A Facebook letiltotta a Fidesz kongresszusról készült propagandavideóját, mert a Roxette együttes "Listen to Your Hearth" dala a jogtulajdonos engedélye nélkül hangzott el.

A Facebook letiltotta a Fidesz videóját, mert ellopták a Roxette videóját

Fotó: Facebook

Mint Hadházy Ákos független parlamenti képviselő írja, a posztnak csak a hűlt helye látszik.

A HírTV monstre 5,5 órás (!) közetítéséből pedig levették a hangsávot azokban a percekben amikor a lopott számot játszották engedély nélkül (az Origo viszont nem cserélte ki az új videóra a közvetítést, ezért azon meg tudom mutatni, hogy milyen zene szól ott, ahol a HíTV "hanghibája" kezdődik. https://m.youtube.com/watch?v=qNAFa8N2DR4&feature=youtu.be)

A kis eredmény is eredmény, végre kis következménye volt egy fideszes lopásnak, mégha "csak" szellemi tulajdon lopásáról volt is szó. De karácsonykor örülünk az egészen kicsi jó híreknek is.

Címlapkép: Facebook

99 hozzászólásarrow_drop_down_circle

lusta
@Nyírfa: Nehezen elképzelhető. Még nekik fog feljebb állni.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
simmering73
A tolvaj mindenhol tolvaj. Főleg ha fidesz a neve.
Sámannus
Lopni csak szeretnek, de nem tudnak, mert mindig lebuknak.
RonaGyuri
@sgl: @simmering73: @Sámannus: Tudjátok van a mondás: lopni csak pontosan szépen ... Hogyan? Ti munkával ismeritek? Na és mi más munkát lehet náluk felmutatni? Ha véletlenül akad valami más is - incl. hazudni és/vagy csalni - az egyértelműen a lopást szolgálja!
Szokás mondani, hogy ehhez van tehetségük, de az az igazság, hogy at arroganciájuk miatt ezt is pofátlanul csinálják! =))
ómió
Az "efftársi erkölcscsősz Facebook" most aztán "lépett"!
csak úgy....
azért az érdekes,hogy ha egy magyar (állítólagos) nemzethi párt angol nyelvü számot lop a bulijukhoz! :) tán magyar nem vót?
lusta
Számukra a szellemi tulajdon szabad préda. Kanye West a Gyöngyhajú lány ellopásakor igen meglepődött, mikor a szerzői jogokkal szembesítették.
kulabombaafityiszre
@ómió: ma, 10:00
A facebook lépett,mert a szerzői jogok tulajdonosa kérte a letiltást,mivel a fidesz nevű csóreszolós banda
a jogtulajdonos engedélye nélkül játszotta le a szerzeményt.A fidesz részéről csak a szokásos lopás.
Nyírfa
El fog jönni az idő, amikor lesül a bőr a képükről?
lusta
@Nyírfa: Nehezen elképzelhető. Még nekik fog feljebb állni.
lampa laz
Itt va nekik a "nemzet, keresztény csalogánya" tóth gabi és nem annak a szerzeményére tapsoltak, vonulásztak? De lehetne sorolni a többi le és befeküdt zenészt is akik biztos szívesen kottáztak volna nekik, mán dokival az élen.
Nyírfa
@lusta: A lelkiismeretet nem lehet a végtelenségig elnyomni. Sokan csak a haláluk pillanatában döbbennek rá, mennyire eltávolodtak saját maguktól. De elkerülhetetlenül eljön a szembesülés ideje, akkor is, ha valaki az utolsó leheletéig tagadásban él.
Fura lény az ember. Inkább belebetegszik önmaga fokozatos leépítésébe, semmint, hogy szabadon éljen.
csak úgy....
@Nyírfa: azért azt vedd figyelembe,hogy rengetegen lelkiismeret nélkül jöttek a világra! -ha ez butasággal vagy tehetséggel párosul,na akkor van a gond!
Béla333
Lopnak ezek a maffiózók mindent, ami nincs lebetonozva. Ami meg le van betonozva, azt meg tönkreteszik.
Ez a génjeikből fakad, nem tehetnek róla! Ők ilyenek...
Macskaszem
Ezek mindent lopnak, mért pont zenét ne lopnának. Most ráßasztak, mert nem büntetést kell fizetni, (amit ugye mi fizetünk) hanem egyszerűen visszavették tőlük a lopott holmit.
Remélhetőleg jövőre több lopott holmi is vissza lesz véve, csak el kell menni az ellenzékre szavazni.
Nyírfa
@csak úgy...: Olyan, hogy lelkiismeret nélküli ember, nincsen. Hogy megtagadja, olyan rengeteg.
Kiráz a hideg, amikor olyanokat olvasok, vagy filmcímként belefutok, hogy született ...és akkor jön a címke.
Annál ártatlanabbat mint egy világra jött emberke, keresve sem találnánk. Hogy a környezete mit hoz ki belőle, arról már tanulmányok sora készült.
Néro
Ezek bármit bárkitől ellopnak. Alja tróger tolvaj népség a Fityma-Köpnömkő moslékkoalíció.
Nyírfa
@Béla333: Nincsen genetikai predesztináció. Ez a közvélekedés ugyanolyan sztereotípián alapul mint bármelyik előítélet, amelynek a nevében is ott áll: elő. Ítélkezünk, kinyilatkoztatunk anélkül, hogy érdemi információink lennének.
Béla333
@Nyírfa: 12.07
Nekem egy olyan valaki, aki képes egy ilyen bűnszervezetet hatalomban tartani a szavazataival, mint amilyen a Fidesz, az (na jó, nem genetikailag, de) erkölcsileg egy nulla!
Te megbocsájthatsz nekik, én az ilyenek miatt elvesztegetett évtizedeket nem tudom megbocsájtani!
csipetke
@Macskaszem: 12:01 Ugyanez jutott eszembe,hogy lopnak ezek mindent,ami szembejön,mé'pont a zene lenne a kivétel?
Pontosan tudták,hogy létezik a szerzői jog. Nem csak letiltani kellett volna,hanem egy rohadtnagy büntetés is,csakhogy érezzék a törődést. Bár azt is mi fizetnénk. Sztem egyszerűen arról van szó,hogy azt gondolják,hogy mindenekfelett állnak,és nekik még ezt is lehet. De van egy rakás seggnyaloncuk, Ákos,Nagyferó,stb. Mé'nem tőlük választottak zenét?Ezek odaadnák mindet,amit csak írtak
Clavigo
@Béla333: Igazad van...!!! Lassan 30 éve rohasztjak az országot,,,ellezékben- qrmányon,,,tökmindegy.
csak úgy....
@Nyírfa: 12:03 hidd el,hogy van! -vagy akkor nevezzük inkább gátlástalannak?
Nyírfa
@csak úgy...: 12.37

Nevezzük! De nem születetten. Csak gátlástalanná váltak.
Tudod, mennyi szorongó gyermek élete csúszik ki,mert a szülői ház, a közvetlen környezet megbélyegezte azzal, hogy olyan vagy mint...Nem kell hozzá fantázia, hogy folytassuk.
Nyírfa
@Béla333: 12.13

Béla, nem ugyanarról beszélünk!
Magad is belátod, hogy genetikailag nem lehet kategorizálni az embereket. Hogy mivé válnak, az sok minden függvénye, az ember személyisége nagyon összetett, a formálódására hat az egyénisége, a nevelés, az aktuális társadalmi elvárások, erkölcsi normák és még mi minden.
Hadd ne kelljen bizonygatnom, miként vélekedem a fidesz-féle erkölcsről. Ha benned kétségek merülnek fel az álláspontomat illetően, akkor meg kell, hogy kérjelek, hogy légy figyelmesebb, mielőtt megfogalmazod a véleményed. Nem mellesleg a felszínesség és az ily módon történő olvasás sok-sok probléma forrását jelentik ,nemcsak egymás között.
Gazella
@KisTehen: te agymarha mija fasszal jössz elo 10 éves videjóval... a fittyessé friss szinte nincs 1 hónapos... miről beszélünk...
Gazella
@Nyírfa: na az soha ...ezeknek nincs bőrük...
atekko
nem csak az országot lopják meg, hanem a szerzői jogokat is
csak úgy....
@Nyírfa: pechemre sikerült egy volt ovis társam életét nyomon követnem, aki már 3 éves korában is gátlástalan,hisztis szarházi volt és azóta is úgy éli a silány életét! a genetika csodákra képes, a szarháziság is örökölhetö!
atekko
@atekko: ja, még ez is hozzá:
egy fideszes még a saját szavait is ellopja, íme:

agyarország laptörvénye (2011. április 25.) Isten, áldd meg a magyart!
NEMZETI HITVALLÁS (preambulum)

MI, A MAGYAR NEMZET TAGJAI, az új évezred kezdetén, felelősséggel minden
magyarért, kinyilvánítjuk az alábbiakat:
….
Nem ismerjük el az 1949. évi kommunista alkotmányt, mert egy zsarnoki uralom alapja
volt, ezért kinyilvánítjuk érvénytelenségét.
….
ZÁRÓ ÉS VEGYES RENDELKEZÉSEK
1. Magyarország Alaptörvénye 2012. január 1-jén lép hatályba.
2. Ezt az Alaptörvényt az Országgyűlés az 1949. évi XX. törvény (kommunista
alkotmány) 19. § (3) bekezdés a) pontja és 24. § (3) bekezdése alapján fogadja el.
….
8. cikk
….
(3) Nem lehet országos népszavazást tartani
a) az Alaptörvény módosítására irányuló kérdésről

Te, fideszes, te ezt kinyilvánítottad így, magadnak? hmmmm...:?
Nyírfa
@csak úgy...: 13.48

Hogy mit örökölünk, és az mivé fejlődik, hogy teret kap-e egyáltalán, arról szociológusok, pszichiáterek nyithatnának vitát, köztünk inkább kötélhúzás lehet belőle, de annak semmi értelme. Nemde?
A családunkban van egy örökbefogadott gyermek, cigány származású. A rokonság fújta a tüzet, úristen mit hoz ez magával, a gének! - kiabálták. Az azóta felnőtt kislány felsőfokú végzettséget szerzett, édesanya, olyan példás, hogy a kisfiát nemcsak iskolaérettnek nyilvánították, hanem átlagon felül szocializált, különösen értelmes gyermeknek.
Persze, ki tudja, lehet, hogy jó géneket örökölt! :))
csak úgy....
@Nyírfa: az én régi ismerösömtöl még a szülei is óvtak,állítólag az egyik dédapa lelke lakozik benne,aki szintén egy (finoman mondva) nehéz és kártékony alak volt! -hogy nem a becsületes szülöktöl közvetlen örökölte a gazságot abban biztos vagyok és nem ezt látta érezte gyerekkorában ,abban biztos vagyok !
igen,az a rohadék rasszizmus...,mikor a sok hülye sértve érzi magát ha nálánál még egy "cigó" is értelmesebb..
mosolyogsz az utolsó mondatodon, talán kizártnak tartod,hogy.. ? :)
Rizikó
Tele van a youtube olyan videókkal, amelyeken zenei aláfestés van. Minden egyes videó a jogdíjat megvásárolva lett elkészítve és feltéve? Azért említem, mert akkor a youtube 90 %át törölni kell!
Kérem tehát a teljes youtube törlését szabálytalanságok miatt!
levarosbukta
@Rizikó: Marhaság! Majd akkor mampogj ha elolvastad a youtube szabályzatát!
namihami
Miért okozna meglepetést, hogy lop a Fidesz/Orbán? A vérében van.
Ha módjában állna, akkor ez a "becsületes, hívő és keresztény"" csorda még Jézust is lelopná a keresztről. Nem az akarat, a lehetőség hiányzik.
Jellemző a teljes társaságra, hogy anyját-apját is gond nélkül megölné, ha azzal részt vehetne az árvák vacsoráján.
csak úgy....
@KisTehen: bocim a te butaságod is genetikus! mondok egy példát,ha te östulok lennél,akkor a borjaid is valami miatt kihalásra kényszerülnének !
-föleg a buzi borjak...,persze neked olyan nincs.., :) a fidesz is azt hitte míg a józsi nem csatornázott nekik egy nagyot!
nem a homokosok a betegek, hiszen azok több ezer éve léteznek és sosem haltak ki,mint ti fideszcsürhe hamarosan.. :)
Nyírfa
@KisTehen: 14.48

A genetikának rengeteg ága, vizsgálati módszere van, nem vagyok genetikus, így nem fogok okoskodni, csak addig merészkedem, amit mindenki tanult, ha legalább a középiskolát elvégezte. Természetesen van jelentősége az öröklésnek, pontosabban a hajlamnak, képességeknek, amelyet a szülők kromoszómái által nyerünk, befolyásolhatják is az életünket , determinálni azonban nem tudják. mert minden ember egyedi, saját, csak rá jellemző információkkal a sejtjeiben.
Ezért nem lehet kategóriákat felállítani, bár nagyon szeretünk, a kollektív tudat tele van megfellebbezhetetlen megállapításokkal, amelyek féltudásból származnak.
Úgyhogy be is fejezem, nehogy ez a vád érjen. :)
Azért még annyit: biztosan hallottál már az önfelismerésről, hogy ki, mi vagy valójában.
Hihetetlenül felszabadító. Képzeld el, hogy lepattannak rólad a rád vert láncok, amelyekkel hagytad gúzsba kötni magad.
Olvastam a régi koreai gyógyítókról , akik holisztikus szemlélettel végezték a munkájukat - ezt ma , itthon sokan kuruzslásnak tartják. Ők a test-lélek-szellem egységében vizsgálták az ok-okozati összefüggéseket, ezért igen eredményesen tudtak munkálkodni. Test-lélek-szellem.
Az egység. Erre kellene figyelnünk a picik megszületése pillanatától, hogy egészséges emberré tudjanak fejlődni.
nezelodo
Minek ez a lárma? A többi lopott holmi között, ( a vekker, az üvöltő kisfiú, a ria-ria, stb. között ez is elfér, csak kamaszos, nyegle gyerekcsíny, mint a szerverfeltörés, meg a kormányzási módszereik).
Nyírfa
@csak úgy...: 14.52

A genetikai kutatások azt mutatják, hogy a nagyszülő-unoka kapcsolatot alakíthatják a hasonló génszerkezetek, amelyek azonban csak hasonlóak, nem azonosak.
Tehát, ha a nagypapa híres sakkozó volt, és az unokája érdeklődést mutat e szellemi játék iránt, melyben tehetséget is mutat, akkor nagy valószínűséggel ismétlődött egy genetikai információ. Izgalmas területe a tudománynak, annyi szent!
Az in- és a reinkarnáció létező állapot, én abszolút hiszek benne. Könnyen elképzelhető, hogy az ismerősöd voltaképpen egy, a szóban forgó család ősének az inkarnációja, s jelen életében éppen az lenne a feladata, hogy hasznosan, tartalmasan, köztiszteletnek örvendve éljen.
csak úgy....
@Nyírfa: én csak a tapasztalataimra hivatkozok és nem mindíg negatív irányban ! -persze többek között azt is hiába próbálná nekem bemesélni valaki,hogy kádár egy jóságos ember volt,aki állítólag a börén tapasztalta a rákosi rendszert,ennek ellnére 1958 ig akasztatta az ötvenhatosokat..
erre,ilyesmire csak a géndefektesek alkalmasak!
division
@ómió: Na ez az, nejemnek meg nem tudják visszaadni a feltört Face - ét többszöri igazolás után sem. Mocsok egy bagázs.
division
@Nyírfa: "Az in- és a reinkarnáció létező állapot, én abszolút hiszek benne"
Már minden világos akkor:-)))
csak úgy....
@division: neked nincsenek emlékeid az elözö életedböl? szinte hihetetlen..
division
@csak úgy...: Neked vannak? A tudomány meg smafu? :-)
csak úgy....
@Nyírfa: -különben csak azért vakartam elö kádárt, hogy a fideszes atyafiak is tanulhassanak a dologból!
Nyírfa
@csak úgy...: 16.43

Örülj, hogy nem voltál a helyében. El tudod képzelni, hány életedben voltál (vagy) olyan undormányos mint amilyen a Viktor? Vagy hozzak vadabb példát?
Most egészen kellemes ez a csak úgy...személyiség. :)
csak úgy....
@division: a tudomány csak a fantáziátlanok és buták mentsvára! :)
szerinted hova került az a sok jó és rossz lélek ha nem születik újra?
-ti már a pali haveroddal ismerhetitek egymást az 1428 as fekete himlö járvány óta ! :)
CsipkeRózsa
Aki megszokta a lopást, nem tud leállni vele.
csak úgy....
@Nyírfa: az kizárt,hogy én valaha hozzájuk hasonlítható lettem volna, én kritikus voltam világ életemben,ha valamikor kivégeztek,akkor azt is csak a nagy pofámnak köszönhettem! :)
most képzelj el engem egy kádári bitófán mikor eredetileg nem is ellene,inkább a rákosi pajtása ellen izélkodtam,-minek születhettem volna újra?
Nyírfa
@division: 16.41

Jó. Jézus is csak egy legenda. Buddha is. Nem is éltek, így fel sem támadtak, humbug az egész. Csakhogy, ha sem Jézus, sem a tanítványai nem léteztek, csodát sem tettek, akkor mi létjogosultsága van a keresztény vallásnak? Természetesen kamu az is, hogy látók segítik a kriminológusokat, humbug az asztrológia, amely a csillagászattal volt egyenrangú az ókorban, s mily felháborító: Pitagorasz odáig süllyedt, hogy számmisztikával is foglalkozott. Ezek az ókoriak mennyire tudománytalanok voltak! A holisztikus szemlélet meg aztán maga a kísértés, csak mit csináljunk Hippokratésszel, avagy a távol-keleti gyógyítókkal, akik több ezer éve űzik az ipart, merthogy ez nem tudomány, ez csak kufárkodás az emberi hiszékenységgel, ezt maga division mondja, márpedig divisionnak tudós rokonai vannak, sőt, ő maga is az, csak másképpen, ezt illik tudnia minden Propeller-látogatónak.
Most, hogy leszögeztük, division valaki, s ennek megfelelő tisztelet illeti, áhítattal olvassuk minden betűjét, mellyel a tudományt szolgálja, műveli kertünket, s megvilágosítja elménket.
Köszönjük, hogy vagy nekünk, division!
kissé felnőttem
viktor van olyan amiből ti nem loptok? nem sok minden ugye?
division
@csak úgy...: Meg főleg a tanulatlanoké, akik Istenben meg a természetfelettiben hisznek kizárólag.
division
@Nyírfa: A régebbi korokban is már a tudományos megközelítés volt a legfőbb szempont, azaz egyre inkább próbálták megtalálni tudományos szinten mi miért történik. Nyilván az őskorban erre még nem volt lehetőség...Ma is főleg azok hisznek ezekben, akik orvostól orvosig járnak a bajaikkal hiába, majd jön a nagy természetgyógyászhoz fordulás, aki természetesen jó pénzért varázsfőzetekkel meg fogja gyógyítani a beteget. Aztán a beteg vagy él ahogy eddig csak kifosztva, vagy meghal...
Nyírfa
@csak úgy...: 17.28

Te a mai énedből indulsz ki, pedig minden életben más vagy. Arról nem is beszélve, hogy csak nagyon kevesen emlékezhetnek más dimenziókban zajló életeikre, mert könnyen tudathasadás lehet a következménye, ha nem vagy felvértezve spirituális erővel.
Nem akarlak bitófán elképzelni, inkább hajóskapitányként, ahogy pipával a szádban kémleled a látóhatárt. Ez azért csak jobb! :))
csak úgy....
@CsipkeRózsa: tehát genetikus, köszönöm az alátámogatást! :)
érdekes a dologban,hogy ezek a negatív tulajdonságok nem faji származási vagy nemhez köthetök,- ha volt lopós a családban,attól kezdve bárkiböl lehet kleptós! marhára kíváncsi lennék orbánék családfájára...
Nyírfa
@division: 17.37

A régebbi korokban evidencia volt, hogy a test és a lélek éppen úgy elválaszthatatlan egymástól mint a természet és az ember. Ha nincsen harmónia, nincsen egészség sem. A harmónia pedig maga az egység.
Nyírfa
@csak úgy...: 17.39

Rózsa szokásról beszél!
csak úgy....
@Nyírfa: 17:38 nincs igazad! én emlékezhetek mindenre csak te azt nem tudod elfogadni és megérteni mert neked csak pár évtized a múlt!
-az elözö életek tapasztalatokat adnak,ha van kinek és miért! :)
csak úgy....
@Nyírfa: igen,arról a jól bevett szokásról!
division
@Nyírfa: A harmónia nem egyenlő a reinkarnációval, a harmónia egészen mást jelent.
Nyírfa
@csak úgy...: 18.04

Húha, menten visszavonulok!

" az elözö életek tapasztalatokat adnak,ha van kinek és miért! :) "
Ez annyira igaz, hogy a kinek és a miért kitételt már nem is kifogásolom! :)

Nézd csak!

"Én úgy vagyok, hogy már száz ezer éve
nézem, amit meglátok hirtelen.
Egy pillanat s kész az idő egésze,
mit száz ezer ős szemlélget velem.

Látom, mit ők nem láttak, mert kapáltak,
öltek, öleltek, tették, ami kell.
S ők látják azt, az anyagba leszálltak,
mit én nem látok, ha vallani kell.

Tudunk egymásról, mint öröm és bánat.
Enyém a mult és övék a jelen.
Verset irunk - ők fogják ceruzámat
s én érzem őket és emlékezem.

3

Anyám kún volt, az apám félig székely,
félig román, vagy tán egészen az.
Anyám szájából édes volt az étel,
apám szájából szép volt az igaz.
Mikor mozdulok, ők ölelik egymást.
Elszomorodom néha emiatt -
ez az elmulás. Ebből vagyok. „Meglásd,
ha majd nem leszünk!...” - megszólítanak.

Megszólítanak, mert ők én vagyok már;
gyenge létemre így vagyok erős,
ki emlékszem, hogy több vagyok a soknál,
mert az őssejtig vagyok minden ős -
az Ős vagyok, mely sokasodni foszlik:
apám- s anyámmá válok boldogon,
s apám, anyám maga is ketté oszlik
s én lelkes Eggyé így szaporodom!

A világ vagyok - minden, ami volt, van:
a sok nemzedék, mely egymásra tör.
A honfoglalók győznek velem holtan
s a meghódoltak kínja meggyötör.
Árpád és Zalán, Werbőczi és Dózsa -
török, tatár, tót, román kavarog
e szívben, mely e multnak már adósa
szelíd jövővel - mai magyarok! "

Próbáltam csak a témánkhoz szabva idézni József Attilát, de olyan felemelő ez a vers, hogy szívem szerint az egészet ide másoltam volna.
Nyírfa
@division: 18.09

Mondtam, hogy egyenlő? :)
Nem is értem, milyen logika mentén ötlötted ki ezt az állítást.
Maradjunk abban, hogy nem vagy otthon e témában, és megkíméllek a további felsüléstől.
csak úgy....
@Nyírfa: mi már ülhettünk egy cellában közös szalmán csak más irányba meredtünk..,vagy az attila volt ?
Nyírfa
@csak úgy...: Könnyen lehet, hogy volt már közös életünk, talán lázadók voltunk, mondjuk a francia forradalom kitörése előtt, és az ítéletre várva merengtünk a sorsunkon.
Szerintem megúsztuk. :)
Nekem Attila nem jön át. Mátyás kivételével az egész magyar történelmet rettenetesen unalmasnak tartom. Még '48. sem ráz fel.
csak úgy....
@Nyírfa: az igazmondóra vagy a 45 utáni ondóra gondolsz? -na nem a pár száz év miatt kérdezem!
a magyar történelem attól kezd unalmassá válni,hogy lassan harmadszorra faragják át..., te ettél dózsából?
division
@Nyírfa: A reinkarnációddal te már felsültél nem kicsit:-)
division
@Nyírfa: @csak úgy...: Amikor egymásra talál két ezer éves lélek:-)))))
Németh István
@Nyírfa: a magyar történelem unalmas? Na mindenre gondoltam, de erre biztos nem! Persze abban igazad van, hogy unalom számba megy és ment legalább is korábban is, hogy minden nemzet, meg faj népség, mindig minket akart; a tatártól a törökig, az osztráktól a németig, szovjetig, most Brüsszel álarccal a moslék nyugatiak! A trianont meg sem említem! Miről tetszik beszélni??? Na a BUÉK.ban bizonyára rádöbbensz a frankóra! Remélem!
Nyírfa
@csak úgy...: 19.03

Az igazmondóra! Nemcsak az átfaragás miatt, hanem a maradisága taszít , hú, nem kicsit!
Dózsa sem anyaországi magyar. Csak úgy, eszembe jutott.
Nyírfa
@division: 19.04

Tudod, minek örülök? Hogy láthatóvá teszed magad.
Nyírfa
@division: 19.05

Egyszer azt mondta, némi intellektuális fölénnyel a hangjában egy hölgy, hogy ő már öreg lélek. No, innen tudtam, hogy nem kell rá figyelmet pazarolni.
Mert a lélek örökké él, nem öreg, nem fiatal, csak van. Mint ahogy Isten neve: Vagyok.
csak úgy....
@Németh István: bolond vagy te gyuszi pista,hisz néked még a neved is német!
csak úgy....
@division: te karácsonykor sem a gyermekeiddel foglalkozol? ennek nem lesz jó vége!
teuton
Ezek azt is ellopjak, ami le van betonozva...
teuton
@ómió: Fitymasz meg erkölcs??? Efftars, te a Holdon elsz???
Rockxy
a videóját, és a videóját.
magyaros.
Nyírfa
Olvastam egy cikket, nagyon tetszett. Lévén még karácsony, gondoltam, hátha lesz kedve valakinek belekukkantani.

wmn.hu/wmn-unnp/56615-steiner-kristof-mi-volna-ha-jovore-kiprobalnank-milyen-egy-igazan-szabad-karacsony
percsi
@Rizikó: Vannak olyan zenék, amikre nincs jogdíj, lehet aláfestés. A jogdíjas zenék úgy tudom kóddal vannak ellátva, és egy program érzékeli. Ha nem fizettek érte jogdíjat, automatikusan letiltja a hangot. Nem a facebook kezelői tiltották le szerintem, hiszen nem tudja, hogy fizettek-e érte jogdíjat.
division
@csak úgy...: Semmi közöd ahhoz, mikor mit csinálok. Egy-két órám mindig van az "okosokra" is naponta. Neked láthatóan sokkal több az időd itt lenni.
csak úgy....
@division: nem is azért mondtam!- tudom ,hogy nincs közöm hozzá de egy kicsit fura nekem,hogy egy vállalkozó és családapa itt kótyavetyéli el hülyeségekre az értékes idejét! fiam seggét szétrúgnám ha nem találna ennél értelmesebb elfoglaltságot ,mondjuk a családjával,pedíg ö is már túl van a negyvenen! én nyugdijas vagyok ,megengedhetem magamnak na de te !?
division
@csak úgy...: Egész nap nem lóghat az ember a gyerekei nyakán sem, ezt megtanulhattad volna az éveid során. Eleve 3 már felnőtt, a két "kicsi" is 14 lesz jövőre. Ne aggódj, nincsenek elhanyagolva, jól be tudom az időmet osztani:-)
Nyírfa
@division: Ez a disszonancia lenne a Te világod?
division
@Nyírfa: Bizony, kb. 5000 db számodra ilyen borzalmas zenei CD sorakozik a zeneszobám polcain.
Nyilván a szolidabb változatait is nagyon szeretem a kemény rock műfajnak, és az Akela nem tartozik a nagy kedvencek közé, de itt inkább a szövegen van a hangsúly (bár ez a számuk amúgy egyáltalán nem rossz zeneileg sem). Nejem előtt meg a gyerekek előtt persze ez nem kerül be a lejátszóba, eleve ugye evangélikus oviban dolgozik, a gyerekekre meg rábízom, akarnak e hinni Istenben, elhiszik e, hogy jót cselekszik, vagy eleve elutasítják. Ahogyan én is.
division
@Nyírfa: Ja igen, és attól még, hogy neked bizonyos műfajok disszonanciának hatnak még nem azok, legfeljebb nem érted, vagy csak szimplán nem tetszenek. Én is vagyok sok műfajjal, rap, hip-hop, techno, lakodalmas, meg úgy általában minden nyálas és értéktelen zene. Viszont nagyon szeretem az olyan zenéket a metalon kívül, mint mondjuk a Uriah Heep, Pink Floyd, Jethro Tull, már ha mondanak ezek neked bármit is.
Gazella
@csak úgy...: igazad van 10:05
Ott a nagy fero, a toth gabi, meg a tobbi zenész amely narancs seggét nyalja...
Rizikó
@percsi: Erről beszélek. Tele a youtube olyan videókkal, amelyek alatt zene szól. Arról ne is beszéljünk, hogy minden elektronikus adathordozó vásárlásakor adót fizetek az árban a szerzői jogdíjak miatt.
Hol a lista, hogy mikor, miért és mennyit kell fizetni, ha a saját videóm alá zenét teszek, amit egyébként ingyen letölthetek, tárolom és hallgathatom?
Rizikó
@levarosbukta: A youtube csessze meg a szabályzatát. Ha pedig nem gyomlálja ki a jogdíjat nem fizetőket, akkor ne írjon szabályzatot a semmiről.
Lepényleső
Ez annak a képe,hogy nekik már fel sem tűnik ha lopnak,- oly mértékben rabjai a kleptomániának
(s ha csak annak volnának,minket pedig nem tartanának alattvalónak,stb...?)?
ómió
@teuton: Na! Megszólalt belőled a bolsevik népkifosztó "magasabbrendű erkölcsisége"?
ómió
@kulabombaafityiszre: Nafene! "Szokásos lopásról" vertyog a népkifosztó bolsevik tetübanda egyik főcsáposa?
percsi
@Rizikó: Az adó nem egyenlő a cégeknek fizetendő jogdíjjal. Magánszemélyeknek nem kell fizetni, amiért otthon hallgatja a zenét.
A zenészek nem csak a koncertekből beérkezett pénzből élnek, a jogdíjak bizonyos %-a is bevétel nekik. Cégek a zenéjüket felhasználják pl. reklámra, amiből bevételük származik, a nyereségből a zenésznek is jár valamennyi összeg.
A lányom szalonjában magnóról szól a zene, mivel zenét szolgáltat a vendégeinek, ezért évente kell fizetni az Artisjusnak jogdíjat. Közösségi oldalakra felrakott jogdíjas zenéknél nem tudom hogyan működik a jogdíj fizetése, talán a szerzővel kell felvenni a kapcsolatot. Sok zene után nem kérnek jogdíjat, gondolom a jogdíjas zenénél amikor letöltik jelzik, vagy amikor felrakják a Net-re azt a videót, amiben jogdíjas zene szól, jelzik azt is, hogy hova-kinek kell fizetni.
Rizikó
@percsi: Tudom, mit jelent a jogdíj fizetési rendszer. Ennek csak töredéke jut a szerzőhöz, előadóhoz, a többi az Artisjus feneketlen zsebébe vándorol.
Az is érdekes, ha megveszem valaki cd jét, miért kell még külön engedély? Van itt sumákság rendesen.
teuton
@ómió: Analfabeta efftars! Tanulj meg olvasni! A fitymasz lop, reggel, delben es este! Mindent, ami nincs lebetonozva, legfökepp EUs penzeket! Legközelebb mar a lomizok elöl a kukakat is üresre fogjak lopni!
ómió
@teuton: Akkor, az "emúttnyócév termését", a 14000 milliárddal növelt államadósságot, mire költöttétek, tolvajbanda specialista!? Mert azon semmit nem vettetek, semmit nem építettetek, senki/semmit nem támogattatok! Ja, vagy, hogy azt is elloptátok és most milyen pihe-puha bolsi érzés azt is a Fideszre hazudnotok! Az más! És az ellopott nyugdíjakkal, fizetésekkel - a népzsebelésetek sarcaival - mit kezdtetek, bolsiék fajgörénye!? Azt is a Fideszre kell hazudnotok? Aha! Ha meg analfabéta efftársat látnál, kukkants a tükörbe, ott elmebeteg bolsi változatban megláthatod! És a "reggel, éjjel meg este" hazudozásotokat már a lopásra is kiterjesztve próbáljátok a Fideszre hazudni? Így kulminál az "efftársi dialektika", vagy csak a "különleges anyag" - a szar - teng túl bennetek és hozza a felszínre belőletek?
teuton
Fajgöreny efftars, ugy latom, nagy szar-szakertö vagy, de hat mindenki csak azt tudja hozni, ami benne van. Az egyeb böffenesidre nem is akarok valaszolni, messze a nivom alatt vagy. Te, hascsikari meg a durrfing együtt nem hoztok 50er IQ-t.
vitriol
Mi az, amit a fidesz még nem lopott el?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.