Gyurcsány Ferenc az utóbbi hetekben azzal igyekezett lázban tartani a közvéleményt, hogy Orbán svájci és szingapúri bankszámláiról informálta valaki, és kézzel fogható bizonyítékokat is felmutat majd. Most azt mondja, lehet, hogy csak valaki jól megszívatta.

Gyurcsány az ATV-nek adott interjújában arról beszélt, hogy lehet, hogy orosz, lehet, hogy fideszes provokációval áll szemben.Tárgyalt valakivel, akinek nem ismerjük a személyazonosságát, és az sem zárható ki, hogy egy fideszes provokátor felültette.

"Ha igaz, amit látok, akkor Magyarország mai miniszterelnöke köztörvényes bűnöző. Ha nem igaz, amit látok és provokáció van, akkor a magyar belpolitikai életben valaki nagyon mocskos játékot játszik, amelyben engem akar fölhasználni"

- mondta Gyurcsány Ferenc.

A DK elnöke azt is hozzátette, akár a vagyonát is feláldozná, ha ez lenne az ára, hogy bebizonyítsa Orbán bűnösségét.

131 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nyanya001
Orbán saját maga bizonyítja, hogy orosz ügynök,
Putyin valamit tudhat róla, mi másért lenne ez a nagy barátság.
Ha Orbán marad pár év múlva ismét itt dübörögnek az orosz tankok meg
a harci gépeik.
Az ország meg végleg kiiratkozik Európából.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Donáld Tramp
Jahh mindent átruháztál a vagyonodból / szokás szerint / valamelyik ...ük-ük uncsitesó, feleség + valamely érinthetetlen alapítványhoz...
HA TI PROPISOK KORMÁNY SZERETNÉTEK VÁLTANI ! ŐT MINÉL ELŐBB TÜNTESSÉTEK EL MAGATOK KÖZÜL...
gazdag dezső
Gyurcsánynak legjobb lenne ,ha hallgatna !! Hazug fráter !! Aljas disznó !! Nem veszi észre,hogy már lassan teljesen magára marad? Lassan szépen visz el Ő is a pénzt a dolgozó becsülets emberektől. Akasztani való hazug disznó! Nincsen semmi szégyenérzete ??
Katalina62
Ezt most Gyurcsány megérdemli! Nem egy nyeretlen két éves! Attól, hogy én nem tartom a patás ördögnek,de ez most hihetetlen ökörség volt! Ha belebukik megérdemli! Az a bajom, hogy Orbán viszont ilyen ügybe nem bukna bele!
Hellcat
Teregess ki vagy tűnj el a picsába...kezd mostmár nagyon unalmas lenni ez, hogy szanaszét cincálódik az ellenzék amíg a fidesz röhög a markába.
Katalina62
@gazdag dezső: ez azért nagyon demagóg!
Béla333
Még vagy 8-10 hónapon keresztül lehet hülyíteni itt mindenkit, hogy már majdnem beszélt a közvetítővel, de... Erről még lehet vagy 120 alkalommal beszélni Gyurcsánynak vagy Vadainak (Varjúnak) a Kálmán Olgánál, vagy a Rónai Egonnál, a DK-s hívők meg mindenkinek mondhatják, hogy micsoda fantasztikus időzítés, hogy kitalálta ezt a Feri hogy majd akkor jön elő a tutival, amikor...
Aztán majd a Mikulás bejelenti, hogy nincs itt kérem semmi látnivaló, lehet tovább menni!
bencemacska
Én Simicska megszólalását várom ebben az ügyben is.
Valamit csak ő tudhat.
Mindent meg még a csúti sem, mert napról-napra romlik az állapota!
Én továbbra is azt tippelem, arról van szó, hogy ki, kinek, mikor, hol fizette ki a Fidesz által ellenzékben felhalmozott adósságát.
adrenalink
Mostmár fenemód kíváncsi lennék rá, mit mondott május 17.-én Molnár Zsolt Nemzetbiztonsági Bizottság Elnökének...
Béla333
@adrenalink: 14.38
Eláruljam? Megzsarolta, hogy legyen partnere ebben a hülyítésben, cserébe nem hozza nyilvánosságra, miért játszott össze MSZP kampányfőnökként a 2014-es kampányban a Rogánékkal!
Ezeknél így megy (mehet) ez!
bencemacska
Még az is lehet, hogy most ködösíteni kell, mert a Jobbik követeli a Gyurcsány jegyzőkönyv titkosságának feloldását Molnár Zsolttól!
Lehet, hogy Simicska nem támogatja eléggé a Jobbikot? OV-ra kompromittáló dolgokat még nem mond el nekik?
Pedig ennek az ügynek a megoldása is ott van.
Valaki csak kiugrasztja egyszer a nyulat a bokorból!
Edmond Dantes
Istenem!!! Az a baj,hogy nem csupán magából csinál bohócot,hanem lejárat mindent,amihez köze van.Így az ellenzéket is.Végül is igaza lett Botkának,ez az ember vállalhatatlan.
Eladott Ország
Az egyik tizenkilenc ,a másik egy híján húsz. Nem vártunk mást. Pedig azt mondják, hogy kockázat nélkül nincs siker. De csak a szájtépés megy.
terlasz
@gazdag dezső: Ilyeneket rólad is állíthat bármikor bárki.
kisvakond
Itteniek, én már egyetlen szavát sem hinném el...
human
Két lehetséges kimenetelt látok:
1. Mégis valós iratokról van szó és Ferinek sikerül megszerezni őket
2. Átverés az egész és nem lesz Ferik kezében semmi.

Nem hiszem el, hogy annyira amatőr legyen a Feri, hogy így átbaszhassák. Már csak azért is, mert egyszer már a bal oldalt Baján beszopatták hamis anyaggal. Ott a cigányok játszották el, hogy megvesztegetnek egy fideszest. Hatalmas bukta volt az a bal oldaliaknak, akik tényként kezdték kezelni. Ha valamiből, abból tanulnia kellett volna. Ha meg ráadásul tudta, hogy orosz a forrás, akkor duplán gyanakodnia kell. Hacsak nem lesz egy újabb csavar a történetben, akkor Gyurcsány végleg eltűnik a politikai palettáról.
Csizmás Kond
...röviden ennyit a dékáról és Ferencről...
dodóka
Feri ! Hogy téged minden gyökér át tud b@szni. Idáig hittem neked, de az Öszödi beszéd körüli faszoskodás - tudniillik, hogy ki szivárogtatta ki - meg most ez az idiótaság Gorbánnal kapcsolatban már nekem is sok baszki. Komolyabb faszinak gondoltalak. Engem is a bizonytalanok közé löktél. Eddíg gyurcsányista voltam, de ma már nem tudom kinek is higgyek. A gecinek és bandájának sohasem fogok, a Botka is egy hataloméhes fasz, mint amilyen a Mesterházi is volt. A Vona nem alkalmas miniszterelnöknek, nemzetvezér meg már volt Szálasi idejében, ebből nem kérek. Úgyhogy lehet maradok otthon én is a faszba. 2018 után meg lehet kivándorolni. Hála az impotens baloldalnak...
Béla333
@dodóka: 16.35
Üdv azok között, akik szeretnek/szeretnének tisztán látni!
qxy
Na ezt mondtam amikor letelt a hét. Ugyan olyan hazug disznó mint Orbán csak a duma A lényeg hogy ő legyen fent és ő zsebelhessen .Van elég serege aki bevette a mézes madzagot és hisznek neki mint Orbánnak. Ha lenne Magyar törvény " IGAZI" Akkor ez a pöcs már rég népművészeti agyag edény lenne a sitten Viktor mellett .
nyanya001
Orbán saját maga bizonyítja, hogy orosz ügynök,
Putyin valamit tudhat róla, mi másért lenne ez a nagy barátság.
Ha Orbán marad pár év múlva ismét itt dübörögnek az orosz tankok meg
a harci gépeik.
Az ország meg végleg kiiratkozik Európából.
huKKK
Kár Gyurcsányra kenni a balhét.
A kormányváltást meg kell előznie egy ellenzékváltásnak.
Anélkül nem fog menni.
quadrocopter
Gy. egy hatalmas ökör, ha ez igaz! Mi francnak kell kiállni és teleóbégatni a világot, hogy aranytartalék-.szintű terhelő adatai vannak a Gecire, akkor, amikor kétséges a dolog?
Ennyire hülye lenne, vagy ez is egy szerep a hordához bújásban?
human
@quadrocopter: Ezen én is meglepődtem. Ennél óvatosabbnak tartottam.
Béla333
@Horizont: 18.47
Vagy ezzel a húzással a teljes ellenzéki erőfeszítést Orbán zsarolhatóságának bizonyítására sikerült semmissé tenni!
Kinek kedvez ez az ellenzéki erőfeszítéseket lenullázó húzásával? Kinek a szekerét tolja ezzel a blamával?
Igen Orbánét!
Pálinkafőző Rézüst
De legalább elismerte, hogy fel akarták ültetni... Lehet példát venni, elvtársak... lehetett ez szándékos fideszes provokáció is! finkelstein-birnbaum-habony tengely nem pihen ám! @quadrocopter: @Béla333:
Pálinkafőző Rézüst
@Horizont: nálunk azt kivették a csomagból...De majd megnézem a neten.
Pálinkafőző Rézüst
@Horizont: íme a biológia bizonyíték, hogy a szar lehet még szarosabb... :)))
Béla333
@Horizont: 19.08
Nyilván én látom rosszul, hogy Gyurcsány csak bohóckodik és nevetségessé tesz minden ellenzéki megmozdulást, ami Orbán ellen irányul.
Nyilván neked van elfogulatlan véleményed az ügyről, mint egy elvakult DK-snak!
(Nem tudnád leírni, hogy igen! Ezt nagyon elb..-ta a Feri?)
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: ezt már mindenki elismerte...Téged még soha nem csapott be senki??? Vagy Sifit??? Nemáááááááá... :))
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 19.26
A blöff, a hazugság és a becsapottság az két különböző dolog!
Ha becsapták Gyurcsányt, de ő öszinte volt, akkor miért is nem tett feljelentést úgy, ahogy Magyar ügyvéd is többször kifejtette?
Mert ha kiderül hogy szándékosan hazudott, akkor Gyurcsánynak lenne vége!
Inkább most is játssza a mártírt?!?!
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: nehéz eset vagy... :)))
"Ha becsapták Gyurcsányt, de ő öszinte volt, akkor miért is nem tett feljelentést..."
Mert rájött valszeg, hogy becsapták, erre nem lehet feljelentést tenni, anyagi kár senkit nem ért.
"Mert ha kiderül hogy szándékosan hazudott, akkor Gyurcsánynak lenne vége!"
Azért Fletó ennél fényévekkel intelligensebb, hogy szándékosan ilyet hazudjon. Ezt te is tudod. Ráadásul 99% a valóságtartalma, gondolom ezt te is tudod.
"Inkább most is játssza a mártírt?!?! "
Nem játssza mártírt.láttad már valahol keresztre feszítve? :)) kivéve a zsidesz kommunkációs keresztjén... Remélem,nem szopod ezt is...
Pálinkafőző Rézüst
@Horizont: Bélát megtéríccsük...:))) Nem, nem Fletóistának, (én sem vagyok) csak realistának... :)
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 19.40
Ha rájött hogy becsapták, akkor miért jött elő ezzel a hírrel? (Úgy emlékszem legelőször valami olyat mondott, hogy már évekkel ezelőtt mutatták neki amit mutattak!)
Én nem vagyok olyan biztos abban, hogy esetleg nem szándékosan dobta be ezt a hírt, azzal, hogy majdcsak lesz valahogy! Gyurcsánynál sorban vonnak az ilyen történetek. (2006-Fidesz érintettség, Öszödi beszéd kiszivárogtatása, stb,stb)
Egyébként én is úgy gondolom, hogy Orbán az oroszok bábja, mondjuk mégse kellene blöffölni. Szerintem!
Hetek óta erről a semmiről nyilatkozik Gyurcsány, Vadai, Varjú, stb. Lehet hogy ezért csinálták az egészet!
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: "... mondjuk mégse kellene blöffölni."
Igen! Igaz! Ezért írtam: " lehetett ez szándékos fideszes provokáció is! finkelstein-birnbaum-habony tengely nem pihen ám! "
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 20.19
Örülnék és fele ennyi vitánk sem lenne, ha te és "Horizont" annyira lennétek realisták, mint amennyire én az vagyok! Engem tényekkel meg lehet győzni, a DK-s fanatikusokat nem. (Ha nem vagy DK-s, akkor rád biztos ez nem vonatkozik! Vagy mégis??!!)
Béla333
@Horizont: 20.02
Legalább annyit hozzátehetnél a kinyilatkoztatásaidhoz, hogy "szerintem".
bencemacska
@Pálinkafőző Rézüst: ma, 19:13
Én is ebben a cipőben járok, csak neten tudok Hír TV-t nézni!
Bezzeg míg orbánt ajnározták, semmi, senki nem zavarta!!!
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: oszt az LMP fanatikusokat meglehet győzni??? :))) Mint írtam, nem vagyok Fletó hívő! Értő olvasás uram, te még magadévá tudtad tenni, (talán, remélem) a régi jó magyartanárok jóvoltából... :)
Amiket írtam, azok tények!
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 20.27
"Amiket írtam, azok tények!"
Ez egy kinyilatkoztatás! Cseppnyi kétely nincs benned?!
Te is néha hozzátehetnéd a beírásodhoz, hogy "szerintem"! Így, ez nagyon diktátumszerű! ("Amiket írtam, azok tények!"
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: " oszt az LMP fanatikusokat meglehet győzni??? :))) " Nos? Tényekkel sem?? Sifi nem tolta a fidesz szekerét olykor? Ugye ezt nem tudnád mondani tiszta szívvel...
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 20.32
Majd te megmondod! Csak tárgyilagosan!
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: Na látod, ilyen egy fair politikus...
hirtv.hu/ahirtvhirei/gyurcsany-csapdaba-zuhanhatok-ahol-eljon-a-halalom-1396385
Ellentétben a Sifivel, aki orrbán biztatásra feljelentette Fletót Sukoró ügyben! Namost a bíróság bűncselekmény hiányában felmentette Fletót! Nem bizonyíték hiányában, hanem bűncselekmény hiányában! Annyit te is tudsz, hogy ez nem mindegy! Sifi pasi azóta sem kért elnézést! Ez lenne a minimum! Tedd meg te helyette...
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 20.47
Szerintem jól tette Schiffer, hogy annak idején feljelentést tett, ha azt gyanította, hogy hivatali visszaélés gyanúját látta, a nyomozás nem az ő dolga.
Ugyanezt hiányolom most Gyurcsánytól: miért nem tett feljelentést, ha ilyen gyanúja van és nem hazudik?
Egyébként ezek után nem lehet tudni, hogy mivel van Gyurcsány megzsarolva a Fidesz által, mert nagyon úgy mozog a pályán, ahogy Orbánnak inkább kedvező!
Érdekes, hogy nem mered felvállalni hogy Gyurcsány imádó vagy, holott minden beírásodból süt a Fletó iránti feltétlen elfogadás?!
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: Uram.olvasd el a profilom, és megtudod, ki vagyok... Ilyen ecceű... Már aki nem szégyelli! És mivel nekem nincs jelenleg pártom, (lásd a profilom) ezért nekem könnyű dolgom van, a te elkötelezettségeddel ellentétben. Én racionalista módon mindig -míg nem lesz pártom- a legkisebb rosszat fogom aspektálni. Én -veled ellentétben-szabad vagyok...:)))) És ez jóóóó... De van rossz szájíz is, hiszen nincs egy jobbközép, konzervatív, szoc.érzékeny pátja a országnak... És ez nagyon nagy baj...
Béla333
@Horizont: 21.00
Ti nem köpködtök senkit?
Amit csak itt olvastam tőletek pl. Schifferről, vagy amit most lehet olvasni a DK-soktól Botkára az mi más, mint köpködés!
Miféle párt ez a DK? Amelyiknek ilyen szavazói vannak?
Én nem imádom veletek ellentétben az LMP-t! Magam írtam egy néhányszor itt a Propin is, hogy akár a Momentumot el tudnám fogadni, de még egy LMP-Együtt-Párbeszéd-Momentum szövetséget is!
Szimpatizálok az LMP-vel, de ez nem imádat!
Ellentétben a ti érzésetekkel Gyurcsány irányába!
papa.49
Gyerekek hagyjátok a Bélát meggyőzni a Gyurcsány ügyben lehetetlen, mondhatnám úgyis ,,kár a gőzért,,)))))))
Béla333
@papa.49: 21.07
Hát még egy értelmes beírást nem láttam arra vonatkozóan, hogy miért is volt jó az, amit Gyurcsány ezzel az Orbán dokumentumokkal tett?!
Szerintem kimondottan kártékony volt!
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 21.10
Nem, a Nick nevem nem Hadházy, hanem Béla333!
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: ma, 20:32
Béla333

Válasz
20:38
tiszta szívvel...Ugye érted?
papa.49
@Béla333: Nézd Béla te igen elvakult vagy ha a Gyurcsány szóba kerül, ha hülye volt akkor rábaszott, mert még a WC. re se kerül be, de én még nem írnám le a palit máris...
Még viríthat valamit, lehet ez etetés is kitudja, legalábbis én nem tudom, de szerintem te se tudsz többet ez ügyben...
Bő félév és kiderül, ha van aduja, úgy december végén, január elején érdemes kijátszania, majd meglátjuk!!!
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: nacsakhogy az LMP sem szeplőttelen... Ugye? Hadházynak elismerésem, de amíg fideszes volt, minden szar törvényük ellen semmit NEM tett! A trafikoknál állt át. És ELŐTTE??? Tessen mondani, előtte süket és vak volt???
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 21.18
Hadházyt korrektnek tartom, felállt a kényelmes habzsi-dőzsiből, mert meglátta, hogy mi van a Fidesz nagy dumája mögött! Hány most a DK színeiben politizáló politikus állt fel, amikor 2010 előtt látta és tapasztalta a politikus társainak a bűncselekményeit?
Ja? Egy sem? Értem! Még a mai napig sem érzik úgy, hogy talán nem kellett volna az országot a Fidesszel összejátszva szétlopni? Nem!
Világos! Aki esetleg különb náluk, azt kell mocskolni, lehúzni az ő szintjükre! Ahogy most te is próbálkozol! Igaz?
Méghogy nem vagy DK-s!? Pont olyan vagy!
Béla333
@papa.49: 21.17
Egyet értek!
Én örülnék annak, ha valamit villantana Gyurcsány, ezzel börtönbe küldhetnénk Orbánt, de ez a média felhajtás egy ilyen blöff miatt visszataszító!
Nekem legalábbis!
papa.49
@Béla333: Ebben megegyeztünk, kivárjuk a végkifejletet, ha neked volt igazad számíthatsz egy elismerésre tőlem, tudom ez nem sok de én ennyit tudok adni az itteni társaknak...
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: "Hadházyt korrektnek tartom, felállt a kényelmes habzsi-dőzsiből, "
Áljjjjj álljjjj álljjjjjj! Előtte mit csinált, -igen, élvezte- azt mond! A Valót!
"Méghogy nem vagy DK-s!? Pont olyan vagy! "
Mindig megnevettetsz,,,,...:)))))))))))))
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 21.35
Ha nem akarsz nem válaszolsz, de te életedben mondtál már fel azért, mert nem tudtál azonosulni a cégednél zajló disznóságokkal?
Ebben az esetben te megrovást érdemelnél, hogy miért nem hamarabb mondtál fel?
Gondolkozz már egy kicsit!
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: no ez hatalmas csúsztatás... :)))
Jó éjt, békélj meg a valósággal...
karma1
@Béla333: 19.32-re: Belam, rendkivul erdekes a levezetesed, csak eppen kicsit forditva irod le a sorrendet: Te ezt irod, bloff, hazugsag, becsapottsag...
Hat nem ez a sorrend! Feri azzal jott elo, hogy latott olyan dokumentumokat, amik , ha igazak, akkor orban az oroszokkal kollaboral, es o, a Feri minden erejevel azon munkalkodik, hogy ezt bebizonyitsa.
Mi ebben a bloff vagy hazugsag? Nem hiszed el, hogy lathatott ilyen papirokat? Pedig tutira latott! Bloffolni tehat nem erdemes neki, mert abba belepusztul politikailag es emberileg is.
Becsapni viszont nem Feri csapta be az embereket, hanem az a valaki, aki eleve hamis iratokat nyujtott be Ferinek, vagy hamis iratokba engedte beletekinteni. Fleto elmondta az elso ezzel kapcsolatos megnyilvanulasaban, hogy a bizonyitas nem tole fugg, o minden torvenyes lehetoseget meg fog ragadni a bizonyitasra.
Ha neked valaki el akar adni egy kepet, es azt mondja ra, hogy az egy eredeti Tiziano, es valoban egy kivalo hamisitvany, esetleg meg egy szakertot is meg tud teveszteni, tehat Te kifizeted erte a 100 millio forintot, akkor ki kovette el a buncselekmenyt? Te, aki johiszemuen megvetted a kepet, vagy az, aki el akarta neked adni eredetikent a Tizianot? Szerintem ebben az esetben is az elado csapott be Teged, de piszkosul, amirol Te nem tehetsz, mert Te mondjuk a magyar allamnak vasaroltad volna fel a kepet, nem magadnak.
Ez a becsapottsag. Tehat ha az altalad felsorolt 3 dolgot sorbaallitjuk, akkor pontosan meg kell forditani a sorrendet: eloszor becsaptak Ferit, hazudtak neki, viszont o nem bloffolt, amikor azt allitotta, hogy orban arulo szerepevel kapcsolatos iratokat latott. Akarhonnan nezed, ha leszamitod Gyurcsany-fobiadat, akkor is el kell ismerned, hogy nem bloffolt. Viszont ha kiderul - marpedig ki fog derulni - hogy ezek a papirok igazak, akkor bizony Fletonak el kell hatarolodnia ettol a mocskos ugytol azzal, hogy elore szol rola nyilvanossag elott.
karma1
@Béla333: Folyt: Ha nem teszi most, akkor semmiben sem fog kulonbozni orbantol es a csurhejetol.
A cim pedig rettenetesen felrevezeto: Gyurcsany NEM ismerte el, hogy provokaltak, hanem megemlitette, hogy LEHET, hogy provokaltak... Ez pedig oriasi kulonbseg... Kb. annyira, mint hogy valakit megeroszakolnak, vagy LEHET, hogy megeroszakoljak... A ketto kozott eg es fold a kulonbseg.
Ha csak a sajat portadon nezed Hadhazy, vagy eppen a NAV-os Horvath Andras munkassagat, Juhasz Petere't, akkor azt latod, hogy mindannyian megprobaljak dokumentalni azokat a dolgokat, amik jelenleg - ill. orban kormanyzasa idejen - tortennek, hogy kesobb ezeket a dolgokat senki se vitathassa el toluk.
Horvath Andras majdnem teljesen rament erre a bizonyitasra, a Zold Konyvet evekkel kesobb kapta vissza, es Hadhazynak is erosen gyujtenie kell az anyagokat, mert a magyar ugyeszsegrol MINDEN lepattan. Juhasz Peter ugyanezert folyamatosan, eloben forgatott videokkal, birosagi perekkel probalja ugyanazt bebizonyitani, amit Fleto a fel vagyona felajanlasaval tesz meg.
Ha pedig errol az oldalrol nezed, akkor bizony arrol van szo, hogy Gyurcsany odaig elmegy az igazanak a bizonyitasaban, hogy forint-milliardokat ajanl fel erre az ugyre. Es meg igy is fennall annak a lehetosege, hogy megszivatjak. De o legalabb megprobalta!
Kulonben pedig meg vagyok lepve, hogy ezen az oldalon akik eddig erosen balos beallitottsaguak voltak, es valamilyen szinten szimpatizaltak Fletoval, azok most egy tollvonassal hazugnak, bloffolonek nevezik.
Mint mindenki, en is varom SImics boritasat - addig nem becezem, mig meg nem teszi - es ot, aki effektive segitette orbant es o maga is jo sok penzt szedett ossze a Kozgep altal - senki sem iteli el meg negyedannyira sem, mint Gyurcsanyt.
Szoval, erdekes fajta a magyar: kepes lelkesedni egy piti koztorvenyesert, (mert ovibol elobb-utobb az lesz hivatalosan is), viszont aki oszinten kiall a sajat politikaja mellett, beismeri a hibait, attol mint luzertol elfordul.
Desischado
Sok igazság van abban, amit leírsz, de én azt gondolom, hogy amíg nincs bizonyíték, addig csendben kellett volna maradnia. Hibázni lehet, emberek vagyunk. Gyurcsány ezt elismerte. Ami simicskát illeti, nem fog borítani semmit. Már ezer éve megtehette volna. Szerintem nem fog terhelő dolgokat mondani. Pedig én is várom!
anyuci
Üzenem a híveinek : ilyen dolgokkal járatta le magát. Hiteltelen !!! Akinek esze van, őt sem szeretné a hatalomban látni. Szavahihető, tisztességes politikus tényleg nincs ebben a velejéig romlott elcseszett országban ???
papa.49
@Desischado: Persze, hogy nem, hiszen akkor ő is ülhet a vádlottak padjára!!!
Eladott Ország
Nem vártunk mást tőled Feri. Csak a pofád nagy b*zdmeg!
szaboria1
Így kell most elaltatni egy kicsit ezt az ügyet mert korai még ezzel elő jönni. Csak figyeljetek mert lesz egykét meglepi pár hónap múlva. Most úgy is jön az uborka szezon akkor nem igazán figyelnek az emberek annyira az ilyen hírekre.
eugen4402
Hogy ne mindig csak Gy. F. pozitív vonásairól szóljon az ének, bizony, néha kissé hamarabb beszél, mint kellene. Ha az összes többinek is csak ez lenne a fő baja, boldog ország lehetnénk... Ez a korai kibeszélés akkora abszurd, mintha 1945 tavaszán Franklin D. Roosevelt telekiabálta volna a világot, hogy "Na japcsi ördögök, végetek van. Los Alamosban már fenjük a Halál Fogát, ősszel majd megkapjátok a kövér embert és a kisfiút, na, azt nem köszönitek meg!!!"
Béla333
@szaboria1: 06.31
Semmi meglepetés nem lesz: megpróbálja Gyurcsány elfelejtetni a közvéleménnyel ezt a baklövését! Ez lesz, de ez nem meglepetés!
adrenalink
@karma1: május 8.-án azt írtad nekem, nem is hinném el honnan tudod, hogy "szépen, másodpercre ki van dolgozva a buli". Ez is a terv része volt? Kezd unalmas lenni ez a buli! Hány másodperc van még vissza?
Béla333
@adrenalink: 07.41
Elárulom neked! Vannak itt a Propin olyanok, akik privát üzenetekben azt hirdetik magukról, hogy ők a DK belső köréhez tartoznak, Gyurcsánnyal napi kapcsolatban vannak.
Ő (ők) nyomja(ák) a háttérben a propagandát és van aki elhiszi neki a hazugságokat csak azért, mert személyesen meg lettek szólítva.
Mocskos dolog amit a DK tesz, ezért jó ha tudsz/tudunk erről.
Bár nem mondta karma1, de nyilván hülyítik őt is a háttérben!
karma1
@Béla333: Belus, 2010 elott nem volt DK, csak halkan mondom... Aki pedig most a DK-ban van, annak a javaresze pont az mszp-bol magatol allt fol,. Senki nem allt senkinek sem a hata mogott gepfegyverrel, hogy most aztan muszaj belepnie a DK-ba, mert Gyurcsany megharagudott az ot elarulo mszp-re... Ugye, azert legalabb ezt belatod?
Lehet Gyurcsanyt szidni, kopkodni, de aki egy partot tamogat a programja miatt - most legyen az a fidesz, jobbik vagy a DK,- az a sajat partjat tamogatja, mert ugy hiszi, az a helyes ugy, ami melle o tette le a voksat. Szoval 5-600 ezer ember hulye szerinted, mert a DK programjat, elveit es stilusat koveti?
Béla333
@karma1: 08.05
Ne keverd a dolgokat, ezt egy szóval sem mondtam. Nekem azzal semmi bajom nincs, ha valaki a DK-t támogatja. Tegye, de ezzel együtt legyen korrekt.
A gond akkor kezdődik, ha a hívek fejébe ültetik ezt a "mindenki szegény Gyurcsányt bántja" gondolatot, meg hogy aki kritizálni merészeli, az Orbán szekerét tolja és egyébként is Gyurcsány fóbiás! Ez nem korrekt. Ha te/ti így, akkor ne is várj a másiktól elismerést!
Egyébkén leállhatnál ezzel az 5-600 ezer DK-s szavazós szöveggel, már mondtam, hogy ugyanott tart most a DK, ahol az LMP is tart: 3-4%-on, ami cca 250-300 ezer szimpatizánst jelet.
Szerintem!
karma1
@Béla333: Belus, gyere le picit a lila kodrol, ami leszallt a szemed ele... @Horizont,@Pálinkafőző Rézüst: es @papa49 NEM DK tagok, nem istenitik Gyurcsanyt, mint ahogy azt Te allitod. Palinkafozo Rezust eppen azt mondja, hogy NEM TAGJA SEMMILYEN PARTNAK SEM. Horizont sem, es Papus sem!
Mindegyikunk csak megprobal a leheto legnormalisabb programnak es a legratermettebb embernek az elveit megerteni es gondolatban kovetni, mint egy lehetoseget.
Mikor hallottal Te tolunk barmikor olyat, hogy "pfuuuuj, Hadhazy, pfuuuj Angyan" meg hasonlok??? Erdekes modon elfogadjuk mindannyian, hogy ok bizony a fidesznel kezdtek, de valtoztattak a realitasnak megfeleloen az elveiket, mert a fidesz mar eleg regota vallalhatatlan egy gerinces embernek.
Igenis azt allitjuk, hogy Hadhazy, Angyan, Juhasz Peter, mindegyikuk kivalo politikus, barmilyen is volt a multjuk. Az a lenyeg, hogy a politikusok MOST mit csinalnak.
Nehogy azt mondd mar, hogy az mszp ugyanaz, mint amikor Gyurcsany kivalt belole? botka mar most olyan felteteleket DIKTAL az mszp-nek, hogy a fal adja a masikat. Molnar Gyula mielott megvalasztottak, mereszen azt allitotta, hogy o bizony hajlando Gyurcsannyal osszefogni orban levaltasa erdekeben. Hol van ettol ma mar a part? Pedig akkor eleg sok embernek kellett, hogy szimpatikus legyen Gyurcsany, ha Molnart megvalasztottak ezen kijelentese ellenere is.
Akkor nem gondolod, hogy inkabb botka es orban suskusolasan kene agyalni, nem pedig azon, hogy mit csinal most botka Gyurcsannyal?
Gyurcsany igenis minden alkalmat meg fog ragadni, hogy osszefogjanak botkaval, mert ha botka le fog egni a valasztason - marpedig le fog egni - , akkor Gyurcsany lelkiismerete nyugodt maradhat, mert o mindent megtett az osszefogas erdekeben...
Csizmás Kond
@Béla333: " Bár nem mondta karma1, de nyilván hülyítik őt is a háttérben! "
...őt nem kell...:))
emerencia
@karma1: Ma 00:53
Ezt írod: "erdekes fajta a magyar: kepes lelkesedni egy piti koztorvenyesert, (mert ovibol elobb-utobb az lesz hivatalosan is), viszont aki oszinten kiall a sajat politikaja mellett, beismeri a hibait, attol mint luzertol elfordul."

Elvonatkoztatva Gy.F-től: mióta az eszemet tudom, az élet látszólag csak és kizárólag így működik hazánkban. Ami viszont jó hír, hogy egyre többen vagyunk (sajnos még mindig nem elegen) akiknek ez nem tetszik még a mindennapi élet szintjén sem. Mi soha nem lelkesedünk azokért, akik igazságtalansággal, sumákolással, jogtalan előnyszerzéssel, mutyival, hőzöngéssel, mások agyagba döngölésével, kijátszásával vagy akár köztörvényes bűnözéssel érik el az un. "sikereiket". Ők hangosak és "eredményesek" (leginkább a saját és haveri körük zsebének megtömésében) mi viszont nem tekintjük őket mintának és nem is tiszteljük őket mert amit művelnek megmérgezi a szűkebb környezetüket és a társadalmunkat egyaránt.
karma1
@emerencia: Sajnos, keson fog jonni a felismeres, - nem Gyurcsanyra gondolok hanem orban bunozo mivoltara - hogy ezt maskepp kellett volna. Leginkabb az oroszokra szoktak mondani, hogy az orosz embernek kell a car atyuska, aki megmondja nekik, hogy mit csinaljanak, hogyan csinaljak azt, amit a car atyuska elgondol.
En teljesen mas berendezkedesu , igazi demokrata orszagban elek, es latom, hogy az emberek itt tisztessegesen kidolgozott 8 orabol, 5 napot dolgozva nemcsak megelnek, hanem gyarapodni, fejleszteni is kepesek, viszont a politika semennyire sincs jelen a hetkoznapokban. Az allam nem akar mindent megvedeni, megcsinalni helyettunk, vigyazni a penzunkre, hanem hagyja elni azt, aki tisztessegesen dolgozik. Aki megis a bunozes utjara lepne, az pillanatok alatt lebukik, es sulyosabb iteletre szamithat, mint egy atlagember, mert az itteni felfogas szerint nem csak az illeto buncselekmenyt kovette el (pl. sikkasztas), hanem felrevezette az ot megvalaszto embereket is, es itt nem szeretik, ha hulyenek nezik oket. Ilyen egyszeru.
karma1
@Béla333: Bela, DK 5 % ket honapja - (4 %-rol felfejlodve), LMP 4 %-rol rontott 3 %-ra, szinten aprilis- majusban...
Nem en talalom ki, ezt Gyurcsany allitotta valamelyik cikkben, az 5-600 ezer akkor kb. takarja az egyenloseget mindket felnel, mi bajod van?
emerencia
@karma1: Mióta az eszemet tudom egy ilyen egyszerű társadalomban szeretnék élni. Olyanban, ahol nem kell engem álságos módon úgy "megvédeni", hogy egyre rosszabb legyen a sorsom.
karma1
@emerencia: Itt nem "vedenek " meg semmit sem... 15 %-os az AFA mindenre (kb. 5 eve emeltek ennyire 12.5 %-rol ), es ez minden.
96 fele modon juthatsz allami segitseghez, ezek kozt van olyan, amit vissza kell fizetni, van, amit nem.
Mondjuk pl. egyedulallo vagy, de a jovedelmed meghaladja az evi 35 ezer dollart, akkor nem vagy jogosult a legkedvezmenyesebb lakashoz jutashoz, viszont kaphatsz az allamtol a heti lakberhozzajarulast. (A lakbert hetente kell fizetni, ami a keresethez kepest eleg magas. Ha viszont ugyes vagy, akkor ezt a segelyt felre tudod tenni, es 2-3 ev mulva esellyel indulhatsz a legkedvezmenyesebb sajat haz megvasarlasaba. (A lakberteritest nem kell visszafizetni)
Katalina62
Mindentől függetlenül az nagyon is valószínű​, hogy Gyurcsány Ferenc igazat állít Orbán Viktorral kapcsolatban! A baj ott van, hogy lehetséges,hogy a nagy bizonyítási vágy miatt engedte magát esetleg jégre vinni! Valami nem kerek itt mégsem, mert lehet Gyurcsányt utálni, de kizárt hogy ilyen ostoba legyen!
JAJMÁR
@Katalina62: Nem, dehogy kizárt! Ostobaságot csinált, ezt nyilvánvaló!
és nem is először.
Amellett, hogy időnként kimondja, amit mások csak gondolnak,ő kevés ahhoz, hogy nagyívű politikus legyen.
Katalina62
Igen,ostobaságot már csinált, de ha nem is kimagaslóan okos, és jó politikus, ennyire nem lehet ostoba!
Béla333
Semmi gond, ezentúl Gyurcsány minden szavát, ki/bejelentését ennyire kell komolyan venni.
Korábban a DK az LMP-t mocskolta, most éppen Botkát, ki tudja holnap ki lesz Gyurcsány bögyében!
Orbán leváltása nem olyan fontos neki, hogy az egyéni önzőségét kicsit háttérbe szorítsa, a lemondást mindig csak a másiktól várná el!
Összefogásról papol, miközben az első lépésével kizár pártokat az összefogásból.
Elvárná, hogy az összefogás érdekében ne kritizálják őt, mert akkor bizony Orbán szekerét tolják, de ő meg a propagandistái, a blogjai alpári módos, alattomosan mocskolják most éppen Botkát, ezáltal jelentősen megnehezítve az Orbán elleni fellépést.
Orbánt mintegy kimenti a szorult helyzetéből ezzel az ál dokumentumos lázálmával, és aki Orbán elleni összefogásra szólít fel (Botka), azt igyekszik kicsinálni.
Meggyőződésem, hogy Gyurcsány nélkül sokkal könnyebb lenne Orbánt leváltani, ami lássuk be nem egy egyszerű dolog!
Peller Anikó
@padkánybéla: az órbán elleni fellépést a magadfajta fóbiás tóbiások akadályozzák.

Az elempét mocskolta? Hiszen a kedvenc pártod a születésétől fogva mást sem csinált mint gyurcsányozott, az ő hátán akart felkapaszkodni a parlamenti küszöb alá.
Katalina62
@Béla333: egyáltalán nem biztos , hogy csak Gyurcsány akadály! Csak ezt hinni könnyebb!
karma1
@Béla333: Draga Belam! Forditva ultel fol a dakota lora, es megsertodsz, mert nem neked van igazad.
Nos - Eloszor is: mikor mocskolta az LMP-t Gyurcsany? (mert ugy altalaban senkit sem mocskol senkit sem, ez nem melto hozza. Az, hogy orbanrol miket mond, hat azt orban elegge kierdemelte. Meg a Jobbikat se cseszteti. Szoval ez az allitasod kicsit santit.
O alakitott egy partot, a DK-t, aminek az elnoke, es akit a parttagsaga 98 %-os aranyban szavazta meg ujra elnoknek, tehat maximalisan elvezi a tagsag bizalmat. MIERT MONDJON LE??? Ugye ez csak egy sertodott kerdes volt toled...:o)))
Harmadik: o nem papol az osszefogasrol, hanem megprobalna osszefogni, kompromisszumokra is hajlando, es tudtommal a cseperke kis partok kozoltek, hogy majd ok indulnak egyedul a valasztasokon, nem csatlakoznak semmilyen nagyobb baloldali parthoz - fajdalom: meg botkahoz sem.
A nem altala mukodtetett blogok tartalmaert nem o a felelos, nehogyma' meg ezzel is neki kelljen foglalkoznia. Egyebkent ugyanilyen blogjai vannak minden partnak, beleertve a kormanypartot es a picinyke partokat is, ezeket egy-egy fan inditotta, kezeli.
Ha elmondanad, mivel neheziti botka helyzetet, az is jo lenne. Ugyanis erdekes modon orban mar sajatmagatol, egyedul utalja botkat, de nem azert, mert Gyurcsany vagy eppen Soros iranyitotta volna orban nezeteit.
Szoval?
Neked egyaltalan nem kotelezo Gyurcsanynak egyetlen mondatat sem keszpenznek venned, hiszen pl. soha nem foglalkozol Vona kijelenteseivel sem, meg egyszer sem olvastam , hogy a jobbikra nehezteltel volna.
Mindig csak Gyurcsany, es az o tettei,... Mintha senki mas nem lenne a politikai porondon. (Igaz, a minipartok kalap szart se ernek, lasd Monmentum. Majd ok megmutatjak, ugye, es Fejete-Gyor sem ker Gyurcsanybol)
Hogy tudd, Gyurcsany nem fog megalazkodni egy forrofeju akarnok tojashejasfeneku politikustanonctol sem, mert a sas nem kapkod legyek utan. Botka melto tars, partner lehetett volna, de igy el fog bukni (botka), vele egyutt az mszp.
Béla333
@Katalina62: 11.18
Nem is gondolom, hogy CSAK Gyurcsány az akadály, de Ő IS akadály!
És azért lássuk be: a Feri nagyon tud keverni!
Ebben is hasonlít Orbánra: az ország gondjára-bajára nincs megoldásuk, mindig másra mutogatnak, de a piár, a látszat cselekvés az megy ezerrel!
Béla333
@karma1: 11.26
Szándékosan forgatod ki a szavaimat!
1./ Sohasem mondtam, hogy Gyurcsány mondjon le a pártvezetőségről, csak azt, hogy Orbán leváltása érdekében viselje már el azt, hogy ő nem szerepel semmiféle közös listán. Ettől még pártvezér maradhat! (Erről már veled is vagy ötször egyeztettünk!)
2./ Az LMP-t senki más nem hazaárulózta le csak a DK! Amióta bejelentették, hogy ők Gyurcsányban nem partnert látnak, hanem az egyik okozóját annak, hogy a Fidesz 2010-ben 2/3-dal nyert, azóta Gyurcsány és a DK mocskolja az LMP-t!
3./ Ha Gyurcsány össze akarna fogni az MSZP-vel, akkor megértené, hogy egy lépést hátra kellene lépnie, a pártvezetés megtartásával. Ezzel szemben tegnap a Kálmán Olgánál már arra célozgatott a szokásos sejtelmeskedő stílusával, hogy lehet hogy nevezteti magát a DK miniszterelnök-jelöltjének! Ez a célja, ezért nem akar hátrább lépni! Szerintem.
4./ A Nyugatifény blog és az Európa Kávézó a DK vasökle, DK médiások szerkesztik Gyurcsány elvárásainak megfelelően. Nem tudom miért mondasz olyat, hogy ehhez Gyurcsánynak semmi köze?
5./ Hogy mivel nehezíti Gyurcsány Botka helyzetét? Pl. azzal, hogy mocskolja folyamatosan, a helyett, hogy az embereket arról győznék meg, hogy az jó lenne, amit az országnak akarnak, már hetek/hónapok óta arról folyik a vita, hogy a Feri meg van sértődve, mert azt mondták neki, hogy többet visz, mint amennyit hoz!
6./ Vonáról azért nem írok, mert a cikkek Gyurcsány hiper aktivitása miatt stinte csak róla szólnak! Nézd meg akár itt a Propin napi 2-3 cikk jelenik meg arról, hogy éppen mit sóhajtott a Feri! Tegnap este a Hír TV-n a Kálmán Olgánál Gyurcsány mondta a tutit, átkapcsoltam az ATV-re, ott meg a Rónai Egonnál a Vadai. A Vágó István talán még az ATV főzős műsoraiban nem szerepel folyamatosan, egyébként mint a DK aktív politikusa szinte minden műsorba rendszeresen szerepel. Semmelyik másik párt politikusa nem szerepel ennyit!
7./ Senki nem vár semmiféle megalázkodást, ha te így gondolod, akkor rosszul gondolod!...
Béla333
@karma1: 11.26
Az utolsó mondat lemaradt, tehát:
Nem kell senkinek megalázkodni, de az jogosan várhatja el bárki, hogy mondjuk Gyurcsány mondatai és cselekedetei az összefogás szükségességében legyenek szinkronban.
Nem mondjon mást, mint amit tesz!
adrenalink
@Béla333: 08:02-re Én csak "műkedvelő" vagyok ezen az oldalon, ilyen bizalmas információkkal nem szoktak fárasztani. 1X írta "karma1", hogy leesne az állam, ha tudnám milyen DK-s belső körökből szerzi az információit. Tudom helyén kezelni ezeket a hsz-eket...
bencemacska
@Desischado: ma, 04:56
Biztos volt oka, amiért idő előtt színre lépett. Ezt nem árulta el, lehet, hogy nem is fogja!
Szerintem OV pofájára volt írva a válasz - amikor megkérdezték, és vigyorgott -- , hogy célba ért a "beetetés". Persze ez nekem is csak Gy. F. elmondása után ugrott be!
Az is lehet, hogy Simicska köreiből jött az "etetés". Ő mérte fel a terepet!
Simicskától ne várj borítást, mert azzal saját magát juttatná börtönbe! És ő tényleg okos, és nem politikus! Azon a terepen vesztes lenne rögtön!
bencemacska
@karma1: ma, 08:05
Én a kerületi DK szervezet megalakulását követtem egy ideig interneten. Igenis megválogatták, hogy ki vesznek fel! Nem lasszóval fogták az embereket.
Én például nem feleltem volna meg a feltételeknek!
bencemacska
@Katalina62: ma, 09:45
Veled értek egyet!
bencemacska
@Peller Anikó: ma, 11:09
Úgy látszik könnyű elfelejteni, hogy Schiffer volt OV védőügyvédje. És eredményes!
Most meg köszöni , "oszt jónapot".
Béla333
@bencemacska: 20.11
Igen! A TASZ védte Orbánt, (ennek a keretében védte Schiffer, mint a TASZ ügyvédje) ahogy védte Bácsfy Dianát is és Thürmer Gyulát is és azóta is számos más embert az állam túlhatalmával szemben.
Ha kellene, olyan helyzetbe kerülnél, akkor ma még amíg az országban vannak, téged is védhetne!
Szerintem ez nem szégyen. Vagy szerinted az?
bencemacska
@Béla333: ma, 20:18
Gondolod, hogy én nem tudom?
Engem is képviselt a TASZ, de akkor már nem Schiffer volt az ügyvivőjük! (Sőt képviselősége miatt praxisát is szüneteltette, de tanácsot azért adott!)
DE: 2007-ben Schiffer éppen a Gyurcsány kormánnyal szemben védte OV-t. Most meg OV akarja földbe döngölni a TASZ-t. És Schiffer segít?
Csak Peller Anikó figyelmét akartam felhívni a 3 ember egymás közti viszonyára!!!
A szégyen a szélkakaskodás, és a butaság!!!
Béla333
@bencemacska: 20.50
"És Schiffer segít?"

Mit és kinek segít szerinted?
Peller Anikó meg olyan mocskos szájú, vitaképtelen valaki, hogy vele nem is lehet értelmes vitát folytatni. (Szerintem nem is nő, csak álcázza magát!)
bencemacska
@Béla333: ma, 20:59
Miért, nem tudod, kinek van most segítségre szüksége?!?!?!
Találd ki!!!
Equus
@Béla333: 20.11 nem szégyen, ahogy az út szélén álldogáló királylány sem szégyenli, ha egy nap 10 török kamionsofőrt szopott le, de a királylány csak a testét tolja oda, reb Kapitány meg a lelkét árulja
Béla333
@bencemacska: 21.03
Tudsz konkrétumot is, vagy csak úgy zsigerből?
Béla333
@Equus: 21.06
Nem látok semmi problémát abban, amiről itt írtunk, miszerint annak idején (10 éve, az LMP még nem s létezett, Schiffer a TASZ vezetője volt!!) az akkori állam túlhatalmával szemben védte Orbánt.
Akkor a TASZ-nak ez volt a dolga! Ma is ez a dolga, csak most éppen Orbánéktól véd meg embereket.
Ez miért miért k@vaság neked?
Equus
@Béla333: 21.06 mert alapból nem állhatom sem az ügyvédeket, sem az orvosokat, sem a papokat. Talán nagyapám hibája, aki belém oltotta, h szerinte mind a három foglalkozás mások bajára épül... reb schifferben sem látok mást, mint egy magyar Münchausent...
karma1
@Equus: Nagyapad bolcs ember volt...:o)))
karma1
@Béla333: Beluskam, mindegy, mennyien es milyen modon tepjuk itt a szankat, sokan Gyurcsany mellett, meg tobben ellene, a lenyeg:
Egyenlore mindket tabor Gyurcsanytol varja a megvaltast, me'g ti is, akik gyulolitek, eke'zitek

Most azert haragudtok ra, mert nem terit, mert nem gyozi le nektek orbant, nem boritja ki - egyenlore - a tronjabol.
Tudod, ha ugy erzed, hogy becsapott teged es az egesz magyar lakossagot, akkor el lehet kerulni a rola szolo cikkeket, ki lehet kapcsolni a TV-t, amikor o nyilatkozik, - egyaltalan: le lehet ot irni, majd magatol kimulik, mint politikus, viszont akkor majd jonnek az ujak, az LMP, a Momentum, es a tobbi kivalo oriaspart...
Tudod, a suliban is azt valasztottuk peldakepnek, akinek a tarsasagaban jol ereztuk magunkat, aki pozitiv volt, aki elorelenditette a csapatot.
Tedd azt most is, es sok felesleges dudorgestol mented meg magad. Ez ilyen egyszeru...
Peller Anikó
@karma1: sajnos bélucinak lételeme a gyurcsányozás, a szálcsageci és a stiffer kimosta az agyát, be van programozva a gyurcsányozásra, nem is hiszem, hogy ingyen csinálja.

Az a tetűség benne, hogy a komcsik disznóságait hajtogatja és mégis a Gyurcsányra akarja kenni az egészet miközben a cévajda malmára hajtja a vizet.

A rémes az, hogy az agymosás olyannyira sikeres volt, hogy a fél ország még mindig gyurcsányozik.

És ne felejtsd el béluka, hogy a gyurcsány egyszer már hátralépett. Ez a legnagyobb bűne, szabad utat hagyva ezeknek a retkeknek.
Béla333
@Peller Anikó: 22.31
Egy bűnszervezetből nem lehet csak úgy lelépni a vezetőjének, hogy ne tartana bűnbánást.
Ha nincs Mea Culpa, akkor nincs is bocsánat!
Ráadásul egyre több jel mutat arra, hogy Gyurcsány csak az ellenzéket zilálja széjjel a nélkül, hogy előrevinné az Orbán leváltásának az ügyét. Amit csinál, az pontosan Orbán hatalomba maradásának kedvez!
Te/ti vagytok gondolkodás ellen beoltva, csak a vezéreteket imádjátok akár jót, akár hülyeséget csinál.
Olyanok vagytok, mint az általatok lebirkázott Fidesz fanatikusok!
Ha olyan sokan vagytok, ahogyan azt rendszeresen hirdetitek, akkor végre először induljatok önállóan, be lehet bizonyítani, hogy önerőből is be tud jutni a Parlamentbe a DK!
karma1
@Béla333: Belus, a DK bent van a Parlamentben, sajat erobol, Gyurcsany kizarolag azert vonult ki TuNTETOLEG, mert allatira nem ert egyet azzal ami jelenleg folyik a Parlamentben! Viszont a lenyeges szavazasokra bemegy.
Ahogy @Peller Aniko irja, az valoban bune volt Gyurcsanynak, hogy visszalepett akkor, mikor nem kellett volna, ezzel utat engedett ennek a maffiozonak, aki egyszeruen hatbatamadta az egesz orszagot. Nem jatszott orban sohasem fair modon, egyetlenegy uralkodasa alatt sem.
Béla333
@karma1: tegnap 23.25
Már leírtam egy néhányszor neked, hogy önerőből a DK még egyszer sem került be a Parlamentbe. Megalakulását követően 1 Parlamenti választás volt, a 2014-es, ahol kalákában indultak, így került be 2-3 DK-s!
De a vezérsége alatt az MSZP által elkövetett köztörvényes bűncselekményekkel a mai napig nem számoltak el. Sem Gyurcsány, sem semelyikük!
Na ezért nem lehet bízni bennük!
karma1
@Béla333: Most ugy beszelgetunk egymassal, mint ket suket, mert meg mindig nem tudom, hogy mi volt Gyurcsany "bune"... Talan az, hogy nem vette fel a miniszteri fizeteset?
Ja, es meg egy fontos dolog: a te hatad mogott sem all senki sem gepfegyverrel, hogy '18-ban neked Gyurcsanyra kene szavaznod, TUDTAD???
Azert vannak a valasztasok, - akarmilyen ocska formaban is, de vannak - , hogy a sok rossz kozul ki bird szemezgetni a neked legjobban tetszot.
Ha ez az LMP, akkor orajuk, ha orban, akko ora...
Szidd egeszen nyugodtan Gyurcsanyt, mert latom, hogy ez neked kulon lelki beket okoz, de ne valaszd meg, ha nem akarod. Ilyen ecceru...
Azert volna egy kerdesem: mondd, ha az LMP-ben volna EGY olyan vezeto, aki neked nagyon nem tetszik, de az LMP programja, tevekenysege igen, akkor te raszavaznal az LMP-re, vagy a vezetoje miatt dobnad az egesz partot, programostul, tevekenysegestul? Ez csak azert erdekelne, mert akkor te - vegzetesen - csak embereket akarsz latni a vezetesben, aki neked szimpatikus, vagy a part programja is erdekel? Mert akkor azt hiszem, vegzetes hibat kovetsz el: eloiteleted van, es teged valoban nem a program, a haladas, fejlodes erdekel, vagy eppen a jo gazdasagpolitika, hanem Hadhazy.
Akkor viszont felesleges valoban beszelnunk errol, mert mindketten a sajat partjuknak a vezetoi. Hadhazy a fideszbol lepett ki, hogy megalakitsa a sajat partjat, Gyurcsany viszont az mszp-bol, hogy megalakitsa a DK-t. Egyikuk programja sem egyezik az elozo partjuk programjaval, viszont mindketten ellene fordultak az eredeti partjuknak.
Fogadd el, hogy vannak kulonbozo emberek, de ha jo ugyet tamogatnak, jo a programjuk, akkor a partra kell szavazni, mindegy, hogy az adott korzetben ki az a szemely, aki bejut a Parlamentbe, csak ellenzeki legyen (es ne jobbos, mert ebben az egesz baloldal megegyezik).es ezzel gyengitse orbant.
Mindegy, mar valoban leragtuk ezt a csontot, ha van LMP-s blogoldalad, orulnek neki, koszi...
Béla333
@karma1: 09.36
Úgy teszel, mintha nem írtam volna le neked is már sokszor:
Gyurcsánnyal "csak" annyi a bajom, hogy nem számolt el felénk a miniszterelnöksége és a párvezetősége alatti döntéseivel, az ebben az időszakban ellopott közpénzekkel, a Fidesszel a hátunk mögött megkötött mutyikkal. Nem kért ezért elnézést, nem tett feljelentést a bűncselekményekért és egy fillér nem jött vissza az ellopott közpénzekből.
Ennyi elég?
A kérdésedre:
Ha az LMP-ben kiderülne valamelyik vezetőről, hogy részt vett sokmilliárd közpénz lenyúlásában, de a párt nem zárja ki a soraiból, nem tesz feljelentést, hanem falaz neki, akkor bizony megrendülne a bizalmam az LMP-ben!
karma1
@Béla333: Mar unom visszakerdezni a konkret eseteket, pedig nem vagyok meg gyengeelmeju, az Alzheimy se kopogtat az ajton.
Ha voltak olyan velotrazo ugyek, akkor nem artana nehanyat felsorolni, kulonos tekintettel arra, hogy milyen ugyben egyeztek meg Gyurcsany es orban, mert tudtommal orban ellenzekben minden, ertsd: MINDEN Gyurcsany-javaslatot azonnal megtamadott, es elrohant arulkodni Brusszelbe, nepszavazast iratott ki a 300 ft vizitdijra, ott tartott be Gyurcsanynak, ahol tudott.
Akkor megis mikor lett volna Gyurcsany annyira gyenge, hogy egy ekkora genya politikus-utanzattal leul egyezkedni???
Bocs, te leulnel mutyizni egy ilyen ellenseggel, mint amilyen orban volt Gyurcsanynak?
Ne gyere a 4-es metroval, mert a mai napig nem lett kifizetve meg a jogosan jaro penz sem ezert. (Altalaban ezt szoktak felhozni nagy bunkent, de erdekes modon eppen nemregiben erkezett meg Brusszelbol Gyurcsany es Demszky tisztazasa).
Akkor pedig mik voltak azok a nagy lenyulasok?
karma1
@Béla333: Ja, ha Gyurcsany annyira szarosrongy, es akkora oriasi bunoket kovetett el , akkor orban miert nem jelentette fel annakidejen?
orban minht a lancos kutya, csak messzirol, a mediakon keresztul meri Gyurcsanyt le-karaktergyilkolni, de egy fair nyilvanos vitara 2006 ota nem mer kiallni...
Béla333
@karma1: 10.09
Csak egy példa:
Gyurcsány miniszterelnöksége idején százmilliárdos nagyságrendben számlázták túl az autópálya építéseket. Amikor a vállalkozási díjakat Kóka elkezdte lefaragni és már 40%nyi (!!!) lefaragásnál járt, akkor Gyurcsány leállította.
Egyeztetni meg nem személy szerint Gyurcsány egyeztetett Orbánnal (bár ki tudja?), de hogy a pártpénztárnokok (Puch és Simicska) rendszeresen egyeztetett, azt tudta Gyurcsány, arról nyilatkozott cca. egy éve a Figyelőnek is!
Béla333
@karma1: 10.11
Hogy miért nem kapták el Gyurcsányt?
Talán azért, mert ha osztozkodott a 2 párt a lopott pénzekkel, akkor egyiknek sem érdeke, hogy ez kiderüljön!!!
karma1
@Béla333: Hat sokmindenert izelgettek Fletot, de most visszabogarasztam a neten, it lehet autopalya ugyben talalni rola es az altala jegyzett idoszakban - erdekes modon ez nem volt a balhei kozott
De ha te mondod...:o)))
Peller Anikó
@bélférg: bazzs már meg a kutyádat bella a komcsik teleépítették az országot autópályával te meg ezen rugózol amikor a fideszérában semmi sem épül csak stadiom, azis csak azért mert az autópályába nem lehet internálni milliókat.

Igazad van, hogy túlszámláztak és jogos a harag de próbáld már megérteni, hogy le kell váltani ezt a szemét bagazsét és ehhez össze kell fogni. Erőszakkal nem tudod leváltani mert szétlövi a seggedet. És ha elhülyülöd ezt a vélhetően utolsó választást akkor lehetsz már végtelenül becsületes. Holtan.
Béla333
@Peller Anikó: 11.28
Vér, mocskos pofájú satrafa!
Értem én amit próbálsz szuggerálni, de egy kérdésre válaszolj: Ha az általad sztárolt politikusok is úgy látják, ahogy te (meg lehet hogy egy kicsit én is!), hogy 2018 utolsó esély, akkor miért csak tőlem, a választóktól várod el a minden erkölcsi aggályról való lemondást a szent cél érdekében?
Miért nem azon küzdesz minden energiáddal, hogy végre 27 év után olyan választék álljon elénk, ahol nem kell öklendezni a szavazáskor? Ha azt mondod, hogy legyen nekünk - választóknak - fontos 2018 (az!!!), akkor a tróger politikusoknál miért nem látni ezt a mindent alárendelünk a 2018-nak mentalitást?
Mondjuk a Ferkónál?
Egyébként is egyre többen vallják, hogy nem kellene hagyni hogy megvezessenek bennünket az ellenzéki politikusok azzal, hogy a Fideszt le lehet egy ilyen választáson győzni, ami mindenben a Fidesznek kedvez, hanem hogy bojkottálni kellene az egészet, elsöpörni Orbánékat! Mert így csak a választók jogos felháborodását csatornázzák be abba, hogy megpróbáltuk, de kevesen voltunk.
Holott az egész választási szisztéma úgy rossz, ahogy van!
Lehet hogy a bojkott a jó megoldás?!
Peller Anikó
@Béla: hát azért várom tőled, mert a politikus nem olvassa a propit (csak az elemzők).

És legfőképpen azért várom tőled mert úgy vélem tipikus példája vagy a félrevezetett, orbán által agymosott gyurcsányozós fél magyarországnak. A cigus nagyon hatékonyan beleverte a fejekbe az öszödi hazudtunk éjjel nappali szófordulatot, amit gyucsány naiva hatásvadászata eredményezett.

A választási szisztéma nagyonis jó, mindenben tekintetben megfelel a cigónak. Amiben nem, azt majd egy fejbólintással kijavítják.

Nincs mód szarakodni Béla, össze kell fogni az ördöggel is, mert pillanatnyilag ugyanazt tesszük mint 4 éve, egymás szemét vájjuk, a szálcsa meg röhög.
Béla333
@Peller Anikó: 17.50
Nem én hoztam ezt a cikket erről a könyvről, hanem karma1, de szánj rá egy kis időt és olvasd végig!
Igazat adok annak, amit ott írtak, ezért nem bízom az elmúlt 27 évben kormányon lévő egyik politikusban/pártban sem!:
www.lakatospal.hu/index.php?page=kategorizalt&kat_id=5&id=1102&lakatos-palorszagrontok

(Az hogy olvassa vagy nem olvassa politikus amit írsz/írunk, az még nem kellene hogy befolyásolja a leírt véleményünket, hacsak nem manipulálni akarsz!)
Peller Anikó
@Béla: nem bízni kell, nem olvasni kell a vélt vagy valós bűneiket hanem leváltani ezt a tetű kormányt amíg lehet. Egyedül nem tudod leváltani. Összefogással is kérdéses de csak ez az egy lehetőség van.

A komcsik nem tudnak nyerni egyedül, botka addigra ki lesz készítve, az lmp vagy a déká nem tud nyerni egyedül semmi esetre sem, a jobbik nem tud nyerni egyedül mert az is ki lesz készítve. Momentán az együtt is külön indul, a semmibe.

Ezt érted Béla?
Béla333
@Peller Anikó: 18.16
Abban egyetértünk, hogy le kell váltani a Fideszt.
De abban már nem, hogy szerintem nem azokkal, pláne nem azok vezetésével, akik (mint ahogy a beidézett 1000 különböző cikk is mutat rá!) közösen tették tönkre az országot, a Fidesszel összejátszva. Minek lecserélni a Fideszt, ha a lopkodós társaikat helyeznénk újra a hatalomba!? Akkor csak a leosztás lesz más, a játékosok ugyanazok maradnak! Ezekben nem lehet megbízni!
Mi a megoldás? (Számomra!!!)
1./ LMP önállóan leváltja a Fideszt! (Bár csípem őket, erre nem fogadnék nagy tétben!)
2./ LMP vezetésével alakul egy ellenzéki szövetség. (Ha a Gyurcsány Botkát sem fogadja el, akkor mondjuk Szél Bernadettet még kevésbé fogja!)
3./ LMP-Együtt-Párbeszéd-Momentum-Kétfarkú szövetség váltja le a Fideszt. (erre is kis esély van szerintem!)
4./ Az LMP vezetésével/szervezésében egy szakértőkből álló kormány alakulhatna!
5./ A választás bojkottja,
6./ Elköltözni az országból! (A legreálisabb ez szerintem!)

Elb@ták, nem kicsit, nagyon! Nincs bizalom, elfogyott! Ezért mondják/írják már hosszú évek óta, hogy ha az eddigi mutyis politikusoknak/pártoknak valóban egy kicsit is fontos az ország és nem csak a saját zsebeik tömködése, akkor önként félreállnának.
Nem teszik, akkor viseljék a következményeit ők is!
Peller Anikó
@Béla: ez mind nagyon szép, de a következményeket egyedül mi viseljük. Ne a mesevilágban ringasd magad, sajnos az ellenzéki politikusoknak nem érdeke leváltani ezt a bandát, mert már minden mozdíthatót elloptak. Ha valamelyik nyerne is akkor csak a nyakába kapja ezt a szétlopott országot és az Eu támogatások lefagyásával akármilyen tisztességes is (még) nehéz helyzetbe kerül, mert ha a buta nép nem kap tízszeres fizetésemelést meg ingyennyugdíjat akkor pillanatok alatt leváltja őket.

Csak a fideszt nem lehet leváltani, a demokratikus kormányokat le lehet. A cigánykodás abszolút nyerő a demokráciával szemben, a demokrácia vesztésre áll.

Béla, ha az első 5 pontodat magad sem hiszed el és ennek ellenére csak gyucsányozol akkor tényleg az lenne a legjobb ha elköltözöl ebből az országból. Én maradni szeretnék.

(a bojkott nem old meg semmit, mert akkor a fideszesek 100 % -al lenyerik a választást = 3/3.)

Vagy 5 ötöd, ne terjessz butaságot.
Béla333
@Peller Anikó: 20.22
Félreérted, vagy félremagyarázod az első 5 pontot: nem igaz, hogy nem hiszek azokban, csak éppen a mai magyar viszonyban nincs sok realitása!
Attól én még hiszem, hogy ezek akár jók is lehetnek!
A Gyurcsányozást meg nem kellene belém szuggerálni, csak éppen ezzel úgy vagyok, hogy alapból elutasítom őket is és a pártjukat is azokért a dolgokért, amit már többször írtam, (szerintem nincs lezárva a múltjuk csak azzal, hogy nagyon szeretnék ha erről többet már senki sem beszélne!) és minél erőszakosabban nyomulnak, annál inkább utasítom el őket!
Ha egy hétig nem jelenik meg egy cikk sem arról, hogy Gyurcsány mit álmodott éppen, akkor egy hétig nem írok véleményt róla! Ha napi 3 cikk jön le róla, plussz Vadai, plussz DK, plussz Nyugatifény blog, akkor hatszor írom le, hogy miért baromság amit nyomnak!
Ha az első 5 pont egyike sem jön össze, akkor bizony a hatos pont jön, de addig még megteszek minden tőlem tehetőt hogy ne kelljen költözködni!
(A bojkott nem biztos, hogy olyan nagy hülyeség addig, amíg az Unióban vagyunk. Abban igazad van, ha már egy orosz tagköztársaság leszünk, akkor valóban mindegy!)
Peller Anikó
@Béla: hát hiába lehetnek jók ha nincs realitása, hát hiába hiszel benne ha soha nem valósul meg.

Próbáld meg fontossági sorrendbe rakni a dolgaidat és akkor képes lehetsz (esetleg) értelmes dolgokra is.

Pillanatnyilag a fontossági sorrended élén a gyurcsány áll, megfelelően az lmp és a szálcsa elvtárs elvárásainak. Ez a baj.

Mert sajnos az lmp is gyurcsányozással akar előre jutni és ebben te tökéletes partner vagy.
Béla333
@Peller Anikó: 21.51
Úgy gondoltam érthetően leírtam a véleményem Gyurcsányról, arról amit te fóbiának nevezel és a számomra fontosnak tartott elképzelésekről.
Ha esetleg mégsem volt világos, akkor majd igyekszem a következő cikkeknél újra megvilágosítani neked!
Peller Anikó
@béla: nem szükséges, tisztában vagyok veled. Ezt az egy mondatot érted itt, mert semmi más nem számít:

hiába lehetnek jók ha nincs realitása, hiába hiszel benne ha soha nem valósul meg.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.