Péntek este Orbán Viktor aláírt egy rendeletet.

A bíróság beengedte volna a sajtó embereit a kórházakba, a kormány gyorsan tett róla, hogy mégis kitiltsák őketFotó: MTI/Balogh Zoltán

A sajtó munkatársait már a koronavírus-járvány kezdete óta nem engedik be az egészségügyi intézményekbe – pedig több vélemény szerint is hasznos lett volna az emberek magatartása szempontjából, ha látják, mivel küzdenek meg a kórházak. Az Emmi általi kitiltás miatt a Telex a TASZ segítségével indított pert, aminek a végén a bíróság kimondta, hogy nem a minisztérium, hanem a kórházigazgatók hatásköre arról dönteni, hogy kit engednek be az intézménybe – írja a 444.hu.

A bírósági ítélet szerint az egészségügyi intézmények vezetői dönthették volna el, kiket engednek be forgatni. Ezt azonban gyorsan felülírta egy pénteki határozat.

Ez a Kormány 33/2022. (II. 4.) Korm. rendelete az egészségügyi intézmények működési rendjének egyes veszélyhelyzeti szabályairól, ami a Magyar Közlöny 2022. évi 20. számában jelent meg. 

Ennek értelmében mostantól a veszélyhelyzet alatt az Operatív Törzs határozhatja meg az egészségügyi intézményeknek a sajtóval való kapcsolattartás rendjét,

valamint a sajtó által az egészségügyi intézmény területére történő belépés rendjét. Mivel az Operatív Törzs egyik vezetője Kásler Miklós, akinek a minisztériuma a perben végig a sajtó kitiltása mellett érvelt, sejthető, hogy marad az eddigi gyakorlat.

A rendelet a közfinanszírozott állami, egyházi vagy önkormányzati fenntartásban vagy tulajdonban működő járóbeteg-, illetve fekvőbeteg-szakellátást nyújtó egészségügyi intézményeket és az orvos- és egészségtudományi képzést végző felsőoktatási intézmény klinikai központjait érinti.

Forrás: 444.hu
Fotó: MTI/Balogh Zoltán

82 hozzászólásarrow_drop_down_circle

kereső
Jogállam mi? Ahol a kormány rendelete felül irhatja a "független magyar biróság" itéletét. Szembe menve még a saját alaptörvényével IS! Mondja még valaki, hogy Magyarországon a hatalom megosztásán alapuló jogállam és demokrácia van?
És kéretik ne hivatkozzon senki, a járványügyi vészhelyzetre, sem annak "különleges jogrendjére".
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Giovanni Alba
33/2022 (II.4.)
Minden napra egy (mese) rendelet?
Mi az, amit ennyire el kell titkolni a köznép elől? Talán csak nincsen némi disszonancia a hivatalos propaganda és a zord valóság között?
Qqberci
Gerinctelen szemét csútkány! Ennyit a jogállamiságról...
simmering73
Ez a szép az egyszemélyi demokráciában.
Tunes1106
Talán valamit takargatni kell! Miért nem mutathatják meg a sok "oltatlan beteget" a kórházakban! Talán többen felvennék a nagy megmentő védőoltásokat!
Béla333
Mert képzeljünk csak el egy olyan riportot az RTL klubtól, vagy mondjuk a BBC-től, amiben láthatóvá válik az agyonterhelt orvosi, ápolói csapat, miközben alig van orvos vagy ápoló a kórtermekben.
Mekkora felháborodás lenne. De így, hogy agyonhallgattatják, így a többség nem is tud erről.
Bár éppen elég egyszer valamiért kapcsolatba kerülni az egészségüggyel...
Pálinkás Pál
ne sírjon az ellenzék...már évek óta nem a bíróságokon kéne intézni az ügyeket..pont azért ami most történt..kedvezőtlen az ítélet?...gyorsan hoznak egy új törvényt..töketlen ,gyáva szar ellenzékünk van..
ómió
Pedig a "sajtó munkatársai" a kórházakba olyan fajtiszta vírusokat lennének képesek "betelepíteni", hogy ihaj!
VESZ-ÉSZ
@Pálinkás Pál: Oszt mit kellene tennie a gyáva szar ellenzéknek?Erőnek erejével betörni a kórházakba,amire a kormány és az idióta követője vár.Ezek téged is palira vettek Pál,ha azt hiszed az
ellenzék tehet arról.hogy ilyen mocskos aljas kormányunk van
Németh István
A kormánynak vannak szakemberei és azok javaslata alapján hoz közérdekű döntést!
A bíróság felkért szakértők alapján dolgozik! Milyen kormány döntés ellenes szakértőkkel és kinek, miknek a megbízása alapján döntenének másként minta kormány? NAGY KÉRDÉS!! Mert simlis dolog a bíróságokra való hivatkozás! A bíróságok meg a jó kurva anyjukba üssék bele az orrukat a beadott ügyekkel foglalkozzanak, hogy ne legyenek 2-3 éve húzódó ügyek!
@Béla333: @simmering73: @Tunes1106: na látjátok gecikék, ezért kella kórházakat bezárni, nem lesz hova bejárogatni, nem lesz gond, meg lesz munkaerő is bőven panaszra sem lehet ok, hogy hiányos a személyzet! Ezt akarjátok fosfejek > a zay agyúval nem!?
Toller Béla
Ízelítő a fasizmus működéséből, orbán minden határon túlmenő erőszakosságából. Nem szabad megkegyelmezni ennek az embernek és a társainak !
Pálinkás Pál
@VESZ-ÉSZ: ennél sokkal kevesebbért törtek ki forradalmak,mint amit ez a görény tesz 12 éve...egy diktátort nem lehet demokratikusan leváltani...vagy erővel zavarják el, vagy marad...
tudode
Nincs egyébről szó, mint
.
----- Komoly gondok forrása az ÁNTSZ szervezeti átalakítása
medicalonline.hu/eu_gazdasag/cikk/komoly_gondok_forrasa_az_antsz_szervezeti_atalakitasa
-----------------
.-.
Visszaélve a veszélyhelyzeti felhatalmazásával
.
---- MESTERTERV ÉS SLAMPERÁJ A KÜLÖNLEGES JOGREND VILÁGA
jelen.media/interju/mesterterv-es-slamperaj-a-kulonleges-jogrend-vilaga-1408
--------------
.
Azok után, hogy az EP-ben azt nyilatkozta, hogy
.
----- Orbán: Mi sose vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk azokat, akik nem értenek egyet velünk 20180911
www.youtube.com/watch?v=9ee8yqbEbJY
-------------------
.
Az következik ebből is,hogy gazdáatlan az ország annak következtében is, hogy
.
------ Magyarországon befejeződött a diktatúra kiépítése - Vörös Imre a Klubrádióban (2020.08.11.)
www.youtube.com/watch?v=Jt6vTh3as5U&t=1135s

És az alkotmánybíróság hallgat!
kereső
Magyarország fideSS-es egypárti alaptörvénye, C.) cikk:

1) A magyar állam működése a hatalom megosztásának elvén alapszik.

(2) Senkinek a tevékenysége nem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére vagy gyakorlására, illetve kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és köteles fellépni.
Rizikó
Nem kell a beteg lelkű, szenzàció hajhász libsi komcsi firkászoknak hazudozva uszítani. Nem szabad beengedni őket.
levarosbukta
@Rizikó: Nem hát! Ne is tudja meg a jónép hogy mi folyik ott! Seggnyaló senkiházi csak kerülj be egy covidosztályra majd megtapasztalod milyen ember is a te istened.
Nessy
Ennek következtében, a neten lévő más országok híradásait felhasználva lehet némi valóságot is látni. Mert a királyi média vágóképei lassan kétéves, elavult, beállított felvételek, És csodálkozik "bölcs operett törzsünk, meghívott szakértő", hogy már senki nem veszi komolyan a védekezés semmilyen formáját! Mint ahogy teljesen mindegy meddig érvényes, egy semmire nem alkalmas plasztik kártya, hiszen eddig sem nézte meg a kutya sem! Látszat, hangulat javító intérkedések.
Sziszifusz
@Németh István: 10:27

Ha "fosfejet" emlegetsz, nézz a tükörbe és láthatsz egyet.
Másokat ne hasonlítsd magadhoz, ezen a néven téged lehetne megszólítani.
Csizmás Kond
Semmi keresnivalója nincs semmilyen kukkolónak egy kórházban. Minden intézménynek van egy valakije aki kapcsolatot tud tartani a sajtóval és az legyen elég, sőt szerintem még be is engedi ha nem a magaalászaró betegeket akarja fényképeni vagy hasonló dolgokról közölni.
kissé felnőttem
na akkor inkább ez önkény olyan orbán módon ,??? rendelet mert ugyebár...
tudode
Így jár az az ország, amely egy politikai szélhámosnak adja át az ország kulcsát!
.
Az az amikor érdeke úgy kívánta 2007-ben volt POLGÁRI ENGEDETLENSÉG, aztán miután elérte célját one ász!!!
.
----- ORBÁNI ENGEDETLENSÉG avagy A megszervezett POLGÁRI ENGEDETLENSÉG
www.youtube.com/watch?v=pymtTtoUP_8
----------------------
.
---- Orbán Viktor az engedetlenségről - 2017-06-16
www.youtube.com/watch?v=rcdac6vmlh0

„””A magyar jogrendszerben nincs olyan, hogy polgári engedetlenség - így reagált Orbán Viktor arra, hogy több civil szervezet bejelentette: nem fogják betartani a rájuk szabott új szabályokat. A miniszterelnök 2007-ben még maga nevezte polgári engedetlenségi akciónak, amikor ellenzékben a Fidesz-frakció tagjai elbontották a kordont a Kossuth téren. Az LMP szerint a miniszterelnök önmagát tagadja meg, a Fidesz-KDNP képviselője szerint pedig a kordonbontás nem is volt polgári engedetlenség.”””
---------------

----- Ungár Klára: Egy szélhámos vezeti Magyarországot
www.youtube.com/watch?v=PnkAW8cFuxU&t=9s
---------------
.
Majd a fideSS alapítól selejtjeiről a másik alapítótársa:
.
----- „Szeretném megélni ennek a bűnös, embertelen, hazug rendszernek a végleges bukását!”
magyarnarancs.hu/publicisztika/szeretnem-megelni-ennek-a-bunos-embertelen-hazug-rendszernek-a-vegleges-bukasat-237155
.
------ Kormányrendelet született a kórházi tudósításról
magyarnarancs.hu/belpol/kormanyrendelet-szuletett-a-korhazi-tudositasrol-245785
.
Miután a Telex pert nyert, gyorsan változtattak a szabályokon.
--------------
.
Arról nem is szólva, hogy még a parlamentből is kitiltotta a házmester a sajtót, és fütyülnekTEK a fijug még Strasbourg, az EBESZ közepébe is
.
----- Strasbourg: Kövér László megsértette a sajtószabadságot
index.hu/belfold/2020/05/26/strasbourg_ujsagiro_parlament_kitiltas_kover/
----------------
.
Most már csak az a kérdés, hogy kit, kiket, mit sértettek meg a fideSS alapítók sunyi...
Nessy
Ezek szerint, a gyógyult betegeknek titoktartási szerződést kellene aláírni, nehogy meséljenek a bent töltött időről? A kevés orvos, szakdolgozó heroikus küzdelméről, hogy ellássák becsülettel a betegeket pártállástól függetlenül!
tudode
Ami a bíróságot illeti ők sem maradtak ki az egyeduralkodó étlapjáról!
.
----- Magánbeszélgetés - Sándor Zsuzsa (Juszt László műsora)
www.youtube.com/watch?v=Fcq9XSfO0FE
-----------------
.
Tehát a bátor bíróságnak is KUSTI az előneve!
kereső
Jogállam mi? Ahol a kormány rendelete felül irhatja a "független magyar biróság" itéletét. Szembe menve még a saját alaptörvényével IS! Mondja még valaki, hogy Magyarországon a hatalom megosztásán alapuló jogállam és demokrácia van?
És kéretik ne hivatkozzon senki, a járványügyi vészhelyzetre, sem annak "különleges jogrendjére".
Kapanyél
A kormány szembe köpi a bíróságokat! Gondolom adott esetben ezt a tényt nem fogják a bírák elfelejteni. Szerintem viszont nem volna rossz, lássák az emberek, mivel jár egy fertőzés.
kulabombaafityiszre
@ómió: @Csizmás Kond: @Németh István: @Rizikó: Na keresztény gyökerek,hallgassátok jézus tanítását.Persze ti nejlon keresztények szerettek rabszolgaként élni,egy mihályék által felépített virtuális világban,aminek köze nincs a valósághoz,csak egy hazugság halmaz.
Az Igazság szabaddá tesz benneteket (Jn 8,31-42)
www.youtube.com/watch?v=8o1zM-cwzD0
Gazella
@Kapanyél: jah ...az oltottak vannak kórházban. Az elhunytak nem covidban haltak meg. A világ népességének a 0.012%-a halt meg.. hol itt a járvány. A kórház kong az ürességtől. Annyi a mentők futási száma mint a covid előtt...
Fertőzés?? Persze amikor nem steril a sok műszer... meg etcetera...
Szevasztok
Legalább az rtl-t beengedhetnék és a hírklikket.
Tunes1106
@Németh István: Gratulálok a kormányod celeb szakértőihez,remélem téged is ők fognak kezelni a kórházban. Nézzél ki egy kicsit a sötét világodból és talán egyszer te is rájössz hogy csúnyán átvertek!
Rizikó
@levarosbukta: Te voltál már ott, hogy ennyire tudod, vagy csak az arcod nagy?
Józsipapa
6258 szar, használhatatlan, halált is okozható
lélegeztető gépet vásároltak a maláj
" üzletembertől "...
erre mondjon valamit a kormány...
Az ügyészség mièrt nem indít vizsgálatot ???
( tudom...költői a kérdés )
Németh István
@Qqberci: @CsipkeRózsa: @Tunes1106: @Józsipapa: @Józsipapa: Az újságírók szíveskedjenek szart keverni otthon vagy a saját családjaik, vagy az édes anyjuk háztartásában! Az egészségügy az ország kormánya részéről felvállalt feladatai közt, fényesre nyalja a polgárok seggét még MA, mert működik és jól - ha a haverotok a zay-pepi a hülye gyerek és a csőcselék bandája lesz a felelős az majd elintézi hogy bele is rúgnak a picsátokba, ha a kórházba mentek ellátásért, mi több ezért a fáradozásárt pénzt is kérnek! No ez CSAK akkor lesz így, ha marad kórház az országban, persze orvos és személyzet nélkül, mert azok mind külföldre mennek megélni! Úgy, hogy nyasdgem kedveskéim!
Sziszifusz
@Németh István: 16:50

Az egészségügy Magyarországon működik és jól ???
Ugyan már ?
Tudod-e mennyi ideig kell várni arra, hogy bejuthass például egy kardiológiai vizsgálatra ?
Az elmúlt pár évben voltál-e, például sürgősségi osztályon, láttad az ottani kaotikus állapotokat, az órákon át ellátás nélküli szenvedő betegeket ?
Vártál már MRI vagy CT vizsgálatra ? Ha nem, elmondom neked, hogy hónapokig történő várakozás miatt, mire elérkezik a vizsgálat, addigra beteg sok esetben már menthetetlen.
Tudsz arról, hogy milyen a kórházi élelmezés ?
Lehetne folytatni, ...
Tunes1106
@Németh István: 28 ezren hagyták el az egészségügyet a gondozókkal kisegítő személyzettel együtt. A drága kormányod miatt nemjutok csak fizetős orvoshoz. Nem vagyok alpári mint te volt véleményem, de ti ha igazat szólnak akkor kibújik belőletek a bunkóság érvek helyett! Mondtam már legyen fizetős az eü nemkell lenyúlnotok a befizetéseimet utaljátok külön számlára,kötök biztosítóval szerződést + havidíjért. Akokr majd az lesz az érdek hogy minnél előbb meggyógyuljak. De legalább a krumplis szavazóid majd fogynak. nem az én befizetett pénzemből rajkodnak a kórházakban!
Tunes1106
@Sziszifusz: viktorkával jár Grazba privát klinikára!
Németh István
@Tunes1106: @Sziszifusz: De nem a jelenlegi kormány végett! A moslék gyucsány-bajnai intézkedéseket követően akik az egészségügyet pontosan a privatizációs szándékaik miatt tönkre vágták! Olcsón akarták a lezuttyant kórházakat elpasszolni, ez nem jött létre, AZ ORBÁN KORMÁNY MEGKEZDTE AZ EGÉSZSÉGÜGY RENDBETÉTELÉT - a betartások ellenére hatalmas eredményeket ért el és a pandémiát is közben sikerrel vezette le! ÓCSKA SZAR TETVEK, a MAGYAR POLGÁROK és a MAGYAR NEMZET ellenségei vagytok! miért nem tudtok a kurva anyátokba elmenni!?
Havanagi
Milyen kormány ez,még a birói döntést is felülirja. Egyértelmű: DIKTATÓRIKUS!
solidedge
A Fideszt a hazugságok tartják hatalmon. Hatalmas erőfeszítéseket tesz emiatt a valóság eltakarására. Titkosít, kitílt, hazudik.
Németh István
@Havanagi: sajnos te is egy leszart porszem vagy! ÉS TE BAROMFASZ! milyen bírói döntésről beszélsz! seggfejek királya! nem bírói feladat a kórházak látogathatóságának meghatározása! de te egy diktatúrához szokott rákosista csökevény vagy az biztos, mi voltál a kádár időszakban díjnyertes segg nyaló!? Barom állat!
Nessy
@Németh István: Az elmúlt 10 év eddigi és legutóbbi időszak 28 ezres pálya elhagyása is Gyurcsány miatt történt! Nem zavar, hogy tizenkét éve Orbánnak hívják a miniszterelnököt, és fidesz kormány van??
Tunes1106
@Németh István: 12 év után is elmútt nyócévezni tudtok csak!
Tunes1106
Csak kovid létezik 2éve miből lett a kórházaknak ekkora adóssága fityuszosok? Innen is csak lopni tudtok, vagy valamit nem jól csináltok!
Tunes1106
Nem vagyok összefosás hívő de ti a 300 forint vizitdíjat hozzátok fel, de azt már elfelejtettétek hogy a pcr tesztért közel 20 ezret fizettetetek az emberekkel a kórházi kezeléskor. Meg a beteglátogatáskor is!
judit5101
Orbán megint visszaélt a hatalmával és a "veszélyhelyzeti szabályokkal"!
justhpeter
Bár a magyar igazságszolgáltatás nem precedens elven működik, de innentől fogva bármely bírósá, bármely ügyemben, bármely ítéléletére magasról szarhatok ! Orbán írásba adta, hogy végetért a jogállam !
Ami a dologban jó, hogy üzent is a saját tákolmánybíróságának is, hogy kapjátok be.

Ha a balfa@ ellenzék ezzel sem tud mit kezdeni, el kell tünnie örökre és majd dönt az utca.
kereső
@justhpeter: Van olyan biró a Fővárosi Törvényszéken, aki orbánra, mint "jogforrásra"hivatkozik itélet hozatalkor. A birók saját magukat degradálják le- ezért is teheti orbán, hogy diktátori módon beleavatkozzon az igazságszolgáltatásba- ma már direkt müdon.
Németh István
@kereső: te egy sűlt hülye vagy! A törvényeket alkotó minden államban a kormány! Ponyemáj!? a kormány alkotta törvényeket a bíróságnak a dolga az igazságszolgáltatás, az erkölcs és a népakarat, nép érdek alapján érvényesíteni! Ha nemzet és népérdek ellenes döntést hoz a bíróság akkor az a nemzet ellensége! Emlékezz vissza a rákosi, gerő, nagy, majd a kádári időszakra! Miről beszélsz te barom!?@judit5101: sült hülye ha a kormánynál ölsz és vezetsz akkor az utasok mondják meg neked, hogy mit csinálj, hogyan vezess! Barom ! A felelősség a tied, ha rosszkor, a dumálás szerint kuplungolsz, fékezel akkor tömeg szerencsétlenséget okozol ÁLLATKERT! @justhpeter: @kereső: ti az átlagosnál is hülyébbek vagytok! A lényeg > a hülyével vitatkozni annyit tesz, hogy önmagadat is hülyévé teszed! Hát én nem vitatkozok veletek mert ti átlag feletti hülyék - nem buták, kifejezetten hülyék vagytok! Szégyelljétek a moslék pofátokat, ha van egy kis önbecsülésetek! ÁMEN!
ómió
@kulabombaafityiszre: Mi van, bolsiék fajkreténje!? "Megigazultál" már, gyagyás!? És Böszme vezéretek "elkúrtuk"-jában, vagy a "hazudtunk, reggel, éjjel meg este"-jében sikerült!? Melyikben? Mert a kettő közül nehéz eldönteni!
kulabombaafityiszre
@ómió: ma, 09:15
Látom leragadtál 2006-nál gyagyás.Pedig a világ fejlődik.
Te sem léptél minden évben egy lépést előre,inkább hátra.
Így aztán ómió te lettél a mihály nevü kommunista ivadék legnagyobb,legidiótább seggnyalója.
kulabombaafityiszre
@ómió: ma, 09:15
Hajrá "bolsi" ellenzék,vesszenek a mű keresztény ómió féle kommunista ivadékok seggét nyaló gyagyás fidernyák seggnyalók.
ómió
@kulabombaafityiszre: "Fejlődik" a bolsi világ, efftársak idiótája!? Már "sokkal fejlettebb" módszerekkel vagytok képesek népzsebelni? Maki efftársatok "beújított"? Te speciel melyiket várnád a legnagyobb efftársi izgatottsággal, bolsiék elmebetege: a gázár háromszorosra emelését, esetleg kedvenc migráncsaitok invázióját, vagy a buzikultusz hullámainak összecsapását a fejed felett? Kétségtelen, mindegyik bolsikedvenc "cukorfalat", de mégis! Melyiket? A Böszmeszart, azért, ha lehet még a válaszod előtt törölgesd le a mocsokbolsi pofádról!
kulabombaafityiszre
@ómió: ma, 10:27
Hajrá "bolsi" ellenzék,vesszenek a mű keresztény ómió féle kommunista ivadékok seggét nyaló gyagyás fidernyák seggnyalók.
kereső
@Németh István: Magamat aláznám meg azzal, hogy ha"érdemben" válaszolnék a buta,tudatlanságtól hemzsegő gyúlölködésedre.
Németh István
@kereső: a független magyar bíróság > a kommunista emlőkön felnőtt moslék ellenzéki ellenség balliberális szószólója! Hülye tetű! A Fidesz amikor rendet akart tenni az Eu-hoz rohantak aljas hazugságaikkal erre az aljas moslék lépésre nem volt felkészülve kormány, lojálisan álltak ehhez a témához, sok mindent mást, helyre kellett tenni az országban és a moslék ellenzéket kellett helyre rakni > akik a szokott kárt, kárra okozó megnyilvánulásaikkal elterelték a figyelmet a valós igazságszolgáltatás kialakításáról! @kereső: @kulabombaafityiszre: meg a többiek, olyan fosagyúak vagytok, hogy nem is folytatom az oktatást, minek, a hülye agyatok fel sem fogja az okosságokat > hülyének moslék kommunista trógernak születtetek azok is maradtatok! DE ez a bíróság is - tisztelet a kivételnek! Ámen!!!
Németh István
@kereső: Hülye megaláznád magad? te barom te egy nímand vagy! nálad alább semmi nincs!
ómió
@kulabombaafityiszre: Merülj alá, bolsiék latrinabúvára! Addig se bűzlesz itt külön, a bolsi feka meg biztos jót tesz az efftársi metabolizmusodnak, hiszen "szerkezetkonform" vagy vele!
kulabombaafityiszre
@ómió: ma, 12:55
Hajrá "bolsi" ellenzék,vesszenek a mű keresztény ómió féle kommunista ivadékok seggét nyaló gyagyás fidernyák seggnyalók.
Németh István
@ómió: @kulabombaafityiszre: @kereső: Ugye amilyen hülyék vagytok, fogadok fogalmatok sincs miről szólt a "propeller híre" ti csak gyűlöletkeltő szitkozódó aljas szövegeiteket hányjátok ki magatokból! Nos éppen ilyen hányadékok vagytok, ti magatok is - fú érzitek milyen büdik vagytok!???
Kapanyél
@Gazella: Itt csak Te említed a Covidot kettőnk közül. Én fertőzésről írtam, ami korántsem jelenti a Covidot! Aki lélegeztetőgépre kerül, szinte biztos, hogy a csövek által behurcolt fertőzésbe fog belehalni.
ómió
@Németh István: István! Túl nagy dózisban szeded időnként az értelmezésgátlót, vagy csak simán, gőzöd nincs, kinek mit írsz? "Lécci"! Csökkentsed a dózisát, mert még te magad bűzlesz tőle!
ómió
@kulabombaafityiszre: Még mindig másokat kommunistázol, bolsi tetüfi, miközben most is az MSZMP-MSZP-MZP komcsi "kronológiának" csápolsz!? És a Lenin szobor még nem szakadt rád, bolsiék elmebetege!? A Böszmeszart meg törölgesd le a mocsokbolsi pofádról!
Németh István
@Kapanyél: @ómió: Hej-hó. hej-hó, halári hopla -hó, hej-hó van még szer amolyan kijózanító, hej-hó, nektek pont az valóÓÓÓ! Szeretettel
Kapanyél
@Németh István: Ne igyál ma többet!
kulabombaafityiszre
@ómió: ma, 09:25
Hajrá "bolsi" ellenzék,vesszenek a mű keresztény ómió féle kommunista ivadékok seggét nyaló gyagyás fidernyák seggnyalók.
Németh István
@Kapanyél: na jó ha ez lóg ki a szádból és jólesik akkor csak had maradjon így, csak ki ne kezdje a szádat, a pállott szájúak visszataszítóak! @kulabombaafityiszre: @ómió: mindketten némi zavarodottságot mutattok! most a Fidesz-t vagy az mszmp-mszp-dk-zay bandát alázzátok? Ugyan is ha netán a jótevőtöket ekéznétek akkor bizony nagy gondban leledzenék, hogy valójában miként is nevezzelek benneteket! Csupán humanitásból!
Kapanyél
@Németh István: Veled ellentétben nem ekézem egyik oldalt sem, Te viszont gondolkodás nélkül fröcsögsz össze vissza.
ómió
@kulabombaafityiszre: Becsavarodtál, bolsiék zakkant latrinabúvára, vagy csak az egyes alámerüléseid utáni oxigénhiány hozza ki belőled az agyfogyatkozást? De a Böszmeszart, azért, legalább letörölgetted már a mocsokbolsi pofádról?
ómió
@Németh István: István! Majd, ha az értelmezésgátlód szedését abbahagytad, gyorsan meg fogod érteni!
Németh István
@Kapanyél: @ómió: @kulabombaafityiszre: a Huszt "C" vers jutott eszembe, abból is > a... hass, alkoss gyarapíts, s a HAZA FÉNYRE DERÜL! befejező szakasza! No ezt teszi a kormány, az Orbán Viktor derekasan, aztán egész nyugodtan bambázhattok és várhatjátok a "jótevőtöket" a nemzet és értékeinek eladásával, a polgárok tönkretételével!
ómió
@Németh István: István! Voltál te katona? Ha igen, akkor ott se ismerted meg a magadéit, vagy csak itt? De, amit művelsz, az még akkor is túlzás, ha nem voltál!
Németh István
Kiképző tiszt voltam! És nem akárhol! Csakhogy tudd! @ómió: Nagy reményű polihisztor növendék!
ómió
@Németh István: István! Akkor, igazán illenék a magad táborában lévőket felismerned, mint pl. Kis Tehén, Rizikó, libbantölő, C3_PO, Escobar, durbincs, Virág Árpád, Shikari (ő mostanság nem jelentkezik), jómagam, de még sorolhatnám. Legalább mi, ezért a hazáért, nemzetért, a jelenlegi kormányunkért kiállók ne egymást ekézzük! Van itt ország- és nemzetveszejtő liberálbolsi bőven! Őket kell!
Németh István
Tökéletes @ómió: tökéletesen egyetértek! Tényleg egy jó fröcsi elkelne! De azért gondold át, hogy engem kivel, kikel hozol össze! ÉN valójában a jelenlegi (12.éve regnáló kormány támogatója vagyok) DE ezt sem elvtelenül teszem, ha nem értek egyet adott jelenségekkel akkor többnyire szondázom a környezetemet! Csak azután alakítom ki és sajnos többnyire sarkos, de valós és védhető, indokolható álláspontomat! Ezt még a Kisgazda koromban tanultam meg, hogy a KÖZ a mérvadó és a mindenkori "érdek küszöb" A MÁSIK ha netán obszcén és undorító a nyelvezetem az meg akkor van, ha valaki, valakik személyeskedve bírálnak, minősítenek.Ez esetben bizony dől akár az ocsmányság is belőlem! Piszkosul felháborít ha egy magán vélemény okán ami nem egyezik a másikéval, akkor minősíthetetlen a hangnem!
AKIK elmaradtak, kimaradoznak sajnálom, mert valóban akik ezt a jelenlegi kormányt támogatják és akarják segíteni az országunk kétségtelenül jó irányba haladását - nem csak most, de most nagyon nagy szükség van az összefogásra! Ilyen aljas haza és népellenes, mi több a józan ésszel szembe menő ellenséges, ellenzéki megnyilvánulást a világ bármely országában lincseléssel vezetnék le! Ezt a sok hazaáruló tetvet meg szépen felakasztanák a lámpavasra, mint '56-ban a Szabadságtéren - volt szerencsém látni a százasokkal kitömött pofákat!
Rockxy
jahát mera legujjabb orionmutáns ha beférkőzik a sajtóba, onnantól már elkezdenének igazat mondani.
és manap ság a zigazmondás egy súlyos betegség, és nincs néki lefolyása, sőt, kise lehet belűle gyógyikázni.
átalába a zoltatlanok élvezkednek benne.
az igazmondás betegségbe.
ómió
@Németh István: Figyu, István! Örülök, hogy végre egyetértünk! De, ne érts félre, nem hozlak én téged össze senkivel! Legutóbb is csupán kértelek egyszer, hogy a durbincsot pl. ne ekézd, mert ő a mi táborunk. Attól, hogy különbözőképpen nyilvánulunk meg, még nem kell egymásnak ugranunk! Azt figyeld, ha nem akarsz elmélyedni egy-egy személy megítélésében, hogy ki kit bírál és mindjárt tisztán fogsz látni! És, látom, van még egy hasonlóságunk: amig a Józsi szét nem verte az FKGP-t, én is az ő szavazójuk voltam, azóta meg fideszes. És a nyelvezet se probléma: itt, ebben a közegben gyakori az obszcén is. Ez van. Az összefogási javaslatodat meg - ahogy idáig számos kommentedet is - külön üdvözlöm! Fogjunk össze és tegyünk meg minden lehetőt, menjünk majd el szavazni, itt írjuk meg a valóságot, "igazítsuk el" a liberálbolsi csótányságot, hogy hazafias, nemzeti kormányunk továbbra is vezethesse az országot a haza és polgárai javára!
kissé felnőttem
majd a pocakost is kitiltják a kórházból menjen a cimbijéhez de gyalogolva moszkváig.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.