Tüntetők várták a volt rendőri vezetők és társaik 2006 őszi zavargásokkal összefüggő, kedden kezdődő büntetőperére érkező vádlottakat a Fővárosi Törvényszék Fő utcai épülete előtt. Gyurcsány Ferenc a Facebookon reagált.

A tárgyaláson a hallgatóság soraiban helyet foglaló Gyurcsány Ferenc volt kormányfőt - még az épület előtt - leköpték. A Facebookon erre is reagált Magyarország korábbi miniszterelnöke. Ezt írta:

"Ha valakinek kétsége volt vagy van, hogy milyen erők álltak a 2006 őszi zavargások mögött, azoknak tanulságos lesz megnézni a ma kezdődő Bene-Gergényi per előtt és közben történteket. Magukból kivetkőző, durva emberek üvöltöttek, lökdösődtek, ütöttek és köpködtek. Igazi újnáci rendbontás volt. Fenyegető, agresszív, embertelen.
Hogy a bíróság és a rendőrség miért nem tudta vagy akarta fenntartani a rendet, azzal most (most!) nem foglalkozom.
Muszáj újra feltenni a kérdést: ki áll a jó oldalon? Ki lehet-e egyezni a jobboldal értékelésével? Szabad-e a demokratáknak csendben maradni? Kétségtelen, nem könnyű feladat szembenézni az újnáci őrjöngéssel. De mi a demokraták dolga? Átadni a terepet a szélsőjobbnak? Engedni, hogy mára a rendőröket tartják bűnözőnek és a rendbontókat áldozatnak? (A kérdés akkor is helytálló, ha a rendőrök követtek el szakmai hibákat, és sajnos 2006 októberében több békés járókelő is megsérült az oszlatásban.)
Nem keresem a bajt. De nem engedhetem meg, hogy a rendőri vezetők ellen a Fidesz és a Jobbik által összerakott politikai koncepció alapján indított per első napján ne legyek a rendőrök mellett. Akkor sem, ha üvöltenek az újnácik. Akkor sem, ha köpködnek és ütik a hátunkat. Mert ez semmi ahhoz képest, amit e gazemberek elődjei megtettek hetven évvel ezelőtt, és szívük szerint megtennének ma is.
Nincs kompromisszum, mondtam múlt szombaton a Szabadság hídon. És ma is ezt mondom. És aki elnézést kér azért, mert meg akartuk védeni hazánk rendjét 2006 őszén, az a jobboldal elfogadhatatlan szövegét mondja. Aki behódol, az alul marad. Aki jobboldali szavazókra kacsingatva feladja az elveit, az maga is sáros lesz.
Időnként nehéz demokratának lenni. Nehéz, de felemelő. Ha leköpnek, azt letörlöd, de ha magadat köpöd szemen, az letörölhetetlenül ott marad. És ocsmány bélyegként ég beléd..."

108 hozzászólásarrow_drop_down_circle

dömdödöm
A Ferinek már megint igaza van ! a Ferinek mostanában mindig igaza van .
Elég mocskos dolgok mennek itt manapság :-( :-( :-(
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
dömdödöm
A Ferinek már megint igaza van ! a Ferinek mostanában mindig igaza van .
Elég mocskos dolgok mennek itt manapság :-( :-( :-(
hallgatag
Mit tett rosszat ??? Csak a SAJÀTJAIT akarta megvédeni, de a fidesz cs´öcseléke elzavarta...Viktorka hány " sajátját " védett meg, ilyen-olyan bünügyben, hagyta öket rabolni, fosztogatni, lopni, csalni...Igaz, Ö ezt megigérte az alattvalóinak...
Akkora szónoka az egéyz jobboldalnak nincs, mint egyedül Gyurcsány Ferenc !!!
Nélküle nincs kormányváltás, félnek is töle a jobbosok !!!
Hányszor akarták elkapni, egyszer sem sikerült...még az ügyészségi meghallgatáson is kivédte a " tákolt" vádakat és az ügyészeknek is megmondta a saját véleményét...
Jól csinálod, Fleto !!!
hallgatag
Gondolom, mint most is, a Kubatov elvtárs " fradi szurkolói " listájából
vezényelte ki a törzs huligánokat a biróságra...egy kis balhé már rég volt...
nemkati
@hallgatag: De a Jobbik is besegített pár "hazaffyval".
bakegya
@dömdödöm: annál is több ez már!-túrázik az éllovasság.
Gyurcsány önuralma példaértékű.
hallgatag
@nemkati: Nem tagadom, igy ( is ) van !!!
De a Gyurcsány volt annyira jellemes, hogy eddig minden TV-vitára elment, az OV. hány elöl menekült el ???Mert ugye szar érzés felmosórongyként ott állni, vagy ülni az ellenféllel szemben...Ugye a diktátorok soha nem szerették, ha olyan kérdéseket tesz fel az ellenfél, amit elötte nem egyeztettek a szóvivövel, vagy a tanácsadóval...
nemkati
@hallgatag: :)))
Ez arra válasz, amit valahova máshova írtam. A Havasosba. :)))
vukkocska
Azért nem tudott beleavatkozni a rendőrség a bíróság előtti atrocitásokba, mert mintegy félszáz FÉLSZÁZ, azaz 50 ember renitenskedett. Szerintem legalább ennyi rendőr is volt a helyszínen. Gondolom, úgy válogatták ki a mai szolgálatra a rendőröket, hogy nehogy legyen közöttük olyan, aki szimpatizált a beidézettekkel, illetve vendégekkel. Morvai is ott volt, gondolom őt megtapsolták.
szöszmösz
Azt akartam írni, hogy felháborító ez a csőcselék, és akkor mi van? Balkáni csürhe. Láttam a híradóban és tiszteletem Gyurcsánynak, mert elment és azért mert felül tudott emelkedni a primitív agresszív tüntetők viselkedésén.
vukkocska
@szöszmösz: azért a csőcselék lapátolja a szavazatokat Gyurcsánynak. :)
slaci050
Tobzódik a nyilas csürhe,a fideszesek meg a háttérből tapsikolnak,zsák meg a foltja. Közeledik 2014 tavasza !
taglo
Bunkó ,férgek, ilyen úrihölgy -köpködte a felakasztott,halott, kiskatonát 56-ban !Ezek irni sem tudnak ,vajon ki adta a ,,molinókat " ??? És a gyujtogató ,fosztogató, csürhéből ,hányat állítottak bíróság elé ??
JAJMÁR
Nem lehetett könnyű döntést hozni ott ma a rendőröknek és a vezetőknek, hiszen éppen a rendőrök durvasága és erős fellépése - anno ugyanezen lények ellen - a per tárgya.
Lehet, hogy tudják mi a helyes, de mi a jó döntés egy ilyen helyzetben? Lehetetlen helyzetbe hozták a rendőröket.
A Gyurcsány előtt le a kalappal :)
bretagne
@szöszmösz: Ő kimer menni az emberek közé, míg O.V. lapul a villájában és a feleségét küldi ki.
aborisz
@hallgatag: Akkor most a betyár becsületről beszélsz?
keresztapa
Gyurcsány rendőrei voltak az újnácik; azonosítók nélkül élték ki gyilkos ösztönüket!...
Darthon1
@JAJMÁR: sajnos összekeverik a szeptemberi eseményeket az októberi történésekkel. A jobberek az októberit mantrázzák, a a demokraták pedig a szeptemberit is észreveszik. Bár a Jobbikra szavaztam, ezt a hibát többet nem követem el. A gyűlöletkeltésen kívül lassan mást sem csinálnak. És sajnos az a helyzet, hogy lassan az egyetlen hiteles ember a Gyurcsány lesz a palettán. Ez nagyon szomorú, mivel más ügyekben nagyon nem értek vele egyet.
gala2cse
És még ezek a köpködők, a Jobbikosok krémjei! Ezek lehetnek a párt magjai, az értelmesebbjei. Vajon milyen lehet a többi? Ők ezt a jövőképet tudják mutatni.
Szánalmas.
Miért érzem úgy, hogy ebből az afférból mégis Gyurcsány jött ki győztesen?
aborisz
Nem csak az újnácikban kell keresni a hibát! Így utólag . nem is tudtam . hogy van újnáci? Kik azok???
Csizmás Kond
@aborisz: az újnáci az akik 2010 után lettek azok...addig mások voltak.
aborisz
@Csizmás Kond: Bakker nem is tudtam .hogy náci vagyok!!!
aborisz
Hát nem tudom. világ életemben becsületesen élek tisztelem a törvényt . nem akarok megölni se embert se állatot! nagyom jó annak lenni csak furcsa!! (apropó a disznó öléskor a farkát én fogom)
aborisz
@nemkati: Hát amit az ólba etettem és neveltem ! he he
JAJMÁR
@aborisz: 19:29 Elhiszem, de hogy tudod akkor elfogadni ezt a fajta stílust és magatartást, ahogy ezek az emberek viselkednek? Sőt, oda tartozónak vallod magad?
aborisz
@JAJMÁR: Voltam baloldali .voltam jobb oldali !!A probléma ugyan az ! De. a baloldali vezetők saját zsebükkel voltak elfoglalva !!! A jobb oldaliak adnak a látszatra is!!
JAJMÁR
@Darthon1: Én sem értek vele mindenben egyet.
Zavar a beszédritmusa is, illetve ehhez képest egy szótaggal hosszabb szüneteket tart beszéd közben, mint érzésem szerint kellene. Idegesítő.
Mindezek kezdenek háttérbe szorulni, a viselkedése szimpatikus.
JAJMÁR
@aborisz: 20:10 "A jobb oldaliak adnak a látszatra is!! " Ez itt most a humor helye ugye? :D
Ha keresed a helyed, azt megértem. Nem egyszerű manapság megtalálni.
aborisz
@JAJMÁR: Úgy látom ki vagyok elemezve! Amúgy a baloldalnak volt három ciklusa .hogy rendbe vágja az országot ! És mit ad isten. gajra vágták az országot!
mariaberta
'Akit egyszer földig aláztak, földig kell azért lehajolni" Tudja valaki ki írta? Ez lesz Gyurcsány Ferenccel.
kukac50
Magát minősítette az aki leköpte! Egy kulturált ember nem tesz ilyent.
Valami buta tuskó köpködött,lehet,hogy Fidesz utasításra.
aborisz
@mariaberta: Kedves. ez hanyadik parancsolatban van ez?
csikknorisz
A végén még Orbán féltékeny lesz, többet szerepel Gyurcsány a hírekben, mint ő. :)
szocdem
Gyurcsánynak tudni kell hogy kik lökdösték és köpködték - ez kétségtelen!
Lévén hogy már bebizonyosodott, hogy amikor kormányfő volt, a HM ezeket a derék nácikat pénzelte amiből azok háborítatlanul gyakorlatoztak, fegyverkeztek, Gárdát meg Jobbikot szerveztek, meg mi egyéb.

Azt nem értem: akkor volt kompromisszum? Most nincs? Most miért nincs?

"A neoliberálisok és a nácik kézen fogva járnak be tereket, és korokat"

(engem meg valaki világosítson már fel hogy melyik a nagyobb gazember? : aki emberek millióit mészárolná le egy aberrált felsőbbrendűségi tudattól hajtva, de a saját hazáját és fajtáját nem bántja vagy az, aki azokat is eladja bárkinek egy kis baksisért?)
moiszikf
Én speciel,határozottan jobban örültem volna,ha Fletó:
- Nem uszít a határon túli nemzettársaink ellen
- Nem hamisítja meg a költségvetési adatokat
- Nem írja alá a liszaboni szerződést
- Nem löveti ki az emberek szemét
- Nem ülteti a nyakunkra az IMF-et
- Nem szuperbruttósítja a fizetésünket
- Nem riogatja az embereket mindenféle kitalált terrorveszéllyel
Inkább köpött volna le!
Darthon1
@moiszikf: írj egy címet, ha csak ez a kívánságod elmegyek és leköplek!
moiszikf
@Darthon1: Bocsi,de ez kettőnk ügye Fletóval!
aborisz
@Darthon1: Mi ez a köpködés! Újfajta husvéti locsolkodás?
bencemacska
@moiszikf: Azt javaslom, add vissza a brossúrádat annak akitől kaptad! Jobban jársz, ha a saját
benyomásaid alapján ítélkezel! Miért van szükséged mankóra? Menj a saját fejed után!
Darthon1
@moiszikf: Bocs, személyes ügyekbe nem akarok avatkozni! :-))
Darthon1
@aborisz: szélső jobboldalon szocializálódott emberek nonverbális kommunikációja.
aborisz
@Darthon1 Azért valakit csak leakartál köpni. hogy más a gondolkodása? Akkor mi a külömbség a jobb meg a baloldal között?
divinyi peter
1 modortalan vad barom aki a másik embert a baciktól hemzsegő nyállnak nevezett dzsuvát küld. De mit mondja a jobbikos nő, Morvai Krisztina össze keveri a multat a jelennel ha ennyi eszs van menjen a disznók közé+
dragonfly
@aborisz: Nem uncsi ez a hülye idióta szöveg?
aborisz
Baszd meg azóta nem köpködök amióta az óvónő szájba vágott az óvodába vagy pár tíz éve !!! Te akarsz mindenáron köpködni!
sentinel216
Azért el lehet gondolkodni, hogy a kirendelt "talpas" rendőrök miért nem teljesítették a feladatukat és nem védték meg a tárgyalásra igyekvő magyar állampolgárokat? Arra gondolni sem lehet, hogy netán - nem is titkolt - cinkosságot vállaltak a köpködőkkel. Saját parancsnokukat is szégyenben hagyták. Persze a hőbörgőket, akiknek a pofájáról készült fotók minden ilyen esetben megjelennek a lapokban - tévében (ordibáló nő, savazó nyugdíjas...), most sem fogják megtalálni, hogy felelősségre vonják őket.
bakegya
Azon az éjszakán utcakövekkel verték-ütötték szét az autóm a Dohány utcában,és kik mint akapucnis focihuligánjai a vezérnek.A székháznál kötött ki ez a csapat is.A videókon nyomonkövethetők-és ezek köpködhetnek ma is?
amaramaistanna
Nos szomorú,de azt gondolom,hogy Gyurcsány eleve kiprovokálta,hogy hír legyen belőle!
Egy ripacs az ország színpadán.Mindegy,hogy mivel,de szerepeljen.Elég volt belőle,nem kell egy újabb Orbán,még akkor se,ha Gyurcsánynak hívják!
sentinel216
amaramaistanna

Szerinted Gyurcsány Ferencnek - orbán kívánságára - kussolni kellene, vagy batyut kötve világgá menni félelmében? Gyurcsány nem a hatalomért, foci stadionokért, saját és haverok zsebének megtömésért szerepel az "ország színpadán". Neki saját volt párt társai és az orbánista sakálok ellen kell tennie valamit a hazáért.
kkalman
Szeretném tudni, hogy a 2006-ban randalírozó, autókat szétverő, felgyújtó, kukákat borogató, TV székházat szétverő felgyújtó, fosztogató csőcselékből hányan töltik jogos büntetésüket?
A rendet ilyen esetben meg kell védeni! Ez a rendőrség dolga.
Lehet rugózni, hogy nem volt a rendőrön azonosító, de akit pofán vágtak a tomfával, nem hiszem, hogy emlékszik, mit látott és mit nem előtte.
A gumilövedéken is lehet rágódni, de mi lett volna, ha, mint a világ boldogabbik felén, éles lőszert használnak.
A rendőrök helyett, most a csőcseléknek és felbujtóiknak kellene a vádlottak padján ülni. A büntetés letöltése után, meg kellene fizettetni velük az okozott kárt. Ha ez megvan, akkor lenne helye a rendőrök felelősségét vizsgálni, és ha bűnösök valamiben, elítélni őket.
sport50
ugye,ugye megint előjöttek a 2006-os jobboldaliak!!!vajon most is a vezér adta alájuk a lovat???jobboldali kultúra=0!!
Darthon1
@aborisz: én csak egy kívánságot teljesítettem volna. Mert jó ember vagyok. :-))) A dzsuva egyébként cigány szó és szennyet, mocskot jelent. Ha nem tudsz valamit nyugodtan kérdezz továbbra is. :D
Darthon1
@kkalman: ahogy mindig, most is összemossák a szeptemberi eseményeket az októberiekkel. A legtöbb vádpont a szeptemberi történések miatt van, de úgy adják elő, mint az októberiek felelősségre vonását. Szeptemberben az esküjüknek megfelelően a hazát akár életük árán is megvédő hős rendőröket hagyták prédának a jobb oldali csürhének a gyáva rendőri vezetők. Aztán októberben gyáva és sunyi módon revansot akartak venni az országon szintén a rendőri vezetők, megmutatni, hogy mégsem inkompetens banda, pedig azok. Ekkor vették elő a vadászpuskákat amikre nem volt rendszerbe állítási engedély és hatályos szolgálati utasítás. És kiadták egy csoportnak használatra. Ezért támadhatók és elítélendők. A PARANCSNOKOK. De az ORBÁN a kisrendőrt támadta meg utána, aki végezte a dolgát, a nyugdíj elvétellel A bal oldal pedig lapít, mert tudja, hogy áldozati szerepet szánt a rendőröknek. Ha ott és akkor egy is meghal, most oldják fel talán a szükség állapotot. Gyáva és hitvány vezetőink vannak jobb és bal oldalon egyaránt.
gabrella
Gyurcsány helyében én feljelenteném aki leköpte, fotó is van róla,bizonyítéknak.
mátmar
Ez a kiemelt vádelem! Ha a diktátor lett volna ott még a legyet sem engedték volna a közelébe! Itt is megmutatkozott az egyenlő bánásmód! Hajrá rendőrök!!!
moiszikf
@dragonfly: @bencemacska: Ne hagyjátok ki a számításból,hogy Gyurcsány Ferenc MINISZTERELNÖK volt - tehát MINDENKI "főnöke" - az általam felsorolt események bekövetkeztekor. Az nem mentség,hogy nem személyesen "intézte" a dolgokat. Bármikor,bárkit utasíthat,az illetékes minisztériumon keresztül,hogy "állj le!". A számtalan előjog mellé jár a TELJES felelősség is. Ha nem tetszik,nem kötelező miniszterelnöknek lenni.
human
@Darthon1: Kommenteddel egyetértve annyit fűznék hozzá, hogy ekkora agresszív tömeggel még nem volt dolga a rendőrségnek. Tapasztalatlanságuk persze nem mentség a szakmaiatlan fellépésükre. Itt párhuzamot lehet találni azzal, mikor az autópályát lepte be a hó. Ott is tapasztalatlan, felkészületlen vezetők hoztak szakmaiatlan döntést, vagy inkább nem is hoztak döntést, hanem ráhagyták az egészet a helyszínre vonuló irányítás nélkül maradt katasztrófa védelmisekre, mentősökre és a polgárokra.
feri57
Mit csodálkozunk a Fidesz alatt náci fasiszta állammá vedlettünk!!!
kacsa0707
@feri57: Mégis az MSZP lökte a legnagyobb tu..át a Ferire, ergó melyik az újfasiszta párt?
vukkocska
@Darthon1: megnevettettél. Be is tetszikeltelek. :)
@moiszikf: nem uszít határon túli magyarok ellen, ha meghallgattad volna a Szabadság hídi beszédét, értetted volna, miről beszél. Ő csupán az ellen tiltakozik, amivel nagyon sok magyar ember, hogy szavazati jogot ne adjanak annak, aki nem itt él, nem itt adózik. Mert ez - az én véleményem szerint is - nincs rendjén. Gyenge dolog, hogy valaki úgy akar választás nyerni, mert a magyar emberben már nem bízik, hogy 5 millió külföldi magyar beavatkozását, segítségét kéri hozzá.
bencemacska
@moiszikf:"" Bármikor,bárkit utasíthat,az illetékes minisztériumon keresztül,hogy "állj le!". A számtalan előjog mellé jár a TELJES felelősség is. Ha nem tetszik,nem kötelező miniszterelnöknek lenni.""

Demokratúrában igazad van, demokráciában nincs!

Ps.: Amikor nem tetszett, lemondott!
feri57
Egy 6 osztályt végzett cigány kulturáltabb mint ezek a köpködőmajmok!!!
dr lóherre
@amaramaistanna: Hát, tudod? Ha a Gyurcsány Ferenc miniszterelnök ripacs lenne, akkor te mi is lehetnél...?
Még mindig, egyre
aborisz
@Darthon1 Én , nem érteni a cigányó nyelvet!!!
amaramaistanna
@sentinel216: Gyurcsány előbb bizonyítsa,hogy nem másolta le egy az egyben a sógora diplomamunkáját,s akkor,csakis akkor beszélhetünk arról,hogy hiteles személy.
-e!
amaramaistanna
@vukkocska: Nem tesz mást,miután volt pártja nem kötött vele egyeszséget,próbálja a pártját megerősíteni 2018-ra,csak azt felejti el ez az agresszív kommunikátor,hogy ha ez a rezsim marad,akkor legitimálódik ez a rendszer és már pártok se lesznek.Visszaáll az egypárt -rendszer.Gyurcsány ,ha így igyekszik továbbra is szkanderezni az ellenzéki oldalon,akkor elmondhatja magáról,hogy másodszor is hatalomba segítette Orbán Viktort.
moiszikf
@vukkocska: Nagyon sokan élnek még Mo.-on,akik életükben nem adóztak még - de annál több "segílyt" kaptak a mi adónkból - mégis van szavazati joguk. Említhetném még mondjuk a "nem adózik" kategóriából a nyugdíjasokat és a felsőoktatási hallgatókat is. Ők is szavaznak.
vukkocska
@moiszikf: A nyugdíjasok leadózták az életüket. A hallgatók meg fognak, ha lesz olyan szerencséjük, hogy dolgozni tudnak. Nagyon sok segélyen élő - havi 22.000.- Ft - szívesen dolgozna, de nem rajtuk múlik. S ahhoz, hogy ezt a 22.000 forintot megkapja, még közmunkát is kell végezni egy hónapig, de akkor legalább 47.000-t kap.
moiszikf
@bencemacska: Örülök,hogy Te magad világítottál rá az egyik lényeges momentumra. (Amikor én mondom,az mindig "náci handa-banda".) A mai magyar demokráciában, nincs felelőssége az ország vezetőinek,csak jogai. Mondjuk,én a mai Mo.-on dúló demokráciát meglehetősen szélsőséges és veszélyes nézetnek tartom.
vukkocska
@amaramaistanna: Attól, hogy valaki tudja mit akar, és azt határozottan tudja közölni, még nem agresszív. Én pontosan azért szeretem hallgatni őt, mert ébren tart, mert leköti a figyelmemet. Nagyon jó szónok, aki fejből beszél, nem papírból. Az agresszív az, aki a bíróság előtt hátbavágta, meg leköpte.
moiszikf
@vukkocska: "A nyugdíjasok leadózták az életüket." - és szavazott is.
"A hallgatók meg fognak, ha lesz olyan szerencséjük, hogy dolgozni tudnak." - onnantól szavazhat is.
A "segíly" kapcsán nem a közmunkásokra gondoltam. A munkanélküliség miatt meg nem aggódom. Viktorunk most megkötötte a stratégiai szerződéseket a multikkal,Gordi meg majd szépen behajtja a népet a csarnokokba,a szalag mellé. Lesz itt munka,csak győzzük!
bencemacska
@moiszikf: Tőlem sohasem hallod a náci, fasiszta, rasszista, stb kifejezéseket. Ezek minősítések és óvatosan kell velük bánni!
A magyar demokráciát - sajnos - ma már csak idézőjelben lehet emlegetni. Nem a demokráciával van baj, hanem a vele való visszaéléssel!
valakiaki
Gyurcsánynak a parlamentben a helye! Ha bejuttatjuk és a fidesznek nem lesz kétharmada, akkor a fidesz-kormány menthetetlenül megbukik 2018-ban!
Ezek simán elérhető célok és ezért reálisak, semmi másra nincs szükség, csak hagyni hogy Gyurcsányék dolgozzanak, a fidesz meg erodálódjon. És ha utána majd elő kell venni nekik a gumilövedékeket, hát akkor elő kell venni :)
feri57
@moiszikf: : Te dolgozhatsz, örülj néki, boldog lehetsz,de kerülhetsz még te is lapátra és eheted a munkanélküliek bús, keserves kenyerét!!!
De sok becsületes tisztességes ember dolgozna, követeli, de a bőrük színe miatt nincs esélye se hogy munkát találjon!!!
sentinel216
amaramaistanna

Ez már egy régen lerágott, kiköpött csont. Gyurcsánynak semmit sem kell bizonyítania. Mindig a vádló köteles bizonyítani, hogy az általa törvénybe, szabályba ütköző cselekedet valóban megtörtént. Orbán jogászai fordítva ülnek a lovon.
Egyébként téged i be lehetne mocskolni, mer biztosan volt olyan a suliban - ha egyáltalán jártál -, hogy a szomszédodról, vagy "puskából" írtad a feladatot. Kicsinyes dolgok ezek. Olyan nagy emberhez, mint Gyurcsány Ferenc, soha nem érnek fel.
bencemacska
@moiszikf: ÁFA-t mindenki fizet, aki Magyarországon szerzi be szükségleteit! A szegények és a nyugdíjasok ebbe a kategóriába tartoznak!!!

Természetesen,aki Bécsben vásárol (pl OV az ingeit) és 3 vagy annál több gyereke van az nem járul hozzá a GDP-hez!
gabrella
Azért ez az Orbán kedveli mégiscsak a Gyurcsányt. Az eddigi tevékenysége alapján a nép visszasírja a Gyurcsány korszakot.
nyanya001
@Pálinkafőző Rézüst: Egy ótvaros senki !
Megvették literre ! 2 liter kannás !
A két füle között meg hatalmas űr !
nemsemmi
Mi történt 2006-ban???
Orbán az utcára csalta az embereket. Kimentek rendes emberek is ez vitathatatlan.
Amikor azonban a csűrhe elkezdett autókat felgyújtani, törni zúzni, akkor az EMBEREKNEK haza kellett volna menni.
Amikor a rendőrök azt mondták, hogy menjen mindenki haza, feloszlatják a tüntetést, a rendes embereknek haza kellett volna menniük.
Franciaországban, németországban a rendőrök még ennyit sem tököltek volna!

Nem lehet rendet fenntartani úgy, hogy az állampolgárok nem tartják be a rendőrség utasításait!

Egyébként vissza lehet nézni a fideszes nyilatkozatokat a TV székház felgyújtása után miket nyilatkoztak. Azt mondták, hogy milyen gyenge a rendőrség, mert nem bírt el néhány huligánnal és nem védték meg a székházat.
Két héttel később pedig már túl keménynek ítélték a rendőri fellépést.

Ha sapka van rajta az a baj, ha nincs rajta sapka akkor meg az!
dr lóherre
@mátmar: A BALTÁS VEZÉRT a mezőgazd. kiállításon még a TV kamerákat is odébb lökték,úgy védték, vagy ÖTVENEN. Szégyen ez a magyar demokráciára magát, szégyelheti
magát ez a mocskos FityeSS és a BALTÁS VEZÉR maffiózó bandája.
filoszemita
Tényleg gusztustalan a köpködés! Könnygázzal kellett volna lefújni és viperával fejbe vágni.
Ostoba agyhalottak! állandóan ezt a randalírozó csőcseléket emlegetitek. Még a csőcseléket sem gumibottal kell agyba-főbe verni. Van más kényszerítő eszköz is. Az pedig, hogy teljesen békés demonstrálókat is összevertek, egy demokráciában elfogadhatatlan.

És ehhez mit szóltok bolsik?

www.youtube.com/watch?v=rwwdklPslQA

Micsoda felháborító rendőri erőszak!
nemsemmi
@filoszemita: A teljesen békés demonstrálók a rendőri felszólításra hazamennek!!!
filoszemita
nem mennek haza, mert ez nem egy háborúban álló ország. Nincs statárium. A rendőrnek nincs joga hazaküldeni egy békés tüntetőt. A rendőrt dobálni senkinek nincs joga, a jelenlétével tüntetni, viszont igen.
A megoldás: begyűjteni a rend ellen vétőket és nem vadállat módjára összeverni mindenkit, akit értek.
Persze tudom, fideszes verve jó. Jót mulatott Kuncze Maci az összevert képviselőtársán Révész Máriuszon.
nemsemmi
@filoszemita: Nem tudom, hogy ha néhány napra rendes tüntetők a lakásod elé költöznének éjjel nappal ordítanának, milyen rendőri intézkedést tartanál szükségesnek???
tegyük fel hogy még az autódat is felgyújtaná valamelyik, de a tömegben nem látható, hogy ki volt. Akkor lenne sok békés tüntető és egy nem békés.
Vajon a rendőrségnek kérvényeket kellene benyújtani a tömegnek?
Vagy milyen módon lehetne megszüntetni a rendbontást, ha az állampolgároknak nem kell végrehajtani a rendőrök utasítását?
Egyébként ha olyan hülye lennék mint Máriusz én is össze tudnám veretni magam a rendőrökkel 2013-ban is.
Yoda69
Korrekt iras, mindenben igaza van.
Az ujnacikat ki kell rekeszteni a demokratikus kozossegbol.
silber13
@filoszemita: 18:18-ra: Oszt mitől is vagyunk agyhalottak? Mán csak a kiváncsiság kedvéért kérdezném tőled!
filoszemita
@nemsemmi: Ez a "Révész Máriusz hülye" egy igen támadhatatlan érv. Nagyon meggyőző.
Horváth Csabika valószínűleg elég okos lenne és nem tenné szóvá a rendőröknek, hogy talán nem kellene a békés tömeget könnygázzal és gumilövedékkel támadni, nem kellene lovasrohamot indítani.

Két hete itt campingeznek a miniszterelnök háza előtt a devizahitelesek, de valahogy nem jut eszébe a rendőrségnek eltávolítani őket.
Pedig a Cinege út nem egy kijelölt sátorozóhely.
bencemacska
@filoszemita: Tényleg gusztustalan a köpködés! Könnygázzal kellett volna lefújni és viperával fejbe vágni.
Ostoba agyhalottak! állandóan ezt a randalírozó csőcseléket emlegetitek. Még a csőcseléket sem gumibottal kell agyba-főbe verni. Van más kényszerítő eszköz is. Az pedig, hogy teljesen békés demonstrálókat is összevertek, egy demokráciában elfogadhatatlan.

Színtiszta, következetes logika. Főleg az első két mondat és az 5.,6. mondat nagyon szépen mutatja.
Pálinkafőző Rézüst
@filoszemita: @bencemacska: na és mizújs a fideszes efftással, aki az éles lövedékes védekezést reklamálta, hogy elmaradt? Gondolom, emlékeztek reája...
filoszemita
@bencemacska: Logikus. Ezek szerint gyurcsányi alábbvaló a csőcseléknél.
filoszemita
@Pálinkafőző Rézüst: A hülyeség pártsemleges. De azért valahogy 2010 óta nem lőttek sem élessel, sem gumilövedékkel.
nemsemmi
@filoszemita: """De azért valahogy 2010 óta nem lőttek sem élessel, sem gumilövedékkel. """"
Nem tűnt fel, hogy aki 2006-ban utcára hívta a csőcseléket az 2010 óta hatalmon van.
A bal oldali emberek akik Orbánt útálják felgyűjtottűk a TV székházat???
Gyújtogattak autókat???
Akkor mi okuk lett volna lőni???

Viszont a "civilek" már tüntettek a kormány mellett. Rájuk csak nem lő a rendőrség!!!
Hiszen a fidesz fizeti őket!!
bencemacska
@Pálinkafőző Rézüst: Én valamelyik nap megkérdeztem az egyik okostojást, de nem jött válasz!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.