Kovács Ákos dalszerző, énekes úgy véli, erőszakkal, nagyon komoly anyagi és politikai eszközökkel Európa részbeni iszlamizációja zajlik, és ebben a menekültek áradata csak egy eszköz – írja a Hirado.hu.

Természetesen nemmel fog szavazni, ebben nincs nagy kunszt, orientációja folytán az lett volna a meglepő, ha máshogy nyilatkozik.

Ami az igazán kemény, a miért. A 444.hu kijegyzetelte a Kossuth Rádiónak szánt interjút:

- gyanús, hogy a menekültek egy irányba mennek és nem a szélrózsa minden irányába, ami természetesebb volna,

- ha igazi menekültek lennének, nem lenne náluk ennyi pénz és nem követelőznének,

- a hódítás szándékával jönnek,- 

- Európa részleges iszlamizációja zajlik,

- és "Mindnek a kezében ott zizeg egy Soros György Open Society Foundations által nyomtatott kis brosúra, hogy merre kell menni, mik a fő irányok".

104 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Perwool
@Dr. Csatári Zsóka: "Ha több tízmilliós nagyságrendben jönnek be Európába, nekünk végünk !!!"
Ez eddig érthető! Igen van migráns ügy! Szerinted a népszavazásunk meg oldja a migráns ügyet?
Megszűnik a további migráns áradat? A törököknél kiplakátolják a népszavazás eredményét és fogják a batyujukat és haza mennek. Szerinted egy népszavazás megoldja a problémát?
Mert ha igen akkor nosza rajta minden EU-s országban népszavazást! Csak máshol nem basznak el egy valag pénzt arra, hogy megszavazzák a nyilvánvalót.
"Nem értem az EMBER-eket ! A tények semmit sem számítanak??"
Ezek szerint,Te meg azt nem érted, hogy a kérdés nem arról szól, hogy akarunk-e menekülteket, hanem, hogy ki döntse el. EU vagy a kormány?
Az EU-ban hazánkat a miniszterelnök képviseli, aki már többször ismertette Magyarország álláspontját, kapott is ezért Orbán hideget is meleget is.
Az EU-t semmire nem kötelezi a népszavazás. A kormány álláspontját a Brüsszelben lebzselő
képviselőik is eltudják mondani. Azért vannak kint azért kapják a fizetésüket!
Nincs-e ellentmondás aközött, hogy a kormány "nem" választ vár a szavazóktól, ugyanakkor meg migránsok betelepítésével fenyeget?
Nos tehát, mond meg nekem/nekünk miért is kell népszavazni?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
namihami
Hát igen, a fejpénzt meg kell szolgálni.
A jó cseléd tudja, hol a helye és mikor, mit kell mondani.
Ha az Ákos-rajongóknak lesz egy kis szerencséje, talán még dalba is foglalja.
Peller Anikó
És melyik mondat volt a megdöbbentő?

- Európa felé jönnek
- követelőznek
- a hódítás szándékával jönnek
- a részeges Európa iszlamizációja zajlik
- soros (szaros) györgy

Ja, látom már a részeges ütötte ki a biztosítékot.
namihami
@Peller Anikó: Nemcsak részeg, de hűséges talpnyaló is. Melyik a rosszabb?
Hellcat
Ákoska megint benyalt a meleg szarig...grat.
Dr. Csatári Zsóka
Nem értem az EMBER-eket ! A tények semmit sem számítanak?? Ez nem politikai kérdés, hanem igen is a keresztény-zsidó kultúra fennmaradásának a kérdése !!! Jogász vagyok és amatőr módon kb. 30 éve tanulmányozom az ISZLÁM vallást. Az egyik legagresszívabb vallás, amely a földön létezik, nem tűri meg maga mellett a más vallásúakat !! Tanulmányozzuk csak a közelmúltat és vizsgáljuk meg, hogy hogyan viselkednek ezek a "szerencsétlen" menekültek a keresztények földjén. Általában mindennel elégedetlenek, amit kapnak, csak gazdag nyugati országokba akarnak menni-ahol magas a szociális ellátás, dolgozni igazán nem akarnak- ez a németek kimutatásából pontosan jól látszik, erőszakosak-különösen az európai nőkkel-hiszen azok kihívóak és ingerlik a "szerencsétlen" muszlim férfiakat, s végül ha nem megy másként Dzsihád-ot hirdetnek a keresztények ellen (Lesbos szigete), azaz lehet Őket ölni!!! Ezért jöjjenek be milliós számban Európába, hogy eltapossák a kultúránkat, s nekünk nőknek meg Csadorban vagy Burkában kelljen járnunk ?? Engem nem Orbán Viktor és kormánya "táblái" győztek meg, hanem a saját magam által tapasztalt és tanulmányozott tények !!! Nézzék meg Regensburgot, az ott élőknek milyen elkeseredett a véleménye a menekültekről, pedig Ők még várták is azokat. Ma nem érzik otthon magukat !!! Ha több tízmilliós nagyságrendben jönnek be Európába, nekünk végünk !!! Én nem vagyok semmilyen pártnak a tagja, sőt semmilyen oldalnak az elkötelezettje, csak egy olyan magyar, aki az átlagnál jobban ismeri az Iszlám vallást és ÓV mindenkit attól !!!
vonotok
Ákos! Azt nem kérem, hogy gondolkodj mert ez számodra nagyon nehéz lenne. Nem is akarlak meggyőzni ész érvekkel. De egy szer majd el kell számold a gyerekednek, az unokádnak. Még az is lehet, hogy szemen fognak köpni. Na akkor magyarázd meg a bizonyítványt.
Hellcat
@Dr. Csatári Zsóka: Ugye tudod hogy 2011 ben több mint 5500 iszlám vallásút jegyeztek be Magyarországon...Ők rád törtek? Tárötek a kultúrádra? Rátörtek más vallásokra? Hiába határolódsz el itt mindentől mégis a fidesz propagandáját fújod.
Béla333
Tegnap írtam, hogy az utolsó 2 napon jönnek még elő olyan Fideszesek, akik bizonyítani akarják az elkötelezettségüket a világ előtt.
Eszük nincs, csak elkötelezettségük!
(Nyugi! Jönnek még...)
Perwool
@Dr. Csatári Zsóka: "Ha több tízmilliós nagyságrendben jönnek be Európába, nekünk végünk !!!"
Ez eddig érthető! Igen van migráns ügy! Szerinted a népszavazásunk meg oldja a migráns ügyet?
Megszűnik a további migráns áradat? A törököknél kiplakátolják a népszavazás eredményét és fogják a batyujukat és haza mennek. Szerinted egy népszavazás megoldja a problémát?
Mert ha igen akkor nosza rajta minden EU-s országban népszavazást! Csak máshol nem basznak el egy valag pénzt arra, hogy megszavazzák a nyilvánvalót.
"Nem értem az EMBER-eket ! A tények semmit sem számítanak??"
Ezek szerint,Te meg azt nem érted, hogy a kérdés nem arról szól, hogy akarunk-e menekülteket, hanem, hogy ki döntse el. EU vagy a kormány?
Az EU-ban hazánkat a miniszterelnök képviseli, aki már többször ismertette Magyarország álláspontját, kapott is ezért Orbán hideget is meleget is.
Az EU-t semmire nem kötelezi a népszavazás. A kormány álláspontját a Brüsszelben lebzselő
képviselőik is eltudják mondani. Azért vannak kint azért kapják a fizetésüket!
Nincs-e ellentmondás aközött, hogy a kormány "nem" választ vár a szavazóktól, ugyanakkor meg migránsok betelepítésével fenyeget?
Nos tehát, mond meg nekem/nekünk miért is kell népszavazni?
papa.49
Na de kijafaszomazákos???
Ja egy seggnyaló!!!
Kovács Gizella
@Hellcat: Kutatott, nem volt ideje ultánanézni ...
Peller Anikó
@Perwool: Zsóka egy szót nem ejtett a népátbaszásról, azt Te keverted ide.

Ne zagyváld bele amit Zsóka nagyon értelmesen elmondott az elkúrt népaszalást, ne menj el és kész. A kurva népszarvazás nem old meg semmit, nem szól semmiről.

A Zsóka szólt értelmeset. A vonótököt meg majd szembeköpi a segghülyére nevelt kölyke.
Perwool
@Peller Anikó: " Ez nem politikai kérdés, hanem igen is a keresztény-zsidó kultúra fennmaradásának a kérdése !!!""Engem nem Orbán Viktor és kormánya "táblái" győztek meg, "
Béla333
A Hír Tv-ben volt egy műsor a Magyarországon élő muzulmán hitűekről.
Hallott valaki is arról, hogy ők 35 ezren vannak?
Volt olyan bűncselekmény, amit azért követett el egy hazánkban élő muszlim, mert nem tudta elviselni a hazai viszonyokat?
Ha nem, akkor el kellene azon is gondolkodni, hogy a tízmillió - meg a Bayer szájából hallott 2 milliárd bevándorló nem-e riogatás, hazugság, amit a Fideszes hazugsággyár terjeszt?

Persze! Okozhat gondot, ha a mostani 35000-rel szemben mondjuk félmillió muszlim bevándorló lenne itt, de ilyen nincs és nem is várható!
Szerintem!
Bringás
Végre egy tiszta hang a sok libsi böfögés között!
karma1
@Dr. Csatári Zsóka: Kedves Dr. Csatari Zsoka! Koszonjuk , hogy megosztottad velunk a kutatasod eredmenyet, de valoszinuleg a 30 eves kutatasod kozben nem volt idod valahogy a baratsagos katolikus vallas tanulmanyozasara, es valoszinuleg egyszeruen elsiklottal afolott az egyszru teny folott, hogy azok a kedves, joszandeku felfedezok, akik betettek a labukat Amerikaba, azok Isten neveben legyilkoltak azokat, akik nem tertek at azonnal a katolikusok istenenek dicsoitesere, nem emeltek templomokat, es nem tanultak a misszios atyaktol szep, cizellalt spanyolos tipusu katolikus vallast. Szerettuk nagyon tovabba a Savonarola nevu kedves fizioterapistat, aki barmilyen kis, vallas ellen valo vetsegert szepen maglyara kuldte az embereket, vagy felnegyelte oket, esetleg vizbefojtva oket, mert a katolikus vallas bizony nem turi el a legkisebb engedetlenseget sem.

Es milyen szep es kifejezo a mi magyar nyelvunk, ahol Maria orszagaban a ferfiak a noket - mindketto istenFELO !!! - egyszeruen csak asszonyallatnak hivtak...Ha kedveskedni akartak, akkor talan csak az enyhe feherCSELED volt a nok statusza a csaladban.
Mert ugye mi, europaiak annyira, de ANNYIRA kulturaltak vagyunk, es melyen vallasosak, a nok meg eleve a piedesztalrol le sem szallnak, annyira megvannak becsulve, hogy a fal adja a masikat...
Senki sem orul az egyszerre, ellenorzes nelkul bearamlo menekulteknek, nemcsak a szireknek, altalaban senkinek sem.
Magyarorszagon kb, 25 eve elnek kinaiak, indiaiak, torokok - mind-mind kereskedokkent jottek ide. Ert valaha feloluk valamilyen atrocitas? Na ugye!

Ha viszont ennyire felunk toluk, akkor a csuti fociorias miert akar egyenesen Afrikabol toborozni munkaerot??? Es miert adott mar 18 000 muszlimnak 300 ezer euroert fejenkent letelepedesi kotvenyt?
Csak nem annal az EGY ugyvedi irodanal dolgozol, akik egyedul foglalkozhatnak ennek a kotvenynek az arusitasaval?
Yoda69
Mi van akos? Csak nem hianyzik az RTL 80 millaja, hogy ennyire melyen benyalsz a zsirdisznonak? Gondolom megkapod te is a jussod. Hany trafikod van, csak ugy mellesleg?
nemfideszes
@Dr. Csatári Zsóka: És ha vasárnap elmész, és a másik 3.5- 4 millió honfitársaddal egyetemben "nem"-el szavazol, akkor ugye a több "tízmillió" muszlimnak már eszébe sem fog jutni, hogy meginduljon Európa felé?!
Itaching
@Yoda69: Kár, hogy Ákosnak egyszer sem volt aktív szerződése az RTL-el, csak egy alkalmi az XFaktoros fellépés miatt. Kár.
De majdnem sikerült leszólnod. Csak egy infó se jó.
verőce21
@Dr. Csatári Zsóka: (11:17) Kedves Zsóka! Most elvörösödve, zavartan és szégyenkezve észlelheted, hogy fogalmad sincs az élet felelősségéről. :)
Egyébként is, megírták itt neked a lipsik, hogy az ő keresztény szerénységük, igénytelenségük olyan más, mint ahogy mi elképzeltük. Olyan valóságos, minden következmények nélkül való, olyan kifinomult, kitanult és módszeres. Csak úgy élnek a világban, életmódjuk, igényeik meghaladják egy családját, hazáját féltő magyar állampolgár igényeit.
dr. prédikátor
Mi az isten van itt??Az összes agyament fütyiszes buznyák itt éli ki a perverz hajlamait???Jól idefujta a szél a sok seggnyaloncot!!!
sentinel216
@Perwool: Mintha csak magam írtam volna. :-)
verőce21
Aki a jobb oldal mellé áll sportoló, zenész, művész az azonnal megkapja. hogy ne politizáljon és beindul az embertelen támadás.
így megy ez nálunk.
A magyarok alaptermészetüknél fogva tökéletes alanyok a megosztáshoz.
vadnarancs
Újabb köcsög, napi migráncsolás, riogatás. Üdvözöljük köreinkben az újabb bérrettegőt, Zsókát!
Peller Anikó
@Dr. Csatári Zsóka: köszönjük itt néhányan, hogy írtál az elmebetegeknek, pontosan látod a helyzetet. A csekélyértelmű társaság szeret mellébeszélni és ha egyszer az agresszorok mellé tette le a voksáját akkor az már úgy is marad. Talán majd ha kiirtják a családját akkor szöget üt a fa fejébe, hogy mit is jelent az iszlámon nevelkedett arab milliók beengedése a hálószo bájukba.
Yoda69
@Itaching: Bocs, Mtelekomot akartam irni.
simmering73
Az lett volna a meglepő, ha nem szólalsz meg te f@sz.
cikicakk55
@Perwool: Nem tudom,hogy a népszavazás mennyire old meg akármit is a migránsokkal kapcsolatban.Én azért megyek el szavazni,mert abban bízom,hogy ez a népszavazás,ha sikeres lesz,talán elindít valamit az eddig igen csak Kuss-ban lévő Németeknél,Franciáknál,stb. Emlékeztek mi volt tavaly a kerítéssel? Milyen lázongás volt az Eu-ban a magyarok, a Fidesz, Orbán ellen? Most egy év után hány helyen építik a kerítést? Az Osztrákok,akik még saját gépkocsival is képesek voltak eljönni a magyar határra és vinni a szegény menekülteket,most igaz,hogy szárnyas kapunak hívják,de kerítést építenek.Ezért bízom a népszavazásban,hogy most megint mi vagyunk a rosszak,a lázadók,az embertelenek, a kőszivűek,de lehet,hogy egy sikeres népszavazás felébreszti az Osztrák ,Német,Francia és az egész Eu országok népét és talán kiharcolnak Ők is egy népszavazást.Az nem lehet,hogy pár gyáva ,megalkuvó EU vezető miatt egy egész fördrész megszívja.Jól Írta Dr.Csatári Zsóka,hogy ezeket a büdös életben nem lehet majd integrálni.Épp úgy,ahogy minket sem lehetne rászoktatni a csadorra,hogy úgy álljanak férfiaink a nőkhöz,mint ők a vallásukra hivatkozva.Abban természetesen mindenkinek igaza van,hogy a Fidesz nagyon elrugta a pöttyöst az óriás plakátokkal.Épp elég volt a népnek az amit tavaly láttak a híradókban belőlük,amit olvasni lehetett és lehet róluk,viselkedésükről a mai napig is.Kár volt több milliárd forintot bele ölni ebbe a plakát hadjáratba,mert aki nem akar migránst az országba,azt nem a plakát győzi meg..
Warlord
@Bringás: Tetü csicska! Van pofád itt megjelenni? Most hogy kiderült hogy egy gyáva, főleg hazug gusztustalan féreg vagy? És persze tolvaj, nőgyalázó munkásőr, betegeket megalázó, gyilkos, III/III-AS! És ez még nem minden. Figyeld csak a folytatást!
Warlord
Azért pont az ákosnak kellene szembeköpnie saját magát, ahoz képest, amiket a kilencvenes évek elején képviselt.
Warlord
@Dr. Csatári Zsóka: Nagyon jó klinikák vannak, meg kellene próbálni. Esetleg Graz? És akkor lenne útitárs is...
perfekt
Olvasom a hsz-.eket.Hölgyek-s urak Csontig lerágott a téma, és ez az oldal összefoglaló,közös zárthelyi is lehet, mert komoly érvekkel-és ellenérvekkel találkozhat az olvasó.
Miután,az okosok-azt mondják--ez az egész szavazás nem oszt nem-szoroz,nem képvisel, emberi s politikai értéket! Akkor mi a jó moszkvai nagyanyátokért dobtatok ki milliárdokat Orbán?Vagy a csuti parasztzseni ezt is viszi.?
A foltokban előforduló ellenzék-piknikekben,önfeledten várja a regnálók teljes összeomlását.A kétfarku kutyákat pedig felpofozzák ugye?
Egy dologra jó szerintem:a hatalmon lévő ,ali-babások lakmuszpapírját,az emberek félelmei-festhetik meg.,és ha a bátrak megvétózzák--kiknek lesz az jó? Gondoltatok már erre?Mi a franc változik meg? Semmi-- ám ha mégis,ha igen, akkor az nagyot szól majd--és utána itt állunk majd nyakig a szarban,télvíz idején törpe nélkül.
Nessy
Ákos komp akart lenni, de nem komplett!
Perwool
@cikicakk55: "Nem tudom,hogy a népszavazás mennyire old meg akármit is a migránsokkal kapcsolatban" Semmit!
Írtam! Természetesen van migráns ügy! De! A kérdés amiről szavazunk nem arról szól, hogy akarunk-e menekülteket befogadni. Ez a kérdés arról szól, hogy a "kormány hozzájárulásával", ergo a kormány úgy is dönthet jöhetnek, vagy egyszerűen a nemzetközi jogot betartva jönnek és ha jöhetnek azokat ő fogja a szavazás részvételévek függvényében szétosztani.Röviden nem a bevándorlók betelepítése ellen szavazunk. csak arról, hogy ezt ki dönthesse el! Az EU-ban hazánkat a miniszterelnök és az EU parlamentben ülő képviselők képviselik! Képviseljenek, dolgozzanak tegyék a dolgukat.
Volt kvóta referendum, azt mondták sikeres, tehát ismerik az emberek véleményét. Minek kellett ezt a rengeteg pénzt tök fölöslegesen kiadni?
"de lehet,hogy egy sikeres népszavazás felébreszti az Osztrák ,Német,Francia és az egész Eu országok népét és talán kiharcolnak Ők is egy népszavazást." Mert népszavazást ebben az ügyben nem lehet kiírni. Brüsszel a mi vagy más országi népszavazás nem kötelezi semmire. Ezért nem is ez a kérdés! 2014-ben felhatalmaztuk a kormányt, hogy képviseljen, és belátása szerint cselekedjen az ország ügyeiben. Érdekes módon, ami megérne/ megért volna egy népszavazást, földügy, Paks2, Olimpia... ebben nem lehet. Tudod miért mert egy érvényes népszavazás a kormányra kötelezettséggel járna, ezt viszont nem akarja Orbán.
pbalage
nem is tudtam, hogy a norbikaja ennyire káros az agyra.
Ákos, ne egyél ápdétet, mert belebux!
varrólány
@perfekt: Szia! Én elvileg saját elhatározásomból kampánycsendben vagyok , mindenki jobban jár így! Most is csak pár szóban a véleményezésről írnék. A városban kérdeztek két ismert hölgyet hogyan szavaznak, és a válaszukból csak sejteni lehetett hogyan ikszelnek és
erre reagáltak többen hogy nem mondtak konkrétan semmit, tehát ez sem jó ha igen az sem ha nem az sem ! Szóval mindenbe bele lehet kötni aki akar , ez a nincs rajta sapka esete.
Nem jön ki ebből az ország se jól , és a lakosság is széthúz .
De néha annyira hogy nem értem itt laknak-e azok akik kárörvendően örülnek minden negatív hírnek az országról. Jaj és ne mondja senki hogy ennek csak a kormány az oka , mert ez olyan mint a két farkasos történet kiben mi lakozik ,mit táplál.
abe
Ákos...
Egyszer ismertem egy ilyen nevű előadót.
Már nem ismerek egy ilyen nevűt sem.

(no name) Ákos, te nem először járatod le magad.
Amit az egyik kezeddel adsz, azt a másikkal elveszed.
Kitalálsz egyedi dallamokat, szövegeket, amik talán nem voltak eddig a világon, amik akár jók is lehetnek, de közben emberileg egy hulladék vagy - rosszul, életellenesen gondolkodsz, rosszul, életellenesen fogalmazódnak meg az érzéseid.

Egy hulladék vagy, tesó :(
Nem kell tőled semmi, sőt, még pofán is baszlak, ha úgy adódik, mert annyira romlott vagy a szívedben az elmédben.
Felfogod ezt?
Szerintem sem.

Önző vagy.
Büszke vagy.
Számító vagy.
Kérlelhetetlen vagy.
Istentelen vagy.

Ja, és a dalaidban HAZUDSZ a szerelemről.
Amiről te énekelsz, az nem létezik!!!
verőce21
Ákos tökéletesen jellemző pontokba foglalta a magukat menekülteknek kiadó betolakodó horda ismérveit és szándékát. Esetében mivel itt sok vita volt elég sok mindent lehetett olvasni, de nyugodt párbeszédet és kritikát nem nagyon láttam, pláne olyat, hogy az lett volna a jellemző.
Lehetőség volt, hogy üssenek arra, hát megtették.

Ebben az országban semmilyen téma nem mentesülhet a pártgondolkodás alól.
Például: Nógrádi György aki addig elfogadott volt, de migránsokat nem akar, kerítést igen, attól a pillanattól kilövési engedély, magánéletben és szakmában totális támadás.
Vagy, a közismerten liberális Quimby elmegy egy erdélyi táborba, ahol Orbán is ott van és ezért totális támadás indul és elnézést kell kérnie, érted?
prime777
Tudom nem leszek népszerű ,de a kormánynak igazad adok a migránskérdéssel kapcsolatban.
Még akkor is ha túl tolják,és a népszerűségüket is növelik ezzel.
Itt nem is az a lényeg,hogy év végén mennyi ember jön be ide, vagy Európába.
Itt a hosszúttávú gondolkodás lenne a fő szempont.
Ha ezek vérszemet kapnak akkor egyre többen fognak jönni.
Még Afrikából is.
Invázió lehet ebből.
Balgaság azt hinni,hogy majd munkaerők lesznek ezek az emberek.
Ugyan már,a cigányokat sem tudtuk rászoktatni a munkára,akkor nem hogy ezeket.
Németországba az elmúlt 2 évben 1.5 millió migráns érkezett.
Ebből - és most tessék figyelni! - 60 ember dolgozik.
Nem 60 ezer!
60 darab ember.
A másik pedig.
Törökország és Görögország "kiszedi" a képzett embereket ,mikor ide tovább küldik őket.
Csúnya szóval élve ide ,az analfabéták kerülnek már.
Ott kell rendet tenni ahol ezek az emberek élnek.
Volt olyan felvetés is,hogy minden vezető ország az éves GDP 1%-ákat felajánlja ,hogy a helyzetet kezeljék.Ezzel nem tudom mi van most.
De az hótziher,hogy nem a megoldás,hogy hagyjuk őket ide bejönni csőstül - csak is azért ,mert ha nem engedjük őket akkor az micsoda embertelenség.
Igen az, az élet ilyen - nem habos torta!
És a szűklátókörűeknek még most mondom! - arra kell gondolni,hogy mi lesz itt 2-5-10 év múlva.
Nem az,hogy most csak ennyi jönne be, holnap meg annyi.
Béla333
@verőce21: 17.26
Tudod kinek a jelszava volt, hogy a politikai ellenfelével szemben egészpályás letámadást kell csinálni? Igen O.V.
És ismered-e azt a mondást, hogy amilyen az adjon Isten, olyan lesz a fogadj Isten?
Akkor kombináld össze a dolgokat!
Béla333
@prime777: 17.35
Röviden: Hazudsz és riogatsz!
A 60 fő sem igaz, ugyanúgy ahogy a többi légbőlkapott dolgod sem!
Minden sorod lehetne cáfolni, de nincs időm és szerintem felesleges is!
Lehet, meg sem értenéd!
verőce21
@Béla333: (17:35) Eltérsz a témától! Mostan hogy jön ide a "fogadjisten" meg azorbán?
Rózsika Hatházi
@Bringás: 12:22-re. Jó volt az ebéd? Azért büfizel ide?
verőce21
@prime777: (17:35) Nagyon jót írtál, de ne válaszolj @Béla333: -nak, mert egy komplett hülye, szándékos provokatőr és el akar terelni!
prime777
@verőce21: "Ebben az országban semmilyen téma nem mentesülhet a pártgondolkodás alól.
Például: Nógrádi György aki addig elfogadott volt, de migránsokat nem akar, kerítést igen, attól a pillanattól kilövési engedély, magánéletben és szakmában totális támadás.
Vagy, a közismerten liberális Quimby elmegy egy erdélyi táborba, ahol Orbán is ott van és ezért totális támadás indul és elnézést kell kérnie, érted?"

Igen,ezt jól látod!
És meg is köszönheted ezt a fidesz-finkelstein duónak,hogy az országba ezt az eszmeiséget tökéletesen elültették az emberek fejébe.
Ákos sem megy el egy baloldali összejövetelre mert rögtön kegyvesztett lenne.
Szóval tökéletes éleslátás,ami tőled - valljuk be nagyon ritka.
A fidesz teremtette ezt meg az országban, és a mai napig valahol ebből is él.
Szóval rebegj is el gyorsan ezért egy imát a drága jó vezérednek,s pártjának.
prime777
@Béla333: "Röviden: Hazudsz és riogatsz!"

Már ne haragudj de ezt kikérem magamnak.
Mi az ,hogy hazudok?
Miben?
Azért mert te mást olvastál ,más forrásból!
De csak annyit,hogy nem kell ehhez olvasgatni meg kombinálni.
Elég egy adag kis józan ész.
Abból indulj ki ,hogy a cigányság milyen.
Ezek az emberek ugyanolyanok ,csak ráadásul a vallásuk és kultúrájuk összeegyeztethetetlen az európai értékekkel.
Ennyi az egész.
Aztán rájössz,hogy igazam van.
Szóval
1. - ugyanazok szinte mint a romák (gondolkodás,mentalitás)
2. - a magyar nyelvet nem beszélik
3. - a vallásukról most nem is szeretnék beszélni (nap mint látni kiket,hogy fejeznek le)
4. - az első háromból következik ,hogy integrálhatatlanok

Ez nem riogatás ,hanem egyszerű józan paraszti ész.
Van mikor el kell hagyni a liberális értékrendet és helyébe a nyers, logikus racionalitásnak kell lépnie.
A saját magunk védelme érdekében.
Tovább megyek,az egész európai közösség és civilizáció érdekében!
Még egyszer ismétlem!
Nem azzal van baj,hogy most bejön 10-20 ezer.
Hanem ha a kis ujjunkat nyújtjuk, akkor majd úgy is az egész kezünk kell.
Nem szabad engedni nekik!
Béla333
@verőce21: 17.40
Ezt írod:
"Ebben az országban semmilyen téma nem mentesülhet a pártgondolkodás alól. "

Ez így van és ennek a rendszerét a Fidesz/O.V. vezette be!
Ha ő és a Fidesz így, akkor ne várjon más fogadtatást!
Polgárháborús állapotok kezdenek kialakulni? Igen!
Béla333
@verőce21: 17.44
Bár a véleményünk sokmindenben különbözik, de azért én mégsem megyek le kutyába!
De ha gondolod hülyézhetjük ezentúl egymást!
Béla333
@prime777: 18.00
"Abból indulj ki ,hogy a cigányság milyen."
Ott is van ilyen ember, meg olyan ember. Most minden személyeskedés és hátsó szándék nélkül, de ugye a miniszterelnökünk is valahány százalékban érintett. Mégis meddig jutott!
Egyébként arról hallottál már, hogy 35000 muzulmán vallású él hazánkban hosszabb ideje, gond, beilleszkedési probléma nélkül?
A romák sem olyanok mint az arabok, te sem vagy olyan, mint a szomszédod.
Bűnözés ugyanúgy van az araboknál, a cigányoknál mint a fehéreknél:
Még a Fideszes képviselők között is van pl. gyilkos (dunaújvárosi bebetonozási történetre ha emlékszel), tehet semmilyen népcsoportra nem lehet ráhúzni, hogy ezek ilyenek, azok meg olyanok.
A saját magunk védelme, meg az Unió védelme azt kívánná szerintem, hogy a sz@rkeverőket tegyük/tegyék oda, ahová valók! Igen, ez Orbánra is igaz!
prime777
@Béla333: Ne haragudj de nem értünk egyet!
Féligazságaid vannak.
Egyébként van olyan pék is aki most kapott valami kitüntetést, és ha jól tudom muzulmán ő is.
Vagy legalább is menekült volt.
De ebbe nem akarok belemenni mert nem ismerem 100%-san ezt a vonalat.
Igen,ez mind van,létezik.
És tényleg nem akarom most elemezgetni a romákat.
De valljuk be,hogy 80%-uk olyan amilyen.
Nem értünk egyet na!

Summázva: én károsnak tartom azt a gondolkodást,hogy az életből kiragadunk 1-2 sztorit és azt behelyettesítjük a migránsok érdekében.
Obama például az Egyesült Államok elnöke.
Mire vitte igaz?
Akkor hajrá!
Áhhhhh.
Béla333
@prime777: 18.25
Ha az Unió milliárdjait nem lopja el a Fidesz horda, ha Farkas Flóri nem luxus lakást vesz és nem sikkaszt el milliárdokat a cigányok felzárkóztatására szánt pénzekből (és ez ugyanúgy igaz a korábbi kormányok cigányok felzárkóztatására szánt pénzekre is!) akkor nem tartanánk előbbre?
Persze! A cigányok felzárkóztatása sok munkát és odafigyelést érdemelne és a felzárkóztatást a cigányoknak is akarni kellene, de ez nehezebb feladat, mint az erre szánt pénzeket évtizedek óta elsikkasztani és az eredménytelenséget meg rájuk fogni!
De térjünk vissza a muzulmán 35000 honfitársunkra!
Hány olyan bűncselekményt hallottál az elmúlt évtizedekben, ami a vallás, a szokás különbözősége miatt történt?
Akkor ők tudtak alkalmazkodni, az az 1294 fő meg akiről most szó van meg nem tud szerinted?
Manipulálnak minket a Fideszesek, nem úgy gondolod?
perfekt
@Béla333: Szia ma 17:35 re.Írtam neked-ezt az oldalt gondolkodó embereknek-nyitották.Te meg csak úgy itt vagy. Az ominózus mondatot miszerint," a politikai ellenféllel szemben egész pályás letámadást kell csinálni"!Béluska!Két mondatodban van néhány hiba! Elmondom-hátha jót tennék vele neked.tehát:1. ez nem egy jelszó!(az volt,valamikor-egy a jelszó a tartós Béke:..)
2.Ezt a mondatot O.V.hez címezte egy ellenzéki képviselő interpellációjában.-amire ő válaszolta helyesen," Az egész pályás letámadás kedves képviselő úr-az egy védekezési forma." És ezt a taktikai formát csapatsportoknál- "csinálni "nehéz,inkább megtervezni-és végrehajtani könnyebb!
3.Sokadik Béla!Már írtam neked is-hogy,valamit rosszul tudni-rosszabb-mit nem tudni semmit.Pestiesen-a többi mind oké--de már nem az oroszoké!
Kamcsatka
Egy a lényeg: Nem szeretem Orbanisztánt, nem megyek el szavazni. Kovács Ákos pedig egy fideszgeci szar zenész.
verőce21
@Béla333: (18:02) Ez az egészpályás letámadás, inkább rád (és az LMP-re) volt jellemző mindig. Én nem zárkózom el a harctól, nem is volt rám jellemző sohasem.
De mégegyszer: "Ákos tökéletesen jellemző pontokba foglalta a magukat menekülteknek kiadó betolakodó horda ismérveit és szándékát."
verőce21
@prime777: (17:48) A "tökéletes éleslátás”-omért köszönet, de azt is valljuk be, hogy ez mindennapos. :)
(Ellentétben, a Te tiszta pillanataiddal.) :)
Béla333
@perfekt: 18.49
Valóban! "valamit rosszul tudni-rosszabb-mit nem tudni semmit" - írod!
Ezt nem én találtam ki, hanem a Fidesznek volt a politikája már 1998-ban is:

"„Nem vagyunk kíméletlenek, de nagyon akarjuk a változást: ezért egész pályás letámadásos focit játszunk, s minden gólhelyzetet megpróbálunk kihasználni.” A nyilatkozatot Matolcsy György közgazdász, Orbán Viktor miniszterelnök gazdasági tanácsadója adta a Népszabadságnak 1998 szeptemberében."
nol.hu/archivum/20110806-egesz_palyas_letamadas-1159701

Akkor?
Béla333
@verőce21: 19.06
Javaslom te is olvasd el a 19.14-es beírásomban beidézett NOL cikket, talán utána belátod, hogy ez a Fidesz "találmánya"!
Szerintem Ákos csak egy a sok Fideszes bérenc közül, aki a Fideszes poty pénzért olyan véleményt alakít ki ami a fényestekintetűnek megfelel.
Egy gerinctelen csiga!
justhpeter
Ha Ákos beszáll a kampányba, akkor nem kérheti számon ha valaki egy kalap alá vonja az énekest és a seggnyalót.
lampa laz
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...mert jön a kos... ezután is remélem eltünik a p****csába...
kemeati
@lampa laz: Kár volt kibújnia a seggnyalónak!
perfekt
@Béla333: ma 19:19 re.Jól mondta.Hiszen az egész pályás letámadás célja, az ellenfél térfelén lehetőség szerint kapujukhoz legközelebbi pontokon megszerezni a játékszert, és gyors támadással gólt rúgni nekik .Tehát--az egy szívecskét adónak is mondd el.
Béla333
@perfekt: 19.51
Akkor nézzük az egész pályás letámadás Fideszes elképzelést:

Ezt írtad: ".tehát:1. ez nem egy jelszó!(az volt,valamikor-egy a jelszó a tartós Béke:..)"
A nol.hu/archivum/20110806-egesz_palyas_letamadas-1159701 cikk szerint ez Matolcsy által meghirdetett Fideszes taktika, remélem ebben egyetértünk?!

"2.Ezt a mondatot O.V.hez címezte egy ellenzéki képviselő interpellációjában."-írod!
Egyetérthetünk abban, hogy valószínűleg ez az általad meg nem nevetzett ellenzéki képviselő a Fidesz meghirdetett stílusára célozhatott! Nem így látod?

",valamit rosszul tudni-rosszabb-mit nem tudni semmit." -írod!
Kérlek majd az után oktass ki bárkit is, miután utánanéztél az állításaid valóságtartalmának!
Köszi!
Törölt felhasználó
Ezaz Ákos már jön is a következő 100 millás megrendelés. Ákos mindent megtestesít, ami egy művész embernek nem kéne csinálnia...
verőce21
@Béla333: (19:19) "...a világ élvonala már nem ezt játssza" – ez lenne a gondolatod magva? Veleje, borsa? Ne fárisszál itt ezzel bennünket! :)
A múltkor olvastam, egy késhegyig menő vitát folytattál 2006-os eseményekről. Amik nem nyilvánosak, így nem is lehetsz abban sem kompetens. Most 1998-as egészpályás letámadással példálódzol. Meddig vonulsz még vissza?
Mégegyszer mondom Bélus, ez elbeszélés a téma mellett!
Itt naivitással nem sokra lehet menni. Tanulhatnál a (volt?) főnöködtől, lelépni.
JAJMÁR
Az ákoska igyekszik beteljesíteni a rà nehezedő principiumot.
Beszél hülyeségeket mint mindig.
Béla333
Pataki Attila is, Ákos is és a többi hasonló talpnyaló művész csak a potyapénzt látja az egészben.
Ha az MSZP többet ajánlana nekik, rögtön átállnának.
Gerinctelen csigák az ilyenek!
JAJMÁR
Undorító kampány. Hazug embernek sose higgy.
Béla333
@verőce21: 21.09
Te vitattad hogy az "egész pályás letámadás" a Fidesz találmánya lenne?!
beidéztem neked, hogy ezt már 1998-ban hirdette a Fidesz!
Nem világos ez neked úgy látom!
Én nem beszélek el a téma mellett, többször, több cikkben leírtam a véleményem. Te kezdesz el személyeskedni, mert úgy néz ki, nincs már érved a Fideszes fizetett gerinctelen csigák benyögéseinek a megvédésére!
Szeretnéd, hogy ne legyenek a tiédtől eltérő vélemények, igaz?
Ez amolyan Fideszes mentalitás!
verőce21
@Béla333: (21:18) "Kovács Ákos dalszerző, énekes úgy véli, erőszakkal, nagyon komoly anyagi és politikai eszközökkel Európa részbeni iszlamizációja zajlik, és ebben a menekültek áradata csak egy eszköz" - én erről írtam végig, minden bejegyzésemben.

Nem az a vita tárgya, hogy kié az "egész pályás letámadás" szabadalom!
Béla333
@verőce21: 21.28
Te jöttél a 17.26-os beírásodban azzal, hogy Nógrádi György és a Quimbi együttes estében totális támadást érzékelsz.
Erre írtam, hogy ugyanolyat kaphatnak az illetők, amilyet a Fidesz is ad az ellenzékének az egész pályás letámadás jegyében.
Elég sokat írtunk már erről ahhoz, hogy most már megértsd a dolgot!
Ákos csiga gerincéről meg a Fideszhez való dörgölődzéséről a potya pénzért meg már megírtam a véleményem! Kár ezt tovább ragozni szerintem!
verőce21
@Béla333: (21:37) A "potya pénzről", csigáról a véleményed nem ér semmit, nem bizonyító erejű.
Totális támadást pedig miért ne írhatnék, ha már "ki van találva"? Csak most a lipsik próbálják alkalmazni. :)
Béla333
@verőce21: 21.42
A csiga gerincre nem kell bizonyíték, csak meg kell nézni mit mond, mit tesz a művész úr!
Potya pénz:
"Ákos szerint semmi különös nincs a 10 milliós állami támogatásában"
index.hu/kultur/zene/2014/05/28/semmi_kulonos_nincs_akos_10_millios_allami_tamogatasaban/
Vagy:
"26,5 millió forint Kovács Ákosnak az MTVA-tól"
atlatszo.blog.hu/2013/12/18/26_5_millio_forint_kovacs_akosnak_az_mtva-tol

Nem szeretném az egész pályáját végig nézni, de azért nem kevés adóforintot kapott Ákos mester hogy azt mondja amit elvárnak tőle. Azt pedig "lelkesen" és "őszintén" teszi, az újabb állami pénzek reményében!
perfekt
@Béla333: Miután a sporthoz abszolút hülye lészen ,így azt a részét lezárom-mert ó-héberül nem tudom leírni neked.Különben is-az oktatás nem ingyenes!A második:a valóság tartalmakról!Ezzel is küzdesz hiszen--van két hete mikor moziba is akartál jönni velem.Most elviszlek az állatkertbe--de nem nézőnek--lakónak.Ott majd kikeresed, a jó barátod böngészdéjéből a Googl-ból- ki is interpellálta Orbánt.Jahh majdnem elfelejtettem-"interpellál" nevezetű politikus nincs! szívesen.
Béla333
@perfekt: 22.00
Ez a szuttyogás már értelmetlen és fárasztó!
Na viszlát!
JAJMÁR
@Dr. Csatári Zsóka: te jogász? Vicces. (Bàr manapsàg... elég ha hű... meg a nyelv. ) Meg "tanulmányoztad"? De minek,ha a lényeget nem értetted meg,csak a fidesz propagandàt nyomod. I
Vagy tégy ide egy tanulmànyodat a témàban. Amit írtál . Sajàt kútfőből... nem plagit. Es nem mait.
abe
Ákos, lehetne, hogy nem szólalsz meg?
Ne mondj semmit.
Ne ásd magad még lejjebb.

Valaha voltál valaki, de akkor sem csíptelek, mert megpróbáltátok leutánozni a leutánozhatatlant, a Deoeche Mode-ot.
Aztán saját vizekre eveztél, de elrontottad, amikor elkezdtél politizálni, és beálltál orbán mögé.
Ebből csak az látszik, hogy nem tudsz különbséget tenni jó és rossz között

Szóval, minden, ami jó benned, lehúztad a vécén.

:(

Ebből már sohasem jössz ki jól.
Mindent elvesztettél!
Nem kell tőled semmi!!!
Egyszerűen, kiírtad magad a létezők sorából.
Egy senki lettél!
verőce21
@Béla333: (21:56) Ugyan, sokan kapnak tízmilliókat egy showműsorokban, vagy más tehetségkutató versenyeken is, vagy zsüritagként, stb. Ezzel a pénzdíjjal nem bizonyítottál semmit.

Itt az alapfelvetésed a hibás, amivel eredetileg berobbantottál, a "totális letámadás". Ez egy öntökönlövés Béluska! Mert éppen arra hoztam a példákat, hogy a saját embereikkel utáltatják meg magukat a lipsik, hogy mindenkit legyaláznak, aki csak elnéz a jobboldal felé.
Végülis úgy látom, neked van szükséged a téma megértésére. :)
Desischado
@Béla333: Nálad a pont Béla. Erről van itt szó. Meg kell szolgálni a kapott pénzt. És egyetértek veled, ezek az anyjukat is eladnák annak, aki többet kínál érte!

@abe: Maximálisan osztom a véleményed!
nezelodo
Majd abbahagyja a kenyéradója egyetlen intésére, mert a kenyéradónak meg int Merkel, hogy hátrébb az agarakkal, fogd vissza magad kis karikalábú! Tudod kicsit túltoltad a közös kasszában való turkálást, miközben folyt a szar a szádból, most vissza kéne tenni! Na látod, már nem is haragszol annyira Brüsszelre? Jól van fiam, ha befogod a szádat, és hátratett kézzel leülsz mehet a ledes pénz tovább a százlábú hercegnőnek, meg a játékvasutadra, stb.
eugen4402
Volt itt már minden, mint a búcsúban, csak egy apró észrevételt engedjetek meg. Nem hiszem, hogy az iszlám kultúra nem összeegyeztethető az európai keresztény hagyományokkal. Azok a muszlimok, akik az egyetemes emberiség tudományos fejlesztésével foglalkoztak, nekünk is dolgoztak. A mór építészek, akik a granadai Alhambrát idevarázsolták, biztos nem fejeztek le keresztényeket. Én se örülnék, ha ujjal mutogatna rám a fogorvosom, hogy "na itt egy keresztény, ez is olyan, mint Ted Bundy a sorozatgyilkos..."
JAJMÁR
Kinek jutott eszébe félni a migránsoktól és a terrorizmustól a szir polgárháború előtt? Pedig adfig is voltak. Iszlám is mar van egy idwje... most meg "nsgyokosok" celebekkel is próbàljàk befolyásolni a saját népszavazásuk eredményét.
JAJMÁR
Bocs javítani akartam nem elküldeni.

Persze mindenki a ssját hazájában szeretne boldogulni és ott kell neki segíteni. Láthatnànk erre magyar példát? Hogyan kell egy országot gelemelni uniós pénzekből, azt nem ellopva? Hogy az emberek ne vàndoroljanak el?

Vagy olajmágnàs elit a cél?
cikicakk55
@Perwool: Teljesen igazad van,egész biztos jobban átlátod a dolgokat mint én.Orbán Viktort és a Fideszt is szívből utálom.Most még is bizom abban,hogy tudja hol a határ a migránsokkal,ha a nép úgy dönt,hogy a Parlament döntsön kiket engedünk be.Megírom őszintén engem például egyáltalán nem zavar,ha Kínai,Német, Román úgy mond migránsokat engedünk be az országba. A letelepedési papírokkal ide jövő embereknél is csak abban bízom,hogy van annyi pénzük,hogy ne szociális segélyből akarjanak megélni.Teljesen tisztában vagyok azzal is,hogy Orbánnak hatalmas biznisz a plakát mutyi épp úgy mint a dohány, a föld, és a többi aljas dolog,amit mind az adófizetők pénzén fedeznek. Én már nyugdíjas vagyok,igaz semmi luxusra nem telik,ha csak az internetet nem veszem luxusnak.Valahogy a hátra levő pár évet csak kihúzom.A gyerekeim és az unokáim jövője azonban nagyon is érdekel.Nem örülnék annak,ha a Fidesz nyerne 2018-ban,de annak sem örülnék,ha most ebben a helyzetben éppen Gyurcsányék lennének hatalmon.nem vitatkozni akarok veled,mert régóta olvasom a hozzászólásaidat,még akkor is ha én magam ritkán szólok hozzá valamelyik cikkhez is.Sokkal jobban érdekelnek az emberi vélemények,mint maguk a cikkek,mert sajnos minden online újság ferdít.Néha sok,néha szinte semmi igazság nincs abban amit írnak.Ezért jó azoknak a véleményét elolvasni,akik aktívan élik a mindennapokat.Köszönöm a válaszod! Sok sikert a továbbiakban is.Szia!
Perwool
@cikicakk55: Még egy pár sort. A napokban hír volt, hogy a szavazás után fogja elmondani mit tervez, akár törvényt is módosíthat. Na ez egy óriási nagyon nagy hiba! Mert mióta megszűnt a 2/3-a( ezzel az egyed uralma) a Fidesznek azóta nem változtathat, hozhat olyan törvényeket amihez 2/3 os többség kell. Na már most, mivel nem mondja meg mit tervez, bár mit megtehet azzal a jelszóval, hogy okt.2. án őt a nép felhatalmazta. Nem mondja meg! Miért nem?: ha érvényes a népszavazás ezeket a lépéseket tervezzük, ha nem érvényes, akkor meg azokat. 2010-es választási kampányukban is azt mondták:"nem áruljuk el a programunkat, mert a szocik ellopnák". A nép, vakon szavazott alkotmányozó többséget, egy egyszer már megbukott kollégista fiuknak, lányoknak. Most ismét vakon szavazunk neki hatalmat.(mondjuk nem értem minek, hisz 2014-ben megkapta) Mert a szavazás erről szól. Dönthet bárhogy! Nem mondja meg, hogy, hogyan akar dönteni, mit akar csinálni csak felhatalmazást akar!
eugen4402
@Perwool: Lényegében egy apró szívességet kér tőlünk: írjunk alá egy bianco-csekket, a többivel ne törődjünk, az összeget majd ő beírja...
Perwool
@eugen4402: Igen valahogy így! Lehet, hogy óriási következménye lesz! Lehet, hogy igaz lesz a jóslat, ki az EU-ból, be az orosz-török-azeri diktatúrába.
kepkezelo.com/images/4qv4eheox1nvjm9qs46d.jpg

Na de, a remény hal meg utoljára.
eugen4402
@Perwool: What's love Havel nagyon beletalált a kör közepébe...
Arra a halra nagyon vigyázzál, illetve fordítva: Ha ő lesz az utolsó, akkor ő vigyázzon Rád... Ámen.
sziha
Tehat a magyarok, amikor a Karpat-medencebe indultak, akkor ossze-vissza mentek a szelrozsa minden iranyaba... Akos. A nagyobb nepvandorlasok alkalmaval (igen, volt mar ilyen a tortenelemben) altalaban egy iranba indultak el. Az, hogy menet kozben tobb csoportra szakadva, mas uticelhoz ertek, az mas kerdes. De mindig tudtak, merre akarnak menni, csak a cel nem volt azonos.
evacica
Ákos! Téged Orbánék megvettek kilóra, nem vagy hiteles!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.