A szociális ügyekért és társadalmi felzárkózásért felelős államtitkár szerint az elért eredmények azt igazolják, hogy a rezsicsökkentés és a hasonló kormányzati intézkedések, például a devizahitelesek segítése közvetlen hatással vannak a jövedelemegyenlőtlenségek és a szegénység csökkenésére.

Czibere Károly a Magyar Televízió Ma reggel című műsorában méltatta a kormányt. Elmondta, hogy a KSH minden év tavaszán méri fel a társadalompolitikai helyzetet, beleértve a jövedelemeloszlást és a szegénységet, vagyis a legutóbbi adatokat 2014 áprilisában vette fel, és novemberben tette közzé.

Czibere: Jelentősen csökkent a szegénység

Ezek az adatok pedig arról tanúskodnak, 250 ezerrel csökkent azoknak a száma, akik arra panaszkodtak, hogy nem tudják kellőképpen fűteni az otthonukat, és 130 ezerrel csökkent azoknak a száma, akik jelezték, hogy elmaradásuk van valamilyen rezsiszámlával. A szegénységnek kitettek száma 241 ezer fővel csökkent.

Czibere Károly arról is beszélt, hogy a statisztikák szerint 450-470 ezer ember él ma szegénységben mindenféle tekintetben, vagyis gondban vannak a lakhatási költségek és az alapvető élelmiszerek beszerzése miatt, az államtitkár szerint a szociálpolitikának egy külön eszköztárat kell alkalmazni, hogy ezeket az embereket hogyan lehet elérni. Ők ugyanis a hagyományos ellátórendszerben gyakran nem is "látszanak", ezért ezeket a szolgáltatásokat kell megerősíteni a következő időszakban.

215 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nyanya001
Te szellemi toprongy !
Menj el a Nyírségbe, vagy Szabolcsba, akár Somogyba
aztán meglátod, mennyire csökkent a szegénység !
Amerre te jársz ott nincsenek szegények, csak lelki szegények, mint te meg a bandád !
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
kakaósbögre
na.azt hiszem megvan a csillés is az ismét megnyitott recski kőbányába.lassan összeáll a brigád.
papa.49
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
colibri
Oszt ugyan mitől csökkent volna? Mert Orbán azt mondta? Ja, hogy az államtitkár még hisz neki? Azért fizetik...
ila51
én nem értem , ezeket nem moderálják ki ?
nyanya001
Te szellemi toprongy !
Menj el a Nyírségbe, vagy Szabolcsba, akár Somogyba
aztán meglátod, mennyire csökkent a szegénység !
Amerre te jársz ott nincsenek szegények, csak lelki szegények, mint te meg a bandád !
papa.49
Ha valakinek nem tetszik az itt írók véleménye, el lehet menni másfelé...
zöldszem
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
panellproli
Ez is eklatáns példa arra, hogy a statisztikával bármit lehet igazolni, és annak az ellenkezőjét is.
simmering73
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
lampa laz
@simmering73: persze, hogy csokkent, mert a zsirtol oszezsugrodott.
volvós
Kalácsképü viztorony !!! Hol élsz ?? Mert ebben az országban
pontosan az ellenkezöje történik ! AZ elszegényedés !!
Ne a Mészáros-Rogán-Lázár- Sijjártó-Tiborc
féle rétegnek nyalj !!!
sentinel216
Hát téged ciberekarcsi fijam hunnét szalajtottak? Kár erőlködni, már nem lesz időd felkapaszkodni az uborkafára. Nem sok van hátra a mini elnöknek és bandájának.
KERKA
Ahogy elnézem ezt a f@szit ez se cibere levesen dagadt föl idáig. Attól, hogy nem vesznek róla tudomást, a szegénység létezik. Ezek azt hiszik, ha valaki nem jár mezítláb és rongyokban, akkor az már jól él. Az idióta kormányreklámoktól meg föláll a szőr a hátamon.
gibgab
Ne a KSH a kozmetikázott adataival kábítsa a népet! Menjen haza a falujába, a megyéjébe, és menjen az emberek közé! Szálljon ki a kocsijából néha, jót tenne a gerincének! Van képe ilyet előadni? Pont neki, aki abból a megyéből származik, ahol a legszegényebbek élnek és az egyik legszegényebb megye? Szabolcs-Szatmár-Bereg megye egyik kistelepüléséről származik, Porcsalmáról, ha jól tudom. Czibere nézzen már tükörbe! Undorító egy pofát fog látni! Szégyellje magát, de mélységesen!
gibgab
@nyanya001: Ajánlom figyelmedbe a hozzászólásomat! Nagyon rátapintottál a dolgokra!
nyanya001
@gibgab: Ezekhez képest a meztelencsiga kész gerincoszlop !
colibri
@KERKA: Az idióta kormányreklámoktól... nem vagy egyedül!
KERKA
@colibri: ...és van pofájuk azt mondani, hogy "ez nem jöhetett volna létre, a magyar nép támogatása nélkül"!!!
Feraj49
Lehet,hogy elfelejtettél még egy nullát a számsorhoz tenni, és így jött ki ez a szám ? Gondoltad egy nullával több vagy kevesebb mindegy. Suliban sem voltál matékból jó !
73
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
Fradigege
A KSH-nál nincs hitelessebb hivatal. Teljesen független. A vezetők is az utcáról kerülnek be. Takarodjál te kuglifejű birkabecsinált!
1magyar
Ott a Parlamentben biztosan nem szegény senki.
levi
Persze, hogy felhúzza a statisztikát, ha néhány fideszes milliárdos lett, a maradék meg milliomos. van 1 millio létminimum alatt élő (vagy 2-3 millio is lehet akár) meg van 80 milliomos meg vagy 3-4 millirdos akik az utóbbi években szedték meg magukat.
kkalman
Czibere, te korc! Ezt a süket dumát inkább csak a főnöködnek mantrázd. Sokat mondogatod, két legyet üthetsz egy csapásra. Te is, meg a főnököd is elhiszitek ezt a marhaságot.
nemjoezigy
Megnéztem az önéletrajzát, nehogy tévedésre hivatkozzak.
Tanulmányok:
1991-1996 Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem -Társadalompolitikai elemzı-
tervezı szakirány, Vállalatértékelés szakirány, Közszolgálat szakirány
1994-99 ELTE ÁJTK Politológia szak
1998-2000 ELTE ÁJTK Jogi szakokleveles közgazdász képzés

Legfontosabb kutatások. Legfontosabb tudományos publikációk (mint munkahely):
1993-tól - 2011-ig:
Család- és Szociális, kisgyermekkori nevelés és gondozás, idősek, fogyatékosok, pszichiátriai betegek, hajléktalanok és szenvedélybetegek, hátrányos helyzetűekkel kapcsolatos 'kutatások, publikációk' írása volt a 'munkája'. Kár volt a papírért.

Na ebből is látszik, hogy ez a köcsög nem azt tanulta, amiben osztja az észt.
Mindamellett, hogy szociálisan érzéketlen, a saját környezetén túl nem látó, ilyen szomorú témáról is vigyorogva beszélő tahó.

A jövedelemeloszlás értelmezését nagy ívben kerüli. Na miért? Mert soha nem volt ekkora különbség a szegények és a gazdagok jövedelme között!

Folyamatosan belegabalyodnak a hazudozásokba. Ha igaz lenne az amit mond, hogy a lakosság 5%-a szegény (~500ezer ember) akkor nem jelenthetne gondot a megoldása.
De nem igaz, mert már közel 10-szerese, miközben az ilyen hízott disznók mondják meg a tutit.
szandokan
@nemjoezigy: Lényeges jövedelem különbségek már a rendszerváltás óta léteznek, nézz egy kicsit utána. Akkor kezdődött el a kapitalizmus, és lényegében szabaddá vált minden ember. Már akkor sokan megrekedtek azon a szinten, ami addig elég volt, de egy komoly piacgazdaságban már nem.
mekkelek
Mészáros tavat és hotelt vett, a vezír vôje meg kikötôt, úgyhogy nyilvánvalóan csökkent a szegénység...
karma1
@szandokan: Szerintem pedig az egykulcsos ado bevezetese ota nyilik a szakadek a tarsadalmi gazdasagi retegek kozott, viszont igazan latvanyosan az utolso 5 evben gyorsult fel ez a folyamat...

Nekem azert megvolt a vallalkozasom 90-tol a balesetem bekovetkezteig, es nemcsak en eltem belole, hanem 3 alkalmazott is, es ebbol tartottam el a sajat gyerekemet, meg 5 evig meg egy masik kislanyt is...Sosem voltam parttag, egy filler tamogatast sem kaptam sehonnan, sot,...
Ez pedig az "emuttnyocev" idoszakara esett...:o))
karma1
@mekkelek: Na ugye hogy ugye?! Ha igy szarnyal a gazdasag, ki maradhat szegeny? El kell hinni a KSH, Szazadveg, Meridian, Oregisten minden adatat, oszt jonapot!
szaboria1
Azt mondja kevesebben vannak elmaradva a számlákkal. Igen de csak azért mert már kivan kötve a gáz meg a villany is.
Csak figyelem, hogy híznak a kis államtitkárok. Igaz a vezérnek is igazán meg nőtt a hasa.
verőce21
@nemjoezigy: (22:26) Azt írod: "...soha nem volt ekkora különbség a szegények és a gazdagok jövedelme között!"
- Dehogynem volt, gondolj csak a '30-as évekre. És akkor jóval több ténylegesen szegény ember volt. Nem úgy, mint most, hogy csak lustaságból szegények.
Levendula
"cibere: alapvetően savanyításra használt lé-, illetve levestípus"
Én is elsavanyodtam e hír hallatán, amelyet egyik álomtitkárunk regélt...
szaboria1
@verőce21: Na megint írtál egy blődséget vannak itt 100 évesek akik helyeselni tudnának neked. Te is csak szemellenzős vagy nem látod a fától az erdőt.
verőce21
@szaboria1: (05:44) Te persze még nem is hallottál olyanról, hogy olvasott valaki róla, ugye? :)
Senara
M1 élőadás , vigyorogva elmondja házi feladatát . BIRKÁK , KÉT NAPI TÁP .
alterego56
@verőce21: Az a sok közmunkás is csak azért kap havi 50 000-et nyolcórai munkáért mert lusta. Sürgősen keresd fel orvosodat és gyógyszerészedet.
verőce21
@alterego56: (05:52) Azért kapnak "havi 50 000-et nyolcórai munkáért", mert lusták voltak tanulni annak idején!
verőce21
@verőce21: Nemcsak lusták voltak, hanem hülyék is, azért szegények!
Jó munkát! :)
bakegya
Ezt a ciberét jól kimozsdatták a disznószarból-befizette a teknős fodrászhoz,de még kozmetikusssssshoz is,aztán úgy felvágta a nyelvét,hogy megfeledkezett a saját nyomorult patkánykodó életéről is-a statisztikát pedig -felcsuti mészárossal,tiborc-rasi pasijának saját erejével,vidám ildikóval,lézer jankóval,kósa lalával,ragadozó tónival,csányival,demján papival,hende vitézzel,smityi palkóval,tőkés tökössel és még putyin csakkk a megmondhatója kivel nem higították fel a simlicska segedelmével ,kövér laca -pacával,kuszaszem számításai és aláírásával!
Így kerek a NAGY-ORBÁNISZTÁN -HUNGARY-KUMMJA CIBERE MÓDBAN!-így kerülünk mi magyarok fidess-kdp módban a czibere levesbe!!!
coyote3
Ezek mindig képesek egymás hülye nyilatkozatait felülmúlni...
Sziszifusz
@verőce21: 05:56
Az következik abból amit leírtál, hogy akik szegények azok hülyék és lusták.
Folytatva a minősítést, a gazdagok pedig okosak és szorgalmasak.
Így kerek !
Nevetséges vagy.
verőce21
@Sziszifusz: (06:11) A minősítést csak Te folytattad, és az a nevetséges.
Sziszifusz
@verőce21: 06:17
Tehát a hozzászólásom első mondata tükrözi a kinyilatkoztatásodat ?
verőce21
@Sziszifusz: (06:21) Fenntartom, akik ma szegények, azok vagy lusták, vagy hülyék, de a kettő együtt is fennállhat.
Sziszifusz
@verőce21: 06:25
-Ha azt írtad volna, hogy egyes szegények, akkor még igazad is lehetne. Szerintem általánosítani és kategorizálni nem szabadna. Sértő azokra nézve akiket ok nélkül lealacsonyítasz.
szaboria1
Az 5000 fős városomban jobban meglátni mennyire nő a szegénység. Akkora tömeg van amikor a művházban a használt ruhás jön. Majdnem egy más kezéből szedik ki a ruhákat. Munkahely már csak egy két kis kft-nél van a közmunka most szünetel mert csak 10 főt foglalkoztatnak azok is csak heti 2 - 3 napon dolgoznak hétvégén mert akkor tudnak egy kis festést csinálni. A környező városok nem nagyon tudnak már embereket foglalkoztatni.
szaboria1
@Sziszifusz: verőce21 egy kötözködős alak nem szeretek másnak rosszat kívánni de azért egy hónapra kívánom neki legyen szegény.
verőce21
@Sziszifusz: (06:34) Csak most értem vissza, de kíváncsi voltam a válaszodra, mert kifejezetten egy előkészítő kérdésnek ítéltem meg a 06:21-et. (Én szoktam ilyet csinálni, hogy jól lecsaphassak utána.) De nem ez történt, csak írni akartál valamit, hogy ne maradj kuka.

Sajnálom, ha megbántottam sokakat a 06:25-ös kijelentésemmel, de ma amikor az ország a minden lehetőségek hazája és egy aranybánya, igazán élhetetlennek kell lenni ahhoz, hogy valaki lemaradjon. Tisztelet az önhibájukon kívülieknek és a kivételeknek.
papa.49
Nocsak ,,módi,, valakinek a valakijének a tyúkszemére léptünk többen, nem biztos hogy a többség a hülye!!!
Pestilence
Lehetőségek hazája és aranybánya? Hahaha, verőce21, ez nagyon jó!

Egyébként nem tudom, hogy egy 12 évessel miért vitatkoztok. Ennyire futja tőle.
nemjoezigy
@szandokan, tegnap, 22:44: "Lényeges jövedelem különbségek már a rendszerváltás óta léteznek, nézz egy kicsit utána. Akkor kezdődött el a kapitalizmus, és lényegében szabaddá vált minden ember. Már akkor sokan megrekedtek azon a szinten, ami addig elég volt, de egy komoly piacgazdaságban már nem."

Megragadtak (hogy a Te szóhasználatoddal éljek) mert megragasztották az akkori és az utána következő uralkodó osztályok-kormányok-gazdagok!
MERT EZ VOLT AZ ÉRDEKÜK!
Sokszor leírtam már ezen az oldalon a kapitalizmus=jobboldal filozófiáját: 'fő jellemzője a társadalom hierarchikus felépítésének elfogadása, az emberek közötti társadalmi és anyagi egyenlőtlenség adottságként kezelése és helyeslése'
Ez Magyarországon még brutálisabban ment végbe, sőt még most is tart. Az ős a vadkapitalizmus csak kisinas lehetne az itteni rendszer mellett.
Vadkapitalizmus egy meghatározása: Amikor a kapitalizmus/kapitalista életmód (profit termelése, fejlődés, tőke halmozása) az emberi életminőség, kultúra, hagyományok, morál, erkölcs, boldogság és egészség rovására megy.

Tehát ennyi a sommás ítéletekről. Aki még emlékszik rá, az tudja, hogy milyen szabadjára lett engedve az "érvényesülés". Ez azóta is folytatódik...
kukac50
Ez a barom nem Magyarországon él?
Ha itt élne és nyitott szemmel járna nem beszélne ilyen sületlenséget!
eszegfu
@Pestilence: Kinomban engem is megnevettetett a "lehetőségek hazája és aranybányája"! Mintha nem is ugyanarról a témáról beszélnénk!
nemjoezigy
@verőce21: (ma, 04:04) Azt írod: "...soha nem volt ekkora különbség a szegények és a gazdagok jövedelme között!"
- Dehogynem volt, gondolj csak a '30-as évekre. És akkor jóval több ténylegesen szegény ember volt. Nem úgy, mint most, hogy csak lustaságból szegények.

Jaj ne gyere már ilyen baromsággal! Te fejlődésről még nem hallottál?
Ha nem csinálnak semmit csak műlik az idő, akkor is van fejlődés! A velünk azonos, vagy közel azonos (mielőtt még ebbe is bele kötnétek páran, hogy ilyen nincs) helyzetről indult államok hol tartanak. Vegyük csak a Balti államokat. Most jönne részetekről a deviza forintosítása. Ezzel azért lett az orbáni megoldás a követendő, mert nálunk előbb borult a bili, előbb érezték a bőrükön a bajt. Nagyobb hibát vétettek a kormányaink a bevezetéssel.
Ez a lustaságból szegények meg egy nagyon bunkó hozzáállás. Csak egy példa a legtöbben azért szegények, mert a gazdagok, a munkaadók úgy ítélték meg, hogy nem elég nyereségesen termelnek a dolgozóik, ezért utcára tették őket.
Na ki itt a lusta?
Ja és egy másik: országos program a minimálbér a legalacsonyabb szinten tartása. Abból a fizetésből csak szegénynek lehet lenni!
De Te ezt honnan tudnád? Ezt nem harsogják a fideszkdnp népelnyomó harsonáik.
miazavalami
@szandokan: A rendszerváltás után nem volt ilyen nagy különbség. Akkor kezdték megszedni magukat azok akiknek ma jl megy a szekér, de az emberek még dolgoztak . Addig míg az országot nem adták l volt munkahely. aztán kezdődött , de akkor is csak kicsit, mert akkor még olyan volt a segélyezési rendszer, hogy akik elvesztették a munkahelyet nem kerültek az árokba. Az utóbbi 5 évben viszont , mert megszünt sok szociális segítség nagyon kiéleződött. Gondolom cibere elvtárs nem tájékozott ebben a témában, de ha megkérdezne egy szabolcsi háziasszonyt az felvilágosítaná.
miazavalami
@verőce21: Meglepődnél ha megtudnád, hogy a közmunkások közt mennyi diplomás van.
Hogy érted azt hogy lustaságból szegények?
karma1
@verőce21: Sird vissza nyugodtan azt az idot, futhetnel faval-szennel, autod se lenne, de talan lovaskocsid se, a TV helyett nezegethetned az anyosodat, a radio helyett hallgathatnad a felesegedet, az internet helyett meselhetnel a gyerekeidnek... es 1914-ben kitort az elso vilaghaboru, mert ez az allapot mar sokaknak akkor sem tetszett...
Igaz a fonokod ezerrel akarja restauralni azokat a regi szep idoket,... Mar Horthy ofomeltosaganal tartanak, de nemsokara eljutnak II. Sulejmanig...

Pihend ki magad, mielott ekkora baromsagokat irnal le, vagy olvasgass errol a rendkivul dicso korszakarol a magyar tortenelemnek...
karma1
@verőce21: Akkor mondd meg, mi a ket diplomas baratom, aki dolgozni akar, de csak kozmunka jut neki?

Nem muszaj valaszolnod, elarulom mi a baja: NEM FIDESS PARTTAG, mint te!
papa.49
@ila51: Íme a ,,kérésed,, meghallgatásra talált, talán jó lenne lottót is feladnod...
magyarbakancs
"Czibere: Jelentősen csökkent a szegénység"
A4 papíron ott biztos.
Mert a fizetésekből nem lehet megélni Fidesz elvtárs.
Baromságokat amit mondasz kutya szarral egyenlő
Equilibrium
El kell menni Szabolcs-Szatmár-Bereg megye mély szegény településeire, aztán Nógrád, Heves és Somogy megyébe. Ha ezek után is azt meri mondani, hogy jelentősen csökkent a szegénység, akkor vagy nem lát, vagy nem akar látni...
ila51
@papa.49: 08:51...én nem terátok gondoltam...hanem a bagázs hazugságaira
73
@73: kedves propeller!Mi olyat írtam,ami miatt törölni kellett ezt a kommentemet?Vannak ennél sokkalta keményebb,személyiség sértő megnyilvánulások.Vagy talán rokona a szerkesztőségben valaki a cziberének?
papa.49
@ila51: Ebben az esetben én kérek Tőled elnézést, és ne haragudj hogy félreértettelek...
73
@zöldszem: neked is törölték már a kommentedet?
zöldszem
@73: Igen, itt ennél a cikknél. Ha jól gondolom, az volt a modi baja, hogy a tomport neveztem népi nyelven.
papa.49
@73: Pontosan, ötünket töröltek, vélhetően valakinek nagyon a ,,tyúkszemére,, tapintottunk...
73
@papa.49: azt gondolom,hogy igazad lehet.Nem akarom magamat fényezni,de elég velőseket és persze igazat írunk.Nekem már volt egy megérzésem,hogy ez nem sokáig fog így menni.Túl sok embernek tetszik amiket írunk,és válaszolva egyet is értenek.Már csak a nagy fekete autó hiányzik a házunk elől.
73
@zöldszem: ne törődj vele!Nekem akkor is tetszik a zöld szemed:-)
papa.49
@73: Talán még ott nem tartunk de semmi nem lehetetlen, és a pali rendkívüli módon bosszúálló, tehát mivel elrejtőzni nem fogok, sőt az elveimet se fogom megváltoztatni, írok amíg hagynak oszt. jónapot...
Nálam ez még a Kádáréknak se sikerült, üdültem eleget a foxiban egy,egy márc. 15. után, sőt a vége felé már előtte begyűjtöttek...
73
@papa.49: én is ezt vallom amit te,amíg lehet le írom a véleményemet,oszt pá.Ui;múltkor az előadásomon ott ültek cenzék.Cenzné...ja-ja meg az ura.A cenzúra.(Hofi)
73
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
papa.49
@73: A feledhetetlen HOFI GÉZA, így csupa nagy betűvel mert olyan sokaknak adott egy kis időre önfeledt nevetést, jókedvet...
Csíptem a humorát, sokszor láttam élőben is a színpadon...
papa.49
@73: Ez jó volt de lehet megint repülsz...
73
@zöldszem: biztos a tegnapi cenzúrásnak nem tetszett a zöld szemed:-)ui;nekem is az van:-)
73
@papa.49: sajnos én nem láthattam,pedig nagy vágyam teljesült volna!Sok bakelit lemeze és videója meg van+a youtubon is sokszor megnézem.
papa.49
@73: Most anélkül hogy dicsérném a kádári korszakot, akkor 4 gyermek felnevelése, iskoláztatása mellett egyedül keresve is jutott pénz arra hogy építkezzünk, hogy autót tartsunk, hogy kirándulni járjuk, esetenként színházba is eljussunk, ami ma az átlagnak nem lehetséges, jó az is igaz nem napi 8 órát dolgoztam, hanem 12-14 et...Nem sírom vissza azt az időt mert akkor is 1 forintot érő melóért 3 forintot érőt kellett dolgozni, ez mostanra már közel lehet a 10 forinthoz...
Bercifiu
Karcsi! Gyorsan menj orvoshoz, vagy a szódástól kérjél 2 darab üres üveget, s azt feldéve, látogass el borsodba.
73
@papa.49: tudom,hogy miről beszélsz.Az én szüleim is abban az érában dolgoztak sokat.Oké,hogy a szocializmus nem működött.De legalább addig jó volt.Most sokkal többet dolgozunk,bizonytalanságban tartanak és örülhetünk,ha lyuk van a seggünkön.
papa.49
@73: Jól látod , és a legszomorúbb az egészben hogy vagy elmégy külföldre, vagy maradsz a bizonytalanságban, ha nincs gyomrod a fütyiszhez...
73
@papa.49: Én szeretnék itt élni,ahová születtem.A lányaimat itt felnevelni,de amint tapasztalom.Ez a gondolkodás mód bűnös.ui;Attól,hogy én 56-ban nem mentem ki.Nem lesz nekem semmi bajom?(Hofi)
X-ray
Különösen azoknál a családoknál csökkent a szegénység, ahol az egyik fél rokkant, és csökkentették a járandóságát, a másik pedig munkanélküli lett. Ott aztán csökkent. El lehet képzelni, hogy mi...
papa.49
@73: Erre mondtuk félig tréfásan mink ITTHON VOLTUNK TÚLÉLŐ PRÓBÁN, csak sajna a mai kor mindenkinek aki nem brancsbeli ,,túlélő próba,,...
73
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
papa.49
@73: Látom te is a határokat feszegeted, jól van, minden nap egy kicsit többet, pont úgy ahogy a kontár elkurmány teszi velünk...
73
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
papa.49
@73: Maradj meg ilyennek, véletlenül se változz meg...
73
@papa.49: 41 évig nem sikerült,akkor már sosem fog:-)
73
@papa.49: ezt már sokan mondták,csak FENT nem szokták ezt értékelni.De leszarom!:-)
eszegfu
@papa.49: @73: @zöldszem: @simmering73: Uj frakció?! Még a végén a Parlamentben találjátok magatokat! Papa! ki volt az 5. "feketelistás", nem találtam?
papa.49
@73: Ebben is egyet értünk, soha nem érdekelt hogy mit gondol rólam a ,,fent,, csak az hogy ha betartom a szabályokat hagyjanak békén...
73
Nincsenek politikai ambícióim.De ha ne adja isten oda szédülnék.Hát jó pár ember a kőbányába kerülne.És egyenlő munkáért,egyenlő bért adnék(Hofi).De szép is lenne!Jó reggelt elvtársak,ébresztő fől!
eugen4402
Czibere úr, örüljön annak, hogy az Ön b. családjában jelentősen csökkent a szegénység, de nem kellene most ezzel dicsekednie. Nem aktuális...
papa.49
@eszegfu: Igazad van én számoltam el magam, valóban csak a ,,négyek bandája,, lehetünk, bocs...
73
Biztos ez a baja valakinek a propelleres cenzúrából,hogy bármit is írok.Mindig"tetszikezik"az itt lévők.Pedig nem vagyok egy polihisztor,csak(néha)gondolkodom.
73
nemjóezigy köszi a sok tetsziket:-)
zöldszem
@eszegfu: papa.49, simmering73, horizont, 73, és jómagam zöldszem.
zöldszem
@papa.49: Ne Rogánosan számolj, 5-t töröltek! :)))))
coyote3
@Sziszifusz: Akkor ez a dunakanyari nagyon szegény :)
eszegfu
@papa.49: Zöldszem kiokositott: horizont az 5.
miazavalami
@73:
@papa.49: Én is megyek! Pénzügyminiszteri posztot kérnék ha lehet...:-)
eszegfu
@miazavalami: Na az Neked nem lehet! (Esetleg még beválnál!) Kivánjál mást!
papa.49
@eszegfu: Miért ne lehetne csak ne fütyiszes módszerrel számolja a pénzt, gondolom erről szó sem lehet, ugye miazavalami...
papa.49
@zöldszem: Kösz a segítséget én is számolgattam de hiába már a szemem nem a régi...
zöldszem
@papa.49: Még jó, hogy csak a szemed nem a régi! :)))))
eszegfu
@papa.49: Erre utaltam én is azzal, hogy "még a végén beválik", és aki jó, az nem kell a Fidesznek.
brutus
A mocskos mindennapi propagandajukat kellene leküldeni a torkukon !!!
szandokan
@papa.49: @73:
Végig olvasva az iménti eszmefuttatásotokat, az még véletlenül sem jutott eszetekbe, hogy talán a trágárság miatt vagytok kilőve? Én nem látom azt, hogy bárkit is kimoderálnának attól, ha kritizálja a Fideszt, vagy akár a többi pártot, de amikor mocskolja, akkor előfordul. Tudom én, a magyar ember legfőbb erénye a káromkodás, elvégre ennyi kocsmatöltelék nincs semelyik országban, mint nálunk, de szerintetek ez így helyes? Miért nem lehet kulturált, emberi módon véleményt nyilvánítani? Verőce sem trágárkodik például soha, de megmondja a véleményét, amit gondol, és azonnal kapja a sértő válaszokat. Vajon miért van az, hogy az egyikünkben van intelligencia, a másikunkban meg nincs? Akik állandóan csak trágár szavakkal képesek véleményt nyilvánítani, ott ez hiányzik.
szandokan
@Horizont: Olvasva a szösszenetedet, amit nekem címeztél, akkor te csakis a normális táborba tartozhatsz:-)) Azért annyit hozzátennék, hogy takarítónő sem lehetne valaki, ha nem lenne senki, aki alkalmazza. Először fel kellett a kapát is találni, és utána lehetett vele csak dolgozni.
szandokan
@Horizont: Értelek én, ne aggódj. Te, és a többiek nem értenek engem. Mindig azt próbálom megértetni veletek, hogy van egy bizonyos sorrend mindenben, minden valaminek az ok és okozata. Egy 100 éves, napi 2 doboz cigit elszívó ember, akinek semmi baja nincs, azt mondja, hogy na ugye, hogy nem árt a cigi? Ha 100 embert nézünk, azért 90 meghal tőle 60-70 éves korban.
papa.49
@szandokan: Nem tudom olvastad-e azt a hsz.t amit kitöröltek, mert ha nem, megkérlek tartsd meg magadnak, a tanácsod, nem volt benne trágárság csupán kissé keményenben megmondtam amit gondolok a paliról...
szandokan
@papa.49: Nekem mindegy mit írsz, minden ember magát minősíti a stílusával.
zöldszem
@szandokan: Én nem érzem úgy, hogy ez trágár szöveg lett volna.
Te, Czibere!
Utálom a hazug, gyökér embereket. Hogy nőjön tövis a se...dre, (tegnap ez nem kipontozva) és az is fordítva!
Ma pedig megjelenik a Propelleren ez a cikk:propeller.hu/itthon/3055025-illes...
tivoli
@szandokan: ma, 15:11
A büszkeségfalra csak az kerülhet fel, aki megfelelően köríti a mondanivalóját.
DR Eric CARTMEN
A cikk teljes címe: Jelentősen csökkent a szegénység , nálunk itt a fideszben.
Nil
Milyen büszke magára pedig csak a megfelelő számokat hívta fel a KSH hogy a kívánt eredmény kijöjjön.
Ezzel meglehet indokolni az álláskeresési támogatás elvonását, az otthonápolás megszüntetését és a többi igen "szociális" intézkedést.
Sajnos szegénység nő,igen nagy számban és mélységben
papa.49
@szandokan: Koma a mérhetetlen beképzeltséged miatt azt se veszed észre hogy senki nem foglalkozik veled te vagy az aki beleköt a másikba, HA NEM ÉRDEKEL MIT ÍROK MINEK VÁLASZOLSZ RÁ OKOSKA, no de nem baj mától kezdve te kutya xar, és túl lép...
Nil
lemaradt
Mivel önmaguknak folyamatosan emelik a jövedelmet, fűtött lakásban élnek és van mit enniük - nézzétek meg a fényképet- ezért el sem tudják képzelni hogy mások másképp élnek, fáznk és éheznek
papa.49
Az államtitkár által elmondottak köszönő viszonyba sincsenek a valósággal ergó HAZUGSÁG!!!
szandokan
@papa.49: Én nem is azért írok ide, hogy lájkoljanak. Ellenben elvárom, hogy kulturáltan szóljon hozzám valaki. Ez neked sem igazán megy. Amúgy meg nem kötök bele senkibe, csak ha már nagyon muszáj...
JAJMÁR
A Czibere úr, nem "látja" pontosan, hogy mennyi a szegény ember, csak sejti, hogy kb. 350-470 ezer !
Na, igen, ez a mondat a lényeg, ez adja a pontos látleletet ! Milyen az a társadalom, ahol az alig 10 millióból 470 ezer ember nem "látszik"?
Toby
Jól beszél Czibere-nyalogány !

Nagyon csökkent a szegénység orbáncéknál, mészároséknál, rogánéknál és a többi dúvad kondájában, annyira, hogy pontosan nem is tudja mennyire !
73
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
JAJMÁR
@szandokan: 15:26 Igen, nézőpont kérdése sok minden. A társadalomtudomány és a szociológia azonban nem ! A nevében is benne van "tudomány" !
Nem vagyok egyiknek sem a szakembere, és lehet, hogy nincs is igazam, de ilyen "nézőpontból" írok most ehhez, mert ez a cikk nem a 100 éves néni tanácsairól szól !

...

Persze, hogy mindig voltak szegények, tehetősek, gazdagok, és dúsgazdagok !
Az a mi fő bajunk, - szerintem -, hogy nagyon mélyen van a legalsó mélyszegény réteg, és nagyon széles a szegények rétege., és a tehetősek, gazdagok kevesen vannak. Ezen ül egy még keskenyebb dúsgazdag réteg.

A másik fő baj, hogy a rétegek között alig van átjárás ! Minden a kapcsolatokon múlik, az emberek kiszolgáltatottak... Nem a tehetség és a szorgalom dönti el, hogy ki hova jut, hanem a helyezkedő, dörgölődző képesség.
Jelenleg arra érdemtelen és alkalmatlan emberek sokasága ül fontos, döntéshozó pozícióban, és tehetséges emberek gereblyéznek száraz faleveleket !
Tisztelet a kivételnek !

Ebben a rosszul rétegződött és elszegényedett társadalomban, nem tehetségből, nem szorgalomból, hanem helyezkedésből milliárdossá gazdagodott emberek borzolják, az amúgy is depressziós társadalom idegeit.

A kormányzat nem a középső réteget szélesíti, nem a betegséget orvosolja. A szegénység széles rétegét szélesítik, akik a közmunkások és minimálbéresek, és "dolgoznak"
Persze, nézőpont kérdése, rá lehet ezekre mondani, hogy nem szegények, de ... a tudomány szerint igen !
gazdag dezső
T. Cibere Úr !! Ébredjen már fel !Nézzen szét maga körül !Hol lakik Ön ?? Rózsadombon,és nem is jár másfelé ?! Sohasem volt ennyire leszegényedett az ország népe mind mostanság !! Persze ez csak az ország nagyobbik felére igaz,mert van egy része akik nem tudnak mit tenni a pénzükkel mert annyi van a többi ember kirablásából! André Vajna és a hasonlóak .A háború utáni helyzet sem volt rosszabb ha figyelembe vesszük azt ,hogy 1954-46-ot írtak akkor !Azok a Dél Afrikaiak akiknek megsegítésére gyűjtöttek egykoron,már nagyon leelőztek bennünket bennünket Lassan 3 millós koldús országa lettünk újra !!
gazdag dezső
Azt sem kellene elfeledni ,hogy Kb.1 millió képzett munkaképes,és dolgozni is akaró ember nem él idehaza,mert nem tudott itt megélni az elvárásainak ,vagy az Európai színvonalnak megfelelően .Ezek nagy része már nem is jön vissza ebbe a tolvaj országba,ahol csak a néhány száz ezer embernek megy jól ,és a többi meg csak dolgozik,és mégsem bírja a tempót,mert alig.vagy nem tudja kifizetni a számláit.
papa.49
@gazdag dezső: Ez a tény, a cibere urat cseppet sem zavarja...
Strassnoff Ignác
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
rosalinda57
@nyanya001: Nem kell még vidékre se menni, mert a fővárosban sincs másképpen. Ha ételt osztanak valahol, nagyon érdekes, hogy akik sorba állnak, azok mint milliomosok, ugye ?
papa.49
@mariaberta: Gondolom valahol a Holdon mert hogy nem itt Magyarországon az biztos...
Linna
És mégis: kiket kérdeztek meg, hogy ilyen adatok jöttek ki? Vagy csak a hasukra ütöttek, vagy már megszokásból is hazudnak.
nyanya001
@rosalinda57: Ez igaz, a fővárosban legalább osztanak néha ételt
de ott lent Somogyban, vagy a Nyírségben még annyit sem kapnak.
Most még a szociális ellátást is alaposan megnyirbálták.
lajospapa
Csökkent a szegénység! Bizonyára. Már Tiborcz sem panaszkodhat. Most vett jachtkikötőt.
verőce21
@Pestilence: (07:40) Úgy látszik tőled meg csak egy pipogya vihogásra. :)
verőce21
@nyanya001: (21:34) Azért vannak mindig, mindenfelé adakozók.
verőce21
@nemjoezigy: (08:22) Hogy "...műlik az idő... - akkor is van fejlődés?
karma1
@papa.49: Akar ulhettunk egyutt is a nezoteren! Minden eloadasat lattam eloben is! Nem volt nala nagyobb politikus-humorista!vagy humorista-politikus!...
papa.49
@karma1: Nem lehetetlen, hiszen sokszor ott voltam, többnyire a premiereken...
eugen4402
@lajospapa: Azt tudod, miért kellett nekik a kikötő?
Emlékezz a panasz elejére: "Ha lesújtunk egy rossz galambfiat, menten kikötnek..." Nem is tudom, kikötő nélkül eddig hogyan köthettek ki.
verőce21
@karma1: (08:46) Gyerek, család jól vannak?

@papa.49: (22:34) Premierekre csak kiváló kommunisták járhattak. :)
karma1
@mariaberta: Ahogy elnezem, sajnos Magyarorszagon...:o(((
karma1
@verőce21: Koszi, kitunoen, csak a kerdesemre nem valaszoltal, de nem is baj, mert lathato, hogy kb. mi lenne az...:o((
karma1
@verőce21: Papanak irt 22.34-es valaszodra: Ahogy azt Te elkepzeled! A vilagon semmi mas nem kellett hozza, csak egy kivalo kozonsegszervezo a cegnel, aki nalunk meg filmbemutatokra is tudott a Corvinba jegyet szerezni, a Mikroszkopba es a Madach Kamaraba pedig MINDIG!...Latszik, hogy soha nem dolgoztal nagy cegnel. A rothado szocializmus vivmanya volt, hogy ezeket a dolgokat "kulturos" elintezte, volt a cegunknek oriasi konyvtara is, ahonnan konyveket kolcsonozhettunk, nem kellett kiterot tennunk az allami konyvtarakba. Meg eleg sok mindenunk volt a cegnel (a sajat nyaraloval a Balcsinal nem is kell dicsekednem, mert az is volt), es kepzeld, a parttol olyan messze voltam (vagyok ), mint Mako Jeruzsalemtol.

Amirol Te beszelsz a Hofi bemutatokkal kapcsolatban, azok azok a helyek voltak, amiket protokollra minden eloadason fenntartottak, de amit az utolso pillanatban (ha nem volt ra igeny), eladtak oket.
papa.49
@karma1: Hagyd őt akkor még bőven a ,,gatyában,, volt amikor ezek az előadások voltak, csak kizárólag piszkálódik, hogy idegesítse a másikat, NEM KELL VELE FOGLALKOZNI!!!
eszegfu
@karma1: Még könyvterjesztő is volt a cégnél! Részletekre vehettünk könyveket és még a részletek száma sem volt érdekes: annyit törlesztettünk fizetésnél, amennyit akartunk, persze közben vehettünk ujakat, szinte folyószámlánk volt. A középiskolákban is volt közönségszervező, diák előadásokra jártunk.
ipan54
Czib... nem tudja mi a szegényég ! Ő üzletember , halvány lila gőze nincs mi az a nélkülözés -szegénység . Szoc.ellátó intézmények is többek között vannak az érdekeltégei között . CAT és egyebek.
karma1
@eszegfu: Hajszalpontosan! Es tenyleg ugy volt, hogy az uj konyvet akkor is megvehettuk, ha a regieket meg nem fizettuk ki!!!...:o))) Csodaszep idok voltak, letezett a "milliok Konyve" sorozat, ami idotallo volt a kotese miatt, es megis meg lehetett venni olcson. Igaz, akkor nem volt internet, hetfonkent viszont TV adas sem...:o)) Inkabb a hetfo estet tennek most is Tv-tlenne, minthogy a bevasarlast szuntettek be vasarnap. Tisztara nem normalisak...:(((
eszegfu
Napok óta gondolkodom Verőce mondásán: "lustaságból szegények". Nem tudom megfejteni, mire alapozza...szerintem a régen is szegény családok vitték magukkal a szegénységüket szinte "örökség"-ként. Ha én is a 30-as évekből indulok ki, kitört a háboru, majd vége lett, ujra felépitették az országot ugye a nincstelen emberek. E közben esti iskolákban befejezték az általános iskolát, szakmát tanultak, dolgoztak, nevelték gyerekeiket, de még mindig szegények voltak. (Az "átkosban" voltak gazdagok is, de számuk elenyésző -- és most nem a mai állapotokhoz mérem, hanem az akkori népességhez.) Az én szüleim is nyögték csak a terheket, ahhoz, hogy legalább érettségink legyen. Apukámnak 2 hetente (akkor volt "nagy" bevásárlás, ill. fizetés) kapott fél kg szalonnát ezt kellett beosztania. Ezt 20 éven keresztül minden nap. Mi a megmaradt szalonnabőrről lekapart kevés zsiradékkal kentük meg a reggeli kenyerünket. Tehát érettségi után eszünkbe sem jutott tovább tanulni, mert már anyagilag végképpen kimerültek, nekünk is dolgoznunk kellett. (Az ált. iskola 7. osztályának befejezésétől minden nyári szünetet 3 müszakban fizikai munkán végigdolgoztam, azaz 3 hónapon keresztül, hogy a tanszereimet megvehessem.) A rendszerváltás csupán azt hozta számomra, hogy egyik pillanatról a másikra munkanélkülivé váltam 2 gyerekkel. Minden munkát elvállaltam, dolgoztam, közben tanultam is. Végsősoron akarva, akaratlanul én is megkaptam a szegénységet. Ugy tünik ráörökitettem a gyerekeimre, sőt unokáimra is. Nem akartam senkit sem untatni életrajzom 1-2 eseményével, csak szerettem volna egy kicsit megvilágitani: nekem a szegénység miért is nem a lustaságból fakad. Gondolom nem vagyok egyedül...
papa.49
@eszegfu: @karma1: A vállalati könyvterjesztőtől vásároltam a könyvtáram több mint felét, nem sok van csak úgy ezer kötet, szépirodalom, vászonkötésben ,,Világirodalom remekei,, sorozatban...
Akkor vettük meg a gyermekeknek az ,,Iskolai kötelező olvasmányokat,, is, szóval valahogy több jutott a, meg a középiskolai kötelezőket is, igaz most már nem vennék mert ott van a net, de akkor még ilyen nem volt...
Jobb is, rosszabb is volt akkor a lét, mindenesetre munkát találhattál, amikor csak akartál, nem ,,közrabszolga melót,,...
eszegfu
@karma1: Nekünk is megvolt ez a sorozat! Sőt emlékszem valamiféle filléres sorozatra is, ez még olcsóbb volt, mert csak egy kissé keményebb papir volt a fedele. Rengeteget olvastunk, más szórakozásunk nem nagyon volt...talán az, amikor ment egy jó film a TV-ben és székkel együtt mentünk a szomszédba megnézni. Az is lehet, hogy ezeket az időket a távolság szépiti meg.
eszegfu
@papa.49: Valóban a legfontosabb -- szerintem is -- hogy biztos munkánk és fizetésünk volt, mégha ebből nem is lettünk gazdagok.
papa.49
@köhögő bolha: Kösz, megint egy találó tabló...
mate03
@gibgab: Nem tudom élnek e még a szülei!? Mert szegények ha élnek,biztosan sokat csuklanak!Pár százezer ember emlegeti őket naponta!
karma1
@eszegfu: Draga Baratom! Tudom, hogy nagyon melyen megbantott Teged ez a megjegyzes, bar veroce21 a masik taborban van, nem mindig volt ilyen lokott, a csaladra altalaban erzekeny volt.
Mar nagyon regota, ha itt megjelenik, akkor mindenkibe csak belemar, furkalodik, piszkalodik, es egyre jobban belesullyed a partja altal skandalt sztereotipiakba, demagogiaba, mert mar nem is tud onalloan gondolkodni, velemenyt alkotni sem.
Most epp azt hajtogatja papagajmodra, hogy "a szegenyek lustak, a gazdagok szorgalmasak," a fiatalok felelotlenek, az oregek bolcsek, a celebek meg szepek es egeszsegesek.

Elakadt benne valahol a tu, ugyhogy hagyd a fenebe, ne Magadat mard, mert nem Te, hanem a rendszer tehet arrol, hogy az egyedeivel, (osszessegeben a neppel) hogy banik.
Te meg nem vagy olyan regota ezen az oldalon, meg erzekeny vagy, erre pedig azt tanacsolom: mindig azt nezd, hogy KI kritizal, es ha ugy erzed, hogy jogtalanul teszi ezt, hagyd a francba, lepj rajta tul, maradj meg a sajat buradon belul, ami megved, zarj ki minden negativitast az eletedbol (mar amennyit ki tudsz ), es keresd a pozitiv emberek tarsasagat.
Sok mindenben mar regota nagyot nottel a szememben a kommentjeiddel, azt mondom , hogy inkabb tartsd Magad a sajat jellemedhez, minthogy masnak akarj megfelelni; ez ugyis lehetetlen (mindenkinek megfelelni).
En ugyanezt tettem csizmassal, aki nemcsak engem, de itt mar szinte mindenkit belerangat a parttalanul hompolygo hulye kerdeseibe, mellebeszel, konkret kerdesre sosem felel, es ha vegkepp nem bir Veled, akkor elkezd szemelyesen sertegetni.
Na, en egy ilyen alkalommal irtam neki, hogy ez volt az utolso valaszom a szamara, ezentul barmit irhat, nem reagalok ra. Hat o nem birta ki, es mar megint probalt terelni, de atnezek rajta, hadd szenvedjen a sajat hulyesegeben. Hidd el, az o piszkalodo, negativ szemelyisege nehezebben viseli el a csendet, mint az enyem.
Legyen szep napod!... karma1
Naki
Hol??? mert itt Magyarországon növekszik!! S.O.S mondja meg valaki !!!
eszegfu
@karma1: Nagyon rendes Tőled, hogy "pátyolgatod" a lelkem! Valóban tul érzékeny vagyok, de azt gondolom az empátia készségem is tulteng. Nem bánom, mert én igy érzem jól magam, sőt változtatni sem akarok rajta, csak a magam erkölcsi rendjének akarok megfelelni. Verőcével és Csizmás Konddal már én is összerugtam a port, nem is szólok hozzájuk, teljesen felesleges. De egy idő után felmegy a vérnyomásom a h.sz.-iket olvasva, melyek valóban mindig ugyanazt a pár mondatot tartalmazzák, igy csak ugy "beleirtam a világba", amire Te reagáltál. Köszönöm, hogy figyelsz rám is! Megfogadom a tanácsodat! Nálatok is legyen ilyen gyönyörü napsütés és ragyogóan kék az ég, mint amilyen most nálunk van! Szegfü
tivoli
@karma1: Drága karmám! Olyan szépen leírod jótanácsaidat, hogy szinte meghatódok. Bár én úgy gondolom, mindenki sorsa a magáé, maga érzi a terhét, és a sztereotípiák sokszor többet ártanak mint nem.
Biztos vagyok benne, hogy Téged mindig a jó szándék vezet, de úgy skatulyázni az embereket, hogy ki melyik oldalon áll, enyhén szólva dőreség, mert a szívek mélyén nem pártzászló van.
JAJMÁR
@verőce21: 05:56 Unatkozol, Verőce ? :-D
mariaberta
Végig olvastam ebben a témában írtakat, látom "erőteljesen kiborult a bili"
Moderátornak sok munkája volt. Nem tudom mit írtatok, csak gondolom.
verőce21
@JAJMÁR: (11:51) Nem unatkozom, hanem unalmas a sok tehetségtelen, buta, tanulatlan, kényelmes, önállótlan gagyi ember siránkozása, hogy szegények, nincs pénzük.
Ehhez pedig csatlakozik néhány kommunista agitátor, hergelni őket. :)
verőce21
@karma1: (05:05) Azt írtad, ne válaszoljak rá, pedig nem igaz, amit írtál. A pártpropagandáról sem! :)
(05:13) Persze, a szocialista brigádnaplókba kellettek a jegyek beragasztani. :)
JAJMÁR
@verőce21: 12:42 Értem ! Azért, ha feljebb, a cikkhez és annak témájához tekintesz, a kalácsképű bejelentése inkább borzolja a kedélyeket, mint a "kommunista agitátorok", akikről nem is tudom, hol bujkálnak :)
Nem olyan fényes a helyzet, mint ahogy előadja a Czibere, és ezt le is írtam a Szandokannak ' tegnap 17:43' !
szandokan
@JAJMÁR: Nem hiszem, hogy a tehetséges embereket küldik ki levelet seperni az utcára közmunka címén. Amiben talán igazat adok neked, az a középosztály lassú csökkenése, ami valóban nem tesz jót egy ország gazdaságának. A becsületesen dolgozó, ám szerényebb képességű emberek és a nagyobb tudással bíró gazdag emberek között valóban túl nagy már a szakadék, ellenben a semmire nem képes, segélyből élni akaró emberek és a gazdagok közötti különbség már érthető következmény. A dörgölőzés valóban jelen van a magyar politikában, de ez már a rendszerváltást megelőzően is így volt, habár ilyen Mészáros féle meggazdagodás nem volt éppen jellemző, főleg nem hónapok alatt. A Fidesz éppen ezekkel követi el azokat a hibákat, amelyekkel maguk ellen hergelik az embereket, többet költhetnek büntetlenül a tényszerű fizetésüknél, és ezt nem is vizsgálhatja ki senki. Nekem tudod, semmi bajom azokkal, akik gazdagok, sőt, de legyen kézzelfogható produktum is a hátuk mögött.
verőce21
@Horizont: (14:33) Annak nem örülök, hogy "bearanyoztam" a napod. Tudom, nagyon érzékeny lelkületű vagy.
Tudod, ha én gazdag lennék, új évszakot alkotnék. Már unom a szokványost. A négy évszak között változatok villannak föl máris. A tavasz előtt néha kis őszök vannak, fanyar, mustízű napok, ökörnyállal, sárga levelekkel, melyek az ismeretlenségből érkeznek, és zörögnek, amikor a gesztenyefák még rügyezni sem mernek.

Most is, mint novemberben néha langy zephir lengedez, és megszólalnak a csízek. A télnek vannak rózsaillatú, tikkadt napjai, forró széllel, ideges főfájással. Van tél-utó és van tél-elő.
A tél-elő, kacér mint egy bakfis. Még nem fázik, de arcát pirosra keni, mintha dér csípte volna meg. Fűttet, de csak unalomból.
A természet is fejlődjön, ne csak a szegény ember legyen kevesebb. :)
JAJMÁR
@szandokan: 14:05 Ez egy nagyon tisztességes hozzászólás, és igen, lehet, hogy sarkítottam, de a folyamatok megértése végett !
Talán csak arra hívom fel a figyelmedet, hogy az pedig nálad sarkítás, hogy a segélyből élők semmire nem képesek, a becsületesen dolgozó szerény képességűek nem gazdagok, és a gazdagok nagyobb tudással bírnak !
Sokféle ember van, a tudásnak sokféle válfaja ! Gondold el, vannak, akiknek jó ötleteik születnek, és képtelenek megvalósítani. Vannak, akik megvalósítják mások ötleteit. Mindegyik tehetséges, de a második lesz a gazdagabb ! Persze, van, ahol a kettő együtt van, de ez a ritkább.
A tehetség senkire sincs ráírva. A tehetség születhet szegény családba is, és rejtve maradhat, ha a társadalom nem ad esélyt a kibontására. Itt utalok vissza, erre a cikkre, mert aki úgy él, hogy napi megélhetésen kell gondolkodnia, és hogy miből vesz cipőt a gyereknek, az háttérbe szorítja a saját érdekeit és céljait, és messze nem nyújtja azt a közösség felé, amire képes.
Nem lusta, csak sok a "megoldhatatlan" gond.
Egyébként szinte már-már egyetértek veled :)
verőce21
@JAJMÁR: (12:55) Általános, közhelyszerű dolgokat írsz (ott is), mint szoktál általában.
Csodálkoztam is mindig, hogy ekkora "közhelymondó" egyén, hogy-hogy nem a legmagasabb pozíciókat tölti még be arrafelé?
JAJMÁR
@verőce21: 16:25 Lehet ! Akkor ne olvasgasd :)
verőce21
@JAJMÁR: (16:23) Ez már jobb! :)
Lehet, csakugyan elérkezett az új enciklopédia ideje, amikor a fogalmakat, aprólékosan és kicsinyesen, megint egyszer tisztázni kell.

Meg kell magyarázni, hogy a szabadság nem egy túltengő kalózhajlam profitlehetőségét jelenti, hanem felelősséget és méltóságot. Meg kell magyarázni, a tekintélyt, melynek nem elsőrendű feladata, hogy imádják, hanem hogy intézményében, szellemében és mozdulataiban örökké bizonyítsa magát!
JAJMÁR
@verőce21: 16:38 Igen, ez tényleg jobb,
sőt, kezdetnek egész jó...nem közhelyes :)
szandokan
@JAJMÁR: Ennek örülök, de azt a véleményemet fenntartom, hogy sokan nem is akarnak kilépni a szegénységükből, legalábbis saját erejükből, várják a messiást egy kormánypárt személyében. A másik, amelyik nálam megkérdőjelezhető, hogy minden családban az első a gyerek. Ez nem így van, még akkor sem, ha neked is közöd van nagyon is a témához.
karma1
@verőce21: Ja, ezzel jopofizott Hofi, de kepzeld, nekem (nekunk) a vallalatnal NEM kellett brigadnaplot vezetni, mert a fonokunk SEM volt parttag!
karma1
@tivoli: Nem baj, Nyuszikam, en maradok dore, es igenis skatulyazom az embereket: "Ez negativ, ez pozitiv, ez negativ, ez pozitiv", es huss, a negativok mar nincsenek is a kozelemben, mert nem erdemes rajuk egy masodpercet sem aldozni az idombol.
Es elobb utobb mindenkit be kell valahova sorolni, nem maradhatsz egesz eletedben "langyos" mindenhova tartozo, mondjuk, aki allandoan azt hajtgatja, hogy a szegeny kizarolagosan sajat hibabol szegeny, mert lusta, a gazdag viszont megerdemelte a vagyonat, mert szorgalmas, dolgos...
Dragam, nem ismeros egy kicsit ez a mondat? ES akkor most KI skatulyaz be KIT???
Lehet, hogy ezt a hsz-t nem is nekem kuldted volna, hanem verocenek?...:o)))
Pusz-pusz, huzok melo-iranyba, Neked meg szep joejszakat...:o)))
karma1
@tivoli: Ja, Draga Kicsi Nyuszikam, ne felejtsd el NEM EN irtam le az elso sztereotipiat, sot, hanem veroce, (a szegenyek mind lustak), de azert koszi a hsz-edet...:o))
JAJMÁR
@szandokan: 17:34 Elfogadom a véleményedet. Annál is inkább, mert nekem már nincs közvetlen "közöm" a témához.
Jelenleg más a munkám. Ezért írtam véleményt inkább "magasabb" nézőpontból, de a Verőce figyelmeztetett, hogy közhelyes. Lehetséges, de attól még igaz.
Személyes, közvetlen tapasztalatom csak a szomszédaim és ismerőseim elmondásából van, akik általában panaszkodnak. Nem szeretem hallgatni, de megértem őket, mert a panaszok jogos, de nem a barátaim. A településen élők foglalkoztatási és jövedelmi helyzetét "kimutatás" szinten ismerem. Ezekre alapoztam a véleményemet.

Hát, remélem, sikerült egy nem "közhelyes" hozzászólást írni :)
verőce21
@karma1: (20:07) Mi a 3,14csa! Képzeld, én sem voltam párttag soha "Drága Kicsi Nyuszikám”, mert nem voltam elég buta és iskolázatlan hozzá! :)
F_Viktor
Nem olvastam el a majd 200 hozzászólást, elnézést ha már valaki leírta volna.

Erre reagálnék:
"...az adatok pedig arról tanúskodnak, 250 ezerrel csökkent azoknak a száma, akik arra panaszkodtak, hogy nem tudják kellőképpen fűteni az otthonukat, és 130 ezerrel csökkent azoknak a száma, akik jelezték, hogy elmaradásuk van valamilyen rezsiszámlával."

A valóság nem a fenti állítás:
Lakóssági közüzemi díjtartozás 2010-ben 43,32 milliárd forint volt (áram 18,0007 milliárd forint, gáz 15,854 milliárd forint, távhő 9,459 milliárd forint)

2012 novemberében összesen 76,5 milliárd forint volt az energiaszolgáltatók kintlévősége.
Az áramszolgáltatóknak 292 ezer fogyasztó tartozik összesen 25,3 milliárd forinttal.
A földgáz árával 329 ezren maradtak összesen 36 milliárd forinttal.
A távhőszolgáltatás esetében 95 ezer fogyasztónak összesen 15,2 milliárd forint számlatartozása van.

2014 júniusban a tartozások összesen 96,2 milliárd forintot tettek ki!
Földgáznál 42,4 milliárd, a villamos energia számláknál 35,3 milliárd, míg a távhőszolgáltatásnál 18,5 milliárdos tartozás állt fenn.
Összesen 1,8 millió család tartoznak valamennyi pénzzel a szolgáltatóknak.
A hátralékok miatt 81 ezer fogyasztónál van kikapcsolva valamelyik szolgáltatás.

Tehát mind a tartozás összege, s mind a tartozó családok száma meredeken emelkedik évek óta, s ami szörnyű, a bajba került családok száma az utóbbi 1,5 év alatt több, mint duplájára emelkedett.
Pontosan az emelkedést nem lehet megmondani, az adatok nem tartalmazzák mennyi család van hátralékban több közüzemi szolgáltatás díjával.
Az adatok a MEH oldalán ellenőrizhetők!
eszegfu
@Bercifiu: A filléres könyvekre gondolsz?
dr lópicigáspár
cibere! Kinél csökkent a szegénység, olvasd el ezt a pár sort! Csak a magadfajtáknál csökkent:
"– Erdészeti munkára kerestek segédmunkást, arra jelentkeztem. Nyolcvanezret ígértek feketén egy hónapra plusz koszt, kvártély, hát elmentem Nyíregyházáról Pécs mellé Erzsébetre dolgozni. Reggel hattól dolgoztunk négyig, utána kaptunk egy kiadós vacsorát. Én döntöttem, a másik kettő zalaegerszegi alkoholista szedte szét a nyárfákat.
– Egyszer ettetek?
– Igen este, de azt legalább megettük, finom volt. Egy csárdából kaptunk mindig maradékokat.
– Az kemény, és miért gyalogolsz?
– Hétfőn lett volna a fizetés, de a főnök azt mondta, hogy annyi pénzt fog adni, amennyit eddig adott, semmit, ha így nem akarunk tovább dolgozni, akkor húzzunk a picsába. Hát eljöttünk!"
karma1
@verőce21: 21.17-re: Eloszor is nem Teged szolitottalak meg "Draga Nyuszikam"-kent, hanem @tivolit. Masodszor, ha mar ennyire felkapod a fejed, meg a vizet, talan egy kicsit visszavehetnel a megszolitasi stilusodbol, mert en ehhez nem vagyok hozzaszokva.
De ha gondolod, en is kezdhetem a hozzad intezett hsz-emet "Na mi a f@sz van, Jozsi?"-val, mert nem irtam le semmi csunyat.

De egeszen nyugodj meg, NEM fogok valaszolni maskor, ez volt az utolso, hogy reagalok barmire, amit irtal, igaz, most se az en irasomra valaszoltal, hanem egy masik blogtarsnak irt eszrevetelemre.
Nagyon megvaltoztal, es nem elonyodre, 2-3 evvel ezelott meg volt benned emberi, a csaladot, a gyerekeket erteknek tartottad, es barmennyire is egymassal ellenkezo volt a velemenyunk, ebben igenis megegyeztunk!
Kezdesz kozonseges lenni, mar magad sem vagy, inkabb csak egy kritikan aluli valaki, aki meg mindig azt hiszi, hogy orban a Megvalto.

Legyen szep napod, elvezd az eletet, mig tudod. Udv, karma1
JAJMÁR
@verőce21: 21:27 Ideje felvenned a "tisztelet" szót az enciklopédiádba, és alkalmaznod !
@karma1: 09:56 Igazad van, én is észrevettem. Persze, megvan az oka: zuhan a pártja népszerűsége, és látja, hogy meg fog történni, amiről már elhitte, hogy 20 évig sem ! Továbbmegyek, azt is látja, hogy jogos.
Csapkod összevissza :)
karma1
@JAJMÁR: Kedves Baratnom! Ha visszaolvasod a mai hsz-eit, akkor szinte semmi mast nem latsz, csak azt, hogy mindenkibe belekotott, lecikizett, engem le 3.14-ezett, (mondjuk, nem bantott meg, mert eloszor megnezem, hogy ki mondta, aztan kezdem csak el a hajam tepni, ha olyan, akinek szamit a velemenye. Az ove matol fogva semmit sem szamit nekem, de a kb. 200 hsz-bol egy csomo az O frocsogese volt az itt blogolokba, es nem a temaval, nem Cziberevel foglalkozott. )

Sokkal jobban megbantodnek, ha valahonnan a Te vagy a tobbi, velem (is) egy oldalon allo baratomtol jott volna ennyi durvasag. Az bizony mar lelekbegazolo lenne.
Mindegy, legyen szep napod, itt ma 25 fok volt este 8-kor, es harapni lehetne a levegot a paratartalomtol, sajnos,...:o((( Pusssz karma1
gazdag dezső
Ha olyan nagy csoda történhetne,!!!Hogy egyszerre csak újra osztódnának vagyonok aszerint,hogy ki mennyit tesz le az asztalra !!! Csodák történnének !!Talán lenne teljes megelégedettség az országban kivéve az igazi munkakerülőket,és az ilyen hazug embereket.Lehet ,hogy egyszer valamikor megtörténik az újra felosztás.
verőce21
@karma1: (09:56) Pontosan erről van szó, amit említesz is. Előtte/utána másoknak írogatsz rólam és elvárod, hogy ne reagáljak rá! Sőt kikéred magadnak.
Ilyen hátulról. oldalról jövő magatartást én sem tolerálok! Mit szólsz hozzá?
verőce21
@JAJMÁR: (10:16) Nem "zuhan a pártja népszerűsége" és nem a pártom, csak szimpatizálok velük, a karakán megoldásaikkal és fineszességükkel. :)
verőce21
@karma1: Azért mert megkezded a belsőépítész tevékenységedet Új-Zélandon 13 év beilleszkedés után, már így fennhordod az orrod? :)
Gyuri Géderről
"Czibere: Jelentősen csökkent a szegénység!
Igen csak rajta vannak az ügyön. Október óta 73 - an fagytak meg a saját lakásukban.
A hajléktalanokról nincs információ.
Az elszegényedés és kilátástalanság miatt 15 felett van az öngyilkosok száma. (Libázók figyelem!)
Rajta keresztényifidesz! csak így tovább. Az ország jól teljesít!
1magyar
Csak nehogy a kijevi minta ismétlődjön ebben a nagy jólétben!
havasigyopár
Az ilyen tokás, hájas embereket azért fizetik, hogy ilyen hazugságokat mondjanak. Remélem ezt ő sem hiszi el komolyan. Üzenem neki, hogy nőtt a szegénység!!!
Desischado
@Horizont: Drága barátnőm, a szivemből szóltál! Imádom, mikor a szegénységről beszél olyan, aki nem tudja mi az! Ez a cibere is el süllyedhetne valahová szégyenében, feltéve, ha tudja, mi az! És az meg a másik, ahogy nagyon jól írtad, hogy nem lehet mindenki vezető, de a takarítónak is emberi szinten kéne élnie4 Ha nem is olyan fokon, mint mondjuk egy igazgatónak, de normális emberi szinten!
Amit ezek egy hónapban el dőzsölnek, én abból szépen megélnék, nem luxusban, de emberi módon! Nem értem, ez a fidesz here, hogy nem süllyed el a föld alá!

@karma1: Ilyeneket te nem fogsz normális emberektől kapni, mert nem érdemled meg! És nálatok 25 fok van?! Drágám, rohanok hozzátok!
bakegya
@panellproli: ftatisztika itt már régen nincs-csakkk fizetett,sot jól lefizetett statiszták vannak akiket STRÓMANN-nak becézhetünk-AMEDDIG ENGEDIK-attól tartok az se sokáig.
Toby
A fotón látható jól hízlalt majom mondta mindezt ?
Gondolom ez is "47 ezres keményen dolgozó kisállamtitkár " !
Hogy a kamion tegye helyre a gerincét !
mate03
@verőce21: Istenem ha a hülyeség fájna,szerintem sikoltoznál! Azt írod a lehetőségek országa!? Hol élsz te? A (fidesz) fanoknak lehet,de tisztességes minden szabályt betartó vállalkozók,nem tudnak kitörni,megeszi őket az adó!
verőce21
@mate03: (08:56) Te annyira hülye vagy a nagybetűs élethez, hogy a fájdalomtól ordítanod kéne.
Keress magadnak inkább valami jól jövedelmező piramisjátékot, vagy ha unod magad, játssz inkább a farkaddal!
mate03
@verőce21: Te titokban legelni jársz? Próbáld megcáfolni amit írtam,akkor elnézést kérek! De addig fenntartom a véleményem,amivel sajnos nem vagyok egyedül!
verőce21
@mate03: (10:12) Nemcsak kéne, hanem látom ordítasz is a fájdalmadtól. Jó egészséget hozzá. Szívleld meg amit írtam, jobb lesz meglátod.
(Nem kell elnézést kérned, én sem fogok tőled, jólmenő liftszerelő) :)
mariaberta
@73: Kíváncsi lennék, kinek léptél a tyúkszemére, nem egyszer, többször.Éljen a szólás-szabadság.

De Ciberének igaza van, nincs szegénység, nála, mert olyan szép kerek képe van, majd ki csattan. /törölnek?/

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.