Ezt üzeni nekünk Szél Bernadett, az LMP friss miniszterelnök-jelöltje, amikor úgy nyilatkozik, hogy náluk bizony nem lesznek újracsomagolt politikusok. Tudjuk, a politika világa tele van kisebb-nagyobb lódításokkal, csúsztatásokkal. De hogy ennyire hülyének nézzék a nagyérdeműt, az azért ritka,… Schmuck Erszébet 20 éven keresztül a KISZ (Kommunista Ifjúsági Szövetség) munkatársa. 2002-2003 között a Medgyessy kormány helyettes államtitkára.
Forrás:
pmintpoloska.blog.hu
Feltöltő: karma1
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
133 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ugyanis Szél Bernadett egészen pontosan ezt nyilatkozta:
"a Szél-kormányban nem lesznek "újracsomagolt" politikusok, üres ígérgetések a választások előtt, sem oligarchák és "aljas alkuk"."
A kormányában! Aki nem érti a kormány és egy párt közötti különbséget, az szóljon, elmagyarázom!
Jól mondta a Bernike, tényleg nem lesznek. Igaz, hogy Szél- és ezzel együtt LMP-kormány se. Pont ezért, viszonylag nulla kockázat mellett tehette meg ezt az igéretét.
Sansza a kormányalakításra kb. megegyezik a Szálasiéval a nyilasok főtárgyalása során.
Amilyen a párt, olyan a kormánya!
Nem hiszem, hogy egy zöld pártnak piros kormánya lesz!
Bár az a zöld már nagyon sárgul!!!
Mint ahogy pl. a Gyurcsány kormány idejében láthattuk?
Lopkodós párt lopkodós kormánya? Valószínűleg igaz!
Mondd, hogy nincs igazam. Tőled még az is kitelik!
Honnan tudod előre, hogy az LMP kormány is lopkodós lesz? Majd te teszel róla?
Elképzelhető, hogy a pártban levő embereiből nem lenne miniszter v. államtitkár?
Ezt a színorgiás hasonlatodat elég nehéz ép ésszel követni, pláne ha belegondol az ember abba, hogy mit is gondolsz az LMP-ről.
Téged azért értelmesebbnek gondoltalak annál, hogy ne tudd megérteni amit írok!
Hol írtam én olyat, hogy az LMP hozzányúlna a közöshöz?
Az MSZP/SZDSZ kormány az amelyik ezt tette, sőt a pártpénztárnokokon keresztül el is osztották a lopott javakat a Fidesszel! Ők már bizonyítottak, amikor hatalmon voltak!
(más szájával meg a saját pici agyával)
Én pedig egy választó azt mondom: idiótának nézik a választókat azok a rég futottak még politikusok és pártok, akik miatt itt tartunk, ahol tartunk, és mégis... azt képzelik, hogy mindig és mindig újra lesznek választva, hogy van még mit rontani...
Hát, ha rajtam múlik, NEM!
Mondjuk halacska óránként beküldött cikkei miatt miért nincs ekkora felháborodásod?
Elképesztő, hogy ilyen poloska blogot ráncigálnak elő és ezzel mocskolják a másikat!
Ráadásul hazugság az egész és a hazugságot rágják, forgatják.
Sajnos ez a DK demokrácia felfogása!
Tök mindegy honnan idéztek, de az a minimum, hogy az alig néhány napja adott interjút ne hamisítsátok meg, ugyanis itt fentebb már beidéztem, hogy mit nyilatkozott valójában Szél Bernadett!
Ez a hírhamisítós stílus a Habony művek stílusa volt, de a jelek szerint nagyon megtetszett a DK-soknak is.
Sok a közös vonás!
Hát tudod ebből biztos nem kérek !!!
Nem értem néha az embereket, mit akarnak?!
A csizmatalpak alatt érzik jól magukat?
Tényleg azon megy a - még csak nem is vita -, hogy melyik csizmatalp taposson?
Orbán, vagy... nos, ilyen szinten nincs alternatívája!
Ezen a szinten nem szabad megállni, talán csak addig, hogy a nyilvánvaló rosszindulatra felhívja az ember a figyelmet.
Én nagyon szurkolok a Szél Bernadettnek, megérdemelné Mo., hogy végre legyen egy bárhol a világban, és itthon is általánosan elfogadott ME-e. Remélem, hogy van annyi "normális", akik ha lassan is, de tartósan mögé állnak. Nem mellé, mögé!
Aki ugyanis mellé akar állni, az viselje a mocskot is, amit rászórnak! és a szórókból több van, úgy látszik.
Mondanak valami oltári nagy marhaságot, aztán rárepül a DK-s siserehad és a ragozzák a hazugságot!
Szél Nem azt mondta, nyilatkozta, amit ez a (Írta: Poloska184) ide böffenttette, hanem ezt:
"a Szél-kormányban nem lesznek „újracsomagolt” politikusok, üres ígérgetések a választások előtt, sem oligarchák és „aljas alkuk”."
168ora.hu/az-lmp-elutasitotta-ellenzeki-osszefogast/
Vajon miért ilyen poloska blogok azok, amit így szeretnek a DK-nál? A Nyugatifény ma nem írt semmi mocskolót?
Hallgattam, a Szél Bernadett azt mondta, hogy a magyar politikát meg kívánják újítani, ennek pedig egyik bizonyítéka, hogy nem kívánnak szövetséget kötni az ország tönkretételében részt vevő pártokkal.
Sokáig azt gondoltam én is, hogy muszáj mindenkivel szövetséget kötni, hogy le lehessen váltani a kormányt, de rájöttem, hogy azzal nem sokat érnénk. Mert ezek "ugyanazok"!
Le kell cserélni a régi politikai csoportokat is. Amúgy végük is van már...
A Berni erős sározása azt jelenti, - ráadásul ilyen kiforgatott és semmi módon, vagy a saját nemiségében, vagy az előző elnökön keresztül, mert semmi komoly fogást nem találnak rajta - , hogy komoly esélye van!
De majd az idő eldönti, mi lesz belőle, én nem iszom előre a "medve bőrére".
Mondjuk az ide írogatók nem is biztos hogy tudják, hogy miért is kell mocskolni az LMP-t/Szél Bernadettet, elég nekik annyi, hogy mert a DK, a párt ezt szeretné!
A valóság az, hogy a 2010 előtti kellően besározódott politikusok nagyon be lehetnek ijedve egy esetleges Szél kormánytól, hiszen a Fidesszel közös korrupciós bűncselekményeik csak addig marad titokban, amíg az MSZP/DK vagy a Fidesz van kormányon!
Ha elént tárná a Szél kormány, hogy mik is történtek ebben az országban, akkor az abban résztvetteknek vége lenne, mint a botnak!
Ezért megy pártvezetői karmesterrel a mocskolás, a karakter gyilkolászás!
Mindenáron meg akarják akadályozni az LMP-t! Veszélyes!
Azt sem tudom, ki az a halacska! Egyébként a válaszomat leírtam: ha hazugságot idéztek be, ami egyértelműen bizonyíthatóan hazugság, akkor azt had ne fogadjam már el!
Beidéztem már kétszer is, hogy mit nyilatkozott Szél Bernadett, összevetheted azzal, amit ez a poloska184 ebből kihozott, a kettő nem ugyanarról szól, de ugye ez arra jó, hogy lehessen folytatni a karaktergyilkolászást, a hazugság terjesztését, a mocskolást.
Bocs, de ebben nincs félúton közös vélemény!
Tulajdonképpen NINCS IGAZI VÁLASZTÉK, mindenki a valamikori állampártból jött, vagy annak a maradékán alakult pártokból !!!
Az elképzelésükkel egyetértek, csak nem lesz kellő számú szavazójuk, és az szinte biztos, hogy a fütyisz minden aljasságot megpróbál a Bernivel szemben bevetni !!!
Majd meglátjuk ...
Próbáld meg értelmezni, amit Írtam a "színorgiáról" is, meg a pártok szimbolikájáról is.
Azt nem tudtam, hogy gondolatolvasó vagy. Mert én még csak véletlenül sem kritizáltam semmit és senkit.
De közlöm veled, hogy anno a bánáti bazsarózsát is zöldnek nyilvánították, pedig a virága piros.
Draga Baratunk mindig ugy gondolja, hogy csak o kuldhet be blogokrol (index.hu-nak alcazva), de ha mas teszi ezt pl. Nyugati Feny, vagy egy akarmilyen masik blog, akkor az egy mocskolodo DK-s blog es pfuuuuj,...de ha o kuld be egy LMP-s blogrol, akkor az teljesen rendben van!
Pedig a fenti cikkben szereplo politikusok "sztorija" ugyanigy van benne a Wikipediaban is..:o))
Nem baj, gyozzon a jobbik...:o)))) Aki tovabb birja, az gyoz...:o)))
hagyja a fenébe az egészet. Ami ennél sokkal rosszabb, hogy ön (akárcsak Schiffer kolléga az
egyrészt-másrészt típusú értékelvűségben) valójában az ellenzéket akarja leváltani sokkal
inkább, mint a kormányt. Nem szükséges, az ellenzék hamvaiban fetreng. Végül pedig tényleg
fasza lenne, ha egy ilyen hiteles ellenzéki párt a súlyának megfelelően viselkedne. Módfelett
visszataszító, amikor egy évek óta a parlamenti küszöbön egyesúlyozgató párt vezetője óvodás stílusban utasít el mindenféle együttműködést, mert ő majd megmutatja. Egyedül. Nem
népszerűségi versenyt kell nyerni, hanem választásokat. Azt még Ron Werber sem hitethette el az LMP-vel, hogy a legutóbb mért 7 százalék körüli támogatottságával egyedül leválthatja Orbán Viktor pártját. Nem kell összefeküdni senkivel, de a cél érdekében kompromisszumokat
kell kötni. És ameddig az elmúltnyolcév pártjainak van támogatottsága, azaz emberek szavaznak Gyurcsányra ,vagy az MSZP-re, addig ezt tudomásul kell venni. Nade, engem nem fizetnek a jótanácsaimért, úgyhogy izgatottan várom a közeledést és a megmutatást.
Lehet, hogy Berni nem ker a mar levitezlett politikusokbol - szive joga - de akkor ne kerjen a valasztokbol sem, mert bizony a valasztok nagyobbik resze nyugdijas koru, vagy legalabbis inkabb az idosebb korosztalybol valo, mint a fiatalabbakbol, ugyanis a fiatalok es kozepkoruak nagy resze mar Nyugaton dolgozik. Onnan meg ugyebar nem var a kormanyzat semmifele szavazatot.
Ha engem egy ismerosom megker, hogy sussek neki egy tortat, amit mindenki nagyon szeret, mert nagy parti lesz nala, es ki akar magaert tenni a kajaval, de en ne menjek, mert nem ohajtanak velem egy legterben bulizni, akkor en ezt az ismerost 100 %, hogy elhajtom a rak farkara, mert vagy en is kellek, a tortammal egyutt, vagy semmit nem kapnak belolem.
Az elveimet nem adom fel (na meg a receptemet se, pedig nagyon fincsi, mindenki orulne neki!), dehat ilyen ez az elet!
Szoval a lemorzsolodo, szetzullo partok felszivodott tagjai, szimpatizansai bizony a donteskeptelenek, vagy az erdeklodes nelkuliek taborat fogja meg jobban emelni, es nem egy olyan ideologiahoz csatlakozni, amit sohasem erzett a magaenak.
Mindenki azzal megy neki a valasztasoknak, hogy megreformal, teljesen ujat es mast csinal, es azt is jobban, es ennek a vegen a valasztasok utanra mar semmi sem marad. Minden marad az igeret szintjen, minden part egybol elfelejti a kovetkezo 3 evre a beigert vallalasat.
Ezt hivjak nagypolitikanak...:o))))
En drukkolok Berninek, nagyon szimpatikus volt a riportban, Ronai Egonnal, de o is tudott 12.20 perc alatt ket ellenkezo kijelentest is tenni...
2.20 utan kijelentette, hogy ok nyitottak minden ember,tarsasag es part szamara, szovetkeznek barkivel, aztan kb. a 10. perc utan valamikor kijelenti, hogy ok senkivel sem szovetkeznek, elobb mindenki tegye rendbe a sajat partjat, es akkor majd meglatjuk
kapcsán, hogy az LMP megbízásából a Závecz Research felmérést készített annak kiderítésére, hogy miniszterelnök-jelöltjük hogyan szerepel a többi ellenfelével szemben. Ahhoz képest, hogy senki nem fog jövőre miniszterelnök-jelöltre szavazni, értékelem, hogy a senkivel összefogni, de még tárgyalni sem hajlandó, hitem és meggyőződésem szerint Schiffer által változatlanul a háttérből rángatott, magát az egyetlen hiteles ellenzéki formációnak tartó párt méricskélésekbe bocsátkozik. Hátha előbb-utóbb sikerül megérteniük a Fidesz-féle választási rendszer logikáját is. Ami stratégiailag fontos lenne az önértékelési zavarok leküzdésében. Most, hogy már azt is tudjuk, hogy Szél Bernadett valójában Orbán Viktornak akarja megmutatni (ööööö???). Mármint azt, hogy egy nő is bírja a gyűrődést, miután Orbán lefikázta a nők stressztűrő képességét.
reflektor.blog.hu/2017/10/04/aznap_amikor_a_fidesz_felsegitette_az_mszp-t
A Propeller oldalan megjeleno cikk feliratanal az index.hu van megjelolve forraskent.
Nahát micsoda jó kis dékás bolog és végre mektuttam hogy itt a propin televagyunk déká sokkal sokkal, az elempé meg szűz, mert még nem volt kormányon. Meg aztán nem is lesz. Tesz róla a grkkó ha kezdi veszélyesnek érezni a szeszélyes bettlit.
" Az LMP őt indította volna miniszterelnök-jelöltként a 2014-es országgyűlési választásokon, ha nem az ellenzéki politizálás folytatásra készült volna a párt.[12]"
Ezt vajon mikor hozták szavazóik tudomására, mert én nem emlékszem?!
Az idióta választóknak mobiltelefon háttérkép.
Korigálás: ma, 15:54-ből lemaradt (besült) mobiltelefon háttérkép
Szerintem a 333 egy anti-LMP drukker. Ha ő valakinek megdicséri az LMP-t, az messze elrohan a környékről!
karma1 Dk-s szimpatizáns (szerintem fanatikus, de ezt kikéri magának!) kotorta elő ezt a tényszerűen hazugságról szóló poloska (miért nem tetű?) blogot, amire jól rácuppanhatott mindenki, akit az igazság sohasem zavart, ellenben szereti rugdosni a másik pártot/politikust. És ilyen ha visszanézi bárki is a fenti beírásokat, van itt bőven!
Az igazság - bár kétszer is beidéztem, hogy mit nyilatkozott Szél Bernadett - a jelek szerint nem érdekes!
A fenti mocsok áradat jól mutatja, hogy mennyire helyes úton jár az LMP, hiszen ilyen igazság deficites, ennyire csak a mocskolódást bíró DK-s csapattal nem képzelhető el semmiféle szövetség!
Az a gond ugyanis, amit itt sokan nem is sejtenek, nem látnak, hogy az LMP azért veszélyes az MSZP/DK-Fidesz maffia bandára, mert egy esetleges kormányra kerülés felnyithatná az elmúlt évtizedek politikusi bűncselekményeinek a dossziéit. Lehet, hogy nem lehet már lecsukni a sok bűnözőt, de úgy gondolom éppen elég annak a bemutatása, hogy miféle összejátszások, összefonódások voltak kormány és ellenzék között, hogyan lopták szét közösen az országot. Ha meg ezt bemutatják a magyar embereknek, akkor örülhetnek, ha börtön nélkül megússzák, de hogy az emberektől nem kapnak többet bizalmat, az biztos!
Ezért megy a mocskolás, a gyalázkodás, de remélem ez mind kevés lesz és az emberek többségének kinyílik végre a szeme, hogy az elmúlt évtizedek politikusai/pártjai hogyan néztek hülyének mindenkit, hogyan csapták be az egész országot, hogyan falaztak egymás disznóságainak, hogyan építették ki/fel közösen Polt féle rendszert!
Nem ártana egy kicsit leülni és mondjuk úgy 5 percben ezt az egészet végiggondolni!
meg ilyen:" letaroljuk az országot..."...
hát kiskezitcsókolom most végleg eljátszotta a becsületét...előttem biztos...nagyon nagy a kegyelmes asszonyság arca...nem kellene hinni olyan erősen a közvéleménykutatóknak...
mert az idióta választók büntetnek ám...azt fájni fog a pofáraesés...
Annyira azért tájékozódhatnál, hogy nem a tetűblog... ja poloskablog címéig jutsz el, mert akkor látnád, hogy ilyet természetesen nem mondott és nem is gondolt senki, csak karma1 komment társunk gondolta ezt a mocskolódó blogot ide idézni!
De szerintem ez őt minősíti is!
Persze, ha téged az igazság nem érdekel, akkor mindegy, hogy ki mit ír vagy mond...
Igaz is, melyik országot?
Ezek vagytok ti, ezért nem lesztek sohasem komolyan vehető párt! A DK és a hívei (így te is) mára az ország kárára vannak!:
"Gyurcsánynak az is elég, ha az Orbán-rendszer egyedüli jelentős ellenzéke marad, és így elvergődik Orbánnal együtt választásról választásra, miközben kedvenc hobbiját, a politikát űzi.
A baj az, hogy eközben a riválisok legyőzésére fordítja erejét, megsemmisíti a civil kezdeményezéseket. Ezért már nem csupán arról van szó, hogy visszatekintve úgy tűnik, a szép szólamok csak megtévesztésül szolgáltak, politikai érdekeket lepleztek, és ennek az embernek egyetlen szavát sem szabad komolyan venni. A helyzet az, hogy ma egy valódi ellenzék legkeményebb ellenfele nem Orbán, hanem Gyurcsány lenne, aki mindent megtenne, hogy eltiporjon egy alternatív kezdeményezést."
nepszava.com/2015/02/velemeny/bartus-laszlo-lehet-e-gyurcsany-nelkuli-dk.html
Tudod nagyon jól, hogy hazugság a cím is, meg a tartalom is, de csak nyomod a mocskot!
Múltkot te kívántad nekem, most engedd meg hogy ugyanazt kívánjam neked: dögölj meg!
Ismét - vagy még mindig - idióta barom vagy, csicska? Sokat fosol, menj orvoshoz!
Én nem puszillak! Komolyan írtam, amit ott kívántam! Meg is ismételhetem az általad nekem kívántakat: dögölj meg kedvesem! Puszild meg a s@ggem!
A célját eléri, megoszt!
Ezért nagy talány nem lehet, kinek áll érdekében.
De mindegy, az a lényeg, hogy megoszt! és milyen könnyen :(
"Ezernyi fajta népbetegség,
szapora csecsemőhalál,
árvaság, korai öregség,
elmebaj, egyke és sivár
bűn, öngyilkosság, lelki restség,
mely, hitetlen, csodára vár,
nem elegendő, hogy kitessék:
föl kéne szabadulni már!"
JA: Hazám
Igaz! Ezért idézte be karma1!
Ő most biztos nagyon örül!
(Már a Botkánál se értettem, hogy mit akarnak.)
Én nem vagyok ilyen optimista, mint amilyen Te vagy!
Szerintem pl. Karma1 nem változást akar, hanem azt akarja, amit a DK/Gyurcsány akar.
Ha holnaptól Gyurcsány azt hirdetné meg, hogy a Fidesszel közös korábbi bűnök nyilvánosságra kerülése ellen innentől a Fidesszel kell szövetségre lépni, akkor a szurkoló sereg zöme követné őt ebben a döntésben!
Mert a DK-s fanatikusok pont olyanok mint a Fideszes fanatikusok!
Vannak pártok és politikusok, akiknek a mostani helyzet tökéletesen megfelel, nem érdekük a változtatás. Minél közelebb van a választás időpontja, annál inkább látszik.
Úgy is mondhatnám, "elválik az ocsú a búzától".
A bizonytalanokon múlik minden, remélem, hogy ők nem fanatikusan bizonytalanok, észreveszik a lehetőséget és választanak.
Ez a bekuldesem nem volt veletlen, valoban, csupan valasz akart lenni arra, hogy egy kommentelo tarsunk mas szemeben a szalkat a sajatjaban a gerendat SEM...
Mivel o bekuldhet barmilyen blogrol, ha abban a dk-t mocskoljak, hiszen a dk nem egyenlo az lmp-vel, az o kedvenc partjaval!
Vagyis az a cikk nagyon helyenvalo, hogy "
reflektor.blog.hu/2017/10/04/aznap_amikor_a_fidesz_felsegitette_az_mszp-t "
hiszen ez egy dk-t pocskondiazo cikk, szinten egy blogrol (NEM az index.hu-rol kozvetlenul).
Termeszetes, hogy en is a valtozast, a megujulast szeretnem, mint minden normalis ember, es orban es sleppjenek eltakaritasat, barmi aron.
De ha egy part olyan naivan megy bele egy valasztasba, hogy azt hiszi, hogy az 5 % koruli elismertseget 6 honap alatt legalabb 7-8-szorosara, 35-40 %-ra fogja feltornaszni, kizarolag ma szuletett, politika altal nem erintett , a politikai eletbol nem levizsgazott egyenek kozremukodesevel, az enyhenszolva is idealista, es egy nemletezo alomvilagban el.
Berninek en is drukkoltam, mig a videoban nem mondott onmaganak is ellent.
Ezutan is drukkolni fogok neki, ha masert nem, hat azert, mert no, es ferfiakat is megszegyenitoen bator.
A Gyurcsany-imadatomrol annyit, hogyha hasonlo modon prostitualta volna magat posvanyoson orban kornyezeteben, es a romaniai frissen csinalt kettos allampolgarok levelbeli szavazasa mellett kampanyolna, en lennek a legelso, aki azt mondanam, hogy le vele, mert elarulja azt a 10 milliot - jo talan eros 9-et -, aki otthon, Magyarorszagon el.
Botkat nem szerettem, mert akarnok volt, de legalabb nem ment el orbant tamogatni. Kar, hogy nem volt kompromisszumkepes : ez a politikaban egyenlo az ongyilkossaggal! Akkor jo lett volna ME-nek...
" Kijelentette azt is: akik már eddig is kiüresítették az együttműködés fogalmát és fél évvel a választások előtt mandátumbecslésekkel és közvélemény-kutatásokkal jönnek, nem akarnak változtatni a jelenlegi irányon."
Erdekes cikk volt, koszi.
Egyetértek veled. Nagyon nehéz elviselni egyes bérkommentelők, és egyes teljesen elvadult emberek primitívségét.
Az, hogy nincs moderátor, nekem azt mutatja, hogy innen ki akarják üldözni a komoly dolgokat, és teljesen átmegy az oldal primitív szórakoztató iparba.
Úgy látszik, mi nem vonzzuk a hirdetőket és a pénzt!
Nézzétek meg a "TOVÁBBI AJÁNLATOKAT"
A baj viszont az, hogy - valoszinu a partja hatasara - rossz dontesek melle all, "erdekes" kampanyfonokre bizza a sorsukat, exponalja magat orban oldalan, es ha ez nem lenne eleg, akkor orban legfontosabb valasztasi politikaja mellett teszi le a voksot a levelbeni szavazast illetoen. Ezzel nem en "mocskolom" Bernit, hanem o allitja ki magarol a bizonyitvanyt.
Én még véletlenül sem írtam róla egy rossz szót sem. Maximum annyit, hogy nem hiszem el, hogy ő nem tudja nem győzhet egyedül , de még Gémesi is kevés hozzá.
Nem tudom viszont elviselni, mikor abszolút primitív emberek minősítenek, akiket nem méltatok annyira, hogy lábtörlőnek használjam!
Két ember típust nem tudok elviselni a hazugot, meg a butát.
Jó munkát neked, én megyek aludni!
Ja, a fent emlitett embertipushoz hozzatennem, ha a hazughoz meg a butahoz tarsul a szorgalom is, akkor meg vege a vilagnak...:o)))
A fenti cikk már a címében egy ordas hazugságot tartalmaz, hiszen Szél Bernadett ilyet nem mondott, nem is sugallt.
Annyit mondott, amit a hozzászólásokban kétszer is beidéztem, hogy ""a Szél-kormányban nem lesznek „újracsomagolt” politikusok, üres ígérgetések a választások előtt, sem oligarchák és „aljas alkuk”."
168ora.hu/az-lmp-elutasitotta-ellenzek...
ami szerintem egy nagyon normális nyilatkozat! Ezt kiforgatni és ezért mocskolni az LMP-t, elég primitív, a konfliktust szító dolog, de itt mindent lehet!
Nekem is lehet véleményem az ide írogató, a tárgyilagosságot nélkülöző DK-sok beírásáról, amit ez után is szándékomban áll közzé is tenni!
A karma által felhánytorgatott cikk olyan tárgyi hazugságot nem tartalmaz, mint ez a cikk és nem azért, mert az a DK-MSZP-t kritizálja.
Szomorú, hogy arról a cikkről nem lehetett semmiféle vitát lefolytatni, az ilyen vélemények szóra sem érdemesek az itt vitézül kardoskodó DK fanatikusok körében.
Írtam már korábban is: nem hagyom szó nélkül, ha igaztalanul, karaktergyilkossági szándékkal, a DK vezetőségének az elvárása szerint mocskolják az LMP-t, Szél Bernadettet.
Tőlem folytathatjuk ezt az egészet egészen a választásokig, rajtatok is múlik!
Egy biztos: meggyőződésem, hogy az országnak tenne jót egy Szél kormány felállása és amit itt tesznek egy néhányan, az a Fideszes lejárató kampányra hajaz, e miatt kártékony az országnak.
Persze ezen nem kell elgondolkozni, elhinni meg pláne nem!
Inkább folytassuk! Tehát karma, hol a mai napi mocskoló cikk/blog? Lássuk!
Én azt hittem, hogy egy róka meg egy nyúl.
Se nem róka se nem nyúl,
Szél Bertalan meg Orbán, ugrott ki a rekettyésből.
Ez aztán jól be lett csomagolva!:DDD
Nem tudom! Honnan tudnám? Csak bízni tudok abban, hogy mind többen látják azt be, hogy az elmúlt 30 év összességében egy zsákutca volt, a hátunk mögött mutyizó, összejátszó pártokkal, politikusokkal. Egymásról annyi mocskosságot tudnak, hogy egymást zsarolva meghiúsítanának mindenféle megújulást, változást.
Ez nem mehet így tovább, mert Bulgária szintjére jutunk, sőt!
Nekem a Jobbik nem alternatíva, az LMP meg számomra vállalható alternatíva, ezért őket tudom nyugodt lelkiismerettel támogatni!
Ha nem az az eredmény jön ki 2018-ban, amit remélek, akkor öreg fejemmel csomagolok és megyek!
Nem tudok mást!
De legalább lehet osztani itt a következő 4-5, v. 20 évben?
Még az az öröm is érhet minket, hogy a Szél Bettit se kell soha többé figyelni, hogy éppen mire hívja fel a figyelmünket.
Mert sajnos ez a "népakarat" jelenleg, hiszen minden lehetséges alternatívát azonnal és könyörtelenül dob el, de reménykedem, hogy csak ezen a blogon.
De nehéz valakit megmenteni saját akarata ellenére :(
Egyébként teljesen helyén való lenne, ha nem csomagolnák újra a politikusokat, és egyszer beismernék, hogy megélhetési politizálásból élnek, és ezért felfednék hogy ki lapátolja nekik a lóvácskát amiből fussa nekik a temérdek kenceficére, meg önreklámozásra.
Mert az elképzelni sem bírom, hogy ingyenért miniszterelnökjelöltek forgatják fel másik pártok belső életét .
A biciklit nem tolni kellene már, hanem tekerni, mint egy rendes versenyen szokás. példásan helyt állni a többiek mellet, és szimpátiát keltve kellene versenyezni, nem a másik párton rugózni.
A mezei DK fanok nem is sejtik, hogy csak bábok a DK vezetőség kezében, amikor kiadják az újabb ukázt: "Botkát kivégeztük, most jöhet a még mindig független LMP". A pártutasítást itt egyesek privát üzenetekben terítik, és már kezdődik is a karaktergyilkosság!
Ugyanis írtam már fentebb: az Gyurcsányéknak és Orbánéknak is a politikai végét jelentené, ha egy (mondjuk) Szél kormány leporolná az elmúlt évtizedek összefonódásainak, közös lopkodásoknak a dokumentumait. Lehet hogy már elévült sok-sok korrupciós eset, de hogy nem tudnának többet bennük bízni az emberek, ha kiderülnének a disznóságok, az szinte biztos.
Ezért megy ez a kérlelhetetlen mocskolás esetenként olyanokkal, akik nem is tudják, hogy milyen célt szolgálnak!
Szomorú, de remélem, hogy ezt sokan átlátják!
Na ne fess már le olyannak, aki nem tud mást, csak kiabálni!
Ezerszer írtam már: amilyen az adjon Isten, olyan lesz a fogadj Isten is!
Ha személyeskedéssel, mocskolódással találkozok, az nyilván engem is fel tud húzni! Mint gondolom téged is!
A témára visszatérve: ha 2018-ban marad az elmúlt 30 évben megismert út az ország számára, akkor nyugodtan lehet mondani, hogy ez egy reménytelen dolog!
Sokáig úgy gondolkodtam - de lehet, hogy én voltam az egyetlen -, hogy a mi kezünkben legyenek eszközök a pártok! Hogy lehetséges valami mozgalomfélét összehozni a pártok fölött, és a szálakat összefogni. Hogy lehetünk okosabbak, egyszer végre!
Hogy mindegy ki, vagy kik váltják le a jelenlegi kormányt, és hogy egyáltalán akarják-e? Mi akarjuk, és össze kellene zárni a sorokat. Az így -régi pártokból- felálló kormány rövid időn belül megbukna, és vinné magával a múlt összes salakját.
Akkor jöhetne egy tisztességesebb világ.
(Beismerem, hogy ennek semmi reális alapja nem volt, az én vízióm csupán)
De a Szél indulásával már úgy gondolom, hogy van egy halvány esély teljes összeomlás nélkül is változtatásra. Nekem az ő személye valamiféle garancia, hiszen olyan ígéretek hangzanak el, amelyek nem betartása lehetetlen lenne. Esély nyílna Mo. számára minden téren jobb világra.
Nagy bajon az LMP-vel sincs, el tudom fogadni, az Együtt, a PM, és a töbi kis pártot is.
Az emberek pedig, ha lassan is, de talán megértik, hogy a gyökeres változás nem működhet Gyurcsánnyal, meg a szocikkal, akik tudják, hogy a győzelem a bukásukat jelentené. De a vereségük a mi bukásunk...
Az ellenzéki pártok egymás közötti harca nem a mi harcunk, és nem egymással kell nekünk vívni.
Már bocs, de te meg ne azonosulj már "poloska184" blogger szenzációhajhász címével, mivel ha vennéd a fáradságot és utánanéznél, akkor láthatod hogy Szél ilyet nem mondott, de még csak nem is gondolt!
Ezt a szenzációs blogot Karma kotorta valahonnan elő, pont azért, amit itt láthatsz, hogy jól összeugrasszon mindenkit mindenkivel!
Lehet gratulálni Karmának: sikerült!
Egyébként, ha velem valaki személyeskedően mocskolódik, annak én nem szólok vissza hasonló hangnemben...olvasd el nyugodtan az összes hsz-met, nem találsz ilyent. A harag viszont rossz tanácsadó.
Szel Bernit egy klassz csajnak tartom, de azt nem tudja semmivel sem megmagyarazni, hogy mit keresett posvanyoson orban sleppjeben (es errol meg videon nyilatkozott is), aztan az o osszefogasra valo keptelensege illetve az norban-fele romaniai levelszavazast is rendbenlevonek tartja, valamint szekelyfold autonomiajat is helyesli. (Csak akkor meg egyaltalan nem ertem, hogy egy idegen, sajat identitasu orszag milyen jogon szavazna magyarorszagi kormanyra. Pedig Szel jogi vegzettsegu, kellene ilyesmirol tudnia.)
"(Beismerem, hogy ennek semmi reális alapja nem volt, az én vízióm csupán)"
Ne ismerd be, mert az előző mondataidnak igenis van reális alapja. Nem csak a te víziód! Nagyon sokan hisszük még ezt, de nem elegen
Újabban már politológustól is hallottam ezt, pedig ők politikuspártiak általában.
Lehet, hogy nem rövid időn belül sikerül az igazságnak győzni, de előbb utóbb sikerülnie KELL.
Számolni kell a lehetőségekkel és az esélyekkel!
Ertsey Katalin és a kormány kapcsolatáról senki sem beszél!
Másoknál az ilyen főbenjáró bűn!
tegnap, csak körbe írtam.
Nem köthet velük szövetséget, mert meghazudtolná saját magát!
Nem nézi idiótáknak a választókat, hanem gondolkodóknak, akikről feltételezi, hogy értik, amit mond: az "újracsomagolt politikusok" jelentését...
Pontosan azért hiteles ez a nő, mert tartja magát ahhoz, amit mond, vagyis amit mond, úgy cselekszik! Ennél nyilvánvalóbban nem is lehetne :))))
Ha megalkuszik, sáros lesz! Ha sáros lesz, hiteltelen lesz, olyan, mint a többi!
Most pedig sározzák, de még össze nem kenték!
Én már 2014-ben is úgy szavaztam, hogy kiszámoltam melyik jelölt kaphat olyan számú szavazatot, hogy kiüti a nyeregből a korábbi regnálót.
Akkor sikerült! Lehet, hogy most nem tudom kiszámolni!
(A Gyurcsány olyasmit mondott, hogy nem kellene, hiszen "mindenki bűnös", de a többire nem emlékszem, hogy mondtak volna bármit is :)
(Sőt !)
Csak hogy tegyük már tisztába a dolgokat: az általam beidézett cikket nem az LMP írta, hanem Tálos Lőrinc. Akit biztos illenék ismerni, de én speciel nem ismerem!
A blogban foglaltakkal többségében egyetértek és nem találtam benne olyan ordas hazugságot, mit a tetűblogban. Ja poloska blogban!
Ha valamivel nem értesz egyet az általam beidézett blogból, azt normális esetben megbeszélni szokták, nem cserébe ilyen ordas hazugságokkal mocskolni (miattam) az LMP-t!
Ugyanis te a beírásaid alapján rám vagy pipa mert rádbizonyítottam hogy valótlant állítottál (és milyen érdekes, ott is Szél Bernadett kárára), a jelek szerint ezt képtelen vagy feldolgozni!
Mára nem találtál valami jó kis veszekedésre alkalmas "poloska" cikket/blogot?
Minden bántó szándék nélkül, csak az igazság kedvéért: bölcsebbnek gondoltalak, mint amit most bemutattál!
Még egy, aztán befejezhetjük a társalgást!
Ez az "én csípem a Szél Bernadettet, de (és itt jön egy napi szokásos rugdosás, mocskolás)" miatt, meg főleg hogy képes voltál ilyen mélyre menni ezzel a tetű bloggal, úgy gondolom valóban nincs miről társalognunk!
Még annyit tisztázzunk, hogy jutok a megnyert pezsgőhöz, amibe akkor fogadtunk, amikor Gyurcsány belengette a tuti bizonyítékát Orbán ellen! Ha egyáltalán hajlandó vagy még erre emlékezni!
Vagy esetleg a DK illemkódexbe belefér az, hogy az adott szavunkat késöbb letagadjuk?
Tehát: a nyeremény pezsgőt hogy kapom meg, aztán meg valóban felejtsük el egymást!
Szeretnéd mi? De az internet mindenhova elér! A véleményt bárhonnan le lehet írni! Mint ahogy az Új Zélandi sz@rkeverő ismerősünk is teszi!
Gyurcsányt azt mindenképpen börtönbe csukatja
mert a béna fidesz még erre sem volt képes. Pedig mindent és mindenkit megpróbáltak börtönbe csukni patkányok, de majd ti, a lehet másként ugyanolyan politika majd példát skatuláltok.
Az 5 %-otokkal. Vonóval.
De kis kényes lett az erkölcsi értéked?
Idézzem ide, amikor alpári módon mocskolódtál? Vagy nektek DK-soknak csak azt osztották ki feladatul, hogy ti mondjatok véleményt, mocskoljatok másokat? Egyébként meg azt hogy csak a sz@rkeverésért és az indulatok felszításáért idézte ide ezt a mocskot, azt még ő is elismerte, így ennek a tárgyilagos bejelentése nem tiszteletlenség, ez tény: karma egy nagy sz@rkeverő!
Majd februárban...
Nu, akkor kezdődik majd a had el had...
:D
Te még élsz? Hát hiába mondtam neked tegnap, hogy mi lenne a feladatod? Mocskos szájú sz@rkeverő! Az, hogy a népnek micsoda színházat adtak elő elszámoltatás névvel, annak az eredményét mindenki láthatta! Kéz-kezet mos! Gyurcsányék nem számoltatták el a Fideszt az 1998-2002-es disznóságokért, így a Fidesz is elmaszatolta az MSZP bűneit!
Ezért kell eltakarítani a Fidesz mellett a mutyitársait is: az MSZP-t és a DK-ba menekült, korábbi MSZP-s korrupt bandát!
Ha nem így teszünk, akkor csak folytatódik az ország lecsúszása!
Te meg dögöl meg ugyanúgy, ahogy te kívántad nekem ugyanezt!
U.i.: néhány hete Szegeden jártam, kár hogy nem tudom a címedet, meglátogattalak volna!
Amiert Bela vagdalkozik, hogy en osszeugrasztom az itt kommenteloket, az ebben a cikkben feheren-feketen le van irva.
A rengeteg poszt egyikeben sem cafolta meg Bela ezt a tenyt (vagyis az ujracsomagolt politikusok jelenletet az LMP-ben), kizarolag engem tesz felelosse az itt elhangzo negativ kommentekert, es ezerrel vedi Szelt, akit en sem bantottam, mert jo fejnek tartom, de ezt mar unom leirni, mert ezt meg Bela ignoralja minden alkalommal, es ugyanis nem illik bele az o altala rolam alkotott kepbe, miszerint en mocskolodo vagyok az o szeretett partjat illetoen. Ezen az oldalon csak o nevezheti Gyurcsanyt kozvagyon elrablojanak, a dk-t egy aljas partnak.
Hiaba, na, Bela fele kell, hogy lejtsen a palya, meg Berni fele, Aki ezt nem fogadja el, az orban szekertoloja...nnnna...:o)))
A pezsgot sem felejtettem el, es aki ezen az oldalon egy kicsit ismer - jonehany tarsunk - az tudja, hogy a pezsgot meg fogja kapni, ha veszitek. (Sokkal egyszerubb modja van annak, mint ahogy o azt elkepzeli. Internetes virag- es ajandekkuldo szolgalat, 24 oran belul a rendelestol szamitva. de ha ok italt nem visznek ki, akkor elkerem Bela nevet es cimet, es megy neki a Western Unionon keresztul a pezsgo ara. Egy JO PEZSGOE. (Ebben csak az a szepseghiba, hogy akkor o is meg fogja kapni a teljes cimemet, igy akarmikor bekopogtathat az ajtomon, vitatkozni Gyurcsanyrol. Vagy eppen Bernikerol...:o)))) De peldaul ez egy elegge bejaratott ut a szamomra.)
Szel Bernike elszamoltatasi kedverol pedig annyit: meg mindannyian nagyon jol emlekszunk arra, amikor az Amerikai Egyesult Allamok jelenlegi elnoke valasztasi igereteben az egyik fo pontnak jelolte meg Hillary Clinton bortonbe csukasat, ha o lesz az Allamok elnoke.
Nos, trump lett az elnok, es Clinton koszoni szepen, nagyon jol van a demokratak oldalan. Mikozben trump egy csomo igazan, hitbol republikanus parttagjat lapatra tett az uj kormanybol, csalodast okozva ezzel a sajat partjabelieknek is.
Szoval en azt szoktam mondani, akkor hiszem el, hogy egy igeretet valaki teljesit, amikor az aktus mar megtortent - vagy lo legel a sirjan. Ez utobbit pedig tevedesbol sem kivannam senkinek sem, legkivaltkepp Berninek nem. Nem erdemli meg... Joejszakat, Kedves...:o)))
Ja, és a szélberni még nem lopta szét az országot. Ők csak kovácsolnak a fidesznek, nem nagyravágyók, beérik a morzsákkal. Szép tulajdonság ez is, nemcsak a fara.
Érzékeljük ezt nap mint nap.
no persze, nem mondott és nem is gondol ő olyat, hogy a választók idióták lennének, hisz nem olvassa a propit szerintem :)
De az mind lényegtelen a sok sötét agyúnak! Nem az a fontos, hogy mi az igazság, hanem az, hogy kellően sokan mondják és elég alpári módon, akkor azon jót lehet kacarászni, jól lehet mocskolni, az igazságot elhazudni!
Mo. társadalmi keresztmetszete ez is. Hát, innen lenne szép fordítani és nyerni :)
Te már veszítettél! Akkor, amikor Gyurcsány 3 napot adott Orbánnak hogy őt perelje be, különben irgum-burgum!
Akkor (ha jól emlékszem) déli 12-kor telt letelt a határidő és abban fogadtunk, hogy van-e bármi Gyurcsány kezében és lesz-e bomba?!
De tudod mit? Nehogy e miatt idegeskedj, lemondok a nyereményről és elkönyvelem magamban, hogy egy DK-snak ennyit ér a szava!
Ezt a mocskolódó, hazug, az embereket csak összeugrasztó cikket is azért hoztad elő, mert nem voltál képes elviselni, hogy egy másik cikk Propi általi beidézésében szereplő hazug címet ellenőrzés nélkül, rögtön Szél Bernadett mocskolására használtad, és erre rád ripakodtam!
Képtelen vagy elismerni a tévedésed, ezért hagylak, ne stresszeld magad ezzel a pezsgővel!
Igyátok meg az LMP/Szél Bernadett győzelmére valamikor 2018 áprilisában!
Új hozzászólás