus. Abszolút vezetői karakter!!! Most ilyenre van szükség. Kenterbeveri mind a két ármánykodót a Karácsonyt és MZP-t.
Emmersson71
@Málna: Én a STOP bohóckodáson és a Nemzethy Inzultáción röhögnék..ha nem lenne siralmas és nem a pénztárcámra menne!
Málna
@Emmersson71: Akkor röhögj te is ezen! Ez nem a pénztárcádra megy...
Aki Én
Már Dobrev, a legtámogatottabb ellenzéki az ellenfél, nem a nemzeti-beteg?
Évek óta mondom, hogy az ellenzéket kell először lecserélni.
Már csak azért is Dobrev a befutó, mert tőle félnek a gecik leginkább. Nem véletlen foglalkoznak vele ennyit.
kereső
"Az ellenzéki összefogás egye
tlen premisszára épült. Arra, hogy nem hánytorgatjuk fel egymás múltját. Nem beszélünk a Jobbik múltjáról. Nem beszélünk az MSZP elmúlt évtizedeiről. Túllépünk az LMP vagy Karácsony Gergely kisebb árulásain és nem gyurcsányozunk.

A hat párt nyolc hónapon keresztül tartotta magát ehhez a megállapodáshoz. A szavazóban ébredezett a remény, és kezdte hinni, hogy sínen vagyunk.

De az eredményhirdetés estéjén, az egyik fiatalember néhány tízezer szavazattal többet kapott, mint gondolta és az egója felrobbant. Felrúgta a megállapodást és a siker reményében gyurcsányozni kezdett.

A másik fiatalember megszagolta, hogy ebből haszna lehet és ő is gyurcsányozni kezdett.
Ez a sérelem nem Gyurcsányt terítette le, hanem minket, szavazókat. Órák alatt több százezer ellenzéki szavazó került padlóra. Hiába halljuk a magyarázatokat, hogy ennyi belefér a politikai küzdelembe.

Szerintem ma nem fér bele.

Egy stabil demokrácia meg sem rezdülne ennyi taktikázástól. De a mienk nem stabil demokrácia. Csak néhány hónapja kezdtünk magunkhoz térni, de ez az ütés, amit kaptunk, megrendítő és erkölcstelen volt. Felszakította a sebeket, újra van nácizás és komcsizás.

Mr. Közös Nevező – ez olyan, mint amikor egy csoport kezd lejönni az italról, de te mindenkit meghívsz egy féldecire.“

Bruck Gábot: Mr. Közösnevező
simmering73
"Karácsony Gergely lassan kioszt minden miniszteri tárcát, hogy az ellenzéki előválasztástól függetlenül magát helyezze a miniszterelnök-jelölti pozícióba. Legújabban már Dobrev Klárának is ígért miniszteri posztot: ő lenne a kormánya külügyminisztere. Ha lenne kormánya.
Ahhoz képest, hogy “szakértői” kormányt ígérnek Márki-Zay Péterrel, fogynak a tárcák. A szerepzavarra jellemző, hogy egy ellenzéki előválasztást összetévesztenek a kormányalakítással, mintha már legyőzték volna Orbánt. Úgy viselkednek, mintha biztos lenne a győzelmük, miközben Orbánt le sem lehet váltani.
Nem azért, mert legyőzhetetlen géniusz, hanem azért, mert gátlástalan fasiszta, aki gondoskodott arról, hogy választáson őt leváltani ne lehessen. Ezért az ellenzéki előválasztás csak egy játék, showműsor, és semmi valódi tétje nincs. Ehhez képest nevetséges hivatkozás az, hogy “ki győzheti le Orbán Viktort”.
nepszava.us/mindenki-magat-kialtja-ki-gyoztesnek-a-hatterben-gyilkoljak-egymast/
Emmersson71
@simmering73: A faszom tele van az USA Népszava hazug címeivel!!!

"Mindenki magát kiáltja ki győztesnek, a háttérben gyilkolják egymást"

Dobrev Klára kit is "gyilkol"?!
Senkinek nem szól be, még csak nem is szól vissza keményen - pedig nagyon megérdemelné a két taktikus geczi!!!

"Ami még ennél is kiábrándítóbb, hogy alig leplezett gyűlölködés zajlik. A DK agresszivitása és gyűlölete azt is megijeszti, aki tiszteletben tartaná a népakaratot és Dobrev Klára elég nagy arányú győzelmét. Ijesztő a hatalom akarásának ez a vehemenciája, a rideg számítás, a Karácsony elleni gyűlölet és uszítás."

Mikor, hol?!
CsipkeRózsa
Rajtunk múlik, ki lesz a befutó, tehát nem az a teendő, hogy nem szavazunk az előválasztáson, hanem az, hogy elmegyünk, és szavazunk Dobrev Klárára.
A legfontosabb pedig, hogy elmenjünk az igazi szavazásra, jövőre. Legalább ne rajtunk múljék, hogy Orbán megint nyerjen.
Kicsit halkabban szidjuk már az ellenzéket, mert elég, ha a fideszesek ezt teszik.
bencemacska
@kereső: ma, 13:45
Adj nekem egy linket - légyszí - , ahol O1G úgy támadja MZP-t, mint D.k.-t és a DK-t, vagy Karácsonyt!
kereső
@bencemacska: Én ilyet nem tudok Neked idehozni. Csak a vak nem látja ezt, amit irsz. Ha a Bruck Gábor cikkre utalsz, akkor az egyik fiatalember- az első : MZP, és a második KG.
CsipkeRózsa
@sgl: Az ellenzéknek nincsenek megjelenési területeik, lapok, rádiók, TV-k, és jogaik is fogytán, hiszen az utcai tiltakozások sem igazán működhettek, sőt a tömegek sem szoktak olyankor megjelenni.
kereső
@Emmersson71: Van itt egy hozzászólás a cikkhez- amely helyre teszi a cikkirót egy kicsit.
"E témában írodott előző cikkek tartalmához képest kicsit furcsa ez a cikk. Mert kiegészűlt azzal, hogy olyan agresszíven védekezik a DK. Olyan ez mint mikor a játszótéren két gyerek elkezd ütni egy harmadikat mert a harmadik igazságtalannak találja a másik kettő viselkedését, a felnőtt meg odalépve azt mondja ne verekedjetek már gyerekek.
Ez után a mocskos fasiszta, magát konzervatívnak nevező, nemzetikeresztény kurzus után demokrata számára tényleg hányinger mindegyik jelző külön külön meg egyben is. Márky kimondottan ezzel házal. És erre az emberre bízná az alkotmányozást az a szervilis tutyimityi Karácsony aki Márky kamu zsarolási potenciáljának a hatására is már a tenyeréből eszik, elfogadva az előzőleg humbugnaj nevezett Dobrevtől ellopott programot is. Mit fog ezzel csinálni a feketeöves stílusalapító csuti? Márky gát nélkűl tesz egyenlőségjelet a NER meg az közé a társaság közé akik 2006 után megpróbálták így úgy fékentartani az épülő és a hatalam megragadásával kisérletező orbáni fasizmust. Ezeknek a kimondottan is lenézett szavazóknak a hátán próbálnak mindketten a hatalom csúcsaira kapaszkodni. Tényleg agreszió az ez elln való tiltakozás? Mit várnak ezek az emberek?. Csakhogy a tekintélyelvű fidesz világnézetű Márky el van tévedve. Ez nem az az oldal ám, ez a másik...itt nem megy hogy a fönök kitalál valamit oszt mindenki fejlesunyva csinálja az utasítást. Szerencsére itt van tévesen agressziónak nézett civil kurázsi. Amit persze el lehet megint tiporni a választók feje fölötti egyezkedéssel osztogatással fosztogatással."
Emmersson71
@kereső: "Mert kiegészült azzal, hogy olyan agresszíven védekezik a DK."

Még ha ezt írná, de NEM!
Nem azt írja, hogy VÉDEKEZIK, ezt meg sem említi!!!

Ezt írja, már idéztem: "Ami még ennél is kiábrándítóbb, hogy alig leplezett gyűlölködés zajlik. A DK agresszivitása és gyűlölete azt is megijeszti, aki tiszteletben tartaná a népakaratot és Dobrev Klára elég nagy arányú győzelmét. Ijesztő a hatalom akarásának ez a vehemenciája, a rideg számítás, a Karácsony elleni gyűlölet és uszítás."
Béla333
A tegnapi Sváby műsorban éppen ellenkező jött le: Karácsony harmad annyi szavazatot kapott, mint Márki-Zay.
A Publicus egy a sok semmit sem kutató közül, hazudnak ahogy bírnak...
bence
Karácsony nem csak gyenge de jellemtelen is ! Most őszintén ! Szükségünk van nekünk egy ilyenre ?!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.