Márki-Zay szerint Dobrev árnyékkormánya megosztja az ellenzéket. Kinek jó, ha Dobrev Klára van Orbán árnyékában? – tette fel a kérdést közösségi oldalán.

Márki-Zay máris beleállt az árnyékkormányba: Kinek jó, ha Dobrev Klára van Orbán árnyékában?
Fotó: MTI/Rosta Tibor

Az egykori miniszterelnök-jelölt szerint Dobrev árnyékkormány-alakításával a DK az ellenzékiséget szeretné kisajátítani. Szerinte a kérdés az, hogy "ezt a Fidesz leváltása vagy hatalmon tartása érdekében teszi."

Márki-Zay úgy gondolja, a válaszhoz három kérdést kell megválaszolni:

- alkalmas-e egyedül a baloldal, a jobboldali és centrista ellenzékiek nélkül a Fidesz leváltására?

- alkalmas-e egyetlen párt önmagában a Fidesz leváltására?

- alkalmas-e egy politikai kormány egy szakértői kormánnyal szemben az ország problémáinak megoldására?

Márki-Zay Péter szerint amennyiben a válasz akár csak egyetlen kérdésre is nem,

akkor a DK árnyékkormánya az ellenzék megosztásával a centrális erőteret építi újra és a Fideszt tartja hatalmon

- fogalmazott bejegyzésében.

Forrás: Facebook

103 hozzászólásarrow_drop_down_circle

fergeteg
Jól csinálják ezek. A Fidesz jávára dolgoznak.
Dobrev csak az igazi proliknak kellene.
Hadügyminiszter az kész vicc lenne a világban. Bukott bolsevisták is.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
justhpeter
Márki-Zaynak most hallgatnia kellene. Karácsonnyal együtt.
namihami
Még jobb kérdés, hogy az kinek jó, hogy M-ZP egyáltalán(!) VAN?
Peller Anikó
Akár mókás is lehetne de nem, maki drágám, te már bizonyítottál, abszolút nem vagy alkalmas orbán leváltásá sára. Te ugyanis abban a pillanatban amikor beleálltál a gyurcsányba -az akkor de még most is a legnagyobb ellenzéki tömegbázisba- eldöntötted a választás sorsát. Még szerencse, hogy nem lett 4/3.

Mert rólad aztán igazán nehéz volt eldönteni mit akarsz,
- leváltani orbánt
- 4/3 -ot neki
- csak saját magadnak egy ingyenkampányt, hát ezt megcsináltad

És ezzel a megszólalásoddal kizártad magad bármiféle együttműködésből. Bárkivel lehet együttműködni, de veled nem, mert egy kígyó vagy.

Kígyó.
verőce21
No, ezaz amiről beszélek...!
Én örülök, hogy előjött az árnyékellenzék ezzel az "árnyékkormány" históriával, mert így világossá válik az egész mosléknak, hogy
verőce21
18:30) ...megosztottak és még azt sem tudják, ki kivel van...! Mindenki mindenki ellen...!

Alakul szépen a Fidesz 4/5...!
117
Aszem most jött el az idő, hogy el kell intézni ezt a geci, Duce-t Hol a faszban van Hódmezővásárhely? Sokoviában, vagy hol a picsában?
Először az orrát tolom fel az agyába, aztán... nem lesz aztán! Ha beleütik az ember orrcsontját az agyába, nincs aztán.
Oke, akkor nem ütöm fel elsőre az orrcsontját az agyába.
Most elmegyek gondolkodni, hogy mit törjek benne össze, ami nem halálos, de szar érzés és ha kitaláltam visszajövök.
Na csá!
kereső
Neked semmiképp. De, nem mindegy neked? Te már leváltottad a valódi ellenzéket- kicsináltátok a jobbikot és főleg Jakabot, és a dk-t. Ott vannak neked a "tiszták"- és a "civilek" Főzz abból, ami van. Dobrevbe meg bele törik a fogad-és a dk-ba is.
Nem ártottál már eleget az ellenzéknek? Húzz vissza Hmezővásárhelyre, élvezd a polgárnesterséget, amig teheted. De, tudd- "egyszer volt Budán kutyavásár". Amúgy megvan már kocsis máté telefonszáma??
fergeteg
Jól csinálják ezek. A Fidesz jávára dolgoznak.
Dobrev csak az igazi proliknak kellene.
Hadügyminiszter az kész vicc lenne a világban. Bukott bolsevisták is.
jesz
M Z P hogy izgul...pedig felesleges, a takarítást elvégzi helyette a fidesz háttérstábja...neki csak kérnie kell egy kávét, és csöndbenmaradni...

A fidesznek az az érdeke, hogy minél hamarabb amortizálja a Dobrev-kormányt, aztán felmutathassa: -íme, még erre sem voltak képesek...
...ez is a szavazatgyűjtés egyik(durva)formája..
kereső
@KisTehen: Figyu, fogd már be a lepcsest. Ti szavaztatok MZP-re, itt dicsekedtél vele. Akkor most miről is dumálsz. És, már vége az előválasztásnak, sőt a választásnak is. Nincs "ellenzéki együttműködés"- mindenki úgy csinálja, ahogyan akarja. Mi közöd hozzá egyébként? Foglalkozz inkább azzal, hogy miért váltatok hazaárulókká- Barom...
134.bátor
Te mocskos tetű! Te intèzted el ,hogy mèg 4 èvig a nyakunkon üljön ez a korrupt,tolvaj hazug banda! Soha nem leszel mèg polgármester sem,kiismert mindenki ott is! Tűnj el vègre a politikából,meg az országból is!!!
117
@KisTehen: A kurva anyád, aki a világraszart, te féreg. Itt lopod a napot nap, mint nap egész nap...

A demokráciára Fidesz szar, te patkány, ellenül indult jogállamisági eljárás, baszod! Ezt rajtad, meg az egy bites orbánista gyökér fasisztoid haverjaidon kívül mindenki úgy tudja.
117
A faszszopó MZP, akinek hét gyereke van (mert nem bír védekezni, mint a másik fattyú, Orbán) és sátánista katolikus jól mondta: anno. Vannak árulók az ellenzéki oldalon: az egyiket Márki-Zay Péternek hívják!

(Sátánista katolikusok, van valami kifogásotok az ellen, hogy sátánistának nevezlek titeket?
Ha igen, akkor cáfold meg az állításom - a Bibliából, ha kérhetem, mert leszarom a saját értelmezéseteket!)
117
@KisTehen: Csak szeretnéd. Még nem láttál idegesnek, te szarcsimbók.
bencemacska
Mi van, leváltottad az ellenzéket, és azok mégis vannak ?
Nem történt más, mint szereztél még négy jó évet a gazdaállatodnak, és NYOMORT NEKÜNK.
117
@KisTehen: Te kis fartúró buzi, nem vetted észre, hogy közben MZP megbukott, mint Rottenbiller?
Magyar György egy okoskodó vén fasz, akitől meg kellett volna kérdezni,, hogy gondolta, hogy mindenki indulhat miniszterelnök jelöltként, aki mögött nincs párt? Ha egy utcáról betévedt csöves nyer, akkor használhatta volna egy párt erőforrásait, csak úgy - mekkora faszság már ez?
Emmersson71
- alkalmas-e egyedül a baloldal, a jobboldali és centrista ellenzékiek nélkül a Fidesz leváltására?

- alkalmas-e egyetlen párt önmagában a Fidesz leváltására?

- alkalmas-e egy politikai kormány egy szakértői kormánnyal szemben az ország problémáinak megoldására?

Akkor sorban...

1. Együtt próbálták, MZP "vezetésével", de alacsonyabb volt a támogatásuk, mint külön-külön!

2. Tulajdonképpen az első kérdés pepitában, hiszen az MSZP agonizál, a DK szavazókat veszít, ha bevonja őket! A többiek sem tesznek hozzá annyit, hogy érdemes volna Dobrevéknek szövetkezni velük, az MKKP pedig csak árt pártszinten.

3. Ki kell próbálni. Alakítson MZP politikai árnyékkormányt! A DK jelöltjei mind szakértők a maguk területén :P
leszholnapis
ha nem kavartál volna április 3 án lehet hogy elörébb lennénk..mármint az ország
Eladott Ország
Takarodj a p*csába fideszes csicska! A fidesz lefizetett láncos kutyája, vagy te megélhetési műkeresztény szarházi! Nincs is pártod, (szavazóbázis) te barom! A pofád állása is olyan mint Mussolininek, nézzél már tükörbe te ökörfajzat. Emlékeztetőül. MZP első megszólalása az volt, hogy le akarja váltani azt az ellenzéket, amelyik vezetésére éppen megbízást kapott. Egyébként mi bajotok MZP-vel azon kívül, hogy néha pontosította, amit korábban mondott? Csak az, hogy még mindig ráférne a pontosítás arra, amit mondott, meg amit utána pontosított. Hát, ahol fát vágnak, ott hullik a forgács. Az addig rendben van, hogy petrencésrúd, de ha pontosítani akarjuk, akkor ugye kapanyél, de talán precízebb az, hogy fogpiszkáló. Fogpiszkáló, ha el nem b*szom! Mondá MZP, és "győzelemre" vitte népét a nagy népi fafaragásban. A fidesz köszöni neki az aknamunkát és az újabb 2/3-ot.
Peller Anikó
@Emmersson71: ahh,

- alkalmas-e egyetlen párt önmagában a Fidesz leváltására?

Most teszed fel ezt a kérdést maki? Amikor ott voltál az ajtóban akkor úgy gondoltad, hogy neked párt sem kell a váltáshoz, te majd egyedül leváltod a viktort.

Vagy nem is akartad leváltani? Mert arra a célra pont megfelelt amit műveltél. Remekül.
Peller Anikó
Esetleg még mindig nem fogtad fel, hogy mit műveltél? Mert ha igen akkor kussolnál mint szar a fűben.
117
@KisTehen: Mit nem értettél meg abból, hogy megbukott?

(oops, déjà vu-m van. Nemrég írtam valami ilyesmit asszem a kínzásról, hogy mindent tudok a kínzásról, de talán nem tettem hozzá, hogy azért, mert engem kínoztak meg. Ugye, hogy így mindjárt másképp hangzik!? Ráadásul kétszer. De utána nevettem. Bakker, az a nagy hűhó semmiért: Azért volt az, mert tudományosan csinálták. Először tűt szúrtak az idegpályámba és áramot vezettek bele, másodszor meg tüzes valamivel, ami elviselhetetlen volt, de csak egy ideig , utána nem éreztem semmit - ezt csak azért mondtam el újra 666-odszorra, mert pár nap múlva lépek és úgy ereztem ezt még egyszer hallanotok kell.
Elmeséljem 999-edszerre is, hogy haltam meg kétszer - igazából többször is, de kétszer nagyon?
Ne?
Oké!)
Eladott Ország
@Emmersson71: ma, 19:59 ☻ A fidesz egymagában sok párt a rendszerszintű csalással együtt és az idióta (plagizáló) Semjénnel, aki több szálkeresztet (vadászpuska) látott, mint templomkeresztet! MZP ne alakítson pártot inkább álljon a fidesz soraiba!
117
@KisTehen: Összekeversz Pataky Attilával vagy Georg Spöttlevel, kérdezd őket.

Most, hogy a kelleténél többet válaszoltam neked, az nem azt jelenti, hogy ez egy szép hosszú és barátság kezdet, te fasz!

www.youtube.com/watch?v=8Uee_mcxvrw

Te a csótány vagy a rántottában! Haza és Európaáruló kollaboráns vagy, azoknak ez a megvetés dukál.
Jozefina
Márki Zaj jobb lenne ha bölcsen hallgatna!!! Miatta lett újból orbán a hatalmon!!!
Sámannus
@justhpeter: Ez így nem igaz. Szükség van a civilek szavazataira is. Nincs sétagalopp snkinek.
csak úgy....
azért az egyre nevetségesebb,hogy magyarországon dübörög az infláció,orbánék baxnak rá vagy tehetetlenek ,és itt egy csomó hülye még is öket dícséri! ha egy magyar hülye,akkor az marhára! :)
assets.4cdn.hu/kraken/7njVedTpEAikYrHRs.png
117
Márki-Zay-t ki kell iktatni legközelebb az önkormányzatiságból is. Tűnjön el végre ez a féreg !!!
117
Legyen mondjuk közös képviselő, de arra rábaszik a lakóközösség.
Legyen kommunális szállító - azaz kukás.

Végre történik valami az ellenzék részéről ez a fasz kis geci bukott Duce meg beszól!?
Hogy meri?
Lemegyek érted Sokoviába Hódmezővásárhelyre és... bántani foglak.
verőce21
Szükség van a "civilek" szavazataira...!
Nem tudjátok milyen óriásiak a ds civiljei...?

"Egyik kezében ekeszarva,
Másik kezében kard,
Igy látni a szegény jó népet,"/ civileket...!
verőce21
Ott van a sok ELTE szocio/kommunikáció szakos "civil"... mind a mi adónkból tökéletesítette az ingyenélést...!
117
Leszarom a Duna-Tiszaközét, de mégjobban leszarom a Tiszántúlt, az már Románia.
Igazából a Balatonról délre 10 kilométerre is leszarok mindent.

Nem vagytok senkik. Nem vagytok magyarok. Azok a részek már nem Magyarország.
Már dél-pest sem Magyarország.
Olyan furcsa kinézetű emberekkel lehet találkozni ott, mintha ufok lennének...
117
Dél-Pest nekem már külföld.
Mint Dzsibuti.
surdilloFUJT
Mzp,meg ne merj ellenzékről papolni,te aljas szarházi akarnok!!!Tönkretettes a haveroddal anehezen összehozott Összefogást!!!a neved kuss,pokoléra veled!!!
Rockxy
mellébeszélés, gumicsont, terelés, ilyesmi.
erről csak egy politikus beszél itthon:
"semmid sem lesz és boldog leszel"
"you'll own nothing and you'll be happy"
karma1
@Mirabilis: Aranyom, hol latod Gyurcsanyt? Csak azert kerdem, mert lehet, hogy nekem is van egy ferjem, de attol mi meg nem vagyunk AZONOSAK EGYMASSAL!? O sohasem lesz "en", en meg nem leszek olyan, mint "O" ! Visszasirnad mzp-t? Mert mzp kurvagyorsan elfelejtette, hogy OSSZEFOGASBAN EGY partkent indultak volna orban ellen, nem hatan!
Igen, ez van, minden normalis orszagban egy part hiv ki egy masikat, es gyozi le (vagy eppen nem kepes legyozni), de republikanysok vannak a demokratak ellen, liberalisok a konzervativok ellen, meg vannak a zoldek, vagy eppen a torvenyek betartasan ugykodo partok.
MINDENKINEK all a zaszlo, sehol nem olvastam arrol, hogy BARKI is tiltotta volna, hogy mzp alapitson egy sajat partot es csinaljon egy arnyekkormanyt, ahol minden teruletnek szakerto minisztere lenne - tessek megalakitani egy mzp partot, es a DK utan csinalni, ait ok, de minimum jobban, hogy ok, mzp-ek maradhassanak a paston orban ellen!
Csak persze marha gyorsan kiderulne, hogy mzp NEM orban ellen indulna, hanem ot akarja megerositeni, illetve a fideszt - orbant csak felre akarja tolni, es o akar a helyere ulni, mint egyszemelyes vezeto! Az lenne a tuti vegso lokes arra, hogy a magyarok vegleg eltunjuenek a fold szinerol.
Mondom, lehet Dobrev utan csinalni BARKINEK, MINDENKINEK - csak hat rajta, hol van ez a part, aki ugyanezt meg tudna csinalni?
karma1
Hulyegyerek mzp! Dobrev nem akarja kisajatitani az ellenzeki oldalt, hanem NINCS MAS VERSENYZO az ellenzeki oldalon! Ott a lopott 100 milliod , ott van melletted a pornokiraly gattyan, kitomve loveval - miert nem alakitasz te egy ellenzeki partot?Ja, hogy te jobboldali vagy, mint orban? Hat persze, neked csak a fidesz szavazok kellenek, meg a jol bevezetett lopasi metodus, az alaptrorvenybe lefektetett lopasi lehetosegekkel - neked csak orban helye kell, nem a rendszer levaltasa.
Nagyon rovid a memoriad: volt egy eved, hogy letold orbant a tronjarol - nem sikerult, huzzal el es orulj, hogy Hodmezovasarhelyrol meg nem basztak ki a lakok! De a kovetkezo onkormanyzati valasztasban ne legyel annyira biztos, mert a DK biztos nem fog tamogatni.
percsi
@karma1: "Dobrev nem akarja kisajatitani az ellenzeki oldalt, hanem NINCS MAS VERSENYZO az ellenzeki oldalon!"

Így van, ellenzéki oldal legnagyobb pártja. A többség rá szavazott, még úgy is, hogy MZP miatt sokan kiakadtak, nem szavaztak rájuk!
Klára a beszédében mondta, hogy nyitottak, várnak mindenkit, aki csatlakozni akar. Mehet bármelyik pártból.
Yoda69
NZP sikeresen levaltotta az ellenzeket, majd mas partok hatan beszorfozott az elmezonybe, hogy elbukja a valasztast. Ezekutan mire reklamal? Foleg ugy hogy meg egy part sem all mogotte?
A DK jol csinalja, hogy alternativat mutat. Ezt lehet szeretni vagy nem szeretni. Aki szereti csatlakozik, aki nem az tolja tovabb a fideSS szekeret. Ezt kell eldontenie MZP-nek.
lampa laz
Ennek a hülyének még mindig nem esett le, h nem kérnek belőle az emberek az elbszott választási veresége miatt. Jobb lenne ha hallgatna és eltűnne a pcsába.
Gazella
Marzay egy fideszes seggnyaló Karácsonn'al eg'ütt.
dr. prédikátor
MAKIMAJON!!!NEKED ÉS A KARIGECINEK K U S S!!!TI KETTEN BASZTÁTOK EL A VÁLASZTÁST MERT MEGOSZTÓ SZARKUPACOK VAGYTOK!!! TE CSAK MENJ ÉS ÁRULJ PORSZÍVÓT ÉS TELEFONKÖNYVET!!!
kereső
@KisTehen: Barom..., miért is? A dk egy önálló párt, semmi köze
MZP-hez(a fideSS téglájához, az ellenzék bomlasztójához). Nem emlékszel, MZP leváltotta a valódi ellenzéket- gyurcsányt, és jakabot. Akkor miért is kéne ugyanabba a folyóba belelépnie a dk-nak? Hülye vagy te B+, egyébként meg itt dicsekedtél vele, hogy a 200 ezer csillogó szemű fiatal, a fideSS felkérésére szavazott az ellenzéki előválasztáson. Ne fárassz már tovább, mert lehúzom a glasszé kesztyűt...
kereső
@KisTehen:tegnap 19:09 Miért jössz a nyilvánvaló hazugsággal? 2006-ban a fideSS a foci huligánokat és a náci toroczkai seregeket felhasználva támadt a magyar állam törvényes rendjére, puccsot kisérelve meg. Ezt akadályozta meg az állam rendőrsége- miről hablatyolsz te barmok, barma? Magyarországon 1989-2010 között volt demokrácia. Azelőtt sem volt, és 2010 óta ismét nincs. Azzal a különbséggel, hogy 1989 előtt egy idegen hatalom szuronyainak árnyékában éltünk, úgy volt dikatatúra, 2010-ben meg a bamba magyar önként és dalolva hajtotta be a fejét az igába, nem tudván, hogy orbán micsoda hazugságokkal etette meg. Meg a babarcik
, a kérik, és a többi megmondó...
kereső
@Maccska: 09:45 Ezt azért nem mondanám. Az előválasztás első fordulójában Dobrev a 106 körzetból 85-öt abszolvált- magasan. És főleg vidéken volt nagyon erős. Még a falvakban is- ahol pedig Jakabnak állt a zászló.
balos
@kereső: Nincs értelme hidd el!Abban a helyzetben amiben ez a túlmozgásos egy-én van ott a sötétség az űr ura!
Yoda69
@Maccska: Tehat szerinted a DK 1 millio magyar szavazoja nem a nep része? De roman berszavazok, akik O1G-re adtak a voksukat, azok igen. Eleg fura szemleleted van.
Nyírfa
Szomorú vagyok, hogy a DK nem emelt be, nem hívott meg az árnyékkormányba néhány olyan , a közéletben rokonszenvvel kísért személyiséget mint Hadházy vagy Jakab. Persze, nem tudhatjuk, voltak-e megkeresések külsősök felé. A számomra etalon Baranyi Kriszta nem ápol jó viszonyt a DK-val, s erre jó oka van, ami viszont rossz ómen.
Csalódás az árnyékkormány, de megint az a helyzet, hogy olyan ember fogalmaz meg kritilkát Klárával szemben, aki , megbízhatatlanságánál fogva még futár sem lehetne egy komoly vállalkozásban. És a kormányzás, az.

@karma1: Én is biztos vagyok abban, hogy Orbán helyére pályázik, és nem egy ellenzéki összefogás élén.
kereső
@csak úgy...: 11:02 Mostan "káromolni" fogok. Lépjünk már ezen túl- a Gyurcsány vs. orbánon. Magyarországon a tét a demokrácia vs "választásos autokrácia", hogy az EP finom fogalmazását használjam a fasiszta diktatúrára.
Gyurcsány a demokrácia, az európai liberális demokrácia. Orbán meg a másik. Ha ezt az irástudók nagy többsége, az értelmiség nem ismeri fel, akkor veszett fejsze nyele minden próbálkozás, ellenállás.
Én elhatároztam, hogy a NER rendszerében nem fogom gyakorolni "demokratikus jogomat"- nem fogok részt venni egyetlen szavazáson/választáson sem. Vége a "liberális" toleranciámnak a NER-rel szemben.
Ebben nem fog senki megingatni sem gyurcsány, sem Dobrev Klára, sem senki. Én megvontam a legitimációt a NER-tól, és ehhez tartom magam.
Havanagi
MZP egy hiteltelen rusnya fidesz bérenc,eltakarodhatsz.Remélem az árnyékkormány eredményes lesz igy tisztán,nem kell neki más pártra várni,jobb is ha egyik sem csimpaszkodik rá,mert nem működik!Tett valami említésre méltó lépést valamelyik párt a választás óta?Na ugye, csak ültek a seggükön,most már tapadnának,kritizálnak.Oda menjetek.
kereső
@KisTehen: Te senkiházi hazug barom. Ha gyurcsány sufniban mondta el a beszédét, akkor minek neveznéd orbán frakcióüléseit, meg a kötcsei performanszokat. Orbán az orrára köti a jó népnek, hogy mire kéészül? Nem. Még azt is titkositja , ami már megtörtént. Jössz ezzel a 2006-al, ami egy elfuserált orbán puccs volt. Na, találj ki még valamit Isten barma.
kereső
@KisTehen: 12:01 Beállt? Be. Mert ez volt az Istenadta nép kivánsága. Nem emlékszel? Volt egy ellenzéki előválasztás- amit ti meghekkeltetek aljas módon.Na, mi volt a mottója az induláskoor ennek az előválasztáskor?? Kérdezd már meg MZP-t, a kakukkot, aki amint betette a mocskos tappancsát, fel is rúgott mindent. Viszont a hat párt koaliciós szerződése, amely a 2022-es választásra szólt, az kötötte a pártokat. Volt aki betartotta, volt aki nem. A hülye gyurcsány betartotta- most aztán lehet ezért is "ekézni", és példálózni. És most meg, amikor megmozditana valamit a tespedt ellenzékben, akkor azért veritek a fejéről a kalapot. Téged és a fideSS-t még meg is értem, na de a többi?, aki ellenzéknek mondja magát...
csak úgy....
@kereső: 12:09 gyurcsány egy kerékkötö,aki szeret szerepelni! orbán nagyon hálás lehet a hatalmáért ferinek!
- fideszék fö fegyvere a gyurcsányozás .
én nem az igazadat vitatom, na de mire mész az igazaddal orbánék ellen !?
Nyírfa
@csak úgy...: 12.25

Bárki - BÁRKI . állna az ellenzék élére, ugyanúgy járna mint Ferenc. Ha, tegyük fel, Gyurcsány elköltözne a világ jobbik felére, netán távozna a másvilágra, akkor is az ő nevével karaktergyilkolnának minden baloldali, liberális , demokrata jelöltet:Gyurcsány szelleme visszatért, üvöltenék a mátrixba, riadót fújnának, sereget toboroznának, és betöltenék a puskaport. Úgyhogy, tök mindegy.
Itt béke akkor lesz, ha valaki, valamilyen úton-módon eltakarítja Orbánt az útból. Ha Ferenc, hát ő. Ha Putyin, nagyon örvendeznék, ennél nagyobb buktát nem is kívánhatnék. Ha az EU, az áldásomat adnám. Sajnos, a magyar társadalom arra nem érett , hogy maga inézkedjen. Intézze el nekünk valaki más, repüljön a sült galamb a szánkba, elvégre mi egy ezeréves állam volnánk, és ez elég ok arra, hogy meresszük a valagunkat, hogy döngessük a mellünket, hogy vicsorítsunk arra, aki nem hajlandó eltartani minket.
kereső
@csak úgy...: Nem érted ugye? Nem két emberről szól ez az egész- bár a fideSS ezt sulykolja.- ez két "világnézetről" szól. Gyíurcsányt hivhatnák Pityi Palkónak is, akkor is karektergyilkolná a fideSS és az ellenzék hülye része, mert olyasmit képvisel, amely teljesen az ellentéte orbán álmának. Ki kellett iktatni, mert amig pozicióban van, addig orbán nem lehet a hatalom közelében. Erről szólt 2006-2010 . És sok-sok irástudó meg bedőlt orbán hazug szavainak- pedig ott volt előttük a példa, 1998-2002 között. Csak akkor még még nem volt 2/3-a, és nem tehetett amit akart. Most már nincs aki megállitsa. Sem gyurcsány, sem Klára, sem Eu. Le kell ennek az országnak menni a gödörnél is mélyebbre, talán akkor el kezdi kapisgálni a dolgot.
karma1
@Nyírfa: Kozben kiderult; Klara meghivott egy csomo szakertot, akik lelkesen bele is egyeztek, de amikor a sajat partjukkal kozoltek a dontesuket, a partjaik nem engedtek el oket. Hat tudod, ennyit az osszefogasrol!
Ha igazan segiteni akarnanak, ha igazan a nepnek akarnanak jot, akkor MINDENKIVEL, MINDENNEL szovetkeznenek orban es a rendszer levaltasara - akkor pont lexarnak, hogy mit mond a sajat partjuk - mindenkinek elsosorban a sajat lelkiismeretevel kell tudni elszamolni.
Dobrev MINDENKIT hivott, es hiv most is - aki jon, jon, aki nem - nem , de ok azert elindulnak a sajat partjukkal a sajat lelkiismeretuk szerint,.
csak úgy....
@kereső: "Nem két emberről szól ez az egész- bár a fideSS ezt sulykolja." én értem csak te nem értesz engem,pedíg te magad is leírod! ne engem gyözködj,próbálkozz inkább azokkal a milliókkal ,akikbe ezt a fidesz belesulykolta! -míg orbán létezik ,nektek ö lesz a miniszterelnökötök mert agyafúrtabb és jobban ért a buta emberek nyelvén mint bárki!
karma1
@Nyírfa: Most oszinten: ezek utan ki az a hulye, (a DK-bol), aki ujra elkezdene forszirozni egy osszefogast? Minek? En is minden aspektust meg szoktam probalni, ha valamit el akarok erni, es ahol elutasitanak valami miatt, azokat ejtem a listarol, de ha meg sem probalom, akkor mindig bennem marad a kisordog: "lehet, hogy elrontottad a szerencsedet, mert nem mentel oda XY-hoz!" En ezt nem huzom le - es ugyanezt csinalja a DK es Klara asszony is: meghiv embereket, akiknek ismeri a munkassagat, szaktudasat - ha erre valaki azt mondja, "megyek, mert jot csinalsz" - akkor az jojjon, de aki ketelkedik, nem megbizhato, az ne jojjon, nyalogassa tovabb a depis sebeit -ennyi. Ettol meg a vonat el fog menni az allomasrol, max. nelkulem, ha en nem tudok donteni, - lemaradok. Ezek a meghivott emberek meg nem a gerincesek koze tartoznak, ok meg ugyeskednek, ulnek a melegvizben, nyaljak orban vagy eppen a sajat mikropartjuk vezetojenek a segget. Az eletben a lehetoseg mindenkinek legalabb egyszer megadatik:: az, hogy aztan ezzel hogy elnek az emberek, az mar az o felelosseguk. Ilyen egyszeru!
kereső
Minden okos nőnek mlliónyi ellensége van. Itt vannak mindjárt a hülye fideSS -es és a velük egyenértékű nagy egóval rendelkező nárcisztikus , magukat hű de nagyon férfinak tartók. Ja, és vannak még a "nőimitátorok".
Nyírfa
@karma1: Köszi! :) Nem is értem, hogy nem vettem észre, szinte nincsen nap, hogy ne látogatnám meg a Nyugati Fény oldalát.
Így egészen más!
Igazuk van, túl kell lépni 2006-on, az akkori hibákat az MSZP-ből való kivonulással gyakorlatilag orvosolták. A jó bornak is kell az érés, a DK-ban legalább elindult ez a folyamat.
A pártok tüntető távolmaradása önmagáért beszél, a szocikkal már régen nem számolok, de megy utánuk szépen a többi is. Figyeld meg, a Momentum majd óvatosan elkezd közeledni. :) Jakabra voltam kíváncsi, vele tárgyaltak-e, és Ákos?
Hadházy nagyon magasra tette a lécet, vajon szívesen integrálódna intézményi keretek közé, vagy inkább megmaradna
"magánnyomozónak" ?
Tele vagyok kérdéssel, mondanám mint Ferenc: Gyerünk, csináljuk! :)
kereső
@Nyírfa: KALTENBACH JENŐ:
"Búcsú a fegyverektől" (Bocs, Ernest
karma1
@kereső: Mondjuk ebben Jeno leirja, hogy miert huz el a parbeszedbol. Pedig o nagyon becsuletesen csinalta - hat itt ugy latszik, nem lehet.
Nyírfa
@kereső: 15.23

A negyvenes éveim elején jártam, amikor megismertem egy nálam néhány évvel fiatalabb, igen vonzó férfiút. Mint a mágnes a tűt, vonzottuk egymást. De akadt egy kis probléma, az illető egy alkalommal azzal fordult hozzám, hogy túl erős, és túl okos vagyok. Paff. Néhány nagyon izgalmas, felkavaró randevú után vége is lett a kapcsolatnak, mindössze egyetlen hónapot élt meg.
Ma már persze, értem, hogy miért találkoztunk, mit adtunk egymásnak, de akkor azért világvége hangulatom lett. A sors azonban valamiért nem tett le rólunk egy ideig, olyan lehetetlen, véletlen találkozásaink adódtak, amilyeneket csak az élet tud produkálni. Éltünk is vele, annyi mondanivalónk volt egymás számára!

Közbevetőleg egy kis történet a túl erősnek és okosnak tartott hölgyek számára. :)
amortizáltok
és te kinek lennél jó maky? mennél kanadába
Nyírfa
@karma1: 15.19

Pedig nem véletlenül talál meg éppen minket az esély.
bencemacska
@kereső: ma, 9:45
Megbántottalak valamivel?
Nem volt szándékos, mert általában egyetértek veled, és ezt meg is szoktam írni.
Nyírfa
@kereső: 15.21

Elolvastam, s már értem, hogy miért nem kattintottam rá - ugyanis láttam a Hírstart oldalán.
Mert dühít, hogy csak most, 12 év után mozdul meg Gyurcsány úgy, ahogy azt vártuk választásoktól választásokig.
Persze, örülök, naná! És megint bizakodom, és megint várom én is a sült galambot, gyerünk, csináld meg, mondom magamban...de, ahogy az ő lendületük végre megjön, úgy fogy az enyém a bizalommal, a hittel együtt.
Tudod, milyen sok 33 év? Krisztusi kor! 33 éve nem érzem, hogy van hazám. Merjem hinni, hogy még lesz?
Nyírfa
@kereső: 15.33

Haza és Haladás: Együtt-PM-Szolidaritás- Bajnai Gordon. 2014.
Velük izgultam, velük reméltem, velük haladtam.
Cipeltem magammal a barátnőmet a gyülésekre, a tüntetésekre. :) Rég volt. Ma már én sem megyek.

parbeszedmagyarorszagert.hu/hir/te-jovod-az-egyutt-pm-szovetseg-valasztasi-programja
Nyírfa
@KisTehen: 16,20

Azt szeretem benned, hogy mindig, mindent értesz. Igaz, félre, meg nem is, de téged ez nem zavar.
Sebaj, bocika, a butusok soha nem tudják magukról, hogy azok, és csak beszélnek, beszélnek...
Ha a munkatársam lennél, még meg is simogatnám a buksidat, jól van, nyugodj meg szépen, mondanám, a többieket pedig, akik már vörös képpel gyűrnék fel az ingujjukat, hogy leüssenek, mint a taxiórát, azzal fékezném, hogy: de hiszen tudjátok, hogy debil, szegény, ha agyonveritek, sem lesz okosabb.
csak úgy....
@Nyírfa: egy igazi magyar tarka,dettó mint a géniusza! :)
csak úgy....
@KisTehen: téged ki szokott fölhúzni reggelente, vagy duracellel müködsz ? :)
kereső
@Nyírfa: Sajna nem másoltam be az egész Kaltenbach irást, csak a kezdetét/ha érdekel megtalálod a neten/. Ez az "együtt", már nem az, amelyik 2014-ben volt.Azt a szocik cseszték el mesterházy erőltetésével, pedig esély a valódi váltásra akkor még megvolt.
Nyírfa
@csak úgy...: 16.43

Programozott játékpapagáj. :)
kereső
@bencemacska: 16:04. Visszaolvastam,mit irtam, amivel Téged bántottalak? Te vagy Babarczy Eszter, vagy Kéri L, vagy Lengyel- akik hirdették 2009 -től kezdve, hogy "nem kell félni orbán 2/3-tól"!!! Tényleg nem kellett félni, de mostanra ,már sikerült jól "megijedni."- oly annyira, hogy a mocsár lassan elfed és befedi az országot.
Nyírfa
@kereső: 16.56

Elolvastam a Nyugati Fény oldalán a teljes írást. Már nincsen Együtt, csak a félrement összefogás, ami a szemünk láttára esett szét. A régi gárdából alig maradt ember, Juhász Péter is visszavonult az aktív politizálástól.
bencemacska
@kereső: ma, 17:05
Köszönöm a választ. Megnyugodtam. Csak névazonosság.
Azt hittem tényleg rólam beszélsz. Én egy nemzedékkel idősebb vagyok.
percsi
@Nyírfa: "Szomorú vagyok, hogy a DK nem emelt be, nem hívott meg az árnyékkormányba néhány olyan , a közéletben rokonszenvvel kísért személyiséget mint Hadházy vagy Jakab."

Ez még csak a kezdet. Nagyon titkosan kellett kezelni azt, hogy mire készülnek, és hogyan, milyen eszközökkel fogják elérni a tervüket, hisz tudjuk, sok a fecsegő. Ezért nem kérdezgettek, hívogattak-csalogattak külsösöket. Nem Hadházy és Jakabra gondolok.
Szerintem már mindent alaposan kidolgoztak, ezen ügyködtek a nyáron.
Klára a beszédében mondta, hogy várják a politikusokat, bármelyik pártból melléjük állhatnak. Aki akar velük haladni, az gondolom közéjük áll.
A többi párt még csak ott tart, hogy ismerkednek, marakodnak, kevesen vannak, így nem lehet dolgozni.
Várjuk meg, hogy mi sül ki belőle, szerintem csak egy-két hónap. Ráérünk utána bosszankodni, ha... :)
Nyírfa
Ami azt illeti, áprilistól szeptemberig sok türelem foly le a Dunán.
Utólag okoskodom, de, azt hiszem, a DK hibát követett el, amikor a puccs után nem állt ki azonnal az összefogásból. Jakab követte volna, talán a szocik is. Magyar György, ha látta volna, hogy Karácsony árulását nem tűrik a többiek, hiszen ügyvéd! , s nagyon jól tudta, hogy a hatpárti megegyezés milyen szabályok mentén íródott, akár maga húzhatta volna vissza Márkit.
Dehát, nincs értelme spekulálni, mi lett volna, ha.
Nrem tudunk mást tenni, várunk, figyelünk, remélünk.
Nyírfa
@percsi: 19.24

Neked válaszoltam, bocs'! :)
csak úgy....
egy szinpatikus ember ,ne elmélkedjetek mindíg ,-inkább tanuljatok.
www.youtube.com/watch?v=yQ9NTPHde9U
karma1
@Mirabilis: Es miert volna baj az? Mondd meg, mit lopott el Gyurcsany, vagy milyen mas bune van? Egy gyilkossagert nem adnak 16 evet - o pedig ,mar 16 eve allja a fideszes gyalazkodast. Vagy te meg nem hallottal olyat, hogy ferj es feleseg kozos platformon van? kutyapart = kovacs gergo+suzy, mihazank = durodorika, juhasz elod, es meg van par ilyen kapcsolat? Es kepzeld, a kutyapart meg a mihazank is ellenzekinek allitja be magat! ES?
karma1
@Nyírfa: Bizony, van egy ugyanilyen baratnom - a rendkivul eros, pozitiv jelleme miatt nehezen tud kapcsolatot kialakitani: hiszen a ferfiak imadnnak titokzatoskodnbi, idonkent simlizni is egy kapcsolatban. Azt pedig Te is tudod, hogy veletlenek soha sincsenek az eletben!
Nyírfa
@karma1: 0023.

Rólam barátnők - 2 - is morzsolódtak le , mert egy idő után nem szívelték, hogy rámutatok a problémáikra. Én úgy utálom , és olyan méltatlannak tartom a játszmázást, hogy hagyom is elhalni a kapcsolatot, ha enélkül nem "működik".
Az egyikük olyan durván ment el, amit nem is értettem - dehogynem! inkább nem vártam tőle -, az utcán többé nem köszönt, holott a kapcsolatunk során sülve.főve együtt akart lenni velem. No, azt nagyon nem kultiválom, ha rám akarnak akaszkodni. De nem haragszom rá, mert sokat kaptam tőle, amit be tudtam építeni az életembe, ugyanakkor, ő, amit tőlem remélt, abban nem részesült - anyapótlék -, barátot viszont lelt bennem, de ezt a minőséget nem értékelte. Néha látom ma is, észrevételezzük egymást, de nincsen közeledés - nem is fogadnám.
A násikuk egészen más ember, ha találkozunk, összeölelkezünk, érdekel mindkettőnket , kivel mi történt. Az összejárás, a közös programok megszűntek, de rá mindig jó szívvel gondolok. Kettőnk közül nekem kellett megértenem, hogy sok vagyok neki.
Ez van. Ami fontos volt, a gyerekek édesapjának a barátsága, azért meg is küzdöttem a válás után. Olyan erős szellemi kötelék volt, van és ,remélem, amíg élünk, lesz is közöttünk, ami végül segített helyreállítani a kapcsolatunkat.
Én nem tudok csak félig barát lenni , netán haver. Vagy barát vagyok, vagy nem. :)
karma1
@Nyírfa: A baratsag ketoldalu, es folytonos apolasra szorul. En erre azt szoktam mondani, hogy a telefon ketiranyu. Nem csak nekem kell tudni felemelni a telefont, hanem a baratomnak is.
Van egy bolcs mondas, - tutira valami keleti unatkozo talalhatta ki, de tokeletesen igaz:
"Nem az emberek valtoznak az eletuk soran, hanem mi ismerjuk meg (ki) oket jobban az evek soran".
Istenakinincsen
Ezt a 120 hozzászólást kell csak elolvasni elfogulatlanul. Akkor már érthető, hogy miért reménytelen az egész.
Két ember még megérti egymást, a harmadik már nem. Jön egy másik meg még sok és kész a veszekedés. Nem vagyunk itt sokan, ugyanolyan emberek vagyunk, ugyanazt akarjuk(remélem) és mégis összeveszünk. Miért?
Hogy lesz ebből egyetértés? Ehhez tényleg egy háború utáni újjáépítési összefogás kell? (ami már egyszer volt hol nem volt).
A politikai torzsalkodáson túl, mit gondoltok arról, hogy az élhető szárazföldek területe csökken ugyanakkor az emberek népessége növekszik? Hová fognak menni az elsüllyedő elárasztott vagy elsivatagosodott "hazájukból"???
kereső
@Mirabilis: Kedves- ha megengeded, nem Gyurcsányt kell eltüntetni, hanem a "gyurcsányozást". A fideSs azt mond amit akar- hazug , tolvaj mind. De azok, akik "demokratának" gondolják és mondják magukat- azok miért is "gyurcsányoznak"??? Csak, mert a fideSS mondja???- na, kérem szépen ezek nem demokraták, és semmi közük a demokráciához. Ennyi(ke).
kereső
@KisTehen: Ezt mondják a narancsos moszkoviták, az mszp meg szépen egyhúron pendül veletek. / mai népszava Pulai A cikke/. Összenő, ami összetartozik...
Rockxy
hátez érdekes.
akkormost zajpéter a fidesznek dólgozik.
nem igaz?
de!
egyébként szinjáték csak, fordítsd el a fejed...
kereső
@Mirabilis: Hát akkor rajta. Tüntessétek el. Épitsetek egy még több szimpatizással rendelkező, még jobb programmal rendelkező pártot, mint a dk. Mi a lófütty tart vissza benneteket? Persze egyszerűbb "gyurcsányozni", mint dolgozni. Na, rajta- még a fideSs-től is kaptok hozzá támogatást. Nem szájalni kell, hanem cselekedni.
kereső
@Mirabilis: Őszintén szólva , én egészen mást gondolok erről. Arról az aljas húzásról, amit elkövetettek. Vagy nem az volt??? A hülyének, bolondnak nézés magas iskoláját mutattátok be . Nem hiszem, hogy sokat értettél meg a fentebbi irásomból., a válaszodból itélve.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.