Orbán Viktor miniszterelnök szerint a migránsok kötelező befogadását előíró kvóták ügyében egész Magyarországot becsapták egy bonyolult európai jogalkotási rendszerben.

A magyar kormányfő szombaton, a bécsi migrációs csúcstalálkozót követő sajtótájékoztatóján úgy fogalmazott, "rászedtek, kicseleztek és becsaptak a miniszterelnöktársaim". Hangsúlyozta, az Európai Tanács "késhegyig menő viták" után kétszer is írásban döntött arról, hogy a kvótarendszer csak önkéntes lehet, ezzel szemben az Európai Bizottság később mégis megindított egy ezzel ellentétes jogalkotási folyamatot, ami átment az Európai Parlamenten és bekerült a miniszteri tanács elé, a javaslat elfogadásához pedig ebben az esetben már elég volt a minősített többség, így Magyarország egyedül nem akadályozhatta meg azt.

"Egyszer becsaptak minket, ha hagyjuk, hogy becsapjanak minket, akkor becsapnak még egyszer"

- mondta Orbán Viktor, majd kiemelte, el kell menni, és népszavazással kell megmutatni, hogy nem lehet az unióban kijátszani egy országot csak azért, mert kisebb mint a nagyok.

100 hozzászólásarrow_drop_down_circle

mekkelek
@Csizmás Kond: Aki meg nem kér az agymosásból szavazzon érvénytelenül.. vagy el se menjen.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
silber13
Te Vitya! Biztos, hogy így és ez történt?
Warlord
Te tetü! Te pedig egy országot baszol át már 6 éve.
Csizmás Kond
Akinek migráncs kell az szavazzon igennel, akinek nem kell az nemmel a többi meg fogja be !
mekkelek
@Csizmás Kond: Aki meg nem kér az agymosásból szavazzon érvénytelenül.. vagy el se menjen.
justhpeter
"Őt is és egész Magyarországot becsapták egy bonyolult európai jogalkotási rendszerben."
Ha csak ennyire ismerik ki magukat az unió jogalkotási rendszerében Orbán emberei, akkor mi keresni valójuk van Brüsszelben. Lefordítva: annyira ostobák a magyar kormány képviselői, hogy mindenki, aki szembejön megvezetheti őket.
Ha csak ennyire képes a magyar diplomácia, nem kellene a külügyminiszternek azonnal lemondania ?
nusika
...magyarázkodunk...magyarázkodunk, mert biztosan nem győz a népszavazás! Szerencsére, most nem Gyurcsány lesz a hibás, hanem az EU miniszterelnökei.
simmering73
Amikor a magyar népet kellett bacsapni a manyuppal, nem volt ilyen érzékeny ez a gané.
tutajos
Tudta?
Hát eddig tartott a nyár Marcipán Ceausescu polgártársunknak!
Mélymagyar Nagy Nemzeti (Ál)keresztény illibsi akoltársak:
-ha eddig nem tudtátok,most ezen politikai megsemmisülés kapcsán megtudhattátok, hogy évek óta reménytelen küzdelmet folytattak az agykurkászok Grazban az Illibsi gazdaállatotokon a neurofésű terápiájában!
Agyő tolvajok fejedelme,agyő Vlagyimir Viktor von Baltássy!
Az Isten (se) irgalmazzon neked Liliputihitler!
Ámen!
Maxipocak
Őrülj neki B+ hogy nem agyaltak meg!!! Szerintem soknak megfordult a fejében.
glorianna
Szóljon már neki valaki közelije, h nem az a baj, h kicsik vagyunk, hanem az, h ostoba tahók.
RonaGyuri
ez a retardált barom azt hiszi, hogy a birka nép még ezt is beveszi, s sajnos ebben nem nagyon téved! =))
I.raptor
@Csizmás Kond: Akinek meg ez at állásontja, az meg kapja be! :-)
F_Viktor
Nem értem, hogyan lehet átQrni a géniuszt?
Nem értem, hogyan lehet átQrni azt a 16+2 fityeszes EU-s képviselőt?
Nem értem, hogyan lehet átQrni orbán géniusz-segéd szakmai tanácsadóit, szakértőit?

"...ebben az esetben már elég volt a minősített többség, így Magyarország egyedül nem akadályozhatta meg azt."

Hoppá! Hogy, hogy Magyarország egyedül?
És mi van a haverokkal, a V4-el??
Avagy csak megint hazudsz, ge@i?!
Szókrakész
Ezt a bunkó libsiknek hiába magyarázza.
Azok totál transzban vannak még mindig az internacionálé dallamától.
Borsodi
Nem kicselezni ,végleg ki kellene állítani! Az meg,hogy becsaptak minket már hozzá szoktunk ,folyamatosan be vagyunk csapva,főleg mióta a fidesz van hatalmon.
kakaósbögre
végre egyszer belátta hogy egyszerűen síkhülye a nemzetközi politikához.
egyember
@mekkelek: Én nem-mel szavazok: NEM megyek el...
egyember
@nusika: Gyurcsány MINDIG hibás. Mindenben.
kakaósbögre
én nem érzem magam becsapva.csupán azt kaptuk amit eddig mi csináltunk.ennyi.
kkalman
@nusika: ma, 18:59 Csak óvatosan! Még könnyen előfordulhat, hogy a Gyurcsány lesz a hibás.
egyember
@Szókrakész: A neu-kommunista fideszvallásúak pedig a Vezir seggétől.
Perwool
@F_Viktor: Nem történt más, a V4-nek (3) fel tették a kérdést, Orbán szabadságharcos vagy EU?
Vagy!!!
Rózsika Hatházi
Magyarország minielnökét becsapták, rászedték. Azt a minielnököt, akinek habonyárpi és a finkelstein a tanácsadója? Skandallum! Minielnök "úr"! Tessen tanácsadókat cserélni!!!
I.raptor
@kakaósbögre: Orbán apja is azt kapta vissza, amit beletett anyuciba!
kakaósbögre
@I.raptor: nem lehet a végtelenségig nyomni a pávatáncot.valaki egyszer megunja.
volvós
Annak örülj Viktor, hogy a másik 3 a V4-böl nem kalapált el Pozsonyban...
F_Viktor
@Perwool: Írod:
"Nem történt más, a V4-nek (3) fel tették a kérdést, Orbán szabadságharcos vagy EU?"

Mindig is mondtam, ha választaniuk kell, nem orbánt választják, szét is szednék őket saját választóik.
Egyszerűen hülyére vették orbánt, elősegítik, Magyarország megröptetését az EU-ból.
kkalman
Hazugovicsot átb*szták? Na és? Őegy egész országot b*szott át!
RonaGyuri
Mond prinyó-bernát te hányszor csaptad be az országot? Most éppen a bugyuta alvezéred ismerte be, hogy az alaptörvényt akarod módosítani a népszavazásra hivatkozva, miközben a másik bugyuta alvezéred által rittyentett alaptörvény taxatíve megtiltja az alaptörvényre tartozó kérdést! =))
Perwool
@F_Viktor: Néznek bennünket kultúrnépek. Látják képtelenségünket a haladásra, látják, hogy szamojéd erkölcsökkel terpeszkedünk, okvetetlenkedünk Európa közepén, mint egy kis itt felejtett középkor, látják, hogy üresek és könnyűk vagyunk, ha nagyot akarunk csinálni zsidót ütünk, ha egy kicsit már józanodni kezdünk rögtön sietünk felkortyantani bizonyos ezeréves múlt kiszínezett dicsőségének édes italából, látják, hogy semmittevők és mihasznák vagyunk, nagy népek sziklavára, a parlament, nekünk csak arra jó, hogy lejárassuk. Mi lesz ennek a vége szeretett úri véreim? Mert magam is ősmagyar volnék s nem handlézsidó, mint ahogy ti címeztek mindenkit aki különb mint ti. A vége az lesz, hogy úgy kitessékelnek bennünket innen mintha itt sem lettünk volna."
(Ady Endre, 1902.)
F_Viktor
@Perwool: Nagyon jó, örülök az Ady idézetnek, ez is csak Kertész Ákost igazolja.
Semmit nem változik a magyar ember, ugyanazt a hibát számtalanszor el tudja követni.

Én is ajánlok valamit.
Biztosan serdülőkorban nagyon sokan elolvasták Illyés Puszták népét, de felnőtt fejjel egészen mást olvas ki belőle az ember.
Mindenkinek ajánlom olvassa el újra, s megérti Adyt és Kertész Ákost, de a mai magyar valóságot is.
ftp://ontologia.hu/Language/Hungarian/Crawl/MEK/mek.oszk.hu/00600/00682/index.html
JAJMÁR
Most adagolva van az érzelmi töltet, lehet menni szavazni a gaz, cselszövő eu ellen. Minden eszközt bevetnek a "győzelem" érdekében.
Érvényes legyen a népszavazás, bármi áron, ez a legfontosabb. Már nem számít semmi, de vajon a "cél szentesíti az eszközt"? és mi a cél?

(Nagy hiba volt a népszavazás kezdeményezése, ennek jó vége nem lehet.)
vadnarancs
Újabb koki, újabb saller... Csak téged csaptak be, nem minket, te félkegyelmű dakota!
mekkelek
@egyember: Én az érvénytelen felé hajlok mert ki tudja túlórában mit fognak csinálni a választókörzetekben ha esetleg nem lesz meg az érvényességhez szükséges részvételi arány...
mekkelek
@JAJMÁR: Nem hiba volt ez, tudták ôk jól hogy miért csinálták...
JAJMÁR
@mekkelek: Lehet, de lehet, hogy elszámították magukat. Majd kiderül.
Lackó50
"az Európai Bizottság később mégis megindított egy ezzel ellentétes jogalkotási folyamatot, ami átment az Európai Parlamenten és bekerült a miniszteri tanács elé, a javaslat elfogadásához pedig ebben az esetben már elég volt a minősített többség, így Magyarország egyedül nem akadályozhatta meg azt."
Jó szöveg. Ha már nem akadályozhatjuk meg, akkor minek a népszavazás?E szerint hiába szavazunk bármire, Az Unió küldeni fogja a menekülteket. Bravó!
GeoCravker
Ezzel szegénnyel már megint mindenki szembe ment az autópályán?
Szókrakész
@Lackó50: "E szerint hiába szavazunk bármire, Az Unió küldeni fogja a menekülteket. Bravó!"

Tehát te is elismered, hogy lesz kötelező betelepítésű?!?!?!
Persze kimazsolázott, 5x átszitált rendszer szerint.
kakaósbögre
én csakaszondom hogy inkább egy szír mint egy fideszes.
karma1
@Szókrakész: 20.55-re:... amit orban elvtars KISZ titkar is lelkesen fujt a parttaggyuleseken...:o)))
karma1
@mekkelek: Epp ezert NEM szabad elmenni szavazni semmikeppen sem! Ugyanis ha ervenytelen szavazatot is adsz le, AKKOR IS OTT VAGY, ELMENTEL, de lehet, hogy vagy rosszindulatu, vagy csak siman hulye vagy, ezert elcseszted a szavazolapot, DE MEGJELENTEL! Valos adatokkal, lakcimmel, nevvel, minden egyeb fontos adattal, amit a 2018-as valasztasokon felhasznalhatnak!

Ne tedd legalissa a reszveteleddel a szavazast, ez is azt jelentheti, hogy a sajat birkain kivul senkit nem tud megmozditani! Es ez a lenyeg!
A vegen ugyanis kijelenti, hogy volt 2 es fel millio igen szavazat, 2,8 millio nem szavazat, es 800 ezer ervenytelen, tehat MEGVAN a 4.1 millio szavazo, es neki ez a lenyeg!

A hsz elejen NEM hulyeztelek le, remelem, jol ertelmezed a beirasomat: az o velemenyuket irtam csak le a szavazokkal kapcsolatban...:o))
F_Viktor
@karma1: Jól mondod, nem szabad elmenni népszavazni!
Lackó50
@Szókrakész: Ilyen cirkuszok után mire lehet számítani?? Ha lesz a bevándorlók között orvos, egyetemi tanár, "atom tudós" ... stb. Azokat ott tartják. A segédmunkást meg ide küldik. Azok se hülyék. A válogatásban mi nem vehetünk részt. Ez kb olyan, mint a II. vháború után az USA begyűjtötte azokat a német tudósokat, akiket fel tudott használni és azok már el is kerülték a háborús bűnöket. Ezeket, mivel rajtunk keresztül mentek, itt kellett volna kiválogatni és úgy engedni őket tovább. Akkor nyerő helyzetben lehetnénk. De ezt is elcsesztük, mint már annyi mindent. Ez a mostani szavazgatós játék csak arra megy ki, hogy mennyi embert tudnak mozgósítani. Ez fontosabb, mint az egészségügy vagy bármi más.Még itt mindenkit a gyűlöletre buzdítanak, addig röhögve halászgatnak a zavarosban és spájzolják maguknak a milliókat.
kemeati
Október elején le kell mondania remélem nem mentek szavazni.Csak elcsalt szavazás lesz 10 éves hullák is fognak szavazni
Yoda69
@karma1: Egyetertek, szerintem is legjobb megoldas a tavolmaradas.
Nem szabad asszisztalni egy bunos nepszavazasban semmilyen modon.
Perwool
Bezzeg, amikor a nyugathoz csatlakoztunk (ezt tette Szt. István is), és ezt azzal erősítettük meg, hogy beléptünk az Unióba. Ő akkor egy rohadt szót sem szólt, hogy ez egy óriási hiba. Most, hogy nem az ő elképzelése szerint alakulnak a dolgok (mert, ugyebár a tagság kötelezettségekkel jár), akkor az a szerinte üdvözítő út, ha kígyót-békát kiabál rájuk. A sok birka (a kemény magja) éljenzi, s örül a Kedves Vezetőjének. A magyarok többsége meg szeretné, ha meg sem szólalna.
kerékpáros akkor is bekaphatja
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
dr. prédikátor
Viktor szopkin !!! Átbasztak???és közben meg is szivattak!!!Te meg lassan 8 éve baszol át minket!!! geci!!!
JAJMÁR
@karma1: Ismered a véleményemet, egy nagyarányú érvénytelen szavazattal sokkal nagyobb "bukást" okozhatott volna az ellenzék, ráadásul ezek a szavazók rejtve maradtak volna, hiszen őket leválogatni sem lehet. Persze, ehhez kellett volna az ellenzék ilyen irányú kampánya, és az emberei a bizottságokba!

Itt azonban le lehet válogatni a távol maradókat, névvel, címmel, adatokkal, és akik csalást sejtenek, semmi kétségük ne legyen afelől, hogy helyettük szavazni is lehet. (Csak egy aláírás, de hát melyik távol maradónak jutna eszébe ellenőrizni?)

De most már, mivel az ellenzéki kampány - ami alig volt -, nem errefelé ment, én is azt gondolom, talán a távolmaradás az egyetlen eszköz.
karma1
@Lackó50: 01.28-ra: Ugyanezt mondtam en is: ha a magyarok csinaljak a regisztraciot - akar eroszakkal is, hiszen megtehettek volna a magyar hatosagok - , akkor mi tudtuk volna kivalogatni a nekunk kello iskolazottakat, nem mentek volna tovabb nyugatra. Nem ezt tettuk. Akkor meg ne csodalkozzunk, ha most a hasznalhatatlanokat kuldik vissza...
karma1
@JAJMÁR: 09.21: Tudod, az a biztosan elo szemely, aki oktober 2-an kiad a kezebol BARMILYEN szavazattal egy papirlapot : ezzel fogjak pontositani a kubatov listat.
Ebben a pillanatban NINCS ilyen a kezukben, hiszen Kovacs Gizella kommentelo tarsunk is kapott papirt a 30 eve elhunyt batyja nevere... Tehat a listajuk NEM tokeletes!
Es ha masodikan barki ELO szemely elmegy szavazni, akarmilyen papirt kiadva a kezebol, akkor az mar egy hasznalhato adat lesz a hatalom kezeben, azzal a papirral akarmit meg lehet majd tenni!
En ezert ellenzem a reszvetelt, na es persze a szavazo letszam miatt...(Mindegy, mit szavazol, DE OTT VOLTAL, es dagasztottad a letszamot, ami igy lehet akar ervenyes is, ha 4.1 millio szavazo elmegy, barmit is szavazva...:o((((
JAJMÁR
@karma1: 10:18 Két országos és önkorm. választáson túl, gondolod, hogy nem tudják, nincs friss listájuk? Persze, bármi lehetséges.
glorianna: 09:32 hsz. fölöttébb !
De nem megyek szavazni én se, most már, főleg, hogy itthon se leszek.
karma1
@JAJMÁR: Ahogy irtam, kerdezd meg Kovacs Gizellat, mennyire fel volt haborodva - joggal! - hogy orban a 30 eve elhunyt batyjat agitalja erre a mocskos szavazasra...Tehat szerintem bloffolnek es NINCS pontos listajuk, de mindennel eletbevagobb nekik, hogy 2018 elott legyen egy valoban hasznalhato, valodi listajuk... Nagyon atlatszo, amit csinalnak, hidd el nekem...
JAJMÁR
@karma1: Nincs kétségem efelől, "átlátszó", de minél nagyobb halmazból kellene kiválogatni a táborukat, annál nehezebb lenne. (Engem nem győz meg egy-két rosszul kiküldött levél, van jó címlistájuk, hiszen a helyi szb. tagjai minden választáson ellenőrzik. ) Ja, és hát kellenének a bizottságokba az ellenőrök, de ez meg nincs!
Ezért jelen állás szerint egyetértek, szerintem is a bojkott most az egyetlen eszköz. Azért érdekelne, ha érvénytelen lesz a népszavazás, akkor mit lép az ellenzék? Mert ha semmit, csak annyit, hogy na ugye... - glorianna hsz. - az nem győzelem.
Hiányolom az ellenzék aktív fellépését.
karma1
@JAJMÁR: Mert sztem nincs is ellenzek... Tehat nagyon semmit sem tudnak tenni. (Nem is tesznek, kicsit sem.)
világlátó
@glorianna: Köszönjük éberségedet. Ez a cikk és a kommentjei éppen jó időben. Vajon mit kellene tenni, hogy mindenki láthassa? A jobboldalon, KÖZPARK címszó alatt összegyűjtött hírcsomag, pedig azoknak segít, akiknek már nem olyan jó az emlékezőképessége.
Ma reggel a hírTv.-ben végignéztem a főszerkesztők vitáját. Én is, ahogy talán még sokan, levontam a vita tanulságait. A hatalom megtartásáért, a fidesz korlátlan uralmáért, a pénzért, a betonba ágyazottságért, stb. vívott könyörtelen kommunikáció csapott össze az érték alapú, tisztességes kommunikációért kiálló Népszava és az Élet és Irodalom főszerkesztőjével.
Egyre nyilvánvalóbb a romlottság, az aljasság és a gonoszság erőinek az előretörése, méghozzá a szemünk láttára. Egyre nyilvánvalóbb, hogy a hatalom kommunikációja erősebb, hatékonyabb, sikeresebb minden más emberi tisztességnél.A mérhetetlenül összerabolt közpénzből ekkora kampányt folytatni a saját népünk tudatának rossz irányba történő átformálásáért, égbe kiáltó bűn! Nem a menekültekről van itt már szó ! Sokkal többről.Olvassátok el glorianna által feltalált cikket, mert rámutat a valóságra. Ha már elmentek szavazni, mert féltek a távolmaradás következményeitől, legalább tegyétek érvénytelenné, manipulálhatatlanná a szavazólapot. A saját önbecsülésetek vezérelje a kezeteket.Ne higgyetek senkinek, ne féljetek, bízzatok a saját emberi tisztességetekben, józan magyar és európai emberhez méltóan.
aremy
@Szókrakész: én a mint a mókus fenn a fán tól jövök transzba és te melyik horthy vagy szálasi nótától mész le térden állásba.
Kovács Gizella
Most legalább megtudtad, milyen érzés az, amikor rászednek, kicseleznek, kiba...nak veled
ahogy tetted ezt a magyar néppel te álnok kétszínű ... na nem folytatom, de a Simicska
megmondta helyettem !
Macskaszem
Rászedtek, kicseleztek, becsaptak? Nem vagy te ennyire hülye vazzze, Ha meg mégis, akkor szégyenedbe el kéne bujdokolnod, nem pedig telekürtölni vele a médiát.
Fradigege
Akkor mészároslőrinc miért felejtette el, hogy van még plusz 1.5 milliárdja a zsebében? Talán ő is becsapósdit játszik?
sentinel216
Becsapták? Hónapokig, folyamatosan? Az nem lehet! Ha csak nem az okozott gondot, hogy az általa aláírt paktum nem lovári, vagy ősi magyar ékírással íródott. 26 tagállam vezetője megértette, aláírta. A nyugdíjas, pocakos balhátvéd , nem hogy hogy tolmácsot kért volna, hazajött és hónapokkal később kitalálja, hogy őt - aki egyben a magyar nép -, átverték. Skandalum!!!
egyember
@Yoda69: Ha távolmaradsz, a(z üres) szavazólapod szabad préda. Ha érvénytelen szavazólapot dobsz be, azt már nehéz(?) érvényes NEM-mé változtatni.
Hari
Szegény Viktorka ! Egy ilyen nagyfiut így becsapni ! Most aztán nem marad más hátra, mint durcásan huzogatni a kisvonatodat Felcsút és Brüsszel között, közben egyszer-egyszer nagyokat szipogni .
Hari
@justhpeter: dehogy csapták be ! Ezt kell elővezetni a belhoni, általa számtalanszor becsapott együgyüeknek, hogy még sajnálják is, egyben egyet újra belerúgni az országot lélegeztető gépen tartó EU-ba .
eugen4402
@egyember: Na, ezt nem hiszem el. Képzeld azt, hogy az érvénytelen voksot a kukába helyezzük, üres lap van kb. 100 millió, pótoljuk egy kifogástalan NEM szavazattal, amit viszont gondosan az urnába csúsztatunk. A T. Bizottságban csak fideszesek ülnek, még meg is tapsolnak, mi meg boldog mosollyal az arcunkon büszkén meghajolva köszönjük a társak tetszésnyilvánítását...
rosalinda57
@egyember: Sajnos nem így van. Ha mindkét négyzetbe is x kerülne, azt érvényesnek tekintik - így szólt a NVB hirdetménye, holott ennek érvénytelennek kell lennie, de ők érvényest csinálnak belőle. A kisebbségben lévő pártok pedig nem küldenek ellenőrt sem.
Mézike
Szerintem ott esett nagyot vezírünk hogy aszitte az unio törvényei ( mellesleg ezt mi is illetve a mi "képviselőink" is aláírták) , is olyan mint a magyar alkotmánynak nevezett tákolmány , hogy visszamenőleg, előre utólag alul , felül orrba szájba lehet "módosítani, az ő "izlése " szerint.
libellle
@Perwool: ma 7:48 Azok pedig a pustagenius mögül gyorsan egy masik sorba léptek.
Perwool
@rosalinda57: Nem! Akkor érvényes ha a metszés vonal a körben található.
Ha mind két körben metszi egymást akkor érvénytelen. Ha mind két körben van vonal de nem metszi csak egyikbe akkor az az érvényes szavazat amelyik metszi egymást a körben. Bármekkora vonalat húzhatsz a lényeg, hogy a körben legyen a vonalak metszés pontja.
"A kisebbségben lévő pártok pedig nem küldenek ellenőrt sem."
A szavazat számlálók függetlenek! Ők 3-an vannak egy elnök, egy helyettes, és egy tag!Ahol nem lesznek párt delegáltak ott + 2 tagot kell berendelni, szintén függetlent. Még ha a közvetlen családtagjai valamelyik párt tagja az is kizáró ok! (A szavazást min. 5 fővel lehet elkezdeni) Az esetleges csalás nem ezen a szinten történik!
sziha
@Szókrakész: kerdezd meg a veziredet, mar elolvasta es alairta, hogy mi lesz itt. Titeket meg csak nepszavaztasson meg ropke 10 milliardbol.
Szókrakész
@sziha: Ti meg szajkózzátok tovább, hogy nem lesz kötelező betelepítés.
De remélem, hogy szoc vezetésű városokba terítenek.
Én a fidesz helyében ezt tenném.
Csak hogy érezzétek a súlyát mekkora baromságot csináltok!!!
sziha
@Szókrakész: Viktor valamit alairt... Mi is volt az?
F_Viktor
@Szókrakész: Írod:
"Ti meg szajkózzátok tovább, hogy nem lesz kötelező betelepítés."

Azért, mert soha szó sem volt "kötelező betelepítésről"!
A kvóta a menekültügyi eljárás lefolytatásának idejére szólt, tehát nem betelepítésről!

"Az eljárás ideje után az érintett menedékkérő vagy menekültstátuszt szerez egy adott uniós országban (így lényegében az egész EU területén), vagy akiről bebizonyosodik, hogy nem jogosult nemzetközi védelemre, azt a vizsgálatot végző tagállam saját hatáskörben azonnal KIUTASÍTJA. Azok a migránsok, akik nem voltak hajlandóak regisztráltatni magukat Olaszországban vagy Görögországban, hanem anélkül tovább mentek, vagy továbbmennek Magyarország felé, nem kerülhetnek be az összesen 160 ezerbe, így az ő kvóta szerinti elhelyezésükről még átmenetileg SEM lehet szó."

Remélem még számodra is érthető, mert nem túl bonyolult megérteni!?

Itt a dánok úgy oldották meg, hogy a svéd Ikeaval közösen fent északon csinos kis falut építettek fel 2 hónap alatt. Így senki nem fél, hogy a szomszédjába ideiglenesen migráncsot helyeznek el!
I.raptor
@kakaósbögre: Ahogy a dal mondja: "Átdobták a szart a kerítésen"!
bencemacska
A zsebnapoleon azt nem tudja megérteni, hogy nem működhet úgy egy 28 tagú EU, mint a 8 tagú annak idején. Ott mindenkinek vétójoga volt, lehetett mindent újra tárgyalni.
A csökött agyával nem fogja fel, hogy ez 28 tagnál - pláne ahol ő és hasonszőrű társai is belevauzhatnak mindenbe - már nem megy. Át kellett térni sok ügyben a többségi szavazati elvre!
Ő azt szeretné, ha neki mindenben vétó joga lenne.
Alelnöke (Gálné) hogy hivatkozott Luxemburg méretére, az nem jutott eszébe. hogy Merkel mellett ő ugyanolyan törpe minden tekintetben!!!
kemeati
@Szókrakész: Figyelemmel kisérted februárt amikor ovi haverod aláírta migráns szerződést???Most meg arabokat hoz még + 300.000 dollárért már 4.000-t
kemeati
@karma1: Sajnos vagy 10 éve van teljes listájuk minden magyar szavazórol még a halottakról is akiket nem vettek ki a listáról!Megtalálod Kubatov úrnál az FTC vezetőnél
eugen4402
Semmi kétség, valaki nagyon rászedte O. V. -t. A rádióban képes volt kimondani, hogy az okt. 2-ai szavazás fontosabb lesz, mint a NATO-ba, vagy az EU-ba belépésünkről rendezett referendum...(!!!) Ez már beteges, kényszeres túlzás...
dr. prédikátor
Aki hülye az így jár , igaz viktor szopkin!!!A hülyéket könnyű átverni!!! geci!!!
karma1
@kemeati: Tudom, hogy ott van, de szerintem nem pontos, hiszen mindennap halnak meg emberek, es minden nap el is erik a 18 eves kort is, tehat ujabbak jonnek be a kepbe, mint potencialis szavazok...
Kutyuska
@justhpeter: Vagy csak Brüsszel is megtanulta a pávatáncot? Akkor mi a gondja Orbánnak?
Itt egy újabb siker, utánozzák a magyar pávatáncos miniszterelnököt. Ezt halljuk évek óta, hogy már az egész világ minket utánoz. Miért nem örül inkább, hogy még egy sikertörténettel dicsekedhet?
bencemacska
OV: "..rászedtek, kicseleztek, becsaptak,..."
És ő még mindig miniszterelnök, nem bujdosott el!
Nagyon szégyellhetjük magunkat, mert hagyjuk!!!
Clavigo
Valószínű,,a büfében zabálta le a napidíjat,,,,,,,ezért maradt le mindenről..
nezelodo
Lehet, hogy kiismerték a Kekecet, és saját módszerével vezették meg.
evacica
Orbán mer megint hazudik és hülyíti a "magyar"népet, ehhez meg a harácsoláshoz és az ellenfél lejáratásához ért a legjobban! A baj csak az, hogy sok közülünk az agy mosott akik elfelejtik használni a fejüket és gondolkoznának is a sok orbáni hazugságon! Ő az az ember aki életében még nem hazudott! Szerintem még álmában sem tud őszinte korrekt lenni!,
bencemacska
@evacica: ma, 08:17

"Ő az az ember aki életében még nem hazudott! Szerintem még álmában sem tud őszinte korrekt lenni!"
Én ezt a mondatot csak úgy tudom értelmezni:
Ő az az ember, aki életében még nem tudott őszinte lenni a klánon kívüli emberekkel!
nemsemmi2
Nocsak-nocsak! Az uniós vezetők annyira tisztességesek, amennyire Orbán velük szemben.
Orbánra egyébként jellemző, hogy ha ő rászed valakit, az kurucos okosság, és még büszke is rá, ám ha őt valaki rászedi, akkor az már tisztessgtelen aljas dolog.
Lepényleső
Valaki,ha felkészületlen akkor meg esik az ilyesmi?
kukac50
Ki ismerték a kétszínűségedet Viktor!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.