Az Európai Unió statisztikai hivatala (Eurostat) közzétette a tavalyi végleges adatokat tartalmazó jelentését.

Ebből kiderül: mind a vásárlóerő-paritáson számolt GDP, mind az egy főre jutó tényleges egyéni fogyasztás (AIC) alapján Magyarország a lista utolsó negyedében található.

Luxemburgban az egy főre jutó GDP 264 százaléka volt az uniós átlagnak, a második helyen áll Írország, az átlag 177 százalékával. Az utolsó helyezett Bulgáriában ez az arány mindössze 47 százalékot tesz ki.

Összesen 11 tagállamban – Luxemburg és Írország mellett Hollandia (128 százalék), Ausztria (128 százalék), Dánia (127 százalék), Németország (124 százalék), Svédország (124 százalék), Belgium (119 százalék), Finnország (109 százalék), Nagy-Britannia (108 százalék) és Franciaország (106 százalék) – haladta meg az uniós átlagot az egy főre jutó GDP.

Az átlagnál legfeljebb 30 százalékponttal alacsonyabb kategóriába ugyancsak 10 ország került be. Megközelítette az átlagot Olaszország (96 százalék) és Spanyolország (90 százalék), majd sorrendben Málta (88 százalék), Csehország (87 százalék), Szlovénia (83 százalék), Ciprus (82 százalék), Portugália (77 százalék), Szlovákia (77 százalék), Észtország (75 százalék) Litvánia (75 százalék).

A maradék hét ország közül Lengyelországban az egy főre jutó GDP 69 százaléka volt az uniós átlagnak, majd Görögország és Magyarország következik egyaránt 68 százalékkal. A sereghajtó Lettországban 64, Horvátországban 58, Romániában 57, Bulgáriában pedig 47 százalékra rúg ez az arány.

Hivatalos: Európa egyik legszegényebb országa vagyunk

(fotó: Népszava)

Az egy főre jutó GDP ugyan gyakran használatos az országok jóléti szintjének mutatójaként, azonban nem feltétlenül alkalmas a háztartások életszínvonalának kifejezésére. Ez utóbbi célra jobban megfelel az egy főre jutó tényleges egyéni fogyasztás.

Az AIC-mutatót nézve is Luxemburg az első, az EU-s átlag 137 százalékával és Bulgária az utolsó az átlag 53 százalékával. Az átlag fölött tíz ország teljesít: Luxemburg mögött Németország (123 százalék), Ausztria (119 százalék), Dánia (115 százalék), Nagy-Britannia (114 százalék), Belgium (114 százalék), Finnország (114 százalék), Franciaország (112 százalék), Hollandia (111 százalék) és Svédország (111 százalék).

Az átlagnál legfeljebb 30 százalékponttal alacsonyabb kategóriában 13 ország szerepel: Olaszország (99 százalék), Írország (96 százalék), Ciprus (90 százalék), Spanyolország (88 százalék), Litvánia (83 százalék), Portugália (82 százalék), Málta (80 százalék), Csehország (78 százalék), Görögország (77 százalék), Szlovákia (77 százalék), Szlovénia (75 százalék) és Lengyelország (74 százalék) és Észtország (71 százalék).

A maradék öt ország csoportját Lettország vezeti 66 százalékkal, majd Magyarország következik 63 százalékkal, Románia 59 százalékkal, Horvátország 58 százalékkal, végül pedig Bulgária 53 százalékkal.

89 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
A kormány történelmi, soha jóvá nem tehető bűnt követ el a magyar társadalommal szemben akkor, amikor a személyes
gazdagodásuk forrásának tekintik a politikusi pályát. A korrupció megöli a fejlődés lehetőségé,
lassan néhány család kezébe kerül minden, aminek a köz javát kellene szolgálnia. A Mészáros
família közel 7 000 hektár termőföldre tette rá a kezét eddig. Néhány család – néhány Orbán
Viktorhoz közeli család – kezébe kerülnek a földek, erdők, kastélyok és ami még ennél is
nagyobb baj, az egyes piaci ágazatok is.
Mészárosok, Tiborczok, Garancsik és Simicskák – ne feledkezzünk meg róla – rabolják le a
piacokat, lehetetlenné téve a magyar vállalkozások piachoz jutását és fejlődését. A most
megindult béremeléseket sem a gazdasági fejlődés, hanem a kényszer hozta magával. A
munkáltatók kénytelenek bérfejlesztéseket végrehajtani, mert nincs munkaerő. És nem azért
nincs, mert a piac felszívta őket, hanem azért nincs, mert elvándorolt a munkaerő. A külföldön
dolgozó 7- 800 ezer magyar (vagy talán több, erről nincsenek hiteles adatok) a munkaképes korú
lakosság 10-­15 százalékát teszik ki, vagy ennél is többet. Ezek a munkavállalók nem a magyar
államkasszába fizetik az adókat, járulékokat.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Eladott Ország
A kormány történelmi, soha jóvá nem tehető bűnt követ el a magyar társadalommal szemben akkor, amikor a személyes
gazdagodásuk forrásának tekintik a politikusi pályát. A korrupció megöli a fejlődés lehetőségé,
lassan néhány család kezébe kerül minden, aminek a köz javát kellene szolgálnia. A Mészáros
família közel 7 000 hektár termőföldre tette rá a kezét eddig. Néhány család – néhány Orbán
Viktorhoz közeli család – kezébe kerülnek a földek, erdők, kastélyok és ami még ennél is
nagyobb baj, az egyes piaci ágazatok is.
Mészárosok, Tiborczok, Garancsik és Simicskák – ne feledkezzünk meg róla – rabolják le a
piacokat, lehetetlenné téve a magyar vállalkozások piachoz jutását és fejlődését. A most
megindult béremeléseket sem a gazdasági fejlődés, hanem a kényszer hozta magával. A
munkáltatók kénytelenek bérfejlesztéseket végrehajtani, mert nincs munkaerő. És nem azért
nincs, mert a piac felszívta őket, hanem azért nincs, mert elvándorolt a munkaerő. A külföldön
dolgozó 7- 800 ezer magyar (vagy talán több, erről nincsenek hiteles adatok) a munkaképes korú
lakosság 10-­15 százalékát teszik ki, vagy ennél is többet. Ezek a munkavállalók nem a magyar
államkasszába fizetik az adókat, járulékokat.
magyarbakancs
"Hivatalos: Európa egyik legszegényebb országa vagyunk"
Minket irigyel mindenki.Jobban teljesítünk.
Megvédjük az országot.
Tőletek kellene megvédeni az országot rohatttt banda.
Alávaló mocskos Fidesz.
kamazuka
A propaganda működésének fenntarthatóságánák alapja,a szegénység hosszútávú fenntartása.
A szegény,kiszolgáltatott ember,programozható,belelkesíthető,manipulálható!
Ezek a komcsi ivadék Fattyak, ezt mind,mind nagyon jól tudják!
bakegya
...és ennél még mélyebb nyomorba süllyedünk!
lampa laz
Elfelejtették elküldeni az Eurostatnak matolcsy 3D-szemeit, azon keresztül vizsgálódnának Luxemburg a fadorba se lenne hozzánk képest.
cs.n.
Ezt is ki tudják magyarázni, ne aggódjatok. Elvégre egy 20 éves, 210 centis kosárlabdázó már nem nagyon nő. Egy 5 éves kisgyerek meg sokkal jobban. Akkor is, ha sose lesz akkora, mint a kosaras. Itt nálunk kormányviktorék pont ezzel szeretnek vagánykodni. Mi vagyunk a növekedés motorja, meg ilyenek. Nem számít, hogy még létráról sem érjük el a többit, csak az, hogy a létra már nem nő, és valahol félúton vagyunk (na nem a csúcsa, hanem) az első foka felé. Erre aztán érdemes is büszkének lenni.
Eriksson
Na ugye, hogy Magyarország mindenhol a legek között van. Most is csak néhány ország van mögöttünk. De azért fel a fejjel, lesz ez még így se.
nemzeti_nyugdíjas
Akkor miért mondja Orbán, hogy Magyarország jobban teljesít?
Hari
Már megint minket ütnek ! Azonnal kifelé az EU-ból !!! Hogy akkor még szegényebbek leszünk ? De azt mi fogadtuk ki magunknak !! De már előttem a " hivatalos" válasz: az emutnyócév, az az oka ! Mint ahogy H.Rózsa is kinyilatkozta, a PISA gyalázatos eredménye az előző kormányok hibája. (SIC)
qxy
Mi is az a szlogen??.- Magyarország jól teljesít" " Csavarodott volna a köldök zsinór mind azokra akik ezt tették az országgal és a néppel. ( akinek nem inge???)
qxy
@nemzeti_nyugdíjas: ezt azért mondja mert igaza van.
Magyarország jobban teljesít? Magyarra le fordítva..- Kibaszok a néppel, olyan adókat vezetek be hogy nekem több legyen és a Magyar meg hallgat és fizet.
telegdilaci
@nemzeti_nyugdíjas: Már régen a béka segge alatt,vagyunk,csak a kormány nem ismeri be hogy annyira jól teljesít az Ország hogy rohanunk a szakadék felé! egyedül ami működik a Hazugság propaganda! azt is látják a fene nagy jólétben hogy mennyien nyomorognak,az Országban,és még mi támogatjuk Romániát,Holott ki röhögnek bennünket,messze előttünk járnak,fejlettségben jólétben,Kedves Fidesz ne rázzuk a rongyot,mikor kint van a seggünk a gatyából!
Edmond Dantes
Ne az országok szegénység rangsorát nézzék,hanem azt,hogy ki a leggazdagabb miniszterelnök.Ebben szarrá verünk mindenkit!!!Az ország vagyona persze változatlan,de ezen belül a közpénz egyre inkább Orbán zsírjává lényegül.És még van minimum másfél éve,hogy tovább vastagodjon a kedves vezető.A miniszterelnökünk jobban teljesít!Büszke is vagyok rá,máris elfelejtettem,hogy az ország felének a segge pedig kilóg a gatyájából.
Borsodi
@nemzeti_nyugdíjas: Azért mondja mert eddig bármelyik párt volt hatalmon soha nem tudtak ennyit lopni mint most,és nincs megállás a vagyonkának gyarapodni kell.
Desischado
Magyarország jobban teljesít, mondom is, hogy miben: korrupcióban, lopásban, hazudozásban például. Ezzel miért nem dicsekednek? Hogy a béka hátsója alatt vagyunk? Majd ráfogják az elmúlt "nyócévre"! Szemét férgek!
vonotok
Na Te kis g...i ! ezt tűzd ki a melledre. Nem szégyellitek magatokat. Hazudni a népnek, kilopni a szemüket az embereknek. Ezt tanították Anyáitok, Apáitok, a tanáraitok.
Hogy dögölnétek már mind.
Elnézést, ha nyers voltam.
verőce21
Azért kullogunk hátul, mert csak "az egy főre jutó tényleges egyéni fogyasztás alapján" mér!

Miközben évi ezermilliárdokkal nőtt a megtakarítás!
Én már azon besz@rtam, hogy az évi 100 ezres kivándorlás ellenére is nőtt a kiskerforgalom.
Az iparcikkek forgalma is nő dacára annak, hogy legtöbben már direktbe vásárolják a telefonokat, kütyüket az amazonról vagy Kínából.
A kivándoroltakat hova számolja?
verőce21
Őrületes mennyiségű itt az álhír, a maszop és mélydk-s trollokat nem érdekli a tájékozatlanság.
Szókrakész
Wazze!!!

Még a görögök is megelőztek.
Szent Ég!!!
sziha
@verőce21: meg jo, hogy a pestsracokon, meg 888-on csak es kizarolag hivatalos hirek vannak... De toled is megkerdezem, hogy ha neked ez szenny, miert itt pazarlod az idod?
Eladott Ország
@verőce21: az álhíreket a nemzetközi statisztikák igazolják, viszonyítási alap a környező országok
Jozefina
Az álhíreket nyugodtan lehet nevezni szemen szedett hazugságoknak, melynek élén maga a kormány áll élén ov-al. Szerintem megtévesztés alapos gyanúja miatt simán fel kellene jelenteni valamennyi politikust, Idővel remélhetőleg a legsötétebb zárkában gondolkodhatnának azon, hogy miért is kellett a magyar népet átverni, hazugságokkal!!!
korell
Van még pár mutató meg statisztika, ami rombolja a habonylati média nehéz munkával megalkotott "országidillt". Kell ez? Így, karácsony előtt? Nem lenne jobb, ha mindenki csak befelé fordulna és nem is figyelné, hogy azok ott fönn miből és hol és mennyiért ünnepelnek?
Na persze! A történet nem csak rólunk, de a gyerekeinkről szól. Azok ott fönn a karácsonyból is gúnyt űznek!
verőce21
@Eladott Ország: (06:58) Csak nem mindegy, hogy a külföldön dolgozó magyar, (lengyel, román, stb.) dolgozók vásárlásait, hol számolják el "tényleges egyéni fogyasztás"-nak!
Mert a Hollandokét, Angolokét, stb. növeli, az itthonit csökkenti, ha létszámként itt számolják, fogyasztásban pedig kint.
Torz ez a statisztika, lipsiknek való, gumicsontnak!
verőce21
@sziha: (04:54) Csak segíteni szeretnék nektek, tisztítani az agyatokat! :)
sziha
@verőce21: lathatod, mekkora sikerrel... Szerintem igazan feladhatnad, mert nem igazan vagyunk vevok sem a te, sem a biciklis, sem egyeb mas "tisztitasara"... (a narancskod meg nem tisztitoeszkoz)
verőce21
A külföldre munkavállalásért távozó sok fiatal sem kap kint mindjárt munkát, csak elkölti az anyjáéknak a még disznóhízlalásból félretett pénzét.
verőce21
@sziha: (12:56) Nem szeretném elengedni a kezeteket, a világosság felé vezető úton. :)
Nessy
@verőce21: A kint megkeresett pénz jó részét haza küldik, mely értelemszerúen itthon kerül ténylegesen elköltésre! A KSH adati szerint hány milliárdot küldtek haza?
A létszám számítást talán hagyjuk! Ugyan kint dolgozik, de itthon számolják dolgozónak! Ergo alacsonyabb a munkanélkúliségi ráta!
Természetesen minden statisztika, melyben nem az élen szereplünk, az torz. Azért ne feledjék, hogy az alapadatokat mi küldjük ki.!
sziha
@verőce21: (12:56) Gondolom, te mar sokat eltel kulfoldon, tapasztalatbol beszelsz (akkor viszont baromi szar helyen lakhattal)
(12:59) Pedig nem ejtenenk konnyet.
verőce21
@Nessy: (13:00) "Ugyan kint dolgozik, de itthon számolják dolgozónak!" - nalátod!
A nemzetközi statisztika is ezt igazolja! Kint költi az anyjáék még disznóhízlalásból félretett pénzét, de Magyarországra számítja létszámban, ami nálunk rontja az egy főre jutó fogyasztást.
He?
sziha
@verőce21: (13:07) Ennyi baromsagot meg a viktorod se kepes mondani a kulfoldon elokrol... Kicsit tultoltad...
namihami
Azért annak a bizonyos 68%-nak a lakosságon belüli eloszlása is érdekes következtetéseket vonna maga után. Lehet, hogy a megoszlás ott is a 2% kontra 98% irányba menne. És a 98% oda húzna, akik a migráncs-szavazásnál is ki tudták hozni a 98%-ot. Szóljon, akinek ettől eltérő tapasztalatai vannak.
verőce21
@sziha: (13:08) Nalátod, nem tudtok mit tenni! Ti is, és a statisztika is engem igazol.
sziha
@verőce21: ez most mire volt valasz? Mert az itt elo ismeroseim kozul mindenki dolgozik, es a legszarabbul kereso is annyit kap, amit te egy negyedevben nem fogsz soha latni. Vagy akkor nem mi utaljuk haza a milliardokat, hanem a duborgo magyar gazdasag Zkisemberei tamogatjak a hanyatlo nyugaton dolgozokat? Hogy is van ez?
A te statisztikaidat nagy valoszinuseggel javitjuk, de eszed nem lesz tobb. Ugyanis, ha itt dolgozol, nem az otthoni penzt eled fel. De ti illiberalisan gondolkodtok, az mas. Tudjuk.
Edmond Dantes
Ez a @verőce igen nagy tudású.Az egy cseppet sem zavarja,hogy a külföldön dolgozók hazaküldött pénze viszont az itthoni fogyasztást jelentősen növeli.Persze tisztább lenne a kép,ha idehaza maradtak volna.Igaz,munkanélküliek lennének,de nem javítanák a rohadék nyugati országok statisztikáját.Mindjárt az élre ugranánk,főleg,ha @verőce munkát is kapna a KSH-ban.
Macskaszem
Rétvári szerint ez siker. És tényleg. Elvégre nem a legeslegeslegutolsók lettünk. Amit sokszor hallanak a zemberek, azt hajlamosak elhinni. Verőce21-nél ott akadt meg a lemezjátszó tűje, hogy siker, meghallgatta vagy hatszázszor és elhitte.
anka
@sziha: Nem érdemes verőcével vitatkozni!
- a birkalegelőn begyepesedett az agya..., menthetetlen!
Aki Én
@verőce21: Segíteni nekünk agyat tisztítani? Te???
Ennyire nem lehetsz buta és öntudatos egyszerre...
Egyébként a 600.000 elmenekült iszonyatos milliárdokat küld haza, amit a hazai kereskedelemben költenek el. Erre legyünk büszkék? Vagy arra, hogy nagyon sok az olyan agyatlan mint te is? Nem várta itt senki, hogy éppen ezt a hírt értsd és helyén kezeld.
PJProby
Mi ez a visongás fürdőskurvák?
Nem ismeritek a zsidó bölcsességet? Isten a szegényt szereti, a gazdagot segíti.
verőce21
@sziha: (13:37) Örülök, hogy neked bejött a kinti lét és munka. Sok sikert hozzá!
Hidd el, én azért nem cserélnék veled havi jövedelmet, mert biztosan rosszabbul járnék. :)

De visszatérve, erre az "az egy főre jutó tényleges egyéni fogyasztás"-ra, újból csak engem igazoltok itt többen is, mikor állítjátok, hogy mennyivel nőtt a hazai megtakarítás! Mintha ezzel kezdtem volna a legelső kommentem: "Miközben évi ezermilliárdokkal nőtt itthon a megtakarítás! Én már azon besz@rtam, hogy az évi 100 ezres kivándorlás ellenére is nőtt a kiskerforgalom…stb.”
Az pedig, hogy nem számítják külföldön tartózkodónak ezeket a magyarokat, a többlet népességszám miatt csak rontja a hazai egy főre jutó fogyasztási statisztikát.
A kint élők pedig az ottani létezésükkel, fogyasztásukkal, lakhatásukkal javítják az ottani fogyasztásit.

Ergo. Ti is és a statisztika is csak igazolja az én állításaimat! :)
verőce21
@Aki Én: (15:14) Főleg neked segítek sokat a tisztánlátásban! Márcsak humanitárius cselekedetnek is tartom, hogy vezesselek a fény felé!
F_Viktor
@verőce21: Nagyon okoska, kifelejted a hatarmenti varosokat ellepo,. s ott vasarlo osztrakokat, szlovakokat, szerbeket, szlovenokat, akik a havi nagy bevarlasokat Magyarorszagon vegzik el!
anka
@Aki Én: - az O. Gáspárhoz jár agytágításra, hogy lássa a fényt..., de az sem segít verőcén amíg lenem rohad a narancs a szeméről!
kissé felnőttem
Most érdekelne, hogy, rétváriék bencuskálya tud -e olvasni ??
Mert dicsekedni azt simán, folyékonyan mindha könyvből mondaná az igét
Hát ez kissé másról szóló vagy nagy valóság .
teuton
@verőce21: Te valoban analfabeta vagy! Ez nem a kiralyi mediabol vett alhir (mint pl. csökkent a szegenyseg, MO jobban teljesit, a munkanelküliseg csökkent, stb.), hanem az EUROSTAT hivatalos (!) adata!!! De azt a hivatalos adatot is megnezheted, hany milliardot utalnak külföldröl MO-ra a kintelök egyedül a bankokon keresztül! Aztan saccold hozza, mennyi megy kp, zsebbe, es egyeb uton direkt, amit szinten ott költenek el fogyasztasra, benzinre, fogorvosra, szemmütetre, stb.! Iszonyuan buta es elvakult lehetsz, olyan igazi primitv narancsagyu,aki elhiszi, hogy a nep jol jart a rezsicsökkentessel es a 0,9% nyugdijemelessel...
sziha
@verőce21: idekinn sokkal nagyobb a direktben vasarolt holmik aranya (orulok, hogy ezt is tudod), de igy a mondandod mar megint nem allja meg a helyet (elso megszolalasaid egyike).
Az en keresetemert szerintem te egy jodarabig gurizhetnel otthon...
De arra nem adtal valaszt, hogy akkor most mi kuldjuk haza a milliardokat, vagy anyukaek latnak el otthoni zsetonnal?
Aki Én
@verőce21: Ahogy elnézem a hozzászólásokat, semmi alapod a magabiztosságra. Buta vagy, és ez tőlem teljesen független.
Aki Én
@verőce21 aki 21-re lapot kér: bravo!
verőce21
@sziha: (18:26) Lehet, hogy informatikus vagy és tényleg jól keresel. Minden huszadik kb. ilyen, van még 2-3 az egészségügyben átlagos keresetű, egy bombanő aki jól ment férjhez kint, aztán a nagy űr. A legtöbb próbálkozó a szüleik félretett pénzét költik kint.
Én 100%-ig biztos vagyok benne, hogy rosszabbul járnék, ha havi jövedelmet cserélnék veled!

De megérthetted eddig is, ha értelmes vagy, hogy miért hamis ez a statisztika kétszeresen is. Mert ez a téma, nem a jövedelmed. :)
verőce21
@Aki Én: Ezt is félreérted, mert nekem mindig 21! Mindig nyerő!
anka
@Aki Én: Igen..., mert azt hiszi, hogy tök üti a pirosat...:)
verőce21
@anka: (18:42) Attól függ, mi az adu! :)
verőce21
@F_Viktor: (17:41) A magyarok meg Romániában...:)
Kölcsönösek ezek a határmenti vásárlások a többiekkel is! Mi hol olcsóbb? :)
teuton
@verőce21: Baromi okos vagy... Vagyis hülye! Szerintem eletedben nem voltal meg külföldön es senkivel nem beszeltel, aki külföldön dolgozik. Hozz nekem 200 embert, akar csak betanitott munkasnak is es azonnal, a következö naptol adok neki munkat, 2500 ft-os alaporaberrel! Lakas, betegbiztosito, bankszamla, telefon is azonnal intezhetö!
teuton
@verőce21: Torz a te agyad! Ha valaki külföldön dolgozik, akkor ott is lakik, tehat ott van a letszamhoz szamitva! Tenylegesen bejelentett allando lakhely nelkül ugyanis nem lehet munkat vallalni, ezt egy kisiskolas is kell tudja! Te persze nem tudod, csak böfögöd itt folyamatosan a baromsagokat. Irasban kapod ezeket vagy magadtol talalod ki???
verőce21
@teuton: (19:21) Mindenben erősen tévedsz ami az állításaidat illeti!
Munkástoborzást nem vállalok (nekem is jó lenne néhány megbízható), de miért nem adsz fel hirdetést munkaközvetítőnél, ilyen gáláns ajánlattal?
teuton
@verőce21: Analfabeta! Akkor hasonlitsd össze a megtakaritasokat! A nemet atlag 74 ezer euro FEJENKENT!!! Ezt szorozd be 10 millioval, ennyi kellene legyen a magyar összmegtakaritas! Na neked mennyit mutat erröl a statisztika! Egyebkent epp a mult heten jelent meg a KSH statisztikaja, hogy a magyar lakossag 40%-a semmit nem tud megtakaritani, a heten pedig azt közöltek, hogy a lakossag közel fele hitelböl finanszirozza az ünnepeket...
verőce21
@teuton: (19:33) A magyar lakosság nem annyira tudatos fogyasztó, mint a német!
Sajnos ezeket bele lehetett terelni CHF-hitelekbe, előnytelen áruvásárlási hitelekbe, sőt, rengeteg bankkártya eladósodott is van. A magyarok egyszerűen nem értik pl., hogy működnek a bankkártyás vásárlások, ill. azok kezelése. Sajnos.
Aztán valóban most itt vannak a legújabb Karácsonyi csábítások...
teuton
@verőce21: Galans ajanlat??? Ez a minimalber, a tanulatlan, akar analfabeta seged- es betanitott munkasnak! Tehat neked is megfelelne. Hozza jön meg 50% müszakpotlek. A futoszalag mellett Lipcseben a a BMW 17 euros orabert fizet! Te mennyit adnal egy "megbizhato" embernek?
verőce21
@teuton: (19:50) Nekem nem felelne meg, mert itthon is jóval magasabb mint írtam. (költségtérítés nélkül.)
A németeknek ott vannak a gdp robbantó nyaksebészek. Ha egy muszlimnak esetleg seprűt tudsz adni a kezébe. :)
teuton
@verőce21: Mese! Mennyit fizetnek neked bertrollnak, 500 ft orankent? ha ennyire jol keresnel, nem bujkalnal itt pofatlanul, henme mernel ott fentebb, igazi reggel irogatni...
sziha
@verőce21: Namarmost.
A nemet, meg az angol, meg egyaltalan a nyugati ember egyaltalan nem tudatos vasarlo. Ok nem listarol vasarolnak, hanem ami befer egy kisteherautoba. Mert megtehetik. Oket nem az erdekli, mennyit fognak belole elfogyasztani/hordani/stb, csak azt, hogy az nekik kell. Ezzel szemben a magyar Zkisember a listarol legtobbszor azert huzkodja ki a listajarol a dolgokat, mert mar nem fer bele a budzsebe. Bar, te mar olyan sok helyen laktal Europaban, biztos jobban tudod, mint mindenki mas. Ja, es a nyugati orszagok e-bay es amazon fuggosegerol mar ne is beszeljek, az is a tudatossag resze. Az a baj, hogy ti teljesen forditva ultok a bilin, hulyesegeket pofaztok, es elhiszitek, hogy rajtatok kivul senkinek sincs igaza, mindenki hulye. Elobb lass, tedd sebessegbe azt, ami nincs, majd utana kezdj el gepelni. Addig folosleges, mert max az jon le, hogy a kosalaja irja nektek a szamarvezetot.

Ja, es ha annyira jol keresel, mar ertheto a viktor-fuggoseged, hisz nem a szegenyek jartak jol veletek...
sziha
@anka: Nem, sajnos ezt a kommentet meg kell vetozzam. Ugyanis ami nincs, az nem tud begyepesedni. Az, hogy a szeme mogott mindent elborit a narancs-kod, az mar mas kerdes, azzal teljes mertekben egyetertek. De vajh' akkor mi lesz, ha a vityat ujra megvalasztja a bamba magyar, es tenyleg eljon az, amitol nagyon sok ember ugy fel? Akkor majd kinyilik a szzeme, es elmondhatja masfelmillio masik egybitessel, hogy "Elkurtuk." (Isten ments, hogy ez igy legyen.)
simmering73
Ez is teljesítmény. Köszönjük a nemzetvesztő maffia kormányunknak és az őket lelkesen támogató birkahadnak.
verőce21
@sziha: (00:19) Nalátod!
Kb. én is úgy vásárolok, mint ott az elején leírtad. A személyzetnek is kell, de a nagybevásárlást nem bízom rájuk. :)
evacica
Gratulálunk Orbánnak ezért a ragyogó eredményért!Ezt jól megcsinálta, igaz ő meg a haverjai viszont szépen tollasodtak! Remélem lesz majd elszámoltatás felelősségre vonás ezért a sok kárért amit az országnak csinált, na meg a vagyon elkobozás is megtörténik!
teuton
@verőce21: Na ezert van a PISA-ban MO az utolso helyeken, mert ilyen intelligenciaju veglenyektöl ilyen megnyilvanulasok futja. Tenyek, adatok ervek helyett primitiv mocskolodas. Kb. ilyen szinten vannak a fityiszes cöf-birkak...
verőce21
@teuton: (17:59) És a te tényeid hol vannak? Te sokkal lejjebb vagy.
Lepényleső
Gyermekkorom óta már tudom,változtatni még sem volt módom.
S testünk ha lesz nagy halom,akkor sem enged majd a hatalom.
JAJMÁR
Annyira lemaradtunk - de minden téren ', hogy már az eu-ra nézve is szégyen. Na, de fel a fejjel. Gyenge kezdés után leszünk mi még utolsók is.
Yoda69
Benn vagyunk egy lefele tarto spiralban. Attol tartok lesz ez meg sokkal rosszabb is. Es most nem arra gondolok hogy utolsok leszunk az Unioban. Azt mar majdnem elertuk.
Arra gondolok, hogy orban sikeres bomlaszto munkajanak IS koszonhetoen az Unio elobb utobb szetesik, vagy atalakul, aminek mi mar nem leszunk reszesei. Aztuan persze katasztrofalis helyzetbe kerulunk, aminek reszleteit most inkabb nem ecsetelnem.
prime777
@Aki Én: Ne fáraszd magadat a verőce nevűvel!
Pár napja írtunk egymásnak amikor egy hírt konmenteltünk mind a ketten.
Arrogáns módon azt írta,hogy kurva nehéz ám az élet akkor is amikor gazdag vagy.
"Mert hát jön a manikűrös,pedikűrös,lábmasszás minden nap - meg még ott a wellness is - aztán a lovagló tréner is hajnalban kelt."
Időd sincsen bemenni dolgozni."
Ez a pali ugyanazt képviseli mint a fidesz.
Beleröhög a pofádba,hogy úgy sem tehetsz semmit te kis koszos senkiházi tetű.
Ugyanolyan aljas és hitvány mint a posztkomcsi kormánya - ráadásul még idejön és mások nyomorán élvezkedik.
Valószínűleg a hatalomhoz köthető vagy a fidesz által kitömött vállalkozó.
Vagy csak jól jönnek neki a fidesz "kiskapui" és ezért lojális és szervilis hozzájuk.
Persze ,hogy nem szeretnék ezek vissza a szocikat vagy a libsi rendszert,mert ott ennyit nem lophatnának mint most,ráadásul nem ilyen pofátlan tempóban és könnyen.
Feltehetően egy kőgazdag burzsuj, aki szó szerint megveti a kisembert.
Sőt ha lehetne leradírozna minket a föld felszínéről is - de mondjuk jól elbohóckodik ő rajtunk.
Erre tart minket,elszórakozik velünk.
Ezek a jólétbe és a szabadidejükbe nem tudják mit csináljanak,persze attól még lehetne normális ember.
A csávó feltehetően alulról jött,aztán megszedte magát ami köszönhető volt a fidesznek is.
De az ilyenek mindig bunkók és taplók maradnak,a szolidaritás minden kis csírája hiányzik belőlük.
Aki Én
@prime777: Én azt gondolom, hogy szimplán ostoba.
prime777
@Aki Én: Hát.
Nem hiszem.
Az írásain azért látszik,hogy nem egy 80 ezret kereső agybeteg fideszes.
Kétségem sincsen afelől,hogy tanult ember.
És biztosan jól is keres.
Ezek nem ostobák - legalább is ő nem.
Pontosan tudja mi folyik,hiszen részese a dolgoknak valamilyen szinten.
Hatalmas az egoja ,majd szétfeszíti az erő,hogy itt okoskodjon nap mint nap - illetve ,hogy húzza az embereket,piszkálja.
Ha neki ez örömet okoz,nem tudsz vele mit tenni.
Attól mert még valaki tanult és habzsolja a könyveket ,nem biztos ,hogy jó ember vagy bölcs is.
Az biztos,hogy a megértés és az együttérzés teljesen hiányzik belőle - egyszóval az, amiért ember az ember.
Aki Én
@prime777: Szerintem a hozzászólásai többnyire bugyuták, és sokszor nem is témához kapcsolódnak.
Attól, hogy valaki a fidesz haszonélvezője, még nem kell aljasnak és propagandistának lennie. Azok inkább csendben élvezik a gyümölcsét, és nem nyomják ezerrel a propagandát. A szekta tagok egyszerűen önállótlan, sikertelen, elvakult emberek, akik szeretik ha helyettük gondolkoznak. Egyik napról a másikra mondanak maguknak ellent, ha a szeretett vezető erre vezeti őket. Vagyis nem gondolkoznak, nincs önálló gondolatuk, nem következtetnek, vagyis ostobák. A legrosszabb a gonosz ostoba.
Erre mondják: Mit sem és a butaság, rosszindulat nélkül.
Ha okos és intelligens lenne, felfogná mit tesz, és a becsülete nem engedné, hogy tegye.
prime777
@Aki Én: Hát kíváncsi lennék rá ki ő ,és ,hogy miből él. :-)
Grafix69
Nem az egész országot kell nézni ilyenkor , de nem ám , néztétek volna meg a FIDESZ vezetőket és Mangalica Lölövicset , na akkor még Dubajt is lekerültük volna.
Magyarország erősödik xD
Magyarország már erősödik (!!!), de több száz ezer gyerek rászorul az ingyen tankönyvre meg az étkezésre és ezt még reklámozzák is. Utána meg lenyomatják a tv-be a végrehajtásról szóló propagandát xD Csak én érzem ezt ellentmondásosnak???
kukac50
Magyarország erősödik ezt reklámozza az Orbán Maffia! Ezzel szemben a gazdaság egyre rosszabb állapotban van! Az emberek életszínvonala romlik napról napra,a nyugdíjemelés csak 1,6 %-ék, Matolcsi előre jelzése 2,3% akkor miért nem 2,3% az emelés? Nem beszélve azokról akik a deviza hiteles lakásaikat házaikat a jogtalan kamatemelés miatt elvesztették:
Akiknek volt készpénzük azok végtörlesztettek 180 forinton,akiknek nem volt pénzük azokon nyerészkedik a bank a Fideszes Matolcsi vásárolgatását a hitelesek állják.
not me
orbán, a züllesztő.

Tönkretenni egy egész országot?

Orbán Viktor, a nemzetgyilkos megy Hágába,aki tönkre tett egy egész országot, háborús bűnösként.

Beperelem az egész kormányt!

Sztárügyvédek súlyos milliárdokért, találjatok meg, és egyeztessünk.
Híresek lesztek, én meg sok pénzhez jutok.
Áll az alku?

Beperelni az egész kormányt.
Nemzetközi elismertség, plusz Q sok euró?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.