Masszívan elbukott az Orbán-kormány népszavazása a (nem létező) "kötelező betelepítési kvótáról". Az érvényességhez mintegy 800 ezer szavazat hiányzott.

Működött az ellenzéki pártok bojkottfelhívása: a részvételi arány csupán 43,35 százalék volt, és ezen belül is sokan érvénytelenül szavaztak.

Az érvényességhez a szavazásra jogosultak 50 százalékának kellett volna érvényesen szavaznia.

Akik elmentek, többségükben a Fidesz instrukciói szerinti nemmel szavaztak, az igenek aránya 1,67 százalék. ("Igen" szavazatra csak Fodor Gáborék liberális pártja buzdított) Emellett több mint 223 ezer érvénytelen szavazat is született, ami a megjelentek 6,27 százaléka. Az emberek több mint 56 százaléka bojkottálta a népszavazást.

A Jobbik és a DK is azonnal lemondásra szólította fel Orbán Viktort. A Jobbik szerint Orbán hazardírozott és elbukott. Gyurcsány Ferenc azt mondta: hiába volt a sokmilliárdos gyűlöletkampány, Orbán elbukott. Hozzátette: a baloldal tíz éve várt erre a győzelemre. Molnár Gyula, az MSZP elnöke arról beszélt: a távolmaradás tudatos döntés volt, az emberek nem hittek Orbánnak. A Fidesz részéről viszont Gulyás Gergely általános döbbenetre "elsöprő győzelmet" emlegetett.

158 hozzászólásarrow_drop_down_circle

lampa laz
Aki ma elmegy szavazni az orbánra és a folytatjuk-ra voksol...ami Észak-Kóreát jelent.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
lampa laz
Aki ma elmegy szavazni az orbánra és a folytatjuk-ra voksol...ami Észak-Kóreát jelent.
Jóska Pista
@lampa laz:
Azt úgy írják: Észak-Korea
Csodálkozó
@Jóska Pista: Vagy ebben az esetben úgy is jó, hogy: Ész, a Kóros(an működő).
lampa laz
@Jóska Pista: hiba volt részemről, @Csodálkozó: viszont ötletesen megoldotta...
Kovács Gizella
Kérdés, mennyi ebből a nem, és mennyi az igen ...
sziha
@Kovács Gizella: es mennyi az ervenytelen... Es hogy ez Viktoriusz csaszart mennyire erdekli...
varrólány
A jó hàziasszonyok még főzőcskéznek! :)))
Kovács Gizella
@sziha: Igen, ezt is oda kellett volna írnom :)
Béla333
Remélem vagy 5% bizonytalan marad otthon Orbán ma reggeli cinikus bejelentése után.
Miszerint akár érvényes, akár érvénytelen lesz a szavazás, ő azt csinál, amit akar!
Feleslegesen dobott ki vagy 15 milliárdot erre a cirkuszra!
Szemét, hazug, cinikus Fidesz banda!
qxy
Teljesen mindegy. A szavazás már rég kész. De azért mondják hogy minél többen menjenek el, mert az erre szánt x pénzt le lehet nyúlni és nem kell elszámolni. ha gebasz van, akkor meg a népre lehet fogni.- Te szavaztad, te akartad.
eugen4402
Hónapok óta azon élvezkedtek,hogy milyen furfangos kérdést sikerült feltenniük.
A nép meg úgy értette: Orbán vagy Európa?... A végén még Európa fog nyerni.
kamazuka
Nagyon nem szerettem volna,ha halálom követően Dobó hozzám lép,és odaveti.
-Te,kinyitottad volna Eger várának kapuját ugye?
Úgy tartja a mondás, a szarháziság nem tanúlható,hanem öröklött.
Ha úgy érzed kell ide a muszlim,akkor gondolj arra ,az ősöd is ugyanilyen kis szarházi volt,mint most Te!
Warlord
Egy kis matematika. Ilyen kevesen, ennyi idó alatt: -elmentek, akiknek kötelező elmenni. Azután voltak az igennel szavazók. Azután az érvénytelenül szavazók. Szerintetek, a mai nap folyamán a csuti zsírgecit hányadszor szedálták le, valami lovaknak való cuccal??
koszpeko
@Warlord: Készenlétbe helyezték a gratzi mentő egységet is vajon?
Warlord
@koszpeko: Szerintem már ott van Grazban, mélyaltatásban,száján semjén aranyerével.
gerike87
@kamazuka: Ha Te Eger ostromát össze tudod hasonlítani, a globális migrációval, alapvető dolgokkal nem vagy tisztába. Legfőképp a történelemmel
koszpeko
Újra kellett volna őket le fel terelgetni a fővárosban és vonaton utaztatni Debrecen és Szombathely között.
Hátha többen elmennének.

:D
F_Viktor
@Warlord: Irod:
"Szerintetek, a mai nap folyamán a csuti zsírgecit hányadszor szedálták le, valami lovaknak való cuccal??"

Egy hete tudjak, ha nem befolyasolljak a nepszavazas eredmeyet, akkor ervenytelen lesz, ami nagy pofara eses az EU-ban.
Itthon meg eladhato, azt kommunikaljak, hogy akkor is gyoztek ha csak 100-an mennek el szavazni, s abbol 51 a nem-ek aranya. Lasd fityeszes csaladok sikeres felvonulasa 100 fovel.
colibri
@varrólány: Hahaha, a jó háziasszonyok volnának az orbán menekültpolitikájának fő szekértolói? Miért is?
Borsodi
Valahogy tudomására kell hoznunk más országoknak is,hogy mi nem kérünk Orbán politikájából,Magyarországnak nem kell egy diktátor aki szórja a milliárdokat közben meg máról holnapra élnek az emberek.
kamazuka
@gerike87: Hát Úgy látom Te is csak melegedni jártál az iskolába!
Nem igaz?
Anno az iszlám elretörését az a tény,hogy kis csoportosulások egymás lebírásával voltak elfoglalva,elvonta a figyelmet a valós nagy veszélytől!
Most ugyan ez történik!
Hogy Orbán ,nem Orbán,nincsen jelentőssége,Itt az a lényeg,hogy
Jobb ma egy pl:Ukrán a tanyámon,mint holnap egy muszlim az anyámon!
Ha ezt fel tudod fogni, akkor szövegértésből nálam jeles vagy!
Kamcsatka
Lassan Putyin pincsikutyája bevetheti a gazdi jól bevált módszereit.
abe
A grazi klinikán 24 órás ügyeletet tartanak, csak orbán miatt.
qxy
De úgy el vannak vakítva hogy az csak na. a főügyész nyilatkozott.- Teljesen úgy állította be hogy minden fasza, becsület és tisztelet mindenkinek."Mátyás az igazságos" és itt van a legtöbb felderített bűn cselekedet.Vagyis kurvára jól megy minden és még az emberi jogok vezetése is úgy néz ki a Fideszé akar lenni . mert ugye onnan is lehet lopni nem?
De meg kérdezném a tisztelt főügyészt.- Most ennyire nyal, vagy ennyire hazudik. Mert nem hiszem el hogy egy főügyész ezt törvényesnek látja. Ha meg igen akkor nem fél hogy ő is részvevője egy ország egy nemzet kirablásának? Az meg igen csak nem jó fényt vet egy ilyen állás betöltésére rendelt embernek.
kamazuka
@gerike87: Mondjuk hagyom az előző hozzá(d) szólásom.
Elbukik a referendum.
Betelepítenek valamennyit.Unió ad a tartásukra koponyánként cirka negyedmilliót.
Neked meg azért a kis alamizsnáért is dolgoznod kell.
Ha helyes az állítás,nyomd meg az igen gombot!
Nyugodtan!
gerike87
@kamazuka: Szeretem mikor személyeskedünk, mert azzal el lehet terelni a figyelmet a tudatlanságunkról. Igaz, hogy ettől nem változik semmi, de legalább jól hangzik.
Nem az a kérdés, hogy én hányas voltam szövegértésből, hanem, hogy Te elhiszed-e számít a szavazatod ebben a kérdésben?
Azt eldöntheted, hogy megvéded-e magad a törökkel szemben, de ettől még nem változik meg a világ.
Csizmás Kond
Majd meglátjuk mi lesz kötelező és mi nem...
kamazuka
@gerike87: Dobó István mellett ezer valahányszáz katona korú emelt kardot egy reménytelen csatában.Soknak neve nem is maradt fenn.A túlélők sokáig mesélték az elhullottak pillanatnyi tetteit ahogyan védte társát ha hárman rohantak rá.több sebből vérezve is odaállt.
Mára neve nem ismeretes.De ott volt.Volt választása.Leugrik a várfalról és azonnal vége.
Akkoriban volt egy erős kötelék ember és ember között.A hit,és az együvé tartozás.
Ez itt most egy remek szakító próba az áldjon vagy verjen sors keze,és a csontig nyalok Brüsszelnek között.
Eger ostromának és a támadó sereg visszaverése a várvédk győzelme ill annak híre messze eljutott.
Igazad van,az egyes ember kicsiben nem számít.nem jegyzik.de abból kiindulni,hogy akkor meg minek ,szerintem balgaság.
Képzeljük el egy gyurcsány ezt egy kardinális tollvonással elintézte volna és hülyeségek sorozatát láthatnánk nap mint nap köztereken, otthonainkban..
Nekem fontosak a rokonaim.Felelsséget érzek irántuk.
Áldjon,vagy verjen sors keze!
gerike87
@kamazuka: Látom még mindig nem érted a lényeget. A migráció mint probléma, nem azon múlik én vagy a többi választó akarja-e vagy sem.
Ez egy olyan folyamat, amit nem lehet egy kerítéssel vagy népszavazással megoldani. Egyre többen vagyunk a földön, egyre kevesebb a víz, az élelem és egyre több a háborús helyzet. Erre hiába mondasz nemet, ez nem fog megváltozni.
Meg végülis mindegy érvényes-e vagy sem, Orbánék másfél éve állást foglaltak, és ezen nem változtathat senki. Igaz, hogy ők írták a játékszabályokat, de rájuk ez nem vonatkozik.
(értsd: Törvény szerint csak érvényes népszavazásnak lehet közjogi következménye. Ráadásul ők emelték fel 50%-ra a határt. Innentől kezdve nincs miről beszélni)
kamazuka
@gerike87: legyen igazad!USA, Izrael Most törökörszág,fallal állítja, állította meg az illegális migrációt.
Azt gondolom,nem maga a migráns a veszélyforrás maga,hanem az amit és ahogyan nyilatkoznak kereszténységgel kapcsolatban és amit cselekednek.
Tegyük fel megtörténik a beketelepítés és az asszony úgyjön haza,hogy megerszakolták.
Az utána következ pár óra történéseit megírják a történelem könyvek!
Csak az majd a ,,sokak magyarországának" nem fog tetszeni!
nezelodo
A nemzetvezetői pár fotóját látva, már két nem szavazat az biztos.
Warlord
@F_Viktor: De neki is akkor is fontos. Képzeld hozzá a négy éves viktorkát, ahogy toporog a dömperért a homokozónál...
Szókrakész
@kamazuka: Sajna kevesen gondolkodnak így manapság.

A sok idióta libsi simán odadobja jelenét, jövőjét ennek a Janus arcú Brüsszelnek.
Halvány palackozott lepkefingjuk nincs a valós céljukról és a következményeiről.
cs.n.
Még februárban írtam, hogy ez a fideszes népszavazás pont a Fidesz által megemelt küszöbben fog megbukni.
dr. prédikátor
@Szeparepa2: Mit vartyogsz te agyaroggyant szerencsétlen!!!én azt irtam hogy már ennyi szavazat is sok a viktor szopkinnak!!!Tanulj meg értelmezni mielőtt valamit leirsz!!!
Warlord
@dr.prédikátor: És hova kötöd föl magad holnap? A fejedben agy helyett a viktorod aszott golyói csörgedeznek, ha ebből ez jön le neked...
Még a macska is a hátán visítva röhög rajtad...
Szánalmas, de legalább van min röhögni...beszarás...ez is elég...
Jozefina
Minden normális ember bojkottálja ezt a mondva csinált népszavazáast, ami egyedül orbánnak az érdeke, hogy kivezesse a magyarokat az EU-ból. Ezt meg kell dátolni. Így látják a külhoniak is, akik elég kis létszámmal vesznek rész ebben az ocsmány műveletben.
Orbánt meg kell fékezni, mitöbb megbuktatni.!
NE MENJETEK SZAVAZNI! MARADJUNK EURÓPÁBAN! ORBÁN TAKARORJON!!!
wagabund
csak szólok, hogy nem Orbán fog beégni, hanem egy olyan ország, amit eddig igencsak megvezettek.

Orbán és csapata, meg az ellenzéki vezetők is magasról leszarják az egészet.

Ők magas fizetéssel, kellemes vagyonnal mindig is védettek lesznek...akár tízezerszámra is jöhetnek bozótlakók, nem fognak velük találkozni...mint én a buszon...ma is felszállt tíz koromfekete amber a buszra, ordítozva beszéltek egymásssal, aztán leszállás lőtt azt ordítozták, hogy ők igennel szavaztak...
ne ezekkel nem találkoznak Orbánék soha...sem Molnárék, sem Gyurcsányék..pláne Vonáék...csak én..

ez a szopás.
abe
Valakinek itt problémája volt a hejesírással :)
Én tudom fokozni:
Écak-Koreja.
Na erre varrjál gombot.
Béla333
Urak!
dr.prédikátor 10.22-es beírásában ezt írta: "Ennyi már több mint elég!!! "

Ez ugye annyit jelent, hogy jó lenne, ha itt megállna a történet, több szavazat nem kell nekik, mert már ennyi is éppen elég!
Ne egymást csesztessük, elvégre van nekünk közös ellenségünk is!
koszpeko
@Béla333: Igazad van
Tudod mi jutott erről a vitáról eszembe.
És most lehet köveket ragadni.

www.youtube.com/watch?v=UM8ZvPElL08

31.00 perctől ajánlom a vitázók figyelmébe :D
abe
@Béla333: És a hölgyek hol maradnak, tesó?
Ha minden hölgy elmenne szavazni, orbán nyerne.
De a hölgyek bölcsek - legalább is a normálisabbika, ezért jár nekik a tisztelet.
Főznek, mosnak, vasalnak ránk - és nem mennek el szavazni.
Ezért egy nagyon nagy respekt jár nekik!

Ha egy népszavazás nem éri el a küszöböt, akkor ÉRVÉNYTELEN.
Végül a hölgyek miatt fog megbukni orbán.
Érted ezt?

Álltál már te egy olyan hölggyel szemben, akinek izzó gőzölős vasaló van a kezében, és éppen dühös rád?
Ezek mindenre képesek!
Vigyázz velük!
I.raptor
@Warlord: Nem, Öcsi!
Abban az időben a lyukas lábost húzta maga után a putrik között!
dr. prédikátor
@Warlord: 16.16 ra!te sem tudod értelmezni amit irtam??? rugaszkodj nek még egyszer te agyament!!! Én azt irtam hogy már ennyi is sok neki!!Gondolkodj ha van mivel mielőtt meggondolatlanul neki állsz írkálni!!!Senki nem kívánja jobban a viktor szopkin bukását mint én !!! felfogtad?? te nagyokos!!!
division
Éppen elegen elmentünk nemre voksolni, aki viszont otthon maradt, az maradjon csendben. Az ellenzéknek ma nincs tábora, és csodálkoznak, ha a Fidesz a stabil 2 milliós szavazóbázisával mindent megnyer. Szóval a maradék 6 millió embert nem érdekli, mi lesz, de akkor miért kell hőbörögni?
verőce21
Ez a népszavazás már elbukott, sajnos, látszik!
Sokkal hatékonyabb lett volna - reklámok helyett - az általam javasolt szavazási ösztönzés. Egy héttel a választások előtt nyissuk fel egy hétre az összes déli határt, szabadon ránkzúdulni válogatás nélkül a "menekülteket". Hadd b@sszák végig az összes lányt és fiatalasszonyt az Alföldön és a Duna-mentén! Sokkal nagyobb ösztönző lett volna a szavazásra, buzdító szlogenek, TV-reklámok és kampány helyett és nem is került volna pénzbe.
division
@verőce21: Azért ennyire durva kampányt nem kellett volna csinálni, vagy legalább a nemmel szavazókat megvédeni...
Kovács Gizella
Pedig mennyi elhagyott gyanús szatyor volt a héten...
verőce21
@division: (17:01) De így viszont nem érzékelik a balos marhák, milyen nagy a veszély, amely leselkedik rájuk a dedós dacosságukkal!
division
@verőce21: Szerintem elég az is, ha Orbán eléri amit akar. Ráadásul még ezeket a balos m...t is megvédi:-)
verőce21
@division: (17:08) Ez azt jelenti, remélem, hogy meglesz még az 50%-os érvényes szavazatok száma! Igen? Mert úgy legyen.
jankó321
@Kovács Gizella: Sőt! Ideálmodott elsöprő többség is, de már magyarázzák.
Egyszóval, TERELNEK!
division
@verőce21: Rajtam már nem fog múlni.
verőce21
@division: (17:16) Te csak egy vagy, a helyesen gondolkodók közül!
sziha
@division: es mitol? Egy ujabb demokratikus valasztastol?
Yoda69
Ugyanilyen buktas lesz az olimpiarol kiirt nepszavazas is.
koszpeko
@Yoda69: Lesz az olimpiáról népszavazás?
Béla333
@abe: 16.29
Igazad van, de Szeparepa2 és dr.prédikátor czizellált stílusa alapján jogosan tételezhetjük fel, hogy esetükben Urakról beszélhetünk és én főleg hozzájuk írtam.
De igazad van! A pontos megszólítás Hölgyek és Urak!
Hellcat
Ezt be fogjátok szopni fidesznyikek...Aztán nem kell a duma, hogy aki távol marad az egyet ért a többséggel stb...Ha egy dolgozat 40 ponttól kettes akkor a 39 pont is ugyan olyan karó mint a 4 pont.
sziha
@Hellcat: bar igy lenne... de megmondtak, hogy a "nem"-ek aranya szamit... igy kop pofan egy egesz orszagot sajat kormanya...
Hellcat
@sziha: Jó erre számítottam, hogy kitalálnak valami bullshitet...de akkor is...ELBUKOTT...nem dörgölhetik az arcunkba hogy a többség ezt meg azt akarta.
krumpli
@Jozefina: Aki szereti a hazáját, családját, gyermekeit ! Az elmegy szavazni !
dr. prédikátor
@Béla333: Kösz a kiegészítés! Látom Te megértetted amit írtam!!!A viktor szopkinnak még ennyi szavazat is sok.Ezt irtam!!!
lópicigáspár
Meg lesz az az érvényes szavazás! 17.30-kor már 40% volt! Az a 10% összejön még egy óra alatt, ha netán mégse, majd hozzáírják!
Béla333
Na itt az idő a páncélból elővenni az előkészített 10%nyi érvényes nemmel beikszelt szavazócédulát!
Most jön Habony Árpi a mérhetetlen sok eszével és mindent megold!
Vagy nem?!?!
36
A határon túliak részvétele is benne van az adatban?
Peller Anikó
@gerike: és melyik lenne az a fenenagy tudáshiány amivel most megörvedezhetetlenhetsz minket ami miatt a török horda és az idegen horda között olyan nagy különbözőséget tudnál kierőszakolníii ?
Hellcat
@sziha: Tudom csak itt a bizonyíték, hogy nincs sehol az az emlegetett "többség" :)
kamazuka
Ha elbukik a szavazás,illegalitásba vonulok.De még el kell döntenem,hogy Batman vagy Pókembernek öltözve tegyem!
36
Az pedig még hátra van, hogy mennyi az igen és a nem szavazatok száma. Illetve az érvénytelenek.
gerike87
@Peller Anikó: Szívesen válaszolok, ha előbb te megmagyarázod, hogy mi a különbség a letelepedési kötvényt vásárolt migráns, akik száma kb 18! ezer, és a kvóta alapján 1300 fő migráns között?
DND
kicsit erthetetlen, hogy sokan az 1294 illegalisbol indulnak ki.
csak ez a szam maradt meg bennuk..
amit hozzafuztek arra mar nem is figyeltek...
nemfideszes
@division: "Ráadásul még ezeket a balos m...t is megvédi:-)"

Ja, mint a MANYUP pénzeinket. Majd pont a grazi menekült fog bárkit is megvédeni, amikor 2006-os a zavargások kitörésekor is bevágta magát a páncélautójába és elmenekült, hátrahagyva az övéit.
gerike87
@DND: Kérlek mondj számokat, annyira várom! Ha nem tudsz, inkább hallgass, mert a végén belegabalyodsz mint Kósa elvtárs..
DND
@gerike87: 1294 az elso 160.000 olaszorszagba es gorogorszagba belepett illegalis, magyarorszagra eso resze lenne.
ez a 160.000 azota mar kicsit tobb.
nemfideszes
@verőce21: "De így viszont nem érzékelik a balos marhák, milyen nagy a veszély, amely leselkedik rájuk a dedós dacosságukkal!"

Mert ha te és a többi fidióta elmegy és "nem"-el szavaz, akkor azon nyomban megoldódik a menekültválság, minek után a "nem"-ektől megrettenve inkább maradnak, és a biztos pusztulást választják.
verőce21
@nemfideszes: (19:28) Milyen biztos pusztulásról beszélsz? Azokéról, akik 3000 km-t szaladtak háborúmentes területekről a segélyért?
gerike87
@DND: a kvótát gdp alapján számolták ki, ami nálunk folyamatosan zuhan. Mivel nincs újabb kvóta az eu előtt, így az a kicsit több ember ott marad. Egyik eu-tag ország sem akar felülről nyitott kvótát, ahogy ezt a V4 országiok is elmondták külföldi sajtókban, olvass utána.
Nálunk megy a süket duma, mert kellett a hiszti.
sziha
@verőce21: es a fideSSesek szavazasi kedvet mire veled?
nemfideszes
@DND: Tévedés. Az EU-tagországok belügyminiszterei 2015 szept. 22.-én minősített többséggel fogadta el 120 ezer menekült egyszeri szétosztását, ami Magyarországra nézve 1294 menekült befogadását jelentette. Hogy egész pontos legyek 1294 menekült kérelmének elbírálását.
verőce21
@sziha: Úgy vélem, a ~3,0 millió fideszes "nem" szavazat bőven elég lesz 2018-ban is a 2/3-hoz!
sziha
@verőce21: latom, hogy mukodik a matek...
DND
@gerike87: nem is olyan hiszti
par orszag ellenallasanak koszonhetoen csillapodott a migracios valsag
legalabbis egy kis idore
Mézike
@verőce21: jaaa...nektek. Szia Kisherceg!
sziha
@verőce21: hany szavazat is erkezett a viktorekra legutobb?
nemfideszes
@verőce21: Mert 56-ban a magyarok is mind "megálltak", minek után átlépték az osztrák határt ugye?
...
Gondolom ha te lennél az ő helyükben nyilván inkább a törökországi menekült táborok nyomorát választanád családostul, mint a lehetőséget egy jobb életre Nyugat-Európában? Csak nem azokról a segélyekről karattyolsz amiben jó pár magyarnak is része van?!
gerike87
@DND: Nem ezen múlik, ki áll ellen és ki nem. Imádom mikor azt gondolja valaki, hogy ez ennyire egyszerű. A magyarok azért mennek külföldre, mert itt nem lehet tisztességesen megélni. Akik meg ide jönnek, háború, vízhiány, és élelemhiánnyal küzdenek.
Lehet sorosozni, libsizni meg mittudom én, de ez a gond nem fog egy népszavazástól megoldódni.
papa.49
Ha érvénytelen lesz a szavazósdi, mikor jelenti be a LEMONDÁSÁT A DÁDÉ???
F_Viktor
2006 utan, az evesztett valasztasok ota orban megkapta legnagyobb salleret a magyar neptol!
hetöndöe
@papa.49: Soha,bár az is lehet ,hogy ki tudja,kizárt dolog,mert nem tudom.:-)
F_Viktor
@papa.49: Ok ezt is sikernek adjak be a birkaiknak, ahogyan az uj-, vagy megemelt adoikat.
Mikozben az ervenytelenseg miatt rajtuk rohog egesz Europa :-))
nemfideszes
@verőce21:
"Úgy vélem, a ~3,0 millió fideszes "nem" szavazat bőven elég lesz 2018-ban is a 2/3-hoz!"

Ez a hozzászólás is csak azt bizonyítja, hogy ez az egész népszavazás kizárólag a fidesz politikai érdekeit szolgálta. Álságos módon bizonyítandó a birkák számára, hogy még mekkora is a fityesz támogatottsága.
Amúgy meg a 3 millióval is még várnék, és hát a jobbikos szavazatokról se feledkezzünk meg, melyek akár 1 milliót is kitehetnek a "3 millióból".
DND
@gerike87: nagyon sok orszagban kuzdenek elelemhiannyal.
de nem azert mert nincs kaja a boltokban, hanem azert mert nincs penzuk megvenni.
europanak is vannak hatarai befogadas szempontjabol.
allatmenhelyesek is azt mondjak:
"sajnos nem lehet a vilag osszes kobor kutyajat befogadni"
lópicigáspár
valasztas.hu/hu/ref2016/1154/1154_0_index.html

A 2m hithű fideszes és az ő kétharmaduk! Már várom, hogy mikor nyilatkoznak elsöprő sikerről, hisz igen szavazat nem sok volt! Ez bizony győzelem lesz ismét! :D
gerike87
@DND: Nyilván nem és ebben igaza van orbánnak, hogy helyben kell segítség; de ez még mindig nem azon múlik, hogy te akarod-e vagy nem.
nemfideszes
@krumpli: "Aki szereti a hazáját, családját, gyermekeit ! Az elmegy szavazni !"

Mondja ezt az akinek egy orosz zászló díszeleg a nickneve mellett.
lópicigáspár
@nemfideszes: товарищи, ещё раз :)
DND
@gerike87: szerinted az a megoldas hogy mindenki jojjon europaba?
a nyugati "joletnek" is van hatara.
farkas
Örülök. Meg lehetne nyitni a határokat. Benépesül az ország, sok munkáskéz lesz és jobban fogynak az én árucikkeim is.
nemfideszes
@verőce21: "Sokkal hatékonyabb lett volna - reklámok helyett - az általam javasolt szavazási ösztönzés. Egy héttel a választások előtt nyissuk fel egy hétre az összes déli határt, szabadon ránkzúdulni válogatás nélkül a "menekülteket". Hadd b@sszák végig az összes lányt és fiatalasszonyt az Alföldön és a Duna-mentén! "

Pontosan ez volt a szándékuk tavaly, amikor a menekülteket feleslegesen le-föl utaztatták az egész országban, mint a "gyűlölet tárgyait"... de ez sem jött be.
mekkelek
A kérdés csak az hogy ki fogja ezeken a mocskokon behajtani az erre a f*szságra eldorbézolt 15 milliárdot???
gerike87
@DND: Leírtam, de leírom mégegyszer: Abban igaza van orbánnak, hogy ott helyben kell segíteni. Ehhez viszont összefogás kell, ami nehezen megy úgy ha egy országban folyamatosan a büdös migránsozás megy.
Még Te is meg én is lehetünk migránsok, ha a kormány nem változtat a politikáján. Lassan alapvető állami feladatokat képtelenek megoldani.
Clavigo
Oszt hol van Dzsuker Pöffeteg ,,ikertesója ??
Peller Anikó
@gerike: örömmel, kb 16 700. kösz, hogy segíthettem.
gerike87
@Peller Anikó: Én azt kérdeztem mi a különbség, nem a számukat.
Peller Anikó
Ez pontosan a különbség, segítsek? 18 000 - (mínusz) 1 300 = (egyenlő) 16 700.
tutajos
Tudta?
És sikerült ???
"Salut, dictateur!"
nezelodo
Lári-fári, a kis Gulyás tereli a nyájat, zeng a puszta az elsöprő győzelemtől, és közben egyszer sem röhögte el magát!
TASzSz
@lampa laz: Na-na kérem, ez kampánynak minősül... :-)
gerike87
@Peller Anikó: Ja értem, én kérek elnézést, hogy többet vártam tőled.
Peller Anikó
Nem történt semmi, kvittek vagyunk. szia
vonotok
Csak halsasátok meg a Kossuth rádió 22 órai híradását. Ott aztán beszarunk a röhögéstől. Annyi önteltség, beképzeltséget még egy szere még nem haltunk.
Lesz ez egy jó mese és már is könnyedén hajtod állómra a fejed. Jó éjszakát.
JAJMÁR
A nép üzent a kormánynak! Nem kér a megosztó politikájából, a hazugságokból, elege van a korrupt politikusokból, a "belterjes"
gazdagodásukból. Az orszàgszabdalt virtuális megostó kerítésekből, az eu. Ellenességből, az àlharcokból, a pazarlásból. A nép üzent. Megértik vajon? Szerintem nem.
human
És mikor kezd el Orbán foglalkozni a tucatnyi problémákkal amik valóban az emberek hétköznapjait nehezítik meg?
division
@JAJMÁR: A nép nem üzent, csak a Fidesz pártiak üzentek, ill. akik nem akarnak migráns áradatot. A többiek, akik otthon maradtak, nem üzentek semmit, maximum a közönyösségüket fejezték ki.
JAJMÁR
@kamazuka: kamazuka, a kapukat a fidesz nyitogatja. Eddig is és ezután is.
Hellcat
Köszönöm szépen, hogy érvénytelen lett ez az szar... ez egy kurva drága kiválasztódás volt...legalább most már látom FB on melyik ismerősöm barom.
Yoda69
Gratilalok a demokratikus oldalnak a sikeres bojkotthoz.
fekete
Eljen a Brexit! Thereza May szerint Anglia vissza kapta a szabadsagat! Magyarul le ---@r-ak az EU'Ezentul NEM Brusszeli butitast kell nekik kovetni.Heti 360 millioert!E zentul Merkel rakja be
az angolok alltal lemaradt osszeget is!Igaz ok azok kik kasszalnak az Eu-ban Hollandeval egyutt
a tobbi nulla a kobon.
eugen4402
Most legalább a Kubatov-listát is lehet frissíteni: 3,2 millió leadott szavazatra számíthat a Fidesz + a KDNP + a Jobbik összesen. (Mínusz 12 fodorgábor).
simmering73
M1 híradó (6:00). "Fényes győzelmet arattak a nemek a népszavazáson. Az ellenzék szerint érvénytelen volt a népszavazás."
Nem az ellenzék szerint te elmebeteg, hanem a törvény szerint.
JAJMÁR
@division: 22:22 hibás következtetés! A nemmel szavszók nem a fidesz tàbora. Ők azok, akik félnek az "iszlámtól" ., de sokan azorbánt is mrsszire zavarnàk. A kormànyt nem érdekli a többség "közönye", a migrációról ömlő agymosásukról?

A minden idők legdrágább nepszavazàsa érvénytelen! Volt pedig riogatàs
, reklàm minden fajtája,személyes telefonok... így jött össze a 3 millió.

Ami fehér az fehér, ha feketének hívod is. Ez a népszavazàs érvénytelen. Akkor is, ha nem vszi a kormàny tudomàsul. Légvarakra épít megint.
silber13
@fekete: Te lenni vanni irtón mátyár!:-)))
Perwool
@division: Nem arra szavaztunk, hogy nem jöhet ide menekült, hanem arról, hogy ezt ki döntse el. A kormány állítólag legitim. 2014-ben meg lettek választva úgy, hogy a választási program "Folytatjuk".Úgy tűnik elfelejtették, hogy megszavazták nekik kormányprogramot?! A parlamentnek teljes jogköre van törvényt alkotni és ha megvesz pár MSZP ből át vedlett újFideszes (Szili)alakot, a kétharmada is megvan az alkotmányozáshoz.
Ehhez minek kellett több milliárdos népszavazás?Emlékszel az elbukott netadó után Deutsch pár milliós nemzeti konzultációjára, azzal a kérdéssel, hogy milyen net-et szeretnénk?Eredmény olcsót és gyorsat! Mert mit gondoltak, drágát, lassút, a kormány által megfigyeltet?
Úgyhogy mint a net konzultáció,(mondjuk ez jóval olcsóbb volt) a mostani népszavazás is egy valag pénz kidobás volt! Meg ugye volt egy ugyan ilyen konzultáció a kvóta ügyben is, ami állítólag sikeres volt. A népszavazás a jelenlegi választási törvény szerint érvénytelen!
Márpedig, ha érvénytelen népszavazás esetén ugyanúgy "megteszik a szükséges jogi lépéseket", mintha a nép szavazta volna meg, akkor minek is kellet népszavazás?
Eddig azt állították, hogy a szükséges jogi lépésekhez népszavazás kell. Akkor most érvénytelen népszavazás után is "lépkednek"?
varrólány
@colibri: 14:10 Miért is ? Én is ezt kérdezem!
almalibre
Képzeljük el, hogy a Spanyol Királyi Kupa döntőjére a Barcelona nem megy el, aztán azt mondja, hogy a Real Madrid nem lehet bajnok, hisz őket nem győzték le, tehát a Barča nyert. Majd követelik a Real csapatkapitányának diszkvalifikálását a döntő elvesztéséért.
Ehhez hasonló helyzet keletkezett hétvégén a kvóta szavazás kapcsán.
De beszéljenek a számok:
Eddig a Magyar népszavazásokon a részvétel sosem érte el a 60-ot, de legyünk nyagyvonalúak és mondjuk, hogy a Bal Oldal 16,65 részvételi arányt, azaz 1,365 millió szavazót vett rá az otthon maradásra. Ha ezt igen szavazotokra váltjuk és hozzá adjuk a valós igen szavazatokat, akkor is hiányzik 1,739 millió szavazat az egálhoz, azaz 21,2%, amit a választópolgárok 82%-os részvétele mellett lenne lehetőség elérni.
Remélem egyértelmű, hogy a Bal Oldal miért választotta a megfutamodást és hátbatámadást.
Ezek után a FIDESZ-re kiabálni a tisztességtelen játékot, hihetetlen nagy pofátlanság…
nezelodo
@JAJMÁR: Annak idején a Csau sem értett semmit az üzenetekből, hát röviden és tömören elmagyarázták nekik. Bármit lehet a románokra mondani de nem birka nép legalább.
Yoda69
@almalibre: A bojkott nem megfutamodas, hanem tudatos tavolmaradas egy ertelmetlen es megoszto szavazastol.
felesleges magyaraznod a bizonyitvanyt, ervenytelen es kesz. A gecinek alkotmanyt kell modositani ha a kvotat alaptorvenybe akarja irni
eugen4402
Mondhattok bármit, ez bizony világraszóló siker..!
Sikerült bebizonyítani a párhuzamos univerzumok létezését: az egyikben érvénytelen volt a népszavazás, a másikban mindent elsöprő győzelem.
Tessék választani, kinek melyik tetszik, azt vegye..!
Perwool
@almalibre: Na, ha matek, akkor számolj!
"Újranézve a 2014 áprilisi országgyűlési választási eredményeket, nyilvánvalóvá válik a választási törvénybe épített részrehajlás. Részletesebben:
Választásra jogosultak részvételi aránya: 61,24%
FIDESZ-KDNP választott 44,87% a parlamenti helyek 66,83%a ! (+49%!)
Kormányváltás választott 25,57% a parlamenti helyek 19,10%-a (-34%)
Jobbik választott 20,22% a parlamenti helyek 11,56%-a (-75%!)
LMP választott 5,34% a parlamenti helyek 2,51%-a (-113%!)
Tehát megállapítható, hogy azzal a jól látható csalással lett "2/3"-a a kormánypártnak,hogy a többi - ellenzéki - párttól elszipkázta a parlamenti helyek nagy részét. Ez a választási törvény nem tükrözi a választók akaratát.
forrás: wikipédia
A fentiekből egyértelműen kiderül, hogy Magyarország NEM a FIDESZ-KDNP többségére szavazott. 44,87%-os szavazati arányuk szemben áll a parlamentbe bekerült ellenzéki pártok összesített 51,13%-ával. A FIDESZ kisebbségben van!"

Ha fele ennyien szavaztak volna, pontosan ugyanez történne, taps elsöprő siker, max ha nem ilyen az eredmény bele beszélik, hogy a kereskedők vasárnapi nyitva tartás miatt nem tudtak szavazni. Egyébként, teljesen mindegy, Orbán azt csinál, amit akar, senkinek sincs beleszólása.
Szavaztunk, hogy kidöntse el azt hogy ki engedje be a menekülteket. Nem az lett, nem az az eredmény amit Orbán akart, törvényt módosít! Erre szavaztunk???
almalibre
@Yoda69: Tipikus liberális gondolkodás mód, azt hiszitek, hogy a fotelban ülve is megváltjátok a világot. Köszönöm, hogy felhoztad a bizonyítványt; aki diplomát akar, el kell mennie vizsgázni, nem tud csatát nyerni, aki lelép a harctérről, nem győzhet a sportoló, aki nem indul el a versenyen. Nem leszel házas, ha nem mondasz igent. Szavazáskor pedig X-et raksz az egyik oldalra, vagy a másikra, minden egyéb csak blaaaa-blaaaa-blaaaa.
Aki távol marad a szavazástól, az lusta, vagy hülye, vagy nem érdekli hazája, gyermekei sorsa, de ezzel eldobja a dumálás jogát is.
(Tiszteletem, azoknak akik igennel szavaztak, mert kiálltak véleményük mellett, ha az hibás is…)
kukac50
Hogy kell számolni? Részvét Pálfi Ilona szavai után 328772 szavazó volt összesen, érvénytelen szavazat 200 000, igen szavazatok száma 55272.
nemfideszes
@almalibre: Aki távol maradt a szavazástól az még egy "igen"-el sem akart hozzájárulni, ahhoz hogy érvényes legyen a zsírmore képmutató, gyűlöletkeltő ugyanakkor értelmetlen népszavazása.
A gyermekink pedig nem a muszlimok miatt mennek nyugatra, úgyhogy jobb ha nem firtatod hogy kinek is van itt joga "dumálni"!
Yoda69
@almalibre: tipikus birka gondolkodas, vakon koveted a vezer tulkot a szakadekba is. En Europaban szeretnek elni, nem pedig ruszki tagallambelikent. Marpedig orban utja odavezet.
1magyar
Alkoholistának, drogosnak, szellemi fogyatékosoknak nem is szabadna szavazniuk.
Ezeket is ki kell venni a szavazásra alkalmasak közül.
spu00
Konkrét eredmény birtokában, még 80%-s részvétel mellett is győzött a nem szavazat.T.i., ha még a különbségi szavazatok igenek lettek volna.A 3,3 millió már önmagában is győztes szám, s nem az ellenzéknek.
Az ellenzék nagyon szeretne hatalomra kerülni, de szerencsére semmilyen sansza nem lehet.Nem tudnak egyszerűen az ország gyarapodásához semmit sem hozzá tenni. Mindegyik párt csak a pénz költésről tud siránkozni.Legalább egyszer néznének a közvélemény kutatásokra, vagy a tükörbe. Különben elég csak az ellenzék közgazdászait hallgatni, egyiknek sincs egy pozitív gondolata. Nem tudom, hogy miért csak szalon közgazdászaik vannak ?
anka
@1magyar: - és EU-s képviselő sem lehetne..., mint TOMPIKA!
Hellcat
@spu00: Magyarázod már megint a lehetetlent...A fidesz szembement a saját tákolmányával egy népszavazáson és elbukott a saját maguk által módosított választási törvény miatt. Mindezt 15 milliárdból...durván 70-80 millió naponta onnantól hogy beharangozták az egészet. Nincs ezen mit szépítgetni. Ha 1 pont híján megbuksz a teszten akkor ugyan úgy megbuksz mint aki semmit nem tudott...
Yoda69
@spu00: Nem erted hogy ervenytelen lett a szavazas? Az emberek tobbsege nem kert egy ertelmetlen es megoszto szavazasbol. Az Unioba is csak rohognek orban probalkozasan. Mara egyertelmu hogy a magyarok tobbsege Europat valasztotta es orbanisztant. Ha megis alkotmanyt modosit egy bukott nepszavazas alapjan az is ervenytelen lesz.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.